2021-07-01 11:11
Doradca....opłacany przez banki i zerowa odpowiedzialność...Pamiętam jak namawiali na kredyty bankowe...Panie bierz Pan 100% nawet 110%,najlepiej na 40 lat frank na pewno stanieje i będziesz Pan do przodu))I 1mln osób
Doradca....opłacany przez banki i zerowa odpowiedzialność...Pamiętam jak namawiali na kredyty bankowe...Panie bierz Pan 100% nawet 110%,najlepiej na 40 lat frank na pewno stanieje i będziesz Pan do przodu))I 1mln osób się nabrała...podobnie polisolokaty...po 10 latach 95% ma połowę tego co wpłaciła....interes życia.Oczywiscie po podpisaniu umowy doradca ulatnia się niczym kamfora.
2021-07-01 11:15
Kredyty frankowe miało być rzecz jasna.Za mało czasu na rzetelny komentarz bo jeszcze parę prawd można by napisać...
2021-07-01 14:07
Namawiali na CHF, poniewaz juz wtedy byl duzy nacisk na te walute zlecony odgornie i jednoczesnie robiono wszystko, aby zablokować pozyczki w Euro lub walucie lokalnej (np. dajac zaporowe warunki). A takim np.
Namawiali na CHF, poniewaz juz wtedy byl duzy nacisk na te walute zlecony odgornie i jednoczesnie robiono wszystko, aby zablokować pozyczki w Euro lub walucie lokalnej (np. dajac zaporowe warunki). A takim np. korporacjom nie wolno bylo nawet kijem go tykac, chocby na papierze mieli zarobilc miliony (zalecenia z samej gory). To byl szwindel zaplanowany od samego poczatku, tak aby wycisnac ostatnia kase z mlodych Kowalskich. Rzecz jasna do dzis nikt nie poniosl odpowiedzalnosci - do dzis nie ma winnych przy miliardach przepchnietych Euro.
Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
2021-07-01 14:15
Dzisiaj masz to samo w wykonaniu złotówkowym, stopy rekordowo niskie więc i rata niższa ale opłaty wyższe. Stopy oczywiście wzrosną więc finalnie wyższa rata i opłaty :) Zamiast super inwestycji w nieruchomości będzie nieszczęście i próba pozbycia się kamienia u szyi.
2021-07-01 14:26
Hmmm... mozesz miec racje, ale oby nie. Dookola widze boom na wykupywanie nieruchomosci. Nawet osoby zamozne, realnie zamozne, biora obledne kredyty pod hipoteke kolejnych mieszkan traktujac calosc jako inwestycje na
Hmmm... mozesz miec racje, ale oby nie. Dookola widze boom na wykupywanie nieruchomosci. Nawet osoby zamozne, realnie zamozne, biora obledne kredyty pod hipoteke kolejnych mieszkan traktujac calosc jako inwestycje na przyszlosc. Dla mnie taka spekulacja to taniec na linie, bez wzgledu na to ile mam na koncie. Przeciez wiadomo, ze kazda banka wczesniej czy pozniej peknie - nie pytanie czy, tylko kiedy. To nie lata 90-00.
2021-07-01 15:58
Odtwarzamy dokładnie ten sam scenariusz co w 2008 roku, tylko tym razem będzie mocniej.
2021-07-01 16:44
Tyle ze tutaj mamy zlotowke i Euro. Franka poswiecono, bo stala za nim tradycyjna spekulacja Szwajcarii (nic nowego od lat 30'), ale taki numer z Euro? Niezbyt to sobie wyobrazam. Chyba, ze udupienie zlotowki, a
Tyle ze tutaj mamy zlotowke i Euro. Franka poswiecono, bo stala za nim tradycyjna spekulacja Szwajcarii (nic nowego od lat 30'), ale taki numer z Euro? Niezbyt to sobie wyobrazam. Chyba, ze udupienie zlotowki, a nastepnie ze smutnymi minami ktos powie w TV, ze skoro PLN padl na pysk to trzeba przejsc na Euro - oczywisce wszystko dla dobra Kowalskich i dla ratowania Polski. Gdyby to mialo jednak byc Euro to by oznaczalo koniec UE.
2021-07-02 09:05
Chyba nie zrozumiałeś, podniesienie stóp procentowych będzie odpowiednikiem wzrostu kursu franka. Jak już ubiorą w kredyty wszystkich Jasiów i Małgosie to zacznie się wzrost i raty pójdą do góry. Przycieli ich teraz na marżach a za chwilę wieloletnie golenie na ratach.
2021-07-01 15:59
Rozumowanie rodem z bezmózgich frankowiczów. Niskie stopy, to przy okazji banki stosują wyższą marżę niż przy wysokich stopach. A kiedy w końcu stopy rusza w górę... Krzyk i płacz.
2021-07-01 16:40
Gosciu idz sprawdzic, czy cie nie ma w innym pokoju bez klamek.
2021-07-01 14:28
A fakty są miażdzące.
- wzrost kursu chf został skutecznie zniwelowany poprzez oprocentowanie libor 0%, przez co rata jest na podobnym poziomie jak chf był po 2zł
- statystycznie to kredyty chf są procentowo
A fakty są miażdzące.
