Opinie (77) 2 zablokowane

  • (10)

    Piękne auto. Ta eko hybryda no smog przy prędkościach autostradowych pali 12 litrów. Nie wspominając o wielkości opon i koszcie węglowym ich produkcji i utylizacji :)))

    • 25 8

    • (6)

      Suvy to zaraza i żaden greenwashing tego nie przykryje.

      • 14 5

      • swego czasu suvow opony w skandynawii przebijano (akcja ekologów) (5)

        od sedanów są znacznie mniej ekologiczne.

        • 5 3

        • (2)

          A sedany od hatchbacków.

          • 4 3

          • (1)

            a heczbeki od roweru

            • 2 1

            • A rowery od koni

              • 3 0

        • mocna przesada

          sam mam wysokie auto - 181cm bez relingów, ale przez to jest głośniejsze na trasie więc wolniej jeżdżę. Pali mi 6,5 w mieście, a na autostradzie przy 90 - 6, przy 120 - 7 litrów. 1.6 diesel. Fura wazy 1450kg na sucho,

          sam mam wysokie auto - 181cm bez relingów, ale przez to jest głośniejsze na trasie więc wolniej jeżdżę. Pali mi 6,5 w mieście, a na autostradzie przy 90 - 6, przy 120 - 7 litrów. 1.6 diesel. Fura wazy 1450kg na sucho, załadowana całą rodziną z bagażem i paliwem spokojnie ponad 1800 kg. Czy ono jest mało ekologiczne? Przecież tyle to pali Opel Corsa benzynowy.

          • 1 0

        • Akcja spowodowała, że trzeba było zutylizować sporo opon i kupić następne.

          • 0 0

    • opony to każde auto jednak ma, a teraz w zasadzie to wszystkie mają ogromne. Natomiast hybryda jednak pali mniej, ale by jej ślad węglowy się "zwrócił" trzeba śmigać te 3 dychy rocznie. Inaczej to bez sensu.

      • 0 3

    • Grill jak odkurzacz wyglada.

      Samochód niczym się wizualnie nie wyróżniający.

      • 3 0

    • Ale to się

      Teraz nie liczy, ma być hybryda.. Eco. I inne g*wna.

      • 2 0

  • To wnętrze... Wygląda jakby pokrowce pozakładano. Jeszcze na hak piłeczkę tenisowa i naklejkę sony na przednią szybę... Ładny.

    • 16 3

  • Zaraz jakiś doktór kupi, i będzie szaleć na trójmiejskich drogach. (4)

    • 11 3

    • Tak, tak jak poczeka rok na odbiór bo brak płytek krzemowych

      • 1 1

    • (1)

      A dlaczego doktór? A prawnik czy informatyk, inżynier to nie może?

      • 3 3

      • też może, w sumie te NXy nie są aż tak drogie

        niemniej doktór w wieku 40 lat już zarabia konkretne pieniądze. Inżyniery jednak statystycznie mniej. Nie twierdzę że niesłusznie bo statystyczna wiedza doktora znacznie trudniej dostępna i droższa. Należy im się. I piszę to jako inżynier.

        • 6 3

    • Tym się nie da szaleć.

      • 2 0

  • nx 2022 (1)

    Wsiowa elegancja tu nie pasuje. Buraki tym nie pojadą

    • 10 6

    • Pasuje, pasuje. Wsioki już w kolejce po następny kredyt stoją, tak, tak.

      • 0 0

  • kolejne auto za 200.000 zł (11)

    to portal dla super zamożnych?

    • 10 6

    • ja mam corse za 1700 (5)

      • 3 0

      • też miałem, ale taką za 3 koła, przynajmniej za tyle poszła jako 15 latka (1)

        i byłoby mnie stać przy moich zarobkach na takiego lexa, ale nie potrzebuję tego i nie chcę pracować na samochód. Bez wkładu własnego musiałbym wydawać 25% tego co zarabiam za 5 letni leasing. Mam takie priorytety że nie

        i byłoby mnie stać przy moich zarobkach na takiego lexa, ale nie potrzebuję tego i nie chcę pracować na samochód. Bez wkładu własnego musiałbym wydawać 25% tego co zarabiam za 5 letni leasing. Mam takie priorytety że nie mógłbym tego przełknąć, ale znam ludzi którzy są w stanie wydać 50% zarobków na samochód. Na coś co zgnije i straci na wartości. Po kij? Po co jeździć lexem za 2 stówy skoro można za 8 dych kupić porównywalnej wielkości auto w gorszym wypasie i się nie żyłować. Jak kogoś stać i dla niego bez różnicy to rozumiem. Ale większość tych co się żyłuje na takie fury, marnuje sobie życie. Zamiast różnicę wydać na przyjemności czy inwestycje to kupują samochód. Piękny ale nadal to tylko samochód.

        • 7 3

        • Co z Wami nie tak?

          Nie che bo zle, nie chce bo po co mi.....,jest samochodzik jak ktoś chce to kupi....portal za reklamę zgarnol procencik i tyle w temacie....wg mojej opinii zapewne auto znajdzie kilku nowych właścicieli..oby im służył

          • 0 1

      • Ja mam (1)

        Lagunę 1 2.0 w benzynie. Stara jak ja. 150 kucy daje rade.ale brak klimy.

