2020-01-17 08:10
Kaszalot typowy dla tego dewelopera
2020-01-17 08:47
2020-01-17 13:08
2020-01-18 15:12
2020-01-18 16:18
2020-01-17 14:07
2020-01-18 15:14
Babo?
2020-01-23 10:22
Też to pomyślałem. No, dramat!
2020-01-17 12:47
to ma zepsuć widok tym z osiedla obok parku dlatego taki koszmar - kto wydaje pozowlenia na takie coś ? znowu wybudują przy stacji i bedą pretensję że stacja obok stoi
2020-01-17 12:51
Powyżej 100m powierzchni czy tylko klitki po 40m
2020-01-17 19:30
20m na balkonie tarasie, 20m w hali garażowej, 10m komórka, 10m miejsce przed klatką na samochòd i apartament z kuchnią w pokoju na reszte i masz swoje 100m
2020-01-17 13:49
Jak słyszę ze LC Corp ma cos budowac to od razu wiem ze bedzie wizualna tragedia. LC Corp- synonim bezguscia
2020-01-17 15:34
Nie do końca. Bloki mocno przeciętne, ale dzięki mało wyszukanej formie jest niższa cena. Odrobinę niższa. :(
2020-01-18 18:05
Fajnie będzie z wysoko obserwować jak w przyszlosci morze zacznie zalewać pobliskie tereny i niższe kondygnacje budynków.
2020-01-17 08:14
Zabetonuja wszystko
2020-01-17 08:59
przeciez tam juz jest beton.
a ty mieszkasz w szalasie?
2020-01-17 09:42
sam jesteś najem krótkoterminowy.
Bredzisz cały czas o tym wynajmie jak katarynka.
2020-01-17 11:18
czyli "burdelowiec"
2020-01-18 10:46
Sam korzystałem, pilnujecie żon ;)
2020-01-17 16:24
Kto ma, ten wie. Temat się kończy, za duza oferta. Obłożenie prze niecałe 1,5 miesiaca sezonu na poziomie 40% albo i gorzej.
2020-01-17 17:35
3 mieszkania w pasie nadmorskim. Nie liczę obłożenia w skali roku ale maj-wrzesień to ok. 85%. Do tego trochę rezerwacji w pozostałych miesiącach, sylwester itd. Netto 4,5-5%. Po uwzględnieniu wszystkich kosztów i
3 mieszkania w pasie nadmorskim. Nie liczę obłożenia w skali roku ale maj-wrzesień to ok. 85%. Do tego trochę rezerwacji w pozostałych miesiącach, sylwester itd. Netto 4,5-5%. Po uwzględnieniu wszystkich kosztów i podatków. Czy to źle? Ocenę pozostawiam innym.
PS. Nie mam uciążliwych lokatorów, żadnych skarg, burdeli, imprezowiczów itd. Jak się samemu wszystkim zajmuje to inaczej niż zewnętrzna firma.
2020-01-17 16:38
Najem krótkoterminowy na Przymorzu przy cenach mieszkań 2 pokojowych rzędu 500 tys ? Pezymorze to nie Sopot ani Jelitkowo, to blokowicho. W środku sezonu na bookingu znajdziesz za 200zł za noc w nowym budownictwie. W zeszłym roku sprzedałem bo nie miało to dalej sensu. Jeszcze chwila i nie będzie komu tego sprzedać po tak wyżyłowanych cenach.
2020-01-17 19:20
Jeżeli sprzedałeś, to komentarz tej treści jest całkowicie zrozumiały ;)
2020-01-18 16:19
2020-01-17 08:15
........10-18 tys za m^2 a polityk z nbp cieszy się że ludzie biorą kredyty
2020-01-17 09:00
bzdura, tylko na papierze. zaden bank nie da kredytu bez wkladu i super historii/dochodow. wieksza ilosc wnioskow o kredyt = wiekszy ich przesiew
2020-01-17 10:11
...proszę samemu sprawdzić.......take przekręty możliwe tylko w republice bananowej
2020-01-17 10:13
z tego co wiem 10% wkładu (którym jest wykończenie mieszkania) reszta ubezpieczona
2020-01-17 10:41
Dostaje kredyt hipoteczny na prawie milion. Osoba z mojej pracy. Tak więc potwierdzam łatwość dostępu do kredytów.
2020-01-17 14:12
zalezy od wkladu wlasnego,ale liczac nawet optymistycznie 20%
2020-01-17 11:41
Lepiej wziąć dwa razy droższy kredyt przy cenie nieruchomości 500k, niż tańszy przy cenie 1M.