- wzrost kursu chf został skutecznie zniwelowany poprzez oprocentowanie libor 0%, przez co rata jest na podobnym poziomie jak chf był po 2zł
- statystycznie to kredyty chf są procentowo najlepiej spłacanymi kredytami hipotecznymi w przeciwieństwie do tych złotowych
- Stopniowo malejący chf do połowy 2008 roku spowodował oszczędności na ratach
- Jedyny problem mogą mieć ludzie, którzy zakredytowali się z ltv 100 i więcej i chcą sprzedać mieszkanie. Muszą szukać innej opcji.
2021-07-01 14:34
Nie ma mowy o sprzedaży nieruchomości i kupnie większego mieszkania bo bank straci zabezpieczenie . Jednym słowem lichwa żałuję strasznie że dałem się nabrać doradcą kredytowym ale całe szczęście sądy są po naszej stronie bo coś o ugodach ucichło i banki kleją głupa.
2021-07-01 16:02
Sam po cichu liczyłeś że kurs franka stanieje w przyszłości, ale do głowy ci nie przyszlo, że przez 30 lat może podrożeć? Tak się najarałeś, że takiej myśli do głowy nie dopuściłeś? I kto teraz jest głupi? To nie lichwa, to zwyczajna głupota i pazerność.
2021-07-01 16:39
Nie pitol. Frank zyskal na wartosci z dnia na dzien, a nie w ciagu jakis wydumanych 30 lat. A zyskal tylko i wylacznie dlatego, ze tak uzgodniono za zamknietymi drzwiami.
BTW: i nie "podrozal" jak piszesz - podrozec moga ziemniaki na bazarze. Nie wypowiadaj sie o rzeczach o jakich nie masz pojecia.
2021-07-01 17:39
Boś gamoń
2021-07-01 21:45
Jak brales np. 100k chf to po kilku latach na pewno masz mniej niz 100k chf do splaty. A to, ze przeliczasz kapital na pln to juz twoje filozofowanie . Przelicz na dolary lepiej .
2021-07-01 15:24
Uch... Nie wiem co ty wypisujesz, ale pociesza mnie to, ze ty takze nie masz najmniejszego pojecia.
2021-07-01 17:38
Gamoń
2021-07-01 11:57
Uwielbiam doradców kredytowych. Gorąco polecam (to jest sarkazm).
Przykład z ostatniej transakcji.
Doradca proponuje "najlepszy" kredyt hipoteczny i przedstawia warunki. Klient MUSI zapłacić ubezpieczenie
Uwielbiam doradców kredytowych. Gorąco polecam (to jest sarkazm).
Przykład z ostatniej transakcji.
Doradca proponuje "najlepszy" kredyt hipoteczny i przedstawia warunki. Klient MUSI zapłacić ubezpieczenie gotówką bo bank tego wymaga oraz prowizję za udzielenie kredytu trzeba wnieść przelewem przed wypłatą kredytu.
Ten sam kredyt bezpośrednio w banku tylko z małym ale... ubezpieczenie możemy wliczyć w wartość kredytu. Prowizja jest częścią kredytu.
I najlepsze na koniec. Marża u doradcy 1,95% i nie podlega negocjacji. Marża w banku taka sama na początku i po negocjacjach spadła do 1,65%.
Decyzja należy do kredytobiorców.
2021-07-01 13:32
2021-07-01 13:58
1,95 to tak na szybko kojarzę tylko ing i to jakiś czas temu, a ing nie negocjuje z nikim nawet jak nazywasz się binladen
2021-07-01 15:19
1,65% ?? Chyba, że założyłeś u nich konto, dostałeś kartę i się ubezpieczyłeś. Może wtedy obniżą
2021-07-01 17:42
Podpowiesz gdzie tak można?
2021-07-02 13:28
Ja nie reklamuje konkretnego banku. Ja tylko proponuję abyście pomyśleli czy kupując coś u pośrednika (a można kupić bezpośrednio) nie dopłacacie/przepłacacie.
A jaki to bank to jest w jednej z opinie pod
Ja nie reklamuje konkretnego banku. Ja tylko proponuję abyście pomyśleli czy kupując coś u pośrednika (a można kupić bezpośrednio) nie dopłacacie/przepłacacie.
A jaki to bank to jest w jednej z opinie pod artykułem.
Powodzenia w szukaniu
Najlepiej iść do dwóch/trzech banków bezpośrednio i masz argument do negocjacji.
I jeszcze jedno - doradcy, nie będę Wam podpowiadał :-P
2021-07-02 15:43
bank - deweloper. Bank woli zapłacic doradcy niz tracić czas swojego pracownika ( ciągle redukują etaty ) żebyś przychodził i głowę zawracał.
Poza tym umów sie np na rozmowę w PKO SA, jak Ci się uda to wygrałeś w lotto :)
2021-07-01 12:10
Często można trafić lepsze oferty i promocje niedostępne u doradcy. Do tego w przypadku dużego kredytu i wysokiego wkładu własnego można negocjować marzę bądź prowizję.
