2017-10-08 12:02
2017-10-08 12:29
.... i nie odłożył na swoje mieszkanie to co on robił przez tyle czasu ? Wszystko przejadł
2017-10-08 12:35
Sądzisz że aż tyle w takim zakładzie się zarabia. ?Otwórz oczy i nie pisz glupot jak nie wiesz
2017-10-08 12:42
... mogł się w 1989 skapnąć że eldorado nie potrwa wiecznie...
2017-10-08 12:53
2017-10-08 14:54
Przecież w mieszkaniach zakładowych też płaci się czynsz. Skąd u was ludzie taka nieżyczliwość? Ludzie są na emeryturze, skąd mają wziąć pieniądze na nowe mieszkanie.
2017-10-08 15:58
A w sumie czy ktoś pyta, czy młodzi ludzie zakładający rodziny mają pieniądze na mieszkanie, czy mają zdolność kredytową? Każdy jest kowalem swojego losu. Przez tyle lat Ci Państwo mieszkali w mieszkaniu zakładowym-
A w sumie czy ktoś pyta, czy młodzi ludzie zakładający rodziny mają pieniądze na mieszkanie, czy mają zdolność kredytową? Każdy jest kowalem swojego losu. Przez tyle lat Ci Państwo mieszkali w mieszkaniu zakładowym- niektórzy wiele by oddali, by mieć taką możliwość. Poza tym nie zostali brutalnie wyrzuceni, wymówiono im z odpowiednim wyprzedzeniem. Nie rozumiem więc ich roszczeniowej postawy. Cóż, jeśli nie stać ich na kupno mieszkania, to będą musieli wynająć- jak wiele osób w Polsce.
2017-10-08 21:07
są zdolni do pracy i zdolni kredytowo, starsi niekoniecznie.
trzeba było myśleć przechodząc na emeryturę o jakimś mieszkanku.
Szkoda że wykup nie doszedł do skutku bo na dzień dzisiejszy sytuacja beznadziejna.
2017-10-09 10:03
Nie chodzi o to, że nie płacili czynszu tylko o to, że nie mieli żadnego kredytu do spłaty. Można było przez ten czas odłozyć pieniądze.
2017-10-09 13:04
w tym kraju to tylko o starych sie mysli , młodzi ludzi są pozostawieni sami sobie, tylko kredyt bierz, kiedyś jak wy starzy byliście młodzi to mieszkania sobie za darmoszke dostawaliscie a to od Polmleka a to od innego zakładu pracy a teraz co ?
8500 za m2 w trojmiescie?!
2017-10-09 10:05
czynsz- ale nie kredyt
2017-10-10 08:54
...że życie zaskoczy cię w podobny sposób.
2017-10-08 13:11
2017-10-10 07:14
jakby dobrze prosperowal to by nie likwidowali.
2017-10-08 15:51
2017-10-08 15:28
informacyjną. myślę, że bojkot ich produktów i rozgłoszenie tego na fejsbuku przyniesie jakiś rezultat.
2017-10-08 15:53
2017-10-09 02:45
Ale o czym chcesz informować? Że zamykają zakład, aby nie generować kosztów? Że przedsiębiorca chce mieć zysk, a nie straty z zakładu? Oszalałeś?
2017-10-08 16:51
2017-10-08 20:27
Przychody kilka lat temu wynosiły 1.5 mld zł. Zysk na poziomie 300 mln. Uratowali zamek w Gniewie. Co to dla nich takie 6 mieszkań....
2017-10-08 20:53
To fakt. Więcej spali ich firmowy helikopter na trasie Mazury-Gdańsk niż warte są te mieszkania.
