2012-07-19 21:03
Piękna jednostka. Fajnie że możemy pokazać światu że potrafimy takie budować.
Gdzie można to "cudo" zobaczyć?
2012-07-19 21:37
była stocznia gdynia. przyjmij sie do pracy w byle jakiej frimie i uderzaj na beluge bo tak sie zwie ten stateczek co ma problemy z balastem i ogolnie jest tratwą z usterkami.
2012-07-19 21:38
z dworca peronu 2 oczywiscie jak ma ramie zurawia podniesone w pionie.
lub
blizej dworzec Stocznia i je okolice
2012-07-19 21:03
Mam tu na myśli zwłaszcza koszt budowy takiego statku, bo to pokazuje, jak kosztowna jest wbrew pozorom energia wiatrowa. A zbudowanie a następnie postawienie takiego wiatraka też tanie nie jest.
2012-07-20 09:03
to teraz zastanów się jak efektywna i energooszczędna musi być ta technologia skoro Niemcy z usmiechem na ustach płacą za tu cudeńko 200mln euro...
2012-07-20 09:06
Niemcy płacą za to cudeńko duzo więcej, ale dalej z usmiechem na ustach ;)
2012-07-20 09:46
. Oczywiście na razie nie jestem zwolennikiem energii odnawialnej ...bo w naszym kraju bogatym w złoża węgla to kuriozalne rozwiązanie . Z drugiej jednak strony dobrze , że polskie firmy uczestniczą w tym procesie technologicznym . Elektrowni węglowych u nas się nie zamyka , a zapotrzebowanie na energie elektryczną i tak będzie coraz większe .
2012-07-19 21:11
2012-07-19 22:44
2012-07-20 07:16
Nie, to Schettino unosi go nad skałami siłą woli
2012-07-19 21:19
I właśnie takie projekty powinno się wspierać i dotować finansowo. Gdyż w niedalekiej przyszłości gwarantują miejsca pracy i rozwój technologiczny. Czego nie można powiedzieć o stadionach i ECS -ach.
2012-07-20 10:41
do ktorego sie wszyscy dorzucamy... poczytaj o nieuzywanych farmach wiatrowych w stanach
2012-07-19 21:28
Nie słyszałem o takim tworze ale miło. Pierwszy krok do pojednania.
2012-07-19 21:43
2012-07-19 23:04
Stocznia? 20 etatowych i 2000 na śmieciówkach Wypłaty z bagażnika.Nabrzeża,dzwigi itp.wynajęte z NAUTY.Kilkumiesięczny poślizg.Ciekawe kto do tego dopłaca? Pan dopłaca i Pan dopłaca i Pani .Prywatna firma na państwowym
Stocznia? 20 etatowych i 2000 na śmieciówkach Wypłaty z bagażnika.Nabrzeża,dzwigi itp.wynajęte z NAUTY.Kilkumiesięczny poślizg.Ciekawe kto do tego dopłaca? Pan dopłaca i Pan dopłaca i Pani .Prywatna firma na państwowym garnuszku.Cuda p.Tuska.Panie premierze,tu są pana pieniądze na ZUS.Zostaw Pan w spokoju emerytów i rencistów.A związki ?Co do gadania mają śmieciarze ? Jaki wpływ na działalność firmy ?
2012-07-20 18:46
Norma w tej branży najniższa oficjalnie cztery razy tyle na łapę bez składek i podatku . Na takich warunkach to każda komunistyczna stocznia trwała by do dziś ,bo to więcej niż największe dotacje .
2012-07-20 08:53
W tej chwili są to z reguły przechowalnie dla nierobów, co się kiedyś komuś zasłużyły, oferując im kupę kasy. Przecież koszta ich utrzymania w dużych zakładach, zwłaszcza państwowych są śmiesznie, za tą kasę można by o
W tej chwili są to z reguły przechowalnie dla nierobów, co się kiedyś komuś zasłużyły, oferując im kupę kasy. Przecież koszta ich utrzymania w dużych zakładach, zwłaszcza państwowych są śmiesznie, za tą kasę można by o wiele bardziej wspomóc pracowników niż mogą zrobić to te związki.
