2022-05-10 15:33
Opinia wyróżniona
Byćmoże go oszukała, zrobiła nadzieję, a potem odeszła nagle, nawet bez pożegnania. Kto wie... Może do tego zerwała z nim przez SMS, nie dała szans na obronę, na tłumaczenia. A może i gorzej. Może po prostu, któregos
Byćmoże go oszukała, zrobiła nadzieję, a potem odeszła nagle, nawet bez pożegnania. Kto wie... Może do tego zerwała z nim przez SMS, nie dała szans na obronę, na tłumaczenia. A może i gorzej. Może po prostu, któregos pieknego dnia gościu się obudził, chciał do niej napisać, a tam zablokowany. są różne sytuacje, facet miał prawo poczuć się rozgoryczony. Może napił się z rozpaczy i po pijaku wyżył się na samochodzie. Może to wcale nie on zrobił. Robienie sensacji z osobistych problemów ludzi...
2022-05-22 21:05
Nikt normalny nawet po odrzuceniu nie nachodzi ,grozi czy niszczy bo czuję się odrzucony tak robi tylko ktoś co ma coś z bańka o tyle
2022-05-13 09:53
Zawód miłosny, to nie powód żeby tak postępować!!!
2022-05-12 02:11
obwinia ofiarę i jeszcze wyróżniona opinia, to coś powinno być skasowane
2022-05-11 18:02
2022-05-11 15:11
Twoja mądrość poraża!
2022-05-11 11:50
Oj malina , nie chciałabym żebyś się we mnie zakochała :))))))))))))))
2022-05-11 11:15
sprawcy jeszcze nie ustalono
2022-05-11 10:34
kretyńskie tłumaczenia... nie pożegnała się? a co to jakiś obowiązek hołubić niedorozwiniętych absztyfikantów? Jak on taki wrażliwy to niech się do rezerwatu przeprowadzi, miętka faja i tyle. Co z niego za facet...
2022-05-11 10:32
2022-05-11 08:44
Dlatego zrzucanie winy na osobę poszkodowaną i to kobietę, jest najłatwiejszą rzeczą w naszym patriarchalnym społeczeństwie... ech
2022-05-11 08:41
2022-05-11 08:17
nie ma żadnego usprawiedliwienia
2022-05-11 07:45
Napisali na trojmiescie to tak musi byc. Kto ma mozg i mysli nazywany jest i**ota przez największych i**otow - komentujacych ninja.
2022-05-10 20:27
i co to ze zostal odrzucony w niewazne jaki sposob upowaznia go do tego zeby niszczyc czyjes mienie ogromnej wartosci? Ty sie lecz kobieto bo to pewnie pisze kobieta
2022-05-10 20:14
To nie upoważnia to nikogo do niszczenia cudzej rzeczy. To tak jak usprawiedliwiać gwałciciela bo ofiara miała zbyt krótką sukienkę.
2022-05-10 20:03
2022-05-10 19:57
Ona ma 40 lat on 23
2022-05-11 06:12
A. Czyli odrzucenie przez matkę mu się odegrało...
2022-05-10 19:24
Nie pij już ....
2022-05-10 19:04
2022-05-10 18:55
By niczego tobie nie brakowało, tylko nie odchodź, a tu taki numer.
2022-05-10 22:21
tak przy okazji twojego posta mała uwaga - jak kobieta mówi, ze cię kocha, to owszem kocha...w chwili gdy to mówi. NIe oznacza to, że jutro też będzie.
2022-05-11 09:47
Wszystkie elementy uwzględniłem ,oprócz jednego " brak cnót niewieścich"
2022-05-11 08:08
2022-05-10 18:11
Każdy ma prawo w dowolnej chwili powiedzieć STOP !!!!!!!! Nikt nie musi dawać żadnej drugiej szansy, czy tłumaczyć się z zakończonej znajomości . Nie chcę już się z tobą spotykać , nie odpowiada mi twoja obecność i koniec !!!!!!!!!!!!!!!!! Czego nie rozumiesz ????