        • 2 0

        • to młodziak jesteś :) ale to dobrze bo wiek nic nie daje poza doświadczeniem... czasem :)

          kumpel miał taką 20 lat temu, dostał od ojca na studiach, fajna fura była

          • 1 0

      • Kupiłeś z pełnym bakiem?

        • 1 0

    • najlepsze jest to że te drogie wynalazki ludzie kupują tzn biorą w kredycie/ płacą za użytkowanie na wynajem (3)

      ......ciekawe komu wcisną 6-7 letnią używaną hybrydę gdzie bateria na wykończeniu i nadaje się do wymiany ...... zapytajcie w ASO ile kosztuje nowa bateria do hybrydy czy elektryka .....

      • 5 3

      • Wszystko przed nami

        I wiemy jak to się skończy

        • 1 0

      • taka bateria trzyma spokojnie kilkanaście lat jak nie więcej (1)

        mój norweski szef śmiał się ze swojej żony że ta przesadnie dba o środowisko jeżdżąc Leafem, sam śmigał Land Cruiserem. Niemniej ten Leaf miał już te 7 lat, 3 lata temu. Kupił jej Teslę wtedy, a Leafa dostaliśmy my

        mój norweski szef śmiał się ze swojej żony że ta przesadnie dba o środowisko jeżdżąc Leafem, sam śmigał Land Cruiserem. Niemniej ten Leaf miał już te 7 lat, 3 lata temu. Kupił jej Teslę wtedy, a Leafa dostaliśmy my "Polaker" - inżynierowie na wynajmie. No i śmigaliśmy tym Leafem. Dało radę nim zrobić 320km więc niewiele stracił na tej baterii, a jeszcze coś zostawało w zapasie. A podejrzewam że jako nowy wcale więcej nie robił bo suche dane to jedno a życie to drugie. Myśmy śmigali z ciągle włączoną klimą i na weekendy zapuszczaliśmy się daleko by trochę pozwiedzać. Sam bym takiej fury nie kupił bo za droga, ale jak miałem za free to nie narzekałem

        • 1 2

        • a jaki przebieg miał ten leaf po 7 latach z 8tys km?

          ....po 7 latach normalnego uzytkowania tj ok 140tys km bateria nadaje się do wymiany bo już złom

          • 1 0

    • Super głupich.

      • 1 0

  • Wieje nudą!

    a wnętrze rodem z jakiegoś udziwnionego Citroena/Peugeota. Gdzieś to już wcześniej widziałem.

    • 8 6

  • mam wrażenie, że projektantom i inżynierom od motoryzacji (7)

    brakuje już pomysłów, przez ostatnie 7 lat w samochodzie liczy się... uwaga - największy ekran jak by kierowca nie miał patrzeć na drogę ale oglądać gołe cycki na ekranie... do tego tysiące przycisków od wszystkiego ale

    brakuje już pomysłów, przez ostatnie 7 lat w samochodzie liczy się... uwaga - największy ekran jak by kierowca nie miał patrzeć na drogę ale oglądać gołe cycki na ekranie... do tego tysiące przycisków od wszystkiego ale jak dochodzi do nagłej sytuacji to brakuje podstawowego przycisku pod ręką... hybryda - super rozwiązanie ale do miasta a nie na autostradę... jak ktoś robi 40-50 tys. km rocznie to kupi po prostu skodę z turbiną... taka jest prawda... no i ta cena... 200 tyś. ok ale za RX a nie NX, zreszta NX to wypasiona toyota RAV... ot takich kilka uwag

    • 15 2

    • Może i wypasiona, ale mniejsza

      pamiętam że krawędź tunelu środkowego wbijała się w kolano, a mam ledwo 184cm.

      • 1 0

    • zawsze premium były droższe (2)

      a cena się multiplikuje, bo jak dasz 20% droższe wykończenie to auto ci podrożeje o 40% bo ludzie nie będą kupować, co podroży koszta dilerskie. Albo kupujesz auta za które płacisz najlepsze pieniądze za jakość albo premium. To są różne bieguny

      • 4 0

      • kiedyś tak było, dzisiaj już nie (1)

        poziom "premium" osiąga się kolorystyką i podrabianymi materiałami, kiedyś w markach premium była tylko skóra, dzisiaj ekoskórą to norma, kiedyś wewnętrzne panele robiło się z drewna aby kupujący wiedział, że kupuje

        poziom "premium" osiąga się kolorystyką i podrabianymi materiałami, kiedyś w markach premium była tylko skóra, dzisiaj ekoskórą to norma, kiedyś wewnętrzne panele robiło się z drewna aby kupujący wiedział, że kupuje premium, dzisiejsze "drewno" w samochodzie to malowany plastik, taki sam jak w zwykłym samochodzie tylko w innych barwach... części zamienne to te same co w toyocie, nie mówię, że toyota jest zła, wręcz przeciwnie to dobra i trwała marka, ale nie wciskajcie kitu, że lexus ma coś więcej niż toyota, po prostu inna stylistyka i inna kolorystyka

