Opinie (43) 1 zablokowana

  • Należy Unarodowić to Przedsięwzięcie! (5)

    Spółka z Radomską Stocznią! Będziemy budować statki, które będą wozić Polskie Czarne Złoto do odbiorców zagranicznych! Odbudujemy Polską Żeglugę i inne kraje będą nas po rękach całować za nasz wysiłek.

    • 38 12

    • (1)

      I koniecznie zrobić w porcie duuuuuuży rotacyjny zarząd ze stanowiskami dla partyjnych świnek + ich znajomkami z Polski B, żądnych dostepu do korytka+ dla ich rodzin;)

      • 25 2

      • Proszę nie pomawiać zarządu naszej przyszłej spółki.

        Niedowiarki i chodzący na niemieckim pasku dywersanci, sypią piasek w trybyki Polskiej maszyny postępu!

        Triumfalny pochód Narodowej myśli już ruszył i nie sposób go powstrzymać!

        • 22 1

    • socjalizm zawsze kończy się tak samo tj wenezuela

      • 8 2

    • Nie tylko czarne złoto, ale przede wszystkim nasze samochody elektryczne !

      • 5 2

    • Nie tylko Czarne Złoto, ale także polskie samochody elektryczne !

      • 0 0

  • Biorę

    • 18 7

  • (4)

    Po co Zarządowi Portu Gdańsk spółka PGE? Po co się użerać z tym wszystkim? Oczywiste jest, że lepiej i wygodniej sprzedać spółkę ze związkami zawodowymi i całym innym balastem a potem jedynie kasować nowego najemcę za dzierżawę no i chwalić się ile milionów ton się wzięło i przeładowało :) Proste jak drut.

    • 56 1

    • Dokładnie takie jest rozumowanie władz Portu i prawidłowo (2)

      te związki zawodowe to rak polskich firm (nie jedna przez tą grupę darmozjadów po komunie upadła), gdy firma zostanie przejęta przez prywaciarza, dla którego liczy się tylko zysk to najzwyczajniej będzie audyt i optymalizacja kosztów. zbędne stołki będą zlikwidowane i kilku towarzyszy królika, którzy od 30 lat tam się wałęsają w końcu wylecą na zbity pysk. Port Gdańsk i Urząd Morski zresztą przygotowują się do realizacji inwestycji Port Zewnętrzny.

      • 14 3

      • jakim cudem, wbrew pracującym Polakom istnieje takie cos...

        jak związki zawodowe?

        • 2 1

      • Port zewnętrzny z tym zarządem portu to raczej nierealne, myślę, ze Gdynia działa w tym aspekcie bardziej zdecydowanie

        • 0 0

    • Niestety zarząd portu nic nie wnosi do działalności PGE wydoił spółkę na grube miliony nic nie inwestując. Wprowadzając swoich dostawców oraz kolesi do spółki oraz podwykonawców wyprowadza pseudo legalnie pieniądze wygenerowane które mogłyby zostać przeznaczone na konieczne inwestycje.

      • 0 0

  • Przy okazji zrównajcie

    z ziemią mega truciciela postsolidarnościowego-Port Service!

    • 50 2

  • Połaczyc z portem w Elblągu

    • 24 8

  • Po co nam port w Gańsku ja jest w Hamburgu? (1)

    • 42 27

    • Mamy

      Port Praski czyli warszawski czyli narodowy!

      • 12 1

  • Ciekawe (3)

    Ciekawe, kto się skusi.... inwestycja cieżka. Składniki majatku zamortyzowane, związki zawodowe na karku, a dostęp do nabrzeża można mieć i bez PGE. Jednak potencjał jest cały czas olbrzymi.
    Wystarczy odpowiednia restrukturyzacja i plan inwestycyjny, w tym wraz z z zarządem w infrastrukturtę portową. Gdyby tak jeszcze ktos podchodził do tego

    Ciekawe, kto się skusi.... inwestycja cieżka. Składniki majatku zamortyzowane, związki zawodowe na karku, a dostęp do nabrzeża można mieć i bez PGE. Jednak potencjał jest cały czas olbrzymi.
    Wystarczy odpowiednia restrukturyzacja i plan inwestycyjny, w tym wraz z z zarządem w infrastrukturtę portową. Gdyby tak jeszcze ktos podchodził do tego tematu w perspektywie 10 latki :)

    Jeżeli ktoś się zgłosi to albo inwestor branżowy międzynarodowy, albo mniejsza firma przeładunkowa, która już w Trójmieście działa.

    • 25 1

    • kto ma sie skusic (1)

      zwiazki ,stawki minimalne infrastruktura z lat 80 ,tam trzeba wlozyc pareset mln ,zeby zaczac zarabiac,chyba ,ze wejdzie posrednik z zaloga z ukrainy za 2,5k ...

      • 3 0

      • I pewnie tak się skończy. Jak w DCT

        • 1 0

    • Zdecydowanie inwestycja ciężka. Zbyt mały draft aby przyjąć "normalnej" wielkości statki małymi łódeczkami nie opłaca się juz transportować. Dochodzą do tego zawalające się nabrzeża oraz sprzęt z poprzedniej epoki. Jedynie co mozna zrobić to zaorać i postawic od nowa, ale po co skoro w gdyni bedzie port zewnętrzny

      • 0 0

  • orlen

    orlen wszystko może

    • 21 2

  • Propaganda sukcesu przyćmiewa obraz nędzy i rozpaczy (1)

    Gdy port mówi o wzrostach (ciekawe skąd takie dane) to oczywiście jest to zasługa portu i ludzi oddelegowanych do PGE za grube dodatkowe pensje, a jak jest protest to port umywa ręce, zrzucając odpowiedzialność na zarząd PGE. Bawcie się tak chłopcy dalej

    • 44 1

    • Jak top bawcie się! Prokuratura powinna wejść do ZMPG i PGE. Dlaczego pracownicy w dalszym ciągu pracują kilka zmian bez przerwy pod przykrywką Netvest? Jak to jest ze kolega SZ M nie wykazała sie i w dalszym ciagu siedzi na stołku.

      • 0 0

  • Z pomocą przyjdą...

    ...Chiny :/

    • 21 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.