2020-01-14 00:44
Opinia wyróżniona
Jeżeli ma być ekologicznie to raczej powinno się w pierwszej kolejnosci zająć tym co zostało zatopione w czasie II Wojny!!! To jest bomba ekologiczna i na to powinny iść wszelakie fundusze a nie na jakieś paliwo o niskiej zawartosci siarki!!!
2020-01-16 01:59
Opinia wyróżniona
Albo się coś portalowi pomyliło, albo Lotos podaje jakieś głupoty! Jakaż to musiałaby być flotą, by rocznie spalić tyle paliwa!
2020-01-13 11:12
Opinia wyróżniona
Tu nie ma się co cieszyć. To może oznaczać kłopoty armatorów ze względu na wysokie koszty zakupu takiego paliwa.
Od 2020 wszyscy pływający wcześniej na mazucie muszą zgodnie z nowymi normami albo zainwestować w
Tu nie ma się co cieszyć. To może oznaczać kłopoty armatorów ze względu na wysokie koszty zakupu takiego paliwa.
Od 2020 wszyscy pływający wcześniej na mazucie muszą zgodnie z nowymi normami albo zainwestować w bardzo drogie mokre filtry albo znaleźć dostawcę nowego niskosiarkowego paliwa. Większość europejskich rafinerii nie jest w stanie na chwilę obecną wyprodukować wystarczającej ilości paliwa niskosiarkowego gdyż tak wzrósł popyt na takowe przez nowe przepisy. Jak się to udało LOTOSowi? Nic tylko pogratulować... W innych rafineriach ceny względem mazutu poszły trzykrotnie do góry. Ciekawe jak to wygląda w LOTOSie.
2020-01-16 02:01
2020-01-13 12:05
wszystko ci sie pomieszalo , nie pisz na tematy o ktorych nic nie wiesz
2020-01-13 13:13
Chętnie się dowiemy co mają do powiedzenia tacy jak Ty internetowi znawcy tematu.
Różnica ceny MGO LS a mazutu jest kolosalna. Koszt przeciętny montażu mokrego filtra to ponad 1 mln USD na jednostkę. Proszę odnieś się do tego.
Wpisz sobie w google:
Bloomberg A major shipping change is coming, and so are higher fuel prices.
2020-01-13 17:25
a to jest cała instalacja. Drogie, bo trzeba zaprojektować do każdego z osobna silnika itp.
2020-01-13 08:19
A dotychczas skąd brali paliwo?
2020-01-13 12:09
2020-01-13 13:58
2020-01-13 16:09
Tam gdzie taniej
2020-01-13 08:29
1 lotos bedzie orlenem w najblizszym czasie
2 kontrakt na rok (toc to strasznie dlugo :)
3 panstwowa spolka sprzedaje ... panstwowej spolce :) - kreatywna ksiegowosc, jak z weglem JSW sprzedaje setki ton wegla ... dla odbiorcoe jak tauron, pge, itd.
2020-01-13 10:21
2020-01-13 17:17
pieniądze. Jego pieniądze. Okradają nas w biały dzień. Ty pewnie jesteś pasożytem 500+, ale są ludzie którzy ciężko pracują, a tu przyjdzie ci taki złodziej z drugim, przerzucą trochę kasy z lewej kieszeni do prawej i przy okazji trochę gdzieś zaginie.
2020-01-13 10:44
a braki i dziury budżetowe przerzucono na fundusze tak by budżet był czysty i piekny jak nigdy - tak to sie robiło w czikago a tępy lud mysli że budżet ma się lepiej
2020-01-13 13:35
Nie wiesz co to kreatywna księgowość to się nie mądrz.
2020-01-13 17:12
Po kij mi ten grunt ale Nauta dostała kasę na spłatę długów....
2020-01-13 20:16
Dlatego Tauron na tej "transakcji" poplynal i teraz Taurona ma kupic PGE i znowu bedzie kasa aby dac gornikom. Pozniej PGE kupi PGNiG, ktore nastepnie zostanie wchloniete przez Orlen. i tak lekko na 10 lat bedzie jeszcze kasa na gornikow.
2020-01-13 10:22
Nie mogą żagla wystawić? Australia płonie a oni paliwo będą tankować?
2020-01-13 10:27
Daj innym dobry przykład.
2020-01-13 11:59
poczekaj, kto jest największym eksporterem węgla na świecie ? No patrz - Australia....
Zresztą mówisz o kraju w którym w lecie w wielu miejscach średnia temp przekracza 45 stopni w cieniu, deszcz pada raz na 30 lat, rosną eukaliptusy które wydzielają olejki eteryczne, które w wysokiej temp ulegają samozapłonowi itp.......
2020-01-13 13:03
Ten kontynent nigdy nie powinien zostać zaludniony przez białego człowieka.
2020-01-13 13:35
Pretensje do Anglików i kapitana Cook'a.
2020-01-13 13:54
Widzę że sporo osób nie wie co to sarkazm.
2020-01-13 10:29
Ktoś wie czy będą kiedyś ceny porównywalne ze Steną ? Chętnie bym się przepłynął ale za drogo
2020-01-13 10:29
Kumorołski
2020-01-14 17:13
2020-01-13 10:53
Jak upadną, jak wszystko co państwowe i trasy przejmie Stena
2020-01-13 12:10
Dłuższa trasa to trzeba więcej wyjąć z kieszeni.