2020-01-17 12:21
To tak samo jak bym mówił o giełdzie. Kupić kiedy tanio sprzedać kiedy drogo.
2020-01-17 12:00
ale Ty głupi jesteś
2020-01-17 12:03
jak but
2020-01-17 13:42
pensje w gdańsku też będą proporcjonalne do kosztów życia! Trójmiasto jest 2-gim po Warszawie najdroższym rynkiem nieruchomości w Polsce! Tylko jak zestawimy Kraków, Wrocław, Poznań i stolice pod względem pensji to Trójmiasto zamyka I-sza 5-tkę :(
2020-01-17 13:57
Gdańsk głównie stoi deweloperką i państwówką.
2020-01-17 19:25
To twoja myśl czy poprzesz ją faktami np. liczba mieszkań budowanych na mieszkańca. Typowy komentarz powstającego z kolan.
2020-01-17 15:32
Porównując wyszczególnione wyżej miasta, w okresie I-IX 2019r. przeciętne zarobki miesięczne kształtowały się następująco:
1. Warszawa - 6422,21zł
2. Gdańsk - 6225,34zł
3. Kraków - 5739,72zł
4. Poznań - 5683,13zł
5. Wrocław - 5530,41zł
Przeciętnie, powyżej 6tys zarabiało się jeszcze tylko w Katowicach (6026,88zł)
2020-01-17 16:33
Tak czy owak te zarobki bez szału zważywszy że to mediana zarobków. Katowice kilku prezesów spółek węglowych i średnia w kosmosie.
2020-01-17 17:22
A co za różnica?
To jest odpowiedź na komentarz "obserwatora" zawierający błędne informacje. Spośród wskazanych 5 miast Gdańsk jest ma drugiej pozycji, a nie ostatniej
2020-01-17 17:30
2020-01-17 17:59
Zauważ, że Gdańsk dzieli od Warszawy różnica 200zł, a kolejny Kraków 700zł. Ja nie zauważam przepaści dzielącej Gdańsk i stolicę. Pamiętajmy, że Warszawa to jednak stolica, natomiast w stosunku do pozostałych miast wojewódzkich Gdańsk wypada lepiej i warto to zauważać
2020-01-18 04:14
Gdzie te zarobki 6225,34zł w Gdańsku skoro w pośredniakach i nawet tu w ogłoszeniach większość ofert za 2700 złotych brutto?
2020-01-18 04:34
Ze dostaniesz piątaka za grabienie liści?
2020-01-18 04:38
Kto nie nosił teczki dźwiga skrzynki i woreczki,... za 2,7tys zł
2020-01-17 08:16
Wizualizacje trochę zakłamują chyba rzeczywistość, bo pokazują jakąś dziwną perspektywę otoczenia.
Tylko te Tarasy Bałtyku, mimo że najciekawsze architektonicznie i pokazujący, że jak najbardziej można postawić coś
Wizualizacje trochę zakłamują chyba rzeczywistość, bo pokazują jakąś dziwną perspektywę otoczenia.
Tylko te Tarasy Bałtyku, mimo że najciekawsze architektonicznie i pokazujący, że jak najbardziej można postawić coś innego i nowoczesnego, niż klocki w stylu Bastionu Wałowa i właściwie 90% inwestycji mieszkaniowych w Gdańsku (podobny budynek jest w Bydgoszczy, gdzie wygląda naprawdę dobrze), to są trochę za duże, 1 - 2 kondygnacje mniej i wyglądałyby znacznie lepiej.
2020-01-17 11:32
Zgadzam się, że Tarasy wyglądają najciekawiej. Tak się tylko zastanawiam kto przy zdrowych zmysłach za tę cenę m2 będzie oddychał tymi spalinami z wiecznie zakorkowanych dróg poniżej. A będzie tylko gorzej wraz z wtłaczaniem nowych, XX-piętrowych budynków.
2020-01-17 19:27
Chętnie pooddychałbym powietrzem z tarasów, ale niestety nie stać mnie na zakup mieszkania w tym budynku. Uprzedzam, że jestem świeżo po badaniach okresowych, które potwierdziły moje zdrowie, w tym również zdrowie na umyśle ;)
2020-01-17 08:23
Budynek jest po prostu paskudny. Kloc, który może startować do nagrody na architektoniczne bezguście roku. Przykre, że deweloper nie wysilił się ani trochę i proponuje taką tandetę na atrakcyjnej działce blisko morza.
2020-01-17 14:06
2020-01-17 15:25
i tylko o to chodzi.
