Opinie (177) 2 zablokowane

  • W Gdańsku mamy kreta co drążył tunel pod martwą wisłą (1)

    Możemy wypożyczyć ;)

    • 23 6

    • Znając

      Szczurka to znowu namalują i powiedzą.Patrzcie to jest nasza droga i nasza farba.

      • 2 6

  • Super

    Ciekawi mnie jak wyjdzie to drążenie - nie bierzcie tylko Włochów ani Chinczykow na wykonawcow

    • 11 5

  • a kiedy powstanie nowa droga dla aut ? (18)

    • 74 38

    • A po co?

      • 27 11

    • przecież jest (1)

      • 21 6

      • Sciezka tez jest

        • 2 4

    • jest obok? do tego 4 pasmowa!!! mało ci??? (3)

      • 21 7

      • (2)

        obok Wielkopolskiej biegnie 4-ro pasmówka?

        • 6 10

        • tak są 4pasy

          • 7 0

        • Obok nie.

          • 0 0

    • NIGDY.

      • 5 1

    • Buspas by się tam przydał na godziny szczytu (2)

      • 12 1

      • (1)

        zeby zwiększyć korki, gratuluje mózgu a własciwie jego braku

        • 1 5

        • poszerzanie ulic nie zmniejsza korków

          jeszcze o tym nie wiesz?

          sprawdź historię ulicy Słowackiego w Gdańsku i historię rozwoju infrastruktury drogowej np. Los Angeles.

          Korki w mieście zmniejsza poprawa komfortu i bezpieczeństwa

          jeszcze o tym nie wiesz?

          sprawdź historię ulicy Słowackiego w Gdańsku i historię rozwoju infrastruktury drogowej np. Los Angeles.

          Korki w mieście zmniejsza poprawa komfortu i bezpieczeństwa pieszych, rowerzystek i klientów komunikacji zbiorowej (zwłaszcza szynowej, zwłaszcza takiej jak SKM czy PKM)

          Budowa szerokich ulic pseudoszybkiego ruchu tylko zwiększa uzależnienie mentalne od samochodów, a to jest przyczyną wielu groźnych chorób cywilizacyjnych.

          • 3 4

    • Nigdy. Za to buspas mile widziany.

      • 7 1

    • A

      oby nigdy

      • 2 1

    • Rower i samochód nie jest środkiem masowego transportu (2)

      Zgodnie ze strategia rozwoju ten rodzaj powinien być promowany więc bus pas a nie droga rowerowa

      • 1 1

      • samochód i rower są środkami transportu indywidualnego (1)

        w dobrze zarządzanych miastach rower jest masowo wykorzystywany w codziennych podróżach.

        Masowe wykorzystywanie samochodu w codziennych podróżach jest przyczyną wielu niekorzystnych procesów w życiu kierowców, pasażerów i innych mieszkańców miast i wsi.

        Jest także zjawiskiem bardzo kosztownym dla podatnika.

        • 1 0

        • Pełna zgoda ale na terenie o mocno ograniczonej prz

          Przestrzeni jak w tym przypadku pierwszeństwo powinien mieć bus pas zgodnie z przyjęta strategia,

          Tyle I aż tyle

          • 1 1

    • (1)

      juz rowerowe bydło komentuje, mysli ze jest najważniejsze

      • 4 5

      • już rowerofoby zaczynają się aktywizować odwracając kota ogonem

        jazda rowerem nie musi nastrajać użytkownika antysamochodowo.

        Podobnie jazda samochodem nie musi skutkować rowerofobią, zwykle jednak przejawia się w niechęci wobec wszystkich innych użytkowników dróg, w tym innych kierowców nie wyłączając.

        • 3 1

  • Czy będzie po gdyńsku? (1)

    Farbą z puszki po asfalcie?

    • 66 13

    • Lepsze pasy ruchu dla rowerów w jezdni niż jakaś śmieszna "ścieżka" która fizycznie będzie zwykłym chodnikiem

      chodnikiem dla pieszych po którym będzie nakaz jazdy rowerem.

