2022-01-15 16:41
Opinia wyróżniona
Szczepienia na covid nie są obowiązkowe i w Polsce nigdy nie będą. Ten, kto nie chce, maski i tak nie nosi. A żadne obostrzenia w miejscach publicznych od dawna nie są przestrzeagane i nie grozi to żadnymi konsekwenscjami.
2022-01-18 11:43
W Australii prawie wszyscy zaszprycowani i zgonów mnóstwo.
Osoby nie zaszczepione gorzej traktowane
2022-01-18 11:31
Osoby nieszczepione są gorzej traktowane.A mandaty w tramwajach 500zł to nic?To zapłać za osoby z chorobami płuc albo które po prostu nie chcą.
2022-01-17 00:41
No faktycznie nie grożą żadnymi konsekwencjami, powiedz to tym ludziom co zostali pobici przez milicję, spryskani gazem i rażeni prądem bo nie nosili półmasek do czego mieli konstytucyjne prawo.
2022-01-16 18:55
ciemnota zawsze była i zawsze będzie, antyszczepionkowcy łykają wszystko jak pelikany a to, że nie ma to poparcia w faktach nie szkodzi, foliowa czapeczka i modlitwa ochroni przed wszystkim
2022-01-16 13:16
Jest procedowany nakaz obowiązku szczepueń dla nauczycieli , służb medycznych i mundurowych więc ??? i nie jest prawdą , że obostrzenia nie są egzekwowane mimo niekonstytucjonalności :/
2022-01-16 13:13
Przymusowi podawania preparatów przeciw covid , stosowaniu paszportów jako środka przymusu , segregacji ludzi w życiu publicznym .
2022-01-16 12:07
pielęgniarka, która przychodzi do mojego męża musiała się zaszczepić. wymuszono to na niej.
2022-01-16 17:45
To niech się dostosuje.
2022-01-16 11:35
My się kłócimy, a oni robią co chcą. Wszędzie dezinformacja. I co dalej ?
2022-01-16 11:25
a skad ta pewnosc ze nie beda skoro usilnie przepycha sie ustawe?! skoro juz od wielu miesiecy przymusza sie zolnierzy . studentow , obecnie lekarzy (tych co mieli troche oleju w glowie)
Wystarczy zerknac co za zachodnia granica nie mowia co Francji . Australii . Kanadzie..
Dobre sobie...i zalosne
2022-01-16 11:21
Wojsko nauczyciele medycy.... . Oczywiście mogą odmówić i z pracy zrezygnować. To żaden przymus? Aż taki ograniczony jesteś?
2022-01-16 11:06
Nie wiem czy wiesz ale odbyło się pierwsze czytanie dotyczące możliwości wprowadzenia segregowania pracowników przez właściciela firmy, innymi słowy to twoja praca ma.zalezec od tego czy będziesz mieć paszport covidowy
Nie wiem czy wiesz ale odbyło się pierwsze czytanie dotyczące możliwości wprowadzenia segregowania pracowników przez właściciela firmy, innymi słowy to twoja praca ma.zalezec od tego czy będziesz mieć paszport covidowy lub nie.
Rozumiem że wiele jest teorii nt. Szczepień i produktów medycznych ale nie może być tak że ktoś nakazuje tobie pobranie produktu medycznego andontego potem wymagać abyś udostępniał ten zabieg wszystkim dookoła i niby to jest w imię twojego zdrowia.
Dziwi mnie fakt że wielu ludzi nie podejmie się refleksji nad tym dlaczego komuś tak bardzo zależy właśnie na tym.
W ustawach parlamentu europejskiego i co ciekawe podpisanych na.poczatku 2021 wpisane jest że nie można zmuszać nikogo do pobrania żadnego produktu medycznego. Że ty masz mieć wybór ale dobrowolny a nie warunkowy!!!!o to ten protest o wolność. Niestety wielu już zapomniało co to honor, co znaczy być dobrym dla drugiego. Teraz liczy się tylko kasa, znieczulica i totalny brak refleksji.
Niech nikt się nie łudzi że rządzących obchodzi wasze zdrowie ...świadczy fakt jak zmieniają różne definicje.
I na koniec ciekawą sprawą jest to że drugie czytanie sie nie odbyło-- kolejny przejaw łamania naszych praw ... niestety
2022-01-16 12:54
Giń czekam na twoje zarażenie nie zasługujesz na życie w zdrowym zaszczepionym narodzie
2022-01-16 12:47
że właściciel firmy prywatnej, w którą zaangażował swoje pieniądze, uczciwe płaci swoim pracownikom, a nawet lepiej niż inni, ma prawo zadbać o to, by podczas nawet jednego zachorowania wszyscy mu się nie rozłożyli i nie
że właściciel firmy prywatnej, w którą zaangażował swoje pieniądze, uczciwe płaci swoim pracownikom, a nawet lepiej niż inni, ma prawo zadbać o to, by podczas nawet jednego zachorowania wszyscy mu się nie rozłożyli i nie poszli na izolację. Ponieważ każda dłuższy przestój mógłby się skończyć dla firmy źle. Jego firma = jego zasady. można tu dużo pisać o prawie pracy itd., ale zawsze znajdzie powód do zwolnienia, choćby redukcję etatu, zawsze może nie zapłacić premii uznaniowej, która jest uznaniowa i może stwierdzić, że pracownik na nią nie zasługuje. I dobrze, egoiści niech zakładają swoją działalność i niech wtedy będą tacy mądrzy, jak przyjdzie im płacić czynsz, zusy i inne opłaty, a firma będzie stała, bo jakiemuś płaskoziemcy coś się ubzdurało.
2022-01-16 14:59
Z twojej wypowiedzi wynika że nie masz pojęcia jak się rozwija chorobą zakaźna. Stosowane metody dawno zawiodły impokazaly jak nie są skuteczne. Niemniej jednak pokazały jak skutecznie państwo potrafi zgnebic ludzi.
Z twojej wypowiedzi wynika że nie masz pojęcia jak się rozwija chorobą zakaźna. Stosowane metody dawno zawiodły impokazaly jak nie są skuteczne. Niemniej jednak pokazały jak skutecznie państwo potrafi zgnebic ludzi. Właśnie zacząłeś obrażać ludzi którzy mają inne poglądy ( ale czy one są złe, nie one są inne niż twój punkt widzenia(.
Tutaj chodzi o wolność czy swobodę wyboru i prawo do prywatności.
Segregacja nie jest wolnością tylko warunkowym wyborem.
Przypomnę że od dzisiatkow lat mamy przynajmniej dwa razy w roku sezon grypowy. Czy w związku z tym że ktoś chorował na grypę też się prowadziło segregację na tych co mogę pracować dalej na swoim stanowisku --? Nie nie było i nie pisz bzdur o śmiertelności bo wszystkie dane rządowe są manipulacja, no ale zaraz podasz że zmyślam.. a ja ci mówię zacznij szukać w innych źródłach informacji i odstaw media głównego nurtu..oni stosują zasade że kłamstwo podawane notorycznie w końcu staje się prawdą..
2022-01-16 10:39
W piątek zapowiedziano mi oficjalnie w pracy, że do marca wszyscy muszą być zaszczepionymi. Potem dyrekcja nie będzie miała wyjścia, nie będą przedłużane umowy o pracę , ludzie będą z niej zwalniani. Służba zdrowia... choć należę do personelu pomocniczego. I co doktorku?
2022-01-18 07:18
To zasadnicza różnica.
2022-01-16 17:42
zmień pracę. Idź padać świnie, może do tego się nadajesz.
2022-01-16 11:07
Całym sercem jestem z tobą i jest nas naprawdę wielu. Walcz! Wynajmij prawnika. Jest wielu którzy pomagają. Np.Maja Gidian z Gdyni.
2022-01-16 08:23
Dlaczego uczestników marszy antyrządowych spisują a ich nie?
2022-01-16 09:37
nie bluzgali, nie gryzdali swoich wys.wów na budynkach i nikogo nie obrażali?
2022-01-16 10:32
Już to jest podstawą do interwencji policji Ps przy protestach przy zniszczonej przez PiS radiowej 3e nawet 3em osobom wręczali mandaty mandaty!!!
2022-01-16 07:00
Jak ta 1000 grupa antyszczepionkowcow chce być wolna i solidarna to w razie zachorowania na COVID niech sama finansuje leczenie szpitalne, żadnych respiratorów i łóżek szpitalnych od Państwa, żadnej pomocy od tych co
Jak ta 1000 grupa antyszczepionkowcow chce być wolna i solidarna to w razie zachorowania na COVID niech sama finansuje leczenie szpitalne, żadnych respiratorów i łóżek szpitalnych od Państwa, żadnej pomocy od tych co się szczepią, .jednak jak zachorują to będzie prośba o pomoc dopiero wtedy im rozjaśnia się pod sufitem , tacy odważni bohaterowie .. wolni, solidarni no cóż brak słów jak takich ludzi określić..
2022-01-16 12:10
To jest jedno z moich ulubionych stwierdzeń szczepów- ci,którzy wybierają świadomie nieszczepienie, w razie zachorowania powinni płacić za leczenie. Człowieku! Niejeden niezaszczepiony płaci składki na ZUS o wiele
To jest jedno z moich ulubionych stwierdzeń szczepów- ci,którzy wybierają świadomie nieszczepienie, w razie zachorowania powinni płacić za leczenie. Człowieku! Niejeden niezaszczepiony płaci składki na ZUS o wiele większe, niż proszczepionkowiec! Należy mu się leczenie w szpitalu jak psu zupa! Nie na marne przez długie lata płaci składki, a jak w moim przypadku, jeszcze niewiele korzystając z usług NFZ,gdyż mam dodatkowo opiekę prywatną, wiec moje pieniądze są teraz przeze mnie niewykorzystywane w pełni! Nie mów mi, że nie bedę mogła z nich korzystać,tylko dlatego, że odmówiłam szczepienia na chorobę,ktorą przeszłam! Jeśli chcecie, szczepcie się! Nikogo tylko do tego nie zmuszajcie.
2022-01-16 16:11
Jak psu pomidorowa.
