2016-08-28 20:01
Kogo zabrały te dwie duże "Casy" odlatujące z Gdyni około 19:30?
Kto to finansuje?
2016-08-28 20:05
Poza tym Tusk latal 2 razy w tygodniu.
Weekend zaczynal juz w czwartek...
O te koszty tez pytales?
2016-08-28 21:06
To inni też mogą?
2016-08-28 23:54
wybaczamy wszystkie krzywdy. Sprzedaliśmy się Watykanowi, przedamy się i PiSowi.
2016-08-28 23:57
należy zabrać -700
2016-08-29 03:20
a jak to wyliczyłeś?
powtarzanie takich głupot nie przynosi Ci chwały
oświeć innych i pokaż obliczenia , z których wynika te rzekome -700
2016-08-29 06:25
Dolicz pensje dla urzędników, których trzeba było dodatkowo zatrudnić. I inne z tym związane koszty. Proste.
2016-08-29 10:45
700 to może i nie, ale nie jest to brak logiki. Tak samo jakbyś pisał, że fakt pobierania przez żarówkę większej energii niż oddaje w postaci światła to brak logiki. Przecież sama obsługa programu kosztuje. A do tego dochodzi jeszcze brak efektywności mnożnika Keynesa.
2016-08-29 14:09
Wystarczyłoby dochodowy zmniejszyć rodzicom zamiast 500+ , pracownik więcej dostałby do ręki od pracodawcy. Bez zbędnych kosztów po stronie urzędniczej.
2016-08-29 14:29
500 plus ma kosztować rocznie około 20-22 mld złotych. Roczne wpływy z tytułu PIT to około 40 mld złotych. Wystarczyłoby podatek dochodowy w ogóle obciąć o połowę i nawet jeżeli krzywa Laffera by nie zadziałała i
500 plus ma kosztować rocznie około 20-22 mld złotych. Roczne wpływy z tytułu PIT to około 40 mld złotych. Wystarczyłoby podatek dochodowy w ogóle obciąć o połowę i nawet jeżeli krzywa Laffera by nie zadziałała i nastąpiłby liniowy spadek dochodów (a nie nastąpiłby liniowy, przynajmniej nie w dłuższej perspektywie) to koszty samego prowadzenia by nie wzrosły, a ogół społeczeństwa by to odczuł. No ale to nie jest takie medialne jak rozdawnictwo
2016-08-29 17:55
2016-08-29 19:31
ściągają więcej bez podwyżek podatków 7-12% czyli znaczy że można, a jeszcze porządek z karuzelami podatkowymi przed nimi
2016-08-29 10:02
2016-08-29 20:31
Czy wtedy też pytałeś się o koszty .Ponieważ nie odpowiedziałeś to znaczy że nie .I nagle popatrzcie obudził się - pewnie KODowiec A jak myślisz czy nie lepiej żeby wszyscy ci oficjele podróżowali dwoma samolotami czy kawalkadą samochodów z obstawą ?
2016-08-28 21:12
2016-08-29 08:55
akurat Tusk latal samolotem rejsowym, nie raz z nim lecialem przy okazji.
2016-08-28 20:08
Ewakuowano 10 osobową grupę KOD-u,która próbowała zakłócić uroczystości. Pewnie Soros dał na to kasę.
2016-08-28 20:28
czy zastraszono, zwyzywano i pobito?
a potem wyrzucono
PiS i ONR maja monopol na patriotyzm?
2016-08-28 20:53
Nie mają. Co nie znaczy że grupy antypatriotyzne (PO, PSL, Nowoczesna), mogą się na patriotyzm powoływać.
2016-08-28 20:56
Albo nasz patriotyzm, albo żaden! :)
głupi jesteście
2016-08-29 11:57
Największą ujmą dla opozycji po wojnie było określenie "zaplute karły reakcji", a następnie jakoś hmm... nie mówiło się na solidarnościowców "zdrajcy" itd. Oznacza to, że poseł Kaczyński używa języka w stosunku do
Największą ujmą dla opozycji po wojnie było określenie "zaplute karły reakcji", a następnie jakoś hmm... nie mówiło się na solidarnościowców "zdrajcy" itd. Oznacza to, że poseł Kaczyński używa języka w stosunku do przeciwników PISu gorszego, niż władza partyjna w PRLu.
Czego oczekiwać po jego wyborcach?
Ja mam masę znajomych, którzy głosowali na PIS, to świetni, inteligentni ludzie, ale nadziwić się nie mogę, że akurat w kwestii polityki mają tak wąskie horyzonty. Ja nie jestem za Pis. Głosowałam na Nowoczesną. Nie uczestniczę w marszach KODu, bo nie chcę iść w parze z ludźmi z PO. Kim więc jestem wg wyborcy Jarka K.?
2016-08-29 19:08
2016-08-29 19:33
z mafią esbecko-wojskową starego układu, ruskie i niemieckie stronnictwo oraz nowoczesną banksterską to nie jest opcja dla Polski
Kijewski niech się weźmie za robotę i spłaci alimenty skoro taki z niego praworządny legalista i obrońca demokracji, a ten drugi za poważne tematy a nie propagowanie homeseksualizmu
2016-08-28 21:05
A kto i na jakiej podstawie orzeka co jest patriotyzmem, a co jest antypatriotyzmem, kto na patriotyzm może się powoływać, a kto nie? Czyżbyśmy mieli powrót do "jedynie słusznej" ideologii?
2016-08-28 22:06
2016-08-28 22:32
to ma być riposta na poziomie?
2016-08-29 06:52
Oni tylko potrafia raz sierpem raz mlotem
2016-08-29 19:40
Dziennikarze piszcie konkretnie. Patologiczny alimenciarz z kitkiem za kase Sorosa i bezpłciowy z partii stronnictwa niemieckiego kolaborującego z sb, wsi i mafią.
2016-08-28 21:14
Antypatriotyczne to są PiS i Kukiz'15. Rozbijanie trójpodziału władzy, nieszanowanie prawa przez rządzących śmierdzą raczej zdradą stanu.
2016-08-28 21:18
Się tam kręcili, gdzie ich nie potrzeba?
To nie klimaty KOD
2016-08-28 21:49
Gdyby Inka i Zagończyk teraz żyli, to pierwsi wzięliby za d.. tą pisowską hałastrę w której służą sądowi przestępcy z czasów prl i która przyprawiona faszystowskim sosem niszczy nasz kraj cofając go o całe lata w rozwoju.
2016-08-29 10:56
Stadiony i autostrady na kredyt to był rozwój? Co ty gadasz? Co do przestępców z prl - przypomnij proszę: kto czapkował jaruzelskiemu, kiszczakowi czy np. prokuratorowi krzyżanowskiemu, który zażądał kary śmierci dla
Stadiony i autostrady na kredyt to był rozwój? Co ty gadasz? Co do przestępców z prl - przypomnij proszę: kto czapkował jaruzelskiemu, kiszczakowi czy np. prokuratorowi krzyżanowskiemu, który zażądał kary śmierci dla Inki? Jak można mienić się patriotą i nazywać faszyzmem próbę przywrócenia Polsce i naszemu Narodowi godności po zdeptaniu przez niemców a następnie prawie półwiecznym zniewoleniu przez sowietów? Takie odwrócenie wartości to jest "postęp" i "rozwój"?
2016-08-29 18:33
Każde państwo wydaje na kredyt. To się nazywa dług publiczny. Może wydawać lepiej, lub gorzej. Może wydawać więcej na cele społeczne, ale stać na to tylko bardzo bogate państwa, na obronność, może również inwestować w
Każde państwo wydaje na kredyt. To się nazywa dług publiczny. Może wydawać lepiej, lub gorzej. Może wydawać więcej na cele społeczne, ale stać na to tylko bardzo bogate państwa, na obronność, może również inwestować w przyszłość finansując rozwój infrastruktury i innowacyjne gałęzie przemysłu.
Trzeba być misiem o bardzo małym rozumku ciesząc się z inwestycji w nierentowne kopalnie, zamiast w rozwój infrastruktury. I w dodatku kompletnie nieogarniętym, widząc tylko stadiony i autostrady, a nie dostrzegać pięknych miasteczek rozwijanych przez samorządy i nowoczesnych gospodarstw rolnych, innowacyjnych firm które śmiało konkurują na całym świecie.
I pamiętaj misiu, godnością i szacunkiem może się cieszyć państwo, które zapewnia dobrostan i bezpieczeństwo swoim obywatelom, a patriotą jest ten, kto pracuje i odprowadza podatki, a nie pajac który się ubrał w t-shirt, krótkie gacie i wymachuje czerwoną racą na pogrzebie.
Zaś co do czapkowania, to myślę że przestępcy sądowemu prokuratorowi Krzyżanowskiemu, z pewnością mógł czapkować jego kolega po fachu i przynależności, też zresztą oskarżający opozycjonistów, poseł PIS Piotrowicz.
2016-08-28 22:16
A co to znaczy "nie potrzeba"? To już teraz bojówkarze określają gdzie ktoś może przebywać a gdzie nie?
2016-08-28 23:39
Gdzie kto może jeździć ;)
2016-08-28 22:12
mają
2016-08-29 00:18
A co za różnica czy TYLKO ewakuowano czy zrobiono coś więcej. Próba zakłócenia uroczystości pogrzebowych przez jakiekolwiek ugrupowanie jest po prostu żałosne i pokazuje jak wielkimi pseudo-patriotami są ci ludzie i jak bardzo są żałośni i mali.
2016-08-29 11:01
na czym polegało to "zakłócanie" bo nie mogę się doczytać?
2016-08-29 12:04
Jak na razie to tradycją stało się zakłócanie wszelkich uroczystości państwowych, w tym tych na cmentarzach, przez zwolenników PIS-u. Proszę więc nie fałszować historii.
2016-08-29 00:45
2016-08-29 15:50
tysiące uczestników ci to potwierdzą baranie
2016-08-28 20:36
Zgarnęła policja bo ludzie kodziarzy by zlinczowali chyba.
2016-08-28 20:42
każdy człowiek zasługuje na miano człowieka nawet jak jest łysym karkiem wykrzykującym przekleństwa na pogrzebie
2016-08-28 20:53
...tak jak omal nie zlinczowali Bolka...
2016-08-28 22:13
2016-08-28 20:40
co takiego zrobili na co potrzebna była kasa? bo prawackie media pełne są krzyku o "prowokacji", ale nie piszą na czym miałaby ona polegać poza wzmianką o fladze z napisem Komitet Obrony Demokracji i polskimi barwami narodowymi.
Czy ONR miał też flagi i czy była to prowokacja Twoim zdaniem?
2016-08-29 08:19
no i trzeba by ustalić, skąd onr miał pieniądze na środki pirotechniczne i stroje pogrzebowe w postaci tshirtów, krótkich spodenek i sandałów. Przyszedł przelew z Moskwy?
2016-08-28 21:04
wynajął samoloty transportowe polskich sił zbrojnych? To lotnictwo wstało z kolan czy sprzedało się Sorosowi? Duda kłamał?
2016-08-28 22:12
reszta w Ciechocinku
2016-08-28 23:41
A część zapomniała
2016-08-28 22:14
Żal mi cię ...
2016-08-28 20:12
Kogo zabrały te dwa małe "Airbusy" WizzAir'a odlatujące z Gdańska po 19? Kto to finansuje? Kto pracuje w wieży kontroli lotów i ile oni zarabiają? Jak się nazywa ten mały, rudy człowieczek co przerzuca bagaże na płycie lotniska, od kiedy tam pracuje i kto go finansuje?
