Opinie (201) ponad 20 zablokowanych

  • (21)

    Skąd oni biorą kierowców tych supportowych-wodniarkowych ciężarówek?Namiot do naprawy....a nie prościey wstawić samolot do hangaru?
    P.S.Ankieta...co ma ten accident do kwestii obawy latania?Jakiś odcinek "oszukać przeznaczenie"?)

    • 66 35

    • (3)

      Na lotnisku w Gdańsku nie ma hangaru na samoloty tej wielkości

      • 14 7

      • Bzdura (1)

        Jest hangar i stoją w nim dwa samoloty

        • 10 2

        • dwa zepsute, o ktorych sie nie dowiedzielismy.

          • 3 3

      • lotnisko Gdansk to jakis zart

        • 5 12

    • w hangarze jest wrak, ten "wrak" (3)

      • 6 10

      • (1)

        To nie wrak, to relikwia.

        • 6 7

        • ta jest w bazylice mariackiej

          • 6 5

      • zwłoki te zwloki.

        • 3 0

    • Tam nie ma hangaru!

      • 5 5

    • Ty jestes mistrzem (1)

      Kierownicy pewnie.
      Każdemu może się coś takiego przytrafić.

      • 5 4

      • jak sie tak traktuje miasto

        jak sie nie uczylo i zatrudnia bez kwalifikacji.

        • 1 2

    • z PiSu (2)

      a im nawet zdrowe jak koń klacze padają

      • 4 2

      • kon to moze tobie (1)

        ale nie staje

        • 2 4

        • nie interesują nas twoje męskie dolegliwości

          • 0 1

    • jak to skąd (1)

      z ukrainy albo z łapanki za najniższe krajowe, zatrudniani przez agencje pracy

      • 3 1

      • Bzdura

        Ani jeden sprawca lotniskowych stłuczek nie byl z Ukrainy. Mało tego, Pan, który "zepsuł" samolot na początku stycznia jest wieloletnim i doświadczonym pracownikiem lotniska. Doświadczonym, nie znaczy dobrym, ale lata pracy ma.

        • 3 0

    • XXX

      Jak nie masz pojecia to sie nie wypowiadaj

      • 1 0

    • skąd się biorą tacy komentatorzy zdarzeń jak ty?

      • 2 0

    • (1)

      prościej, tylko w Gdańsku nie ma raczej hangaru na taki samolot

      • 0 0

      • skąd on może wiedzieć

        W Gdańsku nie był, poza tym od lat nie odchodzi od komputera

        • 2 0

    • "Namiot do naprawy....a nie prościej wstawić samolot do hangaru?"

      Pewnie, że prościej ale po pierwsze Hangar jest zajęty, zresztą niepraktyczne byłoby jego zajmowanie w tak długim okresie. Inne samoloty nie mogłyby przechodzić w tym czasie krótkich napraw czy serwisów. Po drugie, koszt

      Pewnie, że prościej ale po pierwsze Hangar jest zajęty, zresztą niepraktyczne byłoby jego zajmowanie w tak długim okresie. Inne samoloty nie mogłyby przechodzić w tym czasie krótkich napraw czy serwisów. Po drugie, koszt wynajęcia hangaru nawet na okres dużo, dużo krótszy niż 2 miesiące, znacznie przewyższa koszt budowy namiotu. Była już kiedyś podobna sytuacja, kiedy to linii SAS bardziej opłacało się zbudować własną konstrukcję namiotową niż wynająć hangar na tydzień

      • 2 0

  • (4)

    wizir dostanie zniżkę na obsługę i o co chodzi. rozejdzie się po kościach ;)

    • 29 18

    • Dostanie odszkodowanie z ubezpieczenia agenta handlingowego z ktorego zaplaci za postoj na plycie i nic wiecej.

      • 15 0

    • Jakby to bylo normalne lotnisko (1)

      Nie trzeba byłoby budować namiotu

      • 6 10

      • ale to przeciez super projekt za unijne pieniadze

        chyba poleca zwroty i trzeba bedzie placic.

