Dodaj opinię

Opinie (310) 7 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • No to teraz tylko zbytnio nie upolitycznić tej inwestycji i obsadzić budowę kompetentnymi ludźmi.
    Wtedy sukces murowany. Nareszcie zaczynamy czerpać korzyści z morza i położenia na przecięciu europejskich korytarzy transportowych. Trzymam kciuki!
    TSL
    6 miesięcy
  • Ile to będzie nas kosztować
    Znowu
    6 miesięcy
  • Infrastruktura zawsze generuje koszty.
    Ale jej istnienie gwarantuje zyski dla wielu przedsiębiorstw z branży transportowej (i nie tylko), a także dodatnio wpływa na handel zagraniczny państwa. Drogi też dużo kosztują i nikt nie kwestionuje potrzeby ich budowy.
    6 miesięcy
  • Odsunąć PIS od władzy
    Wtedy jest jakaś szansa, na kompetentnych ludzi w obsadzie.
    A tak będzie drugi Janów Podlaski.
    Aldis
    6 miesięcy
  • 11 mld? Niewiele, na KK idzie z budżetu 19 mld. rocznie.
    Jacek G.
    6 miesięcy
  • Ludzie żyjemy w kapitalizmie
    Co panstwowe to polityczne zawsze!
    Teren nalezy wydzierżawić pod budowę portu na 50 lat. Oni sobie zbuduja port, my bedziemy mieli infrastrukturę. Za 50 lat przejdzie na panstwowe.
    6 miesięcy
  • skąd te dane Jacku?
    6 miesięcy
  • ta, jasne i w Polsce ktoś kasę wyłoży aby za 50 lat oddać państwu :D
    6 miesięcy
  • Gotowe terminale wezmą w najem na wiele lat prywatni operatorzy.
    Zazwyczaj tak to funkcjonuje, nie oczekuj że prywatny kapitał wybuduje Ci praktycznie nowy port od zera.
    6 miesięcy
  • Tylko nikogo z PO
    Oni zaraz oddadzą to Niemcom
    Mirek
    6 miesięcy

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii