2018-01-12 17:01
2018-01-12 17:07
Biale bmw kombi siedzi na zderzkau(na obwodnicy) i prowokuje do szybszej jazdy. Po chwili blyski i mandacik.
2018-01-12 17:15
no to depnij w hamulec, niby, że ci kot przebiegł i nie ma bmw
2018-01-12 17:33
2018-01-12 21:30
2018-01-13 04:56
art 86 ustawy PoRD 200zl do 500zl.
2018-01-12 20:15
to twój styl na życie? zadawanie cierpienia innym, bo nie potrafisz się odnaleźć w tym świecie?
2018-01-12 21:28
Pełny hamulec odpuścili. Nie wiedziałem ze to hycel
2022-01-13 04:14
Jak będziesz w Niemczech jeździł to lepiej tego nie rób . W Niemczech masz tylko prawo do awaryjnego hamowania przy dużych zwierzętach - przy kotach , psach , żółwiach itp masz walić bo rozjechanie nie zagraża życiu i
Jak będziesz w Niemczech jeździł to lepiej tego nie rób . W Niemczech masz tylko prawo do awaryjnego hamowania przy dużych zwierzętach - przy kotach , psach , żółwiach itp masz walić bo rozjechanie nie zagraża życiu i zdrowiu kierującego i pasażerów pojazdu.
Jak zahamujesz zostaniesz uznany winnym lub współwinnym ( w Niemczech istnieje coś takiego jak % winny w zdarzeniu - bardzo mnie to dziwiło ale tak jest )
Pozdrawiam
2018-01-12 22:45
Idioto, nie masz własnego rozumu, że auto z tyłu kontroluje twoją prędkość? Infradebilu
2018-01-13 07:02
To jest ich problem frajerze. Mają obowiązek zachować bezpieczną odleglosc
2018-01-12 17:09
Tylko głupek daje się prowokować komukolwiek. Siada Ci coś na zderzak, a nie masz zamiaru przekraczać prędkości to zjedz na prawy pas, a jak jest jeden to.jedz jak się powinno. I problem z głowy.
2018-01-12 17:11
2018-01-12 18:28
2018-01-12 20:02
No i brawo prawidła odpowiedź i nawet dzisiaj jednego barana na lewym pasie osobiście spotkałem na drodze, a jak już zacząłem wyprzedzać prawym pasem ta pajac przyspieszył ale kurka zdziwił jak się zmieściłem przed dni i
No i brawo prawidła odpowiedź i nawet dzisiaj jednego barana na lewym pasie osobiście spotkałem na drodze, a jak już zacząłem wyprzedzać prawym pasem ta pajac przyspieszył ale kurka zdziwił jak się zmieściłem przed dni i dodam od razu,iż potrafił od razu zmienić pas a nawet trochę szybciej jechać i nie blokować innych na drodze(dodam,że nie zrobiłem tego złośliwie w odróżnieniu od pana z marki niemieckiej)
2018-01-12 22:46
Nie bądź taki hop do przodu, bo ci z przodu zabraknie. Któregoś dnia się nie zmieścisz, będzie twojej matce przykro, że laureata Darwina wychowała.
2018-01-12 20:26
2018-01-12 20:47
Wciskasz hamulec i po problemie. Trzeba zachować odstęp, a miałeś prawo zwolnić.
2018-01-12 21:20
Przy prędkości powyżej 130 wystarczy zdjąć nogę z gazu i już pan pospieszny siedzi ci w tyłku.
2018-01-12 22:47
Ty chyba tylko w Microsoft Punto Simulator jeździsz
2018-01-13 10:13
takie drogie auta kupili... to zaraz znowu będzie brak kasy na paliwo :):)
2018-01-13 11:44
Zawsze i wszędzie...!
2018-01-13 23:54
"...Wysyp mandatów za jazdę złym pasem w Katowicach. Kierowcy, uważajcie nawet na trzypasmowej autostradzie na nieoznakowane radiowozy BMW.
Coraz częściej dostajemy sygnały od kierowców, którzy na drogach w
"...Wysyp mandatów za jazdę złym pasem w Katowicach. Kierowcy, uważajcie nawet na trzypasmowej autostradzie na nieoznakowane radiowozy BMW.
