2020-10-13 07:02
Faktycznie ciężka to praca....ale i niestety kierowcy nasi mając auto za 300 tysi w lizingu żałują dać 3 zł na parking...
2020-10-13 07:54
Najgorzej parkujący i nie płacący za postój, to najczęściej kierowcy z aut grubo powyżej ceny salonowej za kompakta, czy nawet aut klasy D. Na schodach szkoły moich dzieci parkują mamy i tatusiowe w Range Roverach, czy suvach BMW/Mercedesa - chyba po to, żeby Jesica i Alanek nie mieli za daleko :)
2020-10-13 08:15
wytłumaczenie jest bardzo proste: mandaty za niewlaściwe parkowanie (jak i przekraczanie innych przepisów) są znaczące i odczuwalne dla zwykłego 'kowalskiego'. Dla osób zarabiających sporo powyżej przeciętnej - nie. Stąd robią co chcą na drogach itp.
2020-10-13 08:55
Tez tak mysle. Z ich punktu widzenia jest to racjonalne. Ryzyko mandatu jakies tam jest, ale nawet jesli dostana to tak jakby Kowalski dostal mandat 1zl. Dadza papierek asystentowi, ktory albo zaplaci albo sie odwola -
Tez tak mysle. Z ich punktu widzenia jest to racjonalne. Ryzyko mandatu jakies tam jest, ale nawet jesli dostana to tak jakby Kowalski dostal mandat 1zl. Dadza papierek asystentowi, ktory albo zaplaci albo sie odwola - wszystko jedno. Wysokosc mandatow powinna byc wyliczana % w stosunku do przychodow jak to jest w niektorych panstwach. A prywatne firemki parkingowe niech sobie z takimi same radza.
2020-10-13 10:40
2020-10-13 10:59
No to trudno.
2020-10-13 13:55
Może wiec chodzi Ci wyłącznie o to, żeby po prostu do p do ic drugiemu człowiekowi.
2020-10-13 15:28
Dokładnie o to mu chodzi... Jakie to polskie...
2020-10-13 11:10
Tak, w stosunku do przychodu, zeby sie cwaniaczki nie zaslanialy, ze przeciez nic nie zarabiaja.
2020-10-13 12:21
Ziomeczku, sprawdź ekonomiczną definicję przychodu i dochodu, zobacz jak to wygląda u Ciebie, a dopiero potem gadaj takie brednie.
2020-10-13 15:49
Dobrze wiem co to przychod. To cala kasa, ktora dostaje przed odjeciem kosztow i doskonale wiem, ze moge miec przychod bez dochodu. I nadal twierdze, ze od przychodu.
2020-10-13 11:23
Z tym procentem to nienajlepszy pomysl gdyz szybko bys sie przekonal ze ci co maja te grube fury i mandaty w d*pie na papierze nic nie zarabiaja i w ten sposob jeszcze bys im ulatwil i ich rozbestwil
2020-10-13 15:50
Dlatego od przychodu a nie od dochodu.
2020-10-14 20:10
Co też jest bzdurą bo jeden świadczy usługi i mając przychodu 50.000 pakuje do kieszeni 40.000 podczas gdy drugi prowadzi handel i może mieć przychodu 200.000 a zysku 20.000. Uzależnianie czegokolwiek od przychodu to brednia.
2020-10-13 09:40
Przedsiębiorcy na stracie (faktycznej), ale prestiżowy samochód muszą mieć by być wiarygodnym dla partnerów w interesach/klientów.
2020-10-13 11:48
No jesli samochod ma mie czynic wiarygodnym to dziekuje za robienie interesow z takimi ludzmi
2020-10-13 22:54
tylko po to aby chełpić się przed innymi i dodać sobie wynajętym autem (w lizingu) jakiegoś niby animuszu ;)
2020-10-14 22:04
bo auta mają kupione na kredyt, którego nie spłacają, a komornik siedzi na rachunku więc grosza przy d*pie nie mają hahahaha
2020-10-13 07:58
Zwykle problemy robią GWE/GKA gdzie zwykle parkuje się na miedzy :D
2020-10-13 08:02
To nie ja tak parkuję, tylko słoiki, wieśniaki, kierowcy BMW, rowerzyści i kurierzy.
Ja jestem czysty jak łza, bo co prawda mój samochód stoi na zakazie, ale on przecież nikomu nie przeszkadza, a ja tylko na chwilę...