2017-10-08 23:57
dziki wrogi kapitalizm, kupić, zamknąć, sprzedać deweloperowi, wyprowadzić kasę do raju podatkowego na nowy helikopter
2017-10-09 14:12
Przykład Polmleku świetnie pokazuje, co kapitalizm chce o sobie powiedzieć zwykłemu człowiekowi. Bożkiem jest wolny rynek i zysk przedsiębiorczych. "Etyka biznesu" to oksymoron dla naszych nowobogackich przedsiębiorców,
Przykład Polmleku świetnie pokazuje, co kapitalizm chce o sobie powiedzieć zwykłemu człowiekowi. Bożkiem jest wolny rynek i zysk przedsiębiorczych. "Etyka biznesu" to oksymoron dla naszych nowobogackich przedsiębiorców, którzy w ogóle nie wiedzą, że jest coś takiego jak społeczna odpowiedzialność elit. To dlatego ludzie mają dość wczorajszych elit i wybory wygrywają populiści, którzy na tym ludzkim nieszczęściu potrafią żerować.
2017-10-08 12:03
Tak to właśnie jest jak "zakład pracy" zapewnia mieszkania
2017-10-08 12:31
.. i teraz próbuje medialnie dostać coś za darmo. Zobaczcie na wyposażenie kuchni, on biedy nie klepie - niech wynajmuje gdzie indziej.
2017-10-08 17:00
Tu nie ma co płakać Panie Mieczysławie, przez 28 lat miał Pan lepiej niż 90% społeczeństwa. W tym czasie mógł Pan spokojnie odkładać na mieszkanie... Ale Pan wolał wydać na inne rzeczy i liczyć, że taki stan będzie do śmierci (lub dłużej)
2017-10-09 18:22
On dzialal zgodnie z obowiazujacymi ustaleniami I wierzyl, ze sie one nie zmienia.
Podobnie jak ty wierzysz, ze twoje uwarunkowania sie nie zmienia I za 23 lata bedziesz w stanie splacac kredyt.
Niektorym sie uda, niektorym nie... kwestia szczesia I wiary...
2017-10-08 23:13
Puknij się w głowę zanim coś napiszesz.
To już zwykły człowiek nie może sobie pozwolić na mieszkanie w jakichś przyzwoitych warunkach?
2017-10-09 10:55
Czepiasz się.
2017-10-10 07:17
..ale mnie na taką nie stać bo spłacam kredyt w kochanych franach, tylko, że mi nikt nie pomaga a ja się nie żalę po portalach, zapierdzielam i spłacam...
..a inni liczą tylko na socjal, 500plusy, darmowe frykasy a podatki wzwyż i ceny do góry, trudno nadążyć z dochodami...
2017-10-08 13:01
Równie dobrze, na przestrzeni wielu lat mógł kupić sobie mieszkanie...
2017-10-09 12:40
i Polacy się na nich uwłaszczyli. W zdecydowanej większości. Więc, nie pie*sz głupot, ultraliberalny panie DArek.
To mieszkanie to tylko wierzchołek góry lodowej, problemem są bandyci z Polmleku i polscy obszcz*ni bida kapitaliści. Zero odpowiedzialności za cokolwiek
2017-10-09 14:04
w innych zakłądach mogli wykupić - tak jak wszystkiem mieszkania w spółdzioelniach za 4 %
2017-10-08 12:04
Tych którzy rozpaczają i piszą z żalem o tym jak to niszczy się polskie firmy niniejszym informuję że pensja na stanowisku pomocnik magazyniera w tej zacnej firmie jeszcze 3 lata temu wynosiła całe 1350 zł na rękę.
2017-10-08 12:18
zarabiać wg Ciebie "pomocnik magazyniera"?
2017-10-08 12:21
Jeszcze raz tyle
2017-10-08 16:13
2017-10-09 10:00
Wołam pomocnika rzucam na podłogę kilka stówek, a on dziękuje mi mówiąc "o Panie dzięki Ci za udzieloną łaskę"
2017-10-08 12:23
A gdyby już tak od tych właśnie niższych stanowisk ludzie walczyli o wyższe pensje to można by i na tych kolejno wyższych negocjować więcej. A tak, polska mentalność byleby temu drugiemu nie było lepiej.
2017-10-08 14:10
Ludzie na niższych stanowiskach mają mieć wpływ na wysokość pensji osób na wyższych stanowiskach. I może ma to rację bytu ale szacunek do osób na niższych stanowiskach ze strony na tych wyższych jest absurdalnie niski.
