2020-04-09 14:04
Że cena jaką zapłacimy za zamknięte interesy będzie dużo wyższa niż gdybyśmy pogodzili się z kilkoma ofiarami więcej teraz. Żniwo epidemii dopiero przyjdzie kiedy zamkną się firmy, ludzie nie będą mieli pracy a budżet będzie leżał i kwiczał bo mały wariat z Warszawy wymyślił że wybory będą i kropka.
Oj słono zapłacimy za to wszystko
2020-04-09 19:02
Kto ma umrzeć ?
2020-04-09 18:13
2020-04-09 15:57
Tak będziesz myślał dopóki w najbliższym czasie nie zaczną umierać osoby z Twojego otoczenia. Na pewno wiele radości sprawi Ci wówczas praca, zarobione pieniądze, możliwość pójścia do kina, wyprzedaż w galerii i wakacyjne plany wyjazdowe.
2020-04-09 22:11
Już mieli dawno umierać porabany panikarzu
2020-04-09 17:15
Niedobrze jest popadać w skrajności. To jest wybór między dżumą a cholerą. Trzeba wybrać jakiś kompromis pomiędzy ratowaniem ludzi i gospodarki. Jak upadnie gospodarka, to ludzie też będą umierać, np. z głodu, chorób, braku opieki medycznej, no i jeszcze samobójstwa.
2020-04-09 19:12
To może ty wybierzesz, kto ma przeżyć a kto nie? Przejdziesz się po rodzinie, znajomych, sąsiadach i wskażesz, kogo skazujesz na śmierć w imię kompromisu?
2020-04-09 20:09
A może ty wybierz kto będzie umierał z głodu, albo będzie bezrobotny?
2020-04-09 20:48
A umiera ktoś z głodu z powodu koronawirusa? Masz takie dane?
2020-04-09 22:13
Ile firm i ile ludzi na koniec marca poszło na zieloną trawę i co im ten zawszaniec Morawiecki zaoferuje śmieszne 5 tysięcy zł?
2020-04-09 22:57
5 tysięcy to nie jest tak mało ;)
2020-04-09 20:06
Nie zrozumiałeś wypowiedzi. Chodzi o to, że zarówno przy jednej skrajności, jak i drugiej, będą umierać ludzie i będzie ich umierać dużo.
2020-04-09 20:49
Ok. Poproszę w takim razie o wiarygodne symulacje: ile osób umrze z głodu, jeśli utrzymamy przez miesiąc obecne zakazy, a ile umrze z powodu koronawirusa, jeśli je zlikwidujemy.
A potem sobie wyliczymy kompromis.
2020-04-09 18:16
Tak, ale to są problemy, którym można w przyszłości przeciwdziałać długofalowo. Można nimi zarządzać i je rozwiązywać stopniowo. Jak gospodarka upadnie to ją odbudujemy. I pomóc możemy wszyscy. Z mojej lodówki, jeśli
Tak, ale to są problemy, którym można w przyszłości przeciwdziałać długofalowo. Można nimi zarządzać i je rozwiązywać stopniowo. Jak gospodarka upadnie to ją odbudujemy. I pomóc możemy wszyscy. Z mojej lodówki, jeśli trzeba, nakarmię dodatkowo 4-5 osób. Porozmawiam z załamanym kolegą. Będę podwozić dzieci sąsiadki do szkoły. Dorzucę się na akcje społeczne. A jeśli sam zostanę w trudnej sytuacji to sprzedam majątek (trudno) i pójdę np. do prac interwencyjnych.
Natomiast w najbliższych tygodniach nie podłączę starszej sąsiadki do respiratora, nie podam jej leków...
2020-04-09 19:04
Wiele rzeczy można, ale jakoś nie wychodzi i nigdy nie wychodziło. Dlaczego dziś się nie rozwiązuje problemów społecznych?
Mam wrażenie, że nie zdajesz sobie sprawy ze skali problemów przy upadku gospodarki, ani
Wiele rzeczy można, ale jakoś nie wychodzi i nigdy nie wychodziło. Dlaczego dziś się nie rozwiązuje problemów społecznych?
Mam wrażenie, że nie zdajesz sobie sprawy ze skali problemów przy upadku gospodarki, ani tego, jak długo to będzie trwało.
Ze swojej lodówki nikogo nie nakarmisz, bo będzie pusta. Z załamanym kolegą nie porozmawiasz, bo popełni samobójstwo. Dzieci nie będziesz podwozić, bo nie będziesz mieć na paliwo, a same dzieci będą głodne. Majątek sprzedasz za grosze. Prac interwencyjnych nie będzie, bo to Polska, a nie USA.
Może akurat Ty masz wystarczająco duży majątek, by przetrzymać kryzys, ale większość społeczeństwa nie ma w ogóle oszczędności.
2020-04-09 20:55
Opinia wyróżniona
Mam okazję żyć na tyle długo, żeby pamiętać (i doświadczyć) paru kryzysów. Ekonomicznych, gospodarczych, politycznych. Mam też okazję obserwować skok społeczny i gospodarczy Europy Środkowej ostatnich 30 lat. Nie zawsze
Mam okazję żyć na tyle długo, żeby pamiętać (i doświadczyć) paru kryzysów. Ekonomicznych, gospodarczych, politycznych. Mam też okazję obserwować skok społeczny i gospodarczy Europy Środkowej ostatnich 30 lat. Nie zawsze idealny, często trudny, obarczony wieloma problemami. Miałem okazję pracować w miejscach, które pozwoliły mi widzieć i rozumieć skalę tych problemów biedy, ubóstwa, wykluczenia społecznego. Miałem też okazje patrzeć na pozytywne zmiany społeczne i dynamiczny wzrost gospodarczy, na rosnący standard życia ludzi i poziom ich zadowolenia z życia. Jedno i drugie trwa. Kryzysy są stanem trudnym, ale przemijającym. Kryzys to jest załamanie, a nie koniec świata. Z gruzów się podnosimy, bo tak jest skonstruowana cywilizacja. Końcem za to definitywnym jest niewątpliwie śmierć bliskiej osoby. Wszyscy oczywiście umrzemy. Ale czy powinno się to dziać w sposób niespodziewany, nagły albo tylko z powodu braku sprzętu, bez możliwości kontaktu z najbiższymi, w samotności?
Problemy społeczne, kryzysy ekonomiczne się rozwiązuje. Od kilku tysięcy lat. Codziennie. Nie tak szybko i nie tak skutecznie jak byśmy chcieli i jak powinniśmy, ale potrafimy. To są zagrożenie, które znamy, znamy rozwiązania, potrafimy zrobić coś konstruktywnego i skutecznego. I może to robić niemal każdy. Zaczynając od podania ręki najbliższej osobie. Przeciw nowemu wirusowi nie mamy (jeszcze) niczego. To zagrożenie, którego nie znamy. Wyniki badań są niepełne, nie znamy skali zakażalności, skali śmiertelności, stopnia uszkodzeń organizmu, długofalowych konsekwencji choroby. Nie mamy leku ani szczepionki. Możemy tylko kupować czas specjalistom.
