2019-01-25 12:51
Wspaniała akcja. Popieram!
2019-01-25 12:57
Opinia została zablokowana przez moderatora
2019-01-25 13:07
Wy o smoleńsku co miesiąc trąbiliście przez 8 lat. Więc my jeszcze przez chwilę możemy :)
2019-01-25 14:01
2019-01-25 14:33
Jedynymi osobami, które "zarobią" na tych zniczach będą dzieciaki w szpitalach. Przesyłam Ci moc pozytywnej energii!
2019-01-25 14:45
niestety tak nie bedzie. Nie tylko zarobia kase ale tez zbija kapital polityczny ktory zostanie wykorzystany przeciwko tym dzieciom
2019-01-25 14:47
2019-01-25 18:58
Ty chyba wachasz te znicze.
2019-01-25 16:40
2019-01-25 13:18
Ciągle o przetapianiu zniczy na serduszka? Ja pierwszy raz widzę.
2019-01-25 18:47
Jak we Francji kredkami na chodniku !
2019-01-25 13:43
Czy TVN ?
2019-01-25 14:04
2019-01-25 17:00
a może ja Ci kiedyś pomogłem, a teraz mówisz o jakimś kamieniu ? To będzie koszt bardzo duży, a kodu na to nie stać, oczywiście może być tradycyjna zbiórka, jak kiedyś była na jednego takiego spod kamienia.
2019-01-25 19:00
A co ty sie martwisz? Ty bedziesz placil?
2019-01-25 23:02
Koszt przetopu pewnie poniesie huta, albo zrobi po kosztach. W końcu złoto na serduszka też ktoś topił i problemu nie było.
2019-01-25 18:49
2019-01-25 21:42
wszystko w temacie
2019-01-25 14:33
Mam to gdzieś czy wosp zatrzyma sobie z tego 30% czy 50% bo to nie moja kasa.Gdybym dawał to by mnie obchodziło ale niedaje to mam to gdzies. :) Oczywiście rząd mógłby dawac więcej co roku niż Wosp zbiera ale poco skoro
Mam to gdzieś czy wosp zatrzyma sobie z tego 30% czy 50% bo to nie moja kasa.Gdybym dawał to by mnie obchodziło ale niedaje to mam to gdzies. :) Oczywiście rząd mógłby dawac więcej co roku niż Wosp zbiera ale poco skoro i tak zbierają :) Wiecej im na premie dla siebie zostaje:) Wośp wspiera każdy rząd wiec teraz wpierają rząd PiSU :)
Szkoda ze beiraja tylko na to mogli by jeszcze zbierac na remonty chodników ,ulic.
2019-01-25 16:44
A ja wpłacam i tez mam gdzieś ile idzie procentowo na WOŚP a ile na dzieci. Wpłacający nie rozkwilają tak drobnej kwestii... tu chodzi o pomoc i ideę chęci zrobienia dobra. Zresztą sam zauważyłeś, że ludzie wpłacający
A ja wpłacam i tez mam gdzieś ile idzie procentowo na WOŚP a ile na dzieci. Wpłacający nie rozkwilają tak drobnej kwestii... tu chodzi o pomoc i ideę chęci zrobienia dobra. Zresztą sam zauważyłeś, że ludzie wpłacający nie zważają na partie polityczne u władzy( i całe szczęście) tylko robią swoje, bo tak chcą. Nikt nie wpłaca dla dobra PiS czy innych u władzy a twoje rozumowanie jest takie maluczkie... nie wpłacę, bo PiS nie bedzie musiał dokładać do sprzętu i wtedy wyda więcej dla siebie... jeny uwierz wyda na siebie tyle ile bedzie chciał z twoja pomocą czy bez...
2019-01-25 17:49
Nigdzie na świecie niema takiej głupoty jak w tym kraju i takiej naiwności.
2019-01-25 22:36
2019-01-25 14:44
A na youtube jest filmik jak serce ze zniczy , swiezo zapalonych, z pelnymi wkladami, wyslannicy hgw (miejskie sluzby) gasza i wyrzucaja do smieci mimo oburzenia ludzi co przyszli oddac hold zmarlrmu prezydrntowi ich miasta i kraju??
2019-01-25 15:03
W Gdańsku podjęto widocznie decyzję, że serce ze zniczy może powstać przed ECS a w Warszawie przed Pałacem Prezydenckim, nie.
2019-01-25 15:07
co jest z twoim rozsądkiem?
2019-01-25 15:08
2019-01-25 19:18
Powstalo kilka dni po morderstwie, bez zalozenia okupowania tego miejsca na zawsze, nota bene nie jest to siedziba glowy panstwa tylko muzeum troche na uboczu. Tak ze analogii brak.
2019-01-25 15:07
2019-01-27 21:58
2019-01-25 12:51
Brawa,zacna inicjatywa.
2019-01-25 13:05
Coś dorzucą. Ale pomysł ok
2019-01-25 15:55
żeby nie powiedzieć, że "głupiej"sze
2019-01-25 20:34
2019-01-25 12:52
Segregacja odpadów. Brawo!
2019-01-25 14:59
Przetopić ....................
2019-01-25 12:52
Bardzo fajna akcja
2019-01-25 12:52
2019-01-25 13:27
2019-01-25 20:35
2019-01-25 14:01
Można......można
2019-01-25 16:33
2019-01-25 22:12
Zgadzam się w 100%. Będąc w niedzielę pod urzędem stawiając swój znicz zobaczylam że kilka sie nie pali. Mysle zapale je jeszcze raz. I wiecie co podszedł do mnie mężczyzna w średnim wieku i mówi "pomogę Pani będzie szybciej"
2019-01-28 10:47
2019-01-25 12:52
To jest recykling w prawdziwym tego słowa znaczeniu
2019-01-25 13:27
2019-01-25 12:53
I to jest pomysł nie wywalać tylko wykorzystać.
2019-01-25 12:53
na pewno będą uważać, żeby nie pomieszać z obcym szkłem
2019-01-25 12:55
2019-01-25 13:06
2019-01-25 15:34
2019-01-25 23:34
:)
2019-01-25 13:07
Łykniesz też jak wylądujesz z dzieciakiem w szpitalu . Przyjdzie ten czas, że zrozumiesz pewne sprawy.
2019-01-25 13:40
takze skonczcie z tym argumentem.
2019-01-25 13:48
2019-01-25 13:53
przestancie stosowac tak glupie emocjonalne argumenty
2019-01-25 14:05
2019-01-25 15:34
więc się stul
2019-01-25 14:05
Co drugie urządzenie w szpitalu jest od WOŚP, a jak otworzysz oczy "na mieście" to zobaczysz karetki z serduszkiem.
2019-01-25 14:09
u mnie w windzie jest serduszko,to także Owsiak?
2019-01-25 14:12
100 razy wiecej od Owsiaka. Zreszta 50 mld idzie na obsluge z NFZ takze to 1000 razy wiecej. Cala ta akcja WOSP jest bez sensu. Naklejek mozliwe ze jest 5 mld, ale one nie lecza
2019-01-25 14:18
No zobacz,a sprzętu ciągle brakuje, gdyby nie WOŚP to byłaby bardzo źle
2019-01-25 14:52
2019-01-25 14:57
2019-01-25 15:36
a też chorowałem
2019-01-26 22:11
2019-01-25 14:56
laki budżet jest od tego żeby wydawać pieniądze podatnika na jego opiekę medyczną a organizacja charytatywna nie musi tego robić ale ty jesteś pustym dzbanem i tego nie rozumiesz
2019-01-25 15:31
ale z budżetu Państwa finansowany jest zakup każdego rodzaju sprzętu używanego w szpitalach. WOŚP skupia się na dzieciach (bo oddziałom geriatrycznych swego czasu zapewniło 100% potrzebnego sprzętu), więc z tego 100 razy
ale z budżetu Państwa finansowany jest zakup każdego rodzaju sprzętu używanego w szpitalach. WOŚP skupia się na dzieciach (bo oddziałom geriatrycznych swego czasu zapewniło 100% potrzebnego sprzętu), więc z tego 100 razy więcej zrobi się zaraz tylko 10 razy więcej (bo jednak dzieci nie stanowią więcej niż 10% pacjentów w szpitalach). A sfinansowanie 1/10 potrzebnego sprzętu w szpitalach, to już jest ogromne osiągnięcie i ogromna różnica z punktu widzenia leczenia. I tak to w praktyce wygląda. Poza tym, ciekawe ile z tych 5 mld idzie na obsługę przetargów, na pensje urzędników itd. Realnie góra 80% tej kwoty to rzeczywisty koszt sprzętu. No i już się nam rachunek mocno zmienia, prawda?
Bez sensu jest wieczne krytykowanie innych, bez proponowania czegoś w zamian. Ja rozumiem, że ktoś może być krytycznie nastawiony do WOŚP. Niech w takim razie zaproponuje inne formy wspomagania lub usprawniania działania oddziałów dziecięcych, czy w ogóle szpitali. Niech to np. będzie reforma systemu zdrowotnego w Polsce, której żaden rząd nie potrafił na razie przeprowadzić, niech to będzie stworzenie funduszy celowych w ramach każdego ze szpitali. Jak się będzie tylko krytykowało, to też się nikogo nie wyleczy ...
2019-01-25 16:48
na tych oddzialach bylo wystarczajaco duzo sprzetu i Owsiak go jedynie wymienil (czesciowo) wiekszosc zalega w magazynach bo kupiony bez sensu. Akcja WOSP jest wspierana z publicznych pieniedzy (patrz koncert w Gdansku) wczesniej cale panstwo gralo za publiczne pieniadze, bez sensu.
