2019-07-11 11:33
Opinia wyróżniona
długo posłuży, moim Wheelerem jeżdżę, okazjonalnie i nie wyczynowo, już 25 lat, w serwisie byłem z nim 3 razy, materiały eksploatacyjne ogarniam sam
2019-07-13 00:07
pierwszy dorosły rower użytkowałem 25 lat, drugi 18, trzeci mam od 7, a czwarty od 2. Obecnie 3-4tys rocznie. Ale trochę kasy na części co roku schodzi.
2019-07-11 14:33
Ale służy mi już dwunasty rok
2019-07-11 14:10
ja swoim rowerem robię po 5-7.000 rocznie po mieście. Przy takich przebiegach i wymianie zużywających się elementów, po 6 latach z oryginału została mi tylko rama.
2019-07-12 07:04
Centuriona mam mtb okolo 4. Od 13 lat 4pory w roku jeżdżę, miasto, las otomin,wyprawy, rajdy. Oczywiscie kaseta,naped, piasty,klocki poszly, reszta orginal. Rower zajefajna sprawa każdy.
2019-07-11 19:52
Wszystko zależy od przebiegu
2019-07-11 13:18
To nie robisz corocznych przeglądów technicznych w wyspecjalizowanym serwisie rowerowym, które są polecane przez ten portal. Chcesz się zabić?
2019-07-11 11:09
Jak mówił mój kolega :
"Nie XTR-y napędzają rowery."
:)))
2019-07-11 11:23
trza jeść mniej kiełbasy
2019-07-11 22:38
Nie wygrasz rejsa bez duraejsa ;)
2019-07-11 11:33
Opinia wyróżniona
długo posłuży, moim Wheelerem jeżdżę, okazjonalnie i nie wyczynowo, już 25 lat, w serwisie byłem z nim 3 razy, materiały eksploatacyjne ogarniam sam
2019-07-11 13:18
To nie robisz corocznych przeglądów technicznych w wyspecjalizowanym serwisie rowerowym, które są polecane przez ten portal. Chcesz się zabić?
2019-07-11 14:10
ja swoim rowerem robię po 5-7.000 rocznie po mieście. Przy takich przebiegach i wymianie zużywających się elementów, po 6 latach z oryginału została mi tylko rama.
2019-07-11 19:52
Wszystko zależy od przebiegu
2019-07-12 07:04
Centuriona mam mtb okolo 4. Od 13 lat 4pory w roku jeżdżę, miasto, las otomin,wyprawy, rajdy. Oczywiscie kaseta,naped, piasty,klocki poszly, reszta orginal. Rower zajefajna sprawa każdy.
2019-07-11 14:33
Ale służy mi już dwunasty rok
2019-07-13 00:07
pierwszy dorosły rower użytkowałem 25 lat, drugi 18, trzeci mam od 7, a czwarty od 2. Obecnie 3-4tys rocznie. Ale trochę kasy na części co roku schodzi.
2019-07-11 11:49
Mój poprzedni rower i jednocześnie pierwszy kupiony za własne pieniądze, ujeżdżałam przez 17 lat i wciąż był w pełni sprawny. Wymieniłam na nowy, bo chciałam coś lżejszego i lepiej dopasowanego do mojego wzrostu.
2019-07-11 15:08
2019-07-11 12:03
2019-07-11 12:25
a ja kupiłem diamondbacka heist 2.0 za 2000zl
2019-07-11 12:48
Ciekawostka, w 2007 roku jak kupowałem to z przesyłką płaciłem 800 zł, katalogowa wynosiła pewnie koło 900 zł. Ciekawe co się zmieniło przez te wszystkie lata, że podnieśli cenę o 50%
2019-07-11 12:50
Inflacja
2019-07-11 12:51
2019-07-11 13:25
Około 10 lat temu ceny rowerów i osprzętu drastycznie uległy zmianie, oczywiście zmianie w górę. Jak płaciłem za łańcuch ~10 zł teraz płacę ~15 zł, tak dla porównania.
2019-07-11 13:30
łańcuch kosztuje 120zl
2019-07-11 13:40
no chyba że to łańcuch do jakiejś przekładni w czołgu.
I waży pewnie 5 gramów mniej niż ten za 100 zł ??
Ech, gadżeciarze......
Za 120 zł to jest nowy komplet opon+ dętki i ....łańcuch
2019-07-11 13:51
zwykly 10 rzedowy shimano 105, blaznie. Do roweru za 4000zl.
2019-07-11 13:55
To twój typ roweru, łańcucha czy twoja ksywa ?
2019-07-12 15:07
Bzdury piep**ysz ma rynku lub alkegro za 20 zl kuposz lancuch
2019-07-11 19:57
Ludzie kupują auta za setki tysięcy i nie umieją parkować a ich ajfony tylko połączenia realizują albo marnie wykadrowane fotki we mgle bo paluchy zamazany obiektyw mają. To są gadzeciarze.
Kupuję dobrej klasy osprzęt bo jest precyzyjny i trwały. Zaczynam od Shimano XT. I to jest problem dla ludzi którzy nie pojmują czyjejś pasji.
2019-07-11 16:50
Łańcuch po 15 zł?
2019-07-11 19:58
2019-07-12 15:08
W Decatlonie za ok 26 zl kupisz
2019-07-11 20:42
chyba na szyje
2019-07-12 15:08
Sa po 15-20 zl nawet Shimano
2019-07-11 15:28
Wow. A pensje jakie wtedy były i koszt paliwa oraz prądu dla firm??!
2019-07-12 09:48
Ceny od tamtego czasu wzrosły średnio o 20%, a nie o 50%.
2019-07-11 22:40
Płacisz za team Maji Włoszczowskiej, ktoś musi to utrzymać
2019-07-11 12:53
i trekkingowymi i nawet na slickach mało jest miejsc gdzie nie da sie normalnie pojechać (no chyba że błotnista scieżka w lesie po ulewie ...) Pomijam techniczno-marketingowe banialuki typu 24 biegi z których używamy w praktyce 6 czy niepotrzebny amortyzator skutecznie podnoszacy wage roweru o 2 kg...
2019-07-11 13:07
No ale gdzie w artykule jest napisane, że chodzi o kupowanie mtb do miasta?
Jakoś na DDR nie widać twojego problemu - większość rowerów, nawet nie licząc mevo nie jest mtb.
2019-07-11 13:13
2019-07-11 13:44
2019-07-11 14:24
ale nie da się jednak nie zauważyć faktu, że Trójmiasto położone jest na wzgórzach morenowych.
2019-07-11 15:05
Widać, że nigdy w trójmiejskich lasach nie byłeś.
2019-07-11 20:01
Geometria, mocna konstrukcja, szerokie opony i kombinacja przełożeń to wszystko daje bardzo uniwersalny sprzęt. Trekkingiem czy miejskim przejedziesz cały TPK ale niestety wszędzie nie poszalejesz. Ot i tyle. Nikt nikogo nie zmusza do MTB
2019-07-11 13:15
95% rowerów w polsce to są mtb lub coś co przypomina mtb.
dziwne to trochę bo wszędzie po mieście jeździ się rowerami miejskimi.
widocznie jaka infrastruktura miejska takie rowery miejskie hahah
2019-07-11 13:13
MTB to minimum na nasze "ścieżki. Ja bym zalecał jednak Fatbike'a ;)
2019-07-11 18:28
Cross
2019-07-11 13:34
Ja absolutnie nie zrezygnowałbym z przedniego amortyzatora, nawet za cenę redukcji masy roweru.
Bruk, rozmaite nierówności, krawężniki - dla amortyzatora to nie jest problem.
Jeździłem kiedyś bez tego wynalazku, ale nie mam zamiaru do tego wracać, to jak cofnąć się o 200 lat w rozwoju cywilizacyjnym.
2019-07-11 14:26
kiedyś uratował mi życie.
2019-07-11 20:03
Dobry widelec który faktycznie pracuje właśnie kosztuje tyle...
2019-07-14 15:55
2019-07-21 11:59
A co do linearnej charakterystyki to się zgadza
2019-07-11 14:23
Nadaje się i do jeżdżenia na wycieczki po trudnym terenie jaki i do miejskiej jazdy do sklepu po bułki. I do miasta i na wieś. I na szosę i do lasu. I na płasko i na wzgórzach. Poza tym jest dostępnych więcej tanich
Nadaje się i do jeżdżenia na wycieczki po trudnym terenie jaki i do miejskiej jazdy do sklepu po bułki. I do miasta i na wieś. I na szosę i do lasu. I na płasko i na wzgórzach. Poza tym jest dostępnych więcej tanich modeli. Dlatego jest popularny. Oczywiście, że na szosie nie ma porównania do kolarzówki, na wyprawę lepszy jest trekking, a w mieście równie dobrze jak nie lepiej sprawdzi się stara Ukraina. Z tym, że mówię: ludzie wolą mieć 1 rower do wszystkie, niż 2 na odpowiednie okazje.
2019-07-11 20:04
2019-07-12 06:21
A ja tam wolę przynajmniej 2 na odpowiednie okazje.
Jeden droższy na zabawy w lesie i wycieczki za miasto, drugi do jazdy po mieście.
MTB w miarę lekki, w którego mogę wpakować dowolną ilość kasy, bo nie
A ja tam wolę przynajmniej 2 na odpowiednie okazje.
Jeden droższy na zabawy w lesie i wycieczki za miasto, drugi do jazdy po mieście.
MTB w miarę lekki, w którego mogę wpakować dowolną ilość kasy, bo nie muszę zostawiać pod sklepem czy pracą.
Mieszczuch na bazie crossa z pełnymi błotnikami, bagażnikiem, oświetleniem na dynamo w piaście, biegami w piaście, zero szybkozamykaczy, ciężki ale ma to co w mieście się przydaje, do tego staram się maksymalizować odporność na każdą pogodę (brakuje mi jeszcze pełnej osłony na łańcuch).
2019-07-12 09:54
Ale ludzie w tym kraju mają przeciętnie 15m2 na głowę do dyspozycji, więc raczej starają się nie obrastać w rowery.
2019-07-11 20:18
2019-07-12 15:41
Bo chodniki rowerowe sa budowane tak, ze warto miec MTB
2019-07-11 12:55
Kross to jest jednak firma
2019-07-11 21:19
Razem będzie 80.
2019-07-11 13:07
Opisy jak z reklam MM - laptop 15,6", procesor Intel. A tu? Osprzęt Shimano, skok 80mm? To nie mówi nic o klasie osprzętu, to są materiały reklamowe, które maja ludzi ogłupić, a skoro tak to znaczy, że te rowery nie mają wiele do zaoferowania w stosunku do swojej ceny.
2019-07-16 22:27
Altus czy Alivio, jedno i drugie na al. Będzie chciał kupić to pójdzie do sklepu i mu opowiedzą co i jak. A niezielonemu nie trzeba tak roztłumaczać, bo i tak wie czego potrzebuje i pewnie i tak celuje w inny budżet
2019-07-11 13:10
Sztywnego z węższymi oponami nie ma co kupować. Nie nada się.
Utwardzona Infrastruktura miejska to mit.
Szosówką bardziej komfortowo się po lesie jeździ niż po mieście
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.