Zgadzam się, że to jest wybór. Czy chcemy wybierać skok w nieznane, licząc, że nie będzie tak źle i ryzykując, że może być tragicznie. Czy zachować względną ostrożność licząc się z poważnymi konsekwencjami, których mechanizmy jednak rozumiemy.
2020-04-10 08:20
moim zdaniem histeria tej pandemii jest mocno związana z sferą egoizmu jaka narosła w ludziach .
Tak jak pisała pierwsza osoba w poście " masz siedzieć w domu , stracić pracę bo moja matka może zachorować "
rozwiń...
moim zdaniem histeria tej pandemii jest mocno związana z sferą egoizmu jaka narosła w ludziach .
Tak jak pisała pierwsza osoba w poście " masz siedzieć w domu , stracić pracę bo moja matka może zachorować "
Niestety , nie sądzę że ta osoba otworzy potem lodówkę , będzie chciała komuś pomóc. Również obserwuję na co dzień , z dużym niepokojem dominujące dzisiaj ja-ja-ja . Tylko to się liczy .
Są osoby które mocno wzbogaciły się na tej pandemii kosztem większości społeczeństwa . Kiedyś tak nie było .
2020-04-10 12:18
Akurat egoizm można by zarzucić obu postawom;
- masz siedzieć w domu, bo ja
- pójdę do pracy, bo ja
- idę do lasu, bo ja
- idę na rower, bo ja
Podobnie jak histerię. Mamy zidentyfikowane dwa
Akurat egoizm można by zarzucić obu postawom;
- masz siedzieć w domu, bo ja
- pójdę do pracy, bo ja
- idę do lasu, bo ja
- idę na rower, bo ja
Podobnie jak histerię. Mamy zidentyfikowane dwa zagrożenia: pandemia i kryzys gospodarczy. Na temat obu powstają wypowiedzi histeryczne.
Są osoby, które mocno wzbogacają się na każdych kryzysach i niepokojach (dostarczają worki na wały przeciwpowodziowe, a potem wystawiają rachunek za piasek). Zawsze tak było.
2020-04-09 23:24
To powinien być skok do przodu, ale taktyczny.
Zamiast noszenia szmat na twarzy, możemy równie dobrze nosić butelki "dar natury" z filtrem.
Jeśli to tylko działa.
Mogę w takim, lub dowolnym zestawie, pójść do szpitala zakaźnego jako tester jeśli uznam, że to ma sens.
Na pewno nie przemawia do mnie akcja #bewareforest
2020-04-09 20:52
No dobrze, to kogo odstrzelimy teraz, żeby kolega nie popełnił tego samobójstwa? Babcię, bo się już nażyła czy może stryjka, bo pijus?
2020-04-09 15:29
Chyba nie zdajesz sobie sprawy co wiąże się ze zmianą terminu wyborów - jakoś małpy drące pyski z plakietkami konstytucja teraz zamilkły....hmmm Poza tym gorzej byś kwiczał, gdyby ktoś z twoich bliskich załapał syf - lub sam.
2020-04-09 14:49
spowodowało, że ludzie bagatelizują jego znaczenie - jak Ty w tym komentarzu. Serio myślisz, że gospodarka miałaby się dobrze, gdyby pozwolić na rozprzestrzenianie się wirusa, przez co zachorowań byłoby o wiele więcej
spowodowało, że ludzie bagatelizują jego znaczenie - jak Ty w tym komentarzu. Serio myślisz, że gospodarka miałaby się dobrze, gdyby pozwolić na rozprzestrzenianie się wirusa, przez co zachorowań byłoby o wiele więcej niż obecnie, a zgonów tysiące dziennie?
Myślisz, że jak pod względem rozprzestrzeniania się choroby doszło by do sytuacji jak w północnych Włoszech ( a nawet gorszej - bo oni z opóźnieniem ale jednak wprowadzili radykalne obostrzenia), to gospodarka miałaby się dobrze? Bo mi to wygląda na jeszcze gorszy scenariusz, gdzie poza kryzysem gospodarczym masz też tysiące zgonów i dziesiątki (setki?) tysięcy chorych.
2020-04-09 15:16
Wyglada na to, ze wirus nie jest az tak zakazny jakby sie wydawalo. Do wiekszosci zarazen dochodzi tam gdzie ludzie sa na niego wystawieni przez dlugi czas, czyli w szpitalach i miejscach gdzie dlugo przebywaja
Wyglada na to, ze wirus nie jest az tak zakazny jakby sie wydawalo. Do wiekszosci zarazen dochodzi tam gdzie ludzie sa na niego wystawieni przez dlugi czas, czyli w szpitalach i miejscach gdzie dlugo przebywaja nosiciele. Twierdze tak dlatego, ze nie widac wielkiej fali zarazen wsrod pracownikow handlu, gdzie z pewnoscia stykaja sie z utajonymi nosicielami. Powinno sie wiec utrzymac tylko te ograniczenia, ktore nie uderzaja mocno w gospodarke i zdrowie. Wiec zakaz zgromadzen i imprez masowych i zdalna praca wszedzie gdzie to mozliwe. Ale sklepy, uslugi, fabryki powinny normalnie pracowac. No i dac ludziom isc do lasu czy na plaze. Generalnie tam gdzie moga sie rozpierzchnac, bo zaraz bedziemy mieli wysyp problemow zwiazanych z dlugotrwalym zamknieciem.
2020-04-09 14:36
Panny i mewy czekają ;)
2020-04-09 14:34
Nie będę płakał jeśli Ty będziesz ta ofiarą.
Ale nie chcę by ktoś z mojej rodziny umierał.
Chcesz kogoś narażać?
Narażaj wyłącznie siebie.
2020-04-09 15:21
Ty możesz sobie nie chcieć, aby ktoś z Twojej rodziny umarł. Prawda jest taka, bo być może masz z 4 lata i nie wiesz, ale każdy umiera, bez wyjątku. Ciebie tez to czeka.
2020-04-09 15:29
idż pogadaj z lustrem - może ci coś powie
2020-04-09 14:41
proszę mi udowodnić że noszenie wilgotnej ściery w upale na twarzy cokolwiek mi daje poza szkodzeniem mi i kiszeniem mnie w wilgotnej bakteryjnej zupie
2020-04-09 14:39
A czy wiesz że t tak umrze , wszyscy jesteśmy śmiertelni.
2020-04-09 13:47
czy jednak wybory kopertowe ?