2022-05-10 20:44
ale jednak wypada. Szczególnie jak się spotykało z kimś jakiś czas. To pokazuje klasę człowieka. Widać tej babce jej zabrakło i takie skutki.
2022-05-10 21:25
Tlumaczyć by się mogła jakby byli ze sobą X czasu czemu nagle zmiana. Ale w sumie wynika, że dopiero się poznawali.
2022-05-10 23:21
to nie kilka dni. W tym czasie mogło się już wiele wydarzyć. Zniknąć bez słowa to można po jednym lub dwóch spotkaniach, później mogło już pojawić się jakieś uczycie i jednak z szacunku dla drugiej osoby wypadało by coś
to nie kilka dni. W tym czasie mogło się już wiele wydarzyć. Zniknąć bez słowa to można po jednym lub dwóch spotkaniach, później mogło już pojawić się jakieś uczycie i jednak z szacunku dla drugiej osoby wypadało by coś powiedzieć. Zresztą niewiadomo jak było, może go okłamała, zabawiła jego kosztem, on się o wszystkim dowiedział i się odegrał. Dużo osób tutaj wiesza psy na tym facecie, ale babka też może nie być bez winy.
2022-05-11 10:51
taki Psycho-Stalker może ci zniszczyć Życie - choć nawet go nie znasz...
2022-05-10 17:32
do niszczenia czyjegoś mienia?ciekawe jakby tobie ktoś tak zrobił. Napił się i popełnił błąd?ok,ale teraz niech za to zapłaci
2022-05-10 17:24
Jeżeli Twój komentarz to nie trolling, to idź na terapię.
2022-05-10 17:19
jakiego jeszcze usprawiedliwienia mu nie wymyślisz?
2022-05-10 17:01
chciał pokazać jaki z niego kocur
2022-05-10 16:33
jest coś takiego jak wolna wola.
Swoją drogą lepiej mieć zniszczony samochód niż potem całe życie
2022-05-10 16:26
Nie było miło. Ale z perspektywy czasu cieszę się, bo to nie miało szans :)
2022-05-10 16:11
Taa, jasne....
2022-05-10 16:08
I to wszystko co napisałeś, nawet jeśli miałoby miejsce, usprawiedliwia to zachowanie na poziomie 6-ciolatka?
2022-05-10 17:23
6-latka ;)
2022-05-11 09:42
Niestety :)
2022-05-10 19:42
No przecież napisałem.
2022-05-10 21:54
2022-05-10 22:20
No to
2022-05-10 15:43
Odeszła nagle, po kilku tygodniach znajomości. No ok. Może to Ty porysowałeś?
2022-05-10 15:40
2022-05-10 19:05
2022-05-11 10:23
w kopercie
2022-05-10 15:40
2022-05-10 16:13
Dużo tych scenariuszy jest z życia wziętych ;)
2022-05-10 22:19
porysował jej auto, żeby zakomunikować, że Putin jej nie lubi i zaraz jej zaaplikuje noviczop
2022-05-10 17:31
Ty życia nie widziałeś w takim razie.
2022-05-10 17:45
w różowych okularach.
2022-05-10 15:46
ma prawo czuć się rozgoryczony, natomiast nie ma prawa robić takich rzeczy - i nie mam na myśli tylko zniszczenia samochodu, a również stalkowanie
niech sobie płacze w poduszkę
2022-05-11 10:48
taki to i potrafi nie ubrać czapeczki i nie zapiąć płaszczyka - tylko by się przeziębić, na złość mamusi
2022-05-10 15:43
Być może to a być może tamto. Auto jest porysowane i spisane na straty - to na pewno.
2022-05-10 16:27
Silnik cały, szyby całe, wnętrze całe.. szkoda całkowita?
2022-05-10 17:09
jeżeli wartość naprawy przekracza 80% wartości naprawy to szkoda całkowita. A robicizna kosztuje więcej niż części.
2022-05-10 22:09
?
