2014-10-18 11:02
Niestety w tym kraju być zdrowym to ciężko....ja tam nie ufam lekarzom,łapówki,układziki i kumoterstwo.A w kolejkach czekamy 5 lat....poza tym koligacje z koncernami farmaceutycznymi i długo jeszcze wymieniać...jak
Niestety w tym kraju być zdrowym to ciężko....ja tam nie ufam lekarzom,łapówki,układziki i kumoterstwo.A w kolejkach czekamy 5 lat....poza tym koligacje z koncernami farmaceutycznymi i długo jeszcze wymieniać...jak poważnie zachoruję to trudno taka wola Pana,trzeba będzie się zawijać z tego świata a zarobić "lekarzom" i koncernom nie dam.Swoją drogą czemu katolicy się leczą...przecież ponoć "tam"jest lepiej....to po kiego przedłużać ten ziemski padół....
2014-10-18 11:18
Jak co po co się leczą? Bo tak naprawdę sami w to całe niebo nie wierzą. A jeśli nawet wierzą, to sami się jego boją.
Po pierwsze bo myślą że trafią do nieba.
Po drugie bo co to za niebo bez piwa, panienek, zakupów, modnych ciuchów i malowania się.
2014-10-19 06:37
A wzioles gamoniu pod uwage, ze ktos ma kochajaca rodzine i dlatego nie chce zwijac sie z tego swiata!!!!!!!
2014-10-18 11:58
Nie zabijaj - również siebie.
2014-10-18 12:01
Przez lekarzy czekasz 5 lat w kolejkach. Puknij sie w glowe, na inny komentarz twoj post nie zasluguje...
2014-10-19 16:35
W tej poradni trudno nawet w godzinach pracy zastać lekarzy i psychologów, a tu jeszcze seniorów chcą dodatkowo przyjmować. Jak się zadzwoni, to jeśli ktoś w końcu odbierze, to poradnia jeszcze nie czynna, albo już nie czynna. No chyba, że Urząd finansuje. Pieniądze wezmą, a pacjent czy senior niech się buja.
2014-10-18 12:12
Dopadła Cię jesienna depresja.
2014-10-18 18:33
2014-10-18 11:07
a jak się zachoruje to do specjalisty czeka się latami, rząd stosuje selekcję naturalną a i ZUS na tym skorzysta
Nic tylko iść do psychiatry
2014-10-18 11:24
Mamy w kraju najwięcej samobójstw w Europie w przeliczeniu na 1 tys. mieszkańców
czy to możliwie na wyspie powszechnej szczęśliwości???
2014-10-18 11:38
Każda bardziej rozgarnięta osoba, wie w tych statystykach prowadzą kraje nadbałtyckie i Węgry
2014-10-18 11:41
w Polsce jest rekordowa liczba samobójstw
2014-10-18 17:57
nie: "sprawdz w internecie" tylko konkretne zrodlo masz podac. czego tu nie rozumiesz?
2014-10-18 11:33
Jaki jest prawdziwy stan psychiczny mieszkańców kraju
2014-10-18 18:00
Nie jest największa w Europie.
2014-10-18 11:08
psychiatrzy i terapeuci juz od podstawówki powinni prowadzić zajęcia w szkołach wyłapywać talety i modych depresantów uczyć jak żyć jak poznac samego siebie i jak panować nad soba byy żyło nam sielepiej
2014-10-18 11:14
Jest na to rada! Można iść do psychiatry by żyło się lepiej
Oczywiście za pieniądze nfz
2014-10-18 18:00
bylem raz dzieckiem u lekarza w przychodni przy szpitalu w wejherowie. cala przychodnia pusta, tylko pod jednymi drzwiami ze 40 osob. w sumie nic dziwnego, ale z ciekawosci patrze co to za lekarz, a to lekarz psychiatra.
bylem raz dzieckiem u lekarza w przychodni przy szpitalu w wejherowie. cala przychodnia pusta, tylko pod jednymi drzwiami ze 40 osob. w sumie nic dziwnego, ale z ciekawosci patrze co to za lekarz, a to lekarz psychiatra. przekroj wiekowy od lat nastu do poznej starosci.
to nie wstyd, jak masz problem z zebem to idziesz do stomatologa, jak masz problem z glowa to do psychiatry.
2014-10-19 00:30
troling.... ile ty masz lat, zfebie...
2014-10-18 11:14
Psychiatra zaprasza! Kaftan czeka!
2014-10-18 14:01
King, to nie twoje. To Keseya.
2014-10-18 11:15
Psychiatra to zawód z wielką przyszłością, podobnie jak komornik.
