2022-01-17 07:54
Opinia wyróżniona
1. Do tej pory tym kompletnie się nie zajmowli bo nie mieli do tego ludzi.
2. Będą się tym zajmować pod warunkiem że oddelegujw do tego ludzi kosztem innych zadań
3. Specjalnie nagłośniaja to w internecie bo
1. Do tej pory tym kompletnie się nie zajmowli bo nie mieli do tego ludzi.
2. Będą się tym zajmować pod warunkiem że oddelegujw do tego ludzi kosztem innych zadań
3. Specjalnie nagłośniaja to w internecie bo może kilku naiwnych się przestraszy i nie będzie jeździć
4. Podsumowując i tak się nic nie zmi no bo nie ma do tego ludzi, a z drogówki i tak jeżdżą tylko do wypadków
2022-03-22 07:37
Wyższe mandaty, to tylko kolejny sposób na ograbienie kierowców. Dla bezpieczeństwa powinni zmieniać infrastrukturę drogową. Przejścia dla pieszych powinny być minimum 5m od skrzyżowania żeby Kierowca miał możliwość skręcając w prawo go zobaczyć
2022-01-17 18:08
Codziennie widuję po zmroku całkowicie czarnych biegaczy i rowerzystów bez świateł.
Ale oni są nienamierzalni.
2022-01-17 15:38
wszystko kwestia priorytetów
2022-01-17 09:54
Ad 1. Pieniądze z mandatów na etaty w drogówce , to prawdziwe perpetuum mobile i nic nie trzeba wymyślać
2022-01-17 15:53
2022-01-17 10:26
nieprzestrzegający przepisów powinni finansować kontrole. Czym więcej będzie mandatów, tym więcej kontroli można finansować :)
2022-01-17 11:27
a prowokacje policyjne i zorganizowane zasadzki - będą stałym elementem tej łapanki
2022-01-17 16:19
Wystarczy przejść się po mieście.
2022-01-17 13:37
Co to znaczy prowokacja policyjna i zorganizowane zasadzki na drodze?
2022-01-17 10:16
idą do budżetu Państwa, a nie Policji.
2022-01-17 15:55
to faktycznie ńie działa
powinny iść legalńie i oficjalnie do kieszeńi policjanta,
przynajmniej w jakimś procencie, oficjalnie i legalnie
a jeśli ńie dają rady, niech to zlecą Renomie
2022-01-17 10:21
A budżet państwa finansuje policję . Wystarczy tylko ten strumień pieniędzy skierować w odpowiednim kierunku.
2022-01-17 11:30
Tak owszem idzie z budżetu państwa, ale dostaja zapewne jedynie promil tego co wypracuja. Reszta moze zasilac zus, ochrone zdrowia, rydzyka, drogi lub prywatna kwbze rzadu.
2022-01-17 13:36
Napisałem co trzeba zrobić żeby poprawić bezpieczeństwo na drogach a trzeba to zrobić również poprzez zwiększenie kontroli , jak jest wiemy
2022-01-17 09:11
2022-01-17 09:10
Parkowanie na chodniku jest legalne i zgodne z prawem, jeśli zostawi się 2m szerokości pieszemu. Skoro nie można jeździć po chodniku, to jak zapracować na chodniku? Żeby zaparkować to trzeba przejechać, czyli każdy kto chce zaparkować powinien otrzymać mandat 1 tys pln?! :D
2022-01-17 10:24
i nie będzie dylematów
2022-01-17 10:14
Na chodniku możesz parkować tylko dwoma kołami.
2022-01-17 10:04
Jazda po chodniku jest tylko wtedy kiedy wjedziemy na niego wszystkimi kołami i jedziemy wzdłuż chodnika.
2022-01-17 09:50
Możesz wjechać na chodnik żeby zaparkować przepisowo. Parkowanie na chodniku dozwolone jest tylko przy krawędzi jezdni, więc jakiekolwiek wjechanie dalej oznacza jadę po chodniku a tym samym wykroczenie. Warto też
Możesz wjechać na chodnik żeby zaparkować przepisowo. Parkowanie na chodniku dozwolone jest tylko przy krawędzi jezdni, więc jakiekolwiek wjechanie dalej oznacza jadę po chodniku a tym samym wykroczenie. Warto też wspomnieć, że "zasada 1,5m (nie 2 jak napisałeś)" jest ostatnią i najmniej ważną zasadą dotyczącą parkowania na chodniku. Wcześniej jest odległość od skrzyżowania lub przejścia dla pieszych, warunek braku zakazu no i wspomniany nakaz parkowana tuż przy jezdni. To ostatnie oznacza, że nie możesz podjechać pod budynek, nie możesz zaparkować za zielenią niezależnie od tego jaką szerowość pozostawisz pieszym. Ba, przepisy mówią że nie możesz utrudniać ruchu pieszego więc w ruchliwym miejscu 1,5m to za mało. Oczywiście służby porządkowe powiedzą to samo co w przypadku ciągnika siodłowego: "a skąd pan wiesz ile on waży?" czyli daj nam pan święty spokój.
2022-01-17 08:59
2022-01-17 08:14
Pollicji nia widać. Zamiast "specjalnych akcji" (patrz ostatni akapit artykułu) wolałbym po prostu widzieć _regularnie_, jak pojawiają się w miejscach publicznych oraz na drogach (tu szczególnie, bo codziennie widze jadacych na czerwonym, skrecających z nie swojego pasa, wymuszających pierwszeństwo itp.).
2022-01-17 08:14
Poprostu jest to informacja ze wyjdą z galerii handlowych gdzie ścigają kryminalistów bez masek
2022-01-17 18:38
Siedza smutni w aucie i klepia te bezzasadne wezwania do ukarania.
2022-01-17 11:26
W sumie to często powtarzane frazesy. Ja nie widziałem żadnego patrolu a bylem juz w tym roku kilka razy w galerii. Czysty hejt?
2022-01-17 10:54
Dorobili sobie wieśniackie filozofie, jak parkujący na chodnikach i jest ok.
2022-01-17 11:25
sam osobiście minister zdrowia PiS publicznie powiedział
- Jako lekarz z całą odpowiedzialnością mówię, że maseczki przed niczym nie chronią... one nie pomagają, one nie zabezpieczają przed wirusem, nie zabezpieczają przed zachorowaniem
- to czemu ludzie je noszą?
- Nie wiem!
2022-01-17 18:21
Słuchaj się mnistra zdrowia pis , a napewno nie zachrujesz i polski ład ci w tym pomoże
2022-01-17 17:02
natomiast ograniczają rozprzestrzenianie się wirusa w powietrzu. Nie w 100% ale w znacznym stopniu. Niech to będzie chociaż 50% mniej wirusa w powietrzu to warto. To się przekłada na mniej zachorowań wiec też mniej zgonów. Razem ze szczepieniami i dystansem daje to całkiem dobre zabezpieczenie. Jedyne jakie mamy (nie licząc własnej odporności).
2022-01-18 12:11
Nie ograniczają wirusa. Bakterie co najwyżej.
2022-01-17 13:33
ten co tak mówił to nie był minister , to był cwaniak bo jak sprowadził maski to wiedział jak na tym zarobić , taka cwana gapa
2022-01-17 12:27
Jeszcze jakiś tekst Sasina zacytuj :D
2022-01-17 12:00
2022-01-17 17:37
Chirurg zakłada, żeby nie roznosić bakterii, ale też żeby nie miał ust we krwi. ;)
2022-01-18 12:09
Żeby nie oblizywać skalpela - taki był kawał kiedyś.
2022-01-17 07:08
Opinia wyróżniona
co tam się dzieje. pieszy niby ma pierwszeństwo bezwględne ale mi się jeszcze nie zdarzyło żeby jakiś kierowca przepuścił
2022-01-18 21:38
Trudno żeby Ciebie ciągnik na polu przepuszczał
2022-01-18 06:21
to nie wie co to strefa zamieszkania
2022-01-17 18:48
Kierowca to nie jasnowidz żeby odgadnąć jaki zrobisz manewr za minutę
2022-01-17 18:18
2022-01-17 19:07
2022-01-17 21:18
nie mogą !!!
2022-01-17 12:48
2022-01-17 09:19
w mieszkaniu:)
2022-01-17 09:09
Nie dość że klient jedzie z dużą prędkością to jeszcze pyskuje że mu pod koła wchodzę . Jak powiedziałem że jeżeli ma problem to niech poczeka zadzwonię po policję , to się zawinął w sekundę. Hołotę trzeba za pysk i tyle.
2022-01-17 08:30
na mnie to nawet dzban trabil, ale juz jak mu powiedzialem aby wylazl z auta to sie skulil ze strachu wielki gieroj
2022-01-17 08:38
jak mu zwrócisz uwagę że to strefa zamieszkania to on na to że "ch go to obchodzi".
No takich mamy kierowców. Poziom dna.
2022-01-17 08:51
taki sam jak poziom pieszych czy rowerzystów.
2022-01-17 09:56
2022-01-17 10:30
i również, podobnie jak piesi, giną z powodu bezprzykładnego braku pomyślunku.
2022-01-17 14:28
2022-01-17 11:41
2022-01-17 10:04
Z tego co wiem, to pieszy nie zdaje egzaminu do prawa pieszego, w przeciwieństwie do kierofczyków....
2022-01-17 10:57
Nie rozśmieszaj mnie, dzieci w podstawówce znają pord lepiej niż niejeden kierowca...
2022-01-17 08:59
"zagrożenie" stwarzane przez pieszego wobec kierowcy praktycznie nie występuje, w drugą stronę owszem, nawet w strefie zamieszkania.
2022-01-17 10:09
Czy można powiedzieć, że Holandia jest takim przykładem jeżeli chodzi o ścieżki rowerowe? Jakimś cudem rowerzyści wszedzie przed wjazdem na ulicę mają ustąp. tylko u nas wjeżdżają jak chcą na ulicę. Pieszy idący po ścieżce rowerowej ma ustąp. obowiązuje zasada kto jest w stanie szybciej się zatrzymać? Odpowiedz jest prosta.
2022-01-17 07:38
tylko strefy zamieszkania z założenia miały być tam gdzie zabudowa jednorodzinna i brak chodnika. A nie na osiedlach gdzie są chodniki i jezdnie wydzielone bo zawsze znajdzie się gorliwy co będzie szedł środkiem jezdni "bo ma pierwszeństwo" - to jest chore !!!.
2022-01-18 06:57
Nowe osiedle, szerokie chodniki po obu stronach. I baba z wózkiem środkiem ulicy z telefonem przy uchu. Bo 9na ma pierwszeństwo. Jak długo będziesz jechać za nią, zanim trafi Cię szlag? Oczywiście uważam na dzieci,
Nowe osiedle, szerokie chodniki po obu stronach. I baba z wózkiem środkiem ulicy z telefonem przy uchu. Bo 9na ma pierwszeństwo. Jak długo będziesz jechać za nią, zanim trafi Cię szlag? Oczywiście uważam na dzieci, przepuszczam przechodzących, jadę b wolno. No ale czekać, aż paniusia wzdłuż 3 bloków przejdzie ulicą, to przesada. Żeby nie było. Chodniki czyste, nie zastawione.
2022-01-17 17:20
Lawendowe Wzgórze
2022-01-17 11:03
Ale co z tego, skoro są tak zastawione przez samochody, że totalnie nie da się przecisnąć, zwłaszcza wieczorem i po prostu trzeba iść po ulicy.
2022-01-17 11:24
To wszystkie auta generalnie pod mandat - w strefach można parkować tylko w wyznaczonych miejscach. I zgadzam się, że w PL strefy jak i np. znaki B-36 (zakaz zatrzymywania się) są stanowczo nadużywane.
Nawet
To wszystkie auta generalnie pod mandat - w strefach można parkować tylko w wyznaczonych miejscach. I zgadzam się, że w PL strefy jak i np. znaki B-36 (zakaz zatrzymywania się) są stanowczo nadużywane.
Nawet rozporządzenie mówi, że znak B-36 (zakaz zatrzymywania się) powinien być używany wyłącznie gdy nie wystarczający jest znak B-35 (zakaz postoju - jednak kreska). Efekt, znaków B-35 w PL praktycznie nie uświadczysz, a przecież pozwalają na zatrzymanie pojazdu do maks. 1 minutę.
2022-01-17 13:26
Tam akurat w ogóle nie można parkować, a nawet gdyby można było, to kierowcy powinni zostawić min. 1,5 m dla pieszych. Niestety policja nic z tym nie zrobi, bo po prostu nie ma gdzie parkować. Taki urok mieszkania na osiedlu bloków z wielkiej płyty, gdzie na 100 mieszkań jest może ze 20 miejsc parkingowych.
2022-01-17 19:44
śmiesz żartować mogę podać Ci przykład z mojego osiedla gdzie miejsc parkingowych za blokiem jest tyle ze możesz stawać na dwóch ale po co skoro to "za" blokiem i trzeba za daleko łazić... lepiej zaparkować przy łóżku
2022-01-17 16:21
Nie pomyślał nikt nigdy.
A potem każdy skrawek wolnego miejsca zawalony szrotami...