2022-05-11 09:05
... ile wynosi stawka za roboczogodzinę blacharza przy uwzględnieniu inflacji na poziomie przyjętym w projekcie budżetu na rok..rwa Sasin przewalił 70 mln na wybory kopertowe, które się nie odbyły
2022-05-11 17:40
To kogo obwiniasz trollu ! Pretensje do opozycji co obawiała się głosowania kopertowego przez pandemie a namawiała ludzi do strajków i dużych skupisk ludzi ;P hipokryzja poziom master !
2022-05-11 20:20
od tego jest instytucja państwowa o nazwie Państwowa Komisja Wyborcza, która działa na podstawie prawa uchwalonego przez parlament. Opozycja niczego nie storpedowała bo nie miała i nadal nie ma takiej siły w sejmie.
od tego jest instytucja państwowa o nazwie Państwowa Komisja Wyborcza, która działa na podstawie prawa uchwalonego przez parlament. Opozycja niczego nie storpedowała bo nie miała i nadal nie ma takiej siły w sejmie. Zresztą rządzący już nie raz pokazali, że sprzeciw opozycji nie jest dla nich żadną przeszkodą. Zatem zwalanie winy na opozycję za ogólny bardak i niekompetencję przy organizacji wyborów kopertowych to jak wmawianie, że rząd odniósł sukces bo ruscy odcięli gaz
2022-05-11 14:28
2022-05-10 14:41
Opinia wyróżniona
Szkoda całkowita? Przecież nie ma uszkodzeń mechanicznych ani (chyba) wgnieceń. Nie wystarczy oddać do lakiernika i wymienić opony?
2022-05-11 14:58
2022-05-11 14:32
A ceny czesci nowych ustalane sa tak, ze kupujac samochod z pojedynczych czesci zaplacisz tyle, ile wystarczyloby na kilka albo i kilkanascie takich samochodow. Na przyklad plastikowy blotnik za 13 tysiecy, a jego
A ceny czesci nowych ustalane sa tak, ze kupujac samochod z pojedynczych czesci zaplacisz tyle, ile wystarczyloby na kilka albo i kilkanascie takich samochodow. Na przyklad plastikowy blotnik za 13 tysiecy, a jego wytworzenie kosztuje 13 zlotych. I dlatego ubezpieczyciel nie bedzie za taka naprawe placil. Wlascicielka odda na polerke i wyda znikoma czesc uzyskanego odszkodowania.
2022-05-12 15:18
Panie tego nie wypolerujesz, za głębokie rysy
2022-05-11 12:08
2022-05-10 22:08
Całka jest w momencie gdy koszt naprawy przewyższa wartość pojazdu ....więc to bardzo możliwe, auto też traci na wartości, wiec pewnie wymiana elementów jeśli to głębokie....tak myślę
2022-05-10 21:10
Tam są jeszcze lampy porysowane, słupki i szyby pewnie też...
2022-05-10 18:43
nie ważne że samochód wart może ze 25 tys.
2022-05-10 18:19
jak się okazuje ubezpieczycielowi że za drogo (chociaż auto nieuszkodzone mechanicznie) to by chciał złomować a ty se szukaj nowego
2022-05-11 13:27
jeśli szkoda przekracza 75% ceny auta to ubezpieczyciel ci wypłaci te 75% a reszte sobie sprzedasz za 25% ceny. To auto spokojnie pójdzie za 25% wartości nieporysowanego - na części
2022-05-10 18:08
A to stary grat :)
2022-05-10 17:15
2022-05-10 17:56
Jak dla Ciebie auto produkowane od 2011r do 2014r ma 20 lat to wróć lepiej do szkoły :-)
2022-05-10 19:53
Sztrucel
2022-05-10 17:39
Nie znam się, ale z ciekawości ile to jest warte. Pozdr
2022-05-10 16:57
To byś wiedział że wg.ubezpieczalni ( i z resztą słusznie ) nie maluje się elementów tylko nie wymienia . Tu mamy chyba wszystkie elementy do wymiany .
2022-05-10 23:54
2022-05-10 17:34
2022-05-10 17:25
Tyle o ekologii, zero waste i odpowiedzialnej konsumpcji i używaniu zasobów planety. A wszystko to na pokaz i dla reklamy.