2014-10-18 11:19
Jakie jest zapotrzebowanie na ich usługi... Życie pod kreską od 10 do 10, problemy ze zdrowiem, złamane serce i wiele wiele innych problemów potrafią doprowadzić człowieka do takiego stanu że żyć się odechciewa :-( ... Dlatego jak najwięcej takich akcji, bo może to uratować ludzkie życie.. I to fizyczne oraz psychiczne..
2014-10-18 11:21
Co niby psychiatra moze zrobic lub jak pomagac np. ludziom z depresja ktora jest wynikiem dlugiego bezrobocia bo sa po 50 lub 60 roku zycia i nikt ich zatrudniac nie chce ?.......pogadanki na kozetce za pieniadze nic nie
Co niby psychiatra moze zrobic lub jak pomagac np. ludziom z depresja ktora jest wynikiem dlugiego bezrobocia bo sa po 50 lub 60 roku zycia i nikt ich zatrudniac nie chce ?.......pogadanki na kozetce za pieniadze nic nie pomoga i filozoficzne opowiastki ..........'' Niech sie pan panie Janku trzyma !..ale czego mam sie trzymac jak mam 60 lat i nikt mnie zatrudnic nie chce ?..to moze dam panu pigułki ?...na co te pigulki ?...na porost wlosów ! ...na porost wlosów ?....tak ! bo se pomyslalem ze jak panu wlosy wyrosna to pan moze pozna jakas kobiete z milionami dolarow i porzuci pan Terese to wtedy sie panu rozwiaze problem bo przy kobiecie z milionami nie potrzeba juz pracowac !......No a co wtedy z Teresa ?...jej dam pigułki na depresje wtedy i jak pan panie Janku bedzie juz z milionerka to moze pan dac wtedy milion dolarow Teresie na operacje plastyczna zeby tez poznala milionera !......a potem sie rozwiedziecie i znowu wezmiecie slub ale juz jako milionerzy !.No genialnie panie psychologu pan to wymyslil ! genialnie :).......Od tego jestem zeby wszyscy byli szczesliwi :)))...........bywaj zdrow Janie ! ..Darz bór psychiatro nasz kochaniutki :)..........:).
2014-10-18 11:23
2014-10-18 11:28
2014-10-18 11:40
psychiatra powinien być tez poniekąd psychologiem. A ich oschłe i obojętne podejście do problemów ludzkich wychodzi np. na Srebrzysku. Byłeś tam kiedyś? Ja byłam jako odwiedzająca chorego-niestety na jednym oddziale-
psychiatra powinien być tez poniekąd psychologiem. A ich oschłe i obojętne podejście do problemów ludzkich wychodzi np. na Srebrzysku. Byłeś tam kiedyś? Ja byłam jako odwiedzająca chorego-niestety na jednym oddziale- samobójcy, schizofremicy,narkomani, osoby z rozdwojeniem jaźni. I wszyscy karmieni tymi samymi lekami, czyli psychotropami, które maja otępić i uspać. Taka terapia....leki zamiast rozmowy
2014-10-18 11:46
to że psychiatra powinien być też psychologiem to bezapelacyjna prawda, powinien ale nie zawsze jest... są ludzie i lekarze.... co do srebrzyska .. tak byłem bo miałem załamanie nerwowe.. a co do psychotropów ... to dość
to że psychiatra powinien być też psychologiem to bezapelacyjna prawda, powinien ale nie zawsze jest... są ludzie i lekarze.... co do srebrzyska .. tak byłem bo miałem załamanie nerwowe.. a co do psychotropów ... to dość ogólna nazwa... bo sa antydepresanty i kto wie co jeszcze ... ale to prawda na srebrzysku warunków do ,,wyciszenia,, delikatnie mówiąc brakuje.
2014-10-19 09:00
To wszystko jest chemia... I dlatego leki. A setka różnych psychotropów to nie jest ten sam lek.
I jeszcze jedno - nie "USPAĆ"! Uśpić jeśli już!
2014-10-20 00:03
Ma rację, że psychiatra powinien mieć gruntowne wykształcenie psychologiczne.
Psycholog - psychiatryczne.
2014-10-18 19:43
Chyba raczej z wróżbitą albo szarlatanem :P.
2014-10-18 11:30
Psychiatra leczy farmakologicznie znaffco. Mózg to taki organ jak każdy inny, a może i ważniejszy bo zarządza całym organizmem, i też się czasem psuje.
2014-10-18 11:35
Czy to prawda ze białe myszki sa wszedzie ?:) . Mam cale stadko bialych myszek ktore tancza i spiewaja a jedna gra na tamburynie i ma kapelusz !.Czy to mozliwe ?
