2021-03-02 14:28
Nie da się, nie mamy potencjału, nie mamy wolnych nabrzeży, dźwigi wyłączone z użytkowania...
2021-03-02 19:55
Bo rezerwę na sobotnim przeglądzie trzeba załapać hahahahaha
2021-03-31 08:21
Skoro nieudolny zarząd daje przyzwolenie to dlaczego nie łapać rezerwy. Każdy chce godnie żyć. Przekręty z Netvestem to tylko i wyłącznie wina/ przyzwolenie zarządu. Kompletny brak pomysłu i walka o święty spokój na PIS'owskim stołku
2021-03-02 15:29
????
2021-03-02 10:43
Gdy port mówi o wzrostach (ciekawe skąd takie dane) to oczywiście jest to zasługa portu i ludzi oddelegowanych do PGE za grube dodatkowe pensje, a jak jest protest to port umywa ręce, zrzucając odpowiedzialność na zarząd PGE. Bawcie się tak chłopcy dalej
2021-03-31 08:19
Jak top bawcie się! Prokuratura powinna wejść do ZMPG i PGE. Dlaczego pracownicy w dalszym ciągu pracują kilka zmian bez przerwy pod przykrywką Netvest? Jak to jest ze kolega SZ M nie wykazała sie i w dalszym ciagu siedzi na stołku.
2021-03-02 10:26
Ciekawe, kto się skusi.... inwestycja cieżka. Składniki majatku zamortyzowane, związki zawodowe na karku, a dostęp do nabrzeża można mieć i bez PGE. Jednak potencjał jest cały czas olbrzymi.
Wystarczy odpowiednia
Ciekawe, kto się skusi.... inwestycja cieżka. Składniki majatku zamortyzowane, związki zawodowe na karku, a dostęp do nabrzeża można mieć i bez PGE. Jednak potencjał jest cały czas olbrzymi.
Wystarczy odpowiednia restrukturyzacja i plan inwestycyjny, w tym wraz z z zarządem w infrastrukturtę portową. Gdyby tak jeszcze ktos podchodził do tego tematu w perspektywie 10 latki :)
Jeżeli ktoś się zgłosi to albo inwestor branżowy międzynarodowy, albo mniejsza firma przeładunkowa, która już w Trójmieście działa.
2021-03-31 08:16
Zdecydowanie inwestycja ciężka. Zbyt mały draft aby przyjąć "normalnej" wielkości statki małymi łódeczkami nie opłaca się juz transportować. Dochodzą do tego zawalające się nabrzeża oraz sprzęt z poprzedniej epoki. Jedynie co mozna zrobić to zaorać i postawic od nowa, ale po co skoro w gdyni bedzie port zewnętrzny
2021-03-02 11:39
zwiazki ,stawki minimalne infrastruktura z lat 80 ,tam trzeba wlozyc pareset mln ,zeby zaczac zarabiac,chyba ,ze wejdzie posrednik z zaloga z ukrainy za 2,5k ...
2021-03-02 16:57
I pewnie tak się skończy. Jak w DCT
2021-03-02 09:14
Po co Zarządowi Portu Gdańsk spółka PGE? Po co się użerać z tym wszystkim? Oczywiste jest, że lepiej i wygodniej sprzedać spółkę ze związkami zawodowymi i całym innym balastem a potem jedynie kasować nowego najemcę za dzierżawę no i chwalić się ile milionów ton się wzięło i przeładowało :) Proste jak drut.
2021-03-02 09:46
te związki zawodowe to rak polskich firm (nie jedna przez tą grupę darmozjadów po komunie upadła), gdy firma zostanie przejęta przez prywaciarza, dla którego liczy się tylko zysk to najzwyczajniej będzie audyt i
te związki zawodowe to rak polskich firm (nie jedna przez tą grupę darmozjadów po komunie upadła), gdy firma zostanie przejęta przez prywaciarza, dla którego liczy się tylko zysk to najzwyczajniej będzie audyt i optymalizacja kosztów. zbędne stołki będą zlikwidowane i kilku towarzyszy królika, którzy od 30 lat tam się wałęsają w końcu wylecą na zbity pysk. Port Gdańsk i Urząd Morski zresztą przygotowują się do realizacji inwestycji Port Zewnętrzny.
2021-03-31 08:13
Port zewnętrzny z tym zarządem portu to raczej nierealne, myślę, ze Gdynia działa w tym aspekcie bardziej zdecydowanie
2021-03-03 14:24
jak związki zawodowe?
2021-03-31 08:12
Niestety zarząd portu nic nie wnosi do działalności PGE wydoił spółkę na grube miliony nic nie inwestując. Wprowadzając swoich dostawców oraz kolesi do spółki oraz podwykonawców wyprowadza pseudo legalnie pieniądze wygenerowane które mogłyby zostać przeznaczone na konieczne inwestycje.
2021-03-03 18:30
Przejmą Chińczycy na bank. Przecież te tereny to złota żyła. Tylko pozbyć się związków i można tam trzepać kokosy. Przecież jesteśmy jednym z głównych Hubow na szlaku jedwabnym... Ehhh tak to jest z publicznymi spółkami. Nepotyzm i obiboki plus związki... I miliony długów
2021-03-04 11:13
To jest przede wszystkim Hub łączący wszystkie drogi transportowe : morskie , rzeczne , kolejowe i drogowe. Tak , to powinna być złota żyła
2021-03-04 07:57
2021-03-02 09:11
Spółka z Radomską Stocznią! Będziemy budować statki, które będą wozić Polskie Czarne Złoto do odbiorców zagranicznych! Odbudujemy Polską Żeglugę i inne kraje będą nas po rękach całować za nasz wysiłek.
2021-03-04 01:49
2021-03-02 15:13
2021-03-02 11:49
2021-03-02 09:13
I koniecznie zrobić w porcie duuuuuuży rotacyjny zarząd ze stanowiskami dla partyjnych świnek + ich znajomkami z Polski B, żądnych dostepu do korytka+ dla ich rodzin;)
2021-03-02 09:15
Niedowiarki i chodzący na niemieckim pasku dywersanci, sypią piasek w trybyki Polskiej maszyny postępu!
Triumfalny pochód Narodowej myśli już ruszył i nie sposób go powstrzymać!
2021-03-03 18:29
Port przeładunkowy może podpisać wtedy umowę na wyłączność przeładunku z kilkoma dużymi korporacjami i sprawa załatwiona, system się domyka. Extra pomyślane!
2021-03-03 15:11
No tak to my drugiej Japonii nie zbudujemy ...
2021-03-03 15:05
Już niedługo. Osiedle portowe. 25k/m2. Piękny morski widok na okna sąsiada.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.