2022-05-10 15:43
I jak przekracza np. 30% wartości auta to wg ubezpieczenia naprawa jest nieopłacalna - wtedy szkoda całkowita, jak dobra firma to wystawią na aukcję i wypłacą różnicę do wysokości ubezpieczenia.
Jak słaba firma to
I jak przekracza np. 30% wartości auta to wg ubezpieczenia naprawa jest nieopłacalna - wtedy szkoda całkowita, jak dobra firma to wystawią na aukcję i wypłacą różnicę do wysokości ubezpieczenia.
Jak słaba firma to zaniżają wartość auta, zawyżają naprawy i wypłacają różnicę za którą nie da się naprawić a po sprzedaży wraku jesteś w plecy minimum 50% wartości auta.
2022-05-10 18:04
Głupoty opowiadasz, szkoda całkowita przy AC to 70% wartości, przy OC do 100%.
2022-05-10 17:02
zabezpieczyć, szpachlą wyrównać rysy i okleić za kilka tysięcy
2022-05-12 08:36
ale niee tu sami znawcy piszą albo pracownicy aso. Mój szfagier zawsze tak robi i jest git ;)
2022-05-10 19:54
I kto Ci te zaszpachlowane elementy oklei? :D Masz pojęcie o tym, jak samochód powinien być przygotowany do oklejania? Lakier nie powinien mieć żadnych ubytków, nie mówiąc już o świeżej szpachli. Oklejania nie stosuje się, żeby zamaskować trupa, folię trzeba kłaść na równy i gładki lakier.
2022-05-10 20:12
on tak okleja swojego passata i działa
2022-05-10 16:48
Lakierowanie całego auta to koszt około 5000- 6000 zł netto. Ceny u lakierników to 500 pln zł netto za element - kwoty z marca.
2022-05-11 12:42
malowany i szpachlowany samochod traci na wartosci, ja przy takiej szkodzie wymieniam cale elementy w aso, takie audi tez pewnie nie stoi na debicy tylko pireli czy cos tej klasy, wiec 18 cali x 4 to tez ladne kilka tysiecy. Widze samych znawcow tu co jezdza starymi autami i mierza pozostalych swoja miarka.
2022-05-11 08:25
W aso dwa elementy dwa lata temu ponad 12 k PLN wiec całość to pewnie 60 lub więcej obecnie.
2022-05-12 08:34
12tys za malowanie 2 elementów? lakier był chyba ze złotem ale zrobili cię na szaro. Pewnie miałeś auto po stłuczce i te 12tys to kwota za całość robót blacharskich, łącznie z częściami, lakierowaniem i napiwkiem dla majstra
2022-05-11 07:29
likwidowałes kiedys szkode w ASO?
2022-05-11 14:36
2022-05-11 04:17
W salonie audi za polakierowane zderzaka wystawili rachunek na 8 tys zł, było to kilka lat temu w Sopocie gdy był tam benepol jak dobrze pamietam.
2022-05-10 23:28
Lakierowałem ostatnio prawie całe auto bez dachu i tylnego zderzaka. Koszt 9700 netto . Ale pełna profeska z barankiem. Dodam że wszystko było kompletnie rozebrane i ponownie uzbrojone i spasowane . Wjechały 2szt drzwi
Lakierowałem ostatnio prawie całe auto bez dachu i tylnego zderzaka. Koszt 9700 netto . Ale pełna profeska z barankiem. Dodam że wszystko było kompletnie rozebrane i ponownie uzbrojone i spasowane . Wjechały 2szt drzwi maska klapa błotnik i zderzak i to nie w kolorze, od zdrowego auta, bo te elementy w moim były przeżarte. Ktoś powie że 10000 to dużo ale ilość pracy którą włożył zespół warsztatu jest kolosalna. Dodać koszt części wyszło 15k zł . Ale nie ma żadnej ukrytej rdzy która by wyszła po roku-2
2022-05-11 13:24
przecież skoro auto było zżarte to musiało być już stare i mniej warte niż ten lakier
2022-05-11 16:27
Przecież to napisał lakiernik hahahahhahah
2022-05-10 19:50
Toż Heniu w garażu za tyle nawet nie zrobi. Obudź się czlowieku
2022-05-10 18:32
zabezpieczy rysy przed korozją, zaszpachluje, wyszlifuje; stąd raczej 2 x tyle co lakierowanie
2022-05-10 18:57
2022-05-10 19:37
a może tym razem chociaż raz na 15 lat zrobi coś pożytecznego Donald?
