2021-03-04 12:15
A czemu w Port Gdynia wzrost +2,9% a Gdańsku-8,3%?
2021-03-02 00:38
To taka filozofia ludzi z szemranej organizacji (P)rzekręty (O)bywatelskie i łapówkarze.
2021-03-02 08:38
Dotychczas wybudowała? Co powstało?
2021-03-02 16:36
DCT.
2021-03-02 21:51
Za kase z OFE
2021-03-02 07:50
Gdzie lotnisko ... gdzie prom... gdzie milion aut elektrycznych?
Co (nie)Sprawni i (nie)Sprawiedliwi nie tkną lub naobiecjują... to albo spier... albo nic nie będzie
2021-03-01 20:18
Bardzo dziwne jest to chwalenie sie Portu Gdansk wzrostem/ spadek przeładunków jeśli nie maja oni na to żadnego realnego wplywu, Dct odpowiada za kontenery - od ich polityki zależy jak to wyglada to w danym roku, port polnodcy - węgiel ; Naftoport - paliwa płynne...itd.
2021-03-02 09:29
A jednak gdyby nie inwestycje portu to sam betonowy plac bez toru wodnego, nabrzeza, drogi dojazdowej i kolei nie umozliwi przeladunku
2021-03-02 14:20
Właśnie - goły betonowy plac bez możliwości postawienia jakiegokolwiek dźwigu - wiesz co to jest? To jest inwestycja ZMPG z nabrzeże Przemysłowe. I to nawet nie betonowy, tylko wyłożony w części jakimś brukiem, jak na Starówce. Żenua...
2021-03-02 20:47
Pewnie, zobacz kto robi przeładunki w główniej mierze procentowo i ile Port zainwestował w te firmy by podnieść im ilośc przeładunków.
2021-03-02 13:03
Ale czy ma wpływ na ilośc przeładunku ? Tak Port Gdański inwestuje i chwała mu za to.
2021-03-02 05:40
Tak w skrócie: Zarząd Portu w imieniu skarbu państwa wydzierżawia operatorom place i nabrzeża i to jest jego przychód. Czyli administruje majątkiem panstwa.
Po stronie kosztów jest utrzymanie infranstruktury i kilkuset ludzi na etatach, ktorzy to obrabiają
2021-03-01 17:49
A mieszkańcy Nowego Portu od 40 lat czekają na zakaz wjazdu tirów,lawet samochodowych,ciężkiego transportu portowego na ul. Wyzwolenia,centrum osiedla mieszkaniowego,odległego od Portu Gdańsk.A o Nowej Wyzwolenia nadal cicho.........sza.
2021-03-02 14:16
ul. Wyzwolenia jest odległa od Portu Gdańsk? Odejdź dalej, niż 300m od falowca, to się przekonasz, że jest dokładnie odwrotnie. I że jest to połączenie między dwoma częściami portu: Nb. Oliwskim i WOC z Wiślanym. Zaproponuj inną drogę z WOC na Wiślane.
2021-03-02 10:55
Wu uuu ham
2021-03-01 17:08
Jak otworzą port w Elblagu to dopiero bedzie się dzialo. Wszystko poplynie tam i tyle. Nowoczesna infrastruktura przeładunkowa, baza kontenerowa i browar to główne atuty tego nowego portu.
Juz teraz wiem, że okrety podwodne wybudujemy w EB tak jak przed 1945rokiem.
Dobra zmiana ma rozmach.
2021-03-02 07:43
Nikt poważny nie mówi o tym, że Elbląg ma być w jakikolwiek sposób konkurencją dla Trójmiasta. Ma być przede wszystkim portem lokalnym, który nie jest uzależniony od rosyjskiego widzimisię. Tak jak Darłowo czy Kołobrzeg. I nie, żadnych kontenerów w Elblągu nie będzie.
2021-03-02 10:08
2021-03-01 21:55
2021-03-02 07:38
pseudoprawicowy
2021-03-01 16:36
Wniosek:
Jest spadek 7,9% ale jest dobrze. Jak się ma ten spadek do finansowania inwestycji, które są w toku? To jest kluczowy wskaźnik.
2021-03-02 09:24
Ma się tak że robią i płacą. Nie slyszalem aby mieli zaległosci finansowe
2021-03-01 17:20
O czym oni mówią? Wynik nie dość, że na minusie to zdyskontowany o realną stopę inflacji jest po prostu bardzo zły pomimo awansów w jakiś tam ich rankingach. Finansowy to przecież wie bo jest chłop z banku wiec niech sie wypowie. Któryś z rzędu "piarowy" tekst na zamówienie ZMPG.
2021-03-01 17:45
65 mln pln zysku netto ebitda czyli po amortyzacji przy przychodzie 250 mln to mało?!? Powodzenia
2021-03-02 07:56
czy pinokio im to zorganizuje za pomocą bezmajtka kryształowego?
Tego kombinatora partyjnego... nadzieji narodu... odzwierciedlenia elokwencji, kultury parti... i elektoratu
2021-03-01 21:46
Gdyby nie to , Gdańsk byłby zerem !!!!! , bo nie byłoby ładunków do exportu czy importu. Obawiam , się , że to zbyt trudne do zrozumienia dla tłumoków z Gdańska i opozycji.
2021-03-02 07:47
Przed 2015 Gdańsk nie funkcjonował a port był z kartonu. A pseudoprawacy opluci chodzili do pracy w porcie. Partia to zmieniła. Przed 2015 nie było exportu ani importu.
2021-03-01 20:43
2021-03-01 20:56
Chyba zarządzający nią ?
2021-03-02 07:43
Zysk netto Orlenu w całym 2020 r. wyniósł 3 mld 383 mln zł przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 86 mld 178 mln zł - poinformowała spółka. To oznacza spadki względem 2019 r. o ponad 20 proc.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.