2019-08-09 07:15
Nie ma to jak maketingowa sciema. Juz widze te 5l na 100 km.
2019-08-09 07:36
2019-08-09 08:21
Ale w mieście. Trasa min. 9l/100km i to przy prędkościach rzędu 100-120 km/h
2019-08-09 09:28
9 litrów to mam przy 150km/h
2019-08-09 15:38
Coś lekka przesada
2019-08-09 17:18
2019-08-09 12:37
A który z Was taką miał?Ja tak,w mieście i na krajówkach przy spokojnej jeździe spala 5 - 6l na setkę. Na autostradzie to jakieś 7-8l. Te nowe hybrydy bez problemów radzą sobie również przy większej prędkości. Przy takich gabartytach wynik jest świetny
2019-08-11 20:00
5.9 V8 wolnossąca i nie wysilona jednostka z budą rozmiarów
małego autobusu
Spalanie:
Do 90km/h - ok. 16 l
Do 120 - ok. 20 l
Powyżej 140km/h 25l
To sie nazywa przepał a nie kłótnie n/t czy auto spala 5 czy też 6 litrów
2019-08-12 10:42
Poprzedni model z 2017 roku. Jak jeździłem po mieście jak emeryt to faktycznie do 6-7 da się zejść ale frajda z jazdy żadna. Przy normalnej jeździe 8-9 miasto, trasa autostradą lub eską to nie było szans zejść poniżej
Poprzedni model z 2017 roku. Jak jeździłem po mieście jak emeryt to faktycznie do 6-7 da się zejść ale frajda z jazdy żadna. Przy normalnej jeździe 8-9 miasto, trasa autostradą lub eską to nie było szans zejść poniżej 10. A jak się chce pojechać ciut szybciej to od razu 15+. I te mijane reklamy przy drodze - bądź eko, kup hybryde ;)
Ale i tak najgorsza w tym aucie jest tylna kanapa - montujesz 2 foteliki dla dzieci i zapomnij o trzecim miejscu. Rav4 zgodnie z nazwą jest 4 osobowa mimo że w dowodzie jest 5.
Na szczęście udało mi się sprzedać ten japoński plastik i nie mam ochoty wracać do tej marki.
2019-08-14 11:25
Moja jest nowsza także nie wiem jak to wcześniej wyglądało. Ale skoro osiągam lepsze wyniki to widać, że toyota cały czas dopracowuje swoje hybrydy i daje to efekty. Trójka dzieci w tym jedno w foteliku na tylnej kanapie siedzą. Ja nie mam zamiaru pozbywać się tego auta. Jak dla mnie jest super.
2019-08-09 08:23
Moja Rav4 automat w benzynie pali 10,5-11litra a w mieście 12/100km. Według Toyoty 8.
2019-08-09 09:36
W trasie pali 4,8-5,3, na autostradzie 5,3-6,5 ( odpowiednio przy 120-140), w mieście około 6ltr - pozdrawiam eko- miłośników hybryd :)
2019-08-09 21:14
Oddasz w serwisie to co zaoszczędzisz teraz.
2019-08-09 21:38
I kupujesz badziew to co sie dziwisz..
Moje diesle zaczęły szwankowac przy 140- 160 tkm...czyli średnio po 6 latach!
I to nie silnik tylko osprzęt ktory mozna naprawic za kilkaset zl.
Na dzie dzisiejszy
I kupujesz badziew to co sie dziwisz..
Moje diesle zaczęły szwankowac przy 140- 160 tkm...czyli średnio po 6 latach!
I to nie silnik tylko osprzęt ktory mozna naprawic za kilkaset zl.
Na dzie dzisiejszy mam kolejnego...bez zarzutu!
250 koni i 450nm....
Na prawdziwe el.auta / hybrydy bez propagandy poczekam jeszcze z 15 lat!
2019-08-11 20:47
Ja mam diesla Insignie 2010. Przejechałem nim 280 tys km i poza rozrządem dwa razy (przy 150tys i 250tys) nic nie robiłem. Żadnych wtrysków. Nawet sprzęgła i dwumasy nie robiłem. Jedyny większy koszt to chłodnica około
Ja mam diesla Insignie 2010. Przejechałem nim 280 tys km i poza rozrządem dwa razy (przy 150tys i 250tys) nic nie robiłem. Żadnych wtrysków. Nawet sprzęgła i dwumasy nie robiłem. Jedyny większy koszt to chłodnica około 1 tys i przewód od wspomagania 500 zł oraz alternator 1 tys. pzdr miłośników hybryd
Spalanie miasto w korkach 7-7,5L, zimą pod 8L, autostrada 140m/h - 6.5L a trasa i 90km/h to nawet 5-5,5L.