2020-04-09 13:53
2020-04-09 13:54
2020-04-09 13:56
2020-04-09 13:57
2020-04-09 21:19
2020-04-10 10:43
2020-04-09 13:59
2020-04-09 14:00
2020-04-09 16:17
Szef kancelarii premiera z czasów Donalda Tuska, Tomasz Arabski, został skazany przez Sąd Okręgowy w Warszawie na karę 10 miesięcy pozbawienia wolności, z zawieszeniem kary na 2 lata. Powód? Niedopełnienie obowiązków w związku z organizacją feralnego
lotu do Smoleńska w dn.10 kwietnia 2010 roku. Prawda, że lepsze?
2020-04-09 16:32
za sasina się nie zabrali bo to ich człowiek jak i ci z ministerialnej farmy troli
2020-04-09 16:57
2020-04-09 17:54
2020-04-09 18:03
2020-04-09 19:25
2020-04-09 19:44
2020-04-09 21:20
Kupując u nich sprzęt
2020-04-09 14:01
Żeby Senat mógł tą ustawę odrzucić co też uczyni
2020-04-09 14:19
2020-04-09 14:23
taki sejm zafundowała nam zdeterminowana pincet prowincja i leniwie zwisające miasto.
2020-04-09 15:16
złodziejskich praktyk pokemonów i ich wiernych wyborców to chyba już nikt nie przebije
2020-04-09 16:01
To wy jesteście złodzieje i banasie!
2020-04-09 16:08
albo pincetplus ogladajacy tvp1 i dlatego nie wie że wg statystyk watchdog pis nakradł w rok wiecej niż po-psl przez 8 lat
2020-04-09 16:16
2020-04-09 16:37
Stawki normalne, czy ekstra?
2020-04-09 17:37
2020-04-09 17:56
2020-04-09 20:04
To pokazuje ilu was jest
2020-04-09 17:55
Grillowac , grillowac dzbanie
2020-04-09 17:55
2020-04-09 20:03
2020-04-09 20:03
2020-04-09 14:12
Beda bo w 2015 platforma tego chciała ;)
2020-04-09 15:24
Pawłowicz, głośno o tym krzyczała kilka ładnych lat temu.
2020-04-09 20:05
Konstytucja!
2020-04-09 17:58
Miało być dla szpitali
2020-04-09 15:53
2020-04-09 13:57
Ciekawe panie szumowski bardzo ciekawe! -Taki sam z ciebie kłamca jak z morawieckiego dwukrotnie skazanego kłamcy!
2020-04-09 14:17
teraz nawet nie maseczka ale zwykły szalik starczy
2020-04-09 14:25
2020-04-09 16:45
Dlatego PO i PSL straciło w 2015 roku władzę.
2020-04-09 17:59
I już nigdy nie dojdziecie do władzy
2020-04-10 10:44
po i psl takżę
2020-04-09 17:59
2020-04-09 18:05
2020-04-09 20:06
2020-04-09 22:10
Zieeew.
Jak tam działki morawieckiego pod Wrocławiem ? Jak srebrne wieże kulawego?
2020-04-09 15:16
Bo jak mnie ten tłumok zmusi do zakupu maseczki, skoro odebrał mi możliwość zatrudnienia, żadnego siana od rządu nie dostaję i nie mam zamiaru płacić za następne wydziwianie. A z domu wychodzę i wychodzić będę.
2020-04-09 20:07
Sędzia , prokurator czy miernota życiowa jesteś?
2020-04-10 10:44
2020-04-09 14:51
Będą kopertowe. PiS nie bez powodu obsadził swojego człowieka na szefa "Poczty Polskiej".
2020-04-09 17:41
2020-04-09 18:57
I POzamiatane
2020-04-09 22:11
2020-04-10 01:20
2020-04-10 00:27
120%
2020-04-09 14:53
Jezeli tak jest to niech konus idzie na woluntariat razed ze swoimy przydu*asami do szpitala. Kazda pomoc sie przyda.
2020-04-09 17:43
Zrobią wszystko aby utrzymać się prz korycie i za wszelką cenę
2020-04-09 18:57
POgódź się z tym w końcu
2020-04-09 20:08
Masz jakieś kompleksy ?
2020-04-09 14:57
A co to za pytania? Już od miesiąca było wiadomo, że tych wyborów nie będzie 10 maja! Jeśli jednak "po trupach" PiSlam je zrobi, to będą mieli frekwencję 25-30%!!! Żadna to wiarygodność!
2020-04-09 15:06
Nie pojde stac w kolejce do skrzynki. Do sklepu musze, ale do skrzynki nie. No i nie podoba mi sie, ze mam razem z glosem podawac pesel, bo to znaczy, ze moj wybor nie jest tajny.
2020-04-09 19:42
A kogo obchodzą wyborcy głosujący na innych kandydatów? Ważne, żeby na wybory poszedł elektorat PiS, a on pójdzie. Że też ludziom trzeba tłumaczyć takie proste rzeczy. ;-)
2020-04-09 21:23
Ale to POziom jej wyborców
2020-04-09 22:53
Ja jestem elektoratem PiS i nie pojde. A elektoratem w zasadzie bylem, bo to parcie po trupach do wyborow spowodowalo, ze PiS moj glos stracil. Glosowalem na nich tylko dlatego, ze mialem nadzieje, ze nie wpuszcza nam muzulmanow. W tej kwestii dali rade, ale to co robia teraz zupelnie mnie zniechecilo.
2020-04-10 12:03
wpuścili tysiące hindusów
2020-04-09 21:22
2020-04-09 15:33
A kto by chciał rządzić gospodarką,która się pogrązy w kryzysie po kwarantannie, wydaje mi się,że PO już dawno zrezygnowało,dlatego nie chcą tych wyborów..
2020-04-09 20:08
2020-04-09 15:48
Te gdańszczanin - za dużo tvn i soku z buraka
2020-04-09 16:03
2020-04-09 16:12
białe jest białe a czarne...
przecież TVN jest amerykańskie a pisiory uwielbiają "hameryke"
a sok z buraka jest zdrowy ;-)
2020-04-09 20:09
2020-04-10 17:27
ja mam dowód wystarczy wejsc na nasdaq spółka Discovery notowana na nowojorskiej giełdzie poprzez podmiot zależny SNI jest wiekszosciowym udziałowcem ITI i TVN (za wiki)
2020-04-09 19:00
Tak jak ty myśli 13% i koniec , nic już nie zdziałasz tak jęcząc
2020-04-09 15:29
Nie bedzie przełozenia , będziemy mieli listonosza za prezydenta. Za pół roku najdalej za rok kiedy zaczną się prawdziwe problemy PiS sam odda władzę .
2020-04-09 18:44
Nie liczyłbym na to. W końcu dali TVP 2 mld co roku przez 5 lat. Ich elektorat tym bardziej wierzy, im bardziej fakty nie pasują.