        • 2 0

    • Wizir to Ty sypiesz do pralki, pod warunkiem ze umiesz ją obsługiwać.

      • 0 0

  • Część poszycia kadłuba praktycznie do wymiany, do tego masa koniecznych testów... (2)

    Pech.

    • 46 9

    • Teraz trzeba bedzie zwracac kase.

      w koncu to zasciankowy Gdansk. Kasy wzieli z UE. Tyle, ze zapomnieli o infrastrukturze techniczej lotniska - wybujale ego kierownikow i prezydentów.

      • 4 11

    • Na covida mu szybko PCR-a zrobią i będzi emógł lecieć to JuKej

      • 2 0

  • (1)

    Wiecie jakich pracowników nie było gdy robili rekrutacje na stanowiska kierowców w tej firmie handlingowej?

    - Tańszych.

    • 110 6

    • O rekrutacjach w firmach handlingowych krążą legendy.

      Za pracę na płycie przeważnie płacą grosze.

      • 18 1

  • Czy tylko ja ostatnio zauważam rażący brak kompetencji na (15)

    lotniskach, w bankach, w urzędach i gdziekolwiek się nie udam...
    Czasami strach wsiąść do samochodu...

    • 110 6

    • (4)

      Pandemia pięknie obnażyła wszystkie słabości we wszystkich urzędach i w firmach typu Janusz Sp. z o.o. gdzie wyszedł brak wsparcia pracownika we wszelkich aspektach. Wszystkie szkolenia, certyfikaty itp. załatwiane po walku.

      • 21 3

      • w koncu to gdanskosc (2)

        a to zobowiazuje od kilkunastu lat.

        • 7 7

        • (1)

          nie, to polskosc przez wielkie P. Niczego sie nie uczymy, z niczego nie wyciagamy wnioskow. Wezmy katastrofe CASY czy Tu154 i zestawmy z zeszlorocznym startem samolotu z prezydentem bez zezwolenia i lotem w niekontrolowanej strefie, a teraz jeszcze afera z kontrolerami lotow. My sie wrecz prosimy o klopoty.

          • 5 0

          • A

            • 0 0

      • janusz jak to Janusz zawsze bedzie - ale ta expercka weryfikacja takich

        to co innego. wiecej fejsbuka i wiecej tanczymy z gwiazdami...

        • 0 0

    • Nie, to się po prostu bardziej rzuca teraz w oczy. Rok temu, gdy było normalnie, wszyscy byli zabiegani i nikt nie miał czasu na analizę nieogarów w okienku, na dworcu, za ladą.

      • 9 1

    • No ale w Twoim samochodzie Ty jesteś kierowcą

      Boisz się z ,, nim ,, podróżować ?

      • 6 5

    • Uważaj na siebie

      I nie wsiadaj do samolotu w banku

      • 7 2

    • tak, tylko ty

      • 2 2

    • nie to znany fakt - nasza cywilizacja upada (2)

      moze to brzmi smiesznie, al taka prawda - microsoft wypuszcza co chwila buble, niby jest postęp, ale w wielu przypadkach cofamy się pod wieloma względami

      a najgorsze, że produkuje się coraz głupszych ludzi w szkołach

      • 10 0

      • I tyle w temacie (1)

        Nasz Świat dąży do samozagłady.

        • 2 0

        • Nie do samozagłady

          Do zagłady przez Chinoli - w sensie my będziemy robić na ich bogactwo i kupować to, co będzie bogacić ich samych.

          • 0 1

    • wsiasc na pewno

      pisze sie wziac.

      • 0 0

    • odkad gdansk zamienil sie w budyniowo

      • 2 2

    • oj tak ,oj tak

      w moim samochodzie zauważyłem , że kręcą się koła !

      • 0 0

  • (14)

    Jak namiot to zróbcie tam na chwile szpital i kostnice. Zaproście Morawieckiego na chwile do propagandowego ujęcia a potem wróccie do tematu samolotu.