2020-10-13 10:55
jaka rejestracja? Pewnie NOS albo jakieś inne Braniewo , czy Działdowo.
2020-10-13 12:33
A dokładnie tych, którzy poza miejscem urodzenia nic w życiu nie osiągnęli.
2020-10-13 09:36
Nie ważne czy ma 20 letnie auto czy nówkę za pół bańki. Jeśli ktoś jest prostakiem i chamem to nim będzie bez względu na kasę.
2020-10-13 10:47
Którego nie stać na nic lepszego niż gruza za 20k i zaczyna dorabiać filozofię, że jego krążownik szos jest najlepszy na świecie, a Skodę w leasingu to już w ogóle przerasta...
2020-10-13 10:05
I oczywiscie nie maja do tego prawa
2020-10-13 10:20
Bo zbierają na leasing
2020-10-14 06:59
Kontroler z artykułu zdradził mi, że ufunduje Ci paczkę leków żebyś przestał bredzić
2020-10-13 07:03
Każdy uczciwy który opłacił parking czy skasował bilet nie ma pretensji do osoby kontrolującej. Wczoraj wracając tramwajem z pracy odbywają się kontrola biletów, osoba która nie posiadała nagle stała się znawcą "łaciny" i wymachiwała rękoma a Panowie kontrolerzy byli spokojni.
2020-10-13 07:28
Każdy czasem zapomni ale trzeba wziąć odpowiedzialność swoich decyzji a nie obwiniać kontrolerów. Wiadomo kontrolerzy to też ludzie i czasem się mylą jak z tym niepełnosprawnym ale to są pojedyncze przypadki, które są medialne...
2020-10-13 15:08
Tylko rzecz w tym, że to nie są pojedyncze przypadki a proceder który w ostatnich miesiącach się nasilił. Możliwe, że mniejsze przychody, mniej parkujących, kryzys przyczynił się do takich zachowań ale należy je napiętnować a nie relatywizować.
2020-10-13 15:51
Wystarczajacym napietnowaniem bedzie jesli do kazdego pozytywnego odwolania firma bedzie musiala dorzucic 10tys za zmarnowany czas na odwolywanie sie. Moga ewentualnie oddac ten czas jesli potrafia.
2020-10-13 07:07
2020-10-13 07:26
2020-10-13 07:08
Niestety,typowe zachowania warchołów i zaprzańców.
2020-10-13 07:54
Wiesz co to jest zaprzaństwo?
2020-10-13 07:12
stop chamstwu. niestety wiele z tych agresywnych zachowań wynika także z bezsilności wobec systemu .Żyjemy w takim systemie który upadla jednostkę i promuje chamów krzykaczy i pieniaczy
2020-10-13 11:51
Chyba pomyliły się Tobie pojęcia
2020-10-13 07:12
Nie byłoby problemu z parkowaniem
2020-10-13 07:21
I kółko się zamyka.
Metra nie zbudujemy, a głupi tramwaj z Południa jest blokowany od 5 lat...
2020-10-13 10:45
No i jak w koncu stoi sie w tych korkach? Szybko sie stoi? Czy wolno? A moze po prostu dlugo? Odpowiedz wreszcie sobie na pytanie jakie jest znaczenie slowa jak. Mnie sie w tym momencie wydaje, ze to nie tramwaje sa glupie.
2020-10-13 11:27
Ale żeby się jeszcze chwalić tym, że nie umiesz zinterpretować zwykłego złożonego zdania?
2020-10-13 14:02
To zwykle zdanie nie ma sensu, bo "jak" nie oznacza "kiedy", ani "gdy" i tak dalej.
2020-10-13 07:28
Tygodniowe zakupy wozisz tramwajem?
2020-10-13 07:36
Wyobraź sobie, że są opcje pomiędzy "jeżdżę po fajki samochodem" i "nie mam go wcale".
2020-10-13 10:03
Ja przynoszę ze sklepu do którego mam może 200 metrów. Jak mieszkasz w miejscu, gdzie najbliższy sklep masz 5 km od domu, to Ty przegrałeś życie.
2020-10-13 08:23
Na poczatek chcialbym moc kupic bilet miesieczny w pierwszym lepszym kiosku. Bilet, na ktorym bede mogl jezdzic od Pruszcza do Wejherowa. Jak to bedzie mozliwe to sie zastanowie czy jezdzic komunikacja miejska. Od razu pisze, ze to dzialalo juz 20 lat tem w Wawie, gdzie w pierwszy dzien pracy tamze tak wlasnie zrobilem.