2019-08-09 12:56
2019-08-09 14:54
Ale to 5 litrow pradu.
2019-08-09 17:08
To i pala wtedy malo...
Co innego kiedy ktos musi jechac czesto autostrada..wtedy spotykamy rzeczywistość.Masy auta sie nie okłamie pierdzihybryda!
Taka RAV potrafi przy 140" skonsumowac" 13-14 L benzynki..
A te 8 sec do 100 to dzis zaden wyczyn...
2019-08-09 22:47
No sorry, pojeździłem i oddałem to w cholerę...
2019-08-12 10:49
Toyota do hybryd daje automat CTV czy jakoś tak. Ta skrzynia tak działa, że jak wciśniesz mocno gaz to obroty wskakują na maxa i wtedy silnik wyje. Z czasem (jak odejmujesz troche gazu) dopiero skrzynia zrzuca bieg na niższy i jest ciszej.
Też mi się to nie podobało i też się cieszę że się tego pozbyłem :)
2019-08-09 07:19
są ciekawsze opcje niz Toyota
2019-08-09 15:11
Może i są nikt nie mówi że nie. Jak wiadomo toyota od 20lat jest liderem w produkcji hybryd. I nie ma co ukrywać że znają się na rzeczy jak nikt inny. Dlatego tak wielu chętnych mają na swoje samochody
2019-08-09 07:20
Serwis w Walder to porażka, nie wykonują wszystkiego, a co zrobią to po łebkach albo źle.
2019-08-09 07:45
Podczas mycia porysowali samochód brudną szczotą, do winy nikt się nie przyznał. Wydawało się że oddaje samochód w dobre ręce.
2019-08-09 07:56
Za dużo aut, za mało pracowników.....
2019-08-09 16:50
byli profesjonalni kierownicy serwisu: pan Krzysztof Baczewski, potem pan Józef Rogiński i pan Jan Hallmann...po nich potop.
2019-08-09 07:21
za to mam do portalu, gdzie info, że to art. sponsorowany?
Po drugie dilerzy mają problem z autami. do 01 września muszą sprzedać auta zgromadzone na placach bo potem wprowadzają obowiązkowe drogie badania. Więc teraz kupić warto ale trzeba się jeszcze potargować. Nic nie stoi na przeszkodzie aby taką Ravkę kupić z rabatem 35 tysi!
2019-08-09 10:30
A jak tam wsparcie dla Android Auto i Apple Car Play w Toyocie, bo mamy juz 2019, a nawet w Camry nie ma. Opel daje to nawet w Corsie (za doplata) od dwoch lat.
2019-08-12 08:09
Pokaż mi RAVkę na placu . Czas dostawy w toyocie od 3 do 6 miesięcy, nie ma czego trzymać w sieci dealerskiej
2019-08-09 07:23
2019-08-09 10:31
Mow jak chcesz, byle bys mowil na temat.
2019-08-09 11:20
byle byś się najadł
2019-08-09 07:23
2019-08-09 07:25
trzeba oszczędzać, zapasy się kurczą a nigdzie nie kupisz
2019-08-09 16:00
A wstyd patrzeć ...
2019-08-10 09:00
Od nagromadzenia brzydoty na kolejnych kadrach
2019-08-09 07:37
2019-08-09 07:45
2019-08-09 09:18
Hybrydy Toyoty to auta których nie da się zajechać
2019-08-09 11:58
2019-08-10 14:30
Do wyjscia nowego modelu czyli 4 lata
2019-08-09 08:06
pozdrawiam tych co kupują i tracą na wartości :)
2019-08-09 08:38
Przecież wynajem to jest opłata za utratę wartości auta
2019-08-09 09:09
Powiększona o marżę i koszt kapitału
2019-08-09 19:18
I ubezpieczenie i serwis
2019-08-10 11:44
niektórzy oferują bez tego
2019-08-10 13:01
Ale polak głupi myśli że jak kupi to sie wzbogaci...
2019-08-09 08:22
218KM i 10s do setki??? To ile to waży? A może to skrzynia tak beznadziejnie działa?
2019-08-09 08:37
ok 1500kg wersja 2.0
a hybryda 1650kg
2019-08-09 09:54
a czytać umiesz?
Hybryda ma 218 koni i 8 do setki
2019-08-09 13:43
Napisali, że benzyniak ma 218KM i 10s do setki a hybryda 222KM i 8s do setki. Sam przeczytaj dokładnie artykuł ;-) Tak czy siak, moje 20-letnie V6 w kombi ma mniej koni, ale setkę robi w 7s. Pojedzie też szybciej niż ta Ravka i więcej bagażu zabierze. Kosztów zakupu i utrzymania nie wspomnę przez litość dla ewentualnych fanów tej nowej Tojki.
2019-08-09 14:05
napisali że hybryda z napędem na przednią oś ma 218KM, a z napędem na wszystkie koła 222KM - o mocy wersji "czysto" benzynowej nie ma ani słowa a artykule
2019-08-09 14:10
2.0 173 KM ma 10 do setki.
2019-08-10 13:02
2019-08-09 09:00
Od półtora roku posiadam Toyotę Yaris Hybrid i niestety był to jeden z najgorszych zakupów w moim życiu. Tak problematycznego czegoś jeszcze nie widziałem. Co roku trzeba wykonywać testy baterii, żeby przedłużać na nie
Od półtora roku posiadam Toyotę Yaris Hybrid i niestety był to jeden z najgorszych zakupów w moim życiu. Tak problematycznego czegoś jeszcze nie widziałem. Co roku trzeba wykonywać testy baterii, żeby przedłużać na nie gwarancję (przez chyba 10 lat 250 PLN/rok). Niestety wykonanie takiego testu jest w moim przypadku jakąś masakrą. Ponieważ auto jest użytkowane w trybie miejskim (do tego w teorii chyba jest nawet przeznaczone), to co około 2-3 miesiące w samochodzie rozładowuje się akumulatorek startowy (małe g... pod siedzeniem pasażera!?). Po ładowaniu tego akumulatorka trzeba przejechać samochodem nie wiadomo ile (1000 km? producent nie podaje dokładnie!!!) i może wtedy test się uda. Może. W moim przypadku są to 3-4 podejścia w roku! Spalanie może troszeczkę mniejsze niż w normalnym aucie, ale tylko w trybie miejskim.
Poza tym Walder w Rumii i Chwaszczynie to zbieranina kompletnie niekompetentnych ludzi. Ostatnio zapomnieli mi powiedzieć, że test baterii nie wyszedł i trzeba powtórzyć. Straciłbym gwarancję na to ustrojstwo, a skasowali mnie za to 250 PLN!
Zastanówcie się dwa razy zanim kupicie Hybrydę od Lidera Zawodności!
2019-08-09 09:28
2019-08-09 09:59
Bzdury piszesz chłopie. Jakie testy baterii? Na 5 lat masz gwarancję i nic nie robisz. Po 5 latach żeby przedłużyć gwarancję trzeba robić test co roku. Jeżdżę Aurisem hybrydowym (mamy takich w firmie kilka) i nigdy nic się z nim nie działo.
2019-08-09 10:02
Opisuję tutaj swój przypadek. Na jakiej podstawie piszesz, że to bzdury? Czytać umiesz, ale rozumieć chyba już nie za bardzo...
2019-08-09 10:05
Opisujesz coś co nie jest zgodne z prawdą. Piszesz "Co roku trzeba wykonywać testy baterii, żeby przedłużać na nie gwarancję (przez chyba 10 lat 250 PLN/rok)." A na 5 lat masz gwarancję w standardzie i testy robisz po 5 roku by otrzymać gwarancję na kolejne 5 lat.
2019-08-09 10:21
Po 5 latach wykonujesz test co 15000 km lub co roku, żeby przedłużyć na kolejne 15000 km lub na rok (w zależności co nastąpi pierwsze). Czyli ogólnie na 1 rok a nie na 5 lat, jak piszesz Ty. I koszt tego wynosi 200 PLN -
Po 5 latach wykonujesz test co 15000 km lub co roku, żeby przedłużyć na kolejne 15000 km lub na rok (w zależności co nastąpi pierwsze). Czyli ogólnie na 1 rok a nie na 5 lat, jak piszesz Ty. I koszt tego wynosi 200 PLN - tak piszą na stronie Toyoty. A mnie skasowali 250 PLN, chociaż jeszcze gwarancja obowiązuje.
