2018-12-20 11:10
Możemy wypożyczyć ;)
2018-12-20 15:07
Szczurka to znowu namalują i powiedzą.Patrzcie to jest nasza droga i nasza farba.
2018-12-20 11:10
Ciekawi mnie jak wyjdzie to drążenie - nie bierzcie tylko Włochów ani Chinczykow na wykonawcow
2018-12-20 11:12
2018-12-20 12:13
2018-12-20 13:49
2018-12-21 13:22
Sciezka tez jest
2018-12-20 14:27
2018-12-20 15:16
obok Wielkopolskiej biegnie 4-ro pasmówka?
2018-12-20 19:15
tak są 4pasy
2018-12-22 17:24
Obok nie.
2018-12-20 16:42
2018-12-20 20:47
2018-12-22 09:35
zeby zwiększyć korki, gratuluje mózgu a własciwie jego braku
2018-12-22 10:55
jeszcze o tym nie wiesz?
sprawdź historię ulicy Słowackiego w Gdańsku i historię rozwoju infrastruktury drogowej np. Los Angeles.
Korki w mieście zmniejsza poprawa komfortu i bezpieczeństwa
jeszcze o tym nie wiesz?
sprawdź historię ulicy Słowackiego w Gdańsku i historię rozwoju infrastruktury drogowej np. Los Angeles.
Korki w mieście zmniejsza poprawa komfortu i bezpieczeństwa pieszych, rowerzystek i klientów komunikacji zbiorowej (zwłaszcza szynowej, zwłaszcza takiej jak SKM czy PKM)
Budowa szerokich ulic pseudoszybkiego ruchu tylko zwiększa uzależnienie mentalne od samochodów, a to jest przyczyną wielu groźnych chorób cywilizacyjnych.
2018-12-21 08:00
Nigdy. Za to buspas mile widziany.
2018-12-21 10:12
oby nigdy
2018-12-21 23:27
Zgodnie ze strategia rozwoju ten rodzaj powinien być promowany więc bus pas a nie droga rowerowa
2018-12-22 10:57
w dobrze zarządzanych miastach rower jest masowo wykorzystywany w codziennych podróżach.
Masowe wykorzystywanie samochodu w codziennych podróżach jest przyczyną wielu niekorzystnych procesów w życiu kierowców, pasażerów i innych mieszkańców miast i wsi.
Jest także zjawiskiem bardzo kosztownym dla podatnika.
2018-12-22 11:52
Przestrzeni jak w tym przypadku pierwszeństwo powinien mieć bus pas zgodnie z przyjęta strategia,
Tyle I aż tyle
2018-12-22 09:34
juz rowerowe bydło komentuje, mysli ze jest najważniejsze
2018-12-22 10:59
jazda rowerem nie musi nastrajać użytkownika antysamochodowo.
Podobnie jazda samochodem nie musi skutkować rowerofobią, zwykle jednak przejawia się w niechęci wobec wszystkich innych użytkowników dróg, w tym innych kierowców nie wyłączając.
2018-12-20 11:16
Farbą z puszki po asfalcie?
2018-12-20 19:47
chodnikiem dla pieszych po którym będzie nakaz jazdy rowerem.
2018-12-20 11:25
2018-12-20 15:20
Gdynia powinna rozbudować drogi dla samochodów , a ścieżki rowerowe przy okazji takich inwestycji.Ile rowerów korzysta z tych ścieżek , poza pasem nadmorskim który je
2018-12-20 19:28
Potrzeba normalnych dróg rowerowych i welostrad, jak w Niemczech, Holandii i Danii
2018-12-21 10:42
2018-12-22 11:00
może powstać ciekawy wątek tej dyskusji
2018-12-20 16:13
i będzie miejsce.
Byle jak najmniej samochodziarzy wpuścic do miasta,.
2018-12-20 19:27
2018-12-21 10:43
2018-12-21 13:25
Obys w razie potrzeby zdazyl dojechac w zimie do szpitala rowerem!
2018-12-22 11:01
rowery mogą uratować niejedno miasto przed nadmierną kongestią i smogiem.
2018-12-20 11:30
okres gwarancji na projekt?
2018-12-20 11:32
d**ilstwo. A piesi gdzie? Znów tak jak na 10-lutego zabierze się 80% chodnika?
2018-12-20 14:22
???? 10 lutego??, masz awarię
2018-12-20 12:00
Gdynia powinna rozbudować drogi dla samochodów , a ścieżki rowerowe przy okazji takich inwestycji.Ile rowerów korzysta z tych ścieżek , poza pasem nadmorskim który jest atrakcyjny dla rowerzystów? Co się dzieje na
Gdynia powinna rozbudować drogi dla samochodów , a ścieżki rowerowe przy okazji takich inwestycji.Ile rowerów korzysta z tych ścieżek , poza pasem nadmorskim który jest atrakcyjny dla rowerzystów? Co się dzieje na zjazdach z obwodnicy , z dzielnic płd. oraz płn. Omawiany odcinek drogi jest przykładem jak miasto korkuje się . Dodatkowy tunel tam to chyba dla samochodów,nie wspomnę o przedłużeniu drogi gdyńskiej w kierunku Sopot.
2018-12-20 12:14
więcej dróg dla samochodów? W Gdyni jest dobra komunikacja miejska, więc trzeba dodać tylko buspasy na wszystkich wielopasmowych ulicach, żeby autobusy i trolejbusy nie stały w korkach.