2016-08-30 00:19
To jest bardzo dobry chłopaczek, pracowity i nic Ci do Niego.
2016-08-28 20:15
Czemu Oni o chlebie a Ty o niebie?
2016-08-28 20:26
misia gogo hahahah
2016-08-28 20:51
2016-08-29 10:42
2016-08-28 21:33
A kto finansuje ten motłoch ściągnięty z całej Polski,bo kto to organizował to wiadomo,specjalista od takich spędów wsiowy pajac związkowy,który w stanie wojennym wiernie służył komunie.
2016-08-28 22:11
2016-08-28 23:07
po pierwsze to, co za katolik zastrasza, itd. drugiego człowieka i to jeszcze podczas mszy?
po drugie, by naskakiwać na kogoś o odmiennych poglądach w trakcie trwania tak ważnych uroczystości jak te dzisiejsze, to
po pierwsze to, co za katolik zastrasza, itd. drugiego człowieka i to jeszcze podczas mszy?
po drugie, by naskakiwać na kogoś o odmiennych poglądach w trakcie trwania tak ważnych uroczystości jak te dzisiejsze, to brak szacunku, ale nie dla opozycji lecz dla tych, których dziś godnie pochowano... I wy siebie nazywacie patriotami? katolikami? A ile w Was tego patriotyzmu, jeżeli nie potraficie godnie uszanować bohaterów? Tu już nie chodzi tylko o Inke i Zagończyka ale o wszystkich. Pamiętam, gdy obecna opozycja była u władzy, podczas obchodów rocznicy "grudnia '70" potrafiliście buczeć, gwizdać. To samo robicie podczas ważniejszych świąt państwowych np. 11 listopada. Celowo nie podaję roku (chociaż w pamięci siedzi mi rok 2013). Bo rok nie jest ważny bo co roku Ci, którzy nazywają się patriotami, niszczą kraj... niszczą to, o co walczyli m.in. Inka, czy Zagończyk. Ja nie rozumiem, jak Wy możecie oceniać kto jest patriotą a kto nie? Niech mi to ktoś kulturalnie wyjaśni. Ja to rozumiem, czasy mamy inne,dzięki Bogu bez sytuacji, w których Nasza odwaga i heroizm byłaby wystawiana na próbę. Być może wielu z Nas nawet w połowie nie zachowała się tak przyzwoicie jak zrobiła to np. Inka. Dlatego też zamiast kozaczyć, ubliżać innym, szczególnie przy takich uroczystościach jak dzisiejsze albo podczas świąt dla Polski ważnych, uszanujmy pamięć prawdziwych patriotów. Bo za to, że w listopadzie pójdziesz niszczyć ojczyznę nikt po Tobie nie krzyknie "Cześć i chwała bohaterowi" Jeśli chcesz zachować się godnie to szanuj to, co jest. Tą ojczyznę, ludzi, którzy Cię otaczają bo po to, żebyś Ty nie musiał ginąć za innych inni zrobili to dla Ciebie. I szacunek im się należy, przynajmniej tyle. To wszystko też się wiąże z Naszą wiarą Tacy z Nas katolicy, że aż pseudokatolicy. Niby pobożni a o podstawowym prawie "kochaj bliźniego swego jak siebie samego" zapominamy. Wróg to też bliźni tak dla jasności. Co do kwestii politycznej to źle postępujemy. Polityka Nas prostych ludzi skłóca dla własnych potrzeb. A jakby tak się dobrze przyjrzeć żaden rząd, władza, partia polityczna nie jest warta tego byśmy tak wrogo byli do siebie nastawieni. Wszyscy są siebie warci.
2016-08-29 06:55
2016-08-29 08:13
2016-08-29 08:33
Mam pytanie, czy był czytany apel smolenski? Czy była mała drabinka dla prezesa?
2016-08-29 10:04
żal ci tyłek ściska żałosna me*ndo?
2016-08-29 10:11
1) Jezus też się wkurzył w ŚWIĄTYNI i powyrzucał stoły, więc twój pierwszy argument "jest inwalidą"
2) Skąd wiesz, że Inka i Zagończyk sami nie pogonili by tego alimenciarza z KODU? - Taaa przyszedł się nawrócić...
1) Jezus też się wkurzył w ŚWIĄTYNI i powyrzucał stoły, więc twój pierwszy argument "jest inwalidą"
2) Skąd wiesz, że Inka i Zagończyk sami nie pogonili by tego alimenciarza z KODU? - Taaa przyszedł się nawrócić... z flagą KOD-u. Przyszedł sprowokować ludzi, żeby pokazać w TV niewiadomo co. Wkurza mnie poza tym wrzucanie do worka: ONR, pisu, patrotów tych prawdziwych i tych mniej.
3) Teraz na urodzistościach patriotycznych też KOD i inne twory buczą. Więc o co Ci chodzi ?
4) A na koniec piszesz, że cała polityka jest zła i skłóca ludzi
PODSUMOWANIE: Co chcesz osiagnąć? Z jednej strony obierasz stronę i prowokujesz, z drugiej żalisz się na skłócone społeczeństwo
2016-08-29 10:18
AK rozkazem gen. Okulickiego rozformowane 19 stycznia 1945 roku. Inka cudowna zakochana dziewczyna (nastolatka), wykorzystywana przez starego capa Łupaszkę (stan cywilny żonaty), którego metody walki zdecydowanie były
AK rozkazem gen. Okulickiego rozformowane 19 stycznia 1945 roku. Inka cudowna zakochana dziewczyna (nastolatka), wykorzystywana przez starego capa Łupaszkę (stan cywilny żonaty), którego metody walki zdecydowanie były dwuznaczne i chyba bardziej zbliżone do bandytyzmu. Trzeba pamiętać, że nasi zachodni sojusznicy przekazali nas pod "opiekę" Stalinowi, a wojska będące na zachodzie rozformowali i rozgonili, tym samym walka zbrojna w podziemiu nie miała żadnego sensu i możliwości zwycięstwa (walenie głową w mur bywa bolesne, ale się stosuje do dziś)
2016-08-29 10:22
2016-08-29 11:05
Najlepiej wyzwać kogoś od UB-eków, jak brak argumentów, a historia sama udowodniła, że dopiero sierpień 1980, (bez zbrojnych oddziałów) był tym momentem, kiedy można było wyciągnąć rękę po niezależność i niestety nie do końca, bo biedacy jak nie politycznie to ekonomicznie się uzależniają.
2016-08-29 11:22
Nareszcie jakieś rzeczowe opinie Cytata, pośród tego wściekłego wycia, można się z tym zgadzać albo nie, ale z faktami trudno dyskutować.
2016-08-29 10:24
2016-08-29 11:14
2016-08-29 16:10
uwazaja ze zadna walka nie ma sensu to ich pan w **j z takimi ''patriotami'' to żydzi zawsze liczyli cxzy im sie coś opłąca czy nie:)) xuiowe pokolenie wyrosło widze nie dziwota ze tylu zdrajców sie ujawnia
2016-08-29 22:38
Walka o wolność swojego kraju i narodu zawsze ma sens, ale nie zawsze musi być to forma zbrojna, przekaz o bohaterach, przekaz o prawdziwej historii, czasem bywa bardziej istotny dla społeczeństwa, niż złupienie jakieś
Walka o wolność swojego kraju i narodu zawsze ma sens, ale nie zawsze musi być to forma zbrojna, przekaz o bohaterach, przekaz o prawdziwej historii, czasem bywa bardziej istotny dla społeczeństwa, niż złupienie jakieś mleczarni bo komunistyczny twór, i tak naprawdę zawleczenie 17-nastolatki pod lufy plutonu, to strata młodego człowieka, który mógł jeszcze wiele dobrego dla swojego kraju przeżyć. Zagończyk wybrał co wybrał, dorosły mężczyzna 42 lata, tak widział swój los, ale to dziecko z tym się trudni zgodzić.
2016-08-29 12:03
Patriotyzm, oprócz ideologii i emocji wywoływanych przywiązaniem do tradycji danego kraju jest także ambicją, dążeniem do rozwoju siebie, dbaniem o dobre warunki dla najbliższych. To uczciwa praca, nie poleganie na
Patriotyzm, oprócz ideologii i emocji wywoływanych przywiązaniem do tradycji danego kraju jest także ambicją, dążeniem do rozwoju siebie, dbaniem o dobre warunki dla najbliższych. To uczciwa praca, nie poleganie na pomocy socjalnej, nie kupowanie kradzionych towarów. Patriotyzm, to dbanie o stan gospodarki kraju i nie wykradanie z niej nawet, jeśli to system okrada nas np. wysokością podatków. Patriotyzm, to także uczenie swoich dzieci uczciwości i pracowitości, a nie jedynie bezmyślnie powtarzanych sloganów. Nie sam herb i hymn i znak Polski Walczącej na pale bejsbolowej, to patriotyzm...
2016-08-29 16:46
może coaching zaraz będzie elementem patriotyzmu???
2016-08-29 21:15
A co ma coaching wspólnego z byciem uczciwym i nie obciążaniem budżetu państwa?
2016-08-29 16:44
Bardzo często jest tak, że Ci co mają za złe innym zawłaszczanie patriotyzmu, sami nazywają tychże faszystami.....ot taki mały cudawianki fight. Jedni warci drugich.
2016-08-29 21:22
Za to środowiska prawicowe w tym kibice mający skłonności do faszystowskich odchyleń i do popierania działań Hitlera, jednocześnie oddają swoją cześć Powstańcom Warszawskim. Może to brutalne co napiszę, ale według mnie
Za to środowiska prawicowe w tym kibice mający skłonności do faszystowskich odchyleń i do popierania działań Hitlera, jednocześnie oddają swoją cześć Powstańcom Warszawskim. Może to brutalne co napiszę, ale według mnie panuje moda na patriotyzm. Noszenie koszulek z Pileckim, czy symbolami czasów wojny jest deprecjonowaniem i umniejszeniem ich wartości. Powstańcy pewnie w grobie się przewracają z tego powodu.
2016-08-29 00:34
Znalazł się kolejny księgowy!!! Człowieku, nic już mądrzejszego nie potrafisz powiedzieć???!!! Całe życie społeczne, historię i wartości sprowadzasz do forsy??!!!
Współczuję, strasznie płytki jesteś!!!
2016-08-29 08:12
2016-08-29 17:57
2016-08-29 09:04
2016-08-29 12:19
Dlaczego ciągle wpisujesz swoje wtręty o tej Gdyni do tematów ogólnopolskich i tych dotyczących Gdańska?
2016-08-29 16:04
durne pytanie, wiele inych rzeczy finansujesz miedzy innymi 500+ dla moich dzieci zeby miał kto łożyć na twoja emke trąbo
2016-08-29 16:44
2016-08-30 13:05
plebs
2016-09-02 10:17
donka
2016-08-28 20:03
Chwala i czesc bohaterom!!!
Tyle lat czekania.
Tyle lat ponizania...
Dziekujemy
2016-08-28 20:33
Szopka, świętoszki z diabłem za skórą
2016-08-29 12:40
Igrzyska dla 500 plusiaków.
Naładowani i dumni. Dumni najczęściej z czegoś, na co nie mieli najmniejszego wpływu.
2016-08-29 23:20
I ten szeroki uśmiech Prezydenta przy słowach "... to po 89 teoretycznie już nie" . To jest osoba godna Prezydenta ? Tu wypadł jak kabareciarz. W dodatku zapomniał, że ekshumacja obojga bohaterów odbyła się za Prezydenta Komorowskiego.