2022-05-10 21:19
2022-05-12 08:27
jesteś jak pelikan, łykasz wszystko :D
2022-05-10 17:04
w ASO ceny są znacznie wyższe.
2022-05-23 17:29
Oj znacznie.... :)
2022-05-11 14:34
2022-05-10 14:48
2022-05-10 14:48
Pewnie wystarczy, ale to ubezpieczyciel określa wielkość szkody , żeby wypłacić jak najniższe odszkodowanie.
2022-05-10 14:37
Opinia wyróżniona
jest naprawdę zdziwiony że ktoś nie chce być z osobą chorą psychicznie? Właśnie udowodnił że nie tylko dla niej, ale dla każdej kobiety stąpającej po naszej planecie jest nie wart nic.
2022-05-10 21:18
pewnie go sprowokowała, wykorzystała i rzuciła - takie są dziurawce
2022-05-11 06:18
Ale cię ktoś skrzywdził. Idź na terapię.
2022-05-10 18:28
Jednej słusznej partii
2022-05-10 15:11
Może po prostu był naćpany, albo po alkoholu.
2022-05-10 17:27
2022-05-10 16:30
albo nawalony to normalny człowiek nawet pod wpływem nie robi takich rzeczy.
2022-05-10 14:48
ale nie wiemy może on w to auto cały hajs włożył i jej to kupił a on go za fra......a miała itp
Kobiety są różne, niektóre są podłe i wyrafinowane....
2022-05-10 14:57
Albo wyremontował :)
2022-05-10 14:32
Szkoda całkowita? Chętnie odkupię to auto ze szkodą calkowitą.
Przy okazji, niezły czub :D
2022-05-10 14:44
dokładnie
2022-05-10 22:32
2022-05-10 14:50
Szkodę całkowitą z pewnością wyliczył ubezpieczyciel, żeby zapłacić jak najniższe odszkodowanie. Widocznie auto nie jest warte tyle co koszt lakiernika w serwisie.
2022-05-10 14:57
Daj kobicie tyle co na złomie dostanie to zaoszczędzi na lawecie. ;)
2022-05-10 14:59
2022-05-10 15:07
Ja tez chceeeee.
2022-05-10 15:35
Za 5 tysięcy polakieruja na zamknietych drzwiach na cacy. O co chodzi z ta kwota??
2022-05-10 19:16
Lampy przód i tył pewnie drugie tyle.
2022-05-10 14:33
Serce nie sługa ale prawdziwy mężczyzna po odmowie niewiasty idzie gdzie indziej...tego kwiatu pół światu.Ale zapewne po tych kilku tygodniach okazało się że ten koleś groszem nie śmierdzi a więc jego szanse spadły do zera...a właściwie 4 zer.
2022-05-10 14:41
2022-05-10 14:42
I chwasty !
2022-05-10 14:46
2022-05-10 15:14
To została jakaś?
2022-05-10 16:27
2022-05-10 14:47
a może okazał się bucem?
2022-05-10 14:50
2022-05-10 15:20
łaził za nią i kontrolował. Nie wiem kto by chciał być z taką osobą.
2022-05-10 15:23
które właśnie tego oczekują
2022-05-10 20:07
specyficzną masz rodzinę
2022-05-10 20:14
2022-05-10 15:29
Są rzeczy znacznie ważniejsze :]
2022-05-10 15:47
2022-05-10 20:07
wygodne wytlumaczenie - baba mnie nie chce bo mało zarabiam. i cyk, już nie trzeba się zastanawiać, czy nie jest się przypadkiem zj*bem
2022-05-11 09:10
W dwie strony to działa ;)
2022-05-10 14:51
zdaje się rysownikiem się okazał
2022-05-10 16:18
tego dowodem więc ona miała racje
2022-05-10 16:57
2022-05-11 10:16
Zdziwie cie, mamy XXI wiek, kobiety same na siebie zarabiaja.
