2020-09-21 08:41
Zastanawia mnie co to znaczy władza? Cofamy się w rozwoju?
2020-09-21 10:04
niesie zupełnie inną zawartość emocjonalną.
I w tym jest problem...
2020-09-21 15:49
2020-09-21 10:17
Którędy te kontenery chcą wywieźć?
Tunelem pod Helem czy koleją jednotorową donikąd
2020-09-21 11:56
2020-09-21 14:40
jakie kontenery ? Kontenery są na BCT i GTC
2020-09-21 15:00
Robię kopiuj wklej.
2020-09-21 16:42
2020-09-21 17:01
Przestań już farmazony pisać,BCT i GCT mają się dobrze i tak zostanie.Są to porty feederowe i tak zostanie.Kto przejmie tereny obecnie zajmowane przez Stene.
2020-09-22 09:02
"farmazony" pociskasz.
2020-09-21 15:49
a reszta dla samochodów. A kontenery....hmmmm a to się zobaczy
2020-09-21 10:27
jak teraz samochodami jeździć po naszym pięknym mieście,chociaż cieszy konkurencja z portem
2020-09-21 10:29
Wszystko fajnie a te wszystkie tiry pojadą Polską i Wiśniewskiego ?
Przecież to wszystko się zablokuje
2020-09-21 11:43
,,Zachwycajmy" się wspaniałymi planami rozbudowy portu i zwiększenia ruchu ciężkich aut. Już dziś można być pewnym że po uruchomieniu terminalu promowego, ul. Janka Wiśniewskiego będzie zatkana. STENA chwali się
,,Zachwycajmy" się wspaniałymi planami rozbudowy portu i zwiększenia ruchu ciężkich aut. Już dziś można być pewnym że po uruchomieniu terminalu promowego, ul. Janka Wiśniewskiego będzie zatkana. STENA chwali się tysiącami ciężarówek i aut osobowych przewożonych co roku przez ich promy. I te tysiące które dotychczas zjeżdżały na bazę promową prosto z Estakady pojawią się na Wiśniewskiego. Już dzisiaj wystarczy, że do portu przypłynie duży masowiec z ziarnem i jest efekt w postaci utrudnień i bałaganu spowodowanego przez napływ ciężarówek. To że Port i Stena pilnują swego biznesu to można zrozumieć, ale że władze miasta godzą się na wszystko to już kpina.
2020-09-21 12:00
2020-09-21 12:49
a jedynie żeruje.
2020-09-21 12:48
Podstawowym celem zarządu miasta powinno być zapewnienie dochodów miastu a pośrednio, równiez jego mieszkańcom. Bo to jeden wózek. Więc nie tylko podmioty powinny swoich biznesów pilnować.
Masto raczej jednak nie
Podstawowym celem zarządu miasta powinno być zapewnienie dochodów miastu a pośrednio, równiez jego mieszkańcom. Bo to jeden wózek. Więc nie tylko podmioty powinny swoich biznesów pilnować.
Masto raczej jednak nie szuka synergii a istnieją wręcz przesłanki, że jest wręcz przeciwnie. Tak również można odbierać zamknięcie dla ruchu ciężarowego Jana z Kolna i Portowej.
2020-09-21 13:53
To nie wina portu a infrastruktury drogowej która nie interesuje się pan Szczurek.Zabiedbał nasz największy skarb i przyszłość dla dzieci.Zamniast budować drogi i remontować połączenia kolejowe z portem to zajął się budowa nieczynnego lotniska za 800mln pln.To jest tragedia.
2020-09-21 13:50
Zaniedbaliście z prezydentem Szczurkiem jeden z największych portów na Bałtyku.Ponad 20 lat port niszczał,oddaliście terminal kontenerowy zagranicznemu inwestorowi.Dlaczego inwestujecie w Ro-ro i promy?Remontujcie keje
Zaniedbaliście z prezydentem Szczurkiem jeden z największych portów na Bałtyku.Ponad 20 lat port niszczał,oddaliście terminal kontenerowy zagranicznemu inwestorowi.Dlaczego inwestujecie w Ro-ro i promy?Remontujcie keje pod masowe ładunki,mamy dużo zboża na eksport,w terminale kontenerowe,pogłębiajcie baseny.Uczcie się od Litwinów,zapraszam do Klajpedy.
2020-09-21 14:08
Niestety nawolywanie na puszczy.
2020-09-21 14:30
to interes łatwiejszy i szybszy, niż cierpliwe i systematyczne budowanie pozycji.
Urzędnikom wystarczy na trzy pokolenia a reszta nich zgnije...
2020-09-21 15:03
co za brednie edziu. Port w Gdyni co roku ma rekordy zysków. Tor jest już pogłębiany. Od 20 lat inwestycji wykonano za setki milionów. Chyba nie wiesz o czym w ogóle piszesz
2020-09-21 15:35
w kontenerach, po uruchomieniu DCT i odejściu Maersk. Dopiero ubiegły rok dorównał poziomom 2014. Szczecin-Świnoujście wyprzedził Gdynię w globalych przeładunkach też...
2020-09-22 08:03
przecież taki czas dynamiki rozwoju inwestycji i wzrostów przeładunków nie było od lat!
2020-09-22 12:44
...w okolicach zera...
Szczególnie w procentach...
2020-09-21 16:29
Gdańsk i jego port centralny stał się takim graczem na rynku że port w Gdyni będzie tyle warty co Gdyńskie lotnisko...
Na lotnisku postawcie sobie żagle to Gdynia zyska lotniskowiec...
2020-09-21 20:04
bo jak miało być otwarte to Gdańsk trząsł portkami i musiał kumpli w Brukseli uruchomić.
2020-09-21 16:48
Co z nami Mieszkańcami Trójmiasta, w krotce nie będzie plaży na Stogach, w Brzeźnie już dziś jest duże ryzyko kąpieli, co z innymi trójmiejskimi plażami????
Niedługo wszystkie funkcje wypoczynku przyjmie Półwysep
Helski, z nami Mieszkańcami nikt się nie liczy.
2020-09-21 21:43
2020-09-21 21:44
2020-09-21 21:46
2020-09-22 08:23
Pragnę zauważyć że uwielbiam wizjonistów w postaci ZMPG gdyż tyle maja inwestycji rozgrzebanych że nie wiadomo co autor ma na myśli terminal Stena Line w trakcie i korki , nie dokończona obrotnica wizja kosokowa wizja
Pragnę zauważyć że uwielbiam wizjonistów w postaci ZMPG gdyż tyle maja inwestycji rozgrzebanych że nie wiadomo co autor ma na myśli terminal Stena Line w trakcie i korki , nie dokończona obrotnica wizja kosokowa wizja Portu instalacyjnego i teraz wizja Ro Ro no i słynna droga czerwona a problemy wewnątrz portowe zostają zero pomocy dla terminali , kocham ZMPG i ludzi tam pracujących
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.