2022-01-17 08:33
Nigdy nie było takich założeń, może na fejsbukowych forach zrzeszających wąsatych kierowców passatów starszych niż 10 lat
2022-01-17 07:39
2022-01-17 07:44
U nas są strefy zamieszkania z jezdniami, przejściami dla pieszych i znakami "ustąp pierwszeństwa". Strefa zamieszkania to powinien być jeden wielki deptak, tzw. woonerf, a dla samochodów obowiązywać tylko zasada "prawej
U nas są strefy zamieszkania z jezdniami, przejściami dla pieszych i znakami "ustąp pierwszeństwa". Strefa zamieszkania to powinien być jeden wielki deptak, tzw. woonerf, a dla samochodów obowiązywać tylko zasada "prawej wolnej". Zobaczcie jak to się robi za zachodnią granicą. Fakt, u nas też powoli to wchodzi. A te strefy, które opisałem to powinno być ewentualnie "strefa 30".
2022-01-17 10:00
Parodią jest twój tok myślenia.
2022-01-17 09:18
Ale wiesz, że strefa zamieszkania to nie tylko ograniczenie prędkości i kwestie pierwszeństwa?
2022-01-17 08:35
2022-01-17 07:01
Po tylu latach pobłażania?
Szok i niedowierzanie.
2022-01-17 07:11
To ja tez dzisiaj w pracy zrobię specjalna akcje. Będę robił yyyy w sumie to co mam robić.
2022-01-17 07:13
Ta, wezmą się. Pod publiczkę wystawią ze dwa mandaty, szumnie o tym poinformują a później znów będzie tak jak było. Mentalność pobłażania na łamanie prawa (Bo przecież nic się nie stało) jest nagminna.
2022-01-17 07:27
Niestety...
2022-01-17 07:33
2022-01-17 15:05
2022-01-17 07:02
Aż nie wierzę...stoją latami m.in. na Podgórskiej.
Przejść normalnie nie można...
Bo święte krowy muszą gdzieś zaparkować.
Ps. Za hulajnogi niech się też wezmą
2022-01-17 10:59
Hulajnogą chodnika nie zablokujesz, o ile nie pomoże w tym postawiony obok samochód.
2022-01-17 13:23
Chyba, że jakiś umysłowo "sprawny inaczej" postawi ją w poprzek, co zdarzyło mi się obserwować w pobliżu mego m-ca zamieszkania.
2022-01-17 16:22
Nie powiesz mi, że da się w ten sposób zablokować 2-3m chodnik.
Ale oczywiście samochód blokujący 2m tego chodnika musi tam stać, bo darmowy (lub prawie darmowy) parking to prawo człowieka czy coś.
2022-01-17 07:03
Należy całkowicie skończyć z dopuszczeniem parkowania na chodnikach i wywozić każde auto, które choć jednym kolem stoi na chodniku. Od tego bierze się ta patologia, która niektórym weszła już w krew!
2022-01-17 07:12
Więcej betonów trzeba stawiać to auta będziemy parkować w polach na wsi jesli jeszcze jakies wolne pole zostanie !to nie problem aut tylko władz które pozwalają budować niemalże wszędzie bloki
2022-01-17 07:17
jak masz taki problem, nie kupuj mieszkania w mieście tylko w jakimś Pierdziszewie.Będziesz miał dużo miejsca do życia i parkowania.Tylko nie pchaj sie swoim złomem do miast!
2022-01-17 08:39
ze swoim złomowatym myśleniem
2022-01-17 10:59
2022-01-17 10:34
jak się jest singlem i pracuje 8 godzin za biurkiem, to samochód nie jest potrzebny. Ale to, że Tobie nie jest, nie znaczy, że na twojej d. racje się kończą.
2022-01-17 12:30
Jak Wy wszyscy żyliście za dzieciaka, jak do szkoły szło się z buta (najbliższej, nie na drugim końcu miasta, jak ostatni d**il), a do pracy rodzice jeździli autobusem, bo samochodów nie było?
Wyrosło na
Jak Wy wszyscy żyliście za dzieciaka, jak do szkoły szło się z buta (najbliższej, nie na drugim końcu miasta, jak ostatni d**il), a do pracy rodzice jeździli autobusem, bo samochodów nie było?
Wyrosło na tym pokolenie, według którtego do tej pory sam fakt posiadania samochodu jest oznaką luksusu i "nie wyobrażają sobie" poruszać się w żaden inny sposób.
2022-01-17 08:10
Jest to legalne zgodnie z przepisami, więc po co ten komentarz
2022-01-17 08:19
2022-01-17 07:03
To też plaga . Powinien być całkowity zakaz wjazdu i parkowania na chodnikach.
2022-01-17 07:04
2022-01-17 08:03
Droga = jezdnia + chodnik + inne składowe.
2022-01-17 19:43
A może tak limit alko zrobimy jak w Anglii do 0,8 promila?
