Opinie (37) 2 zablokowane

  • Matko Święta !!!- czy ten Adolf Wysocki jest na haju czy złe lekarstwa bierze !?... (1)

    Żyją jeszcze ludzie którzy w tej firmie pozostawili 30-40 lat życia !!!chłopie po PLO już dawno śladu nie ma ! , do niedawna jeszcze na budynku byłego PLO , przejętego przez UM Gdyni powiewała jeszcze szmata

    Żyją jeszcze ludzie którzy w tej firmie pozostawili 30-40 lat życia !!!chłopie po PLO już dawno śladu nie ma ! , do niedawna jeszcze na budynku byłego PLO , przejętego przez UM Gdyni powiewała jeszcze szmata przypominająca dawną powiewającą dumnie i znaną we wszystkich portach Świata bandere PLO , ale już nawet i tego nie ma ! . Dziwię się dlaczego wzorem dawnego Tech. Przetwórstwa Rybnego przy u.Grabowej na Grabówku nie umieści się tablicy Pamiątkowej na tym byłym budynku PLO ! - BO ZWYKLE TAK SIĘ ROBI DLA UPAMIĘTNIENIA CZEGOŚ CO MIAŁO NIEBAGATELNY WKŁAD W ROZWÓJ I DOROBEK mIASTA !...

    • 35 4

    • PLO istnieje i ma się dobrze (choć nie świadczy już usług transportowych na własnych statkach...

      i jest pow względem zakresu usług ogryzkiem dawnej PLO z niewielką ilością pracowników). Pol-Levant ma w PLO udziały, a Skarb Państwa jest w trakcie pozbywania się własnych (obecni i byli pracownicy PLO mają czas na

      i jest pow względem zakresu usług ogryzkiem dawnej PLO z niewielką ilością pracowników). Pol-Levant ma w PLO udziały, a Skarb Państwa jest w trakcie pozbywania się własnych (obecni i byli pracownicy PLO mają czas na realizacji prawa do nabycia do lutego 2013). Udziały SP warte były parę lat temu ok. 7 mln PLN, czyli wartość akcyjna spółki wynosiła ok. 30 mln PLN (to było już po tym, jak spółka pozbyła się zbyt wielkiego dla niej historycznego biurowca PLO przy ul.10 Lutego 24, pozostawiając sobie tylko część pomieszczeń, gdzie jest siedziba PLO i Pol-Levantu).
      Obecnie spółki transportowe powstałe po podziale i komercjalizacji PLO mają swoje "strefy wpływów" (np. należący do grupy PLO Pol-Levant to feedery do Europy Zachodniej i M.Śródziemnego). Same PLO świadczą też usługi transportu na Daleki Wschód cudzymi kontenerowcami.

      Jak widać, pogłoski o śmierci PLO są przesadzone (choć nie jest już w praktyce to ta sama firma, co przed rokiem 1991).

      • 2 0

  • Pytam się prokuratora (6)

    kto rozkradł 185 statków ? To jest sztuka ukraść mienie znacznej wartości i za to nie odpowiadać.

    • 37 4

    • (1)

      to jest żenująco populistyczny komentarz

      • 1 5

      • PZM w Szczecinie jest i się dobrze ma

        PLO nie ma i nie ma winnych....ciekawe...

        • 6 0

    • (1)

      Nikt nie rozkradł PLO samo je sprzedawało głównie armatorom greckim i cypryjskim.

      • 1 3

      • Statki same się sprzedawały ?

        • 5 0

    • Kapitalizm ukradł i realia rynkowe, bo już w 1991 trzeba było firmę pokroić ratując przed wierzycielami.

      To co teraz? Kapitaliści na stos? (I matematycy, bo gdyby nie matematyka, nie byłoby ekonomii i można byłoby dowolnie kształtować "wyniki" finansowe).

      • 0 2

    • byly

      jak to kto rozkradl ????
      pitolo.a UBecja - czyli pracownicy ladowi
      spytaj starych marynarzy to ci opowiedza kto tam nie byl UBekiem

      • 0 0

  • Masowce do ładunków ciekłych. (1)

    ... no no no ciekawe określenie.

