2017-10-28 13:32
Zdarza sie.
Takie zycie.
To nawet nie wypadek tylko zdarzenie jakich miliony na swiecie.
Czego sensacje robisz?
2017-10-28 13:33
2017-10-28 14:40
Przypadki chodzą po ludziach.
Tylko dlaczego chcą tam wprowadzać zakaz wjazdu dla rowerzystów - gdzie tu logika.
Powinno się po prostu zakazać Kazachom jazdy rowerem na terenie całej RP i tyle.
2017-10-28 15:13
już dawno samochody powinno się przez przejścia przeprowadzać. Jest to najbardziej uzasadnione chyba!
2017-10-28 16:39
Zakaz już tam jest od lat!
2017-10-28 18:06
Bo dechy molo są śliskie i rower nie trzyma przyczepności?
2017-10-28 15:32
On do Szwecji chciał
2017-10-28 15:35
Ja bym Kazachowie naj...ł i rower do wody wrzucił.
A później oglosilbym ze jestem niepoczytalny
2017-10-28 15:56
2017-10-28 15:58
Jemu by nic nie zrobili, a ty byś dostał zawiasy lub psychiatryk plus musiałbyś mu odkupić rower. Gratuluje głupoty
2017-10-28 16:21
I zadzwonił po straż POzarna
2017-10-28 16:22
2017-10-28 20:09
rozumiuemn ze jak ty raz kogos nie zauwazysz i vprzypadkiem barkiem potracisz to zakladasz ze ktos moze do ciebie podbiec i cie na....c ?
niech zgadne prostaczek z kartuz?
2017-10-29 07:25
2017-10-29 14:02
2017-10-29 14:28
2017-10-28 15:36
Nie na koniu?
2017-10-29 07:31
2017-10-29 08:13
2017-10-29 14:27
2017-10-28 13:36
Ale Ty jesteś gł...pi
2017-10-28 13:36
byś śpiewał, gdyby to Twoja żona była i Twoje długo wyczekiwane dziecko.
2017-10-28 13:56
A czy na prawdę fakt posiadania żony czy tam dziecka tak bardzo zaburza umiejętność zdroworozsądkowego myślenia? Wtedy liczysz się tylko Ty, żona, dziecko i nic więcej? Bez znaczenia są wtedy okoliczności bo skoro jakieś
A czy na prawdę fakt posiadania żony czy tam dziecka tak bardzo zaburza umiejętność zdroworozsądkowego myślenia? Wtedy liczysz się tylko Ty, żona, dziecko i nic więcej? Bez znaczenia są wtedy okoliczności bo skoro jakieś zdarzenie dotknęło Ciebie bezpośrednio lub pośrednio to sprawca z miejsca jest winny i trzeba go ukamieniować? Ciemnota pełną gębą.
2017-10-28 14:07
Nie pajacu, to babka w ciąży jest winna tego, że pajac na rowerze na nią wpadł.
2017-10-28 14:12
Pajac to chyba ty jesteś. Oczywiście że rowerzysta jest winny, nie twierdzę inaczej. Ale przecież nie wpadł na nią specjalnie i nie jechał szybko, to zwykły nieszczęśliwy wypadek w którym na szczęście nikt nie ucierpiał.
Pajac to chyba ty jesteś. Oczywiście że rowerzysta jest winny, nie twierdzę inaczej. Ale przecież nie wpadł na nią specjalnie i nie jechał szybko, to zwykły nieszczęśliwy wypadek w którym na szczęście nikt nie ucierpiał. Mam na myśli to że u zdecydowanej części społeczeństwa zupełnie zanika umiejętność obiektywnego spojrzenia na sytuację gdy ta ich dotyczy. Wtedy liczy się tylko JA i w d*pie ze wszystkim innym, prawda?
2017-10-28 14:18
Może gdyby to ciebie spotkało i byś stracił dziecko to byś inaczej pisał? No chyba że byś powiedział ok. nie szkodzi to wypadek przecież!!!! Jesteś pełen znieczulicy dla pokrzywdzonych !!!!
2017-10-28 14:36
To co to jest innego jak nie wypadek? OK, próbą zabójstwa może być wyprzedzanie rowerzystów na gazetę czy nieustąpienie pieszemu na pasach gdy robi to inne auto czy jazda 100km/h w mieście, ale jazda rowerem po molo?
2017-10-28 18:08
To debilizm rowerzysty a noe tylko wypadek.