Ludzie na niższych stanowiskach mają mieć wpływ na wysokość pensji osób na wyższych stanowiskach. I może ma to rację bytu ale szacunek do osób na niższych stanowiskach ze strony na tych wyższych jest absurdalnie niski. Każda z osób pracujących w firmie ma wpływ na rozwój danego przedsiębiorstwa, ale ludzie widzą tylko czubek swojego nosa. Szczególnie dotyczy to relacji osób umysłowych do fizycznych. Przykre. I nie mówię o tym że magazynier ma zarabiać tyle co dyrektor, ale ma zarobić tyle żeby mógł GODNIE. Nie każdy ma mieć IQ na poziomie min.150 i wyższe wykształcenie bo kto wtedy by np. sprzątał, piekł Wam chleb itd. Byłem trochę na zachodzie i tam te relacje są całkiem inne. Czekam aż to się zmieni w naszym kraju. Zależność wzajemna - nie uciekniemy od tego.
2017-10-08 12:25
2017-10-08 12:30
Tyle zeby wystarczylo na godne zycie to chyba proste
2017-10-08 14:31
a co to znaczy dla Ciebie godne życe?
2017-10-09 23:48
Żeby nie żreć z pola szcz*wiu i mirabelek.Wystarczy?
2017-10-08 12:38
Każdy potrzebuje wypoczynku po 8 godzinach a i żołądki mamy takie same.
Mając mieszkanie za 500 i 1500 za jedzenie dla rodziny, gdy drugi małżonek wniesie swoją pensję, która pójdzie na ciuchy, lekarstwa, przybory
Każdy potrzebuje wypoczynku po 8 godzinach a i żołądki mamy takie same.
Mając mieszkanie za 500 i 1500 za jedzenie dla rodziny, gdy drugi małżonek wniesie swoją pensję, która pójdzie na ciuchy, lekarstwa, przybory szkolne, to wyjdzie, że minimalna pensja w Polsce osoby pracującej 8 godzi dziennie powinna wynosić ok. 2000zł netto, aby w budżecie rodziny robotniczej było min. 4000zł netto miesięcznie.
Mniej to już NIEWOLNICTWO.
Także nawet pomocnik magazyniera pracujący uczciwie 8 godzin dziennie powinien mieć to minimum socjalne. Bo i jego praca jak i praca sprzątaczki, praca stróża, praca, pomocy kuchennej, jest potrzebna w społeczeństwie.
Chyba, że zrobimy jak to robią państwa postkolonialne, że do takich prac zatrudniamy imigrantów, sami zajmując lepsze stanowiska.
Tylko wtedy powielamy schemat kaskady dobrobytu, który kończy się na głodujących dzieciach w Etiopii.
2017-10-08 13:17
"ażdy potrzebuje wypoczynku po 8 godzinach a i żołądki mamy takie same."
ach jakbym znow debili z pzpr slyszal
co z tego ze mamy takie same zoladki?
ale nie wykonujemy tej samej
"ażdy potrzebuje wypoczynku po 8 godzinach a i żołądki mamy takie same."
ach jakbym znow debili z pzpr slyszal
co z tego ze mamy takie same zoladki?
ale nie wykonujemy tej samej pracy
ty idac do pracy nie sprzedajesz swojego czasu tylko swoje umiejetnosci
i wlasnie dlatego pomocnik magazyniera zarabia znacznie mniej niz lekarz
pomocnikiem mag=azyniera moze byc kazdy lekarzem juz nie
2017-10-08 13:29
Nie osmieszaj sie z ta usprawiedliwiajaca wyzyk i glodowe zarobki neoliberalna propaganda bo brzmisz jak pozyteczny idiota na uslugach bogatych albo jak ktos kto czerpie wprost zysk z takiego procederu. Kazdy powinien zarabiac godnie bo to jest fundamenten rozwoju panstwa i wlasciwego porzadku spolecznego.
2017-10-09 08:03
Jak chcesz zarabiac 2 razy wiecej to trzeba bylo sie uczyc albo podnosic kwalifikacje zawdowe. By byc pomicnikiem magazyniera (naprawde ambitne stanowisko) nie potrzebujesz zadnej wiedzy i wiekszych umiejetnosci, to co nalezy Ci sie ta kasa? Za piekne oczy czy na nowy telewizor? Nie chcialo sie nosic teczki, to teeaz kopie sie doleczki....
