2020-01-02 08:17
Czy to prawda ze pod forum nie mozna teraz przewozic koleja towarow niebezpiecznych?
jesli tak to jak je beda wywozic z portu?
2020-01-02 08:26
Jeździ wszystko normalnie pod forum włącznie z towarami wysokiego ryzyka, choć pewnie odbywa się to z lekkim nagięciem przepisów.
2020-01-02 13:02
Czyli gra semantyczna, pozwalająca na ominięcie utrudnień...
Jestem ciekaw, dlaczego Forum jest ewakuowane, gdy w wiadukcie pali się samochód...? ;)
2020-01-02 15:22
tak pociagi jada pod wiaduktem a auta jada tunelem .. jezeli jeszcze nie rozumiesz zapytaj sie budowlanca , to ci powie jaka to roznica
2020-01-02 16:49
Czyli pierwszej budowli od strony Tczewa...
A Forum stoi na wspólnym dla torów i jezdni... no czym?
No, na tunelu... To kolejna budowla w tym ciągu. Zakończonym kolejnym wiaduktem, tym razem Ogrodów...
Czyli pierwszej budowli od strony Tczewa...
A Forum stoi na wspólnym dla torów i jezdni... no czym?
No, na tunelu... To kolejna budowla w tym ciągu. Zakończonym kolejnym wiaduktem, tym razem Ogrodów... Obostrzenia nie dotyczą jedynie pojęcia "tunel" ale również "terenów zamieszkałych i zaludnionych" itp. A teren Forum jest zaludniony i to bardzo.
Ale kto by na to zwracał uwagę. Jak nie spojrzeć, od strony linii kolejowej w każdym kierunku jest wiadukt... ;) Przecież nie będziemy sobie kłopotów robić... ;)
Tylko czy o to chodzi?
Miejmy nadzieję, że uda się zrobić rewitalizację 201.
2020-01-06 22:18
A jest już wykonawca finalny dla "201"? Było info o unieważnieniu 2 przetargów po prawie 2 latach od ogłoszenia jakoś.
Generalnie ślimacze tempo żółwiów.
2020-01-02 15:19
przejedz sie SKM i popatrz na boki a zrozumiesz dlaczego
2020-01-02 08:58
W dzielnicy Nowy Port nie przeładowuje się towarów niebezpiecznych.
2020-01-02 11:29
Mylisz sie, przeładowywuje sie towary niebezpieczne i towary wysokiego ryzyka . Ps, np pusty wagon np po oleju napedowym to tez ładunek niebezpieczny. , ładowny wagon z antracytem ( węgiel) to tez ładunek niebezpieczny.
2020-01-02 16:54
Szczególnie popularny ostatnio i wożony w dużych ilościach miał węglowy.
W zamkniętych przestrzeniach potrafi być bardzo efektowny...
2020-01-02 08:58
pod Forum jadą tylko pociągi na Nowy Port, jakie tam są towary niebezpieczne? niebezpieczne jadą z Portu Północnego
2020-01-02 09:39
2020-01-02 13:55
2020-01-02 14:01
Tylko że tam jest trasa jednotorowa i rozkopana (rewitalizacja 201)
Więc niczym niezwykłym jest widok "baniaków" wypadających z "wiaduktu" i przewalających się przez Gdańsk Główny.
Często mnie mijają, jak wieczorem czekam na pociąg...
2020-01-02 14:23
Przez Osowę i Kościerzynę jeżdżą tylko beczki do Ugoszczy. Cały port w Gdyni jest obsługiwany liniami yprzez Sopot lub Słupsk.
2020-01-02 11:22
Nad torami jest wiadukt a nie tunel , wiec nia ma zadnych zakazów i nie bedzie .
2020-01-02 13:18
proste banany, owoc marchewka i ślimak-ryba...
2020-01-02 08:24
Tak trzymać!
2020-01-02 19:43
Skoro takie dobre i potrzebne to dlaczego miasto Gdynia chce budować na tzw. międzytorzu kolejne budynki skoro tam od zawsze były portowe bocznice kolejowe?
2020-01-02 21:03
inna grupa niż ta, która zarabia na porcie?
2020-01-02 20:01
Nic nie budować! Zabraniam nie wolno budować na plazy w stogach! Tam rosnom kwiatki chryzantymy i pylargonie!!! Nie moze byc tak ze mamy najwiekszy port w europie przeladunkowy na stogach!!! Trzeba zablokowac bo nimcy sie poplaczom!
