2019-01-19 11:00
2019-01-19 12:46
Tolerancja - tak, ale skromność to już nie koniecznie, tym nie mniej szacunek za to kim był i czego dokonał się należy
2019-01-19 12:50
2019-01-19 16:57
niekt się nie modlił, stali jak zoombi nic nie rozumiejąć - gdzie tu katolicyzm?
2019-01-19 17:17
I swoją miarką mierzysz
2019-01-19 17:42
byłeś już z raz w kościele czy teraz był pierwszy? o kumunię świętą nawet nie zapytam bo za trudne :))))
2019-01-19 19:28
Brawo POlacy, nawet na pogrzebie małostkowość i brak poszanowania protokołu...
A w kościele ci co nie wierzą w Boga - co oni tam na mszy robili???
PS mam nadzieję, że prokuratura dobierze się do winnych zaniedbań bezpieczeństwa organizacji finału. Braku zabezpieczenia medycznego bo bylo "zajęcie pasa drogowego"
2019-01-19 19:55
Skoro nie masz nic sensownego do napisania zostaw swojeysli dla siebie o nie uzewnetrzniaj się, nikt nie chce nienawiści!
2019-01-20 07:11
A Schetyna na zewnątrz?
2019-01-19 21:20
Przyczyny: 1. Przyszedł jako jeden z ostatnich - brak miejsca z przodu 2. Z przodu siedzieli ludzie bardziej związani z Gdańskiem i jego prezydentem - przyjaciele i "bliższa rodzina" polityczna 3. Jakby usiadł w 1 rzędzie, to dopiero wtedy by się hejt wylał...
2019-01-19 21:56
Zlekceważyli prezydenta RP
Świnie !
2019-01-20 02:31
A jakoś nie widziałem aby ktokolwiek był udzadzany gdzie kolwiek. Na kartkach mieli jedynie zaznaczone, gdzie są miejsca dla vipów.
Dla przypomnienia pierwsze rzędy są dla rodziny i przyjaciół.
PAD był raczej
A jakoś nie widziałem aby ktokolwiek był udzadzany gdzie kolwiek. Na kartkach mieli jedynie zaznaczone, gdzie są miejsca dla vipów.
Dla przypomnienia pierwsze rzędy są dla rodziny i przyjaciół.
PAD był raczej osobą co na PA nie zostawiała suchej nitki i non stop sączył jad w jego kierunku.
Sorry, ale to że nie posadzili go w ostatnim rzędzie to jest spory wyraz szacunku do zajmowanego przez niego stanowiska.
2019-01-20 07:12
2019-01-19 21:21
2019-01-19 21:22
pewnie, jak zawsze przyjąłby komunię - rozwodnik!
2019-01-19 22:54
2019-01-20 02:28
Od kiedy rozwodnik nie może być w kościele.
Z tego co mi wiadome, jedyne czego nie może to przyjmować komunii, ale tylko wtedy, jeżeli żyje z kimś innym.
Dla przypomnienia to samo tyczy się ludzi żyjących
Od kiedy rozwodnik nie może być w kościele.
Z tego co mi wiadome, jedyne czego nie może to przyjmować komunii, ale tylko wtedy, jeżeli żyje z kimś innym.
Dla przypomnienia to samo tyczy się ludzi żyjących razem bez ślubu kościelnego, a zwłaszcza tych co mają nieślubne dzieci.
A w brakach ślubu kościelnego to akurat przodują nie tak zwane lewaki przez takich jak ty, ale Ty i Twoi koledzy.
2019-01-20 07:11
Tyłu TW i ich prowadzących dawno nie widzieliśmy
2019-01-20 07:15
2019-01-19 18:56
2019-01-19 21:35
Może dlatego że przyszli na pogrzeb, a nie na mszę?
2019-01-19 22:07
Jakby na mszę pogrzebową w mojej rodzinie przyszedł prezydent RP to bym mu miejsce załatwił w 1 rzędzie nawet gdyby się spóźnił.