2022-01-16 11:58
Heloł! Czyli wszyscy maja placic na panstwowa sluzbe zdrowia a leczyc bedziemy tylko zaszczepionych? Ktorzy tez dostali szczepionki z kasy wspolnej, bo nikt prywatnie nie chodzi i sobie szczepionki i nie wykupuhe jak na
Heloł! Czyli wszyscy maja placic na panstwowa sluzbe zdrowia a leczyc bedziemy tylko zaszczepionych? Ktorzy tez dostali szczepionki z kasy wspolnej, bo nikt prywatnie nie chodzi i sobie szczepionki i nie wykupuhe jak na grype. Badzmy powazni! Wirus ze szczepionek jest mocniejszy i są na to badania. Zarazenie sie od zaszczepionego przez niezaszczepionego jest duzo bardziej ryzykowne niz odwrotnie! I trzeba btc tego swiadomym to raz. A dwa sa ludzie bardziej i mniej narazeni m.in. pod kątem genetycznym o czym mowi sie od dawna a polska grupa naukowa z bialegostoku juz w lipcu o tym mowila.
Jesli niezaszczepionym nie nalezy sie miejsce w szpiralu, żądam zwrotu wszystkich skladek! Bo nigdy ze szpitala nie korzystam, a ten jeden raz w zyciu maja pomoc a tu takie teksty, a na oddzialach mordownia zamiast pomocy dla niezaszczepionych! Badzmy ludzmi!!! Na szczescie choc kilka osob jest tam normalnych!
2022-01-16 09:35
żeby przed szczepieniem lekarz podpisał oświadczenie, że za ewentualne powikłania bierze na siebie odpowiedzialność. Z jakiej racji przy szczepieniu takie coś się pod nos podstawia i ryzyko jest przerzucane na
żeby przed szczepieniem lekarz podpisał oświadczenie, że za ewentualne powikłania bierze na siebie odpowiedzialność. Z jakiej racji przy szczepieniu takie coś się pod nos podstawia i ryzyko jest przerzucane na szczepionego, a oni (państwo) pozostaje bezkarne i bez żadnej odpowiedzialności?!
Jeżeli mam sobie samemu finansować leczenie - OK. Proszę w takim razie o zwrot wszystkich wpłaconych składek przez cały okres ich wpłacania. Jeśli zmiana systemowa ma być wprowadzona 'w trakcie trwania umowy', to prawo zezwala na zerwanie takiej umowy.
2022-01-16 12:40
czy tężca też bierzesz/brałeś takie zaświadczenia? Może przed łyknięciem antybiotyku prosisz lekarza o wystawienie takiego świstka? A może znasz cała listę powikłań po lekach, które brałeś lub będziesz brać? No i na
czy tężca też bierzesz/brałeś takie zaświadczenia? Może przed łyknięciem antybiotyku prosisz lekarza o wystawienie takiego świstka? A może znasz cała listę powikłań po lekach, które brałeś lub będziesz brać? No i na pewno zawsze czytasz ulotki dołączone do lekarstw i jak występowały kiedykolwiek NOP-y, to tego nie weźmiesz i wolisz umrzeć na np. zapalenie płuc, bo są NOPY-y po przepisanym leku? A może wierzysz w sprawczą moc witaminy C? Rany, co się w tymi ludźmi dzieje? Jeszcze jeszcze jestem w stanie zrozumieć strach przed czymś nowym, ale maseczka wśród ludzi, to chyba nie jest aż taki gwałt na waszej demokracji. Nie burzycie się na polski ład, łamanie naszych praw w wielu dziedzinach życia, a coś co ma obronić was przed ciężkim przejściem choroby uznajecie za łamanie waszych praw? Nie zrozumiem i nie chcę zrozumieć.
2022-01-16 01:00
Czyżby? Ilu ludzi juz straciło pracę bo nie są zaszczypani? Ilu bylo szantazowanych? Od marca maja wejść obowiązkowe szczypawki dla nauczycieli, medyków i mundurowych.
2022-01-16 14:44
Precz z szurami.
2022-01-16 16:23
Imbel
2022-01-16 00:03
Jeśli to prawda co mówisz to po dlaczego policjanci chodzą i dają mandaty w centrach handlowych ? Dlaczego sprawdzają paszporty w sklepach ? Dlaczego dzieci w szkołach są męczone o maski i dezynfekcję płynem
Jeśli to prawda co mówisz to po dlaczego policjanci chodzą i dają mandaty w centrach handlowych ? Dlaczego sprawdzają paszporty w sklepach ? Dlaczego dzieci w szkołach są męczone o maski i dezynfekcję płynem antybakteryjnym ? Dlaczego w szpitalach odmawiają ci wykonania zabiegu albo traktują cię jak śmiecia gdy odpowiadasz że jesteś nieszczepionych dlaczego dyspozytor odmawia wysłania karetki do osoby która w trakcie telefonicznego wywiadu mówi że się nie zaszczepiła ? Żyjemy w dwóch innych światach ? Czy ktoś z nas jest niewidomy ?
2022-01-16 01:41
2022-01-15 22:56
Jesteś świadomy co piszesz?
2022-01-15 22:24
Pojawiają się przecież pomysły jakichś ustaw o sprawdzaniu szczepień. Są paszporty covidowe - i**otyczny pomysł, bo zaszczepieni też chorują i roznoszą wirusa. Już pomijam to, że nie uwzględnia się ozdrowieńców, którzy się dowiedzieli o tym po fakcie, a mają wysoki poziom przeciwciał bez szczepienia.
2022-01-16 11:41
Ozdrowieńcy maja przeciwciała krócej niż zaszczepieni , bo jakieś 6 miesiecy od wyzdrowienia. Pytanie czy wiedzą kiedy chorowali, kiedy wyzdrowieli
2022-01-16 14:36
to ciekawe ja chrorowalam w lutym ub roku z moim partnerem ja ciezej 3 tyg on jak zwykla grypa i miediac temu badalismy przeciwciala i caly czas mamy ponad norme, nie twierdze ze kazdy bedzie mial inaczej ale jest to nieprawda ze tylko 3 miesiac lub 6.
2022-01-18 07:16
dlaczego łżesz? co to jest norma? ile wynosi? kłamać to trza umić...
2022-01-24 19:54
normy moga sie roznic w zaleznosci gdzie robisz badanie, ja robilam w UK prywatnie bo tam mieszkam, nie mam powodu klamac, na pewno w Polsce tez mozna cos takiego wykonac. Radze najpierw douczyc w tym temacie a nie kogos oskarzac.
2022-01-15 21:29
Gdyby właśnie nie te marsze od roku i walka o wolność świadomych ludzi, dziś sytuacja w Polsce byłaby zupełnie inna. A tak jest w miarę normalnie. Zobacz Australię... tam zamykają zdrowych ludzi w więzieniu!!! Bo się nie
Gdyby właśnie nie te marsze od roku i walka o wolność świadomych ludzi, dziś sytuacja w Polsce byłaby zupełnie inna. A tak jest w miarę normalnie. Zobacz Australię... tam zamykają zdrowych ludzi w więzieniu!!! Bo się nie szczepili. A przez te szczepienia mają teraz pogrom. Zakażeń jest 100 razy więcej niż przed miesiącem. 175.000 na 25 mln. Ludzie którzy walczą o prawdę i uświadamiają, od dawna piszą że te szczególne szczepienia na C19 obniżają odporność. Na najlepszej prostej są właśnie obecnie nieszczepieni.
2022-01-16 18:30
to Ci nie dało do myślenia? Za to w kraju w którym prawie połowa walczy o prawdę i uświadamianie na 17k zachorowań mamy 500 zgonów dziennie...
2022-01-21 20:39
Na onkologii z tego przez to że lekarzy oddelegowano do leczenia kataru u starców
2022-01-15 21:17
Jak to nie są? Przecież dążą do tego żeby peene grupy były zaszczepione . Bo jak nie nie wypad z roboty .
2022-01-15 20:57
Od 1 marca beda obowiązkowe np. dla farmaceutów
2022-01-15 21:07
Czy to tylko zapowiedzi?
2022-01-15 22:29
tzw ustawa Hoca
2022-01-15 20:51
2022-01-15 20:29
Hym, wiadomo dobrze ale dyskryminacji dość bo to bez prawie .
2022-01-15 20:19
2022-01-15 20:19
szczepienia nie sa ale niezaszczepieni są dyskryminowani , wyszydzani na oddziałach kowidowych - ale już o tym cicho, tam jest pięknie z "empatią".
2022-01-16 08:25
Zaszczepiłam się dla dobra ogólnego. Antyszxzepionkowcy to egoiści. Wielu z nich deklaruje się jako patrioci, a mi się wydaje, ze nie dbają o Naród i przyszłość.
2022-01-16 16:20
Następny imbel, dla dobra ogólnego zrzekniesz się emerytury jak rząd będzie naciskać?
2022-01-17 09:31
Nie mogę już słuchać tych foliarskich wypowiedzi.
Uważacie, że Wasi GURU z facebookowych grup są mądrzejsi od lekarzy,biologów i chemików na całym świecie i badań, które pochłaniają miliardy ?
Powielacie
Nie mogę już słuchać tych foliarskich wypowiedzi.
Uważacie, że Wasi GURU z facebookowych grup są mądrzejsi od lekarzy,biologów i chemików na całym świecie i badań, które pochłaniają miliardy ?
Powielacie jakieś bzdury, które są tylko logicznie przekazane. Świat robi wszystko, żeby zmniejszyć śmiertelność i choćby mi kazali się szczepić się 3 razy w roku, to jeśli ma to pomóc mi i moim najbliższym, to to zrobię. A Wy foliarskie samoluby idźcie słuchać Jerzego Zięby i jego lewoskrętnej witaminy C.
2022-01-16 14:27
Zaszczepilas sie z wlasnego strachu i nie gadaj glupot, ze dla ogolu!!
2022-01-16 11:04
Tbasz tylko o swój tyłek. Pokręcił ci tv rozum, poszedłeś za propagandą. O swoje życie się martwisz najbardziej, a nie ogółu egoisto.
2022-01-16 10:39
bo jak tylko dwoma dawkami to już dobro ogólne może ucierpieć
2022-01-16 07:14
Bo trzeba im tworzyć łóżka zamiast zostawić te łóżka dla normalnie chorych ludzi a nie tych wolnościowców, co mają wybór. Inni przez nich nie mają wyboru.