Coraz częściej dostajemy sygnały od kierowców, którzy na drogach w województwie śląskim otrzymali mandaty za jazdę złym pasem ruchu. Przypominamy więc, że nawet za jazdę środkowym pasem, na przykład na drodze trzypasmowej, można dostać mandat. Policjanci, jeżdżący nieoznakowanymi radiowozami BMW, nakładają mandaty karne.
Czytaj więcej: http://www.dziennikzachodni.pl/motofakty/a/wysyp-mandatow-za-jazde-zlym-pasem-w-katowicach-kierowcy-uwazajcie-nawet-na-trzypasmowej-autostradzie-na-nieoznakowane,12836496/
2018-01-16 14:43
Potem można egzekwować resztę przepisów.
Większość marudzących na ślamazary na lewym pasie, robi to, bo nie pozwalają im łamać prawa.
2020-05-01 18:39
To są kołtuny i miotły
2018-01-12 17:01
2018-01-12 17:03
2018-01-12 17:20
A czemu auta nie mają naklejek z numerami na szybach ? Policji to nie obowiązuje ?
2018-01-12 18:00
Bo mają różne tablice rej i będą sobie zmienić :)
2018-01-12 20:07
jak James Bond
2018-01-13 08:12
Nie można tak robic
2018-01-13 09:15
Można
2018-01-12 18:15
Te samochody! A niby skąd mam wiedzieć że takim samochodem przypadkiem nie jedzie bandyta? Ogólnie wszyscy wiedzą że BMW jeździ łysa patologia.
2018-01-12 18:25
Nie wiem gdzie to istnieje w Europie poza Polską, a jeździłem dużo. Za to w wielu krajach, nawet u Niemca, są mniejsze tablice dla amerykanów i japońcow. U nas dopiero wchodzą.
Zamiast zrobić system oparty o radary ITD wyłapujący fury bez OC i przeglądu oni są w średniowieczu z informatyzacją.
2018-01-13 07:32
Jakim średniowieczu. Przecież będzie miał dowód rejestracyjny w telefonie. Haha. Pseudo nowoczesność.
2018-01-12 19:03
A to była droga publiczna?
2018-01-13 10:30
2018-01-13 12:01
Nie mówi się "ale" tylko "tylko" hahaha :)
2018-01-13 13:22
Ponadto przed spójnikiem "tylko" stawiamy przecinek.
2023-05-15 09:55
Naklejki nie sa juz obowiazkowe kolego.
2018-01-12 17:20
kogo oni chcą łapać?, została im tylko obwodnica gdzie dziś nie lada wyczyn osiągnąć tam prędkość 120km/h na drogach krajowych 70-90 to jest max za dnia, ale zero nowych dróg budują z tak ogromnego haj$u jaki mają z całej motoryzacji
2018-01-12 17:37
2018-01-12 21:09
tablice to żadna rewelacja, ale naklejki na szybie to już podejrzana sprawa.
2018-01-13 08:14
pokazali je wlasnie po to zeby taki jak Ty chociaz przy nich zwolnil albo uzyl kierunku... kto tak naprawde zapamieta te tablice... chyba lepiej po prostu uwazac na nowe bmw 3 co nie...
2018-01-13 08:32
Jeszcze bardziej szalona teoria! Nie łamać przepisów i nie musieć się bać żadnego radiowozu.
2018-01-13 10:07
2023-05-15 09:57
Tablice wymieniane za co 10 dni,i laduja w pozniejszym czasie na wozach losowo.W urzedzie jak i na komisariacje jest specjalna komorka obslugujaca blachy,
2018-01-12 17:03
Kiedyś wystarczały polskie Polonezy!
2018-01-12 17:19
ja nie wiem.
2018-01-14 22:05
Będziesz Miał Wypadki
Ciekawe czy policjanci potrafią tym jeździć...
2018-01-12 20:12
bardzo marne wozy
2018-01-12 20:17
2018-01-13 00:13
Bedziesz Mial Wydatki
2018-01-13 18:33
Bolid Młodzieży Wiejskiej:)
2018-01-14 14:44
Bezpieczeństwo Moc Wygoda :P
2018-01-15 12:57
Bogacz z Małym Workiem?