2020-04-09 20:10
2020-04-09 20:48
2020-04-09 23:55
Jak przełożymy to będziemy oglądać jednego imbecyla w nieskończoność, a całe zasoby pójdą w jego promocję. Wybierzmy go dziś i niech podpisuje, a reszta niech powróci do swoich zadań.
2020-04-11 10:35
On kopert nigdy z ręki nie wypuści.
2020-04-09 13:47
Ja sie ciesze bo zasilek dalej bedzie wyplacany, do tego wszystkie swiadczenia, a jak bylo wczesniej? Nawet nie bede mowic, teraz jest zycie i widac ze rzad jest odpowiedzialny. Mowcie co chcecie ale w maju uwazam ze
Ja sie ciesze bo zasilek dalej bedzie wyplacany, do tego wszystkie swiadczenia, a jak bylo wczesniej? Nawet nie bede mowic, teraz jest zycie i widac ze rzad jest odpowiedzialny. Mowcie co chcecie ale w maju uwazam ze wybory to koniecznosc aby to kontynuowac. Trzeba sie poswiecic jesli dalej chcemy zyc na europejskm poziomie.
Wracajac jescze do obostrzen to w pelni popieram, uwazam nwaet ze powinni zrobic jak w chinach - wszystko zamknac na cztery spusty to w dwa tygodnie nie byloby juz wriusa :)
2020-04-09 13:53
2020-04-09 14:34
JAkos mnie nie chca nic dac, dranie! A rzyc to mam swoja.
2020-04-09 15:41
To wszystko podatki, hallo.
2020-04-09 16:17
razem z macierenką i jego wybuchającymi parówkami
2020-04-09 13:56
wiara to sprawa prywatna
2020-04-09 14:02
A nie wierzący to co ? do kogo się pomodlom? -chyba do szatana!
2020-04-09 16:15
nasz najlepszy katolicki polski i prawilny, mimo że stoimy nad przepaścią to dzięki niemu dalej idziemy do przodu
2020-04-09 20:12
Miałeś chociaż psa?
2020-04-09 21:26
Wieszała ci na szyi żeby chociaż pies się z tobą bawił?
2020-04-09 17:49
Idź do szkoły i poucz się ortografii ! Bo od tych błędów aż głowa mnie rozbolała .
2020-04-09 18:49
2020-04-09 13:57
2020-04-09 13:59
2020-04-09 18:18
Naukowiec pracujący nad sztuczną inteligencją.
2020-04-09 21:27
Od 68
2020-04-09 14:00
Przedobrzyłeś. Zbyt ewidentny trolli g :)
2020-04-09 14:05
A ile zapłacono Ci za ten wpis? Bo chyba mało, skoro zabrakło Ci polskich liter.
2020-04-09 14:06
Wyobraź sobie, że jeżeli ludzie nie będą pracować, to może być krucho z pieniędzmi na zasiłki i daniny. Tak drobny szczegół.
2020-04-09 14:16
A nasz prawdziwy Polski Patryjotyczny Katolicki żąd wie z kąd wziąć pieniądze! Trzeba niedawać POtologi, zabrać złodziejom od vatu i żadnych zwrotuw nie dawać, wydrukować i dawać ludziom co potrzbujom!
2020-04-09 17:05
ZwrotÓw.
Rany julek !!!!!! suweren na oczy nie widział słownika.
2020-04-09 21:20
Wg mnie to był żart, ale kto tam ich wie ;)
2020-04-09 21:28
Prymitywny po rodzicach ?
2020-04-09 14:19
Odpowiedzialny bo potrafi kupić naród? Wierzący? A co tu jest z wiarą związane? Jedynie chyba zasłanianie się krzyżem,ale z wiarą raczej to nie ma nic wspólnego. Smutne to. I ciągłe oszukiwanie. Mój kolega miał
Odpowiedzialny bo potrafi kupić naród? Wierzący? A co tu jest z wiarą związane? Jedynie chyba zasłanianie się krzyżem,ale z wiarą raczej to nie ma nic wspólnego. Smutne to. I ciągłe oszukiwanie. Mój kolega miał koronawirusa, leżał przez 3 tygodnie w domu i nigdzie nie był oficjalnie podany. Koleżanki znajoma zmarła na koronawirusa lat ponad 30. I też jej nigdzie nie podano. Więc gdzie tu odpowiedzialność i uczciwość. Chyba że odpowiedzialne zatajanie prawdy, żeby ludzi nie przerażać. W Czechach dostają 5 maseczek w tygodniu,a my? Mamy się czymkolwiek zasłaniać. .. Wiem, że niełatwe to wszystko i spadło na rząd i pewno mało kto potrafi sobie z tym poradzić, ale proszę nie pisać o odpowiedzialności i wierze,bo moim zdaniem to nie ma nic wspólnego z rządzącymi.
2020-04-09 18:46
Czechy. Ludność 10 mln x 5 maseczek = 50 mln maseczek ... tygodniowo!
Pewnie jeszcze eksportuja z 500 mln maseczek... Czechy to potęga... Chiny drżą...
2020-04-09 14:52
Szukacie jeszcze do pracy przy tych komentach na zamówienie? Popisze bo się dobrze będę bawił przy tym. A to ważne lubić swoją prace
2020-04-09 15:10
2020-04-09 17:13
Niektórzy to maja bajzel pod deklem...wierzacy rzad...
2020-04-09 17:46
Zobaczysz dzbanie co będzie po zakończeniu epidemi , wtedy błagalnym głosem i na kolanach będziesz prosił o 1 zł na chleb bo przyjdzie armagedon !
2020-04-09 21:29
Dalej na Kurkowej ?
2020-04-09 18:24
Jaki rząd taki wyborca...
2020-04-09 18:45
Taki rząd, jaki wyborca.
2020-04-09 20:19
to prawdziwa zaraza... i nie dlatego, ze sa akurat bezradni i bezmysli (bezproduktywni) w czasie epidemii... zbudowali bantustan z dykty gorszy niz ten oryginalny w rpa... w tym kartonowym panstewku dobrobyt
to prawdziwa zaraza... i nie dlatego, ze sa akurat bezradni i bezmysli (bezproduktywni) w czasie epidemii... zbudowali bantustan z dykty gorszy niz ten oryginalny w rpa... w tym kartonowym panstewku dobrobyt bezmozgowego elektoratu, niezbednego do utrzymania wladzy, budowany jest z naszych podatkow!!! miliardy rozdawane w ramach realizacji wyborczych obietnic musza zalamac budzet, i w konsekwancji doprowadzic panstwo do gospodarczego upadku... piss jako narodowy socjalizm zawlaszczyl sobie, bezprawnie, prawo do decydowania o wszystkim, bez wzgledu na konsekwencje... pod pretekstem pissdemi covid19 piss rozpocznie realizacje : 5G, roszczen paspozydow 447, obrotu bezgotowkowego, przymusowych szczepien, ktore sa za"chip"owaniem obywateli (w chinach juz to dziala pod nazwa markery!!!) reasum pis wraz z rzadem to realna zaraza dla Polski i obywateli!