2018-12-20 13:35
jak jest dobra komunikacja miejska , to po co ścieżka rowerowa
2018-12-20 13:50
dla relaksu, wygody i rozrywki
smutny jak pis da fałdzie kanapy
2018-12-20 15:58
a ja lubię jeździć na rowerze po ulicy i wk..wiają mnie te d**ilne durne ścieżki prowadzące zwykle donikąd i przypominające tor przeszkód a nie drogę do jazdy.Po ch.. po ch... nadal ci d**ile budują to na chodnikach?
2018-12-21 13:29
To relaksuj sie w Kosakowie na lotnisku.
2018-12-20 20:48
2018-12-20 13:41
Skoro jest dobra komunikacja to czemu liczba pasażerów spada?
2018-12-20 13:50
2018-12-20 14:23
czyli na wiczlino ?
2018-12-21 19:14
Nie, do Słupska.
2018-12-22 11:07
samochód jest w warunkach kongestii nadal bardziej wygodny niż autobus stojący w korku.
Jedynie komunikacja szynowa (nie narażona na kongestię) oraz dobre warunki jej zasilania przez dobre drogi dla rowerów
samochód jest w warunkach kongestii nadal bardziej wygodny niż autobus stojący w korku.
Jedynie komunikacja szynowa (nie narażona na kongestię) oraz dobre warunki jej zasilania przez dobre drogi dla rowerów i proste drogi dojścia pieszych do przystanków SKM mogą skłonić wielu mieszkańców do zmiany zachowań komunikacyjnych - oczywiście jeśli miasto przestanie pozwalać na uspołecznianie kosztów jeżdżenia samochodem i prywatyzowanie korzyści z korzystania z samochodu (np. oferując parkowanie za darmo).
2018-12-22 09:36
raczej dzicy jak ty, komuniści, d**ile, idioci, lewacy itp.
2018-12-20 13:36
Budowa nowych dróg dla samochodów zachęci ludzi do wyboru samochodu do dojazdu do pracy. Jest to sprzeczne z strategią mobilności Miasta Gdynia!
2018-12-20 21:39
Prawie KAŻDY (dopuszczam wyjątki;) typu rower, skuter i przeloty PKM/SKM) wybierze prywatne auto, gdyż to: prestiż, wygoda, szybkość, zdrowie (smród, wirusy, bakterie, alergeny). Tak, tak. Spójrzcie na reklamy aut. A do
Prawie KAŻDY (dopuszczam wyjątki;) typu rower, skuter i przeloty PKM/SKM) wybierze prywatne auto, gdyż to: prestiż, wygoda, szybkość, zdrowie (smród, wirusy, bakterie, alergeny). Tak, tak. Spójrzcie na reklamy aut. A do tego "zachodnia" kultura podkręca jak nigdy dotąd indywidualizm. Jeszcze szalejący u nas konsumpcjonizm i już wiadomo, co Kowalski wybierze. proste
2018-12-21 01:42
prestiż ;)
2018-12-21 08:05
Dobrze, należy tylko doprowadzić do tego, żeby ów wybór wiązał się z konsekwencjami, ale tylko dla niego. Jeżeli lubi, niech nadal prestiżowo stoi w korkach. Dla pozostałych - buspasy.
2018-12-22 07:58
Kto musi, albo się upiera przy jeździe samochodem powinien płacić. Już dziś masy kierowców godzą się płaacić własnym czasem, stojąc dziesiątki minut w korkach. Może im czas w domu niemiły, wolą posiedzieć w samochodzie?
Kto musi, albo się upiera przy jeździe samochodem powinien płacić. Już dziś masy kierowców godzą się płaacić własnym czasem, stojąc dziesiątki minut w korkach. Może im czas w domu niemiły, wolą posiedzieć w samochodzie? Może mają za dużo pieniędzy na benzynę?
Z punktu widzenia miasta należy jeszcze bardziej obrzydzić dojazdy prywatnymi samochodami, a uprzyjemnić jaazdę zbiorkomem czy rowerami.
A ponieważ kierowca nie przesiądzie się na rower na ulicę, bo wie jak traktował tam cyklistów, trzeba mu zbudować ddr. Osobiście wolę rowerem ulicą, a z ddr na Wielkopolskiej akurat skręcam w Łowicką, więc osobiście mi ten kawałek po ulicy nie przeszkadza. Poza dojazdem do pracy to Gdynia rowerowa w ogóle mi zbędna, bo na rekreację śmigam na Kaszuby.
2018-12-22 11:04
a skala wydatków na budowę i utrzymanie dróg w miastach z dominacją samochodów przekracza wyobraźnię.
Budżet USA nie wystarcza na utrzymanie już istniejącej, daleko przewymiarowanej infrastruktury drogowej.
Nie idźmy tą drogą
2018-12-20 12:40
2018-12-20 15:17
tam nie ma zakazu parkowania ;)
2018-12-20 15:37
Ale za niszczenie zieleni jest mandacik do 500zł.
2018-12-20 17:50
tam już dawno zieleń zniszczona
2018-12-20 20:59
Pewnie przez krasnoludki
2018-12-20 17:26
Jest pas zieleni, ale SM jeśli wogóle interweniuje to średnio po 6 godzinach.
2018-12-21 01:30
za takie olewanie obowiązków
powinna być kara finansowa dla straszaków miejskich
na koszt donoszącego na nich obywatela
z dnia na dzień była by widoczna poprawa
2018-12-20 13:04
nie wierzę! te kilkaset metrów przerasta ich.
2018-12-20 13:51
jak tam po wyborach, jarozbaw już chodzi
czy jeszcze w pozycji na czworaka po gabinecie się ciągnie
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.