    • 51 40

    • (12)

      Wez bo jeszcze jakis baran z PiSu to przeczyta i pinokio pojedzie tam razem z Sasinem na otwarcie.

      • 13 7

      • (10)

        a warto by żeby PIS przetrzepał tę "stajnie" bo jak młody Tusk pracował tam a równocześnie pracował dla Amber Gold to lotnisko musi kryć jeszcze wiele "tajemnic"

        • 8 10

        • wiele tajemnic? (1)

          jedna z nich to zakopane respiratory

          • 10 5

          • Oraz szczepionki-widmo.

            • 8 4

        • (6)

          i po co te brednie? Tusk nie pracował dla Amber Gold, to PIS go tam wpycha

          • 9 9

          • jak młody Tusk nie pracował dla założyciela Amber Gold to dziś jest upalne lato :-)

            • 7 4

          • wpisz w CDA Taśmy Amber Gold. Układ Trójmiejski nie umiera nigdy - i będziesz miał młodego Tuska jak na dłoni

            • 6 3

          • (3)

            Fakt. Tusk nie pracował dla Amber Gold, tylko spółki powiązanej z Amber Gold. Zupełnie przypadkowo używał pseudonimu w tej pracy. Zapewne również nie wiedział, że jednocześnie pracuje na lotnisku. I oczywiście nikt nie

            Fakt. Tusk nie pracował dla Amber Gold, tylko spółki powiązanej z Amber Gold. Zupełnie przypadkowo używał pseudonimu w tej pracy. Zapewne również nie wiedział, że jednocześnie pracuje na lotnisku. I oczywiście nikt nie zauważył w tym (nawet przypadkowo) konfliktu interesów. Można być d**ilem (jak sam Tusk siebie określił), ale jeżeli ma się dobre plecy, można na tych plecach jechać całkiem wygodnie.

            • 10 5

            • (2)

              Wypisz wymaluj to co sie teraz dzieje w PiS ale ze zdwojona sila, a przeciez PiS po wladze 6 lat temu szedl pod sztandarem przywrocenia ladu i porzadku :D

              • 4 4

              • a kto to zaczal zatem? (1)

                KTo podzielil Polakow.
                TYlko tuskowe plemie.

                • 3 3

              • Oczywiscie, bo to przeciez Tusk, ktorego nie ma w polityce od 8 lat rozkrecil afere z aborcja, afere z sadownictwem, itd. Tak sobie tlumacz.

                • 3 3

        • tam jest bursztynowa komnata, złoty pociąg i 70 milionów za wybory, które się nie odbyły

          • 6 3

      • Juz jade.

        Z Terleckim

        • 2 1

    • Jedno jest pewne. Pogoda sprzyja. Leżące wszędzie ciała zmarłych na covidową zarazę nie rozkładają sie i mogą spokojnie czekać te kilka dni na zakład pogrzebowy.

      • 4 4

  • może jakiś przeciek o kosztach tej awarii? (27)

    Naprawa i przestój?

    • 39 1

    • "procesie wypychania maszyny" (15)

      Nie lepiej "przetaczania, wyprowadzania"?

      • 5 18

      • niedługo to zwłoki z kaplicy będą wypychane a nie wyprowadzane...

        • 4 4

      • Samolot się wypycha (4)

        Z miejsca postojowego. Ten ciągnik nazywa się pchaczem.

        • 13 1

        • wypycha na pas, ale z pasa pewnie się go wpycha? a z jednego pasa na drugi przepycha? (3)

          Traktory to ciągniki, a nie słyszałem o przeciąganiu, wciąganiu, zaciąganiu przyczep.

          • 3 8

          • Najwyraźniej o bardzo wielu rzeczach nie słyszałeś, ale zgrywasz najmądrzejszego na świecie (1)

            Samolot do przodu jedzie i zaparkuje sam, ale potem do tyłu trzeba go wypchnąć, pchając od przodu za przednie koło.

