2021-02-14 09:01
Bardzo dobry pomysł.Jeszcze ceny jakby obniżyli bo jednak strasznie drogo wychodzi.
Dr Svencjusz
2021-02-14 09:29
Tobie marudo to za darmo by było za drogo
2021-02-14 17:24
Jeśli jadę 1 przystanek to mam płacić 3.60? :D
Dlatego właśnie NIGDY nie przesiądę się z auta na komunikację miejską....
Przy dzisiejszej technologii i całej elektronice leśne dziady i janusze w zarządach wszelkich firm nie potrafią rozwiązać bieżących problemów :D a co dopiero przyszłych!
2021-02-15 08:27
Były też np. do 6 przystanków. To było super, jak np. była ulewa i chciałam podjechać 2 przystanki do pracy - mam blisko i zwykle chodzę na piechotę, a z autobusu korzystam okazyjnie.
2021-02-15 08:28
To i tak nie przesiadłbyś się z samochodu. Po co się oszukiwać?
2021-02-14 09:58
Zarabiaj więcej
2021-02-14 10:06
2021-02-15 06:39
A przede wszystkim wyjedź z tego chorego kraju.
2021-02-15 09:45
2021-02-14 10:24
2021-02-14 10:58
kiedyś wielokrotnie korzystałem z biletów dekadowych, ale tygodniowe mogłyby być ciekawą propozycją dla końcowego odbiorcy, bo 10 dni to do niczego przykleić
2021-02-15 11:41
Z tego, co pamiętam takie metropolie jak np. Londyn mają w ofercie bilety tygodniowe. I sprawa załatwiona. Bilet "hybrydowy" wydaje się zbyt skomplikowany jak na możliwości naszej komunikacji i kontrolerów.
2021-02-14 19:46
Ale bilety tygodniowe to nie głupi pomysł ogólnie
2021-02-14 09:01
Nie da się.
2021-02-14 09:11
2021-02-14 09:54
2021-02-14 10:33
2021-02-14 11:33
A ja myślałem że od nieudolności ludzi którym ktoś załatwił prace bo nie potrafili sami znaleść pracy.
2021-02-14 10:43
Urzedas i jego nie da się. Argumenty czytelnika sensowne. Argumenty urzędnika kompletnie z d... Skoro jest bilet miesięczny to połowa tego biletu to dwutygodniowy. Moim zdaniem sensowny jest dwutygodniowy cięgiem od dnia
Urzedas i jego nie da się. Argumenty czytelnika sensowne. Argumenty urzędnika kompletnie z d... Skoro jest bilet miesięczny to połowa tego biletu to dwutygodniowy. Moim zdaniem sensowny jest dwutygodniowy cięgiem od dnia nabycia. Albo nawet tygodniowy, by był bardziej elastyczny dla różnych hybrydowych systemów w firmach. A niema sensu wprowadzać 4 kolejnych biletów . A wg urzędnika powinniśmy jeździć przez 4 tygodnie, dwa do pracy, a dwa na siłę, pomimo pracy zdalnej, która nadal jest pracą. Ale nie, wsiadamy w kolejkę i jedzmy do zoo.
2021-02-14 10:52
ale jestem za biletem tygodniowym :)
2021-02-15 06:47
2021-02-15 08:35
i 5dniowym też
i 6dniowym
i 12dniowym
i 17dniowym
2021-02-14 09:03
chcieliby metropolii a nie potrafią załatwić najprostszej sprawy.
2021-02-14 09:15
I ponoc sa pro eko - czego nie widac w ich dzialaniach!
2021-02-14 09:30
Mają narcystyczną naturę,dlatego nie mogą się dogadać,moja prawda jest bardziej mojsza niż twojsza.
2021-02-14 11:43
które miasto jest w tej kwestii hamulcowym. Pretensje do prezydenta Szczurka.
2021-02-14 19:14
2021-02-14 13:45
Może w końcu przestaniemy głosować na te same partie wtedy od razu zrozumieją co ludziom potrzeba a jak nie to ktoś się znajdzie byle nie Pis I Po
2021-02-14 19:06
2021-02-14 09:03
Tak samo zrobił z biletami tygodniowymi i kwartalnymi
2021-02-14 09:04
Zaczynają snuć jak wizjonerzy z Gdyni
2021-02-14 09:05
2021-02-15 08:46
I dlatego trzymam sie z daleka od tego bardziewia. Wolę spokój w swoim ciepłym autku, muzyczka, latem klima. Pełna kultura. Bez smrodu, brudu i przepłacania za miejski luksus
2021-02-14 09:07
Mamy kilka dzielnic odciętych od komunikacji, a reszta tak przerzedzona, że nie ma jak jechać, a przesiąść się jeszcze gorzej.