2016-08-28 20:53
2016-08-29 10:32
Znaleźli pod płytami chodnika
To nazywasz "nieoznakowanym grobem"?
2016-08-28 20:59
....jeszcze dodał bym do tego chała.....Jeszcze parę takich chucp a bedziesz miał galaretę zamiast mózgu.A tak na marginesie...kibole i ONR-owcy z petardami i racami na pogrzebie....hmmm nowa tradycja ?Brakowało mi jeszcze pochodni !
2016-08-28 21:24
Gdzie tam były ptardy niby?
2016-08-28 21:36
W twoim pustym łbie,dlatego po odpaleniu ostatnia szara komórka uleciała ci w niebyt.
2016-08-28 21:56
Żebyś jeszcze odróżniał petardy od rac sygnalizacyjnych. No ale widać wiedzy ci brak a lubisz pouczać innych.
2016-08-29 16:24
Obrazić adwersarza. Typowe u leminga.
2016-08-29 17:19
2016-08-29 00:49
Pochodnie zobaczysz wkrótce :-) zony pilnuj bo sie kurki
2016-08-29 08:20
I białych kapturów.
2016-08-29 13:39
na nastepnym pogrzebie beda fajerwerki.....
2016-08-28 21:55
całkiem sporo ich jeszcze
2016-08-28 22:15
2016-08-28 23:39
2016-08-29 07:26
ja żaden sb i zomo a mnie kaczynski od zomo wyzwal... ciekawe kto to zaczął?
normalnie gorzej jak w piaskownice o łopatkę dzieci
2016-08-29 00:08
Pętla się zaciska. Budyń nieuchomości HGW to samo.
Może bedzie deficyt ale porzadek i dzieci historii nauczą po 8 latzch lewactwa.
2016-08-29 06:57
Pochwal się orle!!!
2016-08-29 08:24
ty komunisto
2016-08-29 11:05
czyli za Lecha Kaczyńskiego to było lewactwo?
Chociaż, jakby się nad tym zastanowić...
2016-08-29 14:33
A Lechia kojarzona z neofaszystowską ONR to wstyd i hańba!
2016-08-30 00:24
Nie jest tak kojarzona. Ja Śledziuch z Oliwy kojarzę Lechię raczej z tym zróżnicowanym miastem. Jest Lechia i jest lechia idiotów.
2016-08-29 09:32
to macie pełno w tym swoim PISuarze hehehe, wymieniać????
2016-08-29 09:35
ale po swoją starą, Kryżego, Jurgiela, Jasińskiego, Piotrowicza, nieśitej pamięci Wassermana itp., itd.Więc dzieciaku ......oddaj znów swój głos na komuchów i idź po nich chachachacahcahacha, tak jak masz w nicku chachahccahhchca!!!
2016-08-28 22:14
2016-08-28 22:25
ać swołocz z onr i innych antypolskich organizacji
2016-08-28 22:27
A co, szykuje się powtórka z działalności SA?
2016-08-28 23:57
2016-08-29 06:58
2016-08-28 23:28
Dresik ci uwiera? Czy mamusia pieniążków nie daje?
2016-08-29 11:06
słabe, to już było
2016-08-29 14:36
i sympatyk ONR
2016-08-28 23:42
I kogo obchodzą te wykopki????? Ja mam to w zadzie. Szkoda ze Obama jeszcze nie przylecial
2016-08-29 00:06
Precz z hipokryzją Bolków itp. Szmociów
2016-08-29 00:11
Ależ proszę. Miło, że ktoś wreszcie zauważył zasługi poprzedniej władzy.
2016-08-29 10:35
IPN odnalazł- ten z którym walczyła PO
Znaleźli w 2014
Pochowali w 2016
Ale zależy co masz na myśli z tymi zasługami
Może to, że Wałęsa wpadł jak na plażę???
Proponuję porównać to ubranie z ubraniem na pogrzebie (j)aruzelskiego.
2016-08-29 00:13
Koniec masonerii i kodów
2016-08-29 12:08
i sami uczciwi specjalisci przy wladzy :D
Boze, dlaczego pokarales ten kraj takimi naiwnymi mieszkancami?!
2016-08-29 07:33
Tylko poco to szopka. Racami to nie mecz piłkarski
2016-08-29 10:25
Prawda, hołd w stylistyce pokazu fajerwerków, to chyba niezbyt dobry pomysł - nie czas i miejsce. To tak jak z przenikaniem kultury więziennej do wojska, za słusznie minionych czasów. Ale cóż, niektórzy inaczej nie potrafią.
2016-08-29 10:54
A zobaczysz ze Zolnierze Wykleci nie byli tacy swieci tez zabijali i za darmo tego nie robili.
2016-08-29 10:55
Każdy niech zostanie przy swoim.
2016-08-29 15:08
Ile można mieć pogrzebów?
Za rok wykopią wszystkich spod Smoleńska i też im zrobią nowy pogrzeb?
2016-08-29 19:50
chwała bohaterom bijącym kobiety!
2016-08-29 23:31
No i znaleźli i ekshumowali za rządów PO i Prezydenta Komorowskiego. Pisowi pozostało jedynie urządzić hucpę dla 500+.
2016-08-30 00:09
Drodzy Pisowcy. Nawet po kilku takich igrzyskach nie odbierzecie Trójmiastu rozsądku. Kochamy Polskę i szanujemy jej bohaterów, duża część z nas miała przodków w dywizjach kresowych AK (Wołyńskiej i Wileńskiej), tych najbardziej dowalonych w walce. Nie odbierzecie nam szacuku do nich swoim partyjnym i populistycznym jątrzeniem.
2016-08-30 00:13
2016-08-28 20:04
Fizycznie zabici i martwi. Dzięki dzisiejszym uroczystościom są bardziej żywi od większości z nas-bezimiennych uczestników tej podniosłej ceremonii.
2016-08-28 20:42
O nie, Wy jestescie jak najbardziej zywi i Wam takze nalezy sie szacunek za to, ze odprowadziliscie ich trumny do miejsca spoczynku.
2016-08-30 01:02
Kasia nie wariuj
2016-08-30 14:16
Zdiagnozuj siebie anonimie.
2016-08-28 22:11
2016-08-28 23:28
2016-08-28 23:58
2016-08-28 23:58
2016-08-29 10:56
2016-08-29 21:00
janowie
2016-08-28 20:05
w szkole o Ince . Dzis przy spotkaniu jak nawiązałem do temtu jej pogrzebu to znajomi pytali mnie kto to ?! Troche smutne .
2016-08-28 20:17
Podziękuj serdecznie przy okazji swojemu nauczycielowi. Mnie w szkole nikt o Ince dwadzieścia lat temu (a więc już w latach dziewięćdziesiątych) nie uczył. Bogu dzięki za Rodziców i przekazaną przez nich wiedzę.
2016-08-28 21:09
Ja też jestem w rocznika 89. Też mialem takiego Nauczyciela w liceum, za co mu ogromnie dziękuję.
2016-08-28 22:43
Pan Mikołajczyk ?
2016-08-30 00:42
U mnie pamięć o o bohaterah AK i szacunek był rodzinną codziennością. Was w szkole nauczyli. Zabawne. Ale to ja teraz jestem zdrajca z PO, bo jestem potomkiem oficerów Września i tych z miotaczem co szli na Pastę w Wawie. Uczcie się dalej młodzi pisowcy. Na dobre wyjdzie.
2016-08-28 22:48
Szkoda że nie wiecie nic o prawdziwej nauce
2016-08-28 23:24
"prawdziwą" naukę
2016-08-29 01:14
Wiesz jak działają wszystkie siły i naprężenia w poszczególnych częściach maszyn? Wiesz jak zaprojektować wieżowiec? Umiesz takie rzeczy policzyć? Bo na pitolach łatwo sie znać a liczenie takich rzeczy to jest prawdziwa nauka która ruszyła świat do przodu. A historia? Pffff.
2016-08-29 10:15
łał, bije od Ciebie zarąbistość. Tego właśnie nienawidziłam w ludziach na PG. Udają, że są najmądrzejść, ich kierunek jest najlepszy a ludzie studiujący na UG (nawet Ci robiący to z pasją) są debilami.
A znając
łał, bije od Ciebie zarąbistość. Tego właśnie nienawidziłam w ludziach na PG. Udają, że są najmądrzejść, ich kierunek jest najlepszy a ludzie studiujący na UG (nawet Ci robiący to z pasją) są debilami.
A znając życie sam nie umiesz tych rzeczy o których piszesz bo ściągałeś na każdym egzaminie z telefonu, a teraz wylewasz żale, bo robota nie tak dobrze płatna jak obiecywali na początku.
2016-08-29 20:52
I na co ci wiedza o projektowaniu wieżowców jak i tak jedziesz na zmywak do Londynu, Pffff..
2016-08-28 23:14
... komunistycznego. Nie ma to znaczenia, bo wolność i demokracja nie polega na zastąpieniu manifestu komunistycznego katechizmem powszechnym, Moskwy Watykanem/Brukselą a lewackiego Janosika prawackim Łupaszką.
Dla mnie to wszystko to i tak jest jeden wielki, polityczny bullllsziittt.
2016-08-28 23:30
Szkoda, że zapomniał dodać, że kosztem wolności. Ostatnio cena wolności wynosiła 500+.
2016-08-28 23:40
A kogo to obchodzi jakąś kawa sniadaniowa
2016-08-29 11:22
zmień znajomych...
2016-08-29 23:43
U mnie tradycje przedwojennego wojska oraz Polski podziemnej w postaci AK były na prządku dziennym. Nikt nie musiał uczyć. Jako dzieciarnia to znaliśmy i szanowaliśmy. Dziś dochodzi do zawłaszczenia patriotyzmu przez
U mnie tradycje przedwojennego wojska oraz Polski podziemnej w postaci AK były na prządku dziennym. Nikt nie musiał uczyć. Jako dzieciarnia to znaliśmy i szanowaliśmy. Dziś dochodzi do zawłaszczenia patriotyzmu przez populistyczny motłoch, który pasuje do obu totalitaryzmów, które mordowały mądrzejszych od siebie. I jeszcze nazywają się "prawicą" . Do prawicy pisowi tak daleko jak z Gdańska do Sydney.
2016-08-28 20:05
aby robić zadymę , kolejny raz?
Wstydu nie mają!
2016-08-28 20:12
"a gdzie wtedy byliście?". jak przyszli, to banda łysych głupków na pogrzebie krzyczała przekleństwa, żeby potem bredzić, że to okrzykiwani "przyszli zrobić zadymę"
2016-08-29 10:16
Skoro przyszli tylko po to, żeby ktoś im nie zarzucił że nie przyszli to raczej jaj nie mają
2016-08-29 11:33
To uroczystości pogrzebowe są od pokazywania jaj?
Niestosownemu, w mojej opinii, opuszczeniu bazyliki przez prezydenta Wałęsę towarzyszyły m.in. okrzyki takie same jakie wykrzykiwali ubecy w powojennej Polsce -
To uroczystości pogrzebowe są od pokazywania jaj?
Niestosownemu, w mojej opinii, opuszczeniu bazyliki przez prezydenta Wałęsę towarzyszyły m.in. okrzyki takie same jakie wykrzykiwali ubecy w powojennej Polsce - "śmierć wrogom ojczyzny".
To hasło wykrzykiwane, a także noszone na koszulkach przy okazji pogrzebu ofiar ubeckich oprawców jest okropnym zbezczeszczeniem pamięci Inki, Zagończyka oraz pozostałych bohaterów hołdujących tym samym ideałom.
przykre.