2018-01-12 17:04
I tak w miescie mozna jezdzic tylko 50km/h po co przepłacac
2018-01-12 19:09
2018-01-13 04:59
A na grunwaldzkiej 119km/h
2018-01-12 17:04
samochodow o podobnej specyfikacji w dieslu? Przy takich przebiegach ekonomia gra role
2018-01-12 17:08
Ze wzgledu na koszty serwisowania.
2018-01-12 22:26
I robią to źle. Nowe silniki benzynowe, ale takie naprawdę nowe, wyposażone w bezpośredni wtrysk, turbinę (żeby tylko jedną), koło dwumasowe oraz obowiązkowe od 2018 roku filtry GPF wcale nie będą tańsze w serwisowaniu. Te firmy i floty trochę po czasie zaczęły odchodzić od diesli. I pewnie z równie dużym opóźnieniem do nich wrócą.
2018-01-13 07:43
nie wroca bo od 2020 powoli bedziemy przechodzic na prad.
2018-01-13 08:44
Żeby w 2021 zorientować się ze nie ma litu i wrócić do benzyny.
2018-01-13 09:18
Zgadza się, bo cały lit będzie w milionie Polskich samochodów elektrycznych, które zaleją świat
2018-01-13 11:50
przez baby szmuglujące również wódkę i papierosy w małym ruchu przygranicznym.
2018-01-13 04:58
Myślałem, że firmy biorą auta w leasingi i przez te 3 lata mają serwis w pompie, a jak sie coś zepsuje, to gwarancja...
2018-01-13 12:54
Ta biedne Polskie floty owszem...na zachodzie diesle i hybrydy w focie to norma.
2018-01-19 08:31
będzie jednego marudy mniej w kraju
2018-01-12 17:18
Mogli
2018-01-12 17:26
A jak cos padnie to odwrotnie.
2018-01-12 17:37
Gdzie do policji kupowac smierdziele ....
2018-01-12 18:36
Diesle kupują wieśniaki do zbioru buraków.
2018-01-12 23:33
2018-01-13 00:35
Diesle zbyt dlugo zyja...producenci mysla ty nie!!!
Dlatego mysle ze nie masz racji.
Po za tym napisales tak bo jestes podatny na propagande.Osobniki o tak slabo rozwinietej inteligencji czesto choruja na prostate i maja na stanie pensete aby zrobic siku
2018-01-13 09:56
no to sie usmialem :) takie teksty to z 15-20 lat temu, teraz diesel = powazne problemy + koszta
2018-01-14 10:37
Jednostki z silnikiem diesla zanieczyszczają dużo więcej powietrze niż benzynowe. W końcu ktoś tam myśli w tej naszej policji.
2018-01-14 11:25
One zarobią na siebie.
2018-01-12 17:05
I dobrze bo kierowcy nagminnie łamią przepisy i przekraczają prędkość.A potem i tak spotykamy się na światłach....
2018-01-12 17:07
2018-01-12 19:17
Patrolowanie zatkanej obwodowej w sezonie na silniczku elektrycznym i w koreczku, nie dość że tanio to ekologicznie.
2018-01-12 19:32
8 sekund do setki:) 300h, 7 sekund 300 benzyna...a im wyższa prędkość, tym różnice z turbobenzyną większe...za mała moc, by zacząć gonić szybszych:) i co ważniejsze v max 200km/h: jak mają dogonić i zrobić pomiar jadącym
8 sekund do setki:) 300h, 7 sekund 300 benzyna...a im wyższa prędkość, tym różnice z turbobenzyną większe...za mała moc, by zacząć gonić szybszych:) i co ważniejsze v max 200km/h: jak mają dogonić i zrobić pomiar jadącym szybciej? uprzedzając głupie komentarze: samochodem >200 koni bez problemu da się po naszej obwodnicy to zrobić, aż takiego ruchu nie ma, zwłaszcza poza szczytem.
2018-01-12 17:05
bmw... to już innych marek nie ma?
