2020-06-26 11:03
2020-06-26 11:06
Ile miało być dziś zarazeń? 100? 200? 300? Czy osoby które wyzywały mnie od i**otów gdy wyśmiewałem ich apokaliptyczne wizje będą miały odwagę mnie przeprosić? Cieszcie się ludzie latem i tym że wirus złagodniał a nie straszycie ludzi jakimiś chorymi wizjami.
2020-06-26 11:13
bo codziennie tu trujesz to samo
2020-06-26 11:26
Zwalczam wywoływanie sztucznej paniki która zabrała wielu ludziom pracę oraz dochody oraz sterroryzowała i podzieliła jeszcze bardziej społeczeństwo. Uniemożliwiła leczenie moim dziadkom którzy przez długi czas nie mogli
Zwalczam wywoływanie sztucznej paniki która zabrała wielu ludziom pracę oraz dochody oraz sterroryzowała i podzieliła jeszcze bardziej społeczeństwo. Uniemożliwiła leczenie moim dziadkom którzy przez długi czas nie mogli skorzystać z przychodni. Zabolało mnie szczególnie gdy zamknięto mi lasy i nakazano noszenie szmaty na twarzy nawet na świeżym powietrzu. Czarę goryczy przelało obniżenie mi pensji. Od tego momentu walczę z tym cyrkiem którego by nie wymyślił nawet Monty Python. Rozumiem, jest wirus, jakieś kroki należało podjąć. Ale nakręcanie teraz spirali strachu gdy wirus jest wyraźnie słabszy niż zapowiadano to robienie krzywdy dużej ilości ludzi. Tego nie mogę zaakceptować.
2020-06-26 11:36
dużej liczbie ludzi ;)
2020-06-26 11:37
ciężko jumakom wykminić czy nie klepią kogoś kto może ich rozpoznać czy co?
2020-06-26 14:50
noszę maseczkę i bzdur nie piszę
2020-06-26 15:53
Podobno przekonanego się nie przekona, ale wygląda na to, że kraje, które nie podeszły do tematu poważnie od razu teraz mają o wiele gorszą sytuację niż Polska. A ciebie "zabolało szczególnie gdy zamknięto mi lasy i nakazano noszenie szmaty na twarzy nawet na świeżym powietrzu". Skąd wy się bierzecie, ludzie? :)
2020-06-26 15:56
Wszystkie dane z tvn tvp
Gratuluje !
2020-06-26 18:00
Gdy nosiliśmy szmaty na twarzy i mieliśmy zamknięte lasy było najwięcej zakażeń i hospitalizowanych. Teraz gdy wszystko już dawno poluzowano jest tego znacznie mniej. Pewnie wirus zmutował i tyle, staje się niegroźny.
2020-06-27 11:30
jak sobie poczytasz w wiarygodnych pisanych periodykach medycznych a nie posłuchasz w tefałenie to dowiesz się, ze wirusy ewoluujące "na wolnosci" stają się jeszcze grożniejsze od swoich wzorców, a nie łagodniejsze jak
jak sobie poczytasz w wiarygodnych pisanych periodykach medycznych a nie posłuchasz w tefałenie to dowiesz się, ze wirusy ewoluujące "na wolnosci" stają się jeszcze grożniejsze od swoich wzorców, a nie łagodniejsze jak piszesz. Natura nie wyposazyła wirusów w zmysłi ignorancji jak wielu tu komentujących, wiec wirus na wolnosci się zbroi a nie rozbraja.
2020-06-26 18:17
2020-06-26 18:51
i**oto w Polsce zmarło dziś także ponad 1000 osób i tak jest codzień! Rozumiesz to? Przestań oglądać i czytać te bzdury że wirus zabija a trupy chowają w zbiorowych mogiłach! To nie wojna
2020-06-27 11:26
niedokonczona kuracja i proszę jaki efekt
2020-06-26 11:36
Nie ma podstaw żadnych, aby twierdzić, że wirus złagodniał. Wystarczy spojrzeć na statystyki zgonów, umierają 50 - latki. A choroby współistniejące , kto ich dzisiaj nie ma. Podwyższony cholesterol, niezdiagnozowana
Nie ma podstaw żadnych, aby twierdzić, że wirus złagodniał. Wystarczy spojrzeć na statystyki zgonów, umierają 50 - latki. A choroby współistniejące , kto ich dzisiaj nie ma. Podwyższony cholesterol, niezdiagnozowana cukrzyca, astma , alergie , zaburzenia hormonalne - wystarczy spojrzeć ilu łysych mężczyzn w młodym wieku (to również grupa ryzyka, z uwagi na zaburzenia hormonalne). Tak więc, ostrożnie z tak kategorycznymi ocenami. Cieszmy się latem i bądźmy ostrożni . Zachowujmy dystans i nośmy maseczki. Chrońmy się nawzajem, bo każdy może przejść to zakażenie w sposób dotkliwy. A nawet jak choruje bezobjawowo, to w przyszłości może mierzyć się z chorobami takimi jak Alzheimer i Parkinson, bo wirus powoduje choroby neurologiczne i neurodegeneracyjne.