2022-01-15 20:18
pierw po kolei na grupy zawodowe, będą powoli odcinać grypy w społeczeństwie aż zostaniesz ty sam a cała reszta będzie już przymuszona i wtedy przyjdą po ciebie
2022-01-16 07:10
Szczepienia muszą być obowiązkowe. W przeciwnym wypadku wirus będzie mutował i mutował i będzie coraz to nowa fala.
2022-01-16 16:18
Kolejny imbel
2022-01-16 09:19
2022-01-16 10:02
Nie ma Pani/Pan racji - dzięki szczepieniom wiele chorób które dziesiątkowały społeczeństwa już nie występują
2022-01-17 15:58
Tyle, że Covid nie jest chorobą, która dziesiątkuje społeczeństwa. Rok temu szczepienia dopiero powoli wchodziły do obrotu, a sytuacja epidemiologiczna była bardzo podobna do dzisiejszej, mimo zaszczepienia połowy polskiego społeczeństwa.
2022-01-16 08:21
2022-01-16 13:34
2022-01-15 22:57
Nie pozwolimy na to. Dzisiaj to jest początek
2022-01-15 22:40
kończyłeś (i czy w ogóle kończyłeś)?
2022-01-16 08:00
jeszcze napisz, że "curka" studiuje prawo albo inny wyższy kierunek to się lepiej poczujesz
stanowiska übermenschlich są już obstawione, nie załapiesz się
2022-01-15 20:17
Człowieku przymus pośredni jest w bardzo wielu miejscach ale skąd możesz wiedzieć jak Ciebie tylko głupoty interesują.
2022-01-15 21:06
I na czym polega? Pytam poważnie.
2022-01-16 10:58
Do wielu kin, restauracji nie wejdziesz jak nie masz certyfikatu, imprez sportowych, koncertów, grożą że zwolnią lekarzy, nauczycieli, wojskowych jeśli nie wezmą szczypawy...to uważasz że w dalszym ciągu u nas wszystko jest ok? Naprawdę?
2022-01-16 17:34
Nie chcesz się dostosować do społeczeństwa to wypad.
2022-01-16 16:10
Jak najbardziej
2022-01-15 23:17
Choćby w firmach, w których większość zaszczepiona patrzy na niezaszczepionych jak na trędowatych. Cześć osób poddaje się psychozie, o tym już rok temu mówił Witek Gadowski. Dziel i rządź.
2022-01-16 18:23
do trzeba być niespełna rozumu żeby olewać fakty i naukowe dokonania na rzecz filmików z żółtymi napisami.
2022-01-16 14:03
Ja nie patrzę jak na trędowatych tylko jak na głąbów, to subtelna różnica :)
2022-01-16 14:25
Moj szef tez tak patrzyl a potem pierwszy po szczepionkach byl chory.
2022-01-16 07:12
I dobrze, że się tak patrzy jak na trędowatych, bo takimi są.
2022-01-16 16:16
Jesteś imbelem
2022-01-16 11:01
Bo jedyne co nas różni, to to że w naszych żyłach płynie czysta krew, reszta ma się tak samo, chorujecie, zarażacie, umieracie, tylko mając kod QR wszędzie cie wpuszczą, choćbyś nawet chory był na covida, bo tacy jak ty
Bo jedyne co nas różni, to to że w naszych żyłach płynie czysta krew, reszta ma się tak samo, chorujecie, zarażacie, umieracie, tylko mając kod QR wszędzie cie wpuszczą, choćbyś nawet chory był na covida, bo tacy jak ty nie musicie się testować, być skazywani na przymusowe kwarantanny i udowadniać że jesteś zdrowy. Taka to różnica. Myślę że kolosalna.
2022-01-16 15:22
Chłopie weź nie żartuj, wiecej świństw połykasz codziennie w pokarmach.
2022-01-15 20:13
Masz rację
2022-01-15 20:06
A ja się pytam jakim k prawem jakieś korpo ma to wiedzieć, nie dziwię się ludziom że idą protestować przeciwko tej propagandzie. Protesty były z dużo bardziej błachych powodów, demokracja. Niech protestują, mają prawo.
2022-01-16 12:43
A po co skoro zaszczepieni i niezaszczepieni przenoszą wirusa tak samo? Po co was sortować?
Dla pracodawcy to tylko taka informacja jak z młodą kobietą w wieku rozrodczym. Możliwe że odejdzie z pracy szybciej. Tak samo z Tobą. Jest możliwość że odejdziesz szybciej. Z tą różnicą że ona odchowa dziecko i raczej wróci.
2022-01-16 16:34
Zacznie się od takiej segregacji ciekawe co bedzie pozniej?
2022-01-15 21:09
I na zapowiedziach się skończy.
2022-01-15 20:00
Taka moda na marsze zapanowała.
2022-01-15 20:05
Większość ze Słupska
2022-01-16 14:25
Japy nie z trójmiasta, inny wygląd ludzi jak ze wschodniej Polski, nawet nie Słupska
2022-01-16 10:31
2022-01-15 20:22
nie zgadzam sie , sa to inni obywatele
2022-01-15 21:43
Jacyś tacy dziwni.
2022-01-16 10:30
2022-01-15 20:20
Czy widziałeś zniszczone miasto?...jak po protestach błyskawic
2022-01-16 14:23
Ponieważ zniszczenia były tylko w głowach czubków które te zniszczenia wymyśliły
2022-01-16 22:33
Demolka była na całego, bo gimbaza traktowała ten protest jak imprezę. Dlatego mądrzejsze osoby szybko się od tego s(t)rajku kobiet odcięły. Teraz ludzie w zasadzie protestują w tej samej sprawie: "precz od mojego
Demolka była na całego, bo gimbaza traktowała ten protest jak imprezę. Dlatego mądrzejsze osoby szybko się od tego s(t)rajku kobiet odcięły. Teraz ludzie w zasadzie protestują w tej samej sprawie: "precz od mojego ciała". Mam prawo decydować o nieprzyjęciu kolejnej dawki (jestem po jednej J&J i więcej nie zamierzam się szprycować) lub wręcz całkowitej odmowie szczepień niezweryfikowanym preparatem w fazie badań, na temat którego PIS po prostu kłamie. Propaganda w TVP jest tak grubymi nićmi szyta, że tylko najbardziej zagorzeli zwolennicy tego rządu dają się już nabrać na to wszystko.
2022-01-16 14:35
Wywalone śmietniki, pomazane elewacje. Zwłaszcza we Wrzeszczu pod Manhattanem był bajzel. A do tego wielogodzinne trąbienie i dzień w dzień korki i smog spalin od Gdańska po Gdynię.
2022-01-15 18:11
2022-01-16 14:46
2022-01-16 14:21
"A skad wiesz, ze nie beda?" Napisał Polak.
2022-01-15 20:01
A skąd wiesz, że będą?
2022-01-16 10:45
2022-01-16 12:40
Ciekawy czy siedzą w czapkach foliowych w domu :)
2022-01-16 10:07
od 1 marca bez aktualnego paszportu covid chcą wywalać z roboty mundurowych, nauczycieli i medyków to nie ma gorszej formy przymusu !!!!! Tylko płatny zidoktyrnizowany troll może chcieć w świecie w którym co 6 miesiecy
od 1 marca bez aktualnego paszportu covid chcą wywalać z roboty mundurowych, nauczycieli i medyków to nie ma gorszej formy przymusu !!!!! Tylko płatny zidoktyrnizowany troll może chcieć w świecie w którym co 6 miesiecy musisz przyjąć zastrzyk który w dodatku wszędzie na Zachodzi zwiekszył skale zakażeń. A zatem zaszczepienie nie tylko nie uchroni bliskiego przed zarażeniem ale wrecz zwiekszy transmisje na bliskich a przynajmniej tak to wyglada patrzac na sytuacje u liderów szczepień np Singapur, Australia, Francja, Wielka Brytania, Korea Pld, Hiszpania, Włochy, Gibraltar notują wzrosty wolumenu zakażęń o setki procent.
2022-01-16 21:52
Możesz przestac manipulować? To co zmniejszyła szczepionka, to hospitalizacje i zgony. Działa.
2022-01-16 12:39
Niezły zabieg słowny wprowadzający pewnik. Coś jak Andrzej który zmarł na drugi dzień po szczepieniu. Ale przemilczmy że potrącił go autobus.
2022-01-16 15:58
... zaszkodziła mu kwarantanna 3 x po 10 dni
2022-01-16 14:58
.... przytaczasz przykład który jak najbardziej jest odnotowywany jako NOP. Bo mądry człowiek zada pytanie dlaczego wpadł pod autobus? ...
2022-01-16 15:30
*odpowiednie zakreślić.
2022-01-16 12:29
o tym, że w wyżej wymienionych krajach, pomimo dużej skali zachorowań, jest bardzo mało zgonów i zajętych łóżek. To wy, antyszczepy, jesteście winni temu, że ludzie nie mogą się dostać do lekarza, bo wszelkie siły
o tym, że w wyżej wymienionych krajach, pomimo dużej skali zachorowań, jest bardzo mało zgonów i zajętych łóżek. To wy, antyszczepy, jesteście winni temu, że ludzie nie mogą się dostać do lekarza, bo wszelkie siły skierowane są na oddziały covidowe. To wy wmawiacie ludziom półprawdy i ciemnotę, w którą wierzą, a otrzeźwienie przychodzi dużo za późno. Jak nie chcesz się szczepić to siedź na d*pie w domu, bo przez ciebie dzieci mają skopany kolejny rok, a starsi ludzie siedzą w samotności w domu, bo niektórzy zaszczepić się nie mogę. Moja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się twoja wolność. Tylko, że moja wolność to wybranie mniej egoistycznego wariantu, szczepię się dla siebie i dla innych również. Dla chorych dla dzieci, dla ludzi starszych. Powielanie nieprawdziwych opinii powinno być karalne, bo w tym przypadku nie ma żadnego przełożenia na rzetelną wiedzę.