            • 12 1

            • kible też się przepycha, ale urzędowo to jednak udrażnia...

              • 3 0

          • Dalej potwierdzasz że jesteś dzban..

            • 2 0

      • Nie lepiej, bo ten proces tak się po prostu nazywa (push back) (4)

        Samolot nie ma biegu wstecznego i trzeba go wypchnąć spod terminala na płytę, a dalej jedzie do przodu o własnych siłach.

        • 15 1

        • Jak nie ma a odwrocony ciàg? Po prostu sà za małe lusterka dla pilotòw ,-) a kamerki cofania (3)

          • 2 8

          • Teoretycznie się da, ale powszechnie uznaje się to za niebezpieczne i nie jest zalecane. Takie manewrowanie doprowadziło już w historii do katastrofy lotu Air Florida 90, bo w gondolach silnika zebrał się śnieg i lód.

            • 7 0

          • Masz na myśli rewers?

            • 2 0

          • Odwracanie ciągu służy do hamowania a nie do cofania

            To skrajnie niewydajny sposób, hałas wielki, morze paliwa, a do tego dmucha w okna terminalu. Nie kombinuj i przyjmij do wiadomości, że na całym świecie takie duże samoloty się wypycha samochodem i to jest normalna standardowa praktyka.

            • 6 0

      • Nie masz innych problemów w zyciu?

        • 4 1

      • To jest dosłownie pchanie! (1)

        • 3 2

        • panie też są pchane, ale w języku oficjalnym to inaczej się zwie...

          • 3 1

      • Ty to jestes jednak dzban!!!

        • 2 0

    • miesiąc minął od pierwszej kolizji a dopiero za tydzień zbudują namiot (7)

      i zaczną naprawę? To wyobraźmy sobie naprawę uszkodzonego Uboota w 1943...

      • 13 3

      • A Ty myślisz, że taka naprawa, to jak wymiana błotnika w Passacie? (5)

        Uszkodzenia są dość poważne po takiej kolizji. Trzeba dokładnie sprawdzić co jest uszkodzone, opracować plan naprawy, policzyć koszty. Wszystko musi być bezpieczne na 100%. To nie takie hop-siup.

        • 8 1

        • jasne, ale namiot powinni budować już parę dni po kolizji i jednocześnie pracować nad planem (4)

          wiesz, co ile dni wodowano ubota podczas wojny? a jak długo trwała naprawa zbombardowanego mostu? Przy okazji - chciałbyś poznać koszty tej kolizji?
          Produkcja ubotów podczas wojny - 1939 (18), 1940 (50), 1941 (199), 1942 (237), 1943 (284), 1944 (229), 1945 (91).

          • 4 1

          • No ale nie mamy wojny, prawda? (2)

            To przecież dwie różne sytuacje których nie można porównać.
            No ale dobrze. Na drugi dzień zaczęliby stawiać namiot, który by stał po tygodniu. Poźniej trzy tygodnie nic by się nie działo, bo czekaliby na decyzję co

            To przecież dwie różne sytuacje których nie można porównać.
            No ale dobrze. Na drugi dzień zaczęliby stawiać namiot, który by stał po tygodniu. Poźniej trzy tygodnie nic by się nie działo, bo czekaliby na decyzję co dalej z samolotem. Za trzy tygodnie wynajmowania namiotu oczywiście trzeba by było zapłacić. Domyślasz się, że wynajem namiotu na samolot nie kosztuje 100zł dziennie?
            A co jeśli okazałoby się np. iż uszkodzenia są na tyle duże, że samolotu nie opłaca się naprawiać i namiot nie będzie potrzebny? Albo, że Wizzair chce naprawić samolot koniecznie w hangarze? Tu w grę wchodzą miliony. Wizzair to nie jest państwowa spółka żeby szastali "sasinami" na lewo i prawo.

            • 7 3

            • wystarczylo w ramach odszkodowania dac free hangar

              to wladze lotniska tego nie lapia, ze takie rzeczy ida w swiat.