2021-07-01 13:51
2021-07-01 13:56
guano wiesz , nigdy nie dostaniesz takich warunków jak osoba znająca wszystkie banki i przez nie jest szanowana , dzięki pewnej pani dorocie udało się poobcinac wiele opłat oi zostawić w kredycie to co jest prawnie
guano wiesz , nigdy nie dostaniesz takich warunków jak osoba znająca wszystkie banki i przez nie jest szanowana , dzięki pewnej pani dorocie udało się poobcinac wiele opłat oi zostawić w kredycie to co jest prawnie uregulowane a wszelkie opłaty , prowizje i inne daniny zostały wywalone z umowy ...sam - nawet nie wiedziałbym co sie kryje pod tym czy owym zagadnieniem wzapisanym w języku bankowym - nie jestem bankierem i nie rozumiem zawiłej terminologii , ale ona ma taki cel by szarak z ulicy nie rozumiał co jest zapisane albo nie wiedział co sie kryje pod danym zapisem
2021-07-01 14:12
jesteś pierwszym takim przypadkiem w historii doradztwa kredytowego a Pani Dorota powinna stracić pracę
oczywiście nikt ci w tę bajeczkę nie uwierzy :)
2021-07-01 15:27
On wierzy. Swiecie. I we wszystko inne co mu powiedza i co zobaczy w TV. Popatrz na jego skladnie, forme wypowiedzi - i nie, nie nasmiewam sie. Po prostu stwierdzam przykry fakt. Wlasnie tacy jak on sa celem: nie silni, a najslabsi. Nawet jak ich wydymac, to i tak beda uwazac, ze zrobili interes zycia.
2021-07-02 11:01
ty się pochwal lepiej w co cie dziś mama ubrała
2021-07-02 11:01
bla bla blaaa... najwięksi znawcy to ci co nic nie wiedzą i nie kieli z tym styczności... może trafiłeś na takiego co ładnie się usmiechał , kłamał bys usłyszał to co chciałeś usłyszeć , bajera była , on zadowolony bo
bla bla blaaa... najwięksi znawcy to ci co nic nie wiedzą i nie kieli z tym styczności... może trafiłeś na takiego co ładnie się usmiechał , kłamał bys usłyszał to co chciałeś usłyszeć , bajera była , on zadowolony bo zarobił na kolejnym pacanie a ty zadowolony bo usłyszałes cto co chciałeś :), a pani Dorota zadbała o mój interes a nie interes swój lub banków - wzorowa osoba
2021-07-02 17:44
tak, tak
2021-07-01 13:39
jakie miłe zdjęcie - para, małżeństwo, uśmiechnięci, przytuleni rozmawiają z uśmiechniętą bankową pijawką na temat zadłużenia się do końca życia. taki przekaz dociera do młodych ludzi dla których kończy się normalne
jakie miłe zdjęcie - para, małżeństwo, uśmiechnięci, przytuleni rozmawiają z uśmiechniętą bankową pijawką na temat zadłużenia się do końca życia. taki przekaz dociera do młodych ludzi dla których kończy się normalne życie i zaczyna walka o kasę aby spłacić zaciągnięte kredyty... i to jest 'normalny' proces w nowoczesnym społeczeństwie. domokrążca z super drogim odkurzaczem na pytanie czemu to takie drogie odpowiedział, że teraz są możliwości wzięcia pożyczki w banku na ten sprzęt... ot takie proste, trywialne, nowoczesne...
2021-07-01 13:43
no i dodajmy jeszcze do tego 'superbohaterów' ze szprycą, jak to reklamują w telewizji... ludzie pozbawienia są instynktów samozachowawczych przez co bardziej cwani na nich i ich głupocie żerują
2021-07-01 13:55
2021-07-01 20:08
Jest jedna , jeżeli na prawdę nie musisz to nie pożyczaj
2021-07-01 21:30
2021-07-02 12:07
mieszkanie z rodzicami całe życie?
2021-07-01 13:55
Trojmiasto.pl w obronie rynku finansowego c.d.
2021-07-01 13:55
Artykuł zawiera wyłącznie doradców, którzy opłacają swoje reklamy na trójmiasto.pl
2021-07-01 14:02
Dokładnie. Ci najlepsi nie reklamują się, bo nie muszą.
2021-07-01 16:00
Dobra uwaga, tylko że wszyscy się reklamują a najbardziej deweloperzy.
2021-07-08 06:51
A pan z trzeciego miejsca bardzo cxesto jest cytowany na portalu przy okazji tematycznych artykulow. Malo wiarygodne
2021-07-01 13:56
Nic w kredycie, wszystko za gotówkę !
2021-07-01 14:01
2021-07-01 14:06
coś się chyba nie sprzedaje, że tyle tego trzeba pisać.
2021-07-01 16:05
2021-07-01 14:23
A tak serio. Przykladowo banku BPS nikt nie poleca. Czemu? Bo nie placi tym /doradcom/
/pro czytelnik
2021-07-01 15:00
Właśnie moim klientom robię tamkredyt
2021-07-01 15:45
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.