Opinie (102) 2 zablokowane

Wszystkie opinie

  • Xtr (2)

    Jak mówił mój kolega :
    "Nie XTR-y napędzają rowery."
    :)))

    • 21 0

    • jak się nie ma kasy

      trza jeść mniej kiełbasy

      • 14 0

    • Nie wygresz race-a bez Dura-Ace-a

      Nie wygrasz rejsa bez duraejsa ;)

      • 2 0

  • (1)

    Mój poprzedni rower i jednocześnie pierwszy kupiony za własne pieniądze, ujeżdżałam przez 17 lat i wciąż był w pełni sprawny. Wymieniłam na nowy, bo chciałam coś lżejszego i lepiej dopasowanego do mojego wzrostu.

    • 3 0

    • na rowerze zkomuni poka poka

      • 2 0

  • szmelc

    • 7 5

  • a ja kupiłem diamondbacka heist 2.0 za 2000zl

    • 3 7

  • "Kross Hexagon 2.0. Cena katalogowa: 1399 złotych." (17)

    Ciekawostka, w 2007 roku jak kupowałem to z przesyłką płaciłem 800 zł, katalogowa wynosiła pewnie koło 900 zł. Ciekawe co się zmieniło przez te wszystkie lata, że podnieśli cenę o 50%

    • 4 9

    • Inflacja

      • 3 2

    • inflacja

      • 2 1

    • Najprawdopodobniej zmowa cenowa. (11)

      Około 10 lat temu ceny rowerów i osprzętu drastycznie uległy zmianie, oczywiście zmianie w górę. Jak płaciłem za łańcuch ~10 zł teraz płacę ~15 zł, tak dla porównania.

      • 4 6

      • (5)

        łańcuch kosztuje 120zl

        • 4 2

        • tak, a rower do tego łańcucha kosztuje 20000 zł (4)

          no chyba że to łańcuch do jakiejś przekładni w czołgu.
          I waży pewnie 5 gramów mniej niż ten za 100 zł ??
          Ech, gadżeciarze......
          Za 120 zł to jest nowy komplet opon+ dętki i ....łańcuch

          • 7 7

          • (2)

            zwykly 10 rzedowy shimano 105, blaznie. Do roweru za 4000zl.

            • 7 7

            • "blaznie" ?

              To twój typ roweru, łańcucha czy twoja ksywa ?

              • 9 6

            • Bzdury piep**ysz ma rynku lub alkegro za 20 zl kuposz lancuch

              • 0 0

          • Dlaczego gadzeciarze?

            Ludzie kupują auta za setki tysięcy i nie umieją parkować a ich ajfony tylko połączenia realizują albo marnie wykadrowane fotki we mgle bo paluchy zamazany obiektyw mają. To są gadzeciarze.

            Kupuję dobrej klasy osprzęt bo jest precyzyjny i trwały. Zaczynam od Shimano XT. I to jest problem dla ludzi którzy nie pojmują czyjejś pasji.

            • 4 3

      • (4)

        Łańcuch po 15 zł?

        • 3 0

        • Są takie, czarny gruby jednorzędowy (1)

          • 0 1

          • W Decatlonie za ok 26 zl kupisz

            • 0 0

        • chyba na szyje

          • 0 0

        • Sa po 15-20 zl nawet Shimano

          • 0 0

    • (1)

      Wow. A pensje jakie wtedy były i koszt paliwa oraz prądu dla firm??!

      • 2 1

      • Rozumiem, że te wyższe koszty dotyczą tylko branży rowerowej?

        Ceny od tamtego czasu wzrosły średnio o 20%, a nie o 50%.

        • 0 0

    • Płacisz za team Maji Włoszczowskiej, ktoś musi to utrzymać

      • 3 0

  • Jaki jest sens roweru górskiego w mieście? Pytam serio, bo od 40 kilku lat jezdze rowerami miejskimi (20)

    i trekkingowymi i nawet na slickach mało jest miejsc gdzie nie da sie normalnie pojechać (no chyba że błotnista scieżka w lesie po ulewie ...) Pomijam techniczno-marketingowe banialuki typu 24 biegi z których używamy w praktyce 6 czy niepotrzebny amortyzator skutecznie podnoszacy wage roweru o 2 kg...

    • 25 18

    • (6)

      No ale gdzie w artykule jest napisane, że chodzi o kupowanie mtb do miasta?

      Jakoś na DDR nie widać twojego problemu - większość rowerów, nawet nie licząc mevo nie jest mtb.

      • 10 1

      • "lasy, łąki i polne ścieżki okolic Trójmiasta " - na prawdę tam potrzeba górala? (4)

        • 3 8

        • to w okolicach trójmiasta są tylko płaskie tereny z łąkami?

          • 11 1

        • można się obyć,

          ale nie da się jednak nie zauważyć faktu, że Trójmiasto położone jest na wzgórzach morenowych.

          • 13 0

        • Widać, że nigdy w trójmiejskich lasach nie byłeś.

          • 13 1

        • Ale góral to nie jest strikte rower w góry

          Geometria, mocna konstrukcja, szerokie opony i kombinacja przełożeń to wszystko daje bardzo uniwersalny sprzęt. Trekkingiem czy miejskim przejedziesz cały TPK ale niestety wszędzie nie poszalejesz. Ot i tyle. Nikt nikogo nie zmusza do MTB

          • 12 0

      • 95% rowerów w polsce to są mtb lub coś co przypomina mtb.
        dziwne to trochę bo wszędzie po mieście jeździ się rowerami miejskimi.
        widocznie jaka infrastruktura miejska takie rowery miejskie hahah

        • 4 3

    • Jeżeli chodzi o polskie miasta to innego typu roweru nie ma sensu kupować. (1)

      MTB to minimum na nasze "ścieżki. Ja bym zalecał jednak Fatbike'a ;)

      • 11 2

      • Cross

        • 4 1

    • Amortyzator niepomiernie polepsza komfort jazdy (4)

      Ja absolutnie nie zrezygnowałbym z przedniego amortyzatora, nawet za cenę redukcji masy roweru.
      Bruk, rozmaite nierówności, krawężniki - dla amortyzatora to nie jest problem.
      Jeździłem kiedyś bez tego wynalazku, ale nie mam zamiaru do tego wracać, to jak cofnąć się o 200 lat w rozwoju cywilizacyjnym.

      • 14 2

      • A ja bym wywalił, można się obyć, gdyby nie jedna rzecz:

        kiedyś uratował mi życie.

        • 1 5

      • Amatorki w rowerze za 2,5 tys to zbytek, zbędna masa (2)

        Dobry widelec który faktycznie pracuje właśnie kosztuje tyle...

        • 5 3

        • A wiesz że dobrze dobrana sprężyna pracuje lepiej niż powietrze i ma lepszą charakterystykę pracy (1)

          • 0 0

          • Tyle, że kloc. Na komorze powietrznej możesz kilogram zaoszczędzić

            A co do linearnej charakterystyki to się zgadza

            • 0 0

    • Rower MTB jest po prostu uniwersalny (3)

      Nadaje się i do jeżdżenia na wycieczki po trudnym terenie jaki i do miejskiej jazdy do sklepu po bułki. I do miasta i na wieś. I na szosę i do lasu. I na płasko i na wzgórzach. Poza tym jest dostępnych więcej tanich

      Nadaje się i do jeżdżenia na wycieczki po trudnym terenie jaki i do miejskiej jazdy do sklepu po bułki. I do miasta i na wieś. I na szosę i do lasu. I na płasko i na wzgórzach. Poza tym jest dostępnych więcej tanich modeli. Dlatego jest popularny. Oczywiście, że na szosie nie ma porównania do kolarzówki, na wyprawę lepszy jest trekking, a w mieście równie dobrze jak nie lepiej sprawdzi się stara Ukraina. Z tym, że mówię: ludzie wolą mieć 1 rower do wszystkie, niż 2 na odpowiednie okazje.

      • 18 2

      • Miodzio komentarz. Pifko dla Ciebie

        • 4 4

      • (1)

        A ja tam wolę przynajmniej 2 na odpowiednie okazje.
        Jeden droższy na zabawy w lesie i wycieczki za miasto, drugi do jazdy po mieście.
        MTB w miarę lekki, w którego mogę wpakować dowolną ilość kasy, bo nie

        A ja tam wolę przynajmniej 2 na odpowiednie okazje.
        Jeden droższy na zabawy w lesie i wycieczki za miasto, drugi do jazdy po mieście.
        MTB w miarę lekki, w którego mogę wpakować dowolną ilość kasy, bo nie muszę zostawiać pod sklepem czy pracą.
        Mieszczuch na bazie crossa z pełnymi błotnikami, bagażnikiem, oświetleniem na dynamo w piaście, biegami w piaście, zero szybkozamykaczy, ciężki ale ma to co w mieście się przydaje, do tego staram się maksymalizować odporność na każdą pogodę (brakuje mi jeszcze pełnej osłony na łańcuch).

        • 1 0

        • Ciesze się, że ci się powodzi.

          Ale ludzie w tym kraju mają przeciętnie 15m2 na głowę do dyspozycji, więc raczej starają się nie obrastać w rowery.

          • 1 0

    • Widać, że totalnie nie masz pojęcia o singlach w TPK. I całe szczęście bo jeszcze byś się zabił na tym trekingu.

      • 8 3

    • Bo chodniki rowerowe sa budowane tak, ze warto miec MTB

      • 1 0

  • Widelec o skoku 800m (1)

    Kross to jest jednak firma

    • 27 2

    • Niezły lowrider. Może każda sztyca ma 40mm?

      Razem będzie 80.

      • 0 0

  • Bezsensowne opisy - równie dobrze możecie zachwalać malowanie tych rowerów (1)

    Opisy jak z reklam MM - laptop 15,6", procesor Intel. A tu? Osprzęt Shimano, skok 80mm? To nie mówi nic o klasie osprzętu, to są materiały reklamowe, które maja ludzi ogłupić, a skoro tak to znaczy, że te rowery nie mają wiele do zaoferowania w stosunku do swojej ceny.

    • 37 1

    • Zielonemu w temacie i tak nic to nie powie

      Altus czy Alivio, jedno i drugie na al. Będzie chciał kupić to pójdzie do sklepu i mu opowiedzą co i jak. A niezielonemu nie trzeba tak roztłumaczać, bo i tak wie czego potrzebuje i pewnie i tak celuje w inny budżet

      • 0 0

  • MTB czyli rower miejski w standardzie polskim. :D

    Sztywnego z węższymi oponami nie ma co kupować. Nie nada się.
    Utwardzona Infrastruktura miejska to mit.
    Szosówką bardziej komfortowo się po lesie jeździ niż po mieście

    • 12 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.