To samo gdyby to był prezydent miasta. Tak samo gdyby to był marszałek.
Ogłosił żałobę narodową mimo, że zginęła 1 osoba a nie wiele
2019-01-20 00:48
Nasz aktualny prezydent wielokrotnie pokazywał, że jest marionetką starszego pana z Żoliborza i nawet nie próbuje udawać, że ma własną wolę.
Jeśli się nie mylę, pogrzeb był prywatny. Nie państwowy. Wola
Nasz aktualny prezydent wielokrotnie pokazywał, że jest marionetką starszego pana z Żoliborza i nawet nie próbuje udawać, że ma własną wolę.
Jeśli się nie mylę, pogrzeb był prywatny. Nie państwowy. Wola rodziny była tu przed protokołem.
Byłoby hipokryzją sadzać PADa i PMMa przed ludźmi, którzy lubili, współpracowali i wspierali śp. prezydenta Adamowicza.
Tu warto przypomnieć, że ani PAD, ani PMM nie zająknęli się słowem krytyki wobec nieobecności Jarosława na minucie ciszy w Sejmie. Niegodne zachowanie PJK - to norma. Podobnie jak brak przyzwoitej reakcji tej dwójki.
Tu ewentualnie można wspomnieć, że PAD już po śmierci zachował się wyjątkowo przyzwoicie (choć pierwszy tweet był z niepotrzebnym zgrzytem. Wtedy jednak chyba nikt nie przypuszczał, że to się tak skończy).
2019-01-20 02:25
To pogrzeb, a nie czerwony dywan dla celebrytów.
Najwidoczniej, albo na żadnym nie byłeś, albo z kościołem masz tyle wspólnego, co na FB sobie oznaczyłeś żeś katolik.
Pogrzeb jest dla rodziny, a jak ktoś przyjeżdża nawet ważny to siada w głebi, bo wie, że przód należy do rodziny i przyjaciół.
2019-01-19 22:51
2019-01-20 00:50
To świetna wiadomość dla Polski. Byle jeszcze JK się tego nauczył.
2019-01-20 01:55
Tw. Bolek I tw. Alek
2019-01-20 07:09
Profesor Wałęsa w koszulce OTUA , dziękujemy
2019-01-20 17:14
Wystarczyło milczeć i słuchać w skupieniu.
2019-01-19 22:50
Żenada
2019-01-20 00:41
Komentarz żenada
2019-01-20 07:16
2019-01-19 18:02
Szkoła GW
2019-01-19 18:11
Wyrzucił, bo jak bydło nie umie się zachować, to nie ma co dyskutować.
2019-01-19 18:58
2019-01-19 22:24
2019-01-20 01:56
No to patriota!
2019-01-20 12:43
Za SJP:
narodowiec - zwolennik kierunku narodowego w polityce, członek stronnictwa narodowego; nacjonalista
patriota - osoba przywiązana do swojej ojczyzny, kochająca ją i naród, jednocześnie łącząca te uczucia z szacunkiem dla innych narodów
2019-01-20 02:34
Gościu wtargnął na mównice i go zwyzywał. On jedynie co zrobił wtedy to go nie dopuścił do siebie, ale ten tego nie uszanował i się złapali.
Ale nikt nikogo nie poturbował.
2019-01-19 22:21
2019-01-19 12:48
Zmiany których dokonał są jego pomnikiem , innych nie potrzeba.
2019-01-19 12:55
2019-01-19 14:32
2019-01-19 17:03
2019-01-19 17:09
Mam nadzieje, że będziecie pamiętali o jednym z ostatnich życzeń śp. p. P. Adamowicza. Usunąć pomnik Jankowskiego oraz pozbawić go honorowego obywatela miasta. Uszanujcie wole zmarłego. Fakt tragicznie zmarłego. Proponuje na tym miejscu postawić nowy pomnik dla Pawła Adamowicza.
