2019-10-15 12:29
Opinia wyróżniona
W Gdyni większość przystanków jest źle zlokalizowana. Administrator chyba rzucał lotkami w mapę i tam gdzie się wbiła to stawiali, a nie tam gdzie faktycznie trzeba lub ułatwiłoby to płynność ruchu zbiorowego jak i
W Gdyni większość przystanków jest źle zlokalizowana. Administrator chyba rzucał lotkami w mapę i tam gdzie się wbiła to stawiali, a nie tam gdzie faktycznie trzeba lub ułatwiłoby to płynność ruchu zbiorowego jak i zwykłych aut osobowych.
Dobrym przykładem i bardzo bliskim jest brak przystanku na końcu bus pasa w kierunku witomina właśnie ul.Kielecką. Wystarczyło zrobić tam przystanek na żądanie , prosty powód w godzinach szczytu niemożliwością jest wytrzymać tam atmosfery ścisku jak i bezproduktywnego stania w korku.
I tak 70-80% osób wysiadających na rolniczej cofa się.
Jest to tylko jeden z przykładów problemu, a jest ich w Gdyni dużo dużo więcej.
2019-10-15 22:17
Prawdopodobnie chodzi o jakieś stosunki własnościowe, przepisy o ruchu drogowym. Przestańcie histeryzować. Przystanek w tym miejscu jest od kilkudziesięciu lat. Jeśli w Gdyni mieszka się coraz trudniej, to nie z powodu tego przystanku.
2019-10-15 23:27
Nie tylko umiejscowienie przystanków jest śmieszne, ale połączenia godzinowe ZKMu z pociągami SKM też pozostawiają wiele do życzenia. Przykładowo - wracając w nocy z Gdańska, SKMka zatrzymuje się w Gdyni Głównej o 1.38,
Nie tylko umiejscowienie przystanków jest śmieszne, ale połączenia godzinowe ZKMu z pociągami SKM też pozostawiają wiele do życzenia. Przykładowo - wracając w nocy z Gdańska, SKMka zatrzymuje się w Gdyni Głównej o 1.38, natomiast wszyscy wiemy jak wygląda punktualność SKM w praktyce. Zawsze wydarzy się coś, że pociąg zajedzie na stację z minimum minutowym spóźnieniem. Natomiast nocny N10 odjeżdża o 1.40. Zdążenie na niego graniczy z cudem...
2019-10-15 13:36
to jest własnie ona w praktyce. Zmniejszanie liczby linii i punkty przesiadkowe.
2019-10-15 12:14
Opinia wyróżniona
Kompletny brak wyobraźni ze strony władz miasta. To nawet pewnie nie było jakieś celowe działanie tylko po prostu nikt tam nie pomyślał, ze takie rozwiązanie by było lepsze. U nas się działa i myśli dopiero jak coś się
Kompletny brak wyobraźni ze strony władz miasta. To nawet pewnie nie było jakieś celowe działanie tylko po prostu nikt tam nie pomyślał, ze takie rozwiązanie by było lepsze. U nas się działa i myśli dopiero jak coś się stanie albo zepsuje, dlatego kłania się powiedzenie "Mądry Polak po szkodzie". Spodziewam się, żeby przykryć swoją ignorancje i niekompetencje będzie wymyślony argument typu "chcemy żeby studenci WSAiB/mieszkańcy osiedla Silva/klienci weterynarii mieli bliżej" aby niby uzasadnić starą lokalizacje.
2019-10-15 14:19
wybudujemy po drodze przysiadaki i będzie git
2019-10-15 12:54
dbał o pieszych. Mamy komórki od dróg, oficerów i pełnomocników rowerowych, a kto ma się zając tym, żeby pieszy miał wygodnie? Zaopiniować projekty pod tym kątem?
Nikt. Pieszy się nie liczy.
2019-10-15 17:23
przy Bramie Wyżynnej i przy dworcu PKP Gdańsk Główny? Problemem nie jest brak dbania o interesy pieszych. Problemem jest nadmiar dbających o interesy kierowców.