2019-01-26 22:30
składki zdrowotnej co miesiąc dalece ponad 1000 zł, więc mam tę wolność, że mogę dać na WOŚP i na to, co może pomóc
2019-01-25 15:13
Za zbiórkę sumy 0,05% wobec budżetu NFZ co drugi sprzęt jest od WOŚP? Wyprane cerebrum zwane mózgiem?
2019-01-25 19:00
Ty nie kłam, że jesteś doktorem nauk medycznych. Podszywając się pod kogoś, sprawdź jak bezbłednie się podpisać.
2019-01-26 22:10
i dzieci w szpitalach w Trójmieście.
A potem napisz komentarz.
2019-01-25 15:36
nie masz pojęcia jak drogi jest sprzęt medyczny. Jedna roczna zbiórka starczy raptem na kilka urządzeń
2019-01-25 15:23
szczególnie dla przyszłych rodziców, bo wszystkie nowonarodzone dzieci w tym kraju mają taką, czy inną styczność ze sprzętem kupionym z funduszy WOŚP. Dotyczy to m.in. badań słuchu. Moi dwaj synowie mieli badania słuchu
szczególnie dla przyszłych rodziców, bo wszystkie nowonarodzone dzieci w tym kraju mają taką, czy inną styczność ze sprzętem kupionym z funduszy WOŚP. Dotyczy to m.in. badań słuchu. Moi dwaj synowie mieli badania słuchu wykonane sprzętem zakupionym przez WOŚP, a jeden urodził się w Toruniu, a drugi dwa lata później w Gdańsku. Nikomu nie życzę, by dzieciaki trafiały do szpitali, ale ten nowonarodzone będą miały zawsze styczność z tego typu sprzętem.
2019-01-25 17:42
2019-01-26 12:27
każdy noworodek ma badanie słuchu właśnie aparatem zakupionym przez WOŚP. Kiedyś nie robiono takich badań. Czyli naklejka z serduszkiem WOŚP i danymi urządzenia itd w książeczce zdrowia mojego dziecka to fikcja tak?
2019-01-25 14:22
Naklejają serduszka na wszystkie sprzęty , także tak to wygląda ...
2019-01-25 15:14
2019-01-25 15:33
byłem w paru szpitalach i np. w nowoczesnym UCK w Gdańsku nie widziałem ani jednego serduszka
2019-01-25 17:43
Tak robią nie raz widziałam
2019-01-25 15:06
co ma wspolnego sprzet owsiaka do procesu technologicznego przetopu tluczki szklanej w hucie?
konstruktywne odpowiedzi prosze
2019-01-25 15:37
2019-01-25 15:11
Poprzez władze samorządowe
2019-01-26 22:38
Każdy polski podatnik płaci! Wystarczy płacić vat, pit, cit, akcyzę. Nawet Rosjanie płacą ze mną :) Witam wszystkich nieświadomych w gronie darczyńców na WOŚP i Fundację ks. Dutkiewicza w Gdańsku :)
Daję na WOŚP i Fundację przelewem, a później odliczam w PIT. Każdy więc płaci 18-30% tego, co wpłacam :) Dziękuję Narodzie :)
2019-01-25 19:08
Tylko, że minister zdrowia nie łazi w rurakach i nie udaje luzaka
2019-01-25 23:10
Ojej, ojej, przecież wam pisowskie trole wystarczy chyba po 3 zdrowaśki i zabobony proepidemików? Skąd takie zainteresowanie sprzętem nagle?
2019-01-26 22:32
z mojej i Twojej kasy! zrozum i wtedy pisz; jeny, że po pracy trzeba czytać takie teksty i jeszcze komentować z nadzieją, że jednak to ktoś rozsądny napisał i zrozumie komentarz ...
2019-01-25 13:09
2019-01-25 14:50
2019-01-25 15:12
2019-01-26 22:26
ta ... będę długo trzymać, żebyś łyknął należycie
2019-01-25 13:06
Jakie to ma znaczenie ? Chodzi o coś innego a nie o szkło .
2019-01-25 13:47
jw
2019-01-25 15:11
2019-01-26 07:46
Imienia Adama Owicza.
2019-01-26 16:56
To właściwe będzie promieniować charyzmą !
2019-01-25 12:56
w kategoriach tragicznego wydarzenia, ale również, a nawet bardziej, w kategoriach tego, co się potem wydarzyło pozytywnego: zbliżenie ludzi porażonych tragedią do siebie; spontaniczna życzliwość i nadzieja na przezwyciężenie złych mocy. Doświadczenia tego, że ludzi dobrej woli jest więcej.....
2019-01-25 13:42
jw
2019-01-25 14:36
Gdzie tu masz zbliżenie?
2019-01-25 14:45
Po smolensku tez bylo zblizenie. Tylko hgw kazala swiezo zapalone znicze pogasic i zgarnac do smieci
2019-01-25 15:38
nic się nie zmieni, chyba że na gorsze
2019-01-25 12:59
Podoba mi sie pomysl przejezdzalam tamtedy i juz byly sluzby i dosc duza liczba smietnikow do tego przeznaczonych
2019-01-25 17:24
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.