2014-10-18 11:41
2014-10-18 12:05
tu to nawet psychiatra nie pomoże
2014-10-18 15:39
a ja myślałem że mózg to leczy neurolog... ;>
hmmm...
2014-10-19 10:22
2014-10-19 19:50
zaskakuje... i to bardzo... ponieważ specjalizacja medycyny zajmująca się leczeniem mózgu to właśnie neurologia...
psychiatra w teorii miał zajmować się sferą zachowań "patologiczny"...
...tylko co pozwala
zaskakuje... i to bardzo... ponieważ specjalizacja medycyny zajmująca się leczeniem mózgu to właśnie neurologia...
psychiatra w teorii miał zajmować się sferą zachowań "patologiczny"...
...tylko co pozwala nam określić jakieś zachowanie jako patologiczne...
Wg. psychiatrów takie zachowanie to zachowanie odstające od powszechnego społecznie.
...czy to aby na pewno dobrze?
Zwróćmy np. uwagę że taki pan który obcina głowę z przyczyn religijnych, bądź dopuszcza takie zachowanie, wg. psychiatrii nie jest chory psychicznie a np. osoba która wpadnie w doła i zrobi sobie kuku ląduje w uwięź i poddawana jest chemicznym torturom.
2014-10-19 00:28
ma Pan rację - sami kreują problemy, a potem podsyłają psychiatrów jako antidotum. mam na myśli kreują problemy poprzez konstruowanie chorego systemu. rynek pracy powinien być wolny - ot co - i to jest wyjście. 5 razy
ma Pan rację - sami kreują problemy, a potem podsyłają psychiatrów jako antidotum. mam na myśli kreują problemy poprzez konstruowanie chorego systemu. rynek pracy powinien być wolny - ot co - i to jest wyjście. 5 razy mniejsze podatki, brak regulacji itd. wtedy pracowników zacznie brakować. w każdym razie - mimo wszystko - powodzenia życzę z pracą!!!!
2014-10-19 09:06
2014-10-18 11:28
Przykład - Wanda Ż. z przychodni na Traugutta w Gdyni, podawanym przez rodziców bez zgody i wiedzy leczonego. Szkoda, że nie leczy elektrowstrząsami, jak kiedyś to robiono.
Nigdy więcej nie pójdę do psychiatry -
Przykład - Wanda Ż. z przychodni na Traugutta w Gdyni, podawanym przez rodziców bez zgody i wiedzy leczonego. Szkoda, że nie leczy elektrowstrząsami, jak kiedyś to robiono.
Nigdy więcej nie pójdę do psychiatry - ten lek o mało co nie doprowadził mnie do samobójstwa!
Doktor leczy na prośbę rodziców młodego człowieka, bez zgody i wiedzy pacjenta!
2014-10-18 11:31
bo masz informacje max :) pewnie leczysz sie na manie podgladactwa i plotkarstwa :)
2014-10-18 15:03
EW nadal się w psychiatrii wykorzystuje.
2014-10-18 18:16
Znalazlam sie u niej z nadzieja na wyleczenie z nerwicy lękowej'to bylo cos przez co myslalam 'ze wyląduję na tamtym świecie....Pani Ż nigdy nic nie mówiła,albo mało i tylko tabletki zapisywala, po ktorych nie chcialo
Znalazlam sie u niej z nadzieja na wyleczenie z nerwicy lękowej'to bylo cos przez co myslalam 'ze wyląduję na tamtym świecie....Pani Ż nigdy nic nie mówiła,albo mało i tylko tabletki zapisywala, po ktorych nie chcialo sie żyć. Pomógł mi psychiatra , do ktorego chodzilam prywatnie,jestem mu wdzieczna bo wszystko wyjasnial i zawszebyl pod telefonem, bo kazdy organizm reaguje inaczej na terapie danym lekiem. Jak wspomnialam mu o Dr Ż ,to sie za glowe zlapal i w delikatny sposob dal do zrozumienia mi ,ze dobrze zrobilam uciekajac od niej....
2014-10-18 19:21
Pod tym względem nie ma sobie równych - poza tym robi to za darmo. Nie bierze nic w zamian! Po zwolnienie i rentę tylko do niej!
Nic nie mówi, nic nie robi, tylko dokładnie to, co pacjent chce.
2014-10-18 18:19
Elektrowstrząsy to skuteczna metoda leczenia tej dewiacji. Zastosowałbym również terapię poprzez pracę, podobnie jak w przypadku narkomanów.
2014-10-18 18:53
ale niestety nieuleczalna
2014-10-21 14:16
Elektrowstrząsy to skuteczna metoda leczenia tej dewiacji. Zastosowałbym również terapię poprzez pracę, podobnie jak w przypadku narkomanów.
2014-10-18 11:36
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.