2022-05-10 14:34
2022-05-10 14:47
jak go wznowią to kto wie, może się uda hehe
2022-05-10 14:35
Marnować sobie życia
2022-05-11 10:17
Dla mężczyzny jeszcze bardziej nie warto.
2022-05-11 14:41
2022-05-11 14:50
Jak dzieci! Proszę pani, a on.:) nie, bo Ty! Dziecinada kolego.
2022-05-10 14:35
2022-05-10 14:42
2022-05-10 18:07
2022-05-10 14:37
Opinia wyróżniona
jest naprawdę zdziwiony że ktoś nie chce być z osobą chorą psychicznie? Właśnie udowodnił że nie tylko dla niej, ale dla każdej kobiety stąpającej po naszej planecie jest nie wart nic.
2022-05-10 14:48
ale nie wiemy może on w to auto cały hajs włożył i jej to kupił a on go za fra......a miała itp
Kobiety są różne, niektóre są podłe i wyrafinowane....
2022-05-10 14:57
Albo wyremontował :)
2022-05-10 15:11
Może po prostu był naćpany, albo po alkoholu.
2022-05-10 16:30
albo nawalony to normalny człowiek nawet pod wpływem nie robi takich rzeczy.
2022-05-10 17:27
2022-05-10 18:28
Jednej słusznej partii
2022-05-10 21:18
pewnie go sprowokowała, wykorzystała i rzuciła - takie są dziurawce
2022-05-11 06:18
Ale cię ktoś skrzywdził. Idź na terapię.
2022-05-10 14:37
Po kilku tygodniach wiedziała że nic z tego nie będzie...sprawdziła mu konto?)
2022-05-10 14:50
I miała rację.
2022-05-10 15:20
mówisz z własnego doświadczenia? :D
2022-05-10 15:39
,, Ważne, że ma kasę i płci. '' Ehhh
2022-05-10 17:29
2022-05-13 10:33
2022-05-10 17:28
Każdy człowiek ma prawo zerwać z każdym, zawsze i wszędzie
2022-05-11 12:29
2022-05-10 14:39
No cóż kolejna Ewa która pchnęła Adama do grzechu. Nie dość że kobieta złamała chłopu serce, to jeszcze wpędziła go w koszty. Biedny chłopak. może jakąś zrzutę na pomoc dla niego należy uruchomić
2022-05-10 18:44
Jeżeli ktoś jest na tyle słaby emocjonalnie, że tak reaguje na odrzucenie to może lepiej zrzucić się na psychoterapię :)
2022-05-10 19:55
Zaraz chętni na zrzute się znajdą
2022-05-10 20:12
To lewaki skaczą z kwiatka na kwiatek i żebrają o wszystko :)
2022-05-10 14:39
Przy okazji, jeśli okaże się, że to nie on porysował auto, to na jego miejscu złożyłbym pozew o ochronę dóbr oosobistych, bo ta pani publicznie oskarża konkretną osobę i jednocześnie twierdzi, że nie wie czy to zrobiła ta osoba. To nawet znamiona przestępstwa pomówienia.
Życzę spokoju, skądinąd.
2022-05-10 15:21
bo nigdzie nie podała jego danych
2022-05-11 11:23
jedna i konkretną osoba została napiętnowana przez tą panią. I na pewno co najmniej znajomi tej pani wiedzą o kogo chodzi. I to już wystarcza na pozew (dobra osobiste) i prywatny akt oskarżenia (pomówienie).
Nie popieram oczywiście samego czynu, ale nie popieram też przestępstw pomawiania innych osób.
2022-05-11 09:51
Niech Kowalski nie myśli zbyt górnolotnie o sobie, że w ogóle ma jakieś "dobre imię"
2022-05-11 11:20
osobistych.