2016-08-29 20:01
Polakom mówił co i jak mamy krzyczeć.
2016-08-28 20:15
A kim ty jesteś, żeby to oceniać. To nie była uroczystość partyjna. Zadymę to robią panowie w "narodowych" t-shirtach, prawdziwi Polacy.
2016-08-28 22:10
Żadna zadyma tylko pogonili zdrajców i sprzedawczyków.Ty też byś dostał kopa bo pewnie służysz wszystkim tylko nie Polsce.
Za mamonę i koryto wejdziesz wszystkim w cztery litery.
Ty nigdy nie powiedziałbyś słów jak Inka ,,Zachowałem się jak trzeba'' bo to nie ta moralność
2016-08-28 22:20
Nie zgadzam się na to, aby w moim kraju patriota miał mordę kibola i faszysty. Dużo wiesz o wchodzeniu. Za mamonę - mówisz, za koryto - powiadasz. Coś wiesz na ten temat? Fajnie obecnej władzy się włazi? I nie wycieraj sobie twarzy prawdziwymi Polakami. Nie jesteś godny ich słów cytować. Moralność? Ty nawet nie wiesz co to znaczy.
2016-08-28 22:30
A kto im dał prawo do orzekania kto jest "zdrajcą i sprzedawczykiem"? Od kiedy to pospolite kibolstwo ma prawo do decydowania kto i gdzie może przebywać? To, że łysogłowe żołnierzyki sobie ubzdurały, że każdy kto myśli inaczej niż oni ten zdrajca i sprzedawczyk nie czyni z ich urojeń faktu.
2016-08-29 09:38
weszły i wchodzą jeszcze głębiej za 500 zeta chachachachaca, no i rozumiem że Jurgiel, Piotrowicz, Kryże, Jasiński i cała reszta pisowców będzie gonić zdrajców????chachacahcahcha, dziecino, puknij się w ten pusty oenerowy łeb.
2016-08-29 21:13
do unii. Ja o Wolną Polskę walczyłem jak ty jeszcze z koszulą w zębach chodziłeś. Bardzo dobrze, że tą bande pogonili i konfidenta bolka również.
2016-09-01 09:20
zdrajcy mówili z mównicy a faszyści których sobie przywieźli szarpali dumę narodowa. teoretyczny prezydent polski ujadał z mównicy nieprawdę. Spektakl nienawiści w wykonaniu teoretycznych katolików,. WSTYD was w świecie pokazać.
2016-08-28 20:28
2016-08-28 20:39
współpracował z komunistyczną bezpieką, tą samą która zamordowała INKĘ.
A teraz co robi w kościele? Za kogo się modli? Za tych od których wziął srebrniki?
Mam prawo oceniać.
2016-08-28 20:49
Najpierw to należałoby potwierdzić, ze to faktycznie pismo Wałęsy. Bo PIS w swoim stylu, najpierw orzeka o winie, a potem bada dowody. 10 lat temu było identycznie. Najpierw Ziobro przed kamerami stwierdzał winę, a potem dopiero był proces.
2016-08-28 21:12
Karol Wojtyła tez współpracował z komuną, inaczej nie pozwolili by postawić kościoła w Nowej Hucie - jego tez wyprosisz z kościoła ?
Młody jesteś i masz mózg wyprany przez pisowska propagandę, samemu coś poczytaj o
Karol Wojtyła tez współpracował z komuną, inaczej nie pozwolili by postawić kościoła w Nowej Hucie - jego tez wyprosisz z kościoła ?
Młody jesteś i masz mózg wyprany przez pisowska propagandę, samemu coś poczytaj o tamtych czasach i popytaj dziadków lub rodziców, oceń to niezależnie bez emocji. Poczytaj jakie trzeba było mieć jaja aby się otwarcie przeciwstawić komunie bez kompromisów. Ilu było takich odważnych ?? Pod własnym nazwiskiem i otwarcie krytykujących komunę ?? - tylko nie czytaj wypocin kaczora, bo dowiesz się że to on z bratem obalił komunę i ZSRR
2016-08-28 21:19
O czym ty bredzisz?! Donosił na kolegów z Solidarności z pracy. Wojtyła brał jakieś pieniądze od czerwonych?
Doucz się, poczytaj. Przecież Bolek sam się przyznał do współpracy.
Prośba do byłych komunistów którzy tu zabierają głos i SB-ków - dajcie już spokój!
2016-08-29 14:04
No tak, okropny Wałęsa brał pieniądze za donoszenie na kolegów, a dobroduszny generał Kiszczak poprosił żonę, żeby schowała głęboko "dowody" na to, bo jeszcze mogło by to przeszkodzić w obaleniu komuny w Polsce, a
No tak, okropny Wałęsa brał pieniądze za donoszenie na kolegów, a dobroduszny generał Kiszczak poprosił żonę, żeby schowała głęboko "dowody" na to, bo jeszcze mogło by to przeszkodzić w obaleniu komuny w Polsce, a następnie w większej części bloku wschodniego.
Z pewnością nie jesteś byłym komunistą, ani też byłym SB-kiem, zapewne mienisz się patriotą i pewnie w to wierzysz. Zastanów się jednak komu służysz i kto Tobą manipuluje. Czy wykrzykujesz hasła w które wierzysz, czy tylko te, które wykrzykują Twoi koledzy? A dlaczego oni je wykrzykują?
Im dalej tym sznureczkiem pójdziesz, tym mniej patriotyzmu znajdziesz.
2016-08-29 21:14
100 razy z rzędu. Głupi jesteś i tyle.
2016-08-29 11:01
Zachód (Rzym). W czasach stalinizmu,gdzie zwykły Polak o takim czymś mógł marzyć właściwie do śmierci... Ciekawe,prawda ?
2016-08-29 23:04
Trafne słowa, nie wszystko jest tylko czarne lub białe, czasem trzeba coś nagiąć, bez kompromisów daleko nie zajdziesz. Człowiek nie robot, czasem może się pomylić, złamać na moment, najważniejsze, że cel został osiągnięty. Niewielu chciałoby się podłożyć, ale laury zbierać, każdy.
2016-08-28 21:23
wyszła z kościoła przed zakończeniem mszy św. Ludzie na zewnątrz ładnie go pożegnali.
2016-08-28 21:52
A jak? Bo media oczywiście milczą.
2016-08-28 22:17
2016-08-29 14:26
Prawda, też uważam, że nie ładnie się zachował. Kiedyś jego bezkompromisowość pozwoliła wydostać się spod ruskich butów, teraz trochę razi.
Na zewnątrz pożegnali go dokładnie tak jak ubecy żegnali Inkę i
Prawda, też uważam, że nie ładnie się zachował. Kiedyś jego bezkompromisowość pozwoliła wydostać się spod ruskich butów, teraz trochę razi.
Na zewnątrz pożegnali go dokładnie tak jak ubecy żegnali Inkę i Zagończyka.
W mojej ocenie bardzo nieładnie. Żal pomyśleć że gdyby historia się powtórzyła, to komuniści z łatwością zrekrutowali by nie jeden pluton egzekucyjny wprost spod wejścia do Bazyliki Mariackiej. Ubecy sprzed 70 lat też uważali się za patriotów.
2016-08-29 16:43
UBecy uważali się za patriotów... sowieckich. W końcu jakiej władzy służyli?
Jesteś prowokatorem lub bezmózgowcem.
2016-08-29 22:01
2016-08-30 18:24
są więc w prostej lini spadkobiercami morderców. Sam Kijowski przyznał nie raz, że jego dziadek mordował żołnierzy niezłomnych. Taka prawda.
2016-08-28 22:17
z gryla się urwał?
2016-08-29 10:10
gdy minusuję te głupie posty "prawdziwych wolaków" to pojawia się "popieerasz opinię" - nie zgadzam się na to!!! Czy :trójmiasto.pl" to też wolacka ściema???
2016-08-29 17:22
Zagończyk walczył z takimi jak ty niby patryiotami (faszystami), później był wyklęty. Wałęsa też jest wyklęty przez pseudopatryiotów w krótkich gaciach i z łysymi pałami, który nie raz słyszałem na Lechi śpiewali Rudolf Hess naszym wodzem jest...
Wałęsa jest bohaterem trzeba go bronić przed faszystami jakNas wszystkich
2016-08-28 20:44
jako oficer LWP dzielnie walczył z Żołnierzami Wyklętymi.
Niedaleko pada jabłko od jabłoni.
Mam prawo oceniać.
2016-08-28 20:51
A kim był twój dziadek? A co robiłeś za komuny? A co teraz robisz, kim jesteś, jakie życie prowadzisz? Uczciwe? Godne?
2016-08-28 21:06
co w tym dziwnego?
2016-08-28 21:30
Starasz się, ale jakoś nie wychodzi, bo z łatwością opluwasz innych (tak też działali aparatczycy za komuny). Nie masz prawa oceniać, tym bardziej wypraszać kogokolwiek z kościoła. Z koscioła. Kto dał ci takie prawo!
2016-08-28 21:42
Bolek sam wyszedł z kościoła, uciekł jak diabeł od święconej wody
2016-08-28 22:32
Nikt Wałęsy nie wyprosil.bylam widziałam.wyszedl gdy prezydent zaczął mówić
2016-08-29 02:02
2016-08-29 08:25
za to Kijowskiego którego rodzina była wyznawcą komunistycznej doktryny która ma więcej ofiar niż nazizm słuchać warto?
2016-08-28 21:34
czy uczciwością jest ocenianie wnuka po czynach dziadka? Często się zdarza, że dzieci, wnuki osób stojących po złej strony barykady są wrażliwsi i odważniejsi niż inni. A dla Kijowskiego szacunek - że ma odwagę powiedzieć głośno to, co wielu myśli.
2016-08-28 21:44
ciekawe?
2016-08-28 22:25
Nie co myśli, tylko to za co mu zapłacili !
2016-08-28 21:38
A co ma przeszłość dziadka do oceny wnuka (zakładając, że to prawda)? Każdy odpowiada za siebie. Co, mamy teraz powrót punktów (dodatnich i ujemnych) za pochodzenie?
2016-08-28 21:46
przeszłość ma wielkie znaczenie, bo ma wpływ na teraźniejszość i przyszłość
2016-08-28 21:52
serio myślisz, że frazes "resortowe dziecko" ma jakiekolwiek znaczenie merytoryczne?
2016-08-28 21:58
to będziesz wiedział jakie znaczenie ma co robili dziadkowie, rodzice na to co robią ich dzieci
to nie jest sekretna wiedza, ale taka życiowa
2016-08-28 22:12
NIe wyskakuj tu mi z wiedzą "życiową" bo to nie jest żadna wiedza tylko to co się komuś wydaje. Wiedza to zweryfikowane fakty, a nie opowiastki. Sprawa jest prosta - albo masz coś na konkretnego człowieka, albo nie masz.
NIe wyskakuj tu mi z wiedzą "życiową" bo to nie jest żadna wiedza tylko to co się komuś wydaje. Wiedza to zweryfikowane fakty, a nie opowiastki. Sprawa jest prosta - albo masz coś na konkretnego człowieka, albo nie masz. Każdy odpowiada za siebie, a nie za dziadka, ojca, brata.
A nawet jeżeli masz coś na danego człowieka, to nie obala to jego argumentów. Z pewnym rozbawieniem obserwuję jak pewne grupy dyskredytują ludzi związanych z KOD nie dostrzegając, że to jedynie argument ad personam, który to nie obala dosłownie niczego.