2017-10-09 08:19
Ale dzisiaj naprawdę ludzie pracujący na mopie (potrzebna praca), podawacze towaru (potrzebna praca) itd zarabiają mniej niż 2000zł.
A są tacy co zarabiają 5x, 10x więcej. Już nie wspomnę o tych co zarabiają 100x więcej.
2017-10-09 14:24
Prawda jest taka, że ludzie sami psują sobie warunki. Dopóki znajda się ludzie, którzy będą pracować za takie pieniądze, pracodawca nie będzie widział potrzeby pensji podnosić. Bo i po co? Sami się nie szanujemy, a oczekujemy by inni to robili. Możliwości jest teraz wiele. Pracy też jest dużo, tylko ludziom się czasami pracować też nie chce.
2017-10-09 09:16
Typowe neoliberalne, w rzeczywistości całkowicie odhumanizowane, nieludzkie podejście.
Ktoś musi te mało ambitne i nie wymagające wiedzy ani umiejętności prace wykonywać i gdzieś tacy ludzie muszą mieszkać, jakoś muszą żyć i za swoją pracę powinni dostawać pensję która na to pozwala.
2017-10-08 13:32
Zawsze można zatrudnić Ukraińca, Kazacha, Filipińczyka, Etiopczyka. I na końcu mamy Kenijczyka który na plantacji kakao zarabia dziennie 2 zł tyle ile wynosi koszt najpodlejszej tabliczki czekolady.
Tu nie chodzi o
Zawsze można zatrudnić Ukraińca, Kazacha, Filipińczyka, Etiopczyka. I na końcu mamy Kenijczyka który na plantacji kakao zarabia dziennie 2 zł tyle ile wynosi koszt najpodlejszej tabliczki czekolady.
Tu nie chodzi o socjalizm i pzpr itd a o to że prawdziwie sprawiedliwa ekonomia może być tylko w zamkniętym ekosystemie ekonomicznym, bez strefy zewnętrznej którą się drenuje i do której wyrzuca się nasze śmieci.
2017-10-08 13:36
wystarczyłoby zróżnicowanie wynagrodzenia np 10x. Czyli minimalna pensja 2000 maksymalna 20000.
Co wyżej 20000 to wyzysk i tworzenie niewolnictwa.
Potem mamy takie kwiatki jak 3200 zł NETTO średnia krajowa, gdy mediana wynosi 2300 zł netto.
2017-10-09 12:49
Im mniej regulacji w rynek tym lepiej. Paradoksalnie.
2017-10-08 17:50
Z tego, że mamy te same żoładki wynika, że istnieje minimum socjalno-społeczne które pozwala na zaspokojenie głodu, ochronę przed warunkami atmosferycznymi i minimum komunikacyjne. W bardziej światłych społeczeństwach
Z tego, że mamy te same żoładki wynika, że istnieje minimum socjalno-społeczne które pozwala na zaspokojenie głodu, ochronę przed warunkami atmosferycznymi i minimum komunikacyjne. W bardziej światłych społeczeństwach dołacza się potrzeby edukacyjne i inne związane z "dobrem wspólnym".
To jest oczywiste.
W odróżnieniu od żołądków mamy różne apetyty i ochotę na to, co do nich pchać. Ale to już zupełnie co innego. Zajęcia równiez sa różne, w jednych płacisz za czas, w innych za umiejętności. Płacisz za dostępność zasobu. Jak nie będzie magazynierów, to będziesz płacił. Tak jak próbuje to obecnie robić Lidl...
Nie myl więc postulatów minimów socjalnych z burackim hasłem proletariackiej równości i wspólności głoszonych za "komuny". Było to pojęcie równie wynaturzone jak obecna "wolność" .
2017-10-09 12:44
poczytaj Charlesa Bukowskiego. On najlepiej pokazał upodlenie człowieka pracy w dobie dzikiego kapitalizmu. Najlepiej, bo to nie wizja XIX a zupełnie współczesna, z ukochanej polskim kukizowcom Ameryki
Pozdrawiam
2017-10-08 14:02
nie zgadzam się. to powinno być conajmniej 3000 tyś. mniej to NIEWOLNICTWO!!!!1111jeden!!!jeden
prosta sprawa - zatrudnij sprzątaczkę i jej zapłać 2k netto.
2017-10-08 15:04
Zgadzam się z Tobą. Fajnie jest, gdy ma się małżonka. Są jednak grupy społeczne, które mieć małżonka nie mogą wg prawa w tym kraju, choć natura i/lub bóg te grupy stworzyli. Utrzymać się z jednej pensji jest trudniej niż
Zgadzam się z Tobą. Fajnie jest, gdy ma się małżonka. Są jednak grupy społeczne, które mieć małżonka nie mogą wg prawa w tym kraju, choć natura i/lub bóg te grupy stworzyli. Utrzymać się z jednej pensji jest trudniej niż z dwóch. Nawet jeśli dorośli mają dzieci i rodzina się powiększa. Bo opłaty za mieszkanie są podobne co przy dwóch osobach, a druga pensja ciągle zostaje na jedzenie, skromniejsze, ale jest ta druga pensja (nie rozpatruję tu dodatkowych kosztów dla dzieci np pieluchy, bo bez dzieci te pieniądze mogą iść np na imprezy, wakacje)
2017-10-09 13:31
radzę odpalić kalkulator płacowy, tylko taki w którym pokazuje wyliczenia z kosztem pracodawcy i wpisać 2000 netto - koszt dla pracodawcy ponad 3300. Kasa niby na twoją emeryturę, której nie zobaczysz a na Wiejskiej bal
radzę odpalić kalkulator płacowy, tylko taki w którym pokazuje wyliczenia z kosztem pracodawcy i wpisać 2000 netto - koszt dla pracodawcy ponad 3300. Kasa niby na twoją emeryturę, której nie zobaczysz a na Wiejskiej bal od wielu lat. Można narzekać na pracodawców ale już na starcie państwo kasuję 40% twojego wynagrodzenia (od całkowitego kosztu pracodawcy). Może i na 'zachodzie' też tyle płacą ale zwrot z tych danin jest na wyższym poziomie.
2017-10-08 13:50
ale euro i to było w Niemczech.
Tak więc głąbie kapuściany masz odpowiedź na swoje pytanie.
2017-10-08 17:14
W rozwiniętych krajach, pomocnik magazyniera zarabia 6 Funtów / 8 Euro lub więcej - za godzinę
2017-10-09 07:25
He he to żeś pojechał, czyli tam jest podobnie jak u nas albo jeszcze gorzej bo 6 funtów/h to absolutne minimum, piwo w pubie kosztuje więcej
2017-10-09 12:44
2017-10-09 06:09
2017-10-08 12:25
Jak mówią pracodawcy "pieniądze szczęścia nie dają"
2017-10-08 14:33
a co stoi na przeszkodzie założyć własną firmę?
2017-10-08 16:19
To zakładaj, nie szukaj przeszkód.
2017-10-08 16:32
Teraz wynosi całe 0 zł.
2017-10-12 05:59
Dolicz do tego ze firma dala Ci mieszkanie i juz jako pomocnik mozesz smialo powiedziec ze zarabiasz kolo 2800zl na reke
2017-10-08 12:07
TENKRAJ odzyskuje godność
2017-10-08 17:05
Kolejna wielki zakład upada w tym mieście. Jako inwestycje wymienia się CH i nowe osiedla pod wynajem.
2017-10-09 08:59
dąży si.ę do tego byśmy byli krajem taniej siły roboczej i konsumentów , mamy zjadać ochłapy z zachodniego stołu ,,, a PiS tyle pie..li a nic z tym nie robi , ba podpisuje dalej sprzedaż polskich zakładów a ludziom na łamach TV dalej mydli oczy że czarne jest białe i wszystko wina PO
2017-10-09 09:48
2017-10-08 12:10
był Pan głównym technologiem ,nie będzie Pan miał problemu z kupnem nowego apartamentu za oszczednosci,zdrowka zycze.