2022-01-18 11:35
My nie jesteśmy niczemu winni.W Australii prawie wszyscy zaszprycowani a patrz ile zgonów. Według statystyk na które powołują się ci wasi lekarze. Drzwi prawdy stoją na was otworem
2022-01-17 01:40
Wirusolog pełną gębą, szacun. I ekonomista, i spec od podatków na służbę zdrowia. A wystarczy zobaczyć statystyki żeby przekonać się że nie masz racji
2022-01-16 18:48
2022-01-16 16:24
No to nie mów innym co mają robić, gdzie mają przebywać i jakie leki przyjmować! Jeżeli boisz się covida, to zachowuj dystans, dezynfekcję, maseczki i zaszczep się iloma dawkami masz ochotę. To jest twoja wolność, a nie tak jak napisałeś, że to ktoś musi zrobić coś przeciw sobie, bo twoim zdaniem zaniechanie uderza w twoje dziwne poczucie wolności.
2022-01-16 21:55
No ale dlaczego moja wolność dostania opieki zdrowotnej na miarę 21 wieku ma być zaburzana przez Twoją fałszywie pojmowaną wolność do nieszczepienia? Chyba oszalałeś.
Brak przymusu szczepień (chorzy powinni
No ale dlaczego moja wolność dostania opieki zdrowotnej na miarę 21 wieku ma być zaburzana przez Twoją fałszywie pojmowaną wolność do nieszczepienia? Chyba oszalałeś.
Brak przymusu szczepień (chorzy powinni mieć wyjątek) tylko jeżeli rezygnujesz z leczenia w razie zakażenia COVID, nie przyjmujemy do szpitala i umierasz w domu, wtedy spoko, jestem "za", chociaż uważam że takich głupków należy ratować wbrew ich woli.
2022-01-18 12:48
Dodatkowo osoby zaszczepione tracą naturalną odporność i coraz częściej zapadają na inne dodatkowe choroby, tak jakby szczepienie przyspieszało rozwój ukrytych chorób. Wśród znajomych, którzy są już po 3 dawce mam
Dodatkowo osoby zaszczepione tracą naturalną odporność i coraz częściej zapadają na inne dodatkowe choroby, tak jakby szczepienie przyspieszało rozwój ukrytych chorób. Wśród znajomych, którzy są już po 3 dawce mam ostatnio wysyp zachorowań na grypę sezonową, testy nie wykrywają covida. Ale i na covida chorują i umierają ludzie po przyjęciu szczepionki, jak ostatnio radna PiS ze Śląska, pani Małgorzata Zarychta-Surówka. W grudniu zmarł mój przyjaciel z czasów szkolnych, młody facet 41 lat, zmuszony przez pracodawcę do zaszczepienia się. W szpitalu "ratowali" go respiratorem, zamiast próbować leczyć na początku choroby, kazali czekać. Niezaszczepiona żona i dzieciaki przeszli infekcję lekko, jako katar.
Ja się nie zamierzam szczepić, bo nie czuję takiej potrzeby. Covida przeszłam dawno temu, w grudniu 2019 roku, od tamtego czasu nie choruję, choć nie dbam o sterylności nie noszę maski. Na grypę nigdy się nie szczepiłam i też rzadko na nią chorowałam. Cała moja rodzina żyje i funkcjonuje jak przed 2020 rokiem i mamy się dobrze. Cała ta pseudopandemia będzie Was paraliżowała tyle, ile będziecie wierzyć w to wszystko.
2022-01-17 17:02
Z tego samego powodu, dla którego otyli, pijaki i palacze nie są przesuwani na koniec kolejki do lekarzy. Bo mają do nich prawo. Zrzeknij się prawa do opieki okulisty, bo oczy sobie psujesz ekranami i staruszki mają
Z tego samego powodu, dla którego otyli, pijaki i palacze nie są przesuwani na koniec kolejki do lekarzy. Bo mają do nich prawo. Zrzeknij się prawa do opieki okulisty, bo oczy sobie psujesz ekranami i staruszki mają ograniczony dostęp. Żeby ci się zafascynowanie akwarelą nie rozwinęło, bo był już taki jeden co czuł się lepszy i czuł, że należy mu sie lepsze.
2022-01-16 16:28
Jeśli mamy do czynienia z chorobą, która niesie śmierć, olbrzymie negatywne skutki ekonomiczne i społeczne, to nie ma miejsca na pseudo wolność.
2022-01-17 01:46
nie mają nic wspólnego z koronawirusem tylko ze sposobem zarządzania tzw. pandemią Covid-19
2022-01-16 20:32
Porównaj wyniki tej modnej i grypy a wtedy pogadamy o słuszności i wolności.
2022-01-16 18:47
Śmierć... kiedyś to były porządne pandemie, nie to co teraz....
2022-01-16 14:55
....porównaj z wynikiem przed przyjęciem preparatów. I zgłoś się to pogadamy
2022-01-16 21:54
Ale wiesz, że przy długim covid też są zaburzenia krzepliwości? Skąd wiesz, że bliscy w ogole nie zarazili się COVID przy szczepieniu? Obniżenie odporności, kontakt z wirusem i masz. Zresztą - nawet jeżeli szczepienia
Ale wiesz, że przy długim covid też są zaburzenia krzepliwości? Skąd wiesz, że bliscy w ogole nie zarazili się COVID przy szczepieniu? Obniżenie odporności, kontakt z wirusem i masz. Zresztą - nawet jeżeli szczepienia wywołują problemy zdrowotne, to dalej: zapobiegają znacznie gorszym problemom, które występują znacznie czesciej. Podpisane 38 latek z długim covid. to takie powikłania.
2022-01-16 17:36
ja robiłem badania przed i po i wszystko jest w normie. ale pewnie twój paranoiczny umysł powie że laboratorium skłamało żeby ukryć międzynarodowy spisek
2022-01-18 11:36
uspokój się bo ci żyłka pęknie
2022-01-15 15:28
Brawo wy kochamy was !
2022-01-15 19:18
2022-01-15 21:16
Foliarze wymrą na własne zyczenir
2022-01-16 08:15
Wszystkie odmiany wirusa proszą o więcej takich manifestacji,a zwłaszcza już Omikron potrzebujący tylko10sekund na zarażenie każdego!
2022-01-16 10:29
A wlasnie Soros dokupil kolejne gazety do swojego portfolio (Rzeczpospolitą i jeszcze kilka znanych tyt.). Nie ma dnia w telewizji bez celebrytów-naganiaczy w stylu Horbana, Grzesiowskiego, Simona - nikt z nich za nic
A wlasnie Soros dokupil kolejne gazety do swojego portfolio (Rzeczpospolitą i jeszcze kilka znanych tyt.). Nie ma dnia w telewizji bez celebrytów-naganiaczy w stylu Horbana, Grzesiowskiego, Simona - nikt z nich za nic nie odpowiada a od tych wszystkich kłamstw wszystkim im aż facjaty powykrzywiało że aż dzieci straszą. Chełpią się że ta inżynieria genetyczna jest bezpieczna ale ani oni, ani producent nie chcą wziaść jakiejkolwiek finansowej odpowiedzialności za zgony poszczepienne. .. Setki oficjalnych zgonów poszczepiennych w Skandynawii to niezaprzeczalny fakt - to że w Polsce się je tuszuje nie znaczy że ich nie ma ! Wiec nawet jeśli przyjąć że ryzyko zgonu poszczepiennego w krótkim czasie jest niskie to mimo wszystko istnieje. chcecie wywalać z pracy odmawiających szczepienia a ja zwyczajnie nie chce być tym 1 promilem pechowców którzy wylądowali po tym w trumnie - jest to wystarczajacy argument aby miec prawo odmowy udziału w tym eksperymencie zwłaszcza że co chwile obserwuje w moim otoczeniu dziwne problemy zdrowotne u tych którzy na wiosne się zaszczepili łącznie ze zgonami (które aczkolwiek za kazdym razem lekarze z jakiegoś powodu nie chcą rejestrować jako NOPy). A najlepsze że cała rodzina przeszła cowida prawie bezobjawowo (zresztą jak 80% społeczeństwa wg danych WHO) - zresztą są skuteczne leki np iwermektyna którą w Japonii od wrzesnia zaczeli leczyć i w jeden miesiąc wygasili cała falę.
2022-01-16 13:36
2022-01-16 15:28
Wolni egoiści co boj się uklucia bo zaraz zemdleją.Jakby każdy robil tak jak oni to w tym biednym państwie placowki zdrowotne dawno by upadly.Dlatego wymog ,jeśli nieszczepiony zachoruje pokrywa koszty swojego leczenia i to będzie najsprawiedliwsze .Wtedy mogą się nie szczepić ,mi to nie przeszkadza.
2022-01-16 21:03
Ja gdy się szczepiłem byłem bezpieczny i nigdy nie zachorowałem na chorobę na którą się zaszczepiłem.
2022-01-17 15:38
2022-01-15 16:02
Bo głupota szerzy się niemiłosiernie.
Jak bardzo trzeba być niemądrym, żeby przyjeżdżać na taki protest ze Słupska czy Elbląga?
2022-01-15 16:23
Patrz Hiszpania...
2022-01-15 17:08
A co Hiszpania? Obostrzenia mają zdecydowanie większe niż u nas. Covida nie porównują z grupą.
2022-01-15 17:24
Od wczoraj Hiszpania przemianowała COVID w grypę sezonową
2022-01-15 18:24
Taka afera, hahahha
2022-01-16 21:45
jeśłi grypa to dla Ciebie coś zwykłego to pokazujesz jakim nieukiem jesteś.
2022-01-15 21:24
Średnia śmiertelność wynosi 76 osób dziennie.
Hiszpańskie społeczeństwo jest w 81 proc. w pełni zaszczepione
2022-01-15 22:12
Czyli masoński plan depopulacji tam wykonany... U nas jeszcze nie..,
2022-01-15 16:39
A najlepiej wyłapywać i poddawać przymusowemu szczepieniu
2022-01-15 16:49
Tępić zacofanie mentalne
2022-01-15 17:14
Po co ten hejt.
2022-01-15 18:52
Od nabijania się z zaszczepionych zaczęli antyszczepionkowców i dalej już poleciało.
2022-01-15 17:14
Demokracja?