2020-01-02 08:37
A czy to ta inwestycja w Gdyni ma rozwiązać korki na Puckiej ?
2020-01-02 10:07
praktycznie nie.
Wiadukt nad torowiskiem manewrowym na Puckiej ma zrobić miasto i dostało na to od PLK 30Mpln.
Będzie w sam raz na Red Bull (bul, bul, bul...)
Tunel w ciągu Puckiej pod główną linią ma
praktycznie nie.
Wiadukt nad torowiskiem manewrowym na Puckiej ma zrobić miasto i dostało na to od PLK 30Mpln.
Będzie w sam raz na Red Bull (bul, bul, bul...)
Tunel w ciągu Puckiej pod główną linią ma zrobić PLK, termin nieznany.
Losy przedłużenia obwodnicy w ciągu Północna - Południowa wraz z skomunikowaniem portu oraz przejazdu na Hutniczej nadal nieznane.
2020-01-02 16:06
brawo Gdynia!
2020-01-06 22:31
Wyborczej nie wierzę, ale to tam czytałem, że PKP zacznie 201 od południowej strony, bo Gdynia nie ogarnęła wiaduktu na Wielkopolskiej po swojej stronie.
2020-01-02 08:41
2020-01-02 10:01
zostały zwinięte.
Razem z przystankami.
2020-01-02 15:14
Wiesz dlaczego kolej zwija lokalne linie? to ci napisze głównie dlatego ze pasazerowie zamiast kupowac biletow wsuwali obsłudze 2 zł w kieszen , i tak pociagi były pełne a biletow sie nie sprzedawało czyli wg analityków
Wiesz dlaczego kolej zwija lokalne linie? to ci napisze głównie dlatego ze pasazerowie zamiast kupowac biletow wsuwali obsłudze 2 zł w kieszen , i tak pociagi były pełne a biletow sie nie sprzedawało czyli wg analityków nikt nie jedzi i linia do zamkniecia . I wiec pasazerowie zaoszczedzili i sami doprowadzaja do zamykania linni , to jest główna przyczyna , sa tez inne ale ta wpływa głównie na ekonomie .
2020-01-02 17:07
A podany przez Ciebie argument, sprawdzał się może na prowincji i w małych społecznościach. Przechwycenie takiego strumienia pieniędzy w mieście na pewno nie umknęło by uwadze... ;) No i takie badania nie są prowadzone
A podany przez Ciebie argument, sprawdzał się może na prowincji i w małych społecznościach. Przechwycenie takiego strumienia pieniędzy w mieście na pewno nie umknęło by uwadze... ;) No i takie badania nie są prowadzone jedynie na podstawie wyników sprzedaży. Bo by to swiadczyło o tym, że "manażeria" nie panuje nad firmą. Więc jest do wymiany.
Kolej SKM żyje z dotacji, na którą w obecnym modelu (2/3 budżetu miasta to PIT), po prostu, jesteśmy za biedni. Tym bardziej, że ten środek transportu finansuje samorząd województwa (marszałek) a nie miasto. A ten na linię do Nowego Portu nie ma a miasto nie da.
Bo bliższa ciału koszula...
A są to tereny, gdzie nawet po zaprzestaniu przeładunków będą miejsca pracy, do których trzeba dojechać. To równiez optymalna trasa, gdybyśmy wygrali "los na loterii" i znalazłyby się pieniądze na jeszcze jedną nitkę tunelu, kolejową i/lub tramwajową.
2020-01-02 08:48
Współczuję nowym mieszkańcom ul.Letnickiej... A takie fajne mieszkania miały być... i to za jedyne okazjonalne 8-9 tyś. / m, miłego dnia dla Wszystkich :)
2020-01-02 13:56
możliwości obsługi pociagów w tym rejonie. Tam tory i stacja były cały czas i teraz beda nowe, z częściowo zmienonym układem, ale nie dorzuci to jakiejs dodatkowej uciążliwości w stosunku do tego co było. (a raczej
możliwości obsługi pociagów w tym rejonie. Tam tory i stacja były cały czas i teraz beda nowe, z częściowo zmienonym układem, ale nie dorzuci to jakiejs dodatkowej uciążliwości w stosunku do tego co było. (a raczej zmniejszy ze względu na lepsze torowisko. Ruch to tu był w latach 70tych. Kiedys to była jeszcze parowozownia w miejscu gdzie idzie nowy wiadukt al. Płażyńskiego. Tak więc nie ma co straszyć.