2017-10-08 12:53
Przypominam że zwykle w państwowych zakładach mieszkania budowało się kosztem trzynastek czasem w czynie społecznym. A teraz kop
2017-10-08 15:32
nakaz wyprowadzki w miesiąc po 38 latach mieszkania- wyraz lekceważenia ludzi.
2017-10-10 09:57
żenujący komentarz
2017-10-08 12:12
Już nic z Maćkowych nie kupię do grudnia. Złamanego kefiru, choćby.
2017-10-08 12:13
W biedronce masz tańsze produkty dlatego
2017-10-08 12:14
No i ...?
2017-10-08 12:25
To ze Maćkowy lepiej smakuje
2017-10-10 08:52
lepiej byś Polmlek bojkotował, jeśli już. Ale to już nie takie proste, marki własne nabiału marketowego często robi właśnie polmlek, nie zawsze informując o tym na etykiecie.
2017-10-08 12:14
.... tylko wynajmował nie swoje, to co myślał, że dostanie za darmo?
2017-10-08 12:17
Chciał kupić, tylko okazało się, że na mieszkaniu jest hipoteka. No bo to własność firmy pod którą firma mogła zaciągać długi.
2017-10-08 12:24
... a nie teraz płakać do gazet. Ktoś mu kazał mieszkać w nieswoim mieszkaniu ?
2017-10-08 12:39
Jakich gazet gamoniu ?
Weź kredyt i wy......j z tego kraju.
2017-10-08 14:28
2017-10-08 12:45
2017-10-11 21:25
Porządny chłop , uczciwy , trudno teraz o takich ludzi , pozdrawiam
2017-10-21 14:43
Napewno odkładał z emerytury dla dzieci i teraz problem a nie pomyślał o sobie.
2017-10-08 12:15
Jak wam nie wstyd!
2017-10-08 12:26
2017-10-09 09:03
W czasach rządu mamony nawet ksiądz nie ma sumienia, kontorla motłochu za pomocą kasy ... to się zawsze udawalo
2017-10-08 12:51
A co ma do tego Budyń i Bielawski?
2017-10-08 13:24
a od tego zaczela sie powolna likwidacja Macków.
2017-10-08 13:43
O czym ty PiSs swirze bredzisz ?
2017-10-08 14:16
pobudowali dewloperzy na gruntach tych garnizony rozne, inne
2017-10-16 09:05
2017-10-08 13:44
powstałe po likwidacji maćkowy
2017-10-08 17:41
Oczywiście Budyń nic nie ma do PZP, beznadziejnej urbanistyki i architektury tego miasta. Nie ma nic do budowanych kloców i pseudomuzeów. Nie ma nic do likwidowanych tu zakładów pracy. Nie ma nic do zatruwania miasta z każdej strony. Nie ma nic nawet do ciągniętego przez siebie samolotu...
2017-10-08 17:25
2017-10-09 09:02
jakoś nie słyszę że zamykają fabrykę pseudo nabiały Danionia , tylko jakos polskie zakąłdy nie mają szans przetrwać ... ludzie zatracili smak i już tylko byle g*wno podkręcone chemią smakuje ? a potem płacz bo rak ? Mądry Polak po szkodzie...
2017-10-11 07:40
Tak działa cały świat
2017-10-08 12:15
smutna wiadomość, wyjedź Pan do pracy do Anglii, bez problemu się Pan ustawi i otrzepie z polskiego kurzu.
2017-10-08 12:27
2017-10-08 13:26
Danuta Szaflarska pracoiwala do konca zycia. a ten pan tez ma fach w rekach. jest technologiem produkcji.
2017-10-08 13:55
zaiwaniać do - jak mawiał klasyk - usr...nej śmierci?
2017-10-08 14:34
kazdemu przysluguje działka.
2017-10-08 16:04
A może jest pracoholikiem, to może i do usr... robić :D
2017-10-08 18:58
tak po 70 tce też wpuszczają do samolotu k..wa jego.mać!