2018-01-12 17:09
2018-01-12 18:06
koncernów. "W czasie II wojny światowej ten niemiecki koncern oprócz aut produkował motocykle i silniki do samolotów – to wszystko było przeznaczone dla armii III Rzeszy. Wiele osób pracujących w fabrykach BMW było
koncernów. "W czasie II wojny światowej ten niemiecki koncern oprócz aut produkował motocykle i silniki do samolotów – to wszystko było przeznaczone dla armii III Rzeszy. Wiele osób pracujących w fabrykach BMW było więźniami zamiejscowej placówki Ludwigsfeld obozu koncentracyjnego w Dachau. Najbardziej rozpoznawalne maszyny z tego okresu to motocykl BMW R 75 i samolot wojskowy Focke-Wulf FW 190 z silnikiem wyprodukowanym przez BMW." cyt. autokult
2018-01-12 19:34
prawdopodobnie drożej wycenione/na gorszych warunkach, skoro nie wygrały. innych dealerzy nie zgłosili do przetargu.
2018-01-12 22:28
Liczy się efekt zaskoczenia:) Zapewne wielu zatrzymanych kierowców powie, że akurat tego się nie spodziewało.
2018-01-12 17:07
ale fura, można się przejechać?
2018-01-12 17:30
2018-01-12 17:09
gdzie jest naklejka rejestracyjna na przedniej szybie?
2018-01-12 17:30
Komu mandacik?
2018-01-12 18:18
Za info. Jak kogoś złapią A nie będą mieli naklejki to dopiero się zacznie afera
2018-01-12 20:39
Filmik jest promocyjny dla ludzi. Jak puszczą na ulice to bedzie naklejka i będą inne tablice.
2018-01-13 23:07
2018-01-13 11:33
Radiowozy nie oznakowane mają dwie rożne rejestracje z przodu i tyłu jest inna widziałem kiedyś takiego Passata na stacji aż dwa razy go obszedłem żeby sprawdzić
2018-01-13 11:40
A potem zatankowal i odjechal nie płacąc... Taki to był radiowóz.
2018-01-14 17:06
z brudnymi od blota blachami :D
2018-01-12 17:09
Pojazd bez nalepek rejestracyjnych, jest traktowany jako pojazd niezarejestrowany, a takowy nie ma prawa poruszać się po drogach publicznych. Pytam się zatem. Jakim prawem ten pojazd porusz się po drogach? Czy policja jest ponad prawem? Czy działa na podstawie i w granicach prawa?
2018-01-12 17:58
Z tego co widać auta poruszały się po terenie prywatnym OP na ktory przyjechały za pewne na lawecie.
2018-01-12 18:01
2018-01-13 20:24
dobre
2018-01-12 18:36
Zapewne posiadają kilka kompletów tablic rejestracyjnych więc nie będą przecież przeklejac :)
2018-01-12 18:45
Nie naklejają żeby móc wymieniać się tablicami rejestracyjnymi.
2018-01-12 18:46
Założyli inne tablice rejestracyjne.
A tak byś się zorientował jakie mają prawdziwe numery.
2018-01-12 19:26
Jesli pojazdy zostaly zarejestrowane to kazda zmiana jego tablic (nawet przez policje) jest lamaniem prawa. Policja musi dzialac w jego ramach, inaczej jest niczym innym jak mafia państwową.
To samo dotyczy sie
Jesli pojazdy zostaly zarejestrowane to kazda zmiana jego tablic (nawet przez policje) jest lamaniem prawa. Policja musi dzialac w jego ramach, inaczej jest niczym innym jak mafia państwową.
To samo dotyczy sie nalepki na szybę. Samochód zarejestrowany, nalepka musi byc i koniec.
Wideorejestrator bez dalmierza, czyli nowe samochody a sprzet z epoki kamienia.
Mnie ciekawi zawsze w ktorym momencie wlaczaja koguty i w tym momencie prosze o wystawienie mandatu kierowcy radiowozu bo do wlaczenia kogutow jest takim samym piratem jak ja :). Zadne przepisy nie zezwalaja policji na lamanie przepisow "cywilnym" samochodem.