To się nazywa wolność i równouprawnienie. W państwie PiSlamistycznym ludzie już prawie zapomnieli co te wartości znaczą. Ale kodeksów w tej kwestii pislam jeszcze nie zmienił.
2022-05-10 14:41
Opinia wyróżniona
Szkoda całkowita? Przecież nie ma uszkodzeń mechanicznych ani (chyba) wgnieceń. Nie wystarczy oddać do lakiernika i wymienić opony?
2022-05-10 14:48
2022-05-10 14:48
Pewnie wystarczy, ale to ubezpieczyciel określa wielkość szkody , żeby wypłacić jak najniższe odszkodowanie.
2022-05-10 15:43
I jak przekracza np. 30% wartości auta to wg ubezpieczenia naprawa jest nieopłacalna - wtedy szkoda całkowita, jak dobra firma to wystawią na aukcję i wypłacą różnicę do wysokości ubezpieczenia.
Jak słaba firma to
I jak przekracza np. 30% wartości auta to wg ubezpieczenia naprawa jest nieopłacalna - wtedy szkoda całkowita, jak dobra firma to wystawią na aukcję i wypłacą różnicę do wysokości ubezpieczenia.
Jak słaba firma to zaniżają wartość auta, zawyżają naprawy i wypłacają różnicę za którą nie da się naprawić a po sprzedaży wraku jesteś w plecy minimum 50% wartości auta.
2022-05-10 16:48
Lakierowanie całego auta to koszt około 5000- 6000 zł netto. Ceny u lakierników to 500 pln zł netto za element - kwoty z marca.
2022-05-10 17:04
w ASO ceny są znacznie wyższe.
2022-05-11 14:34
2022-05-23 17:29
Oj znacznie.... :)
2022-05-10 18:32
zabezpieczy rysy przed korozją, zaszpachluje, wyszlifuje; stąd raczej 2 x tyle co lakierowanie
2022-05-10 18:57
2022-05-10 19:37
a może tym razem chociaż raz na 15 lat zrobi coś pożytecznego Donald?
2022-05-10 21:19
2022-05-12 08:27
jesteś jak pelikan, łykasz wszystko :D
2022-05-10 19:50
Toż Heniu w garażu za tyle nawet nie zrobi. Obudź się czlowieku
2022-05-10 23:28
Lakierowałem ostatnio prawie całe auto bez dachu i tylnego zderzaka. Koszt 9700 netto . Ale pełna profeska z barankiem. Dodam że wszystko było kompletnie rozebrane i ponownie uzbrojone i spasowane . Wjechały 2szt drzwi
Lakierowałem ostatnio prawie całe auto bez dachu i tylnego zderzaka. Koszt 9700 netto . Ale pełna profeska z barankiem. Dodam że wszystko było kompletnie rozebrane i ponownie uzbrojone i spasowane . Wjechały 2szt drzwi maska klapa błotnik i zderzak i to nie w kolorze, od zdrowego auta, bo te elementy w moim były przeżarte. Ktoś powie że 10000 to dużo ale ilość pracy którą włożył zespół warsztatu jest kolosalna. Dodać koszt części wyszło 15k zł . Ale nie ma żadnej ukrytej rdzy która by wyszła po roku-2
2022-05-11 13:24
przecież skoro auto było zżarte to musiało być już stare i mniej warte niż ten lakier
2022-05-11 16:27
Przecież to napisał lakiernik hahahahhahah
2022-05-11 04:17
W salonie audi za polakierowane zderzaka wystawili rachunek na 8 tys zł, było to kilka lat temu w Sopocie gdy był tam benepol jak dobrze pamietam.
2022-05-11 07:29
likwidowałes kiedys szkode w ASO?
2022-05-11 14:36
2022-05-11 08:25
W aso dwa elementy dwa lata temu ponad 12 k PLN wiec całość to pewnie 60 lub więcej obecnie.