      • 7 4

  • I kontrpas dla elektrycznych hulajnóg poprosimy. (9)

    • 44 15

    • Co się dzieje na zjazdach z obwodnicy , z dzie (3)

      Gdynia powinna rozbudować drogi dla samochodów , a ścieżki rowerowe przy okazji takich inwestycji.Ile rowerów korzysta z tych ścieżek , poza pasem nadmorskim który je

      • 7 8

      • Ścieżkami to sobie po lesie spaceruj (2)

        Potrzeba normalnych dróg rowerowych i welostrad, jak w Niemczech, Holandii i Danii

        • 5 2

        • nie zgadzam sie z twoja opinia (1)

          • 1 2

          • przedstaw swoje stanowisko i argumenty za nim stojące

            może powstać ciekawy wątek tej dyskusji

            • 0 0

    • e tam. zwęzi się ulice dizlarzom do jednego pasa albo zamknieich u siebie w żukowie (4)

      i będzie miejsce.

      Byle jak najmniej samochodziarzy wpuścic do miasta,.

      • 5 2

      • Pełna zgoda

        • 2 1

      • auta tylko dla bogatych jak bylo za komuny

        • 0 3

      • (1)

        Obys w razie potrzeby zdazyl dojechac w zimie do szpitala rowerem!

        • 2 2

        • gdybym chciał w zimie dotrzeć do szpitala samochodem, najbardziej w tym przeszkadzałyby mi inne samochody

          rowery mogą uratować niejedno miasto przed nadmierną kongestią i smogiem.

          • 1 0

  • okres gwarancji na projekt?

    • 5 4

  • (1)

    d**ilstwo. A piesi gdzie? Znów tak jak na 10-lutego zabierze się 80% chodnika?

    • 54 17

    • ???? 10 lutego??, masz awarię

      • 4 4

  • Drogi dla aut (18)

    Gdynia powinna rozbudować drogi dla samochodów , a ścieżki rowerowe przy okazji takich inwestycji.Ile rowerów korzysta z tych ścieżek , poza pasem nadmorskim który jest atrakcyjny dla rowerzystów? Co się dzieje na

    Gdynia powinna rozbudować drogi dla samochodów , a ścieżki rowerowe przy okazji takich inwestycji.Ile rowerów korzysta z tych ścieżek , poza pasem nadmorskim który jest atrakcyjny dla rowerzystów? Co się dzieje na zjazdach z obwodnicy , z dzielnic płd. oraz płn. Omawiany odcinek drogi jest przykładem jak miasto korkuje się . Dodatkowy tunel tam to chyba dla samochodów,nie wspomnę o przedłużeniu drogi gdyńskiej w kierunku Sopot.

    • 75 65

    • A po co (11)

      więcej dróg dla samochodów? W Gdyni jest dobra komunikacja miejska, więc trzeba dodać tylko buspasy na wszystkich wielopasmowych ulicach, żeby autobusy i trolejbusy nie stały w korkach.

      • 31 18

      • (4)

        jak jest dobra komunikacja miejska , to po co ścieżka rowerowa

        • 12 12

        • dla relaksu kapusto (2)

          dla relaksu, wygody i rozrywki
          smutny jak pis da fałdzie kanapy

          • 13 8

          • a ja lubię jeździć na rowerze po ulicy i wk..wiają mnie te d**ilne durne ścieżki prowadzące zwykle donikąd i przypominające tor przeszkód a nie drogę do jazdy.Po ch.. po ch... nadal ci d**ile budują to na chodnikach?

            • 6 5

          • To relaksuj sie w Kosakowie na lotnisku.

            • 3 2

        • Bo w autobusach rowery nie są mile widziane

          • 4 3

      • (4)

        Skoro jest dobra komunikacja to czemu liczba pasażerów spada?

        • 9 5

        • wyjeżdżają na zachód (2)

          • 3 5

          • (1)

            czyli na wiczlino ?

            • 5 2

            • Nie, do Słupska.

              • 1 0

        • ponieważ kierowcy nie są obciążani kosztami, które generują

          samochód jest w warunkach kongestii nadal bardziej wygodny niż autobus stojący w korku.

          Jedynie komunikacja szynowa (nie narażona na kongestię) oraz dobre warunki jej zasilania przez dobre drogi dla rowerów

          samochód jest w warunkach kongestii nadal bardziej wygodny niż autobus stojący w korku.

          Jedynie komunikacja szynowa (nie narażona na kongestię) oraz dobre warunki jej zasilania przez dobre drogi dla rowerów i proste drogi dojścia pieszych do przystanków SKM mogą skłonić wielu mieszkańców do zmiany zachowań komunikacyjnych - oczywiście jeśli miasto przestanie pozwalać na uspołecznianie kosztów jeżdżenia samochodem i prywatyzowanie korzyści z korzystania z samochodu (np. oferując parkowanie za darmo).