Poza tym Stena z Gdyni pływa do wioski rybackiej i do każdego większego miasta daleko.
Polferries z Gdańska kończą rejs w miarę blisko Sztokholmu.
2020-01-13 12:37
A w tym szwedziku to zaraz walą w drzwi i pobudka jak w wojsku
2020-01-13 15:21
Ale ja pytałem czy będą promocje/obniżki, nie potrzebuje porad dotyczących kredytów, zmian pracy ani gdzie sie kończy rejs. Rozumiem że jak PKP kończy kurs w Berlinie to mam zapłacić milion bo to nie wioska tylko samo centrum metropolii ! ?
2020-01-13 16:52
Porownaj odleglosc jaka plynie Prom, Stena pokonuje krotsza trase co ma wplyw na cene biletu. Kolejna sprawa ktora mnie bardzo boli u steny to brak dbalosci o czystosc na promie. Ostatnio znazlem pod poduszka bilet z przed 4 lat.
2020-01-13 12:34
Sprzedaj jedno z miliona aut elektrycznych Matołusza, weź dopłatę za prąd od Sasina, zamieszkaj w mieszkaniu+ które jest w planie i nie marudź. Ewentualnie zapisz się do #dojnej zmiany - im sie należy
2020-01-13 14:15
2020-01-13 17:21
Ceny porównywalne, ale jakość usług PŻB to pomyłka. Korzystam kilka - kilkanaście razy w roku i tylko stena.
2020-01-13 10:31
Polferries pływający złom
2020-01-13 12:14
Jesteś otrzaskany, pewnie puszki na promie zbierałeś.
2020-01-13 14:49
Kupowali stare , aby szybko sprzedawać. Byle się interes kręcił...Bazy promowe ? Świnoujście, Gdańsk , sprzedane za bezcen. Jednak widać różnice. w latach 70-tych po ulicach jeździły ,wozy drabiniaste. dzisiaj eleganckie samochody. Port, który może czasami, przyjmować KUTRY rybackie, a nie PROMY !!! To jeszcze działania Jaroszewicza i Śp Jana....
2020-01-14 07:52
Taaaa, a co powiesz na to że pływają najnowocześniejszym promem na Bałtyku?
2020-01-14 08:44
Taaa,a sprawdź flotę Finnlines i Tallink zanim zaczniesz coś oceniać.
2020-01-13 10:34
2020-01-13 10:42
telefon komórkowy mózg ci zjada to pewne
2020-01-13 12:11
2020-01-13 12:26
2020-01-13 14:45
niedorozwoje czyli przyszli kurjerzy albo trole pisowe choć to drugie to wstyd i szrama na honortze na całe zycie - gorzej jak złodziej
2020-01-13 18:06
2020-01-13 11:12
Opinia wyróżniona
Tu nie ma się co cieszyć. To może oznaczać kłopoty armatorów ze względu na wysokie koszty zakupu takiego paliwa.
Od 2020 wszyscy pływający wcześniej na mazucie muszą zgodnie z nowymi normami albo zainwestować w
Tu nie ma się co cieszyć. To może oznaczać kłopoty armatorów ze względu na wysokie koszty zakupu takiego paliwa.
Od 2020 wszyscy pływający wcześniej na mazucie muszą zgodnie z nowymi normami albo zainwestować w bardzo drogie mokre filtry albo znaleźć dostawcę nowego niskosiarkowego paliwa. Większość europejskich rafinerii nie jest w stanie na chwilę obecną wyprodukować wystarczającej ilości paliwa niskosiarkowego gdyż tak wzrósł popyt na takowe przez nowe przepisy. Jak się to udało LOTOSowi? Nic tylko pogratulować... W innych rafineriach ceny względem mazutu poszły trzykrotnie do góry. Ciekawe jak to wygląda w LOTOSie.
2020-01-13 12:05
wszystko ci sie pomieszalo , nie pisz na tematy o ktorych nic nie wiesz
2020-01-13 13:13
Chętnie się dowiemy co mają do powiedzenia tacy jak Ty internetowi znawcy tematu.
Różnica ceny MGO LS a mazutu jest kolosalna. Koszt przeciętny montażu mokrego filtra to ponad 1 mln USD na jednostkę. Proszę odnieś się do tego.
Wpisz sobie w google:
Bloomberg A major shipping change is coming, and so are higher fuel prices.
2020-01-13 17:25
a to jest cała instalacja. Drogie, bo trzeba zaprojektować do każdego z osobna silnika itp.
2020-01-16 02:01
2020-01-13 11:17
Moj sasiad zatankował dziś swoje seicento na bp czy kogoś to interesuje?jak ktos sie zafascynował podam nawet rok produkcji i kolor i czy był umyty
2020-01-13 12:08
2020-01-13 12:28
jaki kolor?
2020-01-13 18:17
2020-01-13 12:29
No jaki kolor?
2020-01-13 12:39
Nie torturuj mnie, błagam jaki kolor!!!
2020-01-13 11:35
2020-01-13 13:20
Bał bym się tym "złomem"z PŻB płynąć to sa pływajace trumny!!!!!!!!!!
2020-01-13 14:00
Założę się że windą też się boisz jeździć
2020-01-13 14:27
Bo komunikacji też się boi
2020-01-13 14:46
nie kłam jak morawiecki ..."myślałem" hahhaha duzo powiedziane
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.