2017-10-29 22:39
w miejscu w którym jest to zakazne
2017-10-29 08:07
dziecko można stracić siedząc 9 miesięcy w domu. to był wypadek, nie szalał nie wygłupiał się-fakt nie pomyślał że to może nie końca dobry pomysł. ta kobieta miała ból nogi! nic się jej nie stało, nie została nawet na
dziecko można stracić siedząc 9 miesięcy w domu. to był wypadek, nie szalał nie wygłupiał się-fakt nie pomyślał że to może nie końca dobry pomysł. ta kobieta miała ból nogi! nic się jej nie stało, nie została nawet na krótkiej obserwacji w szpitalu. jak wam się dziecko na rowerze wywali to też taką aferę robicie? przecież mogło się uderzyć w głowę ... skąd was tyle nienawiść do ludzi innych narodowości. sami śmigacie do Egiptu, Chorwacji czy na Maltę i jak wy tam coś zrobicie to wtedy ich wina, że informacja tylko po angielsku a powinna być po polsku, że nikt nie mówił że do lasu czy w góry w klapkach nie za bardzo, że jakaś mapa i ogólna orientacja by się przydała żeby nie odpalać całego lasu. OGARNIJCIE SIĘ ON NIE ODPALIŁ BOMBY TYLKO PRZYPADKOWO I NIE GROŹNIE POTRĄCIŁ KOBIETĘ.
2017-10-29 14:40
2017-10-28 14:27
Co do prędkości, to chyba dwa różne filmy widzieliśmy. Bo ten wślizg w kobietę raczej nie jest wynikową wolnej jazdy. I nie, nikt nie ucierpiał, bo kobieta trafiła do szpitala. Daj Boże, żeby dziecku się nic nie stało, bo to jeszcze nie przesądzone. Więc przestań bronić swojego ziomka, zakładaj lycry i won!
2017-10-28 15:43
Nawet na tym filmie widać, że wolno nie jechał. Biorąc pod uwagę miejsce powinien jechać zdecydowanie woniej.
2017-10-28 16:51
to jest deptak a jazda rowerem po chodniku czy deptaku dla dorosłych jest zabroniona. Złamał przepisy świadomie więc powinien ponieść surowe konsekwencje. Na dodatek jazda w słuchawkach to też wykroczenie
2017-10-28 17:53
i pocałuj go w
2017-10-29 07:27
I tylko tam można jeździć.
2017-10-28 14:18
Dokładnie! W końcu ktoś normalny a nie sami "tatuśkowie" i "mamuśki" co to myślą, że wszystko im się należy i wogóle nic się nie liczy tylko oni, bo mają dziecko... No pożal się Boże... Zwykły wypadek jakich wile, nic sie wielkiego nie stało, ale nie - ukrzyżować rowerzyste bo się przewrócił, a babka była w ciąży!!! żal
2017-10-28 14:38
odstaw to co palisz, pijesz... bo mózg ci wypaliło
2017-10-28 14:38
do szkoły won!, niech cię pisać nauczą. To wtedy wróć i swoje debilizmy na światło dzienne wystawiaj.
2017-10-29 10:36
szczypiorku
2017-10-28 16:59
złamał ten zakaz świadomie, a jak jest się dorosłym to trzeba takie rzeczy wiedzieć i przewidywać że jazda w tłumie pieszych jest niebezpieczna i może komuś zrobić krzywdę. Nie tylko tatuśkom czy mamuśkom należy się
złamał ten zakaz świadomie, a jak jest się dorosłym to trzeba takie rzeczy wiedzieć i przewidywać że jazda w tłumie pieszych jest niebezpieczna i może komuś zrobić krzywdę. Nie tylko tatuśkom czy mamuśkom należy się bezpieczeństwo na deptaku, ale wszystkim, a rowerzyści mają dużo innych miejsc w których mogą popisywać się swoimi wyczynami, w miejscach do tego przeznaczonych. Za takie zachowanie powinny być surowe kary finansowe żeby świadomość rowerzystów wzrosła
2017-10-29 08:53
Zabroniona jest wyłącznie jazda chodnikiem obok którego jest jezdnia lub inny rodzaj infrastruktury przeznaczonej dla rowerów, a ruch rowerowy nie został na niej dopuszczony.
Ruch rowerowy na takich chodnikach
Zabroniona jest wyłącznie jazda chodnikiem obok którego jest jezdnia lub inny rodzaj infrastruktury przeznaczonej dla rowerów, a ruch rowerowy nie został na niej dopuszczony.
Ruch rowerowy na takich chodnikach jest dopuszczony ze względu na panujące warunki atmosferyczne.
Tutaj nie mamy do czynienia z chodnikiem, deptakiem itd., a z budowlą hydrotechniczną.
2017-10-30 10:26
Nie wprowadzaj ludzi w błąd - to nie są jedyne warunki... Może podaj wszystkie.
