2020-05-20 09:59
zakontraktowane w umowach (zazwyczaj 90 lub 120 dni). Kolejne miesiące/kwartały już takie nie będą dobre.
2020-05-20 10:26
Eh, marketingowcy...
2020-05-20 10:29
i nie dałoby się ogłosić sukcesu w gdyńskiej enklawie dobrobytu
2020-05-20 14:23
.. mówią że ten port z Gdańskiem nie ma szans... Kto kłamie trolle czy liczby?
2020-05-20 15:30
2020-05-20 15:35
Przecież Gdańsk ma spadek o 8,3% a Gdynia wzrost 4,9 % w I kwartale w stosunku do 2019
2020-05-20 22:45
A tam czepiasz się. Przecież dla niego i tak -8% jest lepiej niż +4% portu Gdynia. Jak skłamie sto razy to ludzie mu uwierzą
2020-05-21 14:21
I to właśnie ten wynik pokazuje, że port w Gdańsku na przewagę.
2020-05-20 16:09
A oczywiście tobie - prawdziwemu Polakowi - to strasznie przeszkadza i nie możesz darować że coś , kmuś jednak się udaje. Nic dziwnego że mamy to co mamy .
2020-05-20 12:05
Wszystko fajnie, ale koniecznie trzeba dopiąć rozbudowę dojścia pociągów do portu, co zresztą ostatnio wszczęto przez koleje! Przeładowane Tiry i ich wzmożony ruch to po pierwsze: zagrożenie dla pozostałych członków
Wszystko fajnie, ale koniecznie trzeba dopiąć rozbudowę dojścia pociągów do portu, co zresztą ostatnio wszczęto przez koleje! Przeładowane Tiry i ich wzmożony ruch to po pierwsze: zagrożenie dla pozostałych członków ruchu i pieszych, po drugie: niszczone drogi. Typowa firma spedycyjna to januszex dla którego liczy się zysk a nie człowiek i bezpieczeństwo. Trzeba regularnie kontrolować wagę tirów opuszczających port. Karać mandatami przewoźników cwaniaczków których pojazdy opuszczają port przeładowane. A nie śmieszne 5000zł dla kierowcy. Januszexy zmotywują tylko wysokie kary za stwarzanie wysokiego niebezpieczeństwa i niszczenie dróg.
2020-05-20 12:29
Kierowca nic nie może. Chyba że rzucić kluczykami. Z portów trudno jest wyjechać przeładowanym. O wiele większy problem to masy pojazdów które przyjeżdżają. Załadowca żąda, spedycja nie odmawia, przewoźnik jedzie albo
Kierowca nic nie może. Chyba że rzucić kluczykami. Z portów trudno jest wyjechać przeładowanym. O wiele większy problem to masy pojazdów które przyjeżdżają. Załadowca żąda, spedycja nie odmawia, przewoźnik jedzie albo stoi. Myślę że kierowcy nie powinno się karać a wręcz nagradzać za zgłoszenie służbom próby zmuszenia do wykonania przewozu o za wysokiej wadze. Kara gruba dla załadowcy i spedycji. A kierowca musi wiedzieć że mandat to najmniejszy problem. Jak coś, odpukać, się stanie to idzie siedzieć. Żadnego załadowcy ani spedytora jeszcze nikt nie posadził....
2020-05-20 12:34
zboża będzie mniej, bo się paliło :(
2020-05-20 21:38
Czytaj uważniej, przecież zboża przeładowano rekordoeą ilość, zarowno w Gdyni jak i Gdańsku...
2020-05-20 13:12
Jak Port Gdynia kupilby wystawione tereny Stoczni Wojennej to z pprzeładunkufarm wiatrowych byłyby kolejne bańki. Ale tam przykuli sie do stołków Prezesiki i grzeją ciepłe posadki
2020-05-20 17:08
2020-05-20 14:18
Jak zwykle rekordy, napiszcie choć raz czy za takie przeładunki pracownicy którzy to robią dostają jakąkolwiek premię? Z tego co mi wiadomo śmietankę spija góra, nagrody, premię itp, niektórzy z nich nawet ładowni statku na oczy nie widzieli, ale premię owszem.
