2020-10-26 18:51
Przeciw przejęciu ekipa leniuszków, która broni sie rekami i nogami biurek i biureczek by nic nie robic a brać duża kasę. I dobrze może kto bedzie zwracał uwagę na jakość i efektywność pracy.
2020-10-26 20:08
Opinia wyróżniona
W tej chwili jest Orlen i Lotos (x + y), a po operacji zostanie (x + 0,2 y), a dodatkowo pojawi sie na rynku niepolska konkurencja "warta" 0,8 y. W dodatku bedzie to najprawdopodobniej konkurencja wegierska, a wiec
W tej chwili jest Orlen i Lotos (x + y), a po operacji zostanie (x + 0,2 y), a dodatkowo pojawi sie na rynku niepolska konkurencja "warta" 0,8 y. W dodatku bedzie to najprawdopodobniej konkurencja wegierska, a wiec kontrolowana przez Rosjan. Juz to pokazuje, ze operacja jest ogromna strata stanu posiadania dla Polski i Polakow, a takze utrata istotnego udzialu w polskim rynku paliw, a przeciez dodatkowa i niebagatelna strate poniesiemy z tytulu znacznie mniejszego udzialu wlasnosci w Grupie Orlen, niz jeszcze mamy w Grupie Lotos. Jak mozesz popierac wyprzedaz polskiego majatku narodowego? Czyzbysmy az tak wiele go nadal mieli, zeby lekka reka oddawac obcym?
2020-10-26 19:40
W realiach polskich zarobki w LOTOSie są na poziomie średnim (porównywalne z ORLENem).
Zasadniczo spółki nie podbierają sobie pracowników bo różnica w zarobkach jest niewielka.
W realiach przemysłu w
W realiach polskich zarobki w LOTOSie są na poziomie średnim (porównywalne z ORLENem).
Zasadniczo spółki nie podbierają sobie pracowników bo różnica w zarobkach jest niewielka.
W realiach przemysłu w Polsce, zarobki są mocno rozrzucone - da się na znaleźć w okolicy pracę i za większe i za mniejsze pieniądze.
W realiach międzynarodowych branża gas&oil to dobrze płatna branża. W tej pracy masz i ryzyko i odpowiedzialność a twoja decyzja może przynieść spore straty jak i nie małe zyski.
2020-10-26 18:57
Srednia pensja odbiega od rynkowych. Jest gorsza. I co?! Zatkalo kakao?! Kazdy BP, czy Shell placi lepiej. Tylko tu czesc ludzi pracuje bo czuja ze cos robia dla Pomorza..
2020-10-27 08:22
Grupa Lotos wysokie wynagrodzenia, premie kwartalne, 13nastki, wczasy pod gruszą znacznie wyższe niż u znajomych, premia roczna... no i prestiż . O czymś zapomniałem?
2020-10-26 19:44
Jednak nie każdemu się chce jechać w świat czy w Polskę za pracą.
Nie da się ukryć, że ludzie mają rodziny, domy, mieszkania - ale rotacja do 10% jest i pracodawca musi się czasem napocić, żeby mu się ekipa
Jednak nie każdemu się chce jechać w świat czy w Polskę za pracą.
Nie da się ukryć, że ludzie mają rodziny, domy, mieszkania - ale rotacja do 10% jest i pracodawca musi się czasem napocić, żeby mu się ekipa nie rozeszła.
Dla niewtajemniczonych, serwis producenta kosztuje i po 400Euro/h więc trzeba kalkulować czy warto swojego fachowca nie doceniać finansowo.
2020-10-26 14:47
Najgorsze jest to, że w tym całym przywłaszczeniu i destrukcji Lotosu wszystko jest legalne i KO tak na prawdę nie ma do czego się doczepić(nad czym ubolewam), jedynie co to komisja mogła się dowalić do próby
Najgorsze jest to, że w tym całym przywłaszczeniu i destrukcji Lotosu wszystko jest legalne i KO tak na prawdę nie ma do czego się doczepić(nad czym ubolewam), jedynie co to komisja mogła się dowalić do próby monopolizacji na naszym rynku stacji paliw(więc 2/3 stacji bedzie sprzedane zewnetrznemu koncernowi, ale i tak dobrze, że chociaż udało się przeciągnąć tą przeklętą fuzję aż do teraz, Inaczej już dawno stracilibyśmy naszego największego podatnika oraz mecenasa kultury na Pomorzu... No i ze złych informacji przypominam, że najbardziej prawdopodobny gracz do przejęcia stacji to koncern Węgierski, czyli pieczę nad nim ma Putinek który po prostu desperacko stara sie rozsadzać Unię od środka. Węgierski=Rosyjski.