2022-01-15 17:53
2022-01-15 20:52
Spoko, Paulinko. Niestety z powodu alergii nie mogę zostać zaszczepiona. Wiesz, co mi zaproponowano? Szczepienie w szpitalu pod okiem anestezjologa, żeby w razie gdybym dostała wstrząsu, to było mnie komu ratować. Ryzyko
Spoko, Paulinko. Niestety z powodu alergii nie mogę zostać zaszczepiona. Wiesz, co mi zaproponowano? Szczepienie w szpitalu pod okiem anestezjologa, żeby w razie gdybym dostała wstrząsu, to było mnie komu ratować. Ryzyko że zachoruję i ciężko przejdę covid jest znikome. Ryzyko wstrząsu po szczepionce realne. Rozkmiń sobie teraz podejście lekarzy - szczepienie jest ważniejsze, niż moje zdrowie. Tak więc podaj tu jakiś namiar na siebie, jak wprowadzą przymus i zląduję w szpitalu, żebym mogła cię znaleźć i odebrać od ciebie środki na moje leczenie. W końcu jesteś za przymusem, prawda? To powinnaś też unieść jego konsekwencje. Pozdrówczi.
2022-01-15 22:18
Szczepienia nie są obowiązkowe i przymusowe i nie ma się co komu tłumaczyć... I tak nie zrozumie...
2022-01-15 23:13
Szczepionki niosą ze sobą więcej ryzyka niż realnie przechorowanie Covida. Ja dwa lata temu to przeszedłem, jeszcze przed pierwszą oficjalną falą. Długo potem byłem osłabiony, smak u węchu wróciły po paru tygodniach, ale
Szczepionki niosą ze sobą więcej ryzyka niż realnie przechorowanie Covida. Ja dwa lata temu to przeszedłem, jeszcze przed pierwszą oficjalną falą. Długo potem byłem osłabiony, smak u węchu wróciły po paru tygodniach, ale z sercem długo jeszcze miałem problemy - zapalenie mięśnia sercowego. Teraz już jest dobrze. Od marca 2020 nie zachorowałem na covida po raz kolejny, więc naturalna odporność działa. Za to moi rodzice zaszczepieni już trzema dawkami, mimo mojego sceptycznego podejścia do szpryc, od paru tygodni chorują na dziwne przewlekłe zaziębienie, wieczorami gorączka, kaszel, katar, osłabienie, a testy na covida negatywne. Doczytałem, że u niektórych szczepienia zmniejszają naturalną zdolność systemu immunologicznego do zwalczania patogenów i stąd problem z wyleczeniem zwykłego sezonowego gila. Do tego ryzyko NOP, u części też nagłe pojawienie się chorób krążenia, a nawet nowotworowych. I na deser wszystkie te kłamstwa PiSu na temat szczepień. Nawet producent zapowiedział że dopiero na wiosnę wyjdzie skuteczna wersja preparatu na omikron, a nam wciskają, iż obecne szczepionki chronią przed tym wariantem. Do tego te kolejne obowiązkowe dawki przypominające, terror paszportowy i chaotyczne lockdowny i obostrzenia, których sami rządzący nie przestrzegają gdy myślą, że nikt ich nie widzi. To wszystko jest jak zły sen.
2022-01-16 07:19
Na przykład przeciwko obecnemu reżimowi.
2022-01-16 01:52
Bo nie rozumiem związku alergii ze szczepionką.
Jak doszłaś do tego, że alergicznie reagujesz właśnie na szczepionkę.
Też jestem alergikiem od 10 miesięcy zaszczepiony, nawet już po trzeciej i jakoś nic mi nie jest.
Pozdrawiam również
2022-01-16 08:51
Tak, że miałam reakcję alergiczną po pierwszej dawce. I mam to stwierdzone przez lekarza. Stwierdził, że druga dawka byłaby obarczona większym ryzykiem.
2022-01-16 07:17
Ja też jestem alergiczką i jestem wyszczepiona już trzy razy. To wielki ukłon wobec twojej ciemnoty że zaproponowali tobie szczepienie w obecności anestezjologa.
2022-01-16 08:55
No, skoro ty jesteś alergiczką i nic ci się nie stało, to znaczy, że każdy alergik może się szczepić, nie? Jesteś w końcu wzorcem.
2022-01-15 22:16
Jakim płaskoziemcą trzeba być, żeby wprowadzić sobie coś niezbadanego do organizmu i podpisać, że to na własną odpowiedzialność... I jeszcze innych krytykować i oceniać.
2022-01-15 22:45
czy tak na ryzyk fizyk wprowadzasz je do swojego organizmu?
2022-01-16 09:33
Ale że co, wstrzykuje sobie je? Bo jest różnica między "użytkiem zewnętrznym" i "wewnętrznym". Gdybyś czytał choćby ulotki leków, to byś to wiedział.
2022-01-16 21:46
i dlatego właśnie szczepionki są przebadane. Więc się nie kompromituj.
2022-01-15 17:19
Napisał faszysta;)
2022-01-15 18:53
2022-01-15 17:46
rozumiem że do szkoły miałeś/łaś pod górkę, czasem warto zdobyć wiedzę na temat który się pisze - "Wyłapać i zaszczepić" -tylko troglodyta umysłowy mógł coś takiego napisać.
2022-01-15 18:29
erudyta się znalazł
2022-01-15 20:58
Wyłapać można ciebie za to co piszesz bez problemu. Chcesz się szczep ale nie zmuszaj innych do szczepień. Na to samo wychodzi noszeni kagańca, bo po tobie widać że posłuszeństwo u ciebie to podstawa. Także zajmij się
Wyłapać można ciebie za to co piszesz bez problemu. Chcesz się szczep ale nie zmuszaj innych do szczepień. Na to samo wychodzi noszeni kagańca, bo po tobie widać że posłuszeństwo u ciebie to podstawa. Także zajmij się sobą, daj innym żyć normalnie, wyłącz telewizję, bo jak ci powiedzą że masz skoczyć z mostu bo innego wyjścia nie ma to też skoczysz. Pozdrawiam. Stop segregacji!
2022-01-15 22:26
Bo ktoś im wmówił że szczepionki to zło
2022-01-16 07:26
Jedyna możliwość to wprowadzenie potrójnej składki ZUS dla antyszczepionkowców. Jak chcą sobie i innym szkodzić to niech za to płacą. Jak się na to nie godzą to nie przyjmować do szpitala w razie ciężkiego stanu.
2022-01-16 09:34
Anna Maria... Smutną ma twarz... :(
2022-01-16 10:14
A poczwórną dla palących bo przecież się świadomie trują i innych wokoło-:)!!!
2022-01-16 15:54
Gdybyśmy nie mieli monopolisty w postaci ZUS, tylko ileś tam prywatnych ubezpieczalni jak na zachodzie, gdzie składka jest zależna od wybranego pakietu oraz oceny ryzyka. A jest chyba oczywiste, że palacze zapadają na wiele chorób, których leczenie jest bardzo kosztowne.
2022-01-16 13:17
2022-01-15 22:55
I nie dyskutować. Siła zaszczepić. Od kiedy to zadżumieni mają głos w dyskusji. Poza tym z kim tu rozmawiać. Chyba tylko którą ręka piszesz? O ile taki pisać potrafi
2022-01-16 00:06
Jeśli Pan mi tak źle życzy to ja tak jak mnie rodzice uczyli życzę wszystkiego dobrego. Polska jest jedna nie dajmy się podzielić..
2022-01-16 10:42
Popieram!!nn
2022-01-16 11:39
Niech przykład idzie z gory
2022-01-16 13:13
2022-01-15 16:03
Zachęcam do podpisania deklaracji z Barington wszystkich przeciwników lockdownu!
2022-01-15 16:04
Dr Michał Sutkowski proponuje:
"Pierwsze najważniejsze decyzje, które powinna podjąć Rada Medyczna, a które powinny zostać przyjęte, to: obowiązkowość szczepień, paszporty covidowe, kontrola DDM. To
Dr Michał Sutkowski proponuje:
"Pierwsze najważniejsze decyzje, które powinna podjąć Rada Medyczna, a które powinny zostać przyjęte, to: obowiązkowość szczepień, paszporty covidowe, kontrola DDM. To podstawa, o której od miesięcy mówi środowisko medyczne".
Ani słowa o leczeniu. Mamy do czynienia z chorobą a ten lekarz nie mówi nic o leczeniu choroby! Nie wspomina o zdrowym trybie życia, dobrej diecie, suplementacji i td za to promuje bezprawne cyfrowe dokumenty !
Przecież to jest absurd!
Prof. Andrzej Rychard
"Czwarta dawka szczepionki będzie dowodem że panujemy nad sytuacją"
????
2022-01-15 16:21
Także ten...hajs się zgadza
2022-01-15 17:10
obowiązku noszenia maseczek na świeżym powietrzu. :) Było to zbyt duże ryzyko!
2022-01-16 10:39
ta rada nadaje się na teczkę i na Szadółki
2022-01-15 17:11
Pod respiratorem. Spiesz się gamoniu, to może jeszcze na jakiś się załapiesz
2022-01-15 17:49
tobie już nie potrzebne bo masz łeb jak pusty dzban
2022-01-15 18:54
2022-01-15 17:49
Wy macie jakies uposledzenie z tym respiratorem ? Gdyby każdy trafiał pod respirator to pól polski wymiotloby juz w 2020
2022-01-15 18:56
prostego tematu.
2022-01-15 17:59
Amantadyna która okazała się kapiszonem niewypałem a nie panaceum?
Czym leczyć, powiedz mistrzu
2022-01-15 18:03
Przyjmowałeś? Ja tak virezyt k, dawkowalem jak kazał Bodnar. Przeszło mi, żyje bez powikłań. A miałem straszny ból zatok przynosowych i gorączkę wysoka przez kilka dni, pozniej jak ręka odjął. To działa amanta czy nie? Coś działa poza preparatem?
2022-01-15 19:00
Szczepionki antyszczepy nie uznają, bo ponoć jest ryzyko nopów. Ale jakimś badziewiem się śmiało leczyłeś (wg wskazówek z neta) i jesteś pewny że wszystko będzie ok. No brawo. A czosnek na pępku też na noc kładłeś?
2022-01-15 19:43
2022-01-15 22:47
komentarza?
2022-01-15 20:29
tp nie jest badziewie sam Horban w 2009 zalecał amantadynę na chorobę wirusowa o cięzkim przebiegu. lek znany od 50 lat, przestali go stosować jak trzeba było upychac szczepionki na grype taka prawda , poczytaj w wikipedii
2022-01-15 21:48
2022-01-15 20:11
A kto ci to powiedzial?jakis kolejny pewnie eskimoski lekarz opłacony przez bigferme
2022-01-15 20:27
za jakiś czas okaże się że jest skuteczna. W 2009 r. sam Horban polecał amantadyne przy infekcji wirusowej przy cięzkim przebiegu jak pracował w Świdnicy
2022-01-15 22:26
Amantadyna jest zbyt tania i nie drenuje naszych portfeli, a przede wszystkim nie zarobi Big Pharma
2022-01-16 15:18
2022-01-15 19:09
Ilu jest palaczy papierosów wśród chorych i umierających. Ten temat to tabu. Mówiło się dzisiaj o zagrożeniu osób z nadwagą, ale ani słowa o zagrożeniach palaczy papierosów. Warte zastanowienia.
2022-01-15 20:31
niekoniecznie palacze ciężko przechodzą u mnie w rodzinie średnio przechodził , fakt kaszlał bardzo ale całyczas na chodzie i latał , nawet nie leżał , jak jeszcze nie odtravili że nasz koronka zaatakowała
2022-01-16 08:29
A ja znam takich że już palą ale wysoko nad nami.Ale są wolni
2022-01-15 20:09
Bo trzeba to sprzedac i na tym g,,zarobic
2022-01-15 20:14
Ciekaw jestem czemu ta Rada odrzuciła obowiązek szczepienia polityków.
2022-01-15 21:49
2022-01-15 20:25
pierwsze co to wszyscy w tej radzie powinni podpisać czy nie maja interesów agitowac za koncernami farmaceutycznymi
2022-01-15 22:22
Szczepienia nic nie wniosły i to widać w krajach gdzie zaszczepiono przeszło 80%populacji...
2022-01-16 08:31
Co Ty bredzisz człowieku.Tam gdzie są zaszczepieni zgony są b.male a w Polsce rekord świata.
2022-01-15 16:04
Nie będę się szprycować na siłę!
2022-01-15 16:40
2022-01-15 17:22
2022-01-15 17:26
Jak każdy mądralo
2022-01-15 19:37
No dnia pewnego tak tak jak i ty geniuszu>>>>>!!!
2022-01-15 18:06
ale w szpitalach nie powinni likwidować leczenia innych chorób kosztem chorych na covid. To jest skandal i granda.
2022-01-16 12:37
A jesteś za tym by chorzy przebywali ze zdrowymi w jednym pomieszczeniu?
2022-01-16 12:56
tak jak teraz odsyła się chorych na inne choroby
2022-01-16 16:01
Hołubi się nieszczepów co rusz to zwiększając siły i środki na ich leczenie, a pozostałym pacjentom pokazuje się środkowy palec. To jest postawienie sprawy na głowie!
2022-01-20 10:46
Pozdrowienie lichockiej do chorych
2022-01-20 10:45
A co mają zrobić zostawić to w domach i na ulicy. Muszą chociaż położyć na łóżku samoleczacym bez personelu i tlenu.
2022-01-15 19:36
i tak trzymac. Moze posly i poslice sie zaszczepia ?? Nie chca a dlaczego ? Moze ich spytajmy !!!!!!!
2022-01-16 12:57
2022-01-16 16:04
To tak gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości, że PiS to oczadziała od kadzidła zbieranina kołtunerii, ignorantów i dewotów płci obojga.
2022-01-20 10:47
Rząd i posłowie mają do leczenia przewciała monoklonalne więc ich ich niedotyczy zgon
2022-01-16 02:40
Jak zachorujesz i będziesz pod respiratorem to wtedy zmądrzejesz. Nie życzę Ci tego ale właściciele zakładów pogrzebowych napewno sie cieszą że tylu d**ili którzy nie chcą się szczepić jest w Polsce
2022-01-16 07:28
I zaszczepią na siłę. Zresztą powinni już to dawno zrobić.
2022-01-17 02:40
Ty to już chyba jesteś dobrze na spryczwany bo nie myślis już swoim muzgiem.
2022-01-15 16:05
Nie udało się ich zaszczepić widzą w szkołach, zatem teraz nie uda się ich zaszczepić szczepionką. Wolny wybór. Państwo nieodpłatnie proponuje szczepienie. Skoro się nie chcą zaszczepić, zatem niech płacą za leczenie.
Nie udało się ich zaszczepić widzą w szkołach, zatem teraz nie uda się ich zaszczepić szczepionką. Wolny wybór. Państwo nieodpłatnie proponuje szczepienie. Skoro się nie chcą zaszczepić, zatem niech płacą za leczenie. Swoją drogą powinni zobaczyć jak wyglądają pacjenci którzy się duszą w szpitalach - jak błagalnie patrzą z nadzieją na pomoc, jak łapią każdy oddech, jak samotni leżą pod respiratorami.
2022-01-15 16:23
Zawsze się dusili. Przed tą wydumaną pandemią umierało dokładnie tyle samo ludzi za zapelenie płuc co teraz. A teraz po szczepieniach masz falę zakażeń i obniżenia odporności. Tak nie było przed szczepieniami.
2022-01-15 18:30
symulowały w tych szpitalach?
2022-01-16 12:39
To jakim cudem w 2020 roku tylu ludzi zmarło we Włoszech i Hiszpanii?
2022-01-16 12:57
wręcz przeciwnie, pomimo kilkukrotnego kontaktu z chorymi nie zaraziłam się. I jak dawniej nie choruję wcale i nic mi się nie obniżyło. Natomiast mam wrażenie, że niektórym obniżył się intelekt po przeczytaniu takiego
wręcz przeciwnie, pomimo kilkukrotnego kontaktu z chorymi nie zaraziłam się. I jak dawniej nie choruję wcale i nic mi się nie obniżyło. Natomiast mam wrażenie, że niektórym obniżył się intelekt po przeczytaniu takiego steku bzdur, który serwują antyszczepy. Żadnego konkretu, żadnego źródła danych. Tylko "eksperyment", "preparat w fazie testów" itd. Tylko źródła wiedzy brak. A nie, przepraszam: "wyssane z palca", nie napiszę, że z "d-py"
2022-01-16 13:50
Takiego B....rana trudno czytać
2022-01-15 16:24
Co jeszcze napiszesz? Wspomnienia grabarza ?
2022-01-15 16:41
2022-01-15 16:53
Mam dosyć tej pseudo manipulacji w sieci i w mediach. Podpisał sie ratownik i każdy łyka bajeczkę jak pelikan. Widziałaś/es kiedyś lekarza, ratownika medycznego który sie użala nad pacjentem? Nie! Bo to jest jego praca.
Mam dosyć tej pseudo manipulacji w sieci i w mediach. Podpisał sie ratownik i każdy łyka bajeczkę jak pelikan. Widziałaś/es kiedyś lekarza, ratownika medycznego który sie użala nad pacjentem? Nie! Bo to jest jego praca. Nie może sobie na to pozwolić, bo może popełnić błąd. I to jest bardzo normalne. Widać ze nie pracowałaś w zawodzie, gdzie decydujesz o życiu człowieka.
2022-01-15 16:59
Przed zakażeniem byli zdrowi. Doprecyzuję bydlaku - zmarło, tzn. udusili się! Dalej będziesz mi wciskał swoje porąbane teorie i naśmiewał się z ich "zamykających się oczek"?
2022-01-15 17:09
2022-01-15 17:14
2022-01-15 17:28
Nie zrozumiałeś przekazu człowieku. Szczep się ile chcesz, tylko nie graj dramatem ludzi. To jest właśnie świństwo! to jest właśnie dzisiejszy świat manipulacji.
2022-01-15 17:39
Już wystarczająco się popisałeś, więc stul japę.
2022-01-15 17:58
2022-01-15 19:04
mocno żałował i długo leczył rany. Nie myl odwagi z odważnikiem.
2022-01-15 19:42
nie po prostu bys zastrzyk dostal i paszlo won. Rano bys sie obudzil herosie
2022-01-15 19:58
Wtedy będziesz prosił o pomoc. Prywatnie unikam takich ludzi jak Ty. Są zbędni w moim życiu. Zdrowia życzę
2022-01-15 20:03
to dwaj stulejarzu
2022-01-16 06:23
2022-01-16 12:44
Jak nie chcesz nie zapinaj pasów bezpieczeństwa w aucie tylko potem nie pokazuj skutków takiego zachowania bo to manipulacja?
2022-01-16 17:58
Nie namawiam podpisujac się ratownik, chirurg, ojciec dziecka które nie miało zapiętych pasów przy uderzeniu w drzewo, nie bede wyolbrzymiał co się z nim stało, bo to głupie jest itd. Uważam, ze ludzie maja swój rozum. A właściwie uważałem.
2022-01-17 11:26
Rozumiem, ze na kursie Prawo Jazdy pokazują instruktażowe filmiki, tak dla świadomości. A jak lubisz oglądać i czytać o dramacie ludzi, to może czas pójść do psychologa? Bo to chore jest !
2022-01-15 17:29
Oni umarli, bo nie otrzymali odpowiedniej pomocy na czas. Najpierw czekaj na test, potem siedź w domu i lecz się ibupromem i innymi lekami na gorączkę no i syrop... teleporada to nie realna porada lekarska. Lekarz powinien Cie osłuchać i zbadać i zalecić odpowiednie leczenie.
2022-01-15 17:42
Poczekaj aż kogoś tobie bliskiego to świństwo zadusi i wtedy pochwal się swoimi przemyśleniami ła jzo bezczelna..
2022-01-15 18:02
W rodzinie mam dwa zgony covidowe. Obydwie osoby nie wierzyly w plandemie, bagatelizowaly temat. Zmarły nie dlatego że nie uzyskały pomocy a dlatego że bagatelizowali całość problemu...
2022-01-17 01:03
Bo bagatelizujemy problem. Nie przez brak pomocy i przez COVID! ;) to ma sens !
2022-01-15 18:42
2022-01-15 19:07
Jedyne co z trudem rozumiesz, to proste polecenia typu przynieś, podaj, pozamiataj.
2022-01-16 02:16
Gdzie was sieją ?
2022-01-17 08:08
2022-01-20 10:54
Ty masz rozum? Bydlo
2022-01-15 19:41
ta a moich trzech po przyjeciu preparatu z igla sie na nadcisnienie wykrecili. Mlodzi i zdrowi byli ale dali sie nabrac i teraz juz ich ostatnia prosta ....do grobu !!!!!