Orunia, Kokoszki, Sobieszewo - to dzielnice z bardzo słabą komunikacją, o ile Kokoszki
Mamy kilka dzielnic odciętych od komunikacji, a reszta tak przerzedzona, że nie ma jak jechać, a przesiąść się jeszcze gorzej.
Orunia, Kokoszki, Sobieszewo - to dzielnice z bardzo słabą komunikacją, o ile Kokoszki jeszcze mają "swoją" 167 i ogryzka 267, o tyle na Oruni nie ma w co wsiąść bo 189 przeładowany od Maćków, a do linii z Pruszcza zawsze był problem wejść. W godzinach szczytu z obostrzeniami covidowymi nie ma szans aby wsiąść do autobusu na Gościnnej, Rejtana czy Sandomierskiej po odebraniu linii 210, ale ważne że pani prezydent uśmiecha się na facebooku i ma w poważaniu opinie mieszkańców. Smutnych czasów dożyliśmy w Gdańsku, bo przyszly wybór to będzie wybór między dżumą, a cholerą, albo cholerą, a dżumą... Brak konkretnych kandydatów. Tragedia!
Nie wiem kiedy gdański ZTM dostrzeże, że kluczem do sukcesu jest sprawna i bardzo gęsta komunikacja - przy świetnej ofercie i znakomitym zgraniu Grunwaldzką będzie można zwęzić dla aut do jednego pasa w każdym kierunku, przy tej tragedii co teraz oddajcie w końcu trzeci pas w Oliwie, bo nikt nie ma ochoty jechać zatłoczonym autobusem, tylko po to aby czekać pół godziny na przesiadkę do następnego autobusu.
2021-02-14 09:32
Ale to nie ZTM decyduje o swoim budżecie, inwestycjach w mieście czy organizacji ruchu drogowego.
2021-02-14 10:23
Inteligentny i rzeczowy wpis.
2021-02-15 12:31
człowiek uważa że likwidacja jednej linii jeżdżącej co 30 minut lub rzadziej zniszczyła wszystko a nie widzi że ma wiele innych jeżdżących co 10 minut - to jest takie rzeczowe?
2021-02-14 10:29
2021-02-14 10:41
dokładnie, brakuje też połączeń wzdłuż obwodnicy, moja firma mieści się przy obwodnicy w Gdyni, koleżanka, żeby dojechać do pracy musi zjechać z Szadółek autobusem na Chełm/Orunię Grn stamtąd tramwajem do Oliwy (lub do
dokładnie, brakuje też połączeń wzdłuż obwodnicy, moja firma mieści się przy obwodnicy w Gdyni, koleżanka, żeby dojechać do pracy musi zjechać z Szadółek autobusem na Chełm/Orunię Grn stamtąd tramwajem do Oliwy (lub do centrum żeby się na SKM do Oliwy przesiąść) w Oliwie kolejna przesiadka na autobusy, które przez Osowę i Chwaszczyno jadę do Gdyni, ja w tym czasie samochodem jestem w pracy w 25 min z centrum Gdańska
2021-02-14 11:14
2021-02-15 10:03
Gratuluję koleżance samozaparcia. Jej droga do pracy wygląda jak niezła eskapada.
2021-02-15 14:38
Zamieszkala na koncu swiata przeciez. To jeden z powodow tanszych mieszkan tamze. Dojezdzalem podobnie kiedy mieszkalem na przedmiesciach stolicy. Po przeprowadzce do 3miasta stwierdzilem, ze wole mniejsze mieszkanie ale blizej wszystkiego, bo mialem juz dosc zycia w autobusie.
2021-02-14 10:41
Władze miasta nie radza sobie z komunikacją z dzielnic które sa od samego początku miasta.A on wciska jakies totalne zaplecze.:) Fakt Jak urzędasy pozwalają by wioska zamiastem była zaliczana do miasta na każdy kaprys deweloperów to powinni zapenic komunikacje ale oni nawet sciesłego centrum nie ogarniają.
2021-02-14 12:06
I jego starych dzielnicach. Orunia, Kokoszki, Sobieszewo, nawet nikt nie wspomniał o jakiś Borkowach czy innej tragedii co się zwie Banino
2021-02-14 15:04
"Totalne zad*pie" w którym mieszka co piąty mieszkaniec miasta.
2021-02-14 11:36
to studnia bez dna. Jeszcze więcej darmowych biletów to miliard w dopłacie będzie za mało.
2021-02-15 08:48
i stworzy utopię ...
A raczej kolejnego Misia na miarę gdańskiej sycylii
2021-02-14 16:00
...co 10 minut. 210 był co 40 minut.
2021-02-14 17:35
A gdzie Ty chcesz te autobusy wpuścić? Przecież tu nawet dróg nie ma! O zatoczkach to nawet nie wspominam.
2021-02-15 09:25
A to wszystko oczywiście powinno być za darmo.
2021-02-15 11:20
Czy kiedykolwiek Orunia przestanie narzekać? Nie ma dnia bez marudzenia mieszkańców z tej dzielnicy. Niektórzy mają o wiele gorzej od Was, np. mieszkańcy Osowy. Ale jak zwykle Orunia skupiona tylko i wyłącznie na sobie. Nic nowego.
2021-02-15 12:29
Prawie za każdym razem jak tam jadę to losowo wychodzę na przystanek i w 5 minut coś podjeżdża. Nigdy nie czekałem dłużej jak 15 (no może oprócz bardzo późnych godzin). Do tego bardzo krótki czas jazdy. Jak dla mnie
Prawie za każdym razem jak tam jadę to losowo wychodzę na przystanek i w 5 minut coś podjeżdża. Nigdy nie czekałem dłużej jak 15 (no może oprócz bardzo późnych godzin). Do tego bardzo krótki czas jazdy. Jak dla mnie dojazd centrum - Orunia dolna jest dużo lepszy niż np do Wrzeszcza bo do Wrzeszcza jadą tramwaje które wleką się strasznie a do tego nie ma dnia bez awarii więc nigdy się nie wie czy w ogóle się dojedzie.
2021-02-14 09:08
Niedasie. Standardowy tekst. A wystarczy wproqadzi jeden bilet wiecej. Pieciodniowy czy tygodniowy wazny od dnia skasowania. Bilet przyjazny mieszkancowi, ktory czasowo musi korzystac ze zbiorkomu oraz turyscie. Ale przeciez niedasie.
2021-02-15 07:16
ale w taki sposób - ogłaszamy nowy wielki projekt, powstaje organizacja związku samorządów (której szefem zostaje Wyszom, albo Grom...), zarząd, siedziba, budżet. Potem występujemy o dofinansowanie na projekt, który
ale w taki sposób - ogłaszamy nowy wielki projekt, powstaje organizacja związku samorządów (której szefem zostaje Wyszom, albo Grom...), zarząd, siedziba, budżet. Potem występujemy o dofinansowanie na projekt, który projektuje się 2 lata, w końcu: "mamy to, kochani!" - bilet "Vrona", ważny 7 dni od skasowania w autobusach parzystych linii kursujących w kierunkach północnych i północno-zachodnich w dni bezdeszczowe w okresie nauki szkolnej, ważmy na obszarze jednego organizatora komunikacji, oprócz Sopotu. Teraz następuje faza realizacji - projekt się totalnie wykłada, zapomnieli o aplikacji do kupowania biletów, ale papierowych też nie ma, ale że to projekt unijny, to - żeby nie stracić dofinansowania, które poszło w 70% na wynagrodzenia zarządu, a w 30% na sfinansowanie projektu, który wykonała firma Grom-Wyszom Sp. z o.o. w konsorcjum z Wyszom-Grom Sp. z o.o. - projekt "funkcjonuje" przez kolejnych 5 lat. Więc nie mów, że się nie da...
2021-02-15 08:49
w punkt :)
2021-02-14 09:11
Wszystko mogą i za nic nie ponoszą odpowiedzialnosci . Tylko jednej firmie duzej udało sie skazac urzednika ,sprawa przeszła przez wszyskie szvzeble sądu i była bardzo droga.
2021-02-14 09:16
to nasza przyszłość!
2021-02-14 09:31
Generalnie zgadzam się, ale widząc jak administracja sobie z tym radzi to może za 50 lat. Nie ma planów przestrzennych, nie inwestuje się w rozwój kolejek, będzie tylko gorzej. Coraz więcej sygnalizacji świetlnej za
Generalnie zgadzam się, ale widząc jak administracja sobie z tym radzi to może za 50 lat. Nie ma planów przestrzennych, nie inwestuje się w rozwój kolejek, będzie tylko gorzej. Coraz więcej sygnalizacji świetlnej za miast inteligentnych rozwiązań z wykorzystaniem infrastruktury podziemnej lub nadziemnej... Ale to wymaga planów, inteligencji, pomyślunku...
2021-02-14 10:44
że światła często są co 50 metrów, a przystanki komunikacji też co 50 metrów. Polak będzie zadowolony, jak przystanek początkowy będzie obok miejsca zamieszkania, a drugi i zarazem końcowy obok miejsca pracy. A i tak pojedzie swoim autem, bo on ma taki pojazd.
2021-02-15 05:37
A w Chinach mają przystanki co 5 metrów a światła zawsze palą się na czerwona i nie narzekają
2021-02-14 10:42
I zacznij sobie uświadamiać z tym swoim szrotem niedługo nie wjedziesz wszędzie bo każde miasto ma już obowiązek ustalenia stref bez emisyjnych dla takich jak ty. Stać cie na bez emisyjne auto niebedzie cie przez kolejne
I zacznij sobie uświadamiać z tym swoim szrotem niedługo nie wjedziesz wszędzie bo każde miasto ma już obowiązek ustalenia stref bez emisyjnych dla takich jak ty. Stać cie na bez emisyjne auto niebedzie cie przez kolejne 30 lat wiec się przyzwyczajaj do roweru i komunikacji miejskiej.I najlepiej zezłomuj ten 20 letni szrot niech wróci ponownie na złomowisko bo do Polski trafił z niemieckiego złomowiska.
2021-02-14 11:08
400 za miesięczny to drożej niż utrzymanie blachosmroda.
2021-02-14 23:02
2021-02-15 08:16
czyli 300 milionów ktoś musi dołączyć . Czyli 100 miesięczny powinien kosztować 400 - proste?
2021-02-15 09:51
Jeździć samochodem. I nie, akcyza na paliwo nie wystarczy. Wydajemy na drogi znacznie więcej. Już nie mówiąc o koszcie zewnętrznym zanieczyszczeń produkowanych przez samochody i koszcie wypadków drogowych.
2021-02-14 11:26
Mój blaszak ma lat 15, wygląda i sprawuje się lepiej niż niejeden kilkuletni i przestańcie się zasłaniać zachodem, bo tam też są samochody i szerokie drogi, nawet w tej nieszczęsnej "rowerowej" Holandii. Tam już
Mój blaszak ma lat 15, wygląda i sprawuje się lepiej niż niejeden kilkuletni i przestańcie się zasłaniać zachodem, bo tam też są samochody i szerokie drogi, nawet w tej nieszczęsnej "rowerowej" Holandii. Tam już przestali z polityką "bez samochodów" i niczego nie narzucają, ale u nas wciąż powtarzane są te same frazesy i zasłyszane gdzieś "miejskie legendy". Słyszeliście o transporcie zrównoważonym? Promuje się i zachęca do korzystania z transportu publicznego i alternatywnych środków transportu, ale nikt nie zakazuje posiadania i użytkowania samochodu. Dlaczego narzucasz innym swój sposób życia. Ktoś inny powie, że codziennie jeździ konną i będzie narzucał to samo innym. Kiedy kupisz konia?
2021-02-14 23:26
To się nazywa jawna dyskryminacja innych środków transportu i posiadaczy. Takie coś jest na całym świecie zabronione.
2021-02-14 11:00
problemy i koszty tworzą właśnie uciekający od skupisk ludzkich oraz infrastruktury transportowej, a potem narzekają jak wszędzie mają daleko i drogo, i że autobus nie jeździ, albo jeździ zbyt rzadko i nie wtedy, kiedy
problemy i koszty tworzą właśnie uciekający od skupisk ludzkich oraz infrastruktury transportowej, a potem narzekają jak wszędzie mają daleko i drogo, i że autobus nie jeździ, albo jeździ zbyt rzadko i nie wtedy, kiedy chcą się spod tego lasu wyrwać za potrzebą obcowania z cywilizacją, a ci co jednak nie tęsknią za autobusem, to oczekują i pomstują za wygodnym, szerokim, zawsze drożnym bez korków i śniegu dojazdem oraz przygotowanego dla nich wolnego miejsca postojowego najlepiej przy wejściu do obiektu - podsumowanie w pigułce
2021-02-14 11:21
żadna przyszłośc
2021-02-14 17:04
albo zwrócić mi władzę w nogach.
Póki co, będę jeździł własnym autem.
2021-02-14 23:23
A rydwanami to już nie? ;)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.