2020-01-02 21:04
Miły z ciebie Polak ;)
2020-01-02 09:34
Port się likwiduje ,tak ! - to nie gołosłowie !!! , zabudowuje się tereny portowe ,nabrzeża , likwiduje się słynne Przytorze {!] . Deweloperzy już nie mogą się doczekać aby rozpocząć tam budowe nowych betonowych
Port się likwiduje ,tak ! - to nie gołosłowie !!! , zabudowuje się tereny portowe ,nabrzeża , likwiduje się słynne Przytorze {!] . Deweloperzy już nie mogą się doczekać aby rozpocząć tam budowe nowych betonowych blokowisk -strasznie jest ta Nasza Kochana Gdynia niszczona i dewastowana przez ekipe Szczurka przez ostatnie dwudziestolecie - szkoda tego Miasta !
2020-01-02 09:41
Przeczytałeś chociaż artykuł?
2020-01-02 10:13
nie załatwiają żadnego z żywotnych problemów na styku port-miasto.
Informacja podawana jest tak aby nie powiedzieć za dużo:
"Przebudowa obejmie także 13 km dróg, most kolejowy oraz dwa przejazdy kolejowo-drogowe. Komunikację ułatwi m.in. budowa dwóch wiaduktów kolejowych.
"
Czyli co zostanie zrobione i gdzie?
2020-01-02 11:34
2020-01-02 12:58
bo dotąd takich deklaracji nie złożono.
Jedynie ogólniki, plany i koncepcje.
O "krzywej" koncepcji przebudowy Puckiej to nie wspominaj, bo przyjęte założenia i współpraca miasta wróży tu jak najgorzej.
2020-01-02 15:07
A dlaczego nie chcesz nic o Puckiej? to na niej kolej zbuduje tunel i wiadukt , w jeden dzien nikt nic nie zbudowal , poczekaj kilka lat a potem dopiero ocen. A kazda budowe zaczyna sie od planów i koncepcji , nawet małego domu jednorodzinnego a co dopiero przebudowa kilkukilometrowej stacji kolejowej
2020-01-02 16:29
Bo bardzo mnie to interesuje.
Ale, siłą rzeczy, nie mam dostępu do całej informacji. Dlatego drażnią mnie takie ogólniki, jak w komentowanym artykule. Doświadczenie mówi mi, że jak się o czymś nie mówi wyraźnie, to
Bo bardzo mnie to interesuje.
Ale, siłą rzeczy, nie mam dostępu do całej informacji. Dlatego drażnią mnie takie ogólniki, jak w komentowanym artykule. Doświadczenie mówi mi, że jak się o czymś nie mówi wyraźnie, to tego nie ma.
Zadanie budowy wiaduktu nad torowiskiem manewrowym przejęło miasto a wkładem PLK w to przedsięwzięcie jest 30Mpln. Pisano o tym jakiś miesiąc temu. Biorąc pod uwagę, że wiadukt w Gdańsku kosztował 10x więcej - wnioskuj sobie sam.
Kolizja Puckiej z główną linią kolejowa pozostaje w gesti PLK ale brak deklaracji co do terminów i kwot. Raczej nikt tego nie zaryzykuje, biorąc pod uwagę drażliwość tego zagadnienia. Nie ma też deklaracji, że to zadanie jest w tym budżecie. No i cytowany termin zakończenia 2021...
Południowa-Północna na pewno nie jest w zakresie tego budżetu a obawiam się, że również Hutnicza.
Plany i koncepcje rozwiążania tego "węzła gordyjskiego" robione są od przedwojnia a meandrów procesu "inwestycyjnego" nie muszę sie uczyć.
Tym bardziej polityka informacyjna wokół tego przedsięwzięcia budzi mój niepokój.
Wnioski nasuwają się same.
2020-01-02 14:09
2020-01-02 18:39
zamiast ciągle trolować.
2020-01-03 13:55
Trzeba ogarniać co się faktycznie dzieje wkoło ciebie pacynko a podniecać się artykułami na różnych fajnych serwisach.