2020-04-09 21:30
Jak opozycja ma takich jak ty wyborców
2020-04-09 22:22
Bydlak Kaczyński myślisz że tyle pociągnie? Jak szlag w końcu trafi tego psychopate to te jego eunuchy pozgryzaja się wzajemnie
2020-04-09 21:52
Ciezko sie czyta ta wypowiedz....
2020-04-09 13:48
Najgłupszy z zakazów, bardziej szkodzi niż pomaga!
2020-04-09 13:54
2020-04-09 21:31
2020-04-09 13:54
2020-04-09 14:26
Matoł
2020-04-09 14:40
2020-04-09 21:32
2020-04-09 21:31
2020-04-09 13:56
jeszcze z tydzień
2020-04-09 14:03
Uroczyste otwarcie lasów nastąpi 20 Kwietnia
2020-04-09 14:08
Kwiecień piękny na to miesiąc, szczególnie jutro
2020-04-09 14:17
Las jest otwarty wystarczy użyć nóg. Zakaz wstępu do lasów jest niezgodny z prawem więc mogą mi skoczyć. Nie ma dnia żebym nie spędzał czasu w lesie :-)
2020-04-09 14:30
tam masz wymienioną podstawę prawną. O tym czy jest ona słuszna decyduje sąd a nie jakiś anonimowy internauta.
2020-04-09 15:03
Ta podstawa prawna nie jest nad tylko pod konstytucją RP. nie ma więc zastosowania.
2020-04-09 15:10
jak napisałem - o tym decyduje sąd a nie jakiś anonimowy internauta
2020-04-09 15:17
Więc ja sobie w sobotę do tego lasu idę, mandatu nie przyjmę i sąd zdecyduje.
2020-04-09 19:08
Problem polega na tym, że nie wypiszą mandatu, którego Ty mógłbyś nie przyjąć. Sporządzą notatkę i zawiadomią naczelnego d*pka sanitarnego, który nałoży na Ciebie karę 30tys z terminem płatności 7 dni, a jak nie
Problem polega na tym, że nie wypiszą mandatu, którego Ty mógłbyś nie przyjąć. Sporządzą notatkę i zawiadomią naczelnego d*pka sanitarnego, który nałoży na Ciebie karę 30tys z terminem płatności 7 dni, a jak nie zapłacisz, to komornik Ci wejdzie na konto, albo zajmie Twoje mienie. Oczywiście będziesz mógł zaskarżyć tą decyzję i dochodzić swoich praw przed sądem i jestem pewien, że wygrasz taki proces, ale potrwa to kilka lat, znając polskie realia. Jeśli ukryjesz pieniądze i zajmie Ci np samochód, to już go nie odzyskasz. Zrobią jakąś śmieszną wycenę i dostaniesz te 30tys za auto warte 60tys. Takie to złodziejskie państwo! Złodziejskie instytucje, nierząd zwany rządem i bandycka policja. Wymiotować mi się chce, jak pomyślę, że mieszkam w takim ku*widołku.
2020-04-09 19:51
Dopisuj to w innych dyskusjach. Może ostudzi to "keyborad warriorów".
2020-04-09 21:33
Prawo to prawo
2020-04-09 22:23
W tym kraju prawem policja sobie d*pę podciera.
2020-04-09 21:33
Twój dziadek na czołgu przyjechał
2020-04-09 22:24
G.. mi komornik zrobi tyle ci powiem
2020-04-09 15:22
Jak w sądzie drzwi się otworzą, to będą sądy miały inne, trochę ważniejsze sprawy do rozpatrywania, niż spacerki po lesie.
Biorąc to pod uwagę, idę się przebiec do lasu, a jeżeli będzie taka konieczność, to i sąd w odległej przyszłości odwiedzę.
Jednak śmiem w takie odwiedziny wątpić.
2020-04-09 15:28
Zawiera głównie jakieś mętne ogólniki i na dobra sprawę nie wiadomo co autorzy mieli na myśli, więc każdy może sobie interpretować ją pod swoje potrzeby. Konstytucja RP z 1997 jest typowym przykładem jak nie pisać ustawy zasadniczej.
2020-04-09 15:55
Będę czekał na Ciebie z bloczkiem mandatowym!
2020-04-09 14:19
Póki co obowiązuje do 19 kwietnia, natomiast pytanie czy w związku z suszą i brakiem opadów nie powinni wprowadzić całkowitego zakazu korzystania z lasów do późnej jesieni.
2020-04-09 14:22
Niektórzy liczą, że dorobią sobie dzięki jagodom, grzybom więc trochę słabo z tą późną jesienią.
2020-04-09 14:28
czy coś się zmieniło ostatnio?
2020-04-09 15:18
Niestety tak. Przedłużone do 19
2020-04-09 14:20
2020-04-09 14:44
Jednakże w związku z suszą i tak trzeba uważać w lesie.
2020-04-09 15:00
Nie palę, nie robię grilla, nie wyrzucam śmieci, ja po lesie tylko spaceruje. Spowoduje tym pożar?
2020-04-09 16:11
Oby było więcej takich jak Ty. Niestety ilość śmieci w lesie, w tym butelek pokazuje że może lepiej w związku z suszą pozamykac lasy?
2020-04-09 21:34
2020-04-10 00:31
Ale jesteś jak lewak, cyklista - przez Ciebie to wszystko, bo po lesie chodziłeś zamiast do kościoła
2020-04-09 15:29
2020-04-09 16:39
Także nie tylko się nie wycofują, ale próbują nieudolnie legalizować wcześniejszy zakaz.
2020-04-09 16:40
i o to chodziło, wszyscy pytają o lasy a przeanalizuj co pchneli w między czasie jak wszyscy sie pochylali/pochylają nad lasami ;)
2020-04-09 19:03
2020-04-09 19:49
I z nich nie wychoodzą?
2020-04-10 04:04
Najlepiej niech jeszcze zabronią oddychać i będzie po sprawie
2020-04-09 13:49
Odbędą się one nie wcześniej, niż w drugiej połowie czerwca!
2020-04-09 14:03
powinny owszem być obowiązkowe maseczki, ale gospodarka powinna już po świętach wracać do normy, może być z ograniczeniami ilościowymi, ale firmy muszą zacząć pracować. Szczyt zachorowań jest teraz, do niedzieli będzie
powinny owszem być obowiązkowe maseczki, ale gospodarka powinna już po świętach wracać do normy, może być z ograniczeniami ilościowymi, ale firmy muszą zacząć pracować. Szczyt zachorowań jest teraz, do niedzieli będzie widać czy go mijamy czy jeszcze nie. Trzeba myśleć nieco dalej niż tylko na 3 dni naprzód. Popieram od początku PiS i rząd, ale tu po prostu przedobrzyli. Więcej odwagi panie premierze i więcej luzu. Szybka i trochę przesadna decyzja o zamknięciu wszystkiego była mimo wszystko dobra, ale kraj musi zacząć normalnie działać. Zdalnie można tylko papierki w urzędach i korporacjach przerzucać.