              • 2 2

            • zatem podaj dzienny koszt wynajem namiotu i dzienny koszt awarii z przestojem

              i Ci powiem, że kilka dni nadmiarowego trzymania namiotu nie pokryje jednego dnia awarii.

              • 1 0

          • Co za typ, Ty naprawdę nie masz co robić w życiu tylko zastanawiać sie nad takimi bzdurami ktore Cie nigdy nie dotyczyly i nie będą dotyczyć.

            • 1 0

      • w koncu to zasciankowy Gdansk

        wybujale ego kierownikow i prezydentów.

        • 3 2

    • 2,5 duzej banki

      • 2 0

    • (1)

      A co chcesz zasponsorować ?

      • 2 0

      • nie, chcę zapoznać się z poziomem kosztów tego typu napraw

        • 1 0

  • Lotnisko kłamie (7)

    Płyty i drogi kołowania sa stale osniezone i oblodzone co widac na kamerach portu. To ze przejedzie raz na jakis czas plug i zbierze warstwe puchu nic nie daje. Akcja zima jest okrojona i w porownaniu do zeszlej zimy ich praca to jakis ponury zart. W nocy mozna jezdzic na lyzwach po plycie.

    • 52 8

    • Mało kto lata, to i oszczędności

      • 5 1

    • (5)

      I dlatego dwa rozne pojazdy tego samego agenta prowadzone przez dwoch roznych kierowcow dwa razy w ciagu miesiaca wjechaly w dwa rozne samoloty tego samego przewoznika?

      • 9 1

      • Nie wiesz to nie komentuj (3)

        Nie znasz faktów o tych 2 przypadkach to się nie wypowiadaj.
        Zdziwił byś się i to mocno.

        • 8 2

        • (2)

          No to zdradz nam te sekrety plynace z teorii spiskowych rozpowszechnianych przez anonimow na fejsbuku. Pierwsza kolizja miala miejsce przy dodatniej temperaturze ekspercie.

          • 3 0

          • Człowieku potwierdzam i też powiem że nie masz kompletnie pojęcia o okolicznościach obu zdarzeń wiec nie wypowiadaj się.

            • 1 0

          • Dobrze napisałeś teorie spiskowe plynace z fejzbukow i etc. Nigdy sie nie dowiesz o okolicznosciach zdarzenia.

            • 0 0

      • Sabotage ?

        • 0 0

  • Powstanie namiot (1)

    Najszybciej kupicie ten namiot w Decathlonie. Mają duży wybór - może coś sie dopasuje do samolotu.

    • 36 3

    • ja: mamo, mamo cyrk przyjechał

      Mama: nie, dziecko. Gdansk to cyrk sam w sobie.

      • 5 1

  • Skąd wy bierzecie takich pseudospecjalistów (6)

    obciach na cały świat

    • 32 5

    • przechodza testy na bycie Gdanszczaninem (z wiielkiej litery ;) (2)

      takich dzbanow brali tez do ochrony WOSP

      • 5 2

      • musza mieć wiele serdeczności

        • 3 0

      • Potwierdzasz swoja wypowiedzią ze jestes młot.

        • 0 0

    • to idź tam i pracuj mądralo. (2)

      takie rzeczy się po prostu zdarzają. ostatnio jest ich więcej, fakt, ale na to składa się wiele czynników, a ktoś (jak jak ty) nie ma zielonego pojęcia co się dzieje przy serwisie i wokół niech lepiej zamknie pysk. to nie jest praca w żabce gdzie musisz podać hot-doga i papierosy.

      • 2 2

      • (1)

        Poszedlbym i pracowal gdyby placili z 10k na reke. Nie jest to praca skomplikowana wiec placa malo. Wystarczy myslec nad tym co sie robi.

        • 0 0

        • Zapewniam Cię ze byś szybko zrezygnował nawet jak byś dostał 10k. Wbrew pozorom nie jest taka łatwa. Wykonuję ten zawod i mogę powiedziec ze nie należy do łatwych.

          • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.