2018-01-12 19:37
Można zamontować urządzenie, które automatycznie wykona pomiar w momencie, gdy obydwa auta jadą z tą samą prędkością. Bez najmniejszego technicznego problemu to jest do zrobienia. I dopiero 3 takie automatyczne strzały i
Można zamontować urządzenie, które automatycznie wykona pomiar w momencie, gdy obydwa auta jadą z tą samą prędkością. Bez najmniejszego technicznego problemu to jest do zrobienia. I dopiero 3 takie automatyczne strzały i średnia z nich na odcinku 100m byłyby podstawą do ukarania.
A póki co, obecny sprzęt mierzy prędkość radiowozu a nie pojazdu mierzonego.
2018-01-12 19:59
W specyfikacji urządzenia jest zapis ze pomiar odbywa sie na odcinku min 100m i taki wlasnie dystans jest tam programowany. Czyli pomiar trwa ok 3sek, jesli radiowoz w tym momencie odrobine przyspieszy to twoj pomiar
W specyfikacji urządzenia jest zapis ze pomiar odbywa sie na odcinku min 100m i taki wlasnie dystans jest tam programowany. Czyli pomiar trwa ok 3sek, jesli radiowoz w tym momencie odrobine przyspieszy to twoj pomiar wzrosnie np o 10% a to juz moze byc wóz albo przewóz. Poza tym nikt sie nie chwali ze producent podaje +-3% bledu przy pomiarze. Zatem teoretycznie biorac pod uwage ze wszelkie watpliwosci zawsze sa rozstrzygana na korzysc poszkodowanego to kazdy pomiar automatycznie powinien byc o te 3% zanizany.
Dodatkowo... Jesli w pojezdzie zostaly zmienione opony np. letnie/zimowe to urzadzenie traci legalizacje bo pomiar odczytywany jest z impulsatora kola (czujnika ABS?) i rozmiar kola/opony powoduje zmiane ilosci impulsow czyli wadliwy pomiar predkosci pojazdu.
Jak dla mnie, mogli by rownie dobrze zamieszac herbate i odczytac predkosc z fusow, a obywatel by sie przyznal lub nie.
2018-01-12 20:13
Te rejestratory byly projektowane jako urzadzenie dokumentujacy wykroczenia drogowe (szalencza jazda, zmiany pasow, przekraczanie ciaglej, wyprzedzanie w niedozwolonych miejscach), ale komus sie przywidzialo i nakazal
Te rejestratory byly projektowane jako urzadzenie dokumentujacy wykroczenia drogowe (szalencza jazda, zmiany pasow, przekraczanie ciaglej, wyprzedzanie w niedozwolonych miejscach), ale komus sie przywidzialo i nakazal tym mierzyc predkosc pojazdu, dorobili ideologie a ciemnogrod sie na to godzi i tak sie to kreci...
Zeby nie bylo... istnieja i sa uzywane wlasciwe wideorejestratory videorapid 3 gdzie" zastosowanie głowicy radarowej do pomiarów bezpośrednich prędkości"
Raptem kilka sztuk w polsce.
Videorapid 2a nie posiada takiej funkcji, jedynie zagadkowe "odległość pomiaru"
Ktore to tyczy sie nie odleglosci miedzy pojazdami a jedynie drogi przebytej w trakcie czasu pomiaru czyli zazwyczaj minimalne100m.
2018-01-13 15:23
te wszystkie argumenty... legalizacja, czujnik, abs.... tylko dla cwaniaczków co najpierw pedał w podłogę a potem smarkanie w mankiet typu " łolaboga nie da się mniej?" po co te głupie dyskusje - przekraczasz =
te wszystkie argumenty... legalizacja, czujnik, abs.... tylko dla cwaniaczków co najpierw pedał w podłogę a potem smarkanie w mankiet typu " łolaboga nie da się mniej?" po co te głupie dyskusje - przekraczasz = płacisz. a czy to 3% w jedną czy w drugą - normalnie najważniejsze..... weź na klatę człowieku jak nabroileś a nie się jak g*wniarz zachowujesz....
2018-01-14 09:09
Zycze Ci pomiaru 80km/h gdy jechalas cale 55km/h.
Wezmiesz na klate, jak zawsze.
Nabroilas, to zaplacisz, zamiast 50 to 300 bo czemu nie.
2018-01-12 19:59
2018-01-12 20:02
A ile razy jednoczesnie mozesz zarejestrowac jeden pojazd? Idz do UM i sie zapytaj.