2022-01-17 08:10
Przepisy tego nie zabraniaja
2022-01-17 08:20
2022-01-17 09:34
2022-01-17 09:39
2022-01-17 11:00
Dorośnij, kup garaż do swojej zabaweczki :)
2022-01-17 13:28
Ale gdy się stawia blok przy bloku i nie zostawia miejsca na żadną inną infrastrukturę...
2022-01-17 16:25
A że ludzie cwaniaczą i nie kupują miejsc parkingowych? Widać nie stać ich na samochód.
2022-01-18 07:03
2022-01-17 12:30
gacie w końcu zmień (nagrane zza ściany, męski głos ,udostępnione przez uczynnego sąsiada ) heh
2022-01-17 09:19
2022-01-17 11:25
Rysuje kluczem karoserię.
2022-01-17 13:30
Tylko w ten sposób osiągasz erekcję?
2022-01-17 16:26
2022-01-17 21:20
ciebie taka szkoda po przejechaniu ci kluczem czegoś nie nauczyła bo może być za późno na naukę ,a szkoda może być też całkowita ;)
2022-01-17 19:45
2022-01-17 20:28
Prawdopodbnie tak właśnie jest że zgłoszenie do SM to jedyny sposób na erekcję. Co nie zmienia tego, że nie wolno jeździć po chodniku.
2022-01-17 07:04
Panstwo policyjne
2022-01-17 07:10
2022-01-17 10:03
Skoro społeczeństwo rozpasane to ktoś porządek musi zrobić bo inaczej to anarchia , w tym przypadku to anarchia na drogach. Są zasady które niektórzy traktują jakby były one tylko dla chętnych a nie były obowiązującym
Skoro społeczeństwo rozpasane to ktoś porządek musi zrobić bo inaczej to anarchia , w tym przypadku to anarchia na drogach. Są zasady które niektórzy traktują jakby były one tylko dla chętnych a nie były obowiązującym wszystkich prawem to potrzebny jest aparat represji który wymusi wyegzekwowanie tego prawa u tych którzy tego prawa nie przestrzegają . Tak wygląda państwo prawa , państwa które dba o swoich obywateli .
2022-01-17 11:12
Jak Ci się nie podoba to wyprowadź się do Rosji.
2022-01-17 11:59
2022-01-17 13:19
na policję, aby jej ludzie siedzieli wyłącznie na 4 literach w komisariatach.
Nie wiem jak w Anglii, bo w USA obywatele tak donoszą policji o nieprawidłowościach, że byś się z,,,sr*ł.
Dlatego Zachód jest bogaty, zaś kraje cwaniactwa i przymykania oczu, czyli Wschód biedne.
2022-01-17 07:04
Pół Morskiej to totalna patologia, jeżdżą po chodnikach i trawnikach, parkują gdzie chcą. Wszyscy udają, że nie widzą
2022-01-17 07:05
2022-01-17 07:05
Bardzo dobrze, niech policja się w końcu weźmie za robotę zamiast tylko ganiać małolaty na demonstracjach.
2022-01-17 08:15
brakuje im osob do pracy ale oni zaraz kazdego beda pilnowac i kazdego sprawdzac :D:D:D:D
Jedyna dobra zmiana pisu to to ,ze coraz mniej policjantow jezdzi i patroluje. Denne panstwo prowadzone przez dennych ludzi gdzie policja obiecuje denne obietnice = pis.
2022-01-17 07:06
2022-01-17 07:09
nie wydoją
2022-01-17 08:41
Państwo doi cały czas pieniądze nawet z tych co idą po chodniku.
2022-01-17 10:13
Trzeba doić bo jesteśmy liderem w ilości ofiar zdarzeń drogowych . Nie można prośbą nie można groźbą trzeba przez portfel . Ja też po 50 latach prowadzenia samochodu uczę się od nowa jeździć bo nie stać mnie na takie
Trzeba doić bo jesteśmy liderem w ilości ofiar zdarzeń drogowych . Nie można prośbą nie można groźbą trzeba przez portfel . Ja też po 50 latach prowadzenia samochodu uczę się od nowa jeździć bo nie stać mnie na takie mandaty choć do tej pory zapłaciłem ich 13 a przejechałem ze 2 mln km . Od kiedy nastąpiły zmiany zacząłem doceniać znaczenie prędkościomierza bo wstyd się przyznać ale traktowałem go raczej jako niepotrzebny gadżet i jeździłem na wyczucie , teraz staram się jeździć wg jego wskazań. Da się !
2022-01-17 07:07
Wyzwanie :D
Co kilka dni tekst, że kogoś szukają sprzed pół roku a teraz beda lapać parkujacych :D
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.