2020-10-27 07:03
Opinia wyróżniona
Aż do mecenasa na Pomorzu pełna zgoda. Mogę się również zgodzić, że węgierski MOL jest zainteresowany wejściem na rynek polski co się Orlenowi za bardzo nie opłaca. Nieprawdą jest jednak, że MOL jest uzależniony od
Aż do mecenasa na Pomorzu pełna zgoda. Mogę się również zgodzić, że węgierski MOL jest zainteresowany wejściem na rynek polski co się Orlenowi za bardzo nie opłaca. Nieprawdą jest jednak, że MOL jest uzależniony od Rosji, to węgierski gigant państwowy na skalę naszego Orlenu. Oba koncerny zaczynają sobie wzajemnie wchodzić na rynki (patrz MOL na Czechy gdzie liderem jest orlenowska Benzina, a Orlen na Słowację gdzie dzięki przejęciu Slovnaft dzieli i rządzi MOL). Co do Rosjan to są oni u nas pod postacią AMIC Energy. Wracając do przejęcia LOTOSu chociaż nie jestem z Pomorza uważam, że jest ono dla Polski niekorzystne. Jeśli miałoby się wydarzyć, a wszystko na to wskazuje to sugerował bym Orlenowi sprzedać te stacje, które muszą na zasadzie wymiany na rynku niemieckim umacniając tam swoją pozycję (np. Totalowi, który w Niemczech ma sporo stacji, a w Polsce praktycznie nie istnieje). Wpusczenie rywala jakim jest MOL do Polski jest bardzo niekorzstne jak chodzi o walkę o prymat w tej części Europy.
2020-10-26 20:13
O ile zapewniona bedzie zdrowa konkurencja itd, nikt nie ma prawa zabronic nam popelnic nawet najwiekszej glupoty. I o to zadbala instytucja unijna, zeby polski rynek paliw nadal spelnial unijne standardy. Chcecie sprzedac jedna z ostatnich wartosciowych firm? Prosze bardzo, w koncu to wasza firma.
2020-10-28 10:00
do swojej głupawej wypowiedzi ?
2020-10-31 11:26
2020-10-26 17:48
Pyatnie kto za PO sprzedał ten Polwax skoro to taki gigqnt parafiny itakie zyski przynosi ?
I kto wziąl za to w łapę ???
2020-10-26 20:52
Opinia wyróżniona
Masz rację! Jak można było sprywatyzować taką spółkę? Przecież to był mega wał i tak powoli PO sprzedawała nasze wspólne dobro! Ludzie, którzy tutaj wypisują komentarze chyba postradali rozum! Przejęcie Lotosu przez Orlen ratuje Was przed biedą na długie lata i tylko ślepy tego nie widzi!
2020-10-30 13:27
no to do okulisty, szybko
2020-10-26 20:14
2020-10-26 22:32
odrób lekcje i idź spać / a pani od polskiego powiedz, że nadal nie potrafisz czytać ze zrozumieniem
2020-10-26 16:14
Panie Grzegorzu wypisuje Pan straszne bzdury. Jak zwykle.