Kazdy samochod ma nr vin i w kazdym dowodzie jest numer vin, dodatkowo w karcie pojazdu masz zapis z numerem waznego dowodu rejestracyjnego, to ile waznych dowodow mozna tam wpisać??
Ludzie, przeciez to strach ze takie pytanie sie zadaje...
2018-01-13 09:41
2018-01-13 11:42
Nowożeńcy to nie "blachy", tylko "kartonik". Generalnie za takie ozdabianie tablic jest 500 ale sluzby potrafia przymknac oko z wyjatkowej okazji.
2018-01-12 22:32
Ciekawy patent. Muszę wdrożyć u siebie:)
2018-01-12 23:24
Poczytaj trochę, a potem się wypowiadaj o "łamaniu przepisów "
2018-01-13 15:42
nie prawda, w samochodach operacyjnych i również takich można swobodnie co 3 miesiące zmieniac tablice, a operacyjne mają jeszcze komplet kilku tablic legalizacyjnych wraz z nalepkami na szybe z różnych województw
2018-01-15 14:08
operacyjnie wyprali ci głowe podłanczając EKG powiedzieli ci że to Wariograf. I tak zostało.A dalej nawijali ci makaron na uszy.
2018-01-12 20:23
2018-01-12 20:43
Przecież zapewne są to samochody rejestrowane na odrębnych zasadach niż pospolite w UM na zasadach nie do końca nam znanych więc po co się mądrzyc z poziomu codziennego użytkownika "zwykłego" pojazdu? Mają niech jeżdżą.
2018-01-13 04:50
Tak, jak zwykle, nieznane nikomu niejasne przepisy. Ciemnogród rządzi.
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
z dnia 1 marca 2017 r.
w sprawie rejestracji pojazdów
Tak, jak zwykle, nieznane nikomu niejasne przepisy. Ciemnogród rządzi.
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
z dnia 1 marca 2017 r.
w sprawie rejestracji pojazdów Biura Ochrony Rządu, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej i Krajowej Administracji Skarbowej
wykorzystywanych przez Służbę Celno-Skarbową.
Jakos nie widze niejasnych i odbiegajacych znacznie od cywilnych zasad.
2018-01-13 11:40
A gdzie masz drogi?
2018-01-13 14:02
bo masz taki charakter takiego cepa,który ciągle marudzi,ciągle niezadowolony, ciągle lepszy.
taka pijawka wysysajaca dobrą energię z innych. czujesz sie lepszy od innych, a pewnie jjestes zwykła lebiegą bez przyszlosci
2018-01-13 15:02
Jeżeli myślisz, (to ty myślisz? nieee) że te bmw to jest w imię "ogólnie pojętego bezpieczeństwa", to albo jesteś tak zindoktrynowanym, zidiociałym, pozbawionym instynktu samozachowawczego melepetą, co to wierzy że jak
Jeżeli myślisz, (to ty myślisz? nieee) że te bmw to jest w imię "ogólnie pojętego bezpieczeństwa", to albo jesteś tak zindoktrynowanym, zidiociałym, pozbawionym instynktu samozachowawczego melepetą, co to wierzy że jak mu powiedzą w "tefałpe", że to dla waszego dobra, to ty to łykasz jak młody pelikan, albo jesteś po prostu, zwykłym DEBILEM! Cały ten cyrk jest tylko po to, aby robić STATYSTYKĘ, po nic innego. Oni mają w d*pie bezpieczeństwo, im chodzi o to, aby takie matoły jak ty zobaczyły słupki na ekranie, i pokiwały z uznaniem o jacy oni są skuteczni. Tylku pijanych zatrzymali (pewnie wypadali zza kierownicy i mieli po 6 promili), tylu piratów drogowych (zwłaszcza na pasach rozbiegowych obwodnicy trójmiasta, gdzie jakiś debil ustawił ograniczenia, a oni tam wyrabiają normę, zamiast stanąć przy szkole). No ale jako typowy cep, jesteś pewnie zwykłą lebiegą bez przyszłości...
2019-09-12 14:14
Nie kumasz? Podpowiem; bo te pokazane tablice nie będą na nich cały czas . Dla zmyłki je właśnie pokazano .
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.