Nie bym był za ich delegalizacją, wolność musi być, ale za zmianą ich modelu działania. Na jaki? Związki powinny się utrzymywać tylko z dobrowolnych składek pracowników. Po pierwsze wtedy byliby tam ludzie z powołania a nie nadania dla kasy. Po drugie byłyby niezależne od kierownictwa, bo teraz przecież szefostwo zakładu ich sponsoruje. Po trzecie uwolniona została by kasa na nie idąca. Po czwarte widać byłoby gdzie ludzie naprawdę uważają związki za przydatne, gdyż by na nie się składali, a gdzie i tak nic nie dają, bo nikt by na takie nie łożył dobrowolnie.
2012-07-20 19:00
Problem ze związkami jest jeszcze taki że nie potrafią działac tam gdzie są naprawdę potrzebne np sieci sklepów , markety ,firmy korporacyjne.Natomiast zagnieździły się w pokomunistycznych molochach blokując jakiekolwiek
Problem ze związkami jest jeszcze taki że nie potrafią działac tam gdzie są naprawdę potrzebne np sieci sklepów , markety ,firmy korporacyjne.Natomiast zagnieździły się w pokomunistycznych molochach blokując jakiekolwiek reformy i z biegiem czasu doprowadzając do ich upadku .Nasze związki dalej chcą walczy z komuną nie rozumiejąc na czym polega prawdziwa obrona interesów pracowniczych .
2012-07-19 21:56
Crist strasznie się wykrwawił na tej jednostce , śmieciowe warunki zatrudnienia ,wyzysk , godziny pracy nie do zaakceptowania w żadnej innej branży ( 270 -350 miesięcznie) , przedmiotowe traktowanie pracowników
Crist strasznie się wykrwawił na tej jednostce , śmieciowe warunki zatrudnienia ,wyzysk , godziny pracy nie do zaakceptowania w żadnej innej branży ( 270 -350 miesięcznie) , przedmiotowe traktowanie pracowników doprowadziło do tego że z pośród ludzi którzy budowali innovation-bieluge prawie nikt dziś już nie pracuje .Zamiast mieć doświadczoną załogę jest to ciągła improwizacja , a tak się nie da utrzymać wysokiej jakości .Budowa następnej jednostki tego typu będzie trudniejsza nisz prototypowej , bo już niema kim robić .
2012-07-19 22:07
na związkowych etatach
2012-07-19 23:24
350 czego ? Ja na działalności z małym zusem 400zł po odprowadzeniu wszystkich kosztów mam średnio 5600zł do 6200zl
A tak a propos to jak się nie podoba to won, przecież to nie socjalizm i możesz sobie zmienić pracę gdzieś na mieście za 2500zł
2012-07-19 23:48
o czym Ty piszesz? o ilosci godzin czy zarobkach?
2012-07-20 01:26
2012-07-20 22:05
ten co się podpisał " przestań pieprz.ć" to bystry jest . Zamknij lepiej tą działalność z małym zusem .
Jak można było pomyśleć że 270-350 to kwota a nie godziny ?
Kolego naucz się czytać ze zrozumieniem.
2012-07-25 10:01
Ludzie ile można popychać jedne i te same pierdoły,za starej stoczni ludzie też robili nadgodziny, nikt nikogo nie trzyma na siłę. A jabyś trochę znał ludzi w Criście o dobrze wiesz że fachowcy są w cenie. Może akutat Tobie nic nie wyszło, powszechnie wiadomo kto kończy karierę w Criscie.
2012-07-19 22:21
Dżwig maja na nosność 330 t. Statek robi wrażenie. Miał być skończony w kwietniu więc jest spory poślizg
2012-07-19 23:31
Bramówka w stoczni Gdynia to "tylko" 1000 ton
2012-08-15 21:19
Matko jedyna. Ma 1500, a suwnica stoczniowa 1100!!!!!!!!!!
2012-08-15 21:18
Dźwig maj na nośność 1500 t. kolego
2012-07-19 22:26
mianowicie ulica ta zamienia się ostatnio w rzekę
2012-07-19 22:36
Jak bym wam pokazał zdjęcia to dopiero wam by szczeny opadły!
2012-07-19 22:37
oczywiście w Norwegii
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.