          • 1 1

      • raczej dzicy jak ty, komuniści, d**ile, idioci, lewacy itp.

        • 1 3

    • Stanowcze nie! (4)

      Budowa nowych dróg dla samochodów zachęci ludzi do wyboru samochodu do dojazdu do pracy. Jest to sprzeczne z strategią mobilności Miasta Gdynia!

      • 21 15

      • miejskie bajanie o transporcie publicznym (3)

        Prawie KAŻDY (dopuszczam wyjątki;) typu rower, skuter i przeloty PKM/SKM) wybierze prywatne auto, gdyż to: prestiż, wygoda, szybkość, zdrowie (smród, wirusy, bakterie, alergeny). Tak, tak. Spójrzcie na reklamy aut. A do

        Prawie KAŻDY (dopuszczam wyjątki;) typu rower, skuter i przeloty PKM/SKM) wybierze prywatne auto, gdyż to: prestiż, wygoda, szybkość, zdrowie (smród, wirusy, bakterie, alergeny). Tak, tak. Spójrzcie na reklamy aut. A do tego "zachodnia" kultura podkręca jak nigdy dotąd indywidualizm. Jeszcze szalejący u nas konsumpcjonizm i już wiadomo, co Kowalski wybierze. proste

        • 0 7

        • prestiż ;)

          • 2 1

        • Dobrze, należy tylko doprowadzić do tego, żeby ów wybór wiązał się z konsekwencjami, ale tylko dla niego. Jeżeli lubi, niech nadal prestiżowo stoi w korkach. Dla pozostałych - buspasy.

          • 5 1

        • No i dlatego trzeba zniechęcać

          Kto musi, albo się upiera przy jeździe samochodem powinien płacić. Już dziś masy kierowców godzą się płaacić własnym czasem, stojąc dziesiątki minut w korkach. Może im czas w domu niemiły, wolą posiedzieć w samochodzie?

          Kto musi, albo się upiera przy jeździe samochodem powinien płacić. Już dziś masy kierowców godzą się płaacić własnym czasem, stojąc dziesiątki minut w korkach. Może im czas w domu niemiły, wolą posiedzieć w samochodzie? Może mają za dużo pieniędzy na benzynę?
          Z punktu widzenia miasta należy jeszcze bardziej obrzydzić dojazdy prywatnymi samochodami, a uprzyjemnić jaazdę zbiorkomem czy rowerami.
          A ponieważ kierowca nie przesiądzie się na rower na ulicę, bo wie jak traktował tam cyklistów, trzeba mu zbudować ddr. Osobiście wolę rowerem ulicą, a z ddr na Wielkopolskiej akurat skręcam w Łowicką, więc osobiście mi ten kawałek po ulicy nie przeszkadza. Poza dojazdem do pracy to Gdynia rowerowa w ogóle mi zbędna, bo na rekreację śmigam na Kaszuby.

          • 3 1

    • żadne miasto stawiające wyłącznie na budowę dróg nie jest przyjazne dla kierowców

      a skala wydatków na budowę i utrzymanie dróg w miastach z dominacją samochodów przekracza wyobraźnię.

      Budżet USA nie wystarcza na utrzymanie już istniejącej, daleko przewymiarowanej infrastruktury drogowej.

      Nie idźmy tą drogą

      • 1 0

  • i od razu macie zdjęcia dla SM ze źle zaparkowanym pojazdem (6)

    • 35 8

    • (5)

      tam nie ma zakazu parkowania ;)

      • 1 9

      • (2)

        Ale za niszczenie zieleni jest mandacik do 500zł.

        • 10 1

        • jak można niszczyć coś, czego nie ma? :P (1)

          tam już dawno zieleń zniszczona

          • 1 9

          • Pewnie przez krasnoludki

            • 4 1

      • (1)

        Jest pas zieleni, ale SM jeśli wogóle interweniuje to średnio po 6 godzinach.

        • 6 0

        • za takie olewanie obowiązków
          powinna być kara finansowa dla straszaków miejskich
          na koszt donoszącego na nich obywatela

          z dnia na dzień była by widoczna poprawa

          • 0 1

  • za 2-3 lata przy szczurze i jego niudolnej klice??? (1)

    nie wierzę! te kilkaset metrów przerasta ich.

    • 23 8

    • kwik przegranych tysiąclecia słyszę

      jak tam po wyborach, jarozbaw już chodzi
      czy jeszcze w pozycji na czworaka po gabinecie się ciągnie

      • 3 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.