2016-08-28 21:59
To skrótowy opis pewnych srodowisk
2016-08-29 16:43
Rodziny AK-owców były prześladowane i odbierano im prawa publiczne. Ich dzieci były wyzywane, dyskryminowane i opluwane przez rówieśników. Kiedy ktoś zwiał za granicę, to organy państwowe brały w obroty jego rodzinę do
Rodziny AK-owców były prześladowane i odbierano im prawa publiczne. Ich dzieci były wyzywane, dyskryminowane i opluwane przez rówieśników. Kiedy ktoś zwiał za granicę, to organy państwowe brały w obroty jego rodzinę do piątego pokolenia. Polscy komuniści byli mimo wszystko dość łagodni w tych praktykach im dalej na wschód tym represje były ostrzejsze do czapy włącznie.
Oj tak, komuniści zawsze uważali, że pochodzenie ma ogromne znaczenie.
2016-08-29 21:16
Kijowski to potomek komuchów, to prawda jest niezbita. I tacy też strzelali Polakom w tył głowy, komuchu.
2016-08-28 22:38
A dziadek w wermachcie - zapomniałeś kto to powiedział ? Kto cały czas grzebie w rodowodach ?
2016-08-28 23:31
przecież to fakt
2016-08-29 21:30
faszyści z onr powinni się z tego powodu onanizować
2016-08-29 10:19
A wujek Jarusia to niby kim był i komu zawdzięcza mieszkanko na Żoliborku
2016-08-28 20:43
zadymę to akurat robiły żołnierzyki z ONR
2016-08-28 20:45
Trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć dość!
2016-08-28 20:54
A kto i na jakiej podstawie ma prawo do mówienia "dość"? To ma być to państwo prawa? KOD miał takie samo prawo tam być jak ONR.
2016-08-28 21:33
tęskno za PO?
wtedy to było państwo (bez)prawa
2016-08-28 21:41
Cóż to w ogóle za argument? Nawet zakładając, że piszesz prawdę to jest to co najwyżej argument ad hominem
2016-08-29 08:03
Z takimi trudnymi słowami do tępaków? Daj se spokój, nie warto
2016-08-28 23:33
żeby potem tego samego prawa odmówic innej osobie, bo "nie jest skazana prawomocnym wyrokiem". Jakim trzeba być zakłamańcem albo debilem, żeby twierdzić, że dzisiaj jest lepiej niż za PO? Czerwona zaraza wraca, udając, że nienawidzi czerwonych. Jeszcze sobie prokuratora z PRL dogruchali. Komedia.
2016-08-29 08:36
piszesz precz z komuną......tyś komunista
2016-08-28 22:19
2016-08-28 23:03
Ogolone Nieuki Rozrabiają
2016-08-29 12:10
Gdy wrzucam do wyszukiwarki onr to wyskakuja zdjęcia łysy ch pał hailujacych nad grobami polskich bohaterów. I oni chca uczyć nas patriotyzmu. A co do
kiboli, to pamiętam jak ich hasłem było "Naszym idolem jest
Gdy wrzucam do wyszukiwarki onr to wyskakuja zdjęcia łysy ch pał hailujacych nad grobami polskich bohaterów. I oni chca uczyć nas patriotyzmu. A co do
kiboli, to pamiętam jak ich hasłem było "Naszym idolem jest Rudolf Hess" czy jakoś tak.
Patriotyzm nie jest dla debili. Wałęsa prawdopodobnie donosił, ale potem wygrał i odkupił swoje winy. Św Paweł był mordercą, a św Piotr się zaparl. Warto pamiętać, że na początku lat 90tych bracia Kaczyńscy byli kundelkami Wałęsy od brudnej roboty, np. gnojenia innych solidarnościowcow. Drodzy gimbopatrioci za parę lat, gdy PiS zrobi tu Grecję, zrozumiecie że byliscie tylko pożytecznymi idiotami.
2016-08-28 20:44
kod skrojone.
2016-08-28 20:58
kibolskie takie
2016-08-28 21:26
p w świecie.
2016-08-29 17:27
sam straszna c*ota, ale z kolegami wielki bohater
2016-08-29 19:22
lewacki frajerze.
2016-08-29 21:31
2016-08-30 18:26
i uciekli jak tylko zrobiło się trochę gorąco.
2016-08-28 21:41
a nie mądrzyć się przez neta, śmierdzący trzórzu.
2016-08-29 17:29
sam jesteś małą dziewczynką, która nie daje sobie rady w życiu i dlatego napinasz się w necie, zwykłe zero
2016-08-29 19:21
ja zrobiłem co miałem wczoraj. Zachowałem się jak trzeba.
2016-08-28 21:20
na wysokim poziome widać jesteście
2016-08-28 21:38
osobiście kodziarska komunistyczna pało.
2016-08-28 21:46
Wybacz, ale szarpanie się z kibolstwem to nie jest mój poziom. I dokładnie potwierdza wasz - macie jedynie argument siły co obnaża wasz poziom intelektualny.
A co do komunizmu to radzę poczytać sobie co to
Wybacz, ale szarpanie się z kibolstwem to nie jest mój poziom. I dokładnie potwierdza wasz - macie jedynie argument siły co obnaża wasz poziom intelektualny.
A co do komunizmu to radzę poczytać sobie co to ten cały komunizm jest, bo dla was to jedynie frazes którym obrzucacie oponentów. Tak się składa, że najbliżej komunizmu w obecnym parlamencie to jest akurat PIS jako najbardziej lewicowa gospodarczo partia.
Twoja wypowiedź dobitnie tez pokazuje jak wyprane macie mózgi - wykładnią dla waszych poczynań jest założenie, że KOD to jakaś komuna, tymczasem to jest tylko i wyłącznie karczemny frazes. Jesteście na poziomie przedszkolaków którzy przekrzykują się o to czyje kredki są lepsze
2016-08-28 22:55
Przedstawiciele KOD sami się tak definiują, są za "wartosciami" lewicowymi
2016-08-28 23:07
Polecam przeczytać statut KOD, rozdział 2, paragraf 6. Owszem, Kijowski kiedyś tam przyznał, że jest lewicowy, co nie oznacza, że KOD jest lewicowy
2016-08-28 23:57
Nadają leaderzy (i to co mówią w TV ;)) i na tej podstawie przecietni ludzie wyrabiają sobie pogląd.
A Ty czytałeś statut ONR par 5 pkt.2?
2016-08-29 01:25
na oficjalnej stronie nie ma czegoś takiego jak statut
2016-08-29 06:40
napinacz internetowy nic więcej.
2016-08-29 08:39
Tchórza? Hehe, no tak, bo dla takich jak ty wszystko musi się kończyć mordobiciem.
"Pałkarska ideologia wymaga pałkarskich metod" - Bartoszewski
2016-08-29 09:36
hahah jeszce tego konfidenta cytować, tak - tylko siła można to g.ówno wyplenić jakim jest platforma, kod, wszelkiej maści lewactwo, jesteście na straconej pozycji i czerpcie radość z pisania bzdur na internecie bo wasz czas się kończy
2016-08-29 10:24
A potem ludzie się dziwią, że niektórzy obawiają się o stan demokracji w Polsce. "tylko siłą można wyplenić to g*wno" - to są jak rozumiem te standardy państwa prawa... i sprawiedliwości?
2016-08-29 09:36
dzielny tylko przed komputerem.
2016-08-29 09:40
wyjechał z obozu limuzyną, tępa pało.
2016-08-29 10:23
Na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu. Więc poproszę o podanie źródeł w literaturze naukowej.
Tzw patrioci wcale nie oddają hołdu bohaterom. Oni sobie nimi wycierają mordy dla swoich chorych zapędów.
Na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu. Więc poproszę o podanie źródeł w literaturze naukowej.
Tzw patrioci wcale nie oddają hołdu bohaterom. Oni sobie nimi wycierają mordy dla swoich chorych zapędów. Najlepszy bohater to taki który zginął, bo można żonglować jego nazwiskiem w dowolnym kontekście, a on nie zaprotestuje. Gorzej z tymi żyjącymi, którzy nie popierają zachowań i poglądów prawicy. Ci to już zawsze zdrajcy i sprzedawczyki, nawet jak nie ma dowodów.
2016-08-29 16:04
Komuchu spadaj do ruskich tam twoje miejsce.
2016-08-29 17:33
2016-08-29 09:42
pałki.
2016-08-29 07:38
Przeciez lewica nierowna sie komuna.
2016-08-29 08:23
że "prawica" jak najbardziej może równać się "komuna".
2016-08-29 09:38
chcieli sprowkować a się ośmieszyli, teraz żalą sie w necie.
2016-08-29 10:27
Najśmieszniejsze jest to, że ty myślisz(?) na stadionowym poziomie. Ten kto dostaje manto to się ośmiesza, bo honorem jest tłuc się z kibolstwem. Kto tu się ośmiesza? Ludzie którzy przychodząc na państwową uroczystość oczekują, że będą tam bezpieczni, czy stadionowe dresiki które się cieszą że komuś spuściły "manto"?
2016-08-29 15:58
mogłeś tam być a nie teraz kichać się i spinać. Sp!
2016-08-29 16:59
przypomnę drugą wyborów prezydenckich z 2010 roku, kiedy panowie Jarosław i Bronisław zobaczyli, że rozstrzygną głosy SLD. Każdy z nich się wtedy zarzekał, że ich partia jest lewicowa :)
2016-08-29 17:16
Może jestem staroświecki, ale zdawało mi się, że odwagą jest pokonywanie słabości, a nie pokonywanie słabszych. Przezwyciężanie strachu, a nie straszenie innych.
Organizowanie się w agresywne grupy jest skrajną
Może jestem staroświecki, ale zdawało mi się, że odwagą jest pokonywanie słabości, a nie pokonywanie słabszych. Przezwyciężanie strachu, a nie straszenie innych.
Organizowanie się w agresywne grupy jest skrajną oznaką tchórzostwa.
Tchórzostwo ma swoje niewątpliwe zalety:
- Tchórzów łatwo połączyć w grupę, bo Tchórze tego potrzebują, jako jednostka czują lęk,
- Tchórzami łatwo manipulować,
- Tchórz lubi wierzyć, że siła to to samo co odwaga, daj Tchórzowi pałę, a będzie nią rąbał gdzie każą, byle tylko koledzy Tchórze nie nazwali go tchórzem.
2016-08-29 19:14
i sądzili, że policja ich ochroni. A tu nagle poczuli lęk i zwykli ludzie ich przegnali. Trzóch to też taki co siedzi przed komputerem i nadaje a na miejscu zdarzenia go nie było, takim typem tchórza jest darek i cała
i sądzili, że policja ich ochroni. A tu nagle poczuli lęk i zwykli ludzie ich przegnali. Trzóch to też taki co siedzi przed komputerem i nadaje a na miejscu zdarzenia go nie było, takim typem tchórza jest darek i cała reszta zgrodzonego tu lewactawa, wypisujące filozoficzne bania luki. Ja na pogrzebie byłem i flagę kodu skroiłem. Cześć i chwała Bohaterom!
2016-08-29 17:23
To dlaczego się nawet nie podpiszesz?
Wydaje mi się, że jestem równie prymitywny co Ty, bo czasami mam taką atawistyczną ochotę sprawdzić co taki koleś jest wart sam na sam, kiedy nie ma przy sobie kolegów.
2016-08-29 19:16
"Marcinie" - prymitywny hipokryto i tchórzu nad tchórzami.