2017-10-08 22:22
2017-10-08 12:17
Aż wstyd patrzeć jak byl Pan zapatrzony w przepisy prawa i próbuje się nimi tłumaczyć na wszelkie sposoby. Istnieje cos takiego jak zdrowy rozsądek, warto o tym pamiętać mając na uwadze szczególnie takie przypadki.
2017-10-08 12:19
Znaczy się co, prezes firmy ma olać przepisy, działać na szkodę firmy którą zarządza bo mu się zrobiło szkoda?
2017-10-08 14:54
firmy, skoro ona już nie istnieje? Widzisz, w dzisiejszych czasach pieniądz zawrócił ludziom w glowach i sprawił, że nic poza tym sie nie liczy. Przeciez to jest jasne, ze bedzie chciał sprzedac teren deweloperom -
firmy, skoro ona już nie istnieje? Widzisz, w dzisiejszych czasach pieniądz zawrócił ludziom w glowach i sprawił, że nic poza tym sie nie liczy. Przeciez to jest jasne, ze bedzie chciał sprzedac teren deweloperom - wszedzie gdzie jest kawalek wolnej ziemi wpychaja sie ze swoimi mackami. Chodzi o zdrowe podejscie do tematu i probe postawienia sie w sytuacji drugiego czlowieka, ktory po tylu latach ma nagle zostac wrzucony na bruk. Mozna było duzo wczesniej zajac sie tym i przedstawic tej rodzinie jak wyglada sprawa, ale wolano tego uniknac zeby za wczasu nikt nie wyciagnał sprawy na wierzch.
2017-10-08 16:03
Nie wiem jak Wy, ale ja gdybym mieszkał w wynajętym, to liczyłbym się z tym, że właściciel będzie chciał w końcu coś z mieszkaniem zrobić... Bez przesady, niech sobie i mieszka tam ze 200 lat, mieszkanie nie należy do
Nie wiem jak Wy, ale ja gdybym mieszkał w wynajętym, to liczyłbym się z tym, że właściciel będzie chciał w końcu coś z mieszkaniem zrobić... Bez przesady, niech sobie i mieszka tam ze 200 lat, mieszkanie nie należy do niego. Chce się rządzić to niech kupi sobie swoje. Do tej pory korzystał z usługi za którą płacił. To tak samo jak wypożyczenie samochodu, załóżmy, że wypożyczam przez 3 lata, to znaczy, że mi się on należy? Nie, jak chcę to mogę sobie odkupić, za równowartość rynkową.
2017-10-08 18:18
mylisz pojęcia, uwarunkowania i czasy...
2017-10-08 16:05
A kto daje zarobić deweloperom? My, goniąc za tańszymi towarami i usługami. Musimy gdzieś mieszkać i dlatego buduje się wszędzie gdzie tylko da i nikt nie patrzy na to co było wcześniej. Świat jest systemem naczyń połączonych a ten kto ma kasę ma najczęściej rację lub może ją kupic.
2017-10-08 17:46
Deweloperom klientów nagania mój pracodawca. Gdyby płaciłby mi przyzwoicie stać mnie by było na mieszkanie gdzie indziej niż Szadółki.
2017-10-08 14:23
czy przepisy prawa nie obowiązują ??Rozsądek zawsze był w cenie, ale chyba to one stanowią podstawę postępowania w państwie prawa.
2017-10-08 18:12
a w "prawie" szuka jedynie jego legitymacji.
Nie tylko "zdrowy rozsądek" ale i pragmatyki okresu transformacji. To, że jeden właściciel ich nie spełnił, nie oznacza że drugi nie ma zobowiązań. Obejmuje się nie tylko prawo własności ale również wynikające z niego obowiązki. W tym wyczyszczenie sposobu "powstania" tej "własności".
2017-10-09 19:48
Właściciel mleczarni skoro sprzedaje zakład to musi zapewnić wszystkim mieszkanie ponieważ zakupił zakład również z pracownikami więc musi to być zawarte w piśmie tj.UMOWA KUPNA SPRZEDAŻY w dalszej sprzedaży.Proszę pilnie zgłosić się do Pani POSEŁ LIDIA STAROŃ
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.