Opinie (83) 3 zablokowane

  • (4)

    To teraz nie będą jeździć S7 tylko uciekną tam gdzie tych wag nie ma ..

    • 132 8

    • (1)

      czekam na nich z otwartymi rękami na starej siódemce. CPN Orlen również!!!

      • 18 4

      • czemu w Przejazdowie i Koszwałach?

        tzn. dobrze, że tam, tylko dlaczego Przejazdowo w kierunku Obwodnicy Trójmiasta? Na nitce w kierunku Gdańska powinno być w Koszwałach, żeby delikwenta wyłapać i żeby nie niszczył dalszego odcinka...

        • 5 1

    • Przeciążone ciężarówki nie wjadą na Południową Obwodnicę Gdańska (1)

      Przeciążone ciężarówki nie wjadą na Południową Obwodnicę Gdańska tylko przejadą przez miasto i będą niszczyć drogi i bezmyślnie zrywać trakcję

      • 35 1

      • nikt nie "ucieknie"

        Z tego co mi wiadomo wraz z budową węzła "ku ujściu" (połączenie Trasy Sucharskiego i Słowackiego) również zostaną zamontowane wagi dla pojazdów w ruchu = wyjazd z portu będzie ważony.
        W Gdyni wagi pojawią się w połowie przyszłego roku.

        • 12 0

  • Powinni budować takie drogi żeby nawet 60 tonowy czolg mógl jechać a nie jakieś buble dla samohodzików (17)

    • 74 119

    • Krótko... (1)

      ....kretyn

      • 31 22

      • Dodam tylko że..... totalny !

        • 7 6

    • czołg ma taki nacisk jednostkowy, że ze spokojem może jezdzić (4)

      po każdej drodze

      • 34 0

      • nie do końca (3)

        Tylko podczas stosowania gumowych nakładek na gąsienice. Bez nich uszkodzeniu ulega na asfalcie zarówno gąsienica, układ jezdny z zawieszeniem oraz sama nawierzchnia. Przykład - kupione od niemca jak stare audi czy vw czołgi Leopard A1

        • 6 5

        • No dokładnie, ja kupiłem taki, w ogłoszeniu było, że tylko dziadek z Wehrmachtu jeździł raz w tygodniu na poligon

          Dopiero, jak żeśmy ze szwagrem go wzięli na podnośnik i zdjęli gąsiennice, a tam wkręcony zmumifikowany wielbłąd i czapka z taką czerwoną gwiazdką, tośmy się zorientowali, że coś nie tak...

          • 27 2

        • Coś Ci się pomerdało... (1)

          Polska kupiła "od niemca" Leopardy 2 w wersji A4.

          • 1 0

          • A w zasadzie dostaliśmy je za darmo. Pełne techniczne wyposażenie jednej

            brygady pancernej (oprócz Leo A2 także holowniki, ciężarówki, transportery M113, Unimogi, gelendy, zaplecze techniczne) dostaliśmy do niemiaszków za free. Trochę leciwe i trochę zużyte (no bo niby czemu mieli by nam

            brygady pancernej (oprócz Leo A2 także holowniki, ciężarówki, transportery M113, Unimogi, gelendy, zaplecze techniczne) dostaliśmy do niemiaszków za free. Trochę leciwe i trochę zużyte (no bo niby czemu mieli by nam dawać za darmo nowy sprzęt) ale moim zdaniem warto było to wziąć choćby po to żeby wprowadzić do naszej armii zalążek innej pancernej myśli technicznej niż tylko sowiecka. Pozdrawiam.

            • 4 0

    • O to się nie bój.... czołg pojedzie...

      bo dzięki gąsienicom ma o wiele mniejszy nacisk jednostkowy niż 40-tonowy TIR.

      • 22 0

    • a kto zapłaci za te drogi?

      • 9 1

    • Koszty !!! (2)

      Dopuszczalny nacisk na oś wynosi ~ 11.5 tony. Pojazd ciężarowy może mieć maksymalną masę 44 ton. Więc do Twoich 60 ton legalnie bardzo blisko.
      Bardzo duża część przeładowanych pojazdów ma właśnie około 60 ton.
      rozwiń...

      Dopuszczalny nacisk na oś wynosi ~ 11.5 tony. Pojazd ciężarowy może mieć maksymalną masę 44 ton. Więc do Twoich 60 ton legalnie bardzo blisko.
      Bardzo duża część przeładowanych pojazdów ma właśnie około 60 ton.

      Pojazd o obciążeniu przekraczającym dopuszczalne tylko o 16 ton spowoduje ponad pięciokrotnie większe zniszczenie drogi.

      Ergo - gdyby dopuścić do ruchu samochody o masie 60 ton, należałoby budować drogi o grubości warstw asfaltowych około dwukrotnie grubszych (bardzo na oko licząc), kosztujących o około 80% więcej od nawierzchni dla pojazdów o masie 44 ton.