2020-04-09 14:25
Skąd taki wniosek?
2020-04-09 15:32
2020-04-09 21:35
2020-04-09 22:49
która ma 10x więcej zarażonych na liczbę mieszkańców luzuje obostrzenia od połowy kwietnia a prawie całkowicie je znosi od 1 maja natomiast nasz rząd dokłada w tym czasie nowe?
2020-04-09 23:21
Robiąc testy wiedzą co i jak. Gospodarka musi działać. Niemcy tak samo
2020-04-10 00:56
u nas testujemy tylko ludzi w złym stanie zdrowia, i nadal nie mamy zabezpieczenia w podstawowy sprzęt ochronny nawet dla personelu medycznego...
troche to smutne po tym jak mądre głowy w telewizji jeszcze w marcu powtarzały jak to jesteśmy świetnie przygotowani do epidemii kupując przez agencje rezerw węgiel zamiast masek
2020-04-09 13:49
Zdrowia wszystkim!!!
2020-04-09 14:24
w maju 2022 bedzie lepiej
2020-04-09 14:40
To niech czeka, przygotujemy mu przytulna cele z telewizorem, zeby sie nie nudzil w w tym czasie.
2020-04-09 21:35
Szczepionkę niech sobie ten klamliwy ch.. wsadzi w d...
2020-04-09 13:49
2020-04-09 14:11
Za PO jakoś nic za darmo nie chcieliście. Byliście tak poniżeni jako społeczeństwo że baliście się patrzeć drugie o w oczy. Tak was wychowali komuniści i peowcy. A teraz wszyscy odważni. wszystko daj za darmo. Uszyj sobie maseczkę ofiaro losu
2020-04-09 14:14
Dzis grzesiulku rządzi PiS nie PO. Typowe myslenie, a w przeszłości... Towarzyszy z pisu bronisz dla idei czy płacą ci za to?
2020-04-09 14:19
2020-04-09 14:35
A co musi umieć?
2020-04-09 14:57
2020-04-09 15:35
Nikt nic nie musi. Ani mężczyźni ani kobiety. Lepiej być życiową ofermą.
2020-04-09 18:07
Nie , lepiej wybierac rzad któremu płacisz na służbę zdrowia , podatki itp. , ów rząd zrobi nakaz "noś" maseczke a Ty jak taki baranek na rzez idziesz i kupujesz za swoje ja to jestem bardziej ciekaw czemu ministerstwo
Nie , lepiej wybierac rzad któremu płacisz na służbę zdrowia , podatki itp. , ów rząd zrobi nakaz "noś" maseczke a Ty jak taki baranek na rzez idziesz i kupujesz za swoje ja to jestem bardziej ciekaw czemu ministerstwo pewne odmówili kupna maseczek po 80 gr(czy ile tam bylo) a następnego dnia kupiło po 2,50 i nadmienie że nie chodzi o 100 czy 200 sztuk
2020-04-09 17:03
Jestem kobietą i za cholere nie potrafie szyć mimo najszczerszych chęci.
2020-04-09 14:34
A czemu miałbym chcieć coś od PO, która jest ponoć liberalna?
Teraz rządzą nami socjaliści, więc oczekuję socjalu.
2020-04-09 14:36
A 500+ i 13 emerytura jest za darmo.
2020-04-09 14:12
2020-04-09 14:54
Może być papierowa?
2020-04-09 23:47
Może być, nawet lepsza, bo pokazuje nasz narodowy pęd do technologii i samochodów elektrycznych.
2020-04-09 14:59
2020-04-09 18:08
Aaaa to nie mam , same tylko zasmarkane a ponieważ jestem Eko izywam ich jako papieru toaletowego
2020-04-09 23:38
Może być, jeśli jest z papieżem albo maryją. Oczywiście z papieżem polakiem nie jakimś faszystą.
2020-04-09 14:21
...maseczce. Przewiewna chustka, żeby kulson się nie przyczepił i gitara.
2020-04-09 14:39
Taka zwykła chusta nie chroni nikogo, naukowcy robili badania. Powinni doprecyzować, że należy mieć maskę n95 i tyle, nikt nie będzie łaził
2020-04-09 14:42
Ja nie mam maseczki, bede nosil komin albo kominiarke.
2020-04-09 15:03
Już widzę jak ludzie noszą maski w upale.
A żond niech zacznie od siebie, najlepiej już dziś. Nie będę musiał tych bezczelnych ryjów oglądać.
2020-04-09 15:37
rząd - piszmy poprawnie po polsku ;)
2020-04-09 16:19
lepiej pasuje
2020-04-09 16:20
Ten rząd to nie jest rząd tylko żont.
2020-04-09 17:25
Tacy madrale tez tak mowili we Włoszech. Później wywozili ich wojskowymi ciezarowkami
2020-04-09 18:10
Tak ? Wnioskujesz to bo widziales/las na własne oczy? Te zdjęcia z tv gazet itp były z Włoch ale z innego roku jakos Szwedzi żyją normalnie
2020-04-09 18:55
A trzeba miec nierówno pod sufitem, żeby podejrzewać mistyfikację w Wloszech, no chyba że sie czerpie wiedzę tylko do szwagra
2020-04-09 15:10
ja cie, jak dorosnę to chcę być taki jak ty
2020-04-09 14:22
maseczkę zrób sobie sam,to bardzo proste wystarczy koszulka i dwie gumki recepturki!
2020-04-09 14:52
2020-04-09 14:25
2020-04-09 14:32
2020-04-09 15:06
2020-04-10 10:30
Tak zwłaszcza rozdawnictwo wspaniałe wpływa na PKb i zmniejsza zadłużenie państwa
2020-04-09 15:09
napisane, że może być chustka. Co bardziej kreatywni użyją komina albo szalika. Może być klubowy. Obawiam się tylko ustawek szalikowców pod lidlami, biedronkami :)
2020-04-09 20:10
Mamy z domu nie wychodzić ;)
2020-04-09 13:50
Brzmi Orwellowsko trochę.
Wybory w żadnym wypadku nie powinny być przeprowadzone. Powinien być wprowadzony stan wyjątkowy lub stan klęski żywiołowej, które pozwoliłby na ich przesunięcie.
Ale
Brzmi Orwellowsko trochę.
