2020-08-11 10:51
Opinia wyróżniona
Jakby ktoś pytał skąd się bierze wzrost zakażeń , to prosze:
16 marca 1206 testów 52 zakażenia (4,3%)
26 marca 3320 testów 170 zakażeń (5,1%)
31 marca 4812 testów 256 zakażeń (5,3%)
Jakby ktoś pytał skąd się bierze wzrost zakażeń , to prosze:
16 marca 1206 testów 52 zakażenia (4,3%)
26 marca 3320 testów 170 zakażeń (5,1%)
31 marca 4812 testów 256 zakażeń (5,3%)
.
4 sierpnia 25 829 testów 680 zakażeń (2,6%)
5 sierpnia 33 647 testów 640 zakażeń (1,9%)
6 sierpnia 28 650 testów 726 zakażeń (2,5%)
7 sierpnia 32 600 testów 809 zakażeń (2,5%)
Hmm... To z matmy wychodzi, że mamy znaczny spadek zakażeń
Gdyby w marcu robiono powiedzmy 25000 testów dziennie, jak to ma miejsce teraz, to przy tamtych wynikach procentowych byłoby wtedy grubo ponad 1000 zakażeń dziennie ujawnianych.
A gdyby teraz robiono 100000 testów dziennie, to przy wskaźniku procentowym 2,5%, jaki był 6 sierpnia, mielibyśmy 2500 ujawnionych zakażeń. Robiąc więcej testów, otrzymamy ilościowo więcej zakażeń. Proste.
Tymczasem faktycznie, co pokazuje ujęcie procentowe, liczba zakażeń spada.!!!
Można wierzyć lub nie lecz liczby pokazują, że mamy spadek zachorowań i nie jest tak jak straszą media i wszyscy dookoła .
2020-08-11 18:58
Czyli roxumujac tak jak Ty o ile rzad przetestowalby cala populacje to zakazen moze by nie bylo wcale?
2020-08-11 21:19
Przynajmniej publicznie, by durnia z siebie nie zrobić, jak powyższym wpisem xD
2020-08-11 13:31
Jesli sie nie potrafi z niej korzystac
2020-08-11 13:26
Ale nie jestem pewien, czy można tak założyć. Taka jakby manipulacja. Jak nie patrzeć, to nie wiesz, o co chodzi. Ja tam wolę poczekać, aż lekarze nauczą się jak to leczyć, maski w sklepie noszę, żyję trochę inaczej,
Ale nie jestem pewien, czy można tak założyć. Taka jakby manipulacja. Jak nie patrzeć, to nie wiesz, o co chodzi. Ja tam wolę poczekać, aż lekarze nauczą się jak to leczyć, maski w sklepie noszę, żyję trochę inaczej, częściej myję ręce i tyle. Myślę, że czas działa na korzyść i coraz więcej wiemy o wirusie, a za kilka lat może nie będziemy o nim pamiętać, jak o polio i innych....
2020-08-11 17:24
Zakładając, że liczba zakażonych jest znacznie większa np. x100 a liczba zgonów których jest 1800 w porównaniu z tym jest znikoma.w ten czasu wychodzi że covid nie jest smiercionośna choroba ;)
2020-08-11 18:42
więc twoje twierdzenie działa w obie strony
2020-08-11 13:22
2020-08-11 12:59
1. Testy robi się osobom, które trafiają do szpitala z objawami oraz osobom które mogły mieć jakiś kontakt już z osobami zarażonymi. Im więcej będzie takich osób, tym więcej będzie testów.
2. W Polsce wykonywanych
1. Testy robi się osobom, które trafiają do szpitala z objawami oraz osobom które mogły mieć jakiś kontakt już z osobami zarażonymi. Im więcej będzie takich osób, tym więcej będzie testów.
2. W Polsce wykonywanych jest więcej testów na osobę niż we Francji, Holandii czy Belgii, a tam liczba osób zarażonych i ofiar śmiertelnych jest dużo wyższa.
Wiec znów te foliarskie teorie, że styczniowy kaszelek i sr*czka to koronawirus był i wszyscy już go przeszliśmy. NIE! On się roznosi stopniowo (nawet wolniej niż pierwotnie sądzono) . Na zachodzie był większy ruch lotniczy i tam jest tego patogenu więcej, u nas było szybsze zamknięcie i jest tego mniej. Dopiero teraz zaczyna przyspieszać.
2020-08-11 16:01
Jak na razie to ty jesteś foliarzem i łżesz papudraku, łżesz zapewne za profity. Tacy jak ty to najgorsze mendy społeczne.
2020-08-11 15:48
a łącznie jeszcze jesteśmy na 45 miejscu - z ostrą tendencją wzrostową
w ogóle statystyki pokazują ciekawe rzeczy w Izraelu mają 2x więcej przypadków i 1/3 zgonów - ciekawe dla czego Polacy umierają 6x częściej niż Żydzi...
2020-08-11 19:55
Bo Żydzi wierzą w Boga żarliwie, a my jedynie na wszelki wypadek, gdyby się okazało, że naprawdę istnieje.
2020-08-11 13:35
2020-08-11 12:48
Premier już dawno temu powiedział że wygrywamy, że nie trzeba się bać wirusa.
2020-08-11 12:41
Wszystko super fajnie ale nie policzyłeś czerwca ani lipca, kiedy testów już było ponad 20 tysięcy a chorych mniej. Czemu? Zaburza statystyki???? Jak liczyć to dokładnie!
2020-08-11 15:41
Bo były wybory i wyniki były błędne . Założone aby zachęcić wyborców Dudy aby poszli do urny . To chyba było oczywiste . ?
2020-08-11 11:25
Myślę że statystycznie twoja hipoteza jest bledna. Nie uwzględnia mniejszej dostępnej ilości testów na początku covid, co spowodowało że testy robiono u osób z najwyższym ryzykiem(objawamj). Twoja hipoteza byłaby poprawna gdyby zrobić testy na losowy wybranych.
2020-08-11 12:01
Głos rozsądku, chociaż trzeba pochwalić za te statystyki
2020-08-11 11:07
2020-08-11 11:02
Też nie rośnie choć teoretycznie zakażonych jest znacznie więcej niż wcześniej. Wirus zapewne mutuje w niegroźną stronę i tylko należy się cieszyć, widać światełko w tunelu. :-)
2020-08-11 16:53
Wirus już zmutował, wcześniej ludzie mieli go w płucach, a teraz mają w d*p.i.e
2020-08-11 15:23
więc aktualnie zdiagnozowani umierać będą na przełomie października i listopada
2020-08-12 09:02
2020-08-11 10:58
Zaraz Heleny i Grażyny zaczną straszyć śmiercią, a tu konkretne dane które również śledziłem
2020-08-11 19:50
Statystyki mówią jedynie tyle, ile zamawiający chciałby, by analizujący z nich wyczytali. Liczby nie kłamią, słynne "ja i pies mamy statystycznie trzy nogi". Statystycznie możesz zrobić testy grupie ściśniętych w windzie
Statystyki mówią jedynie tyle, ile zamawiający chciałby, by analizujący z nich wyczytali. Liczby nie kłamią, słynne "ja i pies mamy statystycznie trzy nogi". Statystycznie możesz zrobić testy grupie ściśniętych w windzie górników w mocno średnim wieku lub grupie przedszkolaków i podać publicznie wynik testów. Jak cudownie można manipulować liczbą zarażonych.
2020-08-11 10:55
I w marcu i kwietniu puste ulice.A teraz gęsty tłum wszędzie.Zachowujmy rozsadek i szacunek dla wszystkich.
2020-08-11 11:14
No to chyba wypada tylko się cieszyć z takiej tendencji że skoro tłumy od dwóch miesięcy zalewają kraj to mimo wszystko liczba zgonów wcale nie rośnie. To czysty dowód na to że wirus jest stosunkowo łagodny.
2020-08-11 12:11
aniemówiłem
2020-08-11 11:01
Nie robili testów ! Nie było zakażeń . Myślisz , serio wirus był tu w marcu ? On już tu był w styczniu na koniec grudnia ! Ale niektórzy czekali na oficjalne info że wirus już jest w PL . Ja nosiłem maskę gdy każdy jej nie nosił . Ale oczy otworzyłem, zagrożenie było fikcja i już nie noszę . Miłego dnia
2020-08-11 12:11
...na szyi. I się nią bawię, manipulując w zależności od okoliczności. :)
2020-08-11 15:56
A ja nie nosiłem, nie noszę i nie będę nosił żadnych szmat. Przez 5 miesięcy raz tylko spięła się do mnie baba w żabce, ale i tak musiała mnie obsłużyć jak poinformowałem ją o łamaniu prawa a dokładniej art 135 KW przez
A ja nie nosiłem, nie noszę i nie będę nosił żadnych szmat. Przez 5 miesięcy raz tylko spięła się do mnie baba w żabce, ale i tak musiała mnie obsłużyć jak poinformowałem ją o łamaniu prawa a dokładniej art 135 KW przez co może dostać grzywnę. Po za tym nic się nie działo poza groźnymi spojrzeniami koronaświrów. PolIcja SM często gęsto mnie mijała i też nikt nie raczył mnie skontrolować. Wystarczy się nie bać i pewnie iść przed siebie.
2020-08-11 21:30
Płaczę rzewnymi łzami nad twoją dzielnością. Co tam powstańcy. Idziesz pewnie wsród groźnych spojrzeń.
2020-08-11 17:56
Na widok maseczki (wg Ciebie szmaty) jesteś pobudzony emocjonalnie. Weź witaminę C i dużo spaceruj, przyzwyczaisz się do ludzi.
2020-08-11 16:51
Łał, ależ musisz mieć silną psychę, jak nie przymierzając Psikuta(s)
2020-08-11 11:59
No to trzymam kciuki żeby się nie okazało że będziesz miał czyjeś życie na sumieniu.
2020-08-11 12:18
Jeździsz samochodem? To być może dzięki twoim spalinom dolozyles cegiełkę do czyjegoś nowotworu. Ludzie zawsze umierali ale życie jakoś musi toczyć się dalej.
2020-08-11 10:55
Ty tak na poważnie?
2020-08-11 14:21
2020-08-11 11:13
Nie na niby. Idź słuchać przekazu swojego pana z TVP.
2020-08-11 11:12
A co, statystyki psują twoją apokaliptyczną wizję świata? Liczby nie kłamią, to dowody niepodważalne.
2020-08-11 10:55
druga sprawa - nikt już nie podaje liczby hospitalizacji, trzeba się nagrzebać. Ale co się okazuje? Przy 800+ nowych zakażeń liczba hospitalizacji nie wzrosła o ani jedną osobę. Ale tego nie powiedzą, bo się nie sprzeda i nie wygeneruje tysięcy kliknięć, tak jak fałszywe clickbaity o nadchodzącym armageddonie
2020-08-11 19:59
Jest tyle niewiadomych, że te statystyki to przypuszczenia lub manipulacja. Wiosenne testy były nierzetelne - chińskie, badano jedynie bardzo prawdopodobne przypadki, a nie jak leci, zmarłych, których nie zdążono przebadać odeszli w niepamięć itd.
2020-08-11 10:51
Opinia wyróżniona
Jakby ktoś pytał skąd się bierze wzrost zakażeń , to prosze:
16 marca 1206 testów 52 zakażenia (4,3%)
26 marca 3320 testów 170 zakażeń (5,1%)
31 marca 4812 testów 256 zakażeń (5,3%)
Jakby ktoś pytał skąd się bierze wzrost zakażeń , to prosze:
16 marca 1206 testów 52 zakażenia (4,3%)
26 marca 3320 testów 170 zakażeń (5,1%)
31 marca 4812 testów 256 zakażeń (5,3%)
.