2019-10-15 14:35
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdynscy-piesi-zyskali-swojego-przedstawiciela-n137761.html
I już pierwsza wpadka?
No tak właśnie jest w przypadku wydmuszek
2019-10-15 13:15
Chciałbym jako obywatel mieć możliwość zapoznania z rzeczywistymi efektami ich pracy, wpływem na podejmowane decyzje itd.
2019-10-15 12:08
Pozdrawiam życzę uśmiechu
2019-10-15 12:18
Ale taki co dogodził większości w poszczególnych przypadkach na pewno się urodził. Tylko, że nie pracuje w UM Gdyni.
2019-10-15 13:02
Ja bym proponował zrobić przystanek na peronie SKM, panisko nie będzie w ogóle musiało chodzić tylko swoje leniwe kapsko przesiądzie na inne siedzenie. Olaboga przystanek 50 metrów dalej, koniec świata.
2019-10-15 13:06
2019-10-15 13:06
2019-10-15 12:08
po co komplikować rzeczy proste?
2019-10-15 12:28
2019-10-15 12:54
żyjemy już w tak skomplikowanym i uwikłanym we wszelkie możliwe procedury, przepisy, zarządzenia świecie, że jak jeszcze troszeczkę skomplikujemy to właściwie niewiele się zmieni
2019-10-15 13:08
2019-10-15 20:37
W końcu to jest węzeł przesiadkowy, a dostać się tam na 26 czy 27 wymaga czasu i pokonania sporego dystansu
2019-10-15 12:10
Teraz Szczurek może go przenieść i nikt mu nie zarzuci, że uległ deweloperowi, któremu tak on przeszkadza pod nowym osiedlem. Cyk, jest artykuł to przenosimy, deweloper zadowolony.
2019-10-15 12:32
tak zlokalizowany przystanek jest nie na rękę. Po to im patola pod samymi oknami rzucająca petami?
2019-10-15 13:30
Teraz Łucyk ze Szczurkiem mają pretekst by go przenieść bliżej SKM.
2019-10-15 16:04
No to chyba dobrze?
2019-10-15 12:11
dodatkowo powinni zlikwidować wysepkę przy przejściu i autobusy moglyby jechać od razu buspasem. Niestety w Gdyni takie procesy trwają latami, gdzie można to zrobić od ręki.
2019-10-15 12:58
stąd przenoszenie, żeby ponownie przenieść, jest nieco irracjonalne.
Ten szeroki chodnik może też nie być już taki szeroki po remoncie.
2019-10-15 15:40
więc zamiast go tam odbudowywać trzeba go było postawić w nowym, lepszym miejscu, a nie czekać na remont, który to będzie albo nie.
2019-10-15 12:12
jeden po przeniesieniu znajduje się ok 100 m od drugiego, tesco czy jakoś tak
2019-10-15 12:12
2019-10-15 12:12
A nie pasażerów. Ma być bezpiecznie i wygodnie (=bez zwalniania) dla kierowców aut. Pasażerowie regularnie, nawet na nowych węzłach mają w komicznej odległości przejścia, dojścia. Wszędzie to samo, człowiek żeby się
A nie pasażerów. Ma być bezpiecznie i wygodnie (=bez zwalniania) dla kierowców aut. Pasażerowie regularnie, nawet na nowych węzłach mają w komicznej odległości przejścia, dojścia. Wszędzie to samo, człowiek żeby się przesiąść z autobusu do autobusu musi nierzadko przejść 400 metrów i 3 przejścia dla pieszych. A niby przesiadka w ramach jednego węzła "super wygodna", nic tylko korzystać.
2019-10-15 12:15
miałby sens, gdyby nie było miejsca na zatoczkę/bus pasu. Więc nie masz racji.