2022-05-12 08:34
12tys za malowanie 2 elementów? lakier był chyba ze złotem ale zrobili cię na szaro. Pewnie miałeś auto po stłuczce i te 12tys to kwota za całość robót blacharskich, łącznie z częściami, lakierowaniem i napiwkiem dla majstra
2022-05-11 12:42
malowany i szpachlowany samochod traci na wartosci, ja przy takiej szkodzie wymieniam cale elementy w aso, takie audi tez pewnie nie stoi na debicy tylko pireli czy cos tej klasy, wiec 18 cali x 4 to tez ladne kilka tysiecy. Widze samych znawcow tu co jezdza starymi autami i mierza pozostalych swoja miarka.
2022-05-10 17:02
zabezpieczyć, szpachlą wyrównać rysy i okleić za kilka tysięcy
2022-05-10 19:54
I kto Ci te zaszpachlowane elementy oklei? :D Masz pojęcie o tym, jak samochód powinien być przygotowany do oklejania? Lakier nie powinien mieć żadnych ubytków, nie mówiąc już o świeżej szpachli. Oklejania nie stosuje się, żeby zamaskować trupa, folię trzeba kłaść na równy i gładki lakier.
2022-05-10 20:12
on tak okleja swojego passata i działa
2022-05-12 08:36
ale niee tu sami znawcy piszą albo pracownicy aso. Mój szfagier zawsze tak robi i jest git ;)
2022-05-10 18:04
Głupoty opowiadasz, szkoda całkowita przy AC to 70% wartości, przy OC do 100%.
2022-05-10 16:57
To byś wiedział że wg.ubezpieczalni ( i z resztą słusznie ) nie maluje się elementów tylko nie wymienia . Tu mamy chyba wszystkie elementy do wymiany .
2022-05-10 17:25
Tyle o ekologii, zero waste i odpowiedzialnej konsumpcji i używaniu zasobów planety. A wszystko to na pokaz i dla reklamy.
2022-05-10 17:34
2022-05-10 23:54
2022-05-10 17:15
2022-05-10 17:39
Nie znam się, ale z ciekawości ile to jest warte. Pozdr
2022-05-10 17:56
Jak dla Ciebie auto produkowane od 2011r do 2014r ma 20 lat to wróć lepiej do szkoły :-)
2022-05-10 19:53
Sztrucel
2022-05-10 18:08
A to stary grat :)
2022-05-10 18:19
jak się okazuje ubezpieczycielowi że za drogo (chociaż auto nieuszkodzone mechanicznie) to by chciał złomować a ty se szukaj nowego
2022-05-11 13:27
jeśli szkoda przekracza 75% ceny auta to ubezpieczyciel ci wypłaci te 75% a reszte sobie sprzedasz za 25% ceny. To auto spokojnie pójdzie za 25% wartości nieporysowanego - na części
2022-05-10 18:43
nie ważne że samochód wart może ze 25 tys.
2022-05-10 21:10
Tam są jeszcze lampy porysowane, słupki i szyby pewnie też...
2022-05-10 22:08
Całka jest w momencie gdy koszt naprawy przewyższa wartość pojazdu ....więc to bardzo możliwe, auto też traci na wartości, wiec pewnie wymiana elementów jeśli to głębokie....tak myślę
2022-05-11 12:08
2022-05-11 14:32
A ceny czesci nowych ustalane sa tak, ze kupujac samochod z pojedynczych czesci zaplacisz tyle, ile wystarczyloby na kilka albo i kilkanascie takich samochodow. Na przyklad plastikowy blotnik za 13 tysiecy, a jego
A ceny czesci nowych ustalane sa tak, ze kupujac samochod z pojedynczych czesci zaplacisz tyle, ile wystarczyloby na kilka albo i kilkanascie takich samochodow. Na przyklad plastikowy blotnik za 13 tysiecy, a jego wytworzenie kosztuje 13 zlotych. I dlatego ubezpieczyciel nie bedzie za taka naprawe placil. Wlascicielka odda na polerke i wyda znikoma czesc uzyskanego odszkodowania.
2022-05-12 15:18
Panie tego nie wypolerujesz, za głębokie rysy
2022-05-11 14:58
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.