2022-01-15 21:54
te wynalazki, którymi się podkręcacie w swoim towarzystwie. Uważaj żebyś też nie przesadził, bo po twoich wpisach widać, że mocno lecisz.
2022-01-16 06:22
2022-01-16 10:42
Na covid ludzie walczą o każdy oddech a są i tacy co wyzdrowieli i teraz walczą z powikłaniami
2022-01-17 01:07
Są tez tacy, co czytają g***o w internecie.
2022-01-16 12:42
No fakt dwa dyżury pod rząd a czasem śmierć z przemęczenia...Widać że nie miałeś do czynienia z zawodem który decyduje o życiu i śmierci człowieka. Taki strażak z pewnością by nie ryzykował czytając twój wpis a lekarz nie podejmował się kolejnej operacji w 22 godzinie pracy
2022-01-16 20:00
Jezu chryste !
2022-01-16 22:24
Trzeba umieć wyłączyć emocje, zeby podejmować właściwe decyzje. Dlatego nie każdy się sprawdzi w tym zawodzie.a presja jest ogromna. Cel jest jeden - życie ludzkie i na tym trzeba się skupić! Tak jak w innych zawodach o
Trzeba umieć wyłączyć emocje, zeby podejmować właściwe decyzje. Dlatego nie każdy się sprawdzi w tym zawodzie.a presja jest ogromna. Cel jest jeden - życie ludzkie i na tym trzeba się skupić! Tak jak w innych zawodach o sukcesach rozmawia się otwarcie, a o porażkach wcale. Wierz mi, ze nie masz ochoty na rozmowy o krzywdzie ludzkiej, patrząc na to codziennie. Inaczej, człowiek by zwariował. Opisałem to w dużym skrócie.
2022-01-17 23:12
co w teleporadzie leczył naszego sąsiada aż ten umarł.
okazało się że miał zawał serca. gdyby go bydlę chciał obejrzeć a nie przez telefon gadać to sąsiad by żył bo każdy lekarz rozpozna zawał tylko nie przez telefon. I kto jest bydlę? ilu ludzi już tak umarło?
2022-01-15 16:50
Chyba że podczas snu
2022-01-15 17:00
2022-01-15 21:02
Pod respiratorem nie ma tej dramatycznej walki o każdy oddech. Maszyna wymusza oddychanie. Po prostu pogarszają się parametry...
2022-01-15 22:46
2022-01-15 18:58
Jak ciebie dopadnie to przestaniesz żartować!!! Ale będzie po zawodach!! Przekonasz się cwaniaczku!!!!
2022-01-16 00:25
3 dni ból pleców i dreszcze , brak węchu 7 dni. Gorzej grypę przechodziłem
2022-01-15 16:43
skoro nie chcą się szczepić niech płacą, a może ty fajfusie zapłacisz jak wylądujesz w szpitalu, bo szczepiąc się podpisywałeś papiery, że bierzesz odpowiedzialność na siebie? Poza tym skoro państwo pobiera składki to
skoro nie chcą się szczepić niech płacą, a może ty fajfusie zapłacisz jak wylądujesz w szpitalu, bo szczepiąc się podpisywałeś papiery, że bierzesz odpowiedzialność na siebie? Poza tym skoro państwo pobiera składki to niech leczy, a nie teleporady i hodowanie chorób, a jak ciężki przypadek to biała brygada i respirator. Kolejna rzecz, dlaczego do statystyk niezaszczepionych wliczani są zaszczepieni dwiema lub w tej chwili trzema dawkami do dwóch tygodni od zaszczepienia? Wiesz, że jak pójdziesz po szprycy do szpitala to do 14 dni będziesz figurował jako nieszczepiony? Chcesz płacić cwaniaku?
2022-01-15 16:51
Masz na myśli swoje żółte?
2022-01-15 17:43
2022-01-15 18:13
Brawo
2022-01-15 19:03
Co ty taki agresywny!!! PiS opcja?? Jak ciebie dopadnie to rura ci zmięknie!!!!!
2022-01-15 17:00
Kto tu jest niedouczony? Przebadane szczepienia wszystkie przyjęłam, ale ten preparat jest w fazie testów na ludziach takich jak ty...
2022-01-15 21:47
Przeszły wszystkie wymagane przez bardzo restrykcyjne przepisy fazy testów
2022-01-15 22:20
jak te preparaty genetyczne na covid
2022-01-16 07:58
Wejdz na strone fajzera i sobie przeczytaj ze szczepionka na kowid jest dalej w fazie testow.
2022-01-15 17:20
2022-01-15 17:34
ty ratownik jesteś? dlaczego jak karetka jedzie do człowieka z udarem to najpierw robi mu się test na srovida a potem przystępuje się do czynności, o ile ma negatywny wynik zamiast ratowac od razu, ch...z wami
2022-01-16 03:53
Tak dzialaja! Podszywa się pod kogoś, robi dramat i Ty się uzalaj i popieraj. Zeby wyglądało wiarygodnie. Jak się nie zgadzasz, to Cię obrazić tylko potrafi. Plaga tego teraz. Wszystko wyolbrzymia! Zaraz będzie nagonka na ratowników medycznych, tuż po kościele, aborcji, małżeństwach i kij wie co jeszcze. A Ty już zacząłeś . Ch*j z wami ;)
2022-01-15 18:26
Za darmo też otrzymałeś pojazd służbowy tzw karetkę ?
2022-01-15 18:32
A składki odprowadzane na N F Z to na co są? Zapomniałeś , że na leczenie ?
2022-01-15 18:41
szanuj to
2022-01-15 18:55
Najlepszy sposób to ci co się nie chcą szczepić, niech podpiszą deklarację, że będą się leczyć na swój koszt!!!
2022-01-15 19:24
są bezpieczni, więc powinni zrezygnować z leczenia na covid. Jak zachorują to ukarać za oszustwo
2022-01-15 21:04
Ja chętnie podpiszę, ale poproszę moje składki na nfz spowrotem na moje konto.
2022-01-15 19:39
to morze ludziam z wypadkow ktorzy za szybko jechali tez nie udzielac pomocy lub tym co nie uwazali i na nartach sie polamali tez???
Mysl geniuszu !!!!
chcesz to se te preparaty wstrzykuj wypij czy co chce ale od innych precz !@!!!!
2022-01-15 20:22
Odchorowałem, bez żadnych powikłań i co teraz mam się zaszczepić żeby ci ulżyło? Dlaczego mam pakować w siebie coś co mi nie pomoże a może zaszkodzić. Ale i tak tego nie zrozumiesz.
2022-01-15 20:59
A ty co? Stoisz i się przyglądasz?
2022-01-16 00:18
Idąc tym tokiem myślenia to należy odmówić leczenia ludziom z nadwagą, palącym, nadużywającym narkotyków. A tak na poważnie proszę się odczepić skoro każdy z tych ludzi opłaca służbę zdrowia w sowich podatkach. Jakież
Idąc tym tokiem myślenia to należy odmówić leczenia ludziom z nadwagą, palącym, nadużywającym narkotyków. A tak na poważnie proszę się odczepić skoro każdy z tych ludzi opłaca służbę zdrowia w sowich podatkach. Jakież zdziwienie ogarnęłaby autora tego postu jak wielu zaczepionych szczególnie po drugiej dawce dzieli te sale z niezaszczepionymi którym w wielu sytuacjach otrzymali rewelacyjna pomoc w postaci paracetamolu i kwarantanny w domu. W UCK w Gdańsku podział pacjentow w zgonach i respiratorach na oddziale intensywnej terapii kształtuje się na poziomie 50/50. I absolutnie proszę mi nie wierzyć tylko wystosować pismo do szpitala osobiście.
2022-01-16 06:59
Respirator niszczy płuca covidowe bo są przez covit jak z papieru zwykła butla z tlenem jest lepsza
2022-01-16 16:13
Ch... że podwórkowego.
2022-01-16 10:39
Dokładnie bo przez nich ludziom przekłada się planowe operacje nie szczepisz się lecz się sam lub plać
2022-01-16 11:41
Większość z 460
2022-01-16 12:31
Przecież tam leżą statyści
2022-01-16 13:09
Te ratownik dodatek covidowy jaki kasujesz 20-30tysia ?
2022-01-20 11:00
To zatrudnij się jako ratownik. No tak wykształcenie podstawowe to chociaż sprzątaj oddział covidowy to będziesz miał dodatek. Prymitywie. Trzeba było się uczyć to byś miał.
2022-01-16 13:11
Jakie bezpłatne szczepienie, gdzie takie jest? Wszyscy płacący podatki w tym kraju składamy się na szczepienia, opiekę medyczna itp. Wiec jakie bezpłatne? Z Twojej i mojej kieszeni. Nic co nam daje państwo nie jest za darmo. Płacisz podatki to się dokładasz do tego co "niby jest za darmo"
2022-01-16 16:25
To dostaja to gratis od firm farmaucetycznych?
2022-01-17 11:39
To jak mam placić za leczenie to oke j proszę mnie zwolnic od płacenia składki zdrowotnej
2022-01-17 23:05
to nie jest szczepionka tylko preparat/konstrukt genetyczny. Doucz się i wtedy pisz!
2022-01-20 10:49
A tlenu i heparyny brak. Nikt nie był przygotowany na takie ilości chorych. Łóżka same nie leczą.
2022-01-15 16:06
Zawsze się znajdzie grupa osób, która będzie protestować przeciw czemuś lub komuś. Tęczowe flagi też były ?
2022-01-15 16:18
A jeżeli ci mówią, że musisz się zaszczepić, bo inaczej za 2 miesiące stracisz pracę, to co? To jest wolność? Czy kodeks pracy przewiduje zwolnienie z powodu...niezaszczepienia się? A teraz w służbie zdrowia jest presja,
A jeżeli ci mówią, że musisz się zaszczepić, bo inaczej za 2 miesiące stracisz pracę, to co? To jest wolność? Czy kodeks pracy przewiduje zwolnienie z powodu...niezaszczepienia się? A teraz w służbie zdrowia jest presja, bo grożą z tego powodu zwolnieniami. A są oczywiście przypadki, że ludzie po szczepieniu chorują i umierają. Przecież szczepienie nie gwarantuje 100 % ochrony a zaszczepieni również zakażają innych
2022-01-15 16:25
2022-01-15 16:41
Tylko co ten marsz przyniesie ?