2020-10-13 10:42
W kioskach rzadko maja plastikowe karty z czipem i Twoja geba juz na nie nadrukowana.
2020-10-13 11:13
Nie zrozumiales. Nie chce niczego wyrabiac. W Wawie w tamtym kiosku kupilem za 5zl karte na ktorej zakodowali mi wybrany bilet i pozniej w dowolnym kiosku w calym miescie na tej samej karcie zapisywalem sobie co miesiac
Nie zrozumiales. Nie chce niczego wyrabiac. W Wawie w tamtym kiosku kupilem za 5zl karte na ktorej zakodowali mi wybrany bilet i pozniej w dowolnym kiosku w calym miescie na tej samej karcie zapisywalem sobie co miesiac taki bilet jaki byl mi potrzebny. W kazdym kiosku, w calym miescie. Fatyga na jakies 3 minuty, znacznie krocej niz przestudiowanie stron www komunikacji miejskiej w Gdansku.
2020-10-13 10:50
2020-10-13 11:08
Tym bardziej, że wyrobienie karty do trudnych nie należy a w ofercie są bilety metropolitalne, komunikacja miejsca ma wiele innych, prawdziwych, problemów i niedostatków.
2020-10-13 15:53
Jestem przyzwyczajony do PRLowskiego syfu wiec wiecej wymowek nie mam.
2020-10-13 07:13
Wszedłem do sklepu, zrobiłem zakupy, wyszedłem i mandat. Nie robię tam już zakupów i radziłbym to samo wszystkim innym. Chociaż po części rację przyznaję właścicielom terenu. Obok wielkie bloki mieszkalne i ludzie co
Wszedłem do sklepu, zrobiłem zakupy, wyszedłem i mandat. Nie robię tam już zakupów i radziłbym to samo wszystkim innym. Chociaż po części rację przyznaję właścicielom terenu. Obok wielkie bloki mieszkalne i ludzie co sobie tam kupują mieszkania, a także ich goście parkują gdzie popadnie, bo deweloper budujący w dzisiejszych czasach coraz mniej miejsc zapewnia do parkowania.Mimo tego, że większość mieszkańców wyraża chęć wykupienia 2 a nawet 3 miejsc postojowych. To jest ciekawe co? Coraz więcej samochodów, a coraz mniej miejsc do zaparkowania do ilości wybudowanych mieszkań co? A potem takie parkingi są zajmowane przez np gości.
2020-10-13 07:16
Sam sobie jesteś winien. A teraz pretensje i żale że już do tego sklepu nie pojedzie.
2020-10-13 07:29
Sam czytać nie umiesz. Z czym przycwaniakowałem. Mam pretensje do sklepu? Po prostu radzę jeździć do innych sklepów, gdzie nie trzeba dodatkowo po jakieś kwitki latać. Akurat wjeżdżając przeczytałem, ze jest płatny,
Sam czytać nie umiesz. Z czym przycwaniakowałem. Mam pretensje do sklepu? Po prostu radzę jeździć do innych sklepów, gdzie nie trzeba dodatkowo po jakieś kwitki latać. Akurat wjeżdżając przeczytałem, ze jest płatny, przyznaję się moja wina, nie mam pretensji, zapomniałem mam swój wiek i poszedłem do sklepu bez jakiegoś kwitka, ale dla własnej wygody nie będę do takich miejsc jeździł. I tyle. A tu taka agresja, że cwaniak, że sam winien. Widać jacy ludzie teraz. Od razu do gardeł skaczą. Ech
2020-10-13 07:46
Wszędzie obowiązują jakieś zasady. Masz rację już tam nie jeździj będzie bezpieczniej.
2020-10-13 11:18
Nie wszędzie. Nauczyłeś się żyć na osiedlach to głupoty opowiadasz. Na szczęście są jeszcze miejsca gdzie nikt nie kasuje a możesz zostawić auto i pooddychać wolnym powietrzem (bez bileciku)
2020-10-13 08:27
Tez unikam miejsc z platnymi parkingami. Nawet jesli za darmo dla klientow. Wole pojechac dalej i nie fatygowac sie z biletami i nie ryzykowac mandatu bo czegos tam nie doczytalem w regulaminie. Przestalem np robic zakupy w MediaMarkt w Oliwie, nie zagladam do Maca przy Grunwaldzkiej, itp.