2020-01-18 07:13
czemu się dziwisz ? przecież deweloper nie zatrudnia architektów bo ich w Polsce nie ma. najprościej jest załatwić zgodę na budowę w urzędzie, skopiować jakiś budynek z internetu i budować klocki betonowo-tekturowe a co jakości to ich to nie obchodzi bo za kilka lat już nie będą odpowiedzialnymi.
2020-01-18 07:38
Oczywiście deweloper patrzy na swoją kieszeń. Zapytaj się go czy wie co to jest habitat?
2020-01-17 08:24
Dlaczego jakoś inni deweloperzy się rozwijają mentalnie i projektują coraz lepiej i dla ludzi, tylko ten jeden został ze swoim tokiem myślenia w latach 90??? Niszczenie miast w taki sposób powinno być karalne
2020-01-17 12:13
2020-01-17 12:13
Robyg może?
2020-01-19 12:21
2020-01-21 18:33
d**ilIA powinno być
2020-01-17 08:25
Urzędnicy, którzy tworzą miejscowe plany zagospodarowania i wydają pozwolenia na budowę będą odpowiadać z takie betonowe bezczeszczenie przestrzeni.
2020-01-17 08:47
to się uśmiałem, w naszym kraju nikt za nic nie odpowiada :)
2020-01-17 09:18
Pozwolenie na budowę nic nie mówi o wyglądzie elewacji - tego ustawodawca nie przewidział niestety (a może na szczęście, bo by urzędnik decydował, jak ma wszystko wyglądać). Pretensji do betonu to nie rozumiem: z drewna mają budować? W jednym zgoda: ten budynek jest strasznie brzydki.
2020-01-17 12:45
od tego jest Plan Zagospodarowania, a jeśli go nie ma, to są Warunki Zabudowy - i tam można szczegółowo określić parametry budowli - tylko że nasze wspaniałe władze zrobią wszystko czego chce deweloper...
2020-01-17 21:49
Akurat Radni nie urzędnicy.
2020-01-17 08:25
Dziwne te zdjecia poglądowe, nie widać falowca obok, ahh ten marketing:) Zresztą kto z Trójmiasta ten wie że obok już jest trochę podobnych straszydeł. Budynek wydaje się obrzydliwy, dokładnie identyczny jak bloczyska z
Dziwne te zdjecia poglądowe, nie widać falowca obok, ahh ten marketing:) Zresztą kto z Trójmiasta ten wie że obok już jest trochę podobnych straszydeł. Budynek wydaje się obrzydliwy, dokładnie identyczny jak bloczyska z lat 70 tych i 80tych- wpasuje się tam więc idealnie:) Pragnę tylko dodac że zamysł budowniczych Przymorza był taki aby już przy obecnym parku stopniowo zmniejszac zabudowę... obok jest falowiec, za skrzyżowaniem już zabudowa była rozmiarowo wyciszana. Żeby to chociaż było dla rodzin i zwykłych ludzi, no ale nie do nich ta oferta, całość kupi warszawka pod wynajem krótkoterminowy. Będą tam śmigać studentki żeby dorobić ciałem:) Szkoda że mamy takie czasy.
2020-01-17 08:56
Do czasu aż za parę lat wybudują osiedle wieżowców Park Reagana :)
2020-01-18 11:10
większość mieszkań z widokiem na falowce
2020-01-17 09:01
a jaki maja zrobic blok, z szałasu? przeciez ten teren jest zabetonowany
2020-01-17 09:04
Dorabianie ciałkiem jest stare jak świat tak samo jak homoseksualizm czy odurzanie się. Taki klamot to wymysł ostatnich dziesięcioleci. O ile nadal w magistracie pracują urbaniści to powinni zrobić porządek z
Dorabianie ciałkiem jest stare jak świat tak samo jak homoseksualizm czy odurzanie się. Taki klamot to wymysł ostatnich dziesięcioleci. O ile nadal w magistracie pracują urbaniści to powinni zrobić porządek z dogeszczaniem miasta, które ma stare i specjalnie nierozbudowywalne nitki drogowe. Powinien być zakaz tworzenia wielkich centrów biurowych na rzecz rozproszenia i braku centralizacji. Mamy i nie tylko my taki problem ze masę biur postawili jedno obok drugiego i żyć się nie da. Bo korki, bo głośno bo wysoka zabudowa niszczy krajobraz. trzeba się rozrastać a nie dogęszczać bo z tego same problemy są i depresja. Za dużo ludzi na metr kwadratowy.