2020-10-26 14:47
Najgorsze jest to, że w tym całym przywłaszczeniu i destrukcji Lotosu wszystko jest legalne i KO tak na prawdę nie ma do czego się doczepić(nad czym ubolewam), jedynie co to komisja mogła się dowalić do próby
Najgorsze jest to, że w tym całym przywłaszczeniu i destrukcji Lotosu wszystko jest legalne i KO tak na prawdę nie ma do czego się doczepić(nad czym ubolewam), jedynie co to komisja mogła się dowalić do próby monopolizacji na naszym rynku stacji paliw(więc 2/3 stacji bedzie sprzedane zewnetrznemu koncernowi, ale i tak dobrze, że chociaż udało się przeciągnąć tą przeklętą fuzję aż do teraz, Inaczej już dawno stracilibyśmy naszego największego podatnika oraz mecenasa kultury na Pomorzu... No i ze złych informacji przypominam, że najbardziej prawdopodobny gracz do przejęcia stacji to koncern Węgierski, czyli pieczę nad nim ma Putinek który po prostu desperacko stara sie rozsadzać Unię od środka. Węgierski=Rosyjski.
2020-10-26 16:14
Panie Grzegorzu wypisuje Pan straszne bzdury. Jak zwykle.
2020-10-26 17:48
Pyatnie kto za PO sprzedał ten Polwax skoro to taki gigqnt parafiny itakie zyski przynosi ?
I kto wziąl za to w łapę ???
2020-10-26 20:14
2020-10-26 22:32
odrób lekcje i idź spać / a pani od polskiego powiedz, że nadal nie potrafisz czytać ze zrozumieniem
2020-10-26 20:52
Opinia wyróżniona
Masz rację! Jak można było sprywatyzować taką spółkę? Przecież to był mega wał i tak powoli PO sprzedawała nasze wspólne dobro! Ludzie, którzy tutaj wypisują komentarze chyba postradali rozum! Przejęcie Lotosu przez Orlen ratuje Was przed biedą na długie lata i tylko ślepy tego nie widzi!
2020-10-30 13:27
no to do okulisty, szybko
2020-10-26 20:13
O ile zapewniona bedzie zdrowa konkurencja itd, nikt nie ma prawa zabronic nam popelnic nawet najwiekszej glupoty. I o to zadbala instytucja unijna, zeby polski rynek paliw nadal spelnial unijne standardy. Chcecie sprzedac jedna z ostatnich wartosciowych firm? Prosze bardzo, w koncu to wasza firma.
2020-10-28 10:00
do swojej głupawej wypowiedzi ?
2020-10-31 11:26
2020-10-27 07:03
Opinia wyróżniona
Aż do mecenasa na Pomorzu pełna zgoda. Mogę się również zgodzić, że węgierski MOL jest zainteresowany wejściem na rynek polski co się Orlenowi za bardzo nie opłaca. Nieprawdą jest jednak, że MOL jest uzależniony od
Aż do mecenasa na Pomorzu pełna zgoda. Mogę się również zgodzić, że węgierski MOL jest zainteresowany wejściem na rynek polski co się Orlenowi za bardzo nie opłaca. Nieprawdą jest jednak, że MOL jest uzależniony od Rosji, to węgierski gigant państwowy na skalę naszego Orlenu. Oba koncerny zaczynają sobie wzajemnie wchodzić na rynki (patrz MOL na Czechy gdzie liderem jest orlenowska Benzina, a Orlen na Słowację gdzie dzięki przejęciu Slovnaft dzieli i rządzi MOL). Co do Rosjan to są oni u nas pod postacią AMIC Energy. Wracając do przejęcia LOTOSu chociaż nie jestem z Pomorza uważam, że jest ono dla Polski niekorzystne. Jeśli miałoby się wydarzyć, a wszystko na to wskazuje to sugerował bym Orlenowi sprzedać te stacje, które muszą na zasadzie wymiany na rynku niemieckim umacniając tam swoją pozycję (np. Totalowi, który w Niemczech ma sporo stacji, a w Polsce praktycznie nie istnieje). Wpusczenie rywala jakim jest MOL do Polski jest bardzo niekorzstne jak chodzi o walkę o prymat w tej części Europy.
2020-10-26 15:30
Jestem zdecydowanie przeciwna tej fuzji. Orlen nigdy ni będzie globalnym graczem, a Polska pozbywa się na rzecz obcego kapitału wielu składnikow majątku Lotosu. Na własne życzenie. BP juzżzaciera rączki, bo bardzo się umocnią w naszym kraju.
2020-10-26 15:59
Dodatkowo po polityce obecnego rządu nie ma mowy o jakiejś mocnej pozycji Orlenu - wszystkie dochody firmy będą zasypywały dziurę w deficycie.
2020-10-26 17:49
tylko jakieś 30%...bo tyle posiada skarb państwa.. w przeciwieństwie do lotosu.
2020-10-26 15:53
Jw
2020-10-26 18:12
Wyp.....ć
2020-10-26 15:55
Ze względu na fakt, że są zarządzane przez politycznych kacyków, na stacjach Orlenu jak już muszę to załatwiam tylko potrzeby fizjologiczne. Na stacjach Lotosu tankuję oraz robię zakupy, to nasza lokalna firma, w której pracuje bardzo wielu moich znajomych i oby im się wiodło jak najlepiej.
2020-10-26 20:36
jak pójdziesz na siku to uważaj bo będą ci kazać zapłacić albo kupić hot doga
2020-10-26 21:19
2020-10-26 21:19
Pozdro z Płocka
2020-10-26 23:23
Nie wiem co to znaczy lokalna firma, jak dla mnie lotos to złodzieje , płacili nam g*wniane pieniądze przy pracy na platformie petrobaltic gdzie zarządzając bandą Ukraińców zrealizowaliśmy instalacje kablowe i uruchomienie instalacji. Zwykli złodzieje. Lotos jest biedny jak mysz kościelna
2020-10-27 07:23
Co to za tekst? Masz 13 lat? Jeszcze "xd" dodaj...
2020-10-27 10:45
Zatrudnij się na platformie Orlen a jeżeli nie trzyma Cię nic w Polsce wyjedź do pracy zagranicę - proste ? Dlaczego Lotos ma płacić pracownikom więcej niż wynika to z sytuacji na rynku pracy. Jeżeli przejmie ich Orlen
Zatrudnij się na platformie Orlen a jeżeli nie trzyma Cię nic w Polsce wyjedź do pracy zagranicę - proste ? Dlaczego Lotos ma płacić pracownikom więcej niż wynika to z sytuacji na rynku pracy. Jeżeli przejmie ich Orlen to jest ryzyko redukcji etatów co negatywnie wpłynie na trójmiejski rynek pracy. Tymczasem niech Gdańszczanie mają możliwość pracy w Lotosie, niech Lotos płaci podatki a pracownicy niech wydają zarobki w Gdańsku i Polsce. Takie roszczeniowe gadanie. że jeżeli Państwowe to nie już nie musi być prawidłowo zarządzane jest typowe dla wpatrzonych w pokurcza z Żoliborza. Sam Morawiecki ostatnio wyskoczył. że zgłaszają się firmy, którą chcą płacić wyższe podatki (pomijając fakt, że to naiwna propaganda) ośmiesza właśnie system, obsady Państwowych spółek, żaden dobry manager czy zarząd nie pozbawi się możliwości inwestycji w celu oddania części dochodu fiskusowi.
2020-10-26 17:11
firm enrgetycznych.
2020-10-26 18:18
tak trzymać, przeciągać w nieskończoność i na końcu wydoić Orlen...
2020-10-26 20:58
Jaki Lotos parafiny? Lotos parafiny się skończyły w 2012 roku później poszło to w prywatne ręce i tak powoli mały kęskami okrada się nas wszystkich Polaków! Przykro to trochę wszystko zaczyna się robić... Myślicie, że takie eldorado ich spotkało po prywatyzacji? Przeczytajcie sobie opinie na forach...
2020-10-26 22:02
Dość zerknąć jakich dyrektorów zatrudniają - Jacek Matracki, dobry kumpel Neski od dziwnych interesów w Lotos Oil, Carmanie wcześniej itd.
Cztery kawki k....a....
2020-10-27 19:28
i to jaka prywatyzacja była a Wratislavia Biodiesel ktoś zna? :D
2020-10-26 18:20
Nareszcie ktoś przestał się bać i wystąpił w prawdziwym interesie państwa i regionu
2020-10-26 19:52
2020-10-26 20:48
Polski, ani interes regionu.
2020-10-26 20:38
niech najpierw zapłacą co są winni
2020-10-26 18:38
Trzymam kciuki!
2020-10-26 18:47
czy nasi wybrańcy są za czy przeciw ?
2020-10-26 19:45
Obecna opozycja sejmowa wybrana w Gdańsku oczywiście przeciwko fuzji. Reszta czyli kastraci na smyczy Kaczyńskiego nie ma prawa się sprzeciwiać. A Pampers Kacperek chyba nawet w to wierzy (chyba jest fanem nacjonalizacji wszystkiego). Miał polucje jak Lot miał przejąć tego podupadłego niemieckiego przewoźnika (co oczywiście miało udawać sukces)
2020-10-26 18:51
Przeciw przejęciu ekipa leniuszków, która broni sie rekami i nogami biurek i biureczek by nic nie robic a brać duża kasę. I dobrze może kto bedzie zwracał uwagę na jakość i efektywność pracy.
2020-10-26 18:57
Srednia pensja odbiega od rynkowych. Jest gorsza. I co?! Zatkalo kakao?! Kazdy BP, czy Shell placi lepiej. Tylko tu czesc ludzi pracuje bo czuja ze cos robia dla Pomorza..
2020-10-26 19:44
Jednak nie każdemu się chce jechać w świat czy w Polskę za pracą.
Nie da się ukryć, że ludzie mają rodziny, domy, mieszkania - ale rotacja do 10% jest i pracodawca musi się czasem napocić, żeby mu się ekipa
Jednak nie każdemu się chce jechać w świat czy w Polskę za pracą.
Nie da się ukryć, że ludzie mają rodziny, domy, mieszkania - ale rotacja do 10% jest i pracodawca musi się czasem napocić, żeby mu się ekipa nie rozeszła.
Dla niewtajemniczonych, serwis producenta kosztuje i po 400Euro/h więc trzeba kalkulować czy warto swojego fachowca nie doceniać finansowo.
2020-10-27 08:22
Grupa Lotos wysokie wynagrodzenia, premie kwartalne, 13nastki, wczasy pod gruszą znacznie wyższe niż u znajomych, premia roczna... no i prestiż . O czymś zapomniałem?
2020-10-26 19:40
W realiach polskich zarobki w LOTOSie są na poziomie średnim (porównywalne z ORLENem).
Zasadniczo spółki nie podbierają sobie pracowników bo różnica w zarobkach jest niewielka.
W realiach przemysłu w
W realiach polskich zarobki w LOTOSie są na poziomie średnim (porównywalne z ORLENem).
Zasadniczo spółki nie podbierają sobie pracowników bo różnica w zarobkach jest niewielka.
W realiach przemysłu w Polsce, zarobki są mocno rozrzucone - da się na znaleźć w okolicy pracę i za większe i za mniejsze pieniądze.
W realiach międzynarodowych branża gas&oil to dobrze płatna branża. W tej pracy masz i ryzyko i odpowiedzialność a twoja decyzja może przynieść spore straty jak i nie małe zyski.
2020-10-26 20:08
Opinia wyróżniona
W tej chwili jest Orlen i Lotos (x + y), a po operacji zostanie (x + 0,2 y), a dodatkowo pojawi sie na rynku niepolska konkurencja "warta" 0,8 y. W dodatku bedzie to najprawdopodobniej konkurencja wegierska, a wiec
W tej chwili jest Orlen i Lotos (x + y), a po operacji zostanie (x + 0,2 y), a dodatkowo pojawi sie na rynku niepolska konkurencja "warta" 0,8 y. W dodatku bedzie to najprawdopodobniej konkurencja wegierska, a wiec kontrolowana przez Rosjan. Juz to pokazuje, ze operacja jest ogromna strata stanu posiadania dla Polski i Polakow, a takze utrata istotnego udzialu w polskim rynku paliw, a przeciez dodatkowa i niebagatelna strate poniesiemy z tytulu znacznie mniejszego udzialu wlasnosci w Grupie Orlen, niz jeszcze mamy w Grupie Lotos. Jak mozesz popierac wyprzedaz polskiego majatku narodowego? Czyzbysmy az tak wiele go nadal mieli, zeby lekka reka oddawac obcym?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.