2020-05-20 14:22
2020-05-20 14:28
Tak tak wiem... Ale tez przepowiedział wielka awanturę Prezydenta Duty na początku czerwca... poczekamy zobaczymy :-)
2020-05-20 14:54
A obiecywali przed wyborami że eksportu węgla nie będzie :)
2020-05-20 15:26
2020-05-20 17:00
Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne (ang. obsessive-compulsive disorder, OCD) zaburzenie psychiczne, w którym osoba odczuwa potrzebę wielokrotnego wykonywania pewnych czynności (zwanych kompulsjami) lub ma pewne powtarzające się myśli (zwane obsesjami).
2020-05-21 12:48
Czy ten ptak gniazdo kala, co je kala?
Czy ten, który o tym mówić nie pozwala?
2020-05-20 18:48
Tak źle jak jest obecnie nawet w latach poprzednich nie było.
2020-05-20 19:15
Byliśmy i jesteśmy mocno zapóźnieni w rozwoju. Dzisiejsze wskaźniki z sektora logistyki pokazują jasno: mocno odstajemy od średniej europejskiej. "Dopiero dwa lata temu statystyczny Polak leciał raz samolotem, gdy
Byliśmy i jesteśmy mocno zapóźnieni w rozwoju. Dzisiejsze wskaźniki z sektora logistyki pokazują jasno: mocno odstajemy od średniej europejskiej. "Dopiero dwa lata temu statystyczny Polak leciał raz samolotem, gdy Niemiec lub Francuz - przeszło trzy razy, a Norweg - ponad sześć razy. Na głowę mieszkańca w Niemczech przypada blisko 0,4 przeładowanego w portach kontenera 20-stopowego (TEU), w Chinach - 0,3, w Polsce - 0,08"
Więc nie ma nas na mapach, abyśmy na nich byli należy wybudować Port Zewnętrzny, dobrze zintegrować Port z transportem drogowym, kolejowym,...
Zdynamizować i znacznie rozszerzyć projekt - realizowany w porozumieniu między Gdynią a spółką PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - tak aby Port znacznie powiększył i przyczynił się m.in. do przeniesienia części transportu towarowego na tory i poprawił infrastrukturę dróg w kierunku północnych dzielnic (m.in. Lotnisko, Oksywie, Kosakowo) celem przyspieszenia koncepcji Doliny Logistycznej.
Dogadanie się z samorządowcami celem przeprowadzenia korekt własnościowych i zakończenie rozmów z Ministerstwem Obrony Narodowej, po to, aby włączyć cześć terenów przy-lotniskowych i cz. lotniska w D.L., oby wreszcie ten teren zaczął działać i przynosić pożytki. Naciskać na rząd, aby usprawnił wywóz/przywóz towarów przeładunkowych poprzez wybudowanie Drogi Czerwonej i OPAT
2020-05-20 21:56
jak się postawi osiedle albo i dwa, to trzy pokolenia samorządowców do przodu są ustawione.
2020-05-20 22:12
ale od 2002 r np. mówi się o budowie morskich farm wiatrowych i co?, mówi się ...:)) A co się robi w tym względzie ? To samo będzie z terenami po Naucie i innych.
Gdynia widać jest na cenzurowanym i jeśli się nie postawi osiedla to teren zostanie zdegradowany
2020-05-21 09:38
bo to modne i "na czasie"...
Ale tym mówiącym to tylko na mówieniu zależy, bo z tego żyją...
A są tacy, co żyją ze stawiania farm, budowania statków, przeładunków, przewozów i całego tego trudnego morskiego
bo to modne i "na czasie"...
Ale tym mówiącym to tylko na mówieniu zależy, bo z tego żyją...
A są tacy, co żyją ze stawiania farm, budowania statków, przeładunków, przewozów i całego tego trudnego morskiego biznesu?
No, niespecjalnie...
Szczególnie w czasach desantu samorządów na porty, każdy patrzał, gdzie by tu co wyszarpać... A zarządy, byle do emerytury...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.