2020-10-29 08:19
No i jak się chce to można rozbudowywać choć powoli ale zawsze swoją flotę. Może niech słynne kiedyś na cały świat PLO weźmie z nich przykład.
Kiedy nastąpi w PLO wykup akcji za dobre pieniądze, a czy taki kiedyś będzie ?
2020-10-29 08:42
Może jakieś kumplaszki Horały? Zdziwił bym się gdyby było inaczej...
2020-10-29 10:17
Gdyby byl Nowak to i statki byłyby sprzedane
2020-10-29 14:51
wydaje mi się, że ta firma to nie jest dla nich liga. A to, co tymi statkami pływa poza ładunkiem komercyjnym to nawet nie pisi interes ...
2020-10-29 09:33
2020-10-29 15:02
2020-10-29 10:15
czy warto inwestować we flotę pływającą z Chin jeśli mamy już kolej do Gdyni z Chin?
2020-10-29 10:20
2020-10-29 10:33
Dokladnie - ta firma to decyzje strategiczne. Na koszta sie tu za mocno nie patrzy.
2020-10-29 11:47
Gdyby liczył się przede wszystkim czas to faktycznie wybrałbym transport koleją, Na chwilę obecną sprowadzam drogą morską.
2020-10-29 14:24
Ma znaczenie?
2020-10-29 14:59
to projekt do sztuk ciężkim i dużych i dla ładunków, o które się nie pyta
2020-10-29 19:16
Flota operuje po całym swiecie
2020-10-30 08:04
One służą do transportu ładunków ciężkich (kilkaset ton sztuka) i ponadgabarytowych. Wsadź to na kolej, no proszę... Oczywiście - można nimi przewozić i drobnicę konwencjonalną, pewnie można nawet i kontenery.
Poza
One służą do transportu ładunków ciężkich (kilkaset ton sztuka) i ponadgabarytowych. Wsadź to na kolej, no proszę... Oczywiście - można nimi przewozić i drobnicę konwencjonalną, pewnie można nawet i kontenery.
Poza tym transport morski jest tańszy, C-P operuje nie tylko na trasie CN-PL, ale chodzi po całym świecie (oczywiście specjalizują się w portach tych dwóch krajów, ale nie na zasadzie wyłączności).
No i nie zapominaj, że wymiana z Chinami to nie tylko "z" - jest też "do" (nie chodzi tu o środek transportu, tylko o twoje podejście widoczne po tym jednym wyrażeniu).
2020-10-29 10:46
momencie
2020-10-29 12:30
Kupić drogo każdy głupi potrafi
2020-10-29 14:29
to jeszcze swoje rewelacyjne mysli o aborcji napisz
2020-10-29 15:04
Doedukuj się, a potem zabieraj głos.
2020-10-29 19:21
2020-10-29 21:09
zarządzanie tą to firmą przypomina najgorsze czasy w PLO
2020-10-29 10:47
Mamy spółkę z udziałami 50% na 50% ....ale zamówienia na 4 nowe statki prowadzimy w Chinskich Stoczniach . Chyba (piszę ironicznie) w tych Chinskich stoczniach nasze Państwo nie ma 50% .... rzucili by nam chociaż jeden statek do zbudowania..... to może też coś by w naszym kraju zostało...
2020-10-29 12:02
2020-10-29 12:03
które byłby w stanie zbudować nowoczesny statek. PLO nie kupi nowych/używanych statków bo dawno zostało rozkradzione .
2020-10-29 14:27
to że spółka jest 50-50% Polsko -Chińska nie oznacza, że zamówienia zewnętrzne spółki mają być rozdzielane wg. udziałów.
Spółka ma generować ZYSK! Zadaniem Państwa lub nawet UE jest chronić przemysł wrażliwy.
rozwiń...
to że spółka jest 50-50% Polsko -Chińska nie oznacza, że zamówienia zewnętrzne spółki mają być rozdzielane wg. udziałów.
Spółka ma generować ZYSK! Zadaniem Państwa lub nawet UE jest chronić przemysł wrażliwy.
Spółka wspiera poprzez swoją działalnoiść, ale to do rządów należy dbanie o rozwój konkurencyjności branż, stymulowanie innowacyjności, tworzenie przestrzeni inwestetycyjnych.
To tak jakbym Tobie powiedziała, nie kupuj w Bierdronce , Lidlu bo to nie polska sieć, kupuj w polskich sklepach. A znasz takie, masz do nich dostęp, a nawet jak je znajdziesz to czy sprzedadzą Tobie towar w tak dobrej cenie jak w Biedrze czy Lidlu???? No i co teraż?
2020-10-29 14:32
Technologia / czas / koszta
2020-10-30 08:07
Bo widzisz - to nie jest typowa państwowa firma, jak w Polsce. Tu liczy się rachunek ekonomiczny, a nie "dam zarobić Stefanowi". Chińczycy budują takie statki taniej i szybciej.
2020-11-06 07:52
Żeby było wolno, drogo i do bani. To ma pływać i zarabiać - więc robi je stocznia, co buduje 2 razy taniej i o polowę szybciej.
2020-10-29 10:48
Też takie "cuś" istnieje.
2020-10-29 14:33
2020-10-29 14:39
2020-10-29 21:10
:-))
2020-10-29 12:40
W listopadzie pogrom w Naucie. Już kierownicy poszczególnych działów szykują listy pracowników do zwolnienia , tymczasem wszędzie cicho na ten temat???
2020-10-29 13:40
statki tylko chinczycy chipolbroku jest tak ze kazdy odpowiada za swoje 50 % ze strony polskiej wszystkie statki maja polskie nazwy np asnyk paderewski itd.siejecie propagande i tyle
2020-10-29 14:09
Tak jest, sa to chińskie statki z całkowicie chinskimi zalogami, jak to się ma do działalności polskiej części spółki, chyba nijak, taka informacja na wyrost, co nas obchodzi że Chińczycy nowe- stare statki kupili
2020-10-29 14:35
Jedyne co widzę to pisowska ideologia... ale tę można frachtować taniej - taka Afryka ma to za darmo :)
2020-10-29 15:05
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.