2020-10-13 10:33
2020-10-13 07:54
2020-10-13 07:22
Na pewno był znak drogowy informujący że wjeżdżasz na parking płatny. Sklepy celowo zmieniają swoje parkingi na płatne oferujac np. pierwszą godzinę parkowania za darmo po pobraniu biletu po to aby "Janusze" nie blokowali na kilka godzin miejsca parkingowego.
2020-10-13 07:29
Tak, był znak - na skrzyżowaniu, gdzie trzeba mieć oczy dookoła głowy żeby w ogóle tam wjechać.
2020-10-13 08:34
Ja pewnego razu bedac drugi raz w zyciu na Lawendowym Wzgorzu zaparkowalem na ogolnie dostepnym parkingu po czym przyszedl jego wlasciciel i powiedzial, ze to jego tylko znaku nie ma. Skladanej zapory tez nie bylo, mimo ze inne miejsca je mialy. To miasto robi sie nie do zycia.
2020-10-13 09:25
2020-10-13 16:13
Sa bodajze 2 miejsca w zaden sposob nieoznakowane, ktore sa prywatne.
54°19'46.1"N 18°34'09.4"E
2020-10-13 10:09
to kierowcy kierowcom gotują ten kiepski los
2020-10-13 11:19
Jeżeli deweloper cwaniak jest kierowcą to pewnie masz rację
2020-10-13 10:31
przecież tam śmierdzi, aż strach zapytać co za ludzie tam mieszkania kupili że im ten smród nie przeszkadza...
2020-10-13 10:51
2020-10-13 16:14
2 razy w zyciu musialem, to pojechalem. Jak mam jechac na jakies nowe osiedle to mi sie odechciewa jak sobie pomysle, ze albo pocaluje szlaban, albo w ogole nie bedzie gdzie zaparkowac. Ale czasem trzeba pojechac.
2020-10-13 07:35
Gdzie napisałem, że nie widziałem. Akurat widziałem, ale zapomniałem zanim zaparkowałem i doszedłem do sklepu. Taki wiek. Też agresja już? Jestem gapa. Nie wszyscy są tacy lotni i obrotni, a także spostrzegawczy i obserwujący znaki drogowe jak Pan Panie Arkadiuszu.Wyluzujcie się ludzie!
2020-10-13 07:43
Skoro już nie jesteś taki spostrzegawczy i obserwujący znaki.
2020-10-14 09:57
Takim madralom jak Ty tez
2020-10-13 10:08
z nimi bo nie ma sensu. Za kilka lat ich zaczną kopać jak oni Ciebie dziś, to zaczną płakać. Także się nie stresuj i pamiętaj o biletach na parkingach, a to co się Tobie stało innym również czasem się zdarzy lub zdarzyło.
2020-10-13 10:30
2020-10-13 08:31
Mowisz o tych znakach z wielkimi tablicami z regulaminem? Przeczytanie tego ze zrozumieniem wymagaloby zeby sie pod tym znakiem zatrzymac na 10 min. Cos takiego powinno byc zabronione. Tabliczka pod znakiem powinna zawierac kilka slow, mozliwych do przeczytania w sekunde.
2020-10-13 07:47
Kłamiesz - niby z jakiej podstawy straż miejska albo policja wystawiły Ci mandat za parkowanie na prywatnym parkingu?