2019-01-19 18:21
Potem słucham coś o mówię nie świeci o fałszywych oskarżeniach , przeciez to pluł jadem na kościół do którego uczęszczał i na proboszcza do którego chodził na obiadki
2019-01-19 18:36
Sorry, ale jak jego tykal, to milczał. Wstrętne to wszystko.
2019-01-19 19:31
Jak w Hollywood?
2019-01-19 21:39
2019-01-19 20:29
2019-01-20 02:39
Proponuję posłuchać całe przemówienie.
W przemówieniu była powaga i mowa o obu stronach. PA powiedział, że do czasu wyjaśnienia przez komisję etyczno kościelną co do prawdziwości oskarżeń pomnik powinien zostać
Proponuję posłuchać całe przemówienie.
W przemówieniu była powaga i mowa o obu stronach. PA powiedział, że do czasu wyjaśnienia przez komisję etyczno kościelną co do prawdziwości oskarżeń pomnik powinien zostać przesunięty z terenów miejskich na teren kościelny.
W przemówieniu nie było mowy, o odebraniu honorowego obywatelstwa, bo powiedział, że one zostało nadane za dokonania ks. Jankowskiego, a te były wielkie.
Ponadto partia Adamowicza nie poparła postulatu PO i się wstrzymała od głosu.
2019-01-20 01:53
Mialo byc bez dowcipow!
2019-01-20 09:23
2019-01-20 22:01
Niezgodzę się, iż, był tolerancjny, sprzeciwiał się pogardzie wszechobecnej PiS. Powinień załorzyć różowe okulary a świat był by piękny, tolerancyjny na pogardę i nienawiść. Prezydencie, byłeś Wielki będąc tolerancyjny na dobro.
2019-01-21 01:48
i stalo sie
2019-01-19 11:01
Smutna to chwila...spoczywaj w pokoju.Kondolencje dla rodziny.Wpłaćmy jak najwięcej na hospicjum.
2019-01-19 11:58
daj wszystko co masz
2019-01-19 12:23
2019-01-19 18:50
na WOŚP. Każdy wolontariusz Orkiestry w Gdańsku był dziś obstawiony przez dwóch wolontariuszy hospicjum. Wręcz pilnowali go. Ciekawe, co?
2019-01-20 09:23
2019-01-19 11:01
Bez tych politycznych przepychanek ...
Do zobaczenia ...
2019-01-19 13:33
Na najwyższym poziomie. Jestem dumny z Gdańska.
2019-01-19 19:05
potwierdzam
a wczorajsza missa solemnis wycisnęła mi łzy, choć słuchałem tego wcześniej w niezłych halach koncertowych
2019-01-19 14:29
Wszyscy wspominają zmarłego a Hall rozgrywa politykę i jątrzy wypowiadając się mową nienawiści przeciwko mowie nienawiści.
2019-01-19 14:31
Co ciekawe Hall i Karnowski nie dostali braw- pozostałym jak na razie boją brawa.
2019-01-19 14:33
2019-01-19 14:34
2019-01-19 18:37
Ok. Sorry
2019-01-19 15:50
Pan Adamowicz już stoi nagi, jak każdy śmiertelnik, u bram nieba i
kołacze, będzie sądzony jak wszyscy i nic nie pomogą zaszczyty, znajomość Bolka i Lolka ani Olka. Te występy polityczne to żenada. Miejsce dla pana prezydenta to już porostu szczyty kultury.
2019-01-19 18:04
2019-01-19 18:09
Chyba ty jesteś nikczemna postać.
2019-01-21 02:15
Moim zdaniem najbardziej skompromitowane wypowiedzi na uroczystości to przemówienie Halla i Piotra Adamowicza, który na pogrzebie Brata rozpoczął kampanię wyborczą. Tłumaczę to sobie zacietrzewieniem z rozpaczy. Tak czy siak- nie na miejscu to było.
2019-01-19 11:01
2019-01-19 15:45
2019-01-19 15:52
2019-01-19 17:25
A po mieście paradowali z trumną. Teraz miesięcznice będziemy robić.
2019-01-19 17:51
2019-01-19 19:42
2019-01-20 09:25
Wykorzysta to na wyborach, idę o zakład.
2019-01-20 09:47
PiS tupolewem gra od lat latając na trumnach.
2019-01-19 17:52
2019-01-19 11:02
smutno w Gdańsku
2021-01-15 22:40
PIS
2019-01-19 11:03
Wielki człowiek, wspaniały Prezydent a przy tym bardzo dobry człowiek i chrześcijanin. Gdańsk nigdy nie zapomni.
2019-01-19 12:53
2019-01-19 15:46
2019-01-19 16:42
Czy może chociaż od jednej osoby mówiącej, czy piszącej o 'wielkim człowieku' dowiem się czegoś konkretnego dlaczego tak uważa? Chyba, że chodzi wprost, o jego wzrost.
Gdańsk przez te lata się rozwinął, to
Czy może chociaż od jednej osoby mówiącej, czy piszącej o 'wielkim człowieku' dowiem się czegoś konkretnego dlaczego tak uważa? Chyba, że chodzi wprost, o jego wzrost.
Gdańsk przez te lata się rozwinął, to oczywiste bo chyba każde większe miasto to zrobiło. Za to ilość podejrzanych decyzji, brak ładu przestrzennego, spójnego nowoczesnego poglądu na przyszłość poraża.
2019-01-19 17:10
Ja powiem za siebie: bardzo wysoko cenie w nim to, że jasno publicznie opowiadał się po stronie przyzwoitości - tolerancji, otwartości na innych, przeciwko ksenofobii, wykluczeniu i nienawiści do innych. To nie jest takie częste w Polsce, w której modne jest coś wręcz przeciwnego, a w najlepszym razie oportunizm.
2019-01-19 17:15
diabłu ogarek" - katolik nie uczestniczy w Marszach Równości
2019-01-19 19:00
2019-01-19 17:31
Tyle, że to dla mnie cechy trzeciorzędne jeśli chodzi o ocenę prezydenta miasta.
2019-01-19 20:20
Chyba chodzi o ocenę człowieka. Nie mnie oceniać, ale fakty.... Pozdrawiam.
2019-01-19 17:33
Zawsze zwalczał zło . Jak zło miało twarz komunizmu i tak samo jak miało twarz ksenofoba. Pomagał w Sarajewie mało ???
2019-01-19 19:01
2019-01-19 19:45
2019-01-19 21:30
2019-01-19 17:04
Człowiek posługujący się językiem nienawiści, człowiek budujący swoją karierę na kłamstwie, nie może pełnić wysokich funkcji w naszym kraju i będziemy odtąd tego przestrzegać.
2019-01-19 21:25
Właśnie po tym ostatnim zdaniu nie wiem o kim on mówił, o Adamowiczu czy Kaczyńskim...
2019-01-19 21:29
2019-01-20 23:03
2019-01-19 17:20
W USA są Republikanie nazywani RINO = Republicans In Name Only tzn. republikanie tylko z nazwy.
Coraz więcej mamy w Polsce CINO = Catholics In Name Only, katolików też tylko z nazwy...
2019-01-19 19:21
2019-01-19 19:28
wiekszosc kleru to osoby pochodzenia semickiego i dlatego mamy taki kosciól jaki mamy
2019-01-19 18:37
2019-01-19 22:21
Synonimy słów życie, miłość, wolność.
2019-01-19 22:36
Podpisał projekt "Ratujmy Matki 2017"
2019-01-20 18:06
Nnhj
2019-01-19 11:04
Ale mam taki prywatny probierz życzliwości ludzkiej. Chodzi o zachowanie na drogach. I niestety ze smutkiem stwierdzam,że człowiek człowiekowi wilkiem. Nasi ukochani Gdańszczanie i Gdańszczanki nie potrafią nawet wpuścić
Ale mam taki prywatny probierz życzliwości ludzkiej. Chodzi o zachowanie na drogach. I niestety ze smutkiem stwierdzam,że człowiek człowiekowi wilkiem. Nasi ukochani Gdańszczanie i Gdańszczanki nie potrafią nawet wpuścić kierowcy podczas próby włączenia się do ruchu, czuć agresję na drodze. szkoda,że ta wzniosła atmosfera nie przekłada się na życzliwe zachowanie.
2019-01-19 11:37
ta jedna frustracja mu odpadała.
2019-01-19 12:33
Miał prawo jazdy wiec nie bajdurz
2019-01-19 12:39
2019-01-19 20:22
A to dranie!
2019-01-19 13:17
nie przekłada i obawiam się, ze nie będzie! Podobnie w świecie polityków, już analizują.....przykre to. Możemy jednak zacząć od siebie i swojego najbliższego otoczenia. Mieszkam w Gdańsku od 12 lat, tu pracuję i płacę
nie przekłada i obawiam się, ze nie będzie! Podobnie w świecie polityków, już analizują.....przykre to. Możemy jednak zacząć od siebie i swojego najbliższego otoczenia. Mieszkam w Gdańsku od 12 lat, tu pracuję i płacę podatki.... niestety, Gdańszczanie często na forach traktują nie rodzonych w Gdańsku jako gorszych....przykre to jest jak człowiek człowiekowi wrogiem!!!! :(
2019-01-19 15:32
Bo pogarda to jest nasza ukochan broń. Wszystko jedno: człowiek innej religii, narodowości, koloru skóry, orientacji seksualnej, biedny czy przyjezdny. Byle tylko poczuć się lepszym od innych!
2019-01-19 17:05
Żaden człowiek nie jest gorszy, serdecznie witamy wszystkich przybyłych, cieszymy się i jesteśmy dumni, że wybrali nasze miasto do życia.
2019-01-19 18:00
równy? jakie to proste
2019-01-21 06:54
A niewiele ludziom brakuje by nazywać go wręcz swietym
2019-01-19 15:23
Raczej chciales napisac
Polak Polakowi wilkiem
Ale jak to jest u zombie ?
Zobie zobie zobie
2019-01-19 16:19
2019-01-19 18:02
2019-01-19 15:30
Taka jest prawda o Polakach, wie to każdy kto bywa na zachód od polskich granic. Agresja na drodze, nieuprzejme zachowania w przestrzeni publicznej, dobre myśli i słowa co najwyżej dla rodziny i znajomych.
2019-01-19 16:19
Zgłaszamy
2019-01-19 17:13
Zapoznaj się biedny człowieku ze znaczenim "mowy nienawiści", a dopiero potem zabieraj publicznie głos. Tak będzie lepiej dla ciebie i dla świata.
2019-01-19 18:05
całe to zapchlone miasto stoi w korkach. Remont głównego co dał? - jeden pas na ul. Elbląską. Nie wspomnę sytuacji na osiedlach...
tylko deweloperka istniała dla Pawełka a nie zwykły mieszkaniec!
2019-01-19 20:30
mieszkasz w Radomiu.
2019-01-19 17:28
Bzdury pleciesz. Pytanie: w jakim celu? Chcesz zaistnieć?
2019-01-19 20:58
Nieprawda. Zazwyczaj gd xxxxx wpuści i ustąpi, dużo gorzej z rejestracjami gka xxxx, gst xxxx, gks xxxx itp., których na drogach Gdańsk jest całkiem dużo. A mam wrażenie, że gd xxxxx szczególnie uprzejmie podchodzi do obcych rejestracji, zwłaszcza z mniejszych lub bardziej odległych miejscowości.
2019-01-19 11:04
2019-01-19 12:07
2019-01-19 17:36
Ty i Tobie podobni. Ale spokojnie, Wy to nie Gdańsk, przynajmniej nie cały...
2019-01-20 09:28
2019-01-19 16:20
2019-01-19 19:08
To żałosne,że tvp w panoramie o godz.18 , na informacje o pogrzebie ŚP Pawle Adamowiczu poświęciło TYLKO 3 minuty !!!
2019-01-19 20:25
Smutno nawet w okolicy Żarów
2019-01-20 09:27
2019-01-19 11:04
Żegnamy Ciebie Panie Prezydencie
2019-01-19 11:05
Polska to dziwny kraj. Niedawno na niego pluli, dzisiaj chcą beatyfikować.
2019-01-19 11:19
"Pluli" ludzie mali i podli, "beatyfikować" chce milcząca większość.
2019-01-19 12:26
2019-01-20 07:39
2019-01-19 14:40
Twoja ocena też jest mała. Adamowicz dopuścił się pewnych niezgodnych z prawem działań, ich waga wygląda na umiarkowana, niemniej nie jest tak, że zarzuty były sfabrykowane. Trzeba mieć odwagę to przyznać. Mimo to był
Twoja ocena też jest mała. Adamowicz dopuścił się pewnych niezgodnych z prawem działań, ich waga wygląda na umiarkowana, niemniej nie jest tak, że zarzuty były sfabrykowane. Trzeba mieć odwagę to przyznać. Mimo to był przez dwie dekady cenionym prezydentem, lubianym człowiekiem, zrobił wiele dobrego, wykazał się przyzwoitością i odwagą w ważnych sprawach i pozostawił po sobie dobre wspomnienia. Bilans jest pozytywny, a przy tym zginął w straszych okolicznościach podczas wydarzenia jednoczącego wszystkich przyzwoitych ludzi, symbolizującego to, co w ludziach najlepsze.
Świat nie jest czarno-biały.
2019-01-19 15:35
Skoro nie były sfabrykowane, to ile czasu zajęłoby udowodnienie winy. Póki co w 3 lata się nie udało.b
2019-01-19 17:04
Jakby go skazali, to nagle by się okazało, że pół parlamentu musi przed sądem odpowiadać.
2019-01-19 20:20
tylko pieniądze nieznanego pochodzenia i mieszkania po okazyjnych cenach
2019-01-19 17:34
Jego problemy skarbowe i z oświadczeniami majątkowymi są powszechnie znane i nie da się ich podważyć. Myślę, że nie ma sensu iść w zaparte. Niezależnie od nich był ceniony, lubiany i można bardzo wiele dobrego o nim
Jego problemy skarbowe i z oświadczeniami majątkowymi są powszechnie znane i nie da się ich podważyć. Myślę, że nie ma sensu iść w zaparte. Niezależnie od nich był ceniony, lubiany i można bardzo wiele dobrego o nim powiedzieć. Zajmował jednoznacznie przyzwoite stanowisko w sprawach publicznych, głośno i wyraźnie. To i tak jest i pozostanie najważniejsze. To jest jego dziedzictwo.
2019-01-19 20:21
2019-01-19 18:53
nie potrafili mu postawić zarzutów? Słaba ta nasza prokuratura albo nie było podstaw. Znając pisowców raczej to drugie.
2019-01-19 20:12
Gdybyś kiedyś miał doczynienia (czego nie życzę) z prokuraturą to byś wiedział, że tak właśnie jest. W Polsce prokuratura jest słaba albo nie ma jej wcale. Znam osoby okradające ludzi do tej pory, przy zgodzie policji i pseudoprokuratury. Bo to taki dziki kraj jest. Ludzie mali tacy jak Ty czy Ja tu się nie liczą.
2019-01-20 15:25
pko bp sa powinno być na świeczniku .to taki POwski bank
2019-01-19 23:22
Nie ma ludzi idealnych ani nieśmiertelnych. Każdy popełnia jakieś błędy lub podejmuje decyzje które nie podobają się innym. I każdy kiedyś umrze. Czy to znaczy, że za życia tych błędów i kontrowersyjnych decyzji nie
Nie ma ludzi idealnych ani nieśmiertelnych. Każdy popełnia jakieś błędy lub podejmuje decyzje które nie podobają się innym. I każdy kiedyś umrze. Czy to znaczy, że za życia tych błędów i kontrowersyjnych decyzji nie można krytykować? Ależ oczywiście że można.
Ale to że się kogoś za coś skrytykowało nie oznacza, że krytykowało się go w całości, ani tego, że nie ma żalu po jego śmierci. Zwłaszcza w takich okolicznościach.
Nie mogę powiedzieć, że wszystko co robił Adamowicz mi się podobało, ale uważam że był dobrym prezydentem. I obawiam się, ze o lepszego może być trudno
2019-01-20 11:27
Oceniasz po sobie rozumiem.
2019-01-19 11:23
niestety przy wyborach ponosi ludzi, ale nie zasłużył na taką śmierć, w takich okolicznościach, po tym co zrobił dla Gdańska poświęcając mu całe życie
2019-01-19 11:26
Jutro znów zaczną pluć. Taki kraj...
2019-01-19 12:30
2019-01-19 11:28
Dzisiaj pogrzeb więc cisza nad trumną.
2019-01-19 13:34
popieram. Za niewinność prezydenta po sądach nie ciągano. Mam jednak szacunek do jego 20 letniej pracy na stanowisku Prezydenta miasta i uważam, że godny pochówek mu się należy.
2019-01-19 15:14
Został skazany, ale apelował i druga instancja skasowała wyrok z uwagi na "niską szkodliwość"
2019-01-19 15:27
Jakie pobicie pissowska Tyrolu dolnej zmiany złodziei
2019-01-19 16:39
W lipcu był wyrok dla niego za "naruszenie nietykalności cielesnej". Krótka pamięć?
2019-01-19 17:08
No to nawet siebie przeczytaj- gdzie tu pobicie. Nie mówiąc, że zupełnie inne były całe okoliczności zdarzenia- stanął w czyjejś obronie.
2019-01-19 17:08
Ledwo szturchnął agresywnego drechola. Fakt, nerwy poniosły, przeprosiny tez mogły być konieczne, ale pobiciem to tego bym w życiu nie nazwał.
2019-01-19 17:19
może dzięki temu ten "młody człowiek" nauczy się kultury, a przynajmniej nie zachowywania jak dzicz w miejscach publicznych, od tego mają swoje "męskie" spotkania w piwnicach.
2019-01-19 11:32
2019-01-19 11:51
2019-01-19 12:20
Zatem Stalin to był dobrym człowiekiem, bo wałczył z Niemcami. Źle o nim nie można powiedzieć, bo nie żyje?
2019-01-19 12:26
2019-01-19 13:23
dobry nie, ale namalował ładne obrazy. gdyby przyjęli go do akademii sztuk pięknych we Wiedniu, II WŚ nie byłoby
2019-01-19 12:46
...w czasie żałoby
2019-01-20 07:42
jest okres kilku dni kiedy mozna sie powstrzymac.
2019-01-19 14:57
2019-01-19 14:26
po śmierci powinien być przyklepany jak zwyczajny poczciwina. Ta zasada jest po to, że owce siedziały cicho. Głupia zasada dla głupich ludzi.
2019-01-19 16:06
2019-01-19 14:30
Po co sztucznie kreować autorytety?