2017-10-29 23:09
rzadko jestem rowerzystą ale bywam. Debil będzie debilem, nie ważne czy pieszy, rowerzysta czy kierowca
2017-11-05 16:45
2017-10-29 07:29
Miałes kiedyś psa?
Czy tylko kleszcza?
2017-10-29 10:09
Moim skromnym zdaniem powinien zostać tam ukamienowany. Tak jest po molo nie można się poruszać rowerem czyli zrobił to umyślnie.
2017-10-28 15:25
2017-10-28 16:08
A samochodem to dopiero odbiera
2017-10-28 16:21
A jeździ ktoś samochodem po molo?
2017-10-28 17:06
2017-10-28 17:19
2017-10-29 07:30
2017-10-29 10:43
2017-10-29 14:31
2017-10-28 19:28
Normalnie tęczowy koderasta
2017-10-29 09:24
Wszędzie widzieć koderastów, nawet wśród kazachów. Pewnie siedzisz zamkniety w szafie żeby przypadkiem żadnego nie spotkać, smutne.
2017-10-28 14:03
tam jest miejsce mojej żony
2017-10-29 10:44
2017-10-28 16:53
Że wiesz ze długo wyczekiwane
2017-10-28 18:11
Każde dziecko jest wyczekiwane, a ostatnio niestety wiele kobiet ma problemy z zajściem w ciążę. Jak czytam na tym portalu komentarze "rowerzystów", to nie wiem czy to trole czy naprawdę tak nisko upadliśmy.
2017-10-29 08:57
zabijających rowerzystki w ciąży, ojców ich dzieci i owe dzieci na rowerach.
Zryty berecie!
2017-10-28 13:38
... debilem !!!
2017-10-28 13:40
Po co takie artkuły tutaj umieszczać? Żeby znowu napędzać nagonkę na rowerzystów i rozpętywać internetową g*wnoburzę? Wypadek jak wypadek, zdarza się, widać że jechał raczej powoli - rzeczywiście musiało być ślisko.
Po co takie artkuły tutaj umieszczać? Żeby znowu napędzać nagonkę na rowerzystów i rozpętywać internetową g*wnoburzę? Wypadek jak wypadek, zdarza się, widać że jechał raczej powoli - rzeczywiście musiało być ślisko. Dobrze że Pani nic się nie stało, a i sam rowerzysta o mało nie ucierpiał, od przygrzmocenia bańką w podest molo brakowało chyba z 5 cm, a kasku na głowie brak :)
2017-10-28 13:48
ale jak samochód stuknie rower to wielkie halo, przepraszam bardzo a czy ten tępy rowerzysta był ślepy?
2017-10-28 13:52
Raczej nie był ślepy, przecież chciał tę parę ominąć.
2017-10-28 14:05
ale za to zakazu wjazdu nie zauważył
2017-10-28 14:19
A ty byś zauważył zakaz którego NIE MA? Raczej nie, tym bardziej że artykułu ze zrozumieniem przeczytać też nie potrafisz.
2017-10-28 14:40
bo przepisów się nie zna. Ja wiem, że samochodem do lasu wjechać nie mogę chociaż w wielu miejscach nie ma zakazów. Da się?, da... ale to trzeba mózgu używać i od czasu do czasu wpoić co ważniejsze zasady do pamięci długotrwałej...
2017-10-29 00:35
ech, wrzucił bym tu ze srylion foć fur w lesie
ale się nie da
i cały ten syf w krzakach, przywieziony furami,
ech ty żałosny hipokryto,
polacko bez grzechu, bez winy, bez błędu,
śliskie obrzydlistwo
2017-10-29 09:05
bo sam znak, to za mało
2017-10-29 09:27
sam widziałem połamane przez nich szlabany w lesie
2017-10-28 14:19
Bo go nie ma, deklu.
2017-10-28 14:32
jest w przepisach..
2017-10-28 14:59
Podaj który przepis.
2017-10-28 15:08
Ten na zupę
2017-10-28 15:16
z dziecka
2017-10-28 15:29
że jest zakaz jeżdżenia po molo? pierwsze słysze
2017-10-28 23:35
Piękny downhill między grobami można zrobić na Srebrzysku. Jest jeszcze coś takiego dobre maniery.
2017-10-28 22:11
Nie zes*aj się
2017-10-28 13:49
Tego rowerzysty nie powinno tam być gdyby go nie było nie doszło by do zdarzenia.
2017-10-28 13:53
Jak jedziesz samochodem to też przestrzegasz znaków których nie ma?
2017-10-28 14:29
2017-10-28 15:20
a co ma piernik do wiatraka? Rowerzysta popełnił błąd. Nie jestem skłonny twierdzić, że powinien tam być zakaz, bo to bzdura. Tak samo rowerzysta może się poślizgnąć na granitowym chodniku przed jakąś witryną, a podczas deszczu jest uprawniony do jazdy chodnikiem.