Wybory w żadnym wypadku nie powinny być przeprowadzone. Powinien być wprowadzony stan wyjątkowy lub stan klęski żywiołowej, które pozwoliłby na ich przesunięcie.
Ale dobrze, niech PiS porządzi wreszcie w czasie kryzysu. Do tej pory mogli czeprać garściami z dobrej sytuacji gospodarczej i rezerw, które zostawili im poprzednicy (przez łosiem ostatnich lat). Teraz jesteście na swoim. Niech IV RP sobie radzi.
Póki co jest dramatycznie.
- Niedofinansowana służba zdrowia.
- Wprowadzone na szybko pseudo stany epidemii, z obostrzeniami, które nie mają podstawy prawnej.
- Nieweczenie wizerunku Polskiej Policji przez MSW, które wydaje im niezgodne z prawem rozkazy.
- Agencja Rezerw Materiałowych, która zamiast kupować maski i sprzęt ochronny skupowała słabej jakości węgiel z naszych kopalni, by gornicy mieli 15-tkę.
A jak będzie źle, to nikt na tych ludzi nie zagłosuje przez najbliższe kilkanaście lat.
2020-04-09 14:06
Jedyny sposób żeby ludzie przejrzeli na oczy co reprezentuje sobą obecny rząd to moment w którym głód im zajrzy w oczy. Mit państwa dobrobytu padnie na twarz szybciej nim zdążymy powiedzieć "Niech nam żyje prezydent z kwarantanny"
2020-04-09 18:50
Nie padnie. Oni (elektorat) dosłownie wierzą, a ewentualne problemy tylko umocnią ich wiarę.
2020-04-09 19:10
Dokładnie tak. Gdy Stalin żył, też wielu go kochało.
2020-04-09 14:19
" piniedzy nie ma i nie bedzie" a teraz okazuje się że mięli w skarpetach kasę i PIS z tego bierze garściami
ciekawe opowieści,!
właściwie z nudów można niezłe bajki napisać
2020-04-09 14:24
... a potem
a myśmy niewiedzieli, przyszli podpisac kazali, my nie czytali i teraz bida, placic trzeba pani redaktór
Gdy masz długi to je spłacasz i ograniczasz wydatki, a nie kupujesz wielki telewizor na kredyt,
2020-04-09 16:22
niedługo bedziesz musiał sto takich wpisów zrobić żeby na piwo starczyło
2020-04-09 14:20
Ta nowa rzeczywistość to nowy porządek świata?
2020-04-09 14:32
po prostu WOW. Budka to ty?
2020-04-09 16:21
jak tam w Kaliningradzie?
2020-04-09 15:45
Nie dramatyzuj - druga część ostatniego zdania brzmi całkiem obiecująco ;)
2020-04-09 19:34
Zgadzam się prawie ze wszystkim co napisałeś, poza jedną kwestią. Nie jestem za wprowadzeniem stanu wyjątkowego, ani klęski żywiołowej, boję się tego, co mógłby pis przy tej okazji zrobić i wydaje mi się, że istnieje
Zgadzam się prawie ze wszystkim co napisałeś, poza jedną kwestią. Nie jestem za wprowadzeniem stanu wyjątkowego, ani klęski żywiołowej, boję się tego, co mógłby pis przy tej okazji zrobić i wydaje mi się, że istnieje inny sposób by przesunąć wybory i nie trzeba w tym celu zmieniać konstytucji. Nie jestem prawnikiem, wiec musiałem się zapoznać z tymi różnymi ustawami, żeby mieć na ten temat jakieś pojęcie i to co mnie uderzyło i dziwi najbardziej, to to że tworząc ustawę o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, nasi posłowie nie wpadli na to, że podczas epidemii może być ciężko przeprowadzić wybory i nie wprowadzili podobnego zapisu jaki jest w ustawie o stanie wyjątkowym. Wydaje mi się, że to był straszny błąd, a teraz, odpowiedzialnym za to, ciężko się do tego przyznać i może dlatego nikt nie wyszedł z pomysłem, by zmienić wspomnianą przeze mnie ustawę z 5 grudnia 2008r. Czy to nie byłoby najprostsze i najbardziej logiczne rozwiązanie? Ok, wiem że to nierealne, bo pis zrobi wszystko by wybory się odbyły, choćbyśmy mieli wszyscy po nich umrzeć, ale ktoś mógłby chociaż wyjść z taką propozycją, żeby zmusić ich do wymyślania jakichś kolejnych durnych wymówek. Jednak żeby wyjść z taką propozycją, trzeba by się najpierw przyznać, że schrzaniło się tamtą ustawę, a polityków na to nie stać, dlatego ich nienawidzę. Wszystkich.
2020-04-09 23:37
W zasadzie Agencja Rezerw Materiałowych sprzedała fajne maski francuskie za bezcen, sam bym taką kupił jakbym był znajomym królika.
2020-04-10 19:51
Nie możesz wyjść z domu, ale w razie potrzeby możesz. Maski wcale nie pomagają, ale należy je nosić. Sklepy są zamknięte, ale w razie potrzeby są otwierane. Wirus ten jest zabójczy, ale w zasadzie to nic strasznego.
Nie możesz wyjść z domu, ale w razie potrzeby możesz. Maski wcale nie pomagają, ale należy je nosić. Sklepy są zamknięte, ale w razie potrzeby są otwierane. Wirus ten jest zabójczy, ale w zasadzie to nic strasznego. Rękawiczki nie pomogą, ale są potrzebne. Wirus nie wpływa na dzieci, ale dzieci są w niebezpieczeństwie. Nie ma odpowiedniego sprzętu, ale jest go wystarczająco dużo. Istnieje wiele objawów, ale możesz zachorować bezobjawowo. Nie możesz iść do krewnych, ale możesz zamówić im dostawę kurierem, który bez masek i rękawiczek kontaktuje się z setkami ludzi dziennie. Mandaty nie są w żaden sposób prawnie uzasadnione, ale są wymierzane. Nie ogłoszono stanu wyjątkowego, ale władze zachowują się tak, jakby był. Nie ma aresztu domowego, ale z domu wychodzić nie można. Nie ma stanu wyjątkowego, ale wojsko na ulicach jest. W lesie nie ma zagrożenia, ale nie możesz wchodzić do pustego lasu. Zwierzęta domowe nie przenoszą wirusa, ale lepiej ich nie dotykać. Cmentarze są otwarte, ale nie można odwiedzać grobów bliskich. Samochodem możesz jeździ, ale nie możesz umyć i wymienić opon.
2020-04-09 13:50
Jak żyć panie premierze?
Aby do wyborów. Kino nie, nornalny spacer nie, wszystko na nie
ale wybory koniecznie.
Panie premierze dlaczego w ttm kraju rządzi zwykły z metra cięty poseł?