2022-01-15 16:42
2022-01-16 11:19
"Zbastuj frajerze, nie lubię, jak pchła beka"...a cytat z Papcia Chmiela ci się podoba?
2022-01-15 17:21
To prawie tak jakby kierowca zawodowy odmówił poddania się psychotestom...
2022-01-15 18:50
to może to twoje porównanie było trafniejsze.
2022-01-15 16:07
Moim zdaniem obowiązek szczepień nie jest potrzebny, wystarczy wprowadzić opłate za leczenie covid dla niezaszczepionych.
2022-01-15 16:21
I za NOPy również
2022-01-15 16:24
No już mądralo odwalam co miesiąc grubą składkę zdrowotną od pensji 11tyś brutto wcale nie korzystam usług NFZ i mam płacić za leczenie ??? Bo szprycy nie chcem?? Oj działa dzielą ludzi dzielą
2022-01-15 16:58
i wszystko jasne
2022-01-15 21:05
Nie było się do czego przywalić, to się przywaliło do ortografii?
2022-01-15 21:57
2022-01-16 00:17
Zgasił ciebie jak peta tłuku
2022-01-16 16:15
Żałosny nieuku.
2022-01-15 17:58
"Bo szprycy nie chcem??"
Po tym "chcem", to TY te 11 tys.(nie tyś); liczysz razem z pensją partnerki i emeryturami jej rodziców.
2022-01-15 20:40
No inteligent się trafił !!!! I co że błąd zrobiłem jestem tylko po liceum !!!!! Ale fach jakiś jest i forsa też nie zła a przede wszystkim umiejętność poradzenia sobie w życiu a ty po studiach pewnie za trzy dwieście robisz i się wymądrzasz pozdrawiam daj kontakt to ci kwitek wyślę omnibusie
2022-01-15 22:40
Widzisz kolego, są tacy którzy po studiach mają poszukiwany fach.
Oferty pracy z całego świata: począwszy od APL skończywszy na ZIM.
A te 11 tys.
No cóż, gdybym tyle przyniósł do domu, żona powiedziałaby że jestem ... bezrobotny.
2022-01-15 20:25
2022-01-16 12:35
To się ciesz, obyś nie powiedział, tego w złą godzinę. Rak czycha, rak nie wybiera, wtedy moje pieniądze pójdą na ciebie, czy te 10 tys starczy ?
2022-01-15 16:30
I może jeszcze kilka takich rzeczy.
Ale ja nie mam nic przeciwko, pod jednym warunkiem. Stop obowiazkowej składce zdrowotnej na NFZ, Przejdźmy na ubezpieczenia prywatne, każdy bedzie miał wycenione swoje ryzyka zdrowotne, swoją składkę i usługi medyczne.
2022-01-15 16:30
A dlaczego żądasz cudzych pieniędzy?
2022-01-15 16:49
Kiedy Wy się ogarniecie?
2022-01-15 17:09
2022-01-15 17:10
Płacę na służbę zdrowia w podatkach.
Jeżeli nie pasuje i mam płacić za leczenie to oddawać co miesiąc moje ciężko zarobione pieniądze.
2022-01-15 17:43
Genialne w swej prostocie rozwiązanie.
2022-01-15 18:16
Mieszkam w Polsce
2022-01-15 19:09
2022-01-15 19:45
A ty bedziesz placic dodatkowo za leczenie bo prawdopodobnie zresz smieciowe jedzenie, mięso nafaszerowane antybiotykami , cukier itd, wuec skonczysz w szpitalu
2022-01-15 22:00
Teraz będziesz mnie niezdrowym żarciem straszył.
2022-01-15 20:02
2022-01-15 17:41
2022-01-15 17:47
opłaty za leczenie otyłości, chorób palaczy, leczenie alkoholizmu i chorób pochodnych. reanimacje po dopalaczach, ratowanie życia po spowodowaniu wypadku drogowego, składanie połamanych kończyn po brawurowym parkurze itd.
Wprowadźmy prywatną służbę zdrowia jak w USA - nie masz kasy, gnijesz w chorobie. Proste prawda?
2022-01-15 18:40
Jestem za!
Wprowadzić prywatną służbę zdrowia z pełną odpłatnością.
Dobrowolne ubezpieczenia, bez przymusowych składek zdrowotnych.
Jaki pakiet wykupisz, tak będziesz leczony.
Każdy kowalem własnego kowadełka.
2022-01-15 18:07
2022-01-15 18:30
Zapewne jak trzeba bedzie zaplacic z wlasnej kieszeni juz co niektorzy tacy chetni nie beda
2022-01-15 19:03
Waśnie na to żeby mnie leczyli jak zachoruje.
2022-01-15 22:01
ufasz.
2022-01-15 19:11
Niech umierają przy ulicy pod szpitalem.
Dlaczego ja ma za nich płacić?
Ba chcesz się szczepić to płac za swoje czemu mam sponsorować twój cyrk?
2022-01-15 19:16
a palacze i alkoholicy też będą płacić za szpitalne leczenie ?
2022-01-15 22:04
więc nic im do leczenia nie dopłacasz. Do tego regularnie, na bogato finansują budżet państwa, bo fajki i gorzała drogie a podatki w cenie srogie.
2022-01-15 22:45
Proponuję jednocześnie obciązyć kosztami leczenia tych co się zaszczepili i leżą w szpitalach przez powikłania.
2022-01-16 12:33
Bardzo dobry pomysł.
2022-01-16 13:20
mam tylko jeden warunek, zaprzestać pobierania składek zdrowotnych, a że nie korzystałem jeszcze z pomocy NFZ oddać mi wraz z odsetkami to co już zabrali
2022-01-16 15:23
A może wam państwo Dr. zabrać i kazać oddać kasę za podpinanie wszystkiego pod Covid
2022-01-17 15:15
Wszyscy płacimy kupę siana co miesiąc i nic z tego nie mamy
2022-01-15 16:09
Wystarczyło ich wszystkich spisać i w razie leczenia szpitalnego obciążyć kosztami .
2022-01-15 16:20
Tak ale wtedy wycofam wszystkie moje składki zdrowotne które płacę od 27 lat a jeszcze nie korzystałem. Moi znajomi certyfikowani po szczepieniu ciągle na coś chorują a ja dwa lata bez maski, bez szczepienia, ciągle zdrowy. Nie szczepię się, dbam o odporność, nie używam chemii i zdrowo się odżywiam.
2022-01-15 16:28
2022-01-15 20:22
2022-01-15 16:42
2022-01-15 16:44
2022-01-15 17:02
w kilku ostatnich latach życia. Nie trać więc nadziei, masz duże szanse jeszcze wyjść na swoje ;)
2022-01-15 17:27
Twoim tokiem myślenia wszyscy palacze tytoniu trafiajacy do szpitala na choroby płuc też powinni płacić za leczenie?
2022-01-15 17:44
A widziałeś strajkujacych palaczy?
2022-01-15 17:49
2022-01-15 17:50
zasilają budżet państwa srogimi kwotami. Miłośnicy trunków również.
2022-01-15 17:44
Spisywać i obciążać kosztami. Sami się przyczyniają niech sami się leczą.
2022-01-15 19:13
Aaaa, wiesz z doświadczenia i przestrzegasz innych. Jakie to szlachetne. Ale faktycznie problemy z dzieciakami masz niewąskie.
2022-01-15 19:47
Dziecko szczepana nie moze byc madre,wiec..
2022-01-15 17:49
ty jesteś obciążony dziedzicznie, tak że weź kredyt na leczenie
2022-01-15 20:14
W takim razie palacze i alkoholicy oraz narkomani niech tez płacą,,
2022-01-15 20:44
Wlasnie odwrotnie. Jak zaszczepiony trafi do szpitala to powinien dodatkowo placic. W koncu szczepieni mieli lagodnie przechodzic covida a zapychaja szpitale
2022-01-17 11:06
A od kiedy zaszczepieni nie chorują na COVID i nie są leczeni w szpitalu. A kogo tak na prawdę leczy za darmo to państwo!!!
Przeziębienie każdy leczy we własnym zakresie, a za specjalistę płaci, bo albo ich nie ma albo nie ma dostępu. Dlaczego nie uczy się ludzi jak mają wzmacniać swoją odporność, tylko pakuje co 3 miesiące szczepionki!!!!
2022-01-15 16:10
Niestety nie będę miał żadnego współczucia dla tych uczestniczącym w marszu, którzy się znajdą pod respiratorem.
2022-01-15 16:27
2022-01-15 16:39
Szczepinka nie chroni przed zachorowaniem, nie zmniejsza transmisji wirusa, to już oficjalne stanowisko producenta i innych oficjalnych instytucji. EMA ostrzega przed kolejnymi dawkami ponieważ niszczą naturalną odporność. Jakim cudem Wy tego nie widzicie.
2022-01-15 16:45
2022-01-15 17:51
2022-01-15 17:52
zaszczepiony i wszystko jasne .....................rozum wyszedł
2022-01-15 18:56
A kogo teraz określa się ciemnogrodem, jeśli tych co ignorują wiedzę naukową a całą wiedzę czerpią z tv i od polityków, to nie nie reprezentuje ciemnogrodu
2022-01-16 13:01
2022-01-15 17:51
ja też nie mam współczucia dla twojej głupoty
2022-01-15 20:45
Typowy agresywny wyszczepiony. To ta szczepionka wyzwala w was ta agresje?
2022-01-15 21:08
Nikt nie potrzebuje twojego współczucia. Za robotę się weź.
2022-01-15 21:08
Bo to dla Ciebie podludzie? Lewa logika: kara śmierci nie, aborcja tak, dehumanizacja niezaszczepionych tak. Bomba, pewien austriacki malarz byłby dumny.
2022-01-16 00:10
Mój wujek na pogrzebie swojego syna, przy czym syn zmarł na serce, macie umysły zatrute propagandą i dajecie się szczuć wierząc w te kłamstwa.
2022-01-16 02:46
Którzy lądują w kostnicy
2022-01-16 12:10
Ostatnimi czasy masz coraz większą szansę,
2022-01-16 21:49
"ja dla ciebie też"- no i wyszło twoje słoikowe pochodzenie.
2022-01-17 14:22
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.