2020-01-02 16:10
przecież w porównaniu, PLK zainwestuje znacznie więcej w rozwój portu w Gdyni
2020-01-02 16:38
bo większość tych inwestycji to inwestycje centralne z budżetu SP - w Gdańsku to inwestują w złote rydwany i dodatki dla deweloperów - podczas gdy w centrum miasta są dziury, główne drogi dojazdowe to syf a na chodnikach można sobie zęby wybić. Do tego polityka z 4 liter z zabudową miasta......
2020-02-07 18:07
Przeciez artykul dotyczy rowniez inwestycji w porcie Gdynia. Prosze czytac ze zrozumieniem. Radzilbym rowniez zapoznac sie z innymi inwestycjami dotyczacymi portu gdynskiego, a nie p...c glupoty.
2020-01-02 09:43
czy w 2020 roku nadal osoby z niepełnosprawnościami nie będą mogły wsiąść do SKM na zachód od Rumi-Janowa?
2020-01-02 11:32
na zachod masz droge nr 6 a potem kilka domów i las , co to wspolnego z skm ?
2020-01-02 13:14
najdalej na zachód wysuniętej stacji, która dostąpiła modernizacji? Kojarzenie faktów należy do cech... ludzkich. Chyba że nie zna się faktów... Droga nr 6 jest w Rumi Janowie na południe od linii kolejowej a te "parę
najdalej na zachód wysuniętej stacji, która dostąpiła modernizacji? Kojarzenie faktów należy do cech... ludzkich. Chyba że nie zna się faktów... Droga nr 6 jest w Rumi Janowie na południe od linii kolejowej a te "parę domów" to całe "małe Trójmiasto" - sumarycznie chyba już dorównujące w zaludnieniu Gdyni.
Co nie znaczy, że na wschód i południe jest ok.
Dobitne przykłady to Leszczynki i Grabówek oraz Gdynia Stocznia czyli Gdynia B...
Północ to dla władz miasta C, bo tam nawet kolei nie ma... ;)
2020-01-02 15:02
od Janowa . Władze Gdyni nic nie maja do przystanków kolejowych naleza do SKM trojmiasto i do nich slij pytanie .
2020-01-02 15:26
a czytelnik zgłasza dygresję na temat, który dotyczy jego priorytetów i widzenia sprawy.
6tka jest w tym miejscu na południowy zachód od linii kolejowej. Co i tak nie ma najmniejszego znaczenia, bo nie o to chodzi.
a czytelnik zgłasza dygresję na temat, który dotyczy jego priorytetów i widzenia sprawy.
6tka jest w tym miejscu na południowy zachód od linii kolejowej. Co i tak nie ma najmniejszego znaczenia, bo nie o to chodzi. Od Chyloni linia kolejowa zmienia swój dominujący kierunek na zachodni i zachowuje go (mniej więcej) do Szczecina.
Takie zachowania (czepianie się szczegółów a nie meritum) potocznie określa sią nazwą "nietoperz", nie widzi, nie słyszy a sie czepia...
Władze miasta są (teoretycznie) przedstawicielem interesów mieszkańców i gospodarzem (nie mylić z właścicielem) tego terenu, co w jakiś sposób (dość istotny) uzasadnia skierowanie pytania.
2020-01-02 10:56
kiedyś wciąż mówili piniedzy nie ma i nie będzie a teraz wielkie inwestycje.
2020-01-02 13:57
2020-01-02 14:26
2020-01-02 13:59
2020-01-02 20:27
a co w pierwszej czterolatce zbudowano..???
w drugiej trochę torów.
w trzeciej przekop zaczną..
a w czwartej i piątej może Port zewnętrzy..Morze..
jak cos pominąłem..to wymień.
2020-01-02 12:13
Tak trzymać rodacy!!!
2020-01-02 13:20
Za pracę płaci się po uważaniu podczas gdy na koszty życia i uzyskania nikt nie zwraca uwagi...
2020-01-02 19:47
Powiedz to mojemu szefowi.
2020-01-02 16:11
dla SKM
2020-01-02 16:59
deweloperka juz zabudowuje Letnice
2020-01-02 17:12
Co by sam peron tam dal? Trzeba byloby pociagnac jakas SKMke a wiadomo ze linia Zaspa Towarowa - Gdansk Glowny zupelnie sie nie oplaca. Kiedys to sie oplacalo jak ludzie do portu ta SKMka jezdzili i wojskowi na Westerplatte. Teraz bardziej oplacalne sa tramwaje w tamtych stronach
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.