2020-06-26 12:19
A no tak bo ludzie młodzi wcześniej nie umierali bo u młodszych wcześniej nikt nie zdiagnozował żadnego nowotworu dopiero covid powoduje śmierć u mlodych. A o choroby współistniejące to bardziej chodzi o choroby
A no tak bo ludzie młodzi wcześniej nie umierali bo u młodszych wcześniej nikt nie zdiagnozował żadnego nowotworu dopiero covid powoduje śmierć u mlodych. A o choroby współistniejące to bardziej chodzi o choroby poważniejsze niż podwyższony cholesterol bo młoda osoba która ma podwyższony cholesterol czy coś z tego co wymieniłeś nie jest odrazu skazana na śmierć po zarażeniu się tym wirusem. Co do tego co będzie za ileś lat z osobami które przeszły bezobjawowo to ciężko powiedzieć bo tego nikt nie wie bo takie rzeczy po paru miesiącach trwania wirusa są nie możliwe do stwierdzenia
2020-06-26 14:13
chorób typu cholesterolemia w młodym wieku, alergie, zaburzenia hormonalne, cukrzyca, problemy tarczycowe (bardzo częste teraz) nie należy absolutnie lekceważyć i bagatelizować. nie można mówić, "że chodzi o choroby
chorób typu cholesterolemia w młodym wieku, alergie, zaburzenia hormonalne, cukrzyca, problemy tarczycowe (bardzo częste teraz) nie należy absolutnie lekceważyć i bagatelizować. nie można mówić, "że chodzi o choroby poważniejsze", a to jest takie nic. To są choroby świadczące o upośledzonym układzie immunologicznym. W przypadku takich osób ich system odpornościowy może mieć duży kłopot z nowym wirusem. Lepiej uważać.
2020-06-26 11:49
Też mówiła"cieszcie się wiosną,będzie dobrze".
2020-06-26 18:02
Chociaż za nią nie przepadam ale tu się z nią całkowicie zgadzam.
2020-06-26 11:50
Złagodniał, ha ha ha, śnisz czy żartujesz??? Liczba zgonów od tygodnia wysoka, jak nigdy dotąd! Rząd nie ma żadnego programu wychodzenia z pandemii!!! Od września nie będzie już pandemii tylko ... grypa, to słowa premiera Morawieckiego!!!
2020-06-26 14:52
W pomorskim od wielu dni okrągłe zero zgonów. Widzę, że jesteś tym strasznie rozczarowany.
2020-06-26 12:32
za ciasną gumę masz
2020-06-26 18:03
Wróć do przedszkola.
2020-06-26 12:39
Jak najwiecej ludzi powinno mieć kontakt z wirusem nabyć odporność, żeby jesienią nie zarazić się i nie przechodzić z pełnymi objawami.
Problem w tym, że nie ma od kogo się zarazić ;)
2020-06-26 14:09
Nie jest potwierdzone, że jesteśmy w stanie nabyć trwałą odporność na Sars-COV-2. Obecne badania raczej poddają taką możliwość dużej krytyce. Pomysł zarażania się celowo typu osławione "ospa party" to głupi pomysł.
2020-06-26 17:29
odporność zdobywa się na 3 miesiące , tak wynika z badań, więc nic to nie da.
2020-06-26 18:15
Puknij się
2020-06-26 18:21
2020-06-26 18:46
Szansa spotkania kogoś z covid na sor jest przyzerowa.
2020-06-26 19:33
Zarazenia pewnie sa i byc moze nawet w tysiacach. Tylko, ze polakow ta choroba nie rusza. Stawiam na szczesliwy efekt uboczny jakiejs szczepionki, ktora dostala wiekszosc z nas.
2020-06-27 09:07
Twoje miejsce jest na Srebrzysku
2020-06-26 11:06
I powróci normalność. Czekam na wieści ze będzie wkoncu zero zachorowań i zero zgonów.......