4 sierpnia 25 829 testów 680 zakażeń (2,6%)
5 sierpnia 33 647 testów 640 zakażeń (1,9%)
6 sierpnia 28 650 testów 726 zakażeń (2,5%)
7 sierpnia 32 600 testów 809 zakażeń (2,5%)
Hmm... To z matmy wychodzi, że mamy znaczny spadek zakażeń
Gdyby w marcu robiono powiedzmy 25000 testów dziennie, jak to ma miejsce teraz, to przy tamtych wynikach procentowych byłoby wtedy grubo ponad 1000 zakażeń dziennie ujawnianych.
A gdyby teraz robiono 100000 testów dziennie, to przy wskaźniku procentowym 2,5%, jaki był 6 sierpnia, mielibyśmy 2500 ujawnionych zakażeń. Robiąc więcej testów, otrzymamy ilościowo więcej zakażeń. Proste.
Tymczasem faktycznie, co pokazuje ujęcie procentowe, liczba zakażeń spada.!!!
Można wierzyć lub nie lecz liczby pokazują, że mamy spadek zachorowań i nie jest tak jak straszą media i wszyscy dookoła .
2020-08-11 10:55
druga sprawa - nikt już nie podaje liczby hospitalizacji, trzeba się nagrzebać. Ale co się okazuje? Przy 800+ nowych zakażeń liczba hospitalizacji nie wzrosła o ani jedną osobę. Ale tego nie powiedzą, bo się nie sprzeda i nie wygeneruje tysięcy kliknięć, tak jak fałszywe clickbaity o nadchodzącym armageddonie
2020-08-11 19:59
Jest tyle niewiadomych, że te statystyki to przypuszczenia lub manipulacja. Wiosenne testy były nierzetelne - chińskie, badano jedynie bardzo prawdopodobne przypadki, a nie jak leci, zmarłych, których nie zdążono przebadać odeszli w niepamięć itd.
2020-08-11 10:55
Ty tak na poważnie?
2020-08-11 11:12
A co, statystyki psują twoją apokaliptyczną wizję świata? Liczby nie kłamią, to dowody niepodważalne.
2020-08-11 11:13
Nie na niby. Idź słuchać przekazu swojego pana z TVP.
2020-08-11 14:21
2020-08-11 10:55
I w marcu i kwietniu puste ulice.A teraz gęsty tłum wszędzie.Zachowujmy rozsadek i szacunek dla wszystkich.
2020-08-11 11:01
Nie robili testów ! Nie było zakażeń . Myślisz , serio wirus był tu w marcu ? On już tu był w styczniu na koniec grudnia ! Ale niektórzy czekali na oficjalne info że wirus już jest w PL . Ja nosiłem maskę gdy każdy jej nie nosił . Ale oczy otworzyłem, zagrożenie było fikcja i już nie noszę . Miłego dnia
2020-08-11 11:59
No to trzymam kciuki żeby się nie okazało że będziesz miał czyjeś życie na sumieniu.
2020-08-11 12:18
Jeździsz samochodem? To być może dzięki twoim spalinom dolozyles cegiełkę do czyjegoś nowotworu. Ludzie zawsze umierali ale życie jakoś musi toczyć się dalej.
2020-08-11 12:11
...na szyi. I się nią bawię, manipulując w zależności od okoliczności. :)
2020-08-11 15:56
A ja nie nosiłem, nie noszę i nie będę nosił żadnych szmat. Przez 5 miesięcy raz tylko spięła się do mnie baba w żabce, ale i tak musiała mnie obsłużyć jak poinformowałem ją o łamaniu prawa a dokładniej art 135 KW przez
A ja nie nosiłem, nie noszę i nie będę nosił żadnych szmat. Przez 5 miesięcy raz tylko spięła się do mnie baba w żabce, ale i tak musiała mnie obsłużyć jak poinformowałem ją o łamaniu prawa a dokładniej art 135 KW przez co może dostać grzywnę. Po za tym nic się nie działo poza groźnymi spojrzeniami koronaświrów. PolIcja SM często gęsto mnie mijała i też nikt nie raczył mnie skontrolować. Wystarczy się nie bać i pewnie iść przed siebie.
2020-08-11 16:51
Łał, ależ musisz mieć silną psychę, jak nie przymierzając Psikuta(s)
2020-08-11 17:56
Na widok maseczki (wg Ciebie szmaty) jesteś pobudzony emocjonalnie. Weź witaminę C i dużo spaceruj, przyzwyczaisz się do ludzi.
2020-08-11 21:30
Płaczę rzewnymi łzami nad twoją dzielnością. Co tam powstańcy. Idziesz pewnie wsród groźnych spojrzeń.
2020-08-11 11:14
No to chyba wypada tylko się cieszyć z takiej tendencji że skoro tłumy od dwóch miesięcy zalewają kraj to mimo wszystko liczba zgonów wcale nie rośnie. To czysty dowód na to że wirus jest stosunkowo łagodny.
2020-08-11 12:11
aniemówiłem
2020-08-11 10:58
Zaraz Heleny i Grażyny zaczną straszyć śmiercią, a tu konkretne dane które również śledziłem
2020-08-11 19:50
Statystyki mówią jedynie tyle, ile zamawiający chciałby, by analizujący z nich wyczytali. Liczby nie kłamią, słynne "ja i pies mamy statystycznie trzy nogi". Statystycznie możesz zrobić testy grupie ściśniętych w windzie
Statystyki mówią jedynie tyle, ile zamawiający chciałby, by analizujący z nich wyczytali. Liczby nie kłamią, słynne "ja i pies mamy statystycznie trzy nogi". Statystycznie możesz zrobić testy grupie ściśniętych w windzie górników w mocno średnim wieku lub grupie przedszkolaków i podać publicznie wynik testów. Jak cudownie można manipulować liczbą zarażonych.
2020-08-11 11:02
Też nie rośnie choć teoretycznie zakażonych jest znacznie więcej niż wcześniej. Wirus zapewne mutuje w niegroźną stronę i tylko należy się cieszyć, widać światełko w tunelu. :-)
2020-08-11 15:23
więc aktualnie zdiagnozowani umierać będą na przełomie października i listopada
2020-08-12 09:02
2020-08-11 16:53
Wirus już zmutował, wcześniej ludzie mieli go w płucach, a teraz mają w d*p.i.e
2020-08-11 11:07
2020-08-11 11:25
Myślę że statystycznie twoja hipoteza jest bledna. Nie uwzględnia mniejszej dostępnej ilości testów na początku covid, co spowodowało że testy robiono u osób z najwyższym ryzykiem(objawamj). Twoja hipoteza byłaby poprawna gdyby zrobić testy na losowy wybranych.
2020-08-11 12:01
Głos rozsądku, chociaż trzeba pochwalić za te statystyki
2020-08-11 12:41
Wszystko super fajnie ale nie policzyłeś czerwca ani lipca, kiedy testów już było ponad 20 tysięcy a chorych mniej. Czemu? Zaburza statystyki???? Jak liczyć to dokładnie!
2020-08-11 15:41
Bo były wybory i wyniki były błędne . Założone aby zachęcić wyborców Dudy aby poszli do urny . To chyba było oczywiste . ?
2020-08-11 12:48
Premier już dawno temu powiedział że wygrywamy, że nie trzeba się bać wirusa.
2020-08-11 12:59
1. Testy robi się osobom, które trafiają do szpitala z objawami oraz osobom które mogły mieć jakiś kontakt już z osobami zarażonymi. Im więcej będzie takich osób, tym więcej będzie testów.
2. W Polsce wykonywanych
1. Testy robi się osobom, które trafiają do szpitala z objawami oraz osobom które mogły mieć jakiś kontakt już z osobami zarażonymi. Im więcej będzie takich osób, tym więcej będzie testów.
2. W Polsce wykonywanych jest więcej testów na osobę niż we Francji, Holandii czy Belgii, a tam liczba osób zarażonych i ofiar śmiertelnych jest dużo wyższa.
Wiec znów te foliarskie teorie, że styczniowy kaszelek i sr*czka to koronawirus był i wszyscy już go przeszliśmy. NIE! On się roznosi stopniowo (nawet wolniej niż pierwotnie sądzono) . Na zachodzie był większy ruch lotniczy i tam jest tego patogenu więcej, u nas było szybsze zamknięcie i jest tego mniej. Dopiero teraz zaczyna przyspieszać.
2020-08-11 13:35
2020-08-11 15:48
a łącznie jeszcze jesteśmy na 45 miejscu - z ostrą tendencją wzrostową
w ogóle statystyki pokazują ciekawe rzeczy w Izraelu mają 2x więcej przypadków i 1/3 zgonów - ciekawe dla czego Polacy umierają 6x częściej niż Żydzi...
2020-08-11 19:55
Bo Żydzi wierzą w Boga żarliwie, a my jedynie na wszelki wypadek, gdyby się okazało, że naprawdę istnieje.
2020-08-11 16:01
Jak na razie to ty jesteś foliarzem i łżesz papudraku, łżesz zapewne za profity. Tacy jak ty to najgorsze mendy społeczne.
2020-08-11 13:22
2020-08-11 13:26
Ale nie jestem pewien, czy można tak założyć. Taka jakby manipulacja. Jak nie patrzeć, to nie wiesz, o co chodzi. Ja tam wolę poczekać, aż lekarze nauczą się jak to leczyć, maski w sklepie noszę, żyję trochę inaczej,
Ale nie jestem pewien, czy można tak założyć. Taka jakby manipulacja. Jak nie patrzeć, to nie wiesz, o co chodzi. Ja tam wolę poczekać, aż lekarze nauczą się jak to leczyć, maski w sklepie noszę, żyję trochę inaczej, częściej myję ręce i tyle. Myślę, że czas działa na korzyść i coraz więcej wiemy o wirusie, a za kilka lat może nie będziemy o nim pamiętać, jak o polio i innych....
2020-08-11 17:24
Zakładając, że liczba zakażonych jest znacznie większa np. x100 a liczba zgonów których jest 1800 w porównaniu z tym jest znikoma.w ten czasu wychodzi że covid nie jest smiercionośna choroba ;)
2020-08-11 18:42
więc twoje twierdzenie działa w obie strony
2020-08-11 13:31
Jesli sie nie potrafi z niej korzystac
2020-08-11 18:58
Czyli roxumujac tak jak Ty o ile rzad przetestowalby cala populacje to zakazen moze by nie bylo wcale?
2020-08-11 21:19
Przynajmniej publicznie, by durnia z siebie nie zrobić, jak powyższym wpisem xD
2020-08-11 10:55
Rzadko się tu wypowiadam, ale mam wrażenie, że coraz więcej osób budzi się rano i tylko czeka na raport, żeby napisać- "noście maseczki, bo będzie źle" albo " koronawirus to ściema, nie dajmy sobą manipulować" A wyjdźcie
Rzadko się tu wypowiadam, ale mam wrażenie, że coraz więcej osób budzi się rano i tylko czeka na raport, żeby napisać- "noście maseczki, bo będzie źle" albo " koronawirus to ściema, nie dajmy sobą manipulować" A wyjdźcie na rower, pojedźcie nad jezioro, pobiegajcie, posłuchajcie muzyki. Prawdy i tak nam nigdy nikt nie powie. A zdrowie psychiczne można w dzisiejszych czasach naprawdę łatwo stracić.
2020-08-11 10:58
Drogi kolego , tu chodzi o wolność ... dziś rozkazują nosić maskę ( bez podstawy prawnej), za moment bez szczepienia nie wejdziesz do autobusu albo sklepu... za czas jakiś gdy będziesz płacił gotówką dostaniesz 10%
Drogi kolego , tu chodzi o wolność ... dziś rozkazują nosić maskę ( bez podstawy prawnej), za moment bez szczepienia nie wejdziesz do autobusu albo sklepu... za czas jakiś gdy będziesz płacił gotówką dostaniesz 10% opłatę za płatność banknotami ! Bo karta lepiej I "taniej" - łatwiej inwigilować a na końcu zlikwidują gotówkę - tak to nie teorie spiskowe . Zaineresujcie się jak likwidują gotówkę na zachodzie . Miłego dnia . Szykuje się nad jezioro ;) bo nad zatoką syf... ps. Nie ma żadnego zagrożenia z wirusem ;) za to jest totalny strach w tv .
2020-08-11 11:39
to co napisałeś, jedna brzmi jak teorie spiskowe (sorry)
2020-08-11 11:49
Czy uwierzyłbyś w grudniu 2019 roku że: od marca nie będzie połączeń lotniczych , będziesz stał w kolejkach, nie będziesz mógł na spacer chodzić do lasu, będziesz mial sprawdzana temp wchodząc do pracy, przedszkolaka.....w sklepach musisz miecaseczke...w grudniu byś powiedział że jestem wariatem i że to teoria spiskowa
2020-08-11 15:37
Co?????? To by nie była teoria spiskowa tylko prekognicja. Jeeeeesssssuuuuu.....
2020-08-11 16:55
2020-08-11 12:48
To nie teoria a praktyka spiskowa. Spiski były są i będą czego dowodzi historia świata. Ale o tym dowiadujemy się z reguły po wielu latach.
2020-08-11 14:05
COVID spowodowany jest 5G na zlecenie jaszczuroludzi z wenus popierających tajny rząd żydowskiej masonerii w celu depopulacji.swiata, gdyż chem trails nie daly pożądanego skutku...
2020-08-11 14:17
Wystarczy wojna handlowa Chin z USA
2020-08-11 15:14
Taaak.... Nic tak nie działa.pozytywnie na wojny handlowe jak zamknięcie wymiany towarowej... Tak skuteczniej walczą ze Export z chin i USA spadł, koncerny przenoszą prdoukcje do Europy z Chin, USA lecą łeb na szyję...
Tak więc proszę, wytłumacz mi, na czyja rzecz lub szkodę miał działać ten wirus?
2020-08-11 16:57
... a wszystko ze statku kosmicznego - niewidocznego - co zaparkował nad Płockiem :)
2020-08-11 18:02
teściowa maczała w tym palce.
2020-08-12 09:11
Sea spray operation
2020-08-11 19:53
Wirus powstał w wyniku przypadku - awaria Pekaesu linii Bombszczyszewice - Urodziejów Północny, nastąpił wyciek z toalety autokaru.
2020-08-12 00:00
Znasz jakaś inną, oprócz odsłoniętej gęby? Co biedaku zrobisz, jak już maseczki nie będą potrzebne?
2020-08-11 10:59
Ja też.
Jednak noś maseczkę, bo będzie źle.
2020-08-11 14:18
Potrafią nadawać coś innego niż noś maseczkę?
2020-08-11 16:03
Za to im płacą.
2020-08-12 00:02
2020-08-12 00:34
Nie dziekuję, ja uczciwie zarabiam pieniądze.
2020-08-11 10:59
Pozdrawiam
2020-08-11 11:15
Rządzącym, zwłaszcza takim, nie można nigdy wierzyć. Prawdy się nie dowiemy jak naprawdę to wygląda a nie dość że nas podzielono politycznie to teraz najlepiej jeszcze napuścic na siebie koronasceptyków i koronazwolenników...Nie dajmy się ogłupiać z żadnej strony. Jesteśmy jednym.narodem i może czas zacząć podążać razem!
2020-08-11 14:01
A pamiętasz czasy, kiedy Polak Polaka za brak szmaty na twarzy na psiarni sprzedawał? Za donoszenie na esbecji były przynajmniej jakieś profity, koronaświrusy robią to z czystej złośliwości.
2020-08-11 17:01
Ja tam szanuję każdego niezależnie od poglądów ...
Ale nie zawsze się zgadzam oczywiście.
Tamte czasy się skończyły - ale zostało przekonanie, że jak mówisz, że ktoś kradnie to donosisz. Jest przepis,
Ja tam szanuję każdego niezależnie od poglądów ...
Ale nie zawsze się zgadzam oczywiście.
Tamte czasy się skończyły - ale zostało przekonanie, że jak mówisz, że ktoś kradnie to donosisz. Jest przepis, żeby nosić maseczkę - to się nosi (lub płaci mandacik). Masz wybór w końcu :)
A jak chcesz popatrzeć jak wygląda ograniczanie demokracji to popatrz na Białoruś, Rosję lub Chiny.
W Polsce na prawdę jest super i żyje mnóstwo porządnych ludzi.
2020-08-11 19:53
I tyle
2020-08-11 20:07
Pokaż ten przepis Panie paragraf ;) z chęcią go poznamy ;)
2020-08-12 09:15
Żadnych powodów do dumy z takiej rodziny, tylko wstyd. Nawet wyjątki pojawiające się w tym narodzie, są przez niego wściekle hejtowane. Pijacy, złodzieje, lenie, pieniacy, głupcy, roszczeniowcy odbierają mojej matce Polsce piękno, zdrowie, siły i miłość, czyniąc z niej patologiczną i zdegenerowaną matochę, bitą żonę alkocholika.
2020-08-11 18:03
Pozbądź się szmaty, weź tęczową maseczkę będzie pięknie
2020-08-11 12:06
...co z tego, że będę wolny od korony, jak zaburzenia lękowe się tylko zwiększą, a potem człowiek będzie się bał z domu wyjść. Myślę, że wielu panikarzy już może mieć takie objawy.
2020-08-11 17:02
2020-08-12 00:02
Corona zostawia zaburzenia psychiczne u ok 30% zakażonych. Nawet nezobjawowo.
2020-08-11 15:01
widzę, że sama czekasz skoro napisałaś drugi w kolejności komentarz pod postem. Czyż nie?
2020-08-13 02:12
Oczywiście masz rację a propos dobrych stron sportu oraz relaxu, aczkolwiek nie sądzę aby było to jakimkolwiek rozwiązaniem. Właściwie w ten sposób pokażesz, że nie jesteś zainteresowany obecnym tematem, i że aktualnie
Oczywiście masz rację a propos dobrych stron sportu oraz relaxu, aczkolwiek nie sądzę aby było to jakimkolwiek rozwiązaniem. Właściwie w ten sposób pokażesz, że nie jesteś zainteresowany obecnym tematem, i że aktualnie rządzący mogą decydować za Ciebie jak masz żyć. Za chwilę być może nie będziesz już mógł wyjść na swój rower...
Niestety, obecna sytuacja jest bezprecedensowa i moim zdaniem najpierw należy ją rozwiązać a dopiero potem się relaxować. Pozdrawiam
2020-08-11 10:57
Można dostać informacje ile osób chorych jest faktycznie a nie zarażonych.. Manipulacja społeczeństwem....i tyle ....planfemii i tyle w temacie
2020-08-11 14:04
u mnie jest plandemia od czasu położenia plandeki na dachu
2020-08-11 11:00
Teraz wyobraźcie sobie, że taki stan trwa już zawsze. Raz mniej raz więcej ale zawsze. Raz się bada więcej raz mniej ale wirus jest non stop tematem. Statystyki zgonow są nieubłagane. Umiera mniej ludzi niż przed
Teraz wyobraźcie sobie, że taki stan trwa już zawsze. Raz mniej raz więcej ale zawsze. Raz się bada więcej raz mniej ale wirus jest non stop tematem. Statystyki zgonow są nieubłagane. Umiera mniej ludzi niż przed wirusową histerią :)
Spoleczeństwo należy odpowiednio mocno zmęczyć żeby później je uwolnić w imię ich dobra wprowadzając kolejne zakazy nakazy i odbierając swobody obywatelskie.
2020-08-11 11:03
Brawo . Widzę świadomość społeczeństwa wzrasta ! Trzeba się obudzić. Szacun .
2020-08-11 11:28
czy toprzez szczpionke czy przez zarazenie 80% społeczeństwa
(aktualnie choruje około 0.04% ludności polski 15000 z 38000000 - włączając w to bezobjawowców z kopalń)
tylko zauważ że jak zarazisz w
czy toprzez szczpionke czy przez zarazenie 80% społeczeństwa
(aktualnie choruje około 0.04% ludności polski 15000 z 38000000 - włączając w to bezobjawowców z kopalń)
tylko zauważ że jak zarazisz w jednym momencie 80% społeczeństwa (a nie 0,04% jak teraz)
musisz przemnożyć ilość osób wymagających respiratora 75 x 2000 ( to wychodzi 150 000 a mamy 10 000 respiratorów)
tak samo liczbę hospitalizowanych mamty 1500 x 2000 skad weźmiesz 3 000 000 łózek szpitalnych?
liczba zgonów wzrośnie tak samo....
widzisz teraz sens szczepionki i "wypłaszczania krzywej" ?
2020-08-11 12:57
osiągnięciu zamierzonych celów 1. zaszczepienie jak największej liczby ludzi 2. zarobienie na szczepionkach 3. wszechobecny zamordyzm 4. wprowadzenie NWO itd.
2020-08-11 14:03
Nie zapominaj o najważniejszym.
2020-08-11 14:19
Jestem ateistą ale Twój wywód spowodował u.mnie odwołanie do wyższej siły...
Ty autentycznie w to wierzysz? Facet użył logicznych argumentów z tylko małymi odstępstwami (założenie że obecne grono chorych jest
Jestem ateistą ale Twój wywód spowodował u.mnie odwołanie do wyższej siły...
Ty autentycznie w to wierzysz? Facet użył logicznych argumentów z tylko małymi odstępstwami (założenie że obecne grono chorych jest reprezentatywną próbka społeczeństwa i że szczepionka jest możliwa do stworzenia) a ty wyjeżdżasz że spiskami...
Skąd wogole absurdalny pomysł, że firmy farmaceutyczne mają kokosy na szczepionkach? Wiesz co największy biznes dla nich stanowi? Suplementy diety... Znikome nakłady na badania, znikoma kontrola jakości, dużo dużo wyższe zyski niż na lekach czy szczepionkach. Ale tak, napewno szczepionka za 200 złotych, przyjęta raz w życiu stanowi źródło dochodu big pharma. Czy może użyjesz argumentu o rtęci w szczepionkach? 5ak, był związek rtęci... Tak samo jak codziennie zjadasz związek chloru: bardzo trującego pierwiastka... A co powiesz na to że codziennie wdychasz metry sześcienne bardzo zracego pierwiastka, zdolnego wejść w reakcję z większością innych związków, zdolny zniszczyć metale... Nazywa się tlen...
2020-08-11 16:07
Co za bełkot i jeszcze porównać żywy organizm do utleniającej się stali. Masz coś z głową i udaj się do psychiatry, tam Ci może pomogą.
2020-08-11 20:06
To są fakty, co nie jest w sprzeczności o zyskach ze sprzedaży innych rzeczy. W 2009 roku próbowano ogłosić pandemie ptasiej czy świńskiej grypy (wtedy też zmieniono definicje pandemii) i np. Szwecja zakupiła miliony
To są fakty, co nie jest w sprzeczności o zyskach ze sprzedaży innych rzeczy. W 2009 roku próbowano ogłosić pandemie ptasiej czy świńskiej grypy (wtedy też zmieniono definicje pandemii) i np. Szwecja zakupiła miliony szczepionek. Szwedzi jako naród karny w dużej liczbie się zaszczepili i wielu z nich choruje na narkolepsję (tam państwo płaci za NOP-y czyli niepożądane odczyny poszczepienne, w Polsce nie). Uważam że należy być bardzo ostrożnym w tej kwestii.
2020-08-11 13:11
Wiesz, wirus istnieje, to jest fakt niezaprzeczalny. Ale z tymi ograniczeniami wolności poniekąd częściowo co prawda to prawda - w Szwecji nie zrobili lockdownu i choć przez chwilę wydawało się że wirus jednak się tam
Wiesz, wirus istnieje, to jest fakt niezaprzeczalny. Ale z tymi ograniczeniami wolności poniekąd częściowo co prawda to prawda - w Szwecji nie zrobili lockdownu i choć przez chwilę wydawało się że wirus jednak się tam rozhula to wystarczy teraz porównać obecne statystyki zakażeń i zgonów w Szwecji i Polsce aby jednak uznać strategię Szwedów za udaną. Po wtóre - ta wirusowa histeria została częściowo skompromitowana przez niektóre absurdalne decyzje naszego Rządu - sztandarowym przykładem jest ten absurdalny (i legendarny już ;) ) ,,zakaz wstępu do lasu''. Trochę mniej absurdalnym, ale także dziwacznym było też zamknięcie parków. Kuriozalne było też wprowadzenie nakazu aby pary ....mieszkające razem (małżeńskie też) poruszały się w odstępie dwumetrowym. Szkoda że nie napisali jeszcze kto ma iść pierwszy, kobieta czy mężczyzna....Takimi decyzjami zupełnie zdeprecjonowali rządzący ten cały "lockdown".
2020-08-11 13:59
Liczby zmarlych na corone w Szwecji i w Pl, i wziac przy tym pod uwage populacje?
2020-08-11 14:22
Skandynawowie dość naturalnie dystansują się społecznie, do tego nie mają takiej zakorzenionej koltunerii... W Polsce powiesz "nos.maseczki" to zaraz znajdzie się 5 co znajdzie 101 argumentów przeciw. Social distancing? Szwed będzie się trzymał 3m od innej osoby. Polak będzie dychral na plecy, bo on ma maseczkę pod brodą...
2020-08-12 02:27
Calkowicie masz racje.Ponadto w Szwecji obywatel ufa rzadowi i gdy ów ,.zaleca" by nosic maseczke to dla Szweda jest to obligatoryjne...A w Polsce...Dla mnie kluczowym absurdem byl ten ,,zakaz wstepu do lasu" - akurat
Calkowicie masz racje.Ponadto w Szwecji obywatel ufa rzadowi i gdy ów ,.zaleca" by nosic maseczke to dla Szweda jest to obligatoryjne...A w Polsce...Dla mnie kluczowym absurdem byl ten ,,zakaz wstepu do lasu" - akurat mieszkam tuz obok 3miejskiego lasu i codzienny spacer czy biegi tam to rutyna.Zakaz wstepu do lasu z powodu korony brzmial dla mnie rownie wiarygodnie jak zakaz wstepu na balkon z powodu sztormu na Baltyku....Daleki jestem od teorii spiskowych ale wtedy poczulem ze chyba jestesmy w mocy szalencow ktorzy zupelnie zatracili sie w swoich decyzjach...Jak tu ufac takiemu ,,sternikowi"?
2020-08-11 11:02
wirus jest w odwrocie !
2020-08-11 11:18
Co mnie obchodzi liczba zakażeń. Dla mnie być ich może i nawet milion dziennie, ważne że bardzo mało jest zgonów bo to świadczy o realnej sile wirusa.
2020-08-11 11:39
liczba zakażeń
2020-08-11 11:02
To skąd? Z ulicy? Jakieś ognisko czy padli na środku ulicy z powodu duszności i ktoś ich przebadał?
2020-08-11 11:05
3 osoby leżą koło Galerii Bałtyckiej
2020-08-11 11:14
Podobno wszystko mieszka na twojej ulicy i w poblizu
2020-08-11 12:38
Na pewno z twojej okolicy. Duze prawdopodobienstwo, ze miales z nimi stycznosc i ze na ciebie nakaszleli. Mysle, ze mozesz szukac kwatery. pozdrawiam.
2020-08-11 16:56
Wczoraj z kumplami robiliśmy ognisko w Parku Regana, wirus też się przyłączył, a pił jak szewc...
2020-08-11 11:06
Zwiększyła się wykrywalność zakażeń wirusem. Śmiertelność nie wzrosła, wręcz zmalała. To optymistycznie wróży na przyszłość. Nie taki straszny ten wirus jak nam zimą zapowiadano. Czy miliardowe straty gospodarki były
Zwiększyła się wykrywalność zakażeń wirusem. Śmiertelność nie wzrosła, wręcz zmalała. To optymistycznie wróży na przyszłość. Nie taki straszny ten wirus jak nam zimą zapowiadano. Czy miliardowe straty gospodarki były tego warte? Dobre pytanie. W ruchu drogowym też codziennie giną ludzie a nikt nie wstrzymuje ruchu na drogach, właśnie po to żeby gospodarka funkcjonowała prawidłowo. Władza uległa ogólnej panice przed nieznanym, na szczęście zagrożenie okazało się znacznie przeskalowane.
2020-08-11 11:14
Przecież chodziło o straty i spowolnienie. Kapitał zmienia/zmieni właściciela. Duzi i bogaci sie wzbogacą jeszcze bardziej, klasa średnia zubożeje a biedni będą nadal biedni.
Do tego dochodzi aspekt socjologiczny czyli zastraszanie ludzi i odbieranie im swobód. Nowa rzeczywistość. Życie w ciągłym strachu.
2020-08-11 18:32
Teraz nowa rzeczywistość, śmiechu warta.
2020-08-12 09:30
Z jednej strony, gdy patrzę na to co się dzieje, to widzę komedię na najwyższych pułapach absurdu dlatego, częściowo przyznaję rację. Z drugiej strony, mam świadomość, że kiedyś trzeba będzie za to zapłacić i to jest bardzo straszne, gdyż cena będzie, adekwatnie do głupoty, wysoka.
2020-08-11 11:22
tak, bylo warte. Życie jest ważniejsze od twojego pczetsiembiorstwa
2020-08-11 11:54
przedsiębiorstwo
2020-08-11 12:24
Skoro zycie jest najważniejsze. Po co ludzie maja ginac w wypadkach? Wygaśmy elektrownie! Życie jest najważniejsze! Nie emitujmy raktworczego dymu. Wróćmy do jaskiń i żyjmy 30 lat tak jak nasi praprzodkowie.
2020-08-11 11:49
może po prostu szpitale nauczyły się na trupach jak utrzymywać chorych przy życiu?
2020-08-12 08:38
raczej spadła, zwiększyła się ilość testów.
2020-08-11 11:09
Wirus nie jest taki śmiertelny jak nim straszono na początku. Dla ogromnej większości ludzi jest łagodny i bezobjawowy.
2020-08-11 11:13
Tego w tv nie mówią . Ludzie żyją w strachu. ;)
2020-08-11 20:07
Hiszpanka mutowała w jedną i drugą stronę, więc nie ma czego świętować. A wirusem zajmować się będziemy do czasu, gdy wykluje się nowe zagrożenie lub do końca kadencji.
2020-08-11 11:37
tak, dla większości (może się do niej zaliczasz)
2020-08-11 20:08
Statystyki podają, że zmarło mniej osób niż w poprzednich latach.
2020-08-11 23:53
2020-08-11 11:52
w szpitalu są tylko ciężkie przypadki - lekkie przypadki i bezobjawowcy siedzą w domu
2020-08-11 12:27
Prawdopodobieństwo jak wygrana w lotka.
2020-08-11 13:57
A ci chorzy maja bliskich
2020-08-11 14:12
Nie mają bliskich
2020-08-11 23:56
Nie ograniczajmy się. Najpierw i tak wyginą ci chorzy na inne choroby
2020-08-11 14:14
Bliskich mają też ofiary wypadków drogowych. Dlaczego nie żądasz wstrzymania ruchu drogowego?
2020-08-11 15:25
2020-08-11 16:43
2020-08-11 19:08
antymaseczkowcy to 5 kolumna kremlowska której zadaniem jest sponiewieranie naszej gospodarki
2020-08-11 23:55
Nikt ci nie każe wychodzić. Załóż maskę i wychodź
2020-08-11 13:17
Polak polakowi wilkiem, pandemia pretekstem a politycy narzędziem. Sam nosi na brodzie i się cieszy, jak ktoś 12 godzin ma w tym pracować - taka mentalność.
2020-08-12 08:22
nie czytaj :-)
2020-08-11 11:24
Wy jeszcze w ten bełkot wierzycie? Współczuję.
2020-08-11 12:28
Dokładnie. Frajerom wciśnięto śmiertelnego wirusa a oni po blisko pół roku dalej wystraszeni. Jaja! Tyle ile osób niby zmarło na covid to umiera w jeden dzień upałów w kraju. Średnia zgonów to blisko 80 lat, czyli tyle
Dokładnie. Frajerom wciśnięto śmiertelnego wirusa a oni po blisko pół roku dalej wystraszeni. Jaja! Tyle ile osób niby zmarło na covid to umiera w jeden dzień upałów w kraju. Średnia zgonów to blisko 80 lat, czyli tyle ile wynosi średnia życia w kraju. Poza tym 90 latek umierajacy na covid. Pleaseeee!!! A to że był po 2 zawałach, mial alzheimera, nowotwór itd to już nie miało znaczenia?? Szybciej umrzecie na zawał, udar czy nowotwór niż na covid.
Na standardowe zapalenie płuc umiera dziennie ponad 30 osób w Polsce. Daje do myślenia?!!
Czy zmarl jakiś górnik? Czy zmarl jakiś pracownik zakładu mięsnego czy uczestnik imprezy na katamaranie??
2020-08-11 12:44
Towarzystwo i tak tego nie zrozumie.
2020-08-11 11:26
Wrzesien i pazdziernik to bedzie szczyt drugiej fali
2020-08-11 11:52
bardziej początek listopada
2020-08-11 13:59
2020-08-11 21:29
a na Nowy Rok przybywa zakażeń o barani skok
2020-08-11 12:20
Jestem rozczarowany... przeca już dawno miało być Berdziamo...
2020-08-11 13:25
pomysl zanim cos napiszesz czlowieku
2020-08-11 23:49
Nudny i durny jesteś
2020-08-11 13:14
To będzie 4 fala ;)
2020-08-11 14:21
WHO oglosilo, ze nie bedzie zadnej drugiej tury (to nie wybory) tylko ta pierwsza rozciagnie sie w czasie a potem zaginie
2020-08-11 15:18
Nie zdecydowało a przedstawiło prognozy...
Równie dobrze może się okazać że wirus z nami zostanie, niczym grypa sezonowa.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.