2016-08-29 09:40
toż to banda złodziei z tych "prawdziwych polaków" chahchahca
2016-08-29 19:20
g. wie, d był.
2016-08-28 20:49
To raczej pan/pani wstydu nie ma, żeby tak się wyrażać o drugim człowieku. Jak można z taką pogardą się odnosić do innych?! Żałosne, małostkowe i głupie. Jedyne co pan/pani potrafi to pluć jadem, to łatwiejsze niż być przyzwoitym. Co z czasy...
2016-08-28 22:00
ty już lepiej idź umyj garki
a do polityki się nie mieszaj
2016-08-28 21:10
Bolek przyszedł tylko i wyłącznie po to, żeby móc ostentacyjnie wyjść na przemówieniu Dudy. Żenujący człowiek.
2016-08-28 21:22
banda czerwonych
2016-08-28 23:36
nie znaczy, że nie może być u boku Kaczyńskiego. Dlaczego tak nienawidzisz PiS?
2016-08-28 21:26
No ale ludzie ładnie go pożegnali. Brawo.
2016-08-29 00:12
2016-08-28 21:12
A po co innni tam poszli chcieli oddać cześć tym zamordowanym
jesli idzie sie na pogrzeb lub inne uroczystości kościelne to nie idzie sie na bojówki .Co niektórym sie nie podobało kto przyszedł tak
A po co innni tam poszli chcieli oddać cześć tym zamordowanym
jesli idzie sie na pogrzeb lub inne uroczystości kościelne to nie idzie sie na bojówki .Co niektórym sie nie podobało kto przyszedł tak np Wałesa i Kod a co im nie wolno było poszli bo mieli taka potrzebę Ale innym sie zachciało przepychanek .chyba po to poszli aby zadyme robic ...Wstyd aby na pogrzebie robic zadymy
2016-08-29 17:23
to uczestniczy się w ceremonii pogrzebowej od początku do końca.
Wałęsa nie dotrwał do końca. Nie pozwoliło Mu na to sumienie...?
Zadymy na pogrzebie?
W takim celu przyszedł właśnie Kijowski.
Niestety, wyszedł ze spuszczoną głową. Uczestnicy ceremonii nie dali się prowokować.
2016-08-29 00:10
Z pogrzebu oprawcy na pogrzeb ofiary.
TW Grabarz a nie Bolek
2016-08-29 08:11
Ale to nie oni zrobili zadymę, tylko łysi.
2016-08-29 19:17
byłem widzałem.
2016-08-29 21:28
Ludzie z kodu kogoś pobili? Zwyzywali? Tyle filmików, jakoś żaden tego niepotwierdza
2016-08-30 18:27
z kodu zaczynał darł mor dę na mszy o "demokracji" i uciekł do psów.
2016-08-29 09:16
Bo mają takie samo prawo być jak inni, trudno pojąć?
2016-08-29 19:19
morderców. Przykład Kijowski ojciec wojskowy LWP, dziadek komunista.
2016-08-29 13:40
a po co się chodzi na pogrzeby? myślałem, że po to, by uczcić pamięć zmarłych
2016-08-29 19:19
krzyczeć polityczne hasła i prowokować zadymę, mądralo.
2016-08-29 21:30
I powiedz jeszcze smarku, gdzie jest napisane z jakimi flagami można, a z jakimi nie. Twój prezio decyduje?
2016-08-29 20:47
Zadyme zrobili nacjonalisci faszystowscy Kaczynskiego, od wielu lat tak postepuja. tak tez bylo przd wybuchem II wojny swiatowej
2016-08-29 23:05
2016-08-30 18:28
a przyszedł ze szmatami na kijach. :)
2016-08-28 20:05
2016-08-29 09:23
nawet największy dudek kraju przyjechał to miasta.
że go tu wpuścili...
2016-08-29 17:31
Rozumiem. Od wewnątrz brak klamek....
2016-08-29 17:49
2016-08-29 17:26
towarzyszu?
2016-08-28 20:05
2016-08-28 20:19
Za czasów prezydenta Komorowskiego rozpoczęto akcję poszukiwania szczątków. To była inicjatywa Lecha Kaczyńskiego, której nie zdążył zrealizować, ale kolejny prezydent - czy to wam się podoba, czy nie - dalej realizował tę ideę. Szczątki pochowanych dziś bohaterów odnaleziono w 2014 roku.
2016-08-28 22:20
2016-08-28 23:41
2016-08-30 00:01
Nie namąci bardziej niż Jarek z Antkiem ;)
2016-08-28 20:23
Pojechał na święto upadliny, z czterema miliardami złotych.
I nie wiem co gorsze?
2016-08-28 22:06
to ten złodziej ze swoja żona okradł prezydencki pałac !Czemu te bydlę jeszcze nie siedzi więzieniu????
2016-08-28 22:20
i Samuraj taboretowy
2016-08-28 23:42
"Zgodnie z definicją art. 212 § 1 Kodeksu karnego zniesławienie polega na pomawianiu o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności."
2016-08-29 06:51
2016-08-29 07:33
2016-08-29 21:03
2016-08-29 02:36
Jesteś gnida i wsza jakich mało.Wtedy gdy był prezydentem to klaskałeś!!!!! Śmieciu !!!!!!!!!!
2016-08-29 13:01
komorowski zawsze był gnida jak jego ojciec co ukrad nazwisko i tytuł szlachecki,nigdy na tego błazna nie głosowałem ani na PiS,SLD,PSL czy na inne świnie!zglaszaj zgłaszaj buraku powodzenia zycze !
2016-08-29 13:21
Ty z komora to możecie mnie w d*pę pocałować jesli wam pozwolę !
2016-08-29 20:48
Prezydent Duda zapomniał, że to Komorowski podpisał ustawę ws. ekshumacji Inki!
2016-08-30 14:08
ta świnia kiedykolwiek była trzeźwa???
2016-08-28 20:05
Były flagi polskie, zero politycznych, ci z KOD ze swoją polityką weszli i zostali wyrzuceni.
2016-08-28 20:13
a faszyści z ONR to z czym przyszedł jak nie ze swoimi flagami? i to nie jest "prowokacja"?
2016-08-29 00:21
Jest to dzieło polityczne nastawione na odpowiednie działania. Kijowski jest w dużej mierze tworem Sławomira Potapowicza - tego, który po wycieku maili okazał się czynnym koordynatorem w kampanii Petru. Legendę
Jest to dzieło polityczne nastawione na odpowiednie działania. Kijowski jest w dużej mierze tworem Sławomira Potapowicza - tego, który po wycieku maili okazał się czynnym koordynatorem w kampanii Petru. Legendę "działacza" Kijowskiego rozpoczęto od zarejestrowania Stowarzyszenia Stop Gwałtom i tutaj panowie popełnili błąd. W KRS widzimy siedzibę stowarzyszenia w tym samym lokalu co siedziba AVCS. Jest to firma konsultingowa będąca przy korycie prywatyzacji i restrukturyzacji. Wiceprezes tej firmy (Andrzej Fiodor Saracyn) został członkiem organu nadzoru stowarzyszenia, Potapowicz członkiem zarządu a Kijowski przewodniczącym. Warto pamiętać dodatkowo, że Kijowski nie jest osobą z przypadku. Pracował wcześniej w Wyborczej w IT. Już w 2011 wystąpił w programie TVN a w 2012 w Polsat News, TVP i Polsat Cafe. Ponadto Szumełda zanim zabłysnął w KOD odszedł z PO i prowadził rozmowy z Nowoczesną. Najważniejsze jednak na koniec. Za rozpropagowaniem i wspieraniem KODu stoją ludzie z fundacji oraz stowarzyszenia Projekt: Polska (dwa twory o tej samej nazwie). W tych organizacjach jednymi z głównych aktorów byli/są Szymon Gutkowski (od Sorosa), Ryszard Petru, Adam Szłapka, Jan Hartman i inni. Współpracowali oczywiście z FOR Balcerowicza i np. LYMEC.
2016-08-29 01:38
To fajnie. Nie chce mi się nawet tego sprawdzać, albowiem co to ma do zarzutów podnoszonych przez KOD?
2016-08-29 12:54
To oznacza, że polityka jest pełna manipulacji a ciebie nie interesuje co za tym stoi pod warunkiem, że pasuje do twojego światopoglądu. Przestań patrzeć zero-jedynkowo. Nie szufladkuj się w jednej opcji i zobacz jak wszyscy chcą nami sterować.
2016-08-29 13:59
Dlatego trzeba trzymać się meritum. KOD ma konkretne zarzuty wobec obecnej sytuacji, a ze strony rządowej nie ma odniesienia do tych zarzutów. Zastanów się gdzie jest manipulacja. PIS i jego zwolennicy bardzo chętnie wypowiadają się na temat samego KODu a nie na temat podnoszonych przez KOD kwestii.
2016-08-29 14:36
Ze względu, że nie jest to obiektywny ruch społeczny a narzędzie polityczne, KOD tak samo jak ty dokonuje selekcji faktów. Nie tylko PiS jest winny problemów TK ale także PO i co najgorsze Rzepliński oraz inni sędziowie,
Ze względu, że nie jest to obiektywny ruch społeczny a narzędzie polityczne, KOD tak samo jak ty dokonuje selekcji faktów. Nie tylko PiS jest winny problemów TK ale także PO i co najgorsze Rzepliński oraz inni sędziowie, którzy pracowali nad TK w czerwcu 2015. Dalej patrzysz zero-jedynkowo podczas gdy ja widzę syf po jednej i po drugiej stronie i tego nie wypieram ani nikogo nie bronię.
2016-08-29 14:38
2016-08-29 15:25
Odbiegłeś daleko od tematu a mówisz o meritum.
2016-08-29 15:53
A na czym owa prowokacja miałaby polegać? Kto kogo zaatakował? Przeciwaborcyjne transparenty to nie prowokacja, budzące najgorsze skojarzenia opaski ONR też nie. Ale transparenty KOD to już prowokacja tak?
2016-08-29 17:03
A które idee Zagończyka i Inki są bliskie liberałom - Kijowskiemu i Szumełdzie? Na inne tego typu uroczystości także chodzą? Bliskie ich sercu są losy zołnierzy niezłomnych? W kodzie mocno aktywni są dawni kumple
A które idee Zagończyka i Inki są bliskie liberałom - Kijowskiemu i Szumełdzie? Na inne tego typu uroczystości także chodzą? Bliskie ich sercu są losy zołnierzy niezłomnych? W kodzie mocno aktywni są dawni kumple Kijowskiego z pracy w Wyborczej, którzy negatywnie przedstawiają takich bohaterów i takie uroczystości. Sam Kijowski mówił o fundamentaliźmie chrześcijańskim a teraz pchał się pod kościół i chrześcijańskie uroczystości a ty jak Putin wmawiasz ludziom, że to co jest oczywiste wcale nie tym co widać.
2016-08-30 01:21
Zarzuty znajdą się dla każdego. Istotne jest to, co mi, jako zwykłemu obywatelowi może zaoferować dane ugrupowanie. Zaznaczam, że nie interesują mnie miliardowe inwestycje zagranicznego kapitału, w których nie
Zarzuty znajdą się dla każdego. Istotne jest to, co mi, jako zwykłemu obywatelowi może zaoferować dane ugrupowanie. Zaznaczam, że nie interesują mnie miliardowe inwestycje zagranicznego kapitału, w których nie partycypuję i nie mam szans partycypować. Chcę, żeby Polską rządziła ekipa, która będzie potrafiła zdobyć zagraniczne rynki dla Polskich produktów i usług, a nie tylko sprzedawać tanią siłę roboczą. Obecne przywracanie godności narodowej jest OK, ale żyć się za to nie da.