Konkluzją naszej wymiany zdań jest to, że prawdopodobnie zostałem w serwisie oszukany na 250 PLN. Dzięki, że "zmusiłeś" mnie do sprawdzenia tych rzeczy. Pozdrawiam
2019-08-09 11:02
O to mi chodziło. Pierwszy test po 5 latach. Każdy daje gwarancję na rok (lub 15 tys. km). Maksymalnie możesz mieć gwarancję do 10 lat. Czyli mamy zgodę.
2019-08-09 17:53
Czyli kupiłeś jakieś używane g... od niemca i teraz masz problem, ale tanio kupiłeś pewnie i chodziłeś dumny
2019-08-09 22:27
Niektórzy nie kupują używanych aut. Nie muszą albo nie chcą. Niektórzy z tych niektórych się tym nie chwalą, ani nie czują się z tym źle, że zaraz po wyjeździe z salonu auto traci ileś tam procent na wartości, itd. Ale
Niektórzy nie kupują używanych aut. Nie muszą albo nie chcą. Niektórzy z tych niektórych się tym nie chwalą, ani nie czują się z tym źle, że zaraz po wyjeździe z salonu auto traci ileś tam procent na wartości, itd. Ale niektórzy mogą być bardzo rozżaleni, że wychodząc z domu nie mają pewności czy ich stosunkowo nowe auto dzisiaj odpali czy nie - auto wyprodukowane przez samozwańczego lidera .... Niektórzy mogą być wkurzeni, że w autoryzowanych serwisach nie wiedzą, co trzeba zrobić żeby pozytywnie przejść test baterii hybrydowej - tu z grubsza cytuję proszę się parę razy przejechać samochodem i za tydzień spróbujemy znowu, jakiś czas później w tym samym serwisie trzeba przejechać jakieś 500 km, producent nie podaje ile..., a w innym serwisie trzeba przejechać ponad 1000 km w kilku cyklach.... Mój samochód, mój problem, mój żal, moje ostrzeżenie dla innych.
2019-08-09 10:32
bo w Yarisie nie ma akumulatora startowego!
w innych modelach jest
2019-08-09 10:51
Akumulator startow/rozruchowy/"czy jak inaczej jest nazywany" jest pod siedzeniem pasażera, po prawej stronie samochodu, przy bateriach hybrydowych. Niestety wyciągam go spod siedzenia (co nie jest łatwe!) co 2-3
Akumulator startow/rozruchowy/"czy jak inaczej jest nazywany" jest pod siedzeniem pasażera, po prawej stronie samochodu, przy bateriach hybrydowych. Niestety wyciągam go spod siedzenia (co nie jest łatwe!) co 2-3 miesiące i niosę do domu żeby podładować - więc jestem raczej pewny swego. Otóż historia jest dodatkowo (na swój sposób) bardzo zabawna, bo serwisanci w Rumii faktycznie nie od razu go znaleźli jak przyjechałem do nich na testy. Najpierw szukali w bagażniku. Serwisanci w autoryzowanym salonie Toyoty?!
2019-08-09 10:28
Yaris Hybrid nie ma akumulatora startowego :-)
może masz Aurisa? tam jest w bagażniku
2019-08-09 10:36
Ten sam problem byl w pierwszej generacji Priusa.
2019-08-09 10:38
Jest pod siedzeniem pasażera, po prawej stronie samochodu, przy bateriach hybrydowych. Niestety wyciągam go co 2-3 miesiące i niosę do domu żeby podładować - więc jestem raczej pewny swego. Otóż historia jest dodatkowo
Jest pod siedzeniem pasażera, po prawej stronie samochodu, przy bateriach hybrydowych. Niestety wyciągam go co 2-3 miesiące i niosę do domu żeby podładować - więc jestem raczej pewny swego. Otóż historia jest dodatkowo (na swój sposób) bardzo zabawna, bo serwisanci w Rumii faktycznie nie od razu go znaleźli jak przyjechałem do nich na testy. Najpierw szukali w bagażniku. Serwisanci w autoryzowanym salonie Toyoty?!
2019-08-09 10:34
Widac, ze Toyota nie rozwiazala tego problemu od czasu pierwszej generacji Priusa. Tam, tez trzeba bylo robic testy baterii co roku aby przedluzyc gwarancje do 8lat i tak samo akumulatorek rozruchowy potrafil sie rozladowac bez powodu.
2019-08-09 11:31
2019-08-09 23:30
Ktora generacja? Ja pisalem o pierwszej (2008).
2019-08-10 15:17
2019-08-10 15:18
ew. ostatni rocznik 2...
2019-08-10 13:03
2019-08-10 15:17
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.