    • 7 4

    • ładunki masowe nie implikuja ich stanu skupienia a raczej sposob i forme w jakiej sa transportowane, tak wiec masowe - w odroznieniu od wszelkiej drobnicy, tej skonteneryzowanei i nieskonteneryzowanej - to na przykald wegiel, ropa naftowa, zboze, gaz.

      • 5 1

  • tzw. ciekłowce

    • 3 3

  • gdzie są winni (1)

    rozkradli cały majątek podorabiali się na ludzkiej krzywdzie pracownikom dali akcje warte 10pln za akcję a gdzie się podziała reszta majątku który sprzedali tylko prokurator powinien się tym zająć tylko że w tym kraju sprawiedliwośći nie było i nie będzie

    • 21 0

    • kolejny populistyczno-sfrustrowany glos, ech

      • 0 5

  • do zlodziei (2)

    Niech najpierw zlodziejue oddadza co ukradli ludziom,ja pracowalem w Pol-Ameryce do dzisiaj niedostalem zaleglych pensji.kazali podpisywac lojalki zeby wyplacic chociaz cos z funduszu gwarantowanego ,zlodziejskie procedury lat 90tych byly tak skonstruowane zeby budowac prywatne fortuny,taki Amber Gold w starym wydaniu.

    • 23 0

    • ciekawe czy zglosiles sie z tym do sadu pracy, czy tylko na forach jestes aktywny

      • 1 5

    • Najpierw to się pisać naucz analfabeto.

      • 0 2

  • osobiście prowadzę firmę i...

    co zostaje odkładam na nowe narzędzia. Część zysków przeznaczam na przyszłość. Moje dochody to sprawa drugorzędna. Nie szukam inwestora który mi kupi czy wyremontuje moje maszyny. Co zatem. Przerost zatrudnienia? nie

    co zostaje odkładam na nowe narzędzia. Część zysków przeznaczam na przyszłość. Moje dochody to sprawa drugorzędna. Nie szukam inwestora który mi kupi czy wyremontuje moje maszyny. Co zatem. Przerost zatrudnienia? nie liczenie się z wydatkami. Zysk musi być. Jeśli nie ma trzeba wykonać analizę co trzeba zrobić żeby był. Jak zwykle tutaj nie działa zdrowy rozsądek i wykształecenie tylko aby było, aby jeszcze rok a dalej zobaczymy.... Zarząd do wymiany i poprawić rentowność. Skoro Szwedzi i Niemcy pływają i im się opłaca to nam się powinno x2. Tego nie rozumiem.

    • 20 0

  • Pol- euro szuka 4mechanika za 3 tys USD tylko na burcie.Tyle to ma hindus u mnie

    pracując 4 tygodnie tylko. a potem 4 tyg w domku

    • 10 1

  • Trzeba sprzedać - zagraniczna konkurencja kupi. (1)

    Chociaż Pol-Euro dzisiaj to nikła konkurencja to i tak WYKUPIĄ I ZNISZCZĄ - kwestia czasu.

    • 1 0

    • nastepny malkontent, skad w ludziach tyle pesymizmu?? ludzie, starajmy sie odszukac w zyciu zawsze jasniejsze strony, usmiechnijmy sie czasem!

      • 0 0

  • Wszystko co ma w szyldzie element POL (PLO) (1)

    to nieudacznictwo. Przerost zatrudnienia, kliki w firmie, walki podjazdowe między klikami. Kiedy ktoś wracał z placówki zagranicznej, to już musiał być kierownikiem. A co to za kierownik bez podwładnych, bez sekretarki,

    to nieudacznictwo. Przerost zatrudnienia, kliki w firmie, walki podjazdowe między klikami. Kiedy ktoś wracał z placówki zagranicznej, to już musiał być kierownikiem. A co to za kierownik bez podwładnych, bez sekretarki, bez osobnego gabinetu? I tak pączkowały stanowiska w PLO, rozrastały się działy, wydziały, zakłady itp.
    Mieli 185 statków i zatrudniali kilka tysięcy ludzi. Warto popatrzeć na światowych operatorów - z taką liczbą statków radzi sobie mniej niż setka fachowców. I to łącznie z działami technicznymi i finansowymi. Dajcie umrzeć PLO i niech zostanie piękną legendą polskiej potęgi na morzach.

    • 13 9

    • cos w tym jest, przychylam sie do opinii

      • 2 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.