KOD w swoich wystąpieniach bywa bardziej żałosny od wyśmiewanych nie dawno moherowych beretów. Używanie starych zmanipulowanych ludzi do walki politycznej jest żenujące i nieoryginalne. Poza tym konotacje polityczne dyskwalifikują KOD na starcie. To sztuczny twór którego za darmo nikt nie poprze, poza garścią ślepców. W Polsce nie ma prawicy, lewica się spaliła, a PiS wyparł z centrum PO. W zasadzie jedynie prawica będzie mogła coś osiągnąć w ewentualnej grze z PiS o głosy wyborców.
2016-08-30 12:56
czy ONR? Bo z tego co mi wiadomo to ONR w rządzie nie ma. Czy teraz nowoczesne, kody i inne platformy będą żądały wyjaśnień od rządu po każdej bójce kibiców? Czy jak Kijowskiemu ukradną samochód to tez będzie żądał
czy ONR? Bo z tego co mi wiadomo to ONR w rządzie nie ma. Czy teraz nowoczesne, kody i inne platformy będą żądały wyjaśnień od rządu po każdej bójce kibiców? Czy jak Kijowskiemu ukradną samochód to tez będzie żądał wyjaśnień od premiera i prezydenta?
Oczywiście ,że pchanie się z flagą kodu pod nos ONR to była czysta prowokacja- i tak łagodnie się skończyła z uwagi na powagę miejsca i sytuacji. To zupełnie jakby pójść w koszulce arki na mecz lechii i się dziwić, że ktoś Ci nos złamał- przecież możesz ubierać się jak chcesz i chodzić gdzie chcesz.
2016-08-29 08:34
I co w związku z tym?
2016-08-29 13:42
niezły trolling, a pisiaki się nabrały i lajkują :)
2016-08-29 15:28
albo zwykli ludzie po prostu sprawdzili w KRSie i innych ogólnodostępnych źródłach łosiu.
2016-08-28 20:49
a co to znaczy "zostali wyrzuceni"? Mieli takie samo prawo tam przebywać co troglodyci z ONR
2016-08-28 20:54
aby pokazywać swoje sympatie klubowe
2016-08-28 21:06
Jakoś mniej boli mnie KOD niż drużyny piłkarskie, w tym jakaś węgierska!
2016-08-28 21:29
zaKODowani przyszli tylko po to by zakłócić uroczystość
2016-08-28 21:31
a kto kogo zaatakował?
2016-08-29 10:26
Ci co byli widzieli że Szumełda machał swymi łapskami na lewo i prawo, choć mikry on aż za bardzo. Taki typowy bojowy ratlerek. Natomiast ludzie wokoło cały czas wołali że by się nie dać sprowokować, bo było celowe
Ci co byli widzieli że Szumełda machał swymi łapskami na lewo i prawo, choć mikry on aż za bardzo. Taki typowy bojowy ratlerek. Natomiast ludzie wokoło cały czas wołali że by się nie dać sprowokować, bo było celowe działanie KODu.
Poza tym, cały czas mieli swe flagi pozwijane i dopiero je rozpostarli, jak przy był do nich Kijowski, to co wstydzili się wcześniej swego posłannictwa?
Tacy to bohaterowie w fotelach tv.
2016-08-28 23:47
A flaga "prawo i sprawiedliwosc" - niebieski napis na bialym tle to tez flaga panstwowa ? Nie , nie slyszalem ale widzialem...
2016-08-29 18:08
...były: ONR, Młodzieży Wszechpolskiej, paru innych organizacji i KODu. I tylko te ostatnie gryzły w oczy. równi i równiejsi? Byłam, widziałam...
2016-08-28 20:05
Niech żyje Wolna Polska!
Precz z komuną!
2016-08-28 20:13
Pop****yły Ci się czasy :)
Włącz myślenie. To nie boli :)
2016-08-28 20:16
2016-08-28 20:28
EU?
2016-08-28 22:34
Służę pomocą.
Budyń wieszający na dawnej bramie Stoczni transparent "im. Lenina"
Budyń sprzedający Niemcom GPEC, dzięki czemu na naszych rachunkach za ciepło widzimy eksplozję kosztów.
Budyń dostający
Służę pomocą.
Budyń wieszający na dawnej bramie Stoczni transparent "im. Lenina"
Budyń sprzedający Niemcom GPEC, dzięki czemu na naszych rachunkach za ciepło widzimy eksplozję kosztów.
Budyń dostający za uczestnictwo w posiedzeniach rady nadzorczej GPEC pieniądze przy jednoczesnym akceptowaniu drenażu pieniędzy z zysku za granicę a nie do miasta.
Budyń akceptujący zatrudnianie w GPEC córeczek pracownic pracujących w urzędzie miasta i sprawujących nadzór nad tą firmą.
Budyń podnoszący notorycznie podatki od nieruchomości.
Budyń kształtujący w mieście układ deweloperski, dzięki któremu otrzymuje określone korzyści. Patrz afera mieszkaniowa.
Zapraszam do uzupełniania.
2016-08-28 22:50
Może kolega najpierw sobie poczyta co to ta cała komuna jest? Bo wygląda to na rzucanie hasłem bez zastanowienia, niczym związkowiec protestujący przeciwko prywatyzacji hasłem "precz z komuną". Tak i tu - prywatyzację,
Może kolega najpierw sobie poczyta co to ta cała komuna jest? Bo wygląda to na rzucanie hasłem bez zastanowienia, niczym związkowiec protestujący przeciwko prywatyzacji hasłem "precz z komuną". Tak i tu - prywatyzację, czyli de facto przywrócenie NIEKOMUNISTYCZNEJ struktury własności nazywasz komuną? Oryginalny napis z bramy stoczni to już komuna? W takim razie w Oświęcimiu to jest dalej nazizm?
2016-08-28 23:59
Jaki kolega mądry i jak szybko doszedł do użycia argumentu ad hitlerum. Więc spróbujmy zdefiniować istotę komunizmu. Jest to zawłaszczenie władzy ekonomicznej, społecznej i politycznej w imię fasadowych nieprawdziwych
Jaki kolega mądry i jak szybko doszedł do użycia argumentu ad hitlerum. Więc spróbujmy zdefiniować istotę komunizmu. Jest to zawłaszczenie władzy ekonomicznej, społecznej i politycznej w imię fasadowych nieprawdziwych idei. W konsekwencji pojawia się niewola ekonomiczna, społeczna i polityczna. Stalinowski komunizm zawłaszczył wszystko, budyniowy zaś tylko cząstkę ale miał wielkie ambicje na więcej.
Niby-prywatyzację GPEC-u nazywam komunistyczną bo za fasadową ideą wolności ekonomicznej mamy niewolnictwo dostaw ciepła z jednego źródła kontrolowanego przez system polityczny, na którym korzysta grupka cynicznych manipulatorów.
2016-08-29 01:45
Powoływanie się na prawo Godwina jest argumentem ad hominem. Poza tym dokonałeś nadinterpretacji, bo nie użyłem argumentu ad hitlerum. Ad hitlerum występuje jako sposób ataku personalnego. Nie użyłem ataku personalnego.
No i nie wiem skąd żeś wziął taką definicję komunizmu. W której literaturze tak opisany został komunizm?
2016-08-29 12:22
system ciepłowniczy to książkowy przykład monopolu naturalnego, nie ma innej ekonomicznej opcji jak dostawy ciepła z jednego systemu. Możesz natomiast wybrać nieuczestniczenie w tym systemie i grzania domu/zakładu
system ciepłowniczy to książkowy przykład monopolu naturalnego, nie ma innej ekonomicznej opcji jak dostawy ciepła z jednego systemu. Możesz natomiast wybrać nieuczestniczenie w tym systemie i grzania domu/zakładu gazem/drewnem/węglem/prądem.
Skoro to monopol, to całe szczęście, że podlega regulacji przez władze demokratycznego państwa, czyli jak to nazywasz jest "kontrolowany przez system polityczny", bo w przeciwnym razie monopol zrobiłby z cenami to, co zazwyczaj robią monopole.
2016-08-29 15:57
I ten monopol robi to co zazwyczaj robią monopole, tylko wolniej ale za to skuteczniej.
2016-08-29 16:29
Sam sobie odpowiedziałeś. Takich monopoli się nie prywatyzuje.
2016-08-29 21:34
jak najbardziej można prywatyzować, tylko należy regulować, w szczególności ceny
2016-08-29 21:35
2016-08-29 00:00
idiota
2016-08-29 00:12
wyczerpująca odpowiedź idioty.
2016-08-29 07:39
przecież to czysty kapitalizm!
komuna to narzucanie wszystkim jedynie słusznych poglądów. tak jak to robi PiS
2016-08-29 09:42
...że komuna to Kryże, Jasiński, Jurgiel, Piotrowicz , nieświętej pamięci Wasermani wielu innych z pisu
2016-08-29 09:47
jakby był inny Prezydent to podatek od nieruchomości płaciłoby tobie maiasto .
skąd się lęgna takie kretyny jak ty , chyba z kuszu i smieci.
2016-08-29 16:25
Skul więc uszy, podwiń ogon i płać więcej. Nie zapomnij pocałować w rączkę Bydynia, że tak mało płacisz.
A podatek od nieruchomości stale podwyższają bo kasy mało na wydatki dworu budynia. Inny Prezydent,. oczywiście nie JarWał, rozgoniłby to całe towarzycho dopięte do pieniędzy podatników.
2016-08-29 11:13
ta twa gatka....ta dopiero komuną zalatuje...mały Leninku
2016-08-29 17:42
pierdnięcie wieprza.
2016-08-29 22:11
Uzupelniam , jestes glupszy niz ustawa przewiduje .
2016-08-30 00:31
Kapitalizm bolszewika biednego z PIS przeraził w dobie internetu ? Są lepsi i gorsi. Tak było i jest. Ci słabsi byli s AL. Tam idz.
2016-08-29 19:33
Komunę w pisie!
2016-08-28 20:29
2016-08-30 00:33
Podejście do ludzi i władzy. To komuna PIS, lewaków biednych.
2016-08-28 20:34
Pisz: "Precz z pissobolszewią!"
Wolna Polska będzie jak pogonimy watykańskich najeźdźców.
2016-08-28 21:43
I to taka turbo.
2016-08-28 22:38
2016-08-29 19:35
Order Lenina na 22 lipca -czyli za ok.1 rok.
2016-08-29 00:09
Oj, widzę że ktoś tu jeszcze ( w przeciwieństwie do partyzantów) z lasu nie wyszedł i nie zauważył, ze ciut czasu minęło. Chciałam więc Cię oświecić: nie ma już komuny, żelaznej kurtyny, ZSRR, PRL ani NRD. Czech i
Oj, widzę że ktoś tu jeszcze ( w przeciwieństwie do partyzantów) z lasu nie wyszedł i nie zauważył, ze ciut czasu minęło. Chciałam więc Cię oświecić: nie ma już komuny, żelaznej kurtyny, ZSRR, PRL ani NRD. Czech i Słowacja sa osobnymi krajami. PL jest w UE i NATO, zaś obecne władze włąża Watykanowi w tyłek bez wazeliny. Ludzie mają tel. co robią zdjęcia i kreca filmy. A i najważniejsze: Stalin już nie żyje!
2016-08-29 17:40
komuna się odezwie.