2020-06-26 11:10
Codziennie ludzie giną w wypadkach drogowych a mimo to korzystamy z samochodów. Trudno, życie musi toczyć się swoim rytmem, tak było, jest i będzie. A ludzie na coś umrzeć muszą, tak ten świat jest skonstruowany. W przeciwnym razie ulegnie szybkiemu przeludnieniu.
2020-06-26 11:36
same truizmy...
2020-06-26 11:39
Prawda boli, co? Pretensje miej do matki natury.
2020-06-26 18:08
za wychowanie dzbana
2020-06-26 18:10
Bolą cię prawa przyrody nieuku? W podstawówce był taki przedmiot o nazwie biologia. Jak widać cię ominął.
2020-06-26 12:18
Ci 50-cio latkowie którzy zmarli na covid mieli takie same szanse zginąć w wypadku samochodowym jak młodzi którym się wydaje ze śmierć ich nie dotyczy. Ale zmarli na wirusa, gdyby nie on żyli by dalej. Jak boisz się o
Ci 50-cio latkowie którzy zmarli na covid mieli takie same szanse zginąć w wypadku samochodowym jak młodzi którym się wydaje ze śmierć ich nie dotyczy. Ale zmarli na wirusa, gdyby nie on żyli by dalej. Jak boisz się o przeludniony świat to masz szansę pozbawić się życia i tym samym zmniejszyć zaludnienie. Nie chcesz? A widzisz, każdy chce żyć. Czy ma 30 czy 50lat.
2020-06-26 18:04
Nie muszę jej w tym wyręczać. Takie są prawa natury, nie ja je stworzyłem.
2020-06-27 11:24
jak to bym chciał, żeby natura jeszcze uruchomiła filtr i eliminowała głupoli i ignorantów, szkoda że moje zyczenie sie nie spełni, o ilez zycie bez głupców byłoby lzejsze
2020-06-26 18:11
skąd wiesz że żyli by dalej? może zmarli by na grypę,tyfus lub zawał serca,nie każdy także chce żyć na tym łez padole bo niestety jest wiele samobójstw
2020-06-26 12:29
to normalne
2020-06-26 18:10
i to tysiącami
2020-06-26 19:22
dla tych co dają minusa to nienormalne bo oni żyją wiecznie i są już w 7 wcieleniu
2020-06-26 19:25
to się nigdy nie skończy ten czy inny wirus będzie zawsze,skończyć natomiast trzeba z paranoją i manipulowaniem społeczeństwem,rządzący nie chcą się przyznać że zniszczyli kraj to podsyca się nadal strach,to stare bolszewickie metody
2020-06-26 11:07
pochowaliby się ze swoimi rodzinami w bunkrach, a nie chodzili na wiece wyborcze, w tlumie, bez maseczek ;) Bądźmy rozsądni bo wirus jest, ale nie dajmy się zwariować. Trzeba żyć.
2020-06-26 11:11
No co Ty piszesz ? Przecież panicznie bali się kopert.No i listonoszy.
2020-06-26 11:15
dokładnie tak byłoby..pochawliby się do bunkrów...pierwsi...to zmowa miedzyrzadowa na zlecenie badyckiej WHO i ich mocodawców jakimi są firmy farmaceutyczne...
2020-06-26 11:22
specjalnie po to regulamin zmieniali
2020-06-26 15:45
zmienili, bo chcą brać te same pieniądze za pracę, ale bez jeżdżenia do Wawy. Wypłata w tysiącach za grzanie d*pska w domu w fotelu przed laptopem, też bym tak chciał
2020-06-26 18:59
Problem jest ten, ze nosisz maskę żeby innych nie zarazić, starszych członków rodziny swojej i tej drugiej, może przyjaciół, sąsiadów, coraz mniej nas
2020-06-26 19:06
Brakiem objawów? W szpitalach pustki totalne.
2020-06-27 10:47
Nie każdy zarażony nie ma objawów. Czy naprawdę twoja zdolność "analitycznego myślenia" ogranicza się do tego co jest tu i teraz?
2020-06-26 23:58
nieoficjalnie nie, bo istnieją ogólnie dostepne specyfiki rozbierajace tego wirusa w momencie wnikniecia do organizmu, wystarczy profilaktyka i łykanie leku 2 razy dziennie i wirus moze ci skoczyc. Ale ... Ale jak ktos
nieoficjalnie nie, bo istnieją ogólnie dostepne specyfiki rozbierajace tego wirusa w momencie wnikniecia do organizmu, wystarczy profilaktyka i łykanie leku 2 razy dziennie i wirus moze ci skoczyc. Ale ... Ale jak ktos ma nie leczoną cukrzycę albo cisnienie albo rozruchany cholesterol to mimo remedium wirus moze organizm wystrzelic w kosmos i tutaj czai sie najwieksze niebezpieczesntwo. Nie miałem robionych testów ani nic takiego, ale kilkukrotnie miałem kontakt z zarazonymi łykajac "specyfik" czasami nawet w nadmiarze i jakos nie zachorowałem (moze chorowałem bezobjawowo, nie wiem, nie zauwazylem).
Słowem: wiecej ludzi umiera na grypę typu A niz obecnie na niszowego koronawirusa, wiec troszkę nie rozumiem tego całego dymu o to.
No ale ja nie jestem kłamcą, mowie jak jest. Warto jeszcze wyjasnic dlaczego np. we Włoszech był taki pogrom z koronawirusem albo w UK. Kto był w tych panstwach ten wie, ze sposob podejscia tamtejszych konowałów do problemu gorączki i obajwów gryopodobnych przypomina anegdotę o lekarzu wojskowym: Goraczka? Kaszel? Zalecenie: dodatkowa cebula i trampki 24godz/dobę. Ból zęba? Zalecenie: dodatkowa cebula i trampki 24godz/dobę. Bóle porodowe? Zalecenie: dodatkowa cebula i trampki 24godz/dobę.
Włoska i angielska publiczna słuzba zdrowia to najgorsze słuzby w Europie. O tym sie nie mowi, bo politycy nie chcą by polski burdel porównywano do tamtejszego. Włosi jako zamozniejszy naród są zaniedbanym medycznie narodem tak samo jak Polacy, w UK jak nie urwie ci nogi to nie masz po co isc do lekarza. Ot co.
2020-06-26 11:12
...znieść obowiązek noszenia maseczek w przestrzeniach zamkniętych, przynajmniej na Pomorzu. Masa turystów od kilku tygodni, w sklepach większość bez maseczek, w komunikacji miejskiej gdzieś połowa także bez maseczek, a zakażeń jak na lekarstwo. Czyli zniesienie tego obowiązku niewiele zmieni w obecnej sytuacji. Idźmy drogą Czech.
2020-06-26 11:31
Czesi to mądrzejszy naród. Czego wymagasz od naszych władców i ludzi którzy czerpią wiedzę jedynie z telewizji?
2020-06-27 01:06
bo się zakażą własnymi bakteriami z niemytych zębów. Jestem za tym, żeby ktoś kto nie myje zębów nie nosił maseczki i basta! ludzie jak nie myjecie zębów nie noście maseczek bo wtedy możecie się rozchorować.
2020-06-27 02:37
Wreszcie nowy argument antymaseczkowców. Co za bzdura ;)
2020-06-26 11:49
jak ja chodze do sklepu to wiekszosc w maskach
2020-06-26 14:15
to się zgadza :)
Przecież te maski to kompletna fikcja, tak jak się tego używa to tylko pogarsza sprawę bo przenosisz z rąk na twarz i odwrotnie.
2020-06-26 15:24
A czy to jest takie trudne nie macać maski? Tak tylko pytam...
2020-06-26 18:26
2020-06-26 14:47
W Rivierze typ w masce wygląda jak kuriozum wśród normalnych ludzi.
2020-06-26 16:31
Zamkniętych gdzie ma możliwości utrzymania dystansu 2 metrów. Gdzie ten dystans zachowasz to masz niemal pewność że chory Cię nie zarazi.
2020-06-26 11:14
turystów. Zobaczymy za 2-3 tygodnie jaka będzie liczba zakażeń i czy beda sie pojawiac tzw. ogniska. Pamiejtajmy o maseczkach szczegolnie w sklepach i komunikacji miejskiej.
2020-06-26 11:28
Najeżdzają nas regularnie od maja.
2020-06-27 01:08
A my przynajmniej będziemy wiedzieć kto myje zęby.
2020-06-26 11:32
Oczywiście bezobjawowy armagedon
2020-06-26 11:33
Maseczki nic nie dają. Więcej zachorowań było w kwietniu gdy musieliśmy nosić maseczki na ulicach. Teraz połowa ludzi nie nosi ich nawet w sklepach czy komunikacji i zarażeń jest dużo mniej. Takie są fakty.
2020-06-26 11:38
Zasłanianie ust i nosa jest skutecznym środkiem prewencyjnym. Podobnie jak dezynfekcja rąk i utrzymywanie dystansu.
2020-06-26 15:02
Że nosimy odpowiednią maseczkę i jesteśmy w miejscu, gdzie rzeczywiście jesteśmy narażeni na kontakt z czymś groźnym, np szpital czy laboratorium
2020-06-26 17:41
Nie. Nie masz racji i mylisz pojęcia.
Zasłonięcie twarzy (z wyjątkiem użycia wysoce specjalistycznego sprzętu i zasad dekontaminacji) nie ochroni osoby osłaniającej się przed ewentualnym zarażeniem. Osoby, które
Nie. Nie masz racji i mylisz pojęcia.
Zasłonięcie twarzy (z wyjątkiem użycia wysoce specjalistycznego sprzętu i zasad dekontaminacji) nie ochroni osoby osłaniającej się przed ewentualnym zarażeniem. Osoby, które zasłaniają usta i nos w poczuciu, że się chronią są w błędzie.
Zasłanianie ust i nosa (nie koniecznie maseczką, wystarczy np. element ubioru) służy temu, aby osoby chorujące lub zakażone ale nie mające objawów (taka jest duża część zainfekowanych) nie rozsiewały wirusa zawartego w wydychanym aerozolu i płynach ustrojowych na kilka metrów wokół siebie.
Potencjalnie każda napotkana osoba (i Ty i ja) możemy być zainfekowani nie wiedząc o tym. Zasłaniając usta i nos chronię innych, osoby o słabszym systemie odpornościowym, dla których zarażenie może mieć poważne skutki. Takich osób szczególnie narażonych jest w Polsce ok. 10 milionów (starsi, osłabieni, chorzy onkologicznie i przewlekle itd.). Ich zdrowie zależy od zachowania pozostałych 30 milionów.
Niestety dla wielu osób zrozumienie zasad i celowości zasłaniania ust i nosa jest trudne. Usłyszeli gdzieś, że "to nic nie daje" i powtarzają takie slogany. Duża część ludzi prezentuje także bardzo egoistyczną postawę podbudowaną dodatkowo lenistwem, sprowadzającą się do "nie założę bo nie i co mi zrobisz". Nie czyją zagrożenia dla siebie więc nie myślą o innych.
2020-06-26 16:11
Pojawianie się ognisk dowodzi nieodpowiedzialności
2020-06-26 23:21
Ogniska sie pojawia jesli bedzie taka potrzeba. Wystarczy przebadac zaloge jakiejs wiekszej firmy gdzie wszyscy pracuja w duzym, zamknietym pomieszczeniu.
2020-06-26 11:33
niż odzywając się rozwiać wszelkie wątpliwości...
2020-06-26 11:35
w dużej stoczni są już zakażenia a tu w statystykach cisza
2020-06-26 12:33
Wybory haha
2020-06-26 11:49
Jedna wielka globalna ustawka a naiwniaki w to wszystko wierzą! Trwają wielkie przygotowania pod NWO a wirus jest tylko pretekstem do wprowadzenia wielkiego ucisku, chaosu i zniewolenia!
2020-06-26 12:28
jeszcze one były w tej bajce
2020-06-26 12:34
Przecież ktoś by zdemaskował, że to fejk - liczba zakażeń i zgonów.
2020-06-26 18:51
w Wielkiej Brytanii to też ustawka.
2020-06-26 19:08
Przypominam że żyjemy w Polsce.
2020-06-27 07:17
Przecież podciągają pod covid co się da. Manipulacja informacją i zaczyna się wierzyć w to co media mówią
2020-06-27 10:50
Kolejny samozwańczy "nie-naiwniak" którego "samodzielne myślenie" polega jedynie na oficjalnych informacji? To jest kuriozalne jak paranoicy od teorii spiskowych uważają siebie za wielce oświeconych, a wszystkich innych postrzegają za ciemną masę. Jednakże swoich rewelacji udowodnić to już nie potrafią.
2020-06-26 12:31
W jednej gdańskiej dużej firmie od poniedziałku 22.06 codziennie potwierdzają nowe przypadki połowa ludzi na kwarantannie a tu twierdzą że nie ma nowych bardzo dziwne
2020-06-26 14:45
tysiące górników ujawniali, a tu jedną firmę kryją
idź się przewietrz, koniecznie w masce
2020-06-26 14:48
uspokaja
2020-06-26 19:36
Od poniedziałku potwierdzone jest 5 przypadków zakażenia i około 30 osób na kwarantannie.Nie jest to duża liczba bo zatrudnionych jest w tej firmie około 1000 osób.Wszystkie zakażone osoby pochodzą z powiatu malborskiego
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.