        • 2 0

        • ale ilość tych skór i eko skór jest inna

          kiedyś kolega przewiózł mnie taksą swojego ojca. Był to Merc W124. Na desce niby drewno odklejało się od kawałka blachy. Więc takie to kiedyś drewno było. Nie twierdzę że w innych miejscach nie było drewna ale to ta sama filozofia co dziś. Też nie wszędzie go uświadczysz

          • 1 0

    • bo samochod powinien służyć do jazdy, a nie zamieniania go w salon audio video (1)

      co można zmienić w samochodzie, który jako konstrukcja jest praktycznie taki sam od 100 lat? 100 lat temu były 4 koła, kierownica, silnik, szyby, bagażnik. Tak jest do tej pory. Wszystko inne zwiększa cenę pojazdu.

      • 0 0

      • samochód powinien służyć do tego do czego chce jego właściciel

        jak ma stać w salonie niech stoi, jak ma orać pole niech ora. Koncerny dobrze wiedzą co kręci klienta

        • 2 0

    • Pin

      Na awaryjne.

      • 1 0

  • Ekranik za mały, powinien być na całą przednią szybę. Po co patrzeć na drogę? (1)

    Systemów za mało. Powinien odgadywać myśli kierowcy.
    I pasażerów też.
    A ekspres do sojowego latte gdzie jest?

    • 25 22

    • Brak też wc ;)

      • 5 0

  • a np w Kanadzie majo NX 300 z 2.0 turbo 234 konie i AWD

    i tez dbajo o srodowisko

    • 11 0

  • (12)

    Ładne auto tylko pewno będzie z tą wyjącą skrzynią eCVT :((

    • 15 4

    • Jak to toyota

      • 5 2

    • (3)

      wyjące to były ale 10 lat temu. Od tamtej pory jest zupełnie inne sterowanie. Dyskretne a nie ciągłe. Działa tak żebyś słyszał biegi. Okazało się że dla wielu ludzi to problem więc zmienili ustawienia CVT. Teraz CVT nie działa płynnie tylko przeskakuje. Już 7 lat temu przekonałem się o tym w obecnym, co prawda już po liftingu, Subaru Forester

      • 7 5

      • W nowych hybrydach toyoty nie ma żadnego dyskretnego sterowania

        Jak wyły tak wyją, do tego słabe wygłuszenie.
        Subaru nie jeździłem.

        • 9 5

      • (1)

        Zrobić skrzynie cvt żeby płynnie działała, dodać sterowanie imitujące zmianę i szarpnięcie. Witamy w Toyocie.

        • 5 1

        • tak było w subaru, toyotą nie jeździłem. Szarpnięcia nie było. Wydaje się to kuriozalne ale ludzie wolą czuć zmianę biegów :) Niemniej zaleta CVT czyli kompaktowość pozostała.

          • 3 0

    • (2)

      Niestety cvt jak wyło tak wyje. W nowym Camry to jakaś masakra. Tak samo pewno będzie w NXie

      • 4 1

      • Taa, tylko ze to nie jest sto do sportowej jazdy (1)

        tylko 99% czasu spędza w mieście. Jak ktoś chce sportowo jeździć to kupuje mustanga a nie SUVa dla kobiet

        • 0 2

        • Jak wiadomo w mieście nie przyspieszamy.

          Aż tak stary nie jestem żeby wracać do przyspieszeń rodem z lat 90--tych, bo Toyota nie potrafi uciszyć wyjącej skrzyni w swojej marce "premium".

          • 1 0

    • niech ie naucza jak robic CVT od Hondy (2)

      tam nic nie wyje

      • 2 1

      • (1)

        Albo od Nissana, xTronic też nie wyje... Można?

        • 2 1

        • Nissan ma skrzynie Assina. ECTV to właśxiwie przekładnia planetarna na kołach zębatych. A tak btw wolę

          "wyjące" ectv od lexusa niż szarpiące po gwarancji i 80 tys przebiegu dsg w audi Q3 i ciągłe check enginy w grupie vw, skoda itd. Kuriozum jest nowy system mmedialny w skodach, ktory mimo wgrywania update ma cały czas

          "wyjące" ectv od lexusa niż szarpiące po gwarancji i 80 tys przebiegu dsg w audi Q3 i ciągłe check enginy w grupie vw, skoda itd. Kuriozum jest nowy system mmedialny w skodach, ktory mimo wgrywania update ma cały czas zawiechy...
          Jeździłem ave 2.0 ctv i NXem hybrydą z eCVT jest lepiej. Inna sprawa że Lexy robione są w Japonii z japońskich części, a EU to kundle z podzespołów z łapanki. Nawet w A6 widziałem pod maską rumunskie przewody od klimy, a w "japońskim" nissanie kaszkaju np. tylne amory które były do wymiany to był "niemiecki" Sachs made in Turkey.

          • 5 1

    • Nauszniki dają w gratisie ;)

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.