2016-08-29 00:16
A gdzie Struk ten zdrajca.
Kaszubi -on psuje wam opinie
2016-08-29 09:44
na pewno nie tam gdzie Kryże, Piotrowicz, Jurgiel i Jasiński......farbowani zdrajcy wazeliniarze
2016-08-29 08:35
W takim razie długo nie pożyje.
2016-08-29 22:28
Jaka wolna Polska? Od okraglego stolu nie jest wolna ani suwerenna. Kto tego jeszcze nie pojmuje jest naprawde slepym i gluchym.
2016-09-07 04:59
2016-08-28 20:06
2016-08-28 20:12
2016-08-28 20:35
Wiesz kim był Mosdorf?Pewnie nie,bo w tvn nie powiedzieli i gw też o tym nie pisała.
2016-08-28 20:47
Inka i Zagończyk to AKowcy, walczyli z nazistami i faszystami. Więc jest to dziwne, że sympatycy faszyzmu czczą bohaterów walki z m.in. faszyzmem.
2016-08-28 20:52
2016-08-28 21:20
Nie używaj słów, których nie znasz znaczenia.
2016-08-28 22:16
Jesteś zaKODowanym śmieciem i musisz nauczyć się z tym żyć
2016-08-28 22:31
wracaj do rynsztoka z którego wypełzłeś
2016-08-29 12:23
jestem człowiekiem tak jak Ty
2016-08-28 23:38
2016-08-29 07:11
AK walczyło z faszystami ? Kiedy ?
2016-08-29 12:05
Jak Twoj dziadek podpisywał volksliste
2016-08-29 12:24
kolega z partii "Zmiana"? Czy dobra zmiana?
2016-08-28 23:40
2016-08-29 07:55
A wiesz kim są Alieksiej Nikitin i Wadim Kowtun? Pewnie wiesz bo to przecież koledzy.
2016-08-28 20:24
ci sprzedawcy Polski specjalnie to zrobili, wiedzieli że za to co robią dostaną w ryj...a , więc przyszli prowokować
A teraz w usłużnych mediach będą płakać, że ich pobili. Jeden już nawet sobie rękę zabandażował.
2016-08-28 20:33
Jak prowokowali? Flagą? O nie, jak mogli... A race odpalane na cmentarzu, jakby to był mecz kopanej w bardzo podrzędnej lidze, to przecież full kultura.
2016-08-28 20:47
wiadomo
2016-08-28 21:10
No sorry, ale poprzestawiane facjaty kiboli i onr-owców to dopiero prowokacja... chyba do refundacji zabiegów chirurgii plastycznej przez NFZ. Niestety metody przeszczepiania mózgu jeszcze nikt nie opatentował, ale chociaż opakowanie można zrobić przystępniejsze.
2016-08-29 00:55
Obecnością kolego , ale twoja obecnosc to internet i stronki gdzie sie chłopcy tulą wiec wracaj do pracy a nie tu wywody snujesz
2016-08-29 13:46
jest w końcu odpowiedź: "obecnością"
2016-08-29 17:23
warszawiacy pamiętają
2016-08-29 11:05
Przyszli na pogrzeb polskich bohaterów, czy to nie wyklucza samo siebie?
2016-08-29 12:17
Ala masz żałosne życie, że tak ci rozumek wyprano. Populiści mają w Polsce używanie. Dać 500 i motłoch klaszcze.
2016-08-28 20:53
Tania demagogia. Stawiasz tezę w jarmarcznym stylu "sprzedawcy Polski" tak jakby to była jakaś ogólnie obowiązująca prawda, a nie jedynie subiektywna opinia i na tej podstawie budujesz retorykę. Tak samo komuniści najpierw nazwali AKowców bandytami i w tym narzuconym już tonie o AKowcach dyskutowano.
2016-08-28 21:16
PO się skończyło, więc trzeba było ludziom podsunąć nowy pomysł.
Więc jak Filip z konopi wyskoczył Alimenciarz i zaczął bredzić, że za PISu demokracja się skończyła. Gdzie on był wcześniej, za PO?
To po
PO się skończyło, więc trzeba było ludziom podsunąć nowy pomysł.
Więc jak Filip z konopi wyskoczył Alimenciarz i zaczął bredzić, że za PISu demokracja się skończyła. Gdzie on był wcześniej, za PO?
To po prostu taki "śpioch", uruchomiony do działania w określonym momencie przez byłą nomenklaturę. Część alimenciarzy to była komuna, część dawne PO, a część ludzie którzy naprawdę myślą że "walczą" w słusznej sprawie (i tych najbardziej szkoda).
2016-08-28 21:30
To też jest prymitywny trik erystyczny to "każdy rozsądnie myślący wie". W ten sposób można afirmować dowolną tezę co nie dowodzi jej prawdziwości. To jest taka samopotwierdzająca się teza, taki paragraf 22,
To też jest prymitywny trik erystyczny to "każdy rozsądnie myślący wie". W ten sposób można afirmować dowolną tezę co nie dowodzi jej prawdziwości. To jest taka samopotwierdzająca się teza, taki paragraf 22, niefalsyfikowalna, a przez to pozamerytoryczna. Klasyczny błąd logiczny w którym zarówno potwierdzenie jak i zaprzeczenie tezy prowadzi do jej potwierdzenia.
Tutaj: kto się zgodzi to oczywiście potwierdza tezę, ze "alimenciarz" to podpucha. Jeżeli ktoś się nie zgodzi, to znaczy ze nie jest racjonalnie myślący, więc to także potwierdza założoną tezę.
Co więcej cała ta retoryka jest niczym innym jak falą argumentów ad personam, które w żaden sposób nie odnoszą się do zarzutów ze strony KOD w kierunku obecnej władzy i nie implikują ich fałszywości.
Tyle na temat waszego poziomu...
2016-08-28 21:38
ale mu tu nie jesteśmy na wykładach z filozofii/retoryki itp, które chyba pomyliłeś z polityką
zapisz się do szkółki niedzielnej tam znajdziesz swój poziom
2016-08-28 21:48
Logika jest jedna i obowiązuje wszystkich. Tego że wasza retoryka jest prymitywna i łatwa do obalenia nie zmieni fakt, że tego nie rozumiecie.
2016-08-28 22:07
"my" "wy" (towarzyszu) , te czasy się już skończyły (i miejmy nadzieję nie wrócą)
obudź się chłopie
2016-08-28 22:14
Cóż, jeżeli dzieli się w oficjalnej wypowiedzi naród na lepszy i gorszy sort to nic dziwnego, że następuje polaryzacja
2016-08-28 23:37
przy podziale kosztów, ale nie przy dzieleniu zysków
2016-08-29 08:54
Ja już dawno nauczyłem się z tym cymbałem DArkiem nie dyskutować.Nie było go jakiś czas pewnie wybrał się do swoich przodków w Usraelu tylko szkoda,że tam już nie został.
2016-08-29 10:34
A oprócz argumentów ad personam masz coś do powiedzenia? Czy jedynie te wypociny w rynsztokowym stylu?
2016-08-28 21:36
Ten pogrzeb był miejscem spotkania wszystkich ludzi, mnie uczono, że na cmentarzu i w kościele trzeba się odpowiednio zachowywać. KOD, race, ubiór Wałęsy, zabrakło jeszcze konfetti, śmierć ludzka to poważna sprawa. Nie
Ten pogrzeb był miejscem spotkania wszystkich ludzi, mnie uczono, że na cmentarzu i w kościele trzeba się odpowiednio zachowywać. KOD, race, ubiór Wałęsy, zabrakło jeszcze konfetti, śmierć ludzka to poważna sprawa. Nie przychodzi się na pogrzeb w t-shircie, sandałach. Nie idzie się na pogrzeb aby osiągnąć jakieś cele polityczne bo po ludzku nie wypada. Nie wypada. Ja właśnie zrezygnowałem z pójścia na tę uroczystość pogrzebową właśnie z powszechnego niezrozumienia Polaków kim była Inka i jakie wartości prezentowała a były to wartości przedwojennej szkoły. Pójdę zapalić znicz kiedy inni zapomną o pogrzebie i Ince. Szkoda, że nikt nie pomyślał aby na grobach umieścić ryngrafy. Szkoda ale kto miał to zrobić? Mimo to dobrze, że w końcu pochowano szczątki bohaterów, niech spoczywają w pokoju.
2016-08-28 21:45
"Jest mi smutno, że muszę umierać. Powiedzcie mojej babci, że zachowałam się jak trzeba". To były ostatnie słowa Inki. Czemu pominięto to pierwsze zdanie w mediach, patetycznych przemówieniach ( niektóre były rzeczywiście dobre jak np. prezydenta Dudy którego nie popieram)? Czy to tylko przeoczenie, czy znowu ktoś próbuje coś ugrać?
2016-08-29 09:55
Pominięto, ponieważ wszyscy kinder-faszyści z zielonymi flagami mają myśleć, że za ojczyznę umiera się z uśmiechem na ustach, a później to już tylko czwórkami do nieba.
2016-08-29 10:36
KOD przyszedł porozrabiać ale im się nie udało. A w ogóle to kto ich finansuje? Podstawą demokracji jest transparentność, a tu nic. Nie wiemy kto wykłada kaskę i na co. Masakra. Ludzie, to przecież paramafijna
KOD przyszedł porozrabiać ale im się nie udało. A w ogóle to kto ich finansuje? Podstawą demokracji jest transparentność, a tu nic. Nie wiemy kto wykłada kaskę i na co. Masakra. Ludzie, to przecież paramafijna organizacja, ten KOD, a nie demokratyczny, transparentny ruch! I tylko po to przyszli na pogrzeb, żeby namieszać, zepsuć. Na szczęście im się nie udało. Jeszcze trochę czasu musi upłynąć, to się dowiemy co to za KOD. Wtedy będzie szok!
2016-08-30 11:15
bo raczej nie utrzymują się ze składek łysych w glanach...
2016-08-28 21:30
A czemu nie?
2016-08-29 08:36
W sumie walczą o demokratyczną Polskę wolną od dyktatury, podobnie jak Inka i Zagończyk.
2016-08-29 08:55
Przyszli zrobić tylko zadymę bo tak naprawdę nic nie udaje się palantom..
2016-08-29 11:37
ten komentarz świadczy tylko o niskim poziomie intelektualnym piszacego
2016-08-29 10:00
Jakbyś miał cokolwiek pod tym zakutym łbem to byś wiedział że Komorowskiemu zawdzięczamy że doszło do przeprowadzenia sprawy. A przyjść może każdy nawet kibole z racami jak widać
2016-08-29 12:16
2016-08-29 13:35
2016-08-29 13:34
tak samo jako grupka niewiernych feministek zorganizowała się na fejsie i poszła do kościoła, żeby wyjść w trakcie żeby kamera TVNu mogła pokazać "wyjście oburzonych niezorganizowanych wiernych"
kod, po, nowoczesna
tak samo jako grupka niewiernych feministek zorganizowała się na fejsie i poszła do kościoła, żeby wyjść w trakcie żeby kamera TVNu mogła pokazać "wyjście oburzonych niezorganizowanych wiernych"
kod, po, nowoczesna to ulubiency tvnu i ta telewizja zawsze ich pokaze w dobrym swietle
pamietacie w tvn relacje na zywo z przycumowania lodzi z uchodzcami? reporter na miejscu mowi o matkach z dziecmi a kamera pokazuje kilkunastu chlopa w wieku 20-30 lat i zadnej matki z dzieckiem
2016-08-30 11:17
jedni i drudzy przeginają!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.