      • 15 0

      • czy asfalt się nadaje? (1)

        Czy dla takich ciężkich pojazdów asfalt nie jest aby za miękki? Grubość asfaltu w mojej opinii nic tu nie da. Trzeba by chyba zrobić nawierzchnię betonową, która jest mniej komfortowa i wymaga dylatacji, które z czasem zamieniają się w wyrwy.

        • 3 0

        • Ciekawe co powiecie na podbudowę betonową i "wymienialną" nawierzchnie asfaltową?
          Aktualnie większość bubli polega na tym ze zamiast właściwych surowców do podbudowy w ramach "oszczędności wykonawcy" stosuje się tanie zamienniki...

          • 1 0

    • (4)

      Czy w USA, Kanadzie, Niemczech czy Szwecji też są tego typu ograniczenia wagi ładunku ciężarówek?

      • 1 0

      • tak (2)

        • 4 0

        • (1)

          ale nasze cwaniaki wiedzą jak je obchodzić...

          • 1 0

          • nie. nie obchodzą

            Nie. Nie wiedzą. Boją się. Kara za przeładowanie ciężarówki w Niemczech jest porównywalna z jej wartością ...

            • 4 0

      • Nie tylko, że są ale tam się opłaca bardziej przewozić koleja takie ładunki

        Także na autostradzie, albo na drodze stanowej spotkanie się z samochodem ciężarowym z naczepom jest bardzo rzadkie.

        • 1 1

  • Czy system bedzie działał po 22? (1)

    bo był z tym jakiś problem ostatnio...

    • 47 4

    • system będzie działał, itd niekoniecznie ;p

      • 1 0

  • Znowu najniższa cena !!!! (7)

    Wagi na obu nitkach Południowej Obwodnicy Gdańska mają zostać zamontowane w ciągu trzech miesięcy od daty podpisania umowy. Firmy, które chcą zbudować nowe miejsca ważenia, mogą swoje oferty składać do 20 sierpnia. O

    Wagi na obu nitkach Południowej Obwodnicy Gdańska mają zostać zamontowane w ciągu trzech miesięcy od daty podpisania umowy. Firmy, które chcą zbudować nowe miejsca ważenia, mogą swoje oferty składać do 20 sierpnia. O wyborze wykonawcy decyduje najniższa cena.

    Jednak nigdy się nie nauczą że tanio płacąc dwa razy płacą .
    Widocznie mało ostatnio przykładów było !!!!

    • 109 15

    • Co to za podejście "nie wjadą na obwodnicę południową" (5)

      Dlaczego tak łagodnie podchodzi się do przeciążonych TIRów? Dlaczego w ogóle takie przeciążone jeżdżą? To znaczy, że na inne drogi będą mogły wjeżdżać przeciążone? Dlaczego w Polsce sprawia się tylko wrażenie poprawności

      Dlaczego tak łagodnie podchodzi się do przeciążonych TIRów? Dlaczego w ogóle takie przeciążone jeżdżą? To znaczy, że na inne drogi będą mogły wjeżdżać przeciążone? Dlaczego w Polsce sprawia się tylko wrażenie poprawności prawa? Dlaczego korupcja jest tak powszechna? Dlaczego nie mamy wyjścia i musimy głosować na tak beznadziejnych polityków? Dlaczego sprawiamy wrażenie poprawnych, a robimy wszystko na odwrót?
      Pytać można jeszcze parę godzin... na żadne pytanie nie dostaniemy odpowiedzi jasnej i klarownej, krytycznej. Na każde pytanie dostaniemy elaboraty i obietnice...
      POLSKA TANDETA PRAWNO-POLITYCZNA

      • 13 4

      • Zadaj sobie pytanie czemu ciężarówki są przeciążone (4)

        Urzędnik ich nie ładował, ani nimi nie jedzie. Może odpowiedź jest i przykra, ale każdy Polak jest zwykłym nierobem i oszustem. Dopóki sami się nie zmienimy, to żaden najlepszy system prawny nie pomoże. Czemu Polak za granicą nie oszukuje tak jak u siebie, bo tam się to nie opłaca, ale s****ie do własnego gniazda to się opłaca.

        • 17 0

        • (1)

          "ale każdy Polak jest zwykłym nierobem i oszustem." Każdy sądzi w/g siebie , widocznie "s****ie do własnego gniazda to się opłaca" Tobie się opłaca.

          " Czemu Polak za granicą nie oszukuje tak jak u siebie" Bo

          "ale każdy Polak jest zwykłym nierobem i oszustem." Każdy sądzi w/g siebie , widocznie "s****ie do własnego gniazda to się opłaca" Tobie się opłaca.

          " Czemu Polak za granicą nie oszukuje tak jak u siebie" Bo pracuje za pieniądze a nie jałmużnę.

          " Dopóki sami się nie zmienimy, to żaden najlepszy system prawny nie pomoże."

          Ludzie mają to do siebie (wszystkich ras i narodowości), że zawsze będą próbować. A zwłaszcza ci co krytykują i pouczają innych.

          • 2 9

          • zauważyłem że tego typu epitety najbardziej bolą tych których dotyczą i to oni najbardziej się oburzają...

            • 8 0

        • bo na zachodzie (1)

          na zachodzie raz ze sa lepsze drogi 2 cena za usluge jaka bierze przewoznikjest zdecydowanie wyzsza niz koszty gfdyby u nas nie bylo zusu srusu vatu oplaty przewozowej i akcyzy na paliwo vatu od akcyzy to moze przewzonik

          na zachodzie raz ze sa lepsze drogi 2 cena za usluge jaka bierze przewoznikjest zdecydowanie wyzsza niz koszty gfdyby u nas nie bylo zusu srusu vatu oplaty przewozowej i akcyzy na paliwo vatu od akcyzy to moze przewzonik by puscil 2 tiry zamiast jednego przeladowanego ale w polskich warunkach to sie nie oplaca
          dopoki ten frajerskinarod nie dorosnie i nie przestnaie dawac sie r...c w tylek to nic sie nie zmieni

          • 2 0

          • bzdury piszesz na zachodzie wszelkie opłaty, podatki ceny paliwa są wyższe niz w Polsce tyle ,ze na zachodzie kary za oszustwa ,przeładowywanie samochodów ,wjazd na droge z ograniczeniem tonażu czy wreszcie wjazd pod

            bzdury piszesz na zachodzie wszelkie opłaty, podatki ceny paliwa są wyższe niz w Polsce tyle ,ze na zachodzie kary za oszustwa ,przeładowywanie samochodów ,wjazd na droge z ograniczeniem tonażu czy wreszcie wjazd pod most za niskli dla tira sa tak wysokie ,że nikomu nie opłaca sie kantować .gdyby u nas wprowadzic kary po 10000 złotych a przy drugiej wtopie 50000 to też nie milibysmy problemów

            • 4 0

    • Kryterium ceny musi być najważniejsze, bo inaczej ludzie mogą dostać zarzut niegospodarności... No ale takie są przepisy.

      • 1 1

  • Tam wystarczy lepsza ulewa i droga się rozpada. (1)

    Ciężarówki są niepotrzebne.

    • 55 17

    • Urzędasy kitasy

      temu zapłacisz i jedziesz. Temu się nie spodobasz i płacisz.

      • 3 2

  • takie cos powinno byc na kazdym wjezdzie do miasta i na wylocie kazdego z portow...

    • 67 5

  • no to teraz będą śmigać e1 i będą omijać wagi

    powinni zainstalować 4 wagi.

    w Gdyni w porcie, w Gdańsku w porcie, i na wjazdach do 3miasta na autostradzie i na e1

    • 71 7

  • NIE PO TO WAM DROGI BUDUJEM ZEBYSTA TAM JEZDZILY ! (1)

    Przestanta jezdzic to i drogi bendom kurka dobre. Przecie my nie po to drogi budujem z resztek sedesow i sloikow zeby tera ludzie tam mogly jezdzic. OOOOO gdybysta nam powiedzieli ze chceta tam jezdzic to co innego bo

    Przestanta jezdzic to i drogi bendom kurka dobre. Przecie my nie po to drogi budujem z resztek sedesow i sloikow zeby tera ludzie tam mogly jezdzic. OOOOO gdybysta nam powiedzieli ze chceta tam jezdzic to co innego bo bysmy to z betonu robili a tak to co chceta ??? co wy chceta ? tramwajami jezdzijta !!!!! nie rozumieta ? co za ludzie jestesta i tera naszo robote niszczyta. Nie lubim was !,

    • 37 24

    • Ździchu... git mowa.

      • 7 2

  • Przeciążone ciężarówki nie wjadą na Południową Obwodnicę Gdańska (1)

    Za to spokojnie pojadą przez miasto.

    • 100 5

    • co za osioł wybierał lokalizację wagi

      przecież wszystkie ciężarówki przeciążone przejadą przez Przejazdowo, nikt nie będzie ryzykował ważenia na przejezdnej wadze skoro ominie jadąc przez Przejazdowo bez wagi. brawo dla urzędników idiotów.
      PS prawdę

      przecież wszystkie ciężarówki przeciążone przejadą przez Przejazdowo, nikt nie będzie ryzykował ważenia na przejezdnej wadze skoro ominie jadąc przez Przejazdowo bez wagi. brawo dla urzędników idiotów.
      PS prawdę mówiąc to nie głupie potem można jeszcze przenieść wagę w inne miejsce również za pomocą przetargu i niewielkich opłat dla wykonawcy

      • 2 0

  • Czyżby chodziło o to żeby się nasypy nie rozsypały do końca i asfalt "ugiął" ponad miarę? (1)

    • 38 7

    • Czyżby chodziło o to

      Tak.

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.