2020-10-13 13:41
2020-10-13 08:18
A skąd założenie, że jak ktoś ma samochód do jakimś obowiązkiem jest zapewnienie mu miejsca parkingowego? "Coraz więcej samochodów, a coraz mniej miejsc do zaparkowania". Niestety, budując coraz to szersze drogi i
A skąd założenie, że jak ktoś ma samochód do jakimś obowiązkiem jest zapewnienie mu miejsca parkingowego? "Coraz więcej samochodów, a coraz mniej miejsc do zaparkowania". Niestety, budując coraz to szersze drogi i niemalże pasma autostradowe w miastach, tworząc coraz to więcej miejsc parkingowych- to błędne koło i nie tędy droga. Nikt nie chce miasta pełnych samochodów, bo to potwierdzone przez specjalistów, że prowadzi do nieszczęśliwego miasta, polecam wiele lektur na ten temat. Pozdrawiam
2020-10-13 08:21
Wielu zwłaszcza starszych kierowców jest przyzwyczajonych do parkingów darmowych przy sklepach. Sam tak miałem i na feralnej morenie zostałem ukarany. Parkingi kiedyś bezpłatne i zostawiałem samochód i szedłem do sklepu,
Wielu zwłaszcza starszych kierowców jest przyzwyczajonych do parkingów darmowych przy sklepach. Sam tak miałem i na feralnej morenie zostałem ukarany. Parkingi kiedyś bezpłatne i zostawiałem samochód i szedłem do sklepu, a po zakupach wracałem do domu. Niestety bardzo dużo. bloków pobudowali z ograniczonymi ilościowo miejscami parkingowymi. Sklepy się bronią aby mieć miejsca dla klientów, bo tak parking byłby zablokowany przez mieszkańców bloków i ich gości. Darmowa godzina na zakupy wystarcza i tę bilety trzeba brać. Niestety nie wszyscy pamiętają, a operator parkingu ma z tego biznes i nie popuścić.więc albo zaopatrzenie się w bilet albo zmiana sklepu. Nie ma innego wyjścia.
2020-10-13 10:12
na przykład chodzenie po zakupy pieszo, jeżdżenie po zakupy rowerem lub jeszcze inaczej: zamawiając przez internet. To tylko niewielki wachlarz wariantów radzenia sobie z zakupami.
2020-10-13 10:28
2020-10-13 11:21
Brawo! Jak już przyniesiesz tą marchew do domu to zawróć jeszcze po ziemniaki. Jak obrócisz to do mięsnego ;)
2020-10-13 11:28
2020-10-13 14:32
nazywa się lista zakupów.
2020-10-13 11:07
Od roku lub dwóch lat trzeba płacić za parking pod biedroną. Początkowo wkurzało nas taka decyzja, ale obecnie dostrzegam same pozytywne efekty. Sklep biedrona znajduje się w dość newralgicznym punkcie-niedaleko jest
Od roku lub dwóch lat trzeba płacić za parking pod biedroną. Początkowo wkurzało nas taka decyzja, ale obecnie dostrzegam same pozytywne efekty. Sklep biedrona znajduje się w dość newralgicznym punkcie-niedaleko jest Skok, którego taki trochę dziki, ale obszerny parking został zlikwidowany przez budowę Seneko, jest PPNT, jest przystanek skm redlowo i cała Łużycka biurowców. Miejsc do parkowania jak na lekarstwo. Oczywiście, naturalną koleją rzeczy pracownicy wymienionych kompleksów oraz podróżujący skm wykorzystywali każde wolne miejsce do zaparkowania samochodu, co bardzo utrudniało sprawę robiącym zakupy w biedronce a także interesantom okolicznych biur oraz gościom mieszkańców Altusa. Bardzo często parkingi były obstawione do późnych godzin wieczornych. Obecnie problem zniknął.
2020-10-13 11:15
Zarządca tego parkingu to złodziej. Skoro wymaga opłat to niech wstawi szlaban, będzie wtedy jasne że musisz zapłacić. Nie zawsze spiesząc się na 3 minuty po chlebek patrzysz czy przypadkiem przydrożny bandyta nie ustawił na ciebie parkomatu i kontrolera, który często czeka za rogiem aż się odwrócisz.
2020-10-14 10:46
Jeśli parking nie stanowi np jednocześnie drogi dojazdowej do garaży podziemnych mieszkańców to bezsensem jest wstawianie tam szlabanów, żeby mieszkańcy za każdym razem pobierali bilecik, droga tez może być skrótem dojazdowym, połączeniem dwóch dróg itp wówczas ten pomysł jest bez sensu.
2020-10-13 17:35
Deweloperzy budując bloki liczą koszty i zyski, no i robią wszystko co jasne by zysk był jak największy. Nie opłaca się budować dużych parkingów, zamiast tego lepiej wcisnąć większa powierzchnię użytkową (PUM) bo to można sprzedać za znacznie większe kwoty niż miejsce postojowe zewnętrzne które bagatela może kosztować nawet 20-40k zł.