2019-10-15 13:00
gratulacje, przemyśl coś, zanim następnym razem zechcesz się odezwać
2019-10-15 17:45
Ot, zrównoważony transport po gdynsku. Kierowcy otrzymali 4 pasmowa autostradę, a pieszy i pasażerowie komunikacji, mają piękne szczurze tunele, z pięknymi schodami, zakretami oraz przystanki rozrzuconymi w promieniu kilkuset metrów. Przepustowość!
2019-10-15 12:13
2019-10-15 12:22
która Cię karmi
2019-10-15 12:14
Opinia wyróżniona
Kompletny brak wyobraźni ze strony władz miasta. To nawet pewnie nie było jakieś celowe działanie tylko po prostu nikt tam nie pomyślał, ze takie rozwiązanie by było lepsze. U nas się działa i myśli dopiero jak coś się
Kompletny brak wyobraźni ze strony władz miasta. To nawet pewnie nie było jakieś celowe działanie tylko po prostu nikt tam nie pomyślał, ze takie rozwiązanie by było lepsze. U nas się działa i myśli dopiero jak coś się stanie albo zepsuje, dlatego kłania się powiedzenie "Mądry Polak po szkodzie". Spodziewam się, żeby przykryć swoją ignorancje i niekompetencje będzie wymyślony argument typu "chcemy żeby studenci WSAiB/mieszkańcy osiedla Silva/klienci weterynarii mieli bliżej" aby niby uzasadnić starą lokalizacje.
2019-10-15 12:54
dbał o pieszych. Mamy komórki od dróg, oficerów i pełnomocników rowerowych, a kto ma się zając tym, żeby pieszy miał wygodnie? Zaopiniować projekty pod tym kątem?
Nikt. Pieszy się nie liczy.
2019-10-15 13:15
Chciałbym jako obywatel mieć możliwość zapoznania z rzeczywistymi efektami ich pracy, wpływem na podejmowane decyzje itd.
2019-10-15 14:35
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdynscy-piesi-zyskali-swojego-przedstawiciela-n137761.html
I już pierwsza wpadka?
No tak właśnie jest w przypadku wydmuszek
2019-10-15 17:23
przy Bramie Wyżynnej i przy dworcu PKP Gdańsk Główny? Problemem nie jest brak dbania o interesy pieszych. Problemem jest nadmiar dbających o interesy kierowców.
2019-10-15 14:19
wybudujemy po drodze przysiadaki i będzie git
2019-10-15 12:15
i w oddaleniu od zabudowań, żeby Pan mógł łazić po prywatnym gruncie i stać pod drzewem. No paradne.
2019-10-15 12:28
Witamy pracownika ZDiZ
2019-10-15 12:45
Ma rację , to była zła lokalizacja , przebiegali na czerwonym , jakby to był ostatni autobus w ich życiu , stwarzając zagrożenie dla siebie i innych .Po drugie samo włączanie się autobusu w tym miejscu stwarzało zagrożenie.
2019-10-15 13:17
przystanek powinien być ukryty za pierwszym lub drugim zakrętem Kieleckiej, wtedy by nie przebiegali.
2019-10-15 14:11
to nie będą biegać na czerwonym.
2019-10-15 17:03
2019-10-15 18:07
A w obecnej (czyli starej) lokalizacji jak przystanek stoi, to ludzie widzący jadący autobus wcale nie przebiegają na czerwonym żeby go dogonić? No litości :)
2019-10-15 12:50
Po pierwsze :
Przejście jest sygnalizowane więc nie ma przeciwwskazań na przystanek przed przejściem.
Po drugie:
argument ze skrzyżowaniem jest równie bezsensowny
Meritum radze zapoznać się z przepisami, a nie Pana wyimaginowanymi racjami. :)
2019-10-15 14:15
"(...) nie może ograniczać widoczności na drodze i w obrębie skrzyżowania" - rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi
"(...) nie może ograniczać widoczności na drodze i w obrębie skrzyżowania" - rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Więc jak najbardziej są przeciwwskazania do lokalizacji tuż przed przejściem czy przed dowolnym skrzyżowaniem. Ale Janusz wie lepiej.
2019-10-15 17:05
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.