2019-01-19 15:02
2019-01-22 12:54
nigdy nie obejmowała osób publicznych i ich oceny i krytyki. o historii warto wiedzieć nieco więcej niż wyświechtane i często wypaczone frazesy
2019-01-19 12:07
Pluli trudniacy sie z przejeciem komentarzami gowniarze. Stosunek do zmarlego byl i jest jednak inny. W przeciwnym przypadku dawno dawno temu bysmy juz o Nim zapomnieli. Oczywiscie nie byl bez wad - sam mialem do Niego
Pluli trudniacy sie z przejeciem komentarzami gowniarze. Stosunek do zmarlego byl i jest jednak inny. W przeciwnym przypadku dawno dawno temu bysmy juz o Nim zapomnieli. Oczywiscie nie byl bez wad - sam mialem do Niego pretensje o rozne sprawy. Ale czy mozna dogodzic kazdemu? Obecny Gdansk to jego dzielo. Zajmujacy sie komentarzami najczesciej z racji wieku nie pamietaja jak to miasto wygladalo 20 lat temu. Na koniec przypomne slowa zmarlego Stanislawa Lema ....nigdy nie sadzilem, ze w Polsce jest tylu idiotow - az pojawil sie internet....
2019-01-19 12:30
20 lat prezydentury. Już sam ten fakt to przejaw patologii, a dla młodych blokowanie stanowisk przez starą sitwę współpracowników świętej pamięci zmarłego.
2019-01-19 15:42
Jeżeli uważasz, że za długo był prezydentem to mogłeś kandydować na urząd. Mamy demokrację - wygrywa lepszy!
2019-01-19 20:28
2019-01-20 07:43
2019-01-20 07:44
2019-01-19 15:53
No sam się nie wybierał...
2019-01-19 14:51
Jesteśmy na niebezpiecznej, irracjonalnej granicy. PA miał pozytywny wkład w rozwój miasta i ogólnie rzecz biorąc sprawnie nim zarządzał. Ale naprawdę nie zbudował go sam, na jego dzisiejszy stan wiele i wielu miało
Jesteśmy na niebezpiecznej, irracjonalnej granicy. PA miał pozytywny wkład w rozwój miasta i ogólnie rzecz biorąc sprawnie nim zarządzał. Ale naprawdę nie zbudował go sam, na jego dzisiejszy stan wiele i wielu miało wpłw, w tym i wiatr historii... Nie popadajmy w hagiografię, bo ani to mądre, ani sprawiedliwe, ani potrzebne. Oddajmy sprawiedliwy szacunek jego pracy i zastanówmy się może, co sami możemy zrobić dla innych, zamiast nazywać ich idiotami...
2019-01-20 07:45
2019-01-19 13:03
Pisz o sobie.
2019-01-19 13:14
jakże prosto kochać Boga, jak trudno powiedzieć sąsiadowi "dzień dobry", słodko umierać za ojczyznę, ciężko podnieść papierek z chodnika....
kraj hipokrytów ....
2019-01-19 13:16
Kto pluł
To pluł jak by był zły to by tylu ludzi nie było
2019-01-19 13:21
Był prezydentem 20 lat, został wybrany w wyborach demokratycznych. Zginął tragicznie, zamordowany na oczach ludzi! Zasłużył na pochówek godny prezydenta miasta. Nie jestem wyborcą śp. Adamowicza, w wielu kwestiach się
Był prezydentem 20 lat, został wybrany w wyborach demokratycznych. Zginął tragicznie, zamordowany na oczach ludzi! Zasłużył na pochówek godny prezydenta miasta. Nie jestem wyborcą śp. Adamowicza, w wielu kwestiach się nie zgadzam z jego polityką rządzenia miastem, za niewinność po sądach też nie był ciągany......ale, szacunek dla Jego rodziny i najbliższych w tym strasznym momencie, na pewno się należy Jemu i każdemu, po tamtej stronie. To nie nazywa człowieczeństwo! Którego tak mało ostatnio w nas wobec bliźnich i każdej istoty żyjącej.
2019-01-19 14:24
i zero własnych refleksji.
2019-01-19 17:11
Konformizm? Stać po kilka godzin ?
2019-01-19 16:23
2019-01-19 18:20
Różnice proszę chwytać w dzień powszedni. Dzisiaj liczy się dobro, a nie społeczne analizy.
2019-01-20 18:07
......
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.