2020-01-17 11:28
budynek jest zaprojektowany tak, aby wyszedl tanio w postawieniu, dzieki temu maksymalizujesz zyski, a najtaniej wychodzi kloc, wiadomo. Im bardziej skomplikowana bryła tym dużo wieksze koszty postawienia budowli.
2020-01-17 12:18
Przymorze stare to wielka buda komusza, budować nowe jak na wzgórzach morenowych i nie pytać.
2020-01-17 13:16
Przecież zabudowa wzgórz morenowych jest zgodna z pierwotnym zamysłem
2020-01-17 13:31
Ty mieszkasz w drewnianym klocu?
2020-01-18 11:52
2020-01-17 08:26
nowe mieszkania, nowe garaże , auta a gdzie dodatkowe nowe drogi???
2020-01-17 08:35
Mimo tego że to obrzydliwy kloc kory pewnie sie zacznie rozpadać za 20 lat to już i tak lepiej że jest w miejscu w którym obok są drogi, a nie na zad*piu gdzie nie ma dojazdu a winę za to cwany deweloper przerzucilby na miasto, koszty infrastruktury przerzucając na nasze kieszenie.
2020-01-17 12:15
Jest tam korek codziennie, a teraz będzie non stop.
2020-01-23 10:24
To po co tam jeździsz?
2020-01-17 08:50
Mieliby wybudować drogi wpierw a potem budynki? Niezły absurd. Wskaż jeden kraj gdzie wpierw się robi infrastrukturę a potem wprowadza ludzi.
2020-01-17 09:15
mam nadzieje, ze pomoglem
2020-01-17 11:16
I Hiszpania
2020-01-17 11:29
Miał być jeden kraj, a ten podał trzy.
2020-01-17 09:45
A na wiosnę - ruszymy z budową!
2020-01-17 11:39
przecież tam są drogi
2020-01-17 12:15
2020-01-17 12:48
działaniem stwarzającym realny substytut jazdy samochodem na większe odległości jest polityka przestrzenna stawiąjąca na poprawę komfortu i bezpieczeństwa ruchu pieszych, rowerzystów i osób korzystających z systemów
działaniem stwarzającym realny substytut jazdy samochodem na większe odległości jest polityka przestrzenna stawiąjąca na poprawę komfortu i bezpieczeństwa ruchu pieszych, rowerzystów i osób korzystających z systemów rower (ewentualnie elektryczny) plus kolej. Budowa takich grzmotów z dala od stacji SKM to kontynuowanie niezrównoważonego rozwoju miasta.
2020-01-17 11:47
drogi jak drogi, niech nową kanalizację zrobią bo tam już teraz zalatuje szambem...
2020-01-17 08:37
maks 4 pietrowe bloki i pawilony 2 pietra
Jak wybuduja taka sciane naprzeciw Parku Regana czyli łąki to bedzie koniec niestety
2020-01-17 09:21
ludziom mieszkającym w falowcu, poza tym obok stoją 4piętrowe bloki i nie powinno się tak blisko budować bo należy pamiętać, że i bloki i falowiec stoją tam od ponad 40 lat i całe osiedle Przymorze było tak
ludziom mieszkającym w falowcu, poza tym obok stoją 4piętrowe bloki i nie powinno się tak blisko budować bo należy pamiętać, że i bloki i falowiec stoją tam od ponad 40 lat i całe osiedle Przymorze było tak zaprojektowane by budynki nie wchodziły sobie w paradę. Teraz miasto byle fragment ziemi sprzedaje pod budowę nowych bloków mając gdzieś jak to później wygląda w połączeniu z istniejącą już architekturą. Dziwne, że nie protestuje zarząd i rady osiedla spółdzielni Przymorze
2020-01-17 09:46
tak jak urzędnicy
2020-01-18 11:45
2020-01-18 18:22
Wiedzieli od roku i co z tego miałoby wynikać?
2020-01-17 11:20
Dotychczas parking przy parku Regana byl w miarę osiągalny dla mieszkańców całego trójmiasta (no może poza lipcem i sierpniem) a teraz ten ogólnodostępny parking będzie zajęty 24h, 365 w roku.
2020-01-17 11:27
A zimą słońce nie wyjdzie zza tej betonowej szafy
2020-01-18 20:42
Dlaczego developerzy budują nowe budynki próbując zająć całą działke, a samochody potem parkują przy drogach chodnikach w pasie miejskim. Miasto powinno wymagać, że na jendno mieszkanie powinny być dwa miejsca postojowe tak aby goście też mieli gdzie parkować!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.