Nie mogę pracować ani normalnie żyć ale wybory tak. Przyniosą mi listy z covidem ale tylko głosować na adriana
2020-04-09 13:58
Ludzie módlmy się aby rozum wrócił rządzącym
2020-04-09 14:01
2020-04-09 13:59
Premier
2020-04-09 14:22
Krótko.
2020-04-09 14:31
Jak ci zle
2020-04-09 15:01
2020-04-09 16:23
maseczek brak
respiratow brak
rękawiczek brak
wystarczyło nie kraść
2020-04-09 17:08
Mówili w styczniu minister zdrowia i ten od inspekcji sanitarnej.
W normalnym kraju dostaliby kopa już miesiąc temu. A u nas ten tępy minister robi za bohatera, "bo widać że zmęczony, czyli się stara"
2020-04-09 13:50
Nowa rzeczywistość?
co następne likwidacja gotówki?
Chipy pod skórą ?
2020-04-09 13:59
2020-04-09 14:18
Zaczęło się właśnie przygotowanie Polaków do planowanego od dawna "Nowego Porządku Świata" ze wszystkimi tego konsekwencjami.
2020-04-09 14:22
Chipy to mamy już dobre parę lat, a ten chip rewelacyjnie się przyjął a nazwa jego brzmi smartfon
2020-04-09 14:30
haha a wiesz że mogę się go pozbyć jeśli chcę?A k..stwo instalowane pod skórą nie jest tak proste do usunięcia?
2020-04-09 14:48
i to jest najlepsza forma niewidzialnej kontroli a nie jakieś durne czipy podskórne
2020-04-09 15:44
kto ci powiedział że nie chcę?Kiedy nie chcę nie korzystam z tego i niczego nie mam zainstalowane zero aplikacji rozumiesz?
2020-04-09 15:14
Czemu już się nie pozbyłeś? :) Bo nie widzisz życia bez niego jak masa ludzi. To jest chip po którego sami z własnej woli sięgnęliście.
2020-04-09 18:51
Alkoholik też wierzy, że w każdej chwili może odstawić.
2020-04-10 11:57
dlaczego taki kretyn mierzy wszystkich swoją miarą?Naprawdę uważasz ośle że każdy jest więźniem swojego telefonu?
2020-04-09 14:50
Jest jednak drobna roznica. Czy masz smartfon i jak go uzywasz, to Twoja swiadoma decyzja. Z chipem moze byc gorzej. Jednak ja bym sie nie obawial, nie pozwolimy na to. Jestesmy zbyt potezni.
2020-04-09 19:44
Czipy pod skórą już mają amerykanie dobrowolnie chcieli ok 2 tys ludzi...może myśleli że to ciekawostka techniczna ???
2020-04-09 14:40
już nie mogę się doczekać wyburzenia tej szpetnej budki w Kudowie-Zdroju
2020-04-10 00:10
nie trza czipsów masz smartfona xD
2020-04-10 05:44
Prostszym rozwiązaniem od chipa jest wytatuowanie każdemu na czole numeru PESEL,albo zakolczykowanie jak bydło.Byle gliniarz odczyta tak zrobiony identyfikator.Do odczytu chipa potrzeba trochę elektroniki.
2020-04-09 13:51
Tylko skąd je wziąść??? Kupować jednorazowe po 10 zeta??? Może by tak korespondencyjnie jak wybory? Rozesłać Polakom do domów!? Aha to Polska nie stać nas
2020-04-09 13:58
Moze byc bawełniana .. lub szalik, chusta...
wazne, by zakryć twarz.. trzeba słuchać.
2020-04-09 14:04
2020-04-09 14:20
2020-04-09 14:32
Kto ci karze
2020-04-09 15:16
2020-04-09 16:29
2020-04-09 14:30
pytanie PO CO
2020-04-09 19:02
PO KO
2020-04-09 14:40
Trzeba mieć rozum aby proponować zakrywać twarz szalikiem!
2020-04-09 14:57
2020-04-09 15:15
tym można ?
2020-04-09 16:07
wazne żeby zakryć czy ważne żeby nie zarażac/zarazić ??? Już wiadomo że samoszyjki prawie nic nie dają, patrzcie na badania, TYLKO z filtrem
2020-04-09 14:00
albo z biustonosza jak powiedział Pinkas, a faceci worek lodu w gacie
2020-04-09 14:02
Nie musisz mieć maseczki, wystarczy szalik, żeby zakryć usta i twarz. Możesz zrobić nawet maseczkę ze zwykłej koszulki... Maseczki są potrzebne dla służb, które w tym czasie potrzebują ich najbardziej.
2020-04-09 14:22
Przewiewna apaszka i koniec tematu.
2020-04-09 14:25
Taki szalik czy "maseczka ze zwykłej koszulki" będą niezdatne do użytki po najpóźniej godzinie. Potem należałoby to wyprać, najlepiej w wysokiej temperaturze. N.ie bez przyczyny maseczki są jednorazowe
Trzeba też
Taki szalik czy "maseczka ze zwykłej koszulki" będą niezdatne do użytki po najpóźniej godzinie. Potem należałoby to wyprać, najlepiej w wysokiej temperaturze. N.ie bez przyczyny maseczki są jednorazowe
Trzeba też stosować odpowiednie zasady używania, w tym zakładania i zdejmowania, ale o tym nic się nie mówi. W przeciwnym razie to tylko dodatkowe zagrożenia.
Po prostu kolejny już oderwany od rzeczywistości przepis.
2020-04-09 15:16
2020-04-09 19:58
to po 30 min. wyciagasz drugą i zakladasz. No chyba jednej sobie tylko nie uszyłeś?
2020-04-09 14:28
Szalik na gębę przy 20 st c
2020-04-09 16:10
masakra
2020-04-09 18:23
zasadniczo, tak. zyjemy w panstwie policyjnym i zaczyna sie zabawa.
2020-04-09 14:04
- Mati, miliony maseczek kupione, sprowadzone, a nosić nie ma komu. Szpitale tyle nie przerobią. No i zarobić coś by się przydało, wiesz jak jest...
- Spokojnie... Wprowadzi się nakaz noszenia zawsze i wszędzie. Nie stracisz, "Heniu" - odparł, klepiąc go po ramieniu.
2020-04-09 14:26
Przyjmijmy jedną maseczkę dziennie - uprawnionych do głosowania mamy 30 milionów. Niech część z nich wychodzi raz dziennie - powiedzmy 20 milionów. Czyli 20 milionów maseczek dziennie...
2020-04-09 14:06
wziąść powiadasz? a nie przypadkiem wzionść, nie-łuku jeden??
2020-04-09 15:42
2020-04-09 14:12
2020-04-09 14:18
Nawet sklepy wiejskie je mają.
2020-04-09 16:07
2020-04-09 17:19
2020-04-09 14:23
zrób z podkoszulki
2020-04-09 15:13
2020-04-10 00:40
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.