2020-10-14 09:54
Chciałem kiedyś kupićnowe mieszkanie Deweloper od razu zaznaczył że msc parkingowych już nie ma . Ludzie kupują dwa trzy msc na wynajem lub sprzedaz
2020-10-17 21:10
Według Ciebie deweloperzy coraz mniej miejsc parkingowych budują? A według mnie coraz więcej, bo do tego obliguje ich prawo budowlane. Na nowych osiedlach standardem jest kupno mieszkania bez wykupowania miejsca pod
Według Ciebie deweloperzy coraz mniej miejsc parkingowych budują? A według mnie coraz więcej, bo do tego obliguje ich prawo budowlane. Na nowych osiedlach standardem jest kupno mieszkania bez wykupowania miejsca pod auto, a potem parkowanie gdzie popadnie auta żony swojego i synka. Oczywiście najlepiej na trawniku przed wejściem, bo złe:państwo, deweloper, urząd miasta nie zapewnili miejsc parkingowych. A co do sklepów, to te parkingi dają w zarządzanie firmom parkingowym, żebyś miał gdzie zaparkować, gdy chcesz zakupy zrobić, bo dotychczas parkowali okoliczni mieszkańcy ten przytoczony synek i żona. Kumasz?
2020-10-13 07:15
...skoro 3\4 jest wtórnymi analfabetami i ma problemy z czytaniem ....
2020-10-13 09:19
2020-10-13 07:36
i nie musi to oznaczać, że takie osoby były bezstresowo wychowywane. Po prostu wieczne wtłaczanie w siebie wiary, że wszystko co się robi, jest najlepsze i nie posiada się skaz (szczególnie gdy wiąże się to z realnym
i nie musi to oznaczać, że takie osoby były bezstresowo wychowywane. Po prostu wieczne wtłaczanie w siebie wiary, że wszystko co się robi, jest najlepsze i nie posiada się skaz (szczególnie gdy wiąże się to z realnym sukcesem ekonomicznym), prowadzi do bardzo bolesnego zderzenia z rzeczywistością, jaką jest namacalne odczucie kary w postaci "mandatu". A na nagły ból wiele osób reaguje krzykiem.
2020-10-13 11:22
Masz w ogóle pojęcie na czym ono polega? Bo z komentarza wynika, że nie. To, że ktoś jest chamem to jest kwestia braku wychowania jakiegokolwiek.
2020-10-13 11:49
I proszę o wzajemność. Napisałem, że uwidoczniona w artykule negatywna postawa nie musi wynikać z bezstresowego wychowania, ale z czegoś innego.
2020-10-13 15:28
2020-10-13 11:29
To wychowywanie przez karanie doprowadziło do tego, co mamy teraz. Nie ma kary, znaczy można, niezależnie czy to legalne, moralne, czy choćby upierdliwe dla ludzi dookoła.
Zero empatii, tylko strach przed pasem.
2020-10-13 11:54
bo skoro istnieje kara w postaci "mandatu", to wychowani w tej kulturze powinni się jej poddać, a nie reagować agresją na pojawienie się kary. Nie mówiąc o tym, że powinni jej unikać.
Z tym, że wielu ludzi
bo skoro istnieje kara w postaci "mandatu", to wychowani w tej kulturze powinni się jej poddać, a nie reagować agresją na pojawienie się kary. Nie mówiąc o tym, że powinni jej unikać.
Z tym, że wielu ludzi ogranicza świat do centrum we własnej osobie i teksturę, która ładuje je się przed twarzą, to smutny fakt, ale wątpię, by wynikało to z tego, czy istnieją kary, czy nie. Raczej z tego, by możliwie się szybko zaspokoić i nie ponosić tego żadnych konsekwencji.
2020-10-13 12:36
Dokładnie ta sama reakcja.
2020-10-13 07:43
2020-10-13 07:48
Może ci cwaniacy co kombinują powninni zmienić pracę i nastawienie
2020-10-13 09:22
on przynajmniej pracuje.....a nie żeruje
2020-10-13 10:47
daje zarabiac warszawskiemu cwaniakowi z mafii. to sa ci co wczesniej zbierali haracze. dzis robia dalej to samo, w swietle prawa.
2020-10-13 09:38
zwłaszcza jak przeczytałem o tym, że czeka na tych co przekroczą czas parkowania o kilka minut
2020-10-13 10:46
ten kontroler to taki jozef bak portalu 3m
2020-10-13 11:26
Mozliwe ze masz racje proponuje powolanie komisji sledczej ;)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.