Przystanek ZKM dalej od SKM Opinie do artykułu

Przystanek ZKM dalej od SKM

Opinie (125) 1 zablokowana

Wszystkie opinie

  • Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził :-) (4)

    Pozdrawiam życzę uśmiechu

    • 30 130

    • Ale taki co dogodził większości w poszczególnych przypadkach na pewno się urodził. Tylko, że nie pracuje w UM Gdyni.

      • 23 6

    • (1)

      Ja bym proponował zrobić przystanek na peronie SKM, panisko nie będzie w ogóle musiało chodzić tylko swoje leniwe kapsko przesiądzie na inne siedzenie. Olaboga przystanek 50 metrów dalej, koniec świata.

      • 13 20

      • Urzędnik?

        • 11 5

    • Dogodzil urzędnikom czy mieszkańcom?

      • 5 1

  • Autor ma rację (4)

    po co komplikować rzeczy proste?

    • 144 8

    • Uśmiechnij się, jesteś w Gdyni

      • 10 5

    • Wiesz, (1)

      żyjemy już w tak skomplikowanym i uwikłanym we wszelkie możliwe procedury, przepisy, zarządzenia świecie, że jak jeszcze troszeczkę skomplikujemy to właściwie niewiele się zmieni

      • 4 0

      • Pozornie, ale jednak powoli się zmieni, jeżeli będziemy działać zdroworozsadkowo.

        • 3 1

    • Oczywiście, że autor ma rację. Przystanek powinien się znajdować jak najbliżej skskrzyżowania

      W końcu to jest węzeł przesiadkowy, a dostać się tam na 26 czy 27 wymaga czasu i pokonania sporego dystansu

      • 4 0

  • Piękna ustawka (3)

    Teraz Szczurek może go przenieść i nikt mu nie zarzuci, że uległ deweloperowi, któremu tak on przeszkadza pod nowym osiedlem. Cyk, jest artykuł to przenosimy, deweloper zadowolony.

    • 42 15

    • mieszkańcom Silvy (2)

      tak zlokalizowany przystanek jest nie na rękę. Po to im patola pod samymi oknami rzucająca petami?

      • 17 0

      • Przecież o to mi chodzi (1)

        Teraz Łucyk ze Szczurkiem mają pretekst by go przenieść bliżej SKM.

        • 8 0

        • No to chyba dobrze?

          • 3 1

  • Popieram w całości, przystanek powinien zostać zlokalizowany właśnie tam (2)

    dodatkowo powinni zlikwidować wysepkę przy przejściu i autobusy moglyby jechać od razu buspasem. Niestety w Gdyni takie procesy trwają latami, gdzie można to zrobić od ręki.

    • 70 3

    • Tak powinno być, niemniej fragment ten i tak będzie remontowany (1)

      stąd przenoszenie, żeby ponownie przenieść, jest nieco irracjonalne.
      Ten szeroki chodnik może też nie być już taki szeroki po remoncie.

      • 3 1

      • Przecież przystanek był tam odbudowywany od zera

        więc zamiast go tam odbudowywać trzeba go było postawić w nowym, lepszym miejscu, a nie czekać na remont, który to będzie albo nie.

        • 5 0

  • są takie dwa fajne przystanki na cisowej, tam jest dopiero parodia

    jeden po przeniesieniu znajduje się ok 100 m od drugiego, tesco czy jakoś tak

    • 45 3

  • stary przystanek faktycznie był w lepszej lokalizacji bo na tym nowym jest ciasno

    • 52 0

  • Większość węzłów przesiadkowych u nas jest pod dyktando kierowców (3)

    A nie pasażerów. Ma być bezpiecznie i wygodnie (=bez zwalniania) dla kierowców aut. Pasażerowie regularnie, nawet na nowych węzłach mają w komicznej odległości przejścia, dojścia. Wszędzie to samo, człowiek żeby się

    A nie pasażerów. Ma być bezpiecznie i wygodnie (=bez zwalniania) dla kierowców aut. Pasażerowie regularnie, nawet na nowych węzłach mają w komicznej odległości przejścia, dojścia. Wszędzie to samo, człowiek żeby się przesiąść z autobusu do autobusu musi nierzadko przejść 400 metrów i 3 przejścia dla pieszych. A niby przesiadka w ramach jednego węzła "super wygodna", nic tylko korzystać.

    • 59 8

    • twój argument (1)

      miałby sens, gdyby nie było miejsca na zatoczkę/bus pasu. Więc nie masz racji.

      • 5 6

      • nic nie zrozumiałem, co zrozumieć miałem, a tego nie zrobiłem

        gratulacje, przemyśl coś, zanim następnym razem zechcesz się odezwać

        • 5 3

    • Ten cały węzeł Wzgórze to największa porażka

      Ot, zrównoważony transport po gdynsku. Kierowcy otrzymali 4 pasmowa autostradę, a pieszy i pasażerowie komunikacji, mają piękne szczurze tunele, z pięknymi schodami, zakretami oraz przystanki rozrzuconymi w promieniu kilkuset metrów. Przepustowość!

      • 6 3

  • A jaka reakcja ZKM, który ma gdzieś swoich klientów i nie umie o nich walczyć w urzędzie miasta (1)

    • 35 7

    • Nie gryź ręki

      która Cię karmi

      • 6 2

  • Aha, to przystanek ma być tuż za skrzyżowaniem i tuż przed przejściem dla pieszych (co radykalnie zmniejsza bezpieczeństwo) (9)

    i w oddaleniu od zabudowań, żeby Pan mógł łazić po prywatnym gruncie i stać pod drzewem. No paradne.

    • 15 61

    • Oho (5)

      Witamy pracownika ZDiZ

      • 15 9

      • (4)

        Ma rację , to była zła lokalizacja , przebiegali na czerwonym , jakby to był ostatni autobus w ich życiu , stwarzając zagrożenie dla siebie i innych .Po drugie samo włączanie się autobusu w tym miejscu stwarzało zagrożenie.

        • 3 15

        • przystanek powinien być ukryty za pierwszym lub drugim zakrętem Kieleckiej, wtedy by nie przebiegali.

          • 8 4

        • Zlikwidować sygnalizację

          to nie będą biegać na czerwonym.

          • 5 3

        • Czytaj ze zrozumieniem...

          • 2 0

        • A w obecnej (czyli starej) lokalizacji jak przystanek stoi, to ludzie widzący jadący autobus wcale nie przebiegają na czerwonym żeby go dogonić? No litości :)

          • 4 1

    • nonsens (2)

      Po pierwsze :
      Przejście jest sygnalizowane więc nie ma przeciwwskazań na przystanek przed przejściem.
      Po drugie:
      argument ze skrzyżowaniem jest równie bezsensowny

      Meritum radze zapoznać się z przepisami, a nie Pana wyimaginowanymi racjami. :)

      • 14 5

      • no właśnie radzę się zapoznać (1)

        "(...) nie może ograniczać widoczności na drodze i w obrębie skrzyżowania" - rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi

        "(...) nie może ograniczać widoczności na drodze i w obrębie skrzyżowania" - rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Więc jak najbardziej są przeciwwskazania do lokalizacji tuż przed przejściem czy przed dowolnym skrzyżowaniem. Ale Janusz wie lepiej.

        • 4 6

        • Hahaha... i akurat tutaj się do tego by się stosowali, a w 1000 innych miejsc nie...

          • 2 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.