2017-10-28 19:25
Brak znajomości prawa nie zwalnia z jego przestrzegania.
2017-10-29 09:10
więc co tam wymyślasz "prawniku"? Napisz jeszcze, że molo i każdy pomost jest deptakiem.
2017-10-29 01:08
Bo tak się zastanawiam.....
W sumie w Gdyni przed kontrapasami, też nie ma zakazu - ktoś mógłby wjechać samochodem i powiedzieć "jakim cudem miałem wiedzieć".
2017-10-29 09:13
Rower może się z zasady poruszać wszędzie, poza obszarami objętymi zakazem.
2017-11-05 16:47
to chyba są specjalne, obcisłogatkowe zasady, odczytywane na głos w hipsterskich restauracjach podczas degustacji steku z jarmużu
2017-10-28 16:00
Szaleńczy rajd kierowcy na "Monciaku". Jego tez nie powinno być, a był.
2017-10-28 17:20
Co to molo robi z psychiką o_O
2017-10-28 14:36
Powinien tak przytulić łbem by nie wstał to by go nauczyło może!?
2017-10-28 17:56
masz okazję popisać o swoich chorych wyobrażeniach w temacie sprawiedliwości
2017-10-29 12:02
2021-10-28 23:23
jechał za szybko i tak
2017-10-28 14:24
Koleś na rowerze się przewrócił. Babka w ciąży się przewróciła (w sumie to usiadła na tyłek). Co zrobić? ARTYKUŁ NAPISAĆ!! SENSACJA!! I teraz Janusze i Halinki się będą wypowiadać że kara śmierci dla rowerzysty, bo babka
Koleś na rowerze się przewrócił. Babka w ciąży się przewróciła (w sumie to usiadła na tyłek). Co zrobić? ARTYKUŁ NAPISAĆ!! SENSACJA!! I teraz Janusze i Halinki się będą wypowiadać że kara śmierci dla rowerzysty, bo babka jest w ciąży!!! Hurrr durrr !! Kilka genialnych tekstów typu"A co jeśli to by było Twoje dziecko?!" lub "A co jeśli to Ty byłbyś w ciąży?!"... Wiecie co...? Nic.
Darujcie sobie naprawde, na nikim to nie robi wrażenia...
2017-10-28 15:32
Podcięcie nóg, nagle przewrócenie się, gruchniecie na ziemię kobiety w ciąży ty nazywasz tak, że ona sobie usiadła? Ty gnojku niemyty, po takiej wedlug ciebie małej akcji wskutek nagłego upadku, stresu, może dojść do
Podcięcie nóg, nagle przewrócenie się, gruchniecie na ziemię kobiety w ciąży ty nazywasz tak, że ona sobie usiadła? Ty gnojku niemyty, po takiej wedlug ciebie małej akcji wskutek nagłego upadku, stresu, może dojść do szeregu czynników, najgorszy to przedwczesny poród, który na całe życie może odbijać się na rozwoju dziecka albo poronienie. Słyszałeś niedouku o ciążach zagrożonych, gdzie kobiety leżą w łóżkach, żeby utrzymać ciążę a jak już wyjdą, to tylko na taki wlasnie spokojny spacer jak np ten na molo? Jak śmiesz się wypowiadać. Zamilcz g*wniarzu jeden. Mam dosyć nonszalanckich rowerzystów, którzy mają w d*pie ludzi. Przejedź własną siostrę albo rozwal matkę rowerem, niech zrasta jej się noga pół roku, niech niema przez to potem zdrowia albo pracy.
2017-10-29 01:21
dżizas!!! weź się stuknij w dekiel. histeria jakaś. weź se tablę i się uspokój, bo ci żyłka pęknie.
2017-10-29 02:26
Co to jest dzizas?
2017-10-29 09:15
a co to "Asik"?
2017-10-28 15:37
Na takim jak ty na pewno nie robi wrażenia. Empatia i troska o młodą kobietę w ciąży to dla ciebie nic. W jakim my świecie żyjemy. Okropność!!!!
2017-10-28 15:49
Mało rozgarniętych nie brakuje. Śmieją się z Amerykanów, ze mają ostrzeżenia typu wet floor. W tym kraju można wszystko i nikt za nic nie odpowiada. Typ jechał zbyt szybko jak na warunki. Dobrze, ze tak się skończyło
2017-10-28 21:23
nie pisz, złap się za pióro...
2017-10-28 14:48
To z pewnością ja miał bym większe problemy z prawem. Ale twój wygląd bardzo by się zmienił...
2017-10-28 17:08
Czasem można się pomylić mistrzu
2017-10-29 09:17
jest naprawdę ostry i wierzga
2017-10-28 20:11
jak by byl wiekszy to bym go kosa rąb...l
ciekawe fred czy kiedys sie spotkamy
tylko ze wtedy to mi pewnie przywala nieumyslne spowodowanie smierci tobie nic nie zrobia a zona by dostala zasilek pogrzebowy
2017-10-29 09:19
słusznie, agresywnych należy eliminować
2017-10-29 09:28
Ciebie deklu powinni profilaktycznie z Trynkiewiczem zamknąć, bo chodzenie z nożem po ulicy nie jest normalne.
2017-10-29 10:34
Jak są takie debile co od razu chcą linczować łudzi to też bym nosił jakaś broń do obrony siebie i żony.
Może jeetem jakiś amoralnym nie męskim facetem, ale zamiast klepać po ryju takiego sprawcę wolał bym zatroszczyć się ciężarną żoną i w pierwszej kolejności zadbać o jej bezpieczeństwo poprzez ew. Wezwanie karetki
2017-10-29 12:04
I uciekł. Kosą możesz sobie między pośladami pogrzebać może coś do żarcia znajdziesz
2017-10-31 15:50
smiesza mnie takie placki, wiesz...a żone pewnie tez widziałeś tylko w tv...
2017-10-28 15:45
i zrobił klasykę - mini żużel. Bawiliśmy się tak za małolata na składakach wigry.
2017-10-28 15:59
Najważniejsze że nikomu nic się nie stało
2017-10-28 17:59
Robie bo to była kobieta w ciąży
2017-10-28 18:06
gamoniu molo to deptak dla pieszych a nie tor wyścigowy za takie coś powinny być surowe kary
2017-10-29 08:31
Jak on jechal z predkoscia poruszajacego sie pieszego
2017-10-28 21:21
nie wolno jeździć po molo , to wbij sobie do łba pustego!!!
2017-10-29 00:37
okazja , bo to ostatnie dni gdy się da wjechać rowerem na molo
nim zawieszą znak b9 zakazu
wykorzystajmy okazję masowo, póki jest!!
ewentualnie wyprobójmy zimowe opony z kolcami, bo ślisko
kudłatemu cwaniakowi na przekór
2017-10-28 22:01
zdarzenie do którego mogło by nie dojść, tylko jak by rowerzysta pomyślał. po pierwsze po molo jest zakaz jazdy rowerem, po drugie deski od deszczu są mokre i zarazem śliskie .
Rodziny z dziećmi, kobiety w ciąży,
zdarzenie do którego mogło by nie dojść, tylko jak by rowerzysta pomyślał. po pierwsze po molo jest zakaz jazdy rowerem, po drugie deski od deszczu są mokre i zarazem śliskie .
Rodziny z dziećmi, kobiety w ciąży, starsi specjalnie wybierają takie miejsca na spacer gdzie jest zakaz jazdy na rowerze (parki, molo) gdzie zamiast spacerowania i relaksowania się ,musieli by patrzeć czy ten rozpędzony rowerzysta wjedzie we mnie, a możne w moje dzieci które biegają wokół rodziców. Jeżdżę rowerem po 200km tygodniowo i nie jedno widziałem, ale ten gagatek jest w czołówce głupich wypadków.
2017-10-29 00:41
2017-10-29 01:50
Jak tobie coś się stanie powiemy tak samo
No cóż życie tak się czasem zdarza
2017-10-29 07:33
Gdyby potracil staruszkę to takiego artykułu nawet by nie bylo!!!!!!!!!!!!!!
2017-10-29 10:06
2017-10-29 10:54
W ciazy kobiete wywrocil a ten cwok sie jeszcze pyta.Na sto procent kolejny ped**arz w obcislych trans gaciach.Ano to ze to nie mialo prawa sie wydarzyc bo na molo jest zakaz pedalowania
2017-10-29 11:57
Że się zdarza
2017-10-29 17:18
A no z tego dur.niu ze po 1 potracil ciezarna po 2 na molo rowerem tylko jakis ob.rąbaniec jezdzi. Po 3 do lekcji gimbusie
2017-10-30 14:33
To TY jechałeś na tym rowerze ? Piszesz brednie matołku ,rowerzyści są traktowani jak święte krowy,ale nie są święci jedynie to drugie.
2017-10-28 13:33
2017-10-28 13:34
Taki zes przepisowy?
Wzorowy k uczen?
2017-10-28 15:28
Podczas deszczu wolno jeździć chodnikiem, jednak zawsze należy ustępować pieszym. Takie zdarzenie jakie mogło mieć miejsce wszędzie.
2017-10-28 15:52
pomoście. Teraz leszcze nie skaczą na główkę jak to było za PRLu. Kto skakał z pomostu nad jeziorem wie, że mokra deska jest zdradliwa :)
2017-10-28 19:07
przynajmniej uniknęłoby się takich sytuacji jak powyżej. I powinni zdemontować balustrady.
2017-10-28 22:07
no to napisałeś
2017-10-28 23:35
Albo idz piechotą bo stwarzasz zagrożenie dla siebie i pieszych
2017-10-28 13:35
patafianów pieszych,rowerzystów,kierowców nie brakuje.a ty do której grupy się zaliczasz?
2017-10-28 13:44
Ja do patafianów, a Ty?
2017-10-28 14:58
Ja tez
2017-10-29 00:23
patafiany wszystkich rodzajów komunikacji - łączcie się
w bólu za utraconym rozumem
2017-10-28 13:37
Cokolwiek się wydarzy zawsze mają rację, a przejazd przez przejście dla pieszych gdzie powinni rower przeprowadzić ,gdyż nie ma znaku pozwalającego przejechać, to dla nich fikcja..królowie ulic, chodników....Kiedy w końcu obowiązkowe OC dla rowerzystów!!!!???
2017-10-28 14:49
jasne a często obok przejścia dla pieszych biegnie ścieżka rowerowa i większość kierowców ma to gdzieś. Szczególnie starsze osoby. Dla ludzi powiedzmy 65 + powinny być co roku jakieś testy z wiedzy o przepisach bo
jasne a często obok przejścia dla pieszych biegnie ścieżka rowerowa i większość kierowców ma to gdzieś. Szczególnie starsze osoby. Dla ludzi powiedzmy 65 + powinny być co roku jakieś testy z wiedzy o przepisach bo kiepściutko z tym u nich . Jestem zarówno kierowcą, rowerzystą oraz pieszym. Na polskich drogach panuje hamstwo . Z podobnym spotkałem sie tylko w Rosji oraz państwach arabskich. A dla rowerzystów mających słuchawki w uszach to taki mandacik 1000 zł powinien być , bo to zagrożenie dla wszystkich.
2017-10-28 15:27
jeździłeś kiedyś na rowerze w słuchawkach? a stojąc jako pieszy na chodniku nigdy nie słyszałeś muzyki napi...cej z przejeżdżającego samochodu??
porównując obie sytuacje - jeśli wprowadzisz zakaz słuchawek dla rowerzystów - wprowadź zakaz montowania radia w samochodzie
2017-10-28 15:46
zauważ jedna że jest różnica między słuchawkami w uszach a muzyką dobiegającą z zewnątrz. Równie dobrze wprowadź zakaz rozmów w aucie a pasażerów jadących np autokarem naucz podróży w absolutnej ciszy
2017-10-28 15:55
dostał by nakaz zapłaty odszkodowania i zadośćuczynienia. Mówię tu o realnych wycenach typu 30 tysięcy za sztuczne zaplodnienie. Bo wiele osób musi mieć kosztowne kuracje aby miec dzieci. Jeżdżąc samochodem mam OC ...
2017-10-28 16:02
skoro dałby radę sam?
2017-10-28 16:03
2017-10-28 16:54
z OC może zostać wypłacone odszkodowanie czytanie ze zrozumieniem boli , a rowerzysta oczywiście nie ma OC bo mamy takie chore prawo, czyli musiała ta Pani się sądzić, a to trwa ,o to chodzi autorowi wypowiedzi.
2017-10-28 21:38
nawet jak by miał OC to też byś sie sądził... z ubezpieczycielami
2017-10-28 20:19
sr*tatata
2017-10-28 20:27
Więc co by było gdyby.... jest tu na miejscu. Jest nawet taki zawód aktuariusz. Jest też profilaktyka. Coś w stylu lepiej zapobiegać niż leczyć.
2017-10-29 12:33
..jak w rower wsadzisz sobie grajace radio,boomboxa lub glosnik bt to mimo ze to lekka wies ale prawnie jest ok to dozwolone tak jak glosna muza w aucie ale jak podczas jazdy wlozysz sluchawki /nie dotyczy to cichego
..jak w rower wsadzisz sobie grajace radio,boomboxa lub glosnik bt to mimo ze to lekka wies ale prawnie jest ok to dozwolone tak jak glosna muza w aucie ale jak podczas jazdy wlozysz sluchawki /nie dotyczy to cichego zestawu sluchawkowego do tel/to dostaniesz mandat i jadac rowerem i autem bo mozesz nie uslyszec np.klaksonu nadjezdzajacego nagle auta lub np syreny pojazdu uprzywilejowanego
2017-10-28 15:00
Popieram cię w całej twojej rozciągłości!
2017-10-29 04:07
2017-10-28 14:15
..życiem stwierdzam ze wielu rowerzystów to kompletni egoiści i po**by, kolejna sekta jak biegoświry, crossfitświry etc
2017-10-28 15:21
grupa upośledzonych malkontentów
2017-10-28 16:05
2017-10-28 16:09
gdy mają okazję pohejtować na rowerzystów, nie silą się na wyrozumiałość :)
2017-10-29 13:17
Nie ma drugiej takiej grupy społecznej jak kierowcy, szczególnie na wchodzie Europy. Samochód odbiera im rozum, agresja pojawia się momentalnie.
Dzięki rowerowi człowiek uwalnia się od tego wszystkiego i zyskuje się na czasie, zdrowiu i pieniądzach:))
2017-10-29 10:06
2017-10-29 13:14
Ano żadna, bo kierowcy to szczególnie uprzywilejowana grupa, której wszystko wolno i pod którą buduje się infrastrukturę miasta.
Jeden rowerzysta idiota potrąca kobietę i jaka reakcja - lawina mniej lub bardziej
Ano żadna, bo kierowcy to szczególnie uprzywilejowana grupa, której wszystko wolno i pod którą buduje się infrastrukturę miasta.
Jeden rowerzysta idiota potrąca kobietę i jaka reakcja - lawina mniej lub bardziej inteligentnych komentarzy. To pokazuje stan umysłu typowego Polaka, niewiele różniącego sę od stanu umysłu Rosjan. To kolejny dowód na to, jak dużo dzieli nas jeszcze od cywilizacji zachodu.
2017-10-28 13:33
Debil, debil, debil i jeszcze te słuchawki na oczy sobie załóż. Totalne ogłupienie zatacza co raz to szersze kręgi.
2017-10-28 13:51
natychmiast zakazać jazdy rowerem!
Ale to, że winnym jest zarządca molo, który nie ustawił odpowiednich znaków zakazu to zapomniałeś? Jeśli kobiecie została wyrządzona jakaś krzywda, to płacił będzie nie rowerzysta, tylko zarządca molo.
2017-10-28 13:58
Jak nie umie jeździć, to niech nie wsiada na rower.
2017-10-29 11:44
też powiesz że nie potrafią jeździć. Zrzędzisz, pewnie jesteś stary
2017-10-29 17:30
Molo to nie tor wyścigowy.
2017-10-28 14:05
oraz debil, który połamał ręce staruszkowi i miednicę jakiejś kobiecie. Faktycznie, pierwszy "poważniejszy" wypadek. Chyba w twoim mózgu, obcisłogatkowcu.
2017-10-28 14:09
...miał pecha uszkodzić matkę komendanta.
2017-10-28 14:11
A ile w tym czasie spowodowali wypadków kierujący autami? 33 tysiące rocznie? A rowerzyści? Więc porównując te liczby, to można powiedzieć, że "pierwszy".
2017-10-28 15:02
2017-10-28 17:05
2017-10-29 11:45
jaka by nie była zawsze przybiera taką retorykę
2017-10-28 14:11
2017-10-28 15:23
2017-10-28 17:08
nie trzeba osobnych zakazów bo jest ogólny zakaz jazdy rowerem po chodnikach i deptakach, a molo to jest deptak, wiec wystarczy mieć choć trochę mózgu żeby wiedzieć że jazda w tłumie pieszych, może być niebezpieczna
nie trzeba osobnych zakazów bo jest ogólny zakaz jazdy rowerem po chodnikach i deptakach, a molo to jest deptak, wiec wystarczy mieć choć trochę mózgu żeby wiedzieć że jazda w tłumie pieszych, może być niebezpieczna Widać jednak że niektórym rowerzystom brakuje wyobraźni i znajomości przepisów. Powinny byc wysokie kary finansowe za taką jazdę w tłumie przechodniów
2017-10-28 18:00
ciężarna mogła się normalnie sama poślizgnąć.
Trzeba wyśrutować!
2017-10-29 11:59
2017-10-28 14:33
2017-10-28 21:20
Powinni ludzie od razu skopać gada rowerowego...
2017-10-28 21:56
A słuchawy miały pewnie dodać pewności siebie albo zamaskować braki w dykcji xD
2017-10-29 15:52
Od kiedy stoi się na środku drogi w tym wypadku mola?
2017-10-28 13:34
"Spacerowicze apelują, by ustawić czytelny znak zakazujący jazdy rowerem po molo."
Szkoda, że piesi nie widzą znaków i spacerują po drogach dla rowerów.
Obie grupy siebie warte.
2017-10-28 13:37
Molo jest dla pieszych, choć ostatnio bywa przejmowane przez rowerzystów. Rowerzyści jeżdżący slalomem między pieszymi to obecnie standard.
2017-10-28 13:41
Drogi rowerowe nie są dla pieszych, a Ci spacerują tam non stop.
2017-10-28 13:54
W Polskim prawie nie istnieje coś takiego jak droga rowerowa lub ścieżka rowerowa w sąsiedztwie chodnika, na chodniku lub w ramach likwidacji ścieżki pieszej. Takie twory powinny być zlikwidowane w trybie natychmiastowym bo są naruszeniem przepisów o ruchu drogowym i piesi jak najbardziej mogą po nich spacerować.
2017-10-28 13:57
Ale są drogi dla rowerów (DDR) na które piesi nie mają wstępu.
2017-10-28 14:01
Tylko te wydzielone z pasa ulicy. Inaczej to jest twór nielegalny.
2017-10-28 14:24
jest wzorowa.... Istniej Droga rowerowa jak również WYDZIELONY pas dla rowerów oraz ciąg pieszo rowerowy na którym to w zależności od znaku pieszy ma pierwszeństwo, ale rower może też z takiego ciągu korzystać. Ale lepiej bzdety pisać
2017-10-28 14:24
Ma być oddzielona od jezdni lub innych dróg, a nie od chodnika. Nawet jeśli chodnik jest oznakowany jako "droga dla pieszych", to nadal jezdnia+ddr+chodnik tworzą jedną drogę, więc nie muszą być oddzielone od "innych
Ma być oddzielona od jezdni lub innych dróg, a nie od chodnika. Nawet jeśli chodnik jest oznakowany jako "droga dla pieszych", to nadal jezdnia+ddr+chodnik tworzą jedną drogę, więc nie muszą być oddzielone od "innych dróg". Takie są przepisy prawa o ruchu drogowym.
"droga dla rowerów jest oddzielona od innych dróg lub jezdni tej samej drogi konstrukcyjnie lub za pomocą urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego"
2017-10-29 09:31
że na "drogach rowerowych i pieszych" piesi mają pierwszeństwo. Niezdefiniowany prawem podział zrobiony w rozporządzeniu o znakach jest bez znaczenia, bo piesi zawsze mają pierwszeństwo. Stąd ryzyko jazdy rowerem nawet
że na "drogach rowerowych i pieszych" piesi mają pierwszeństwo. Niezdefiniowany prawem podział zrobiony w rozporządzeniu o znakach jest bez znaczenia, bo piesi zawsze mają pierwszeństwo. Stąd ryzyko jazdy rowerem nawet po równoległej z chodnikiem c13 z c16, zawsze może skutkować problemem prawnym, który zostanie w myśl PoRD rozstrzygnięty na korzyść pieszego. Żadna droga kombinowana c13 z c16 nie jest już drogą rowerową.
Dlatego cywilizowane kraje nie budują już takich bzdur, a wszędzie dopuszcza się się ruch rowerem, jednak z całkowitym pierwszeństwem osoby pieszej.
2017-10-28 15:31
W całym trójmieście może z 500 metrów by się znalazło. Reszta to ciągi pieszo-rowerowe (czyli nasze krajowe buble )
2017-10-28 15:28
Ale wam wolno jest jechać ulicą i tworzyć korki mając obok ścieżkę rowerową tak? Kwestia czasu jak się za was wezmą,bo wam rowerzystom już kompletnie odje.ało na punkcie swoich roszczeń nie licząc się z nikim.
2017-10-28 15:32
korki nie tworzą rowerzyści tylko nadmiar kierowców.
2017-10-28 19:36
wszystkich rowerzystów do jednego wora.
I nie pisz pierdół z tymi korkami powodowanymi przez nich. Z tego wynikać może iż jesteś kiepskim kierowcą nie potrafiącym ich wyprzedzać.
2017-10-29 01:03
2017-10-28 17:32
to samochody moga jezdzic sciezkami rowerowymi bo rowezysci jezdza po ulicach dla samochodow!
2017-10-28 13:54
2017-10-28 15:29
To słabo znasz przepisy.
2017-10-28 17:25
2017-10-28 17:23
PRZEPISY
2017-10-28 18:07
się rower poruszać, ale tylko w ściśle określonych warunkach. Co nie zmienia faktu że pieszy w takim przypadku ma ZAWSZE PIERWSZEŃSTWO
2017-10-28 17:33
2017-10-28 13:55
A skąd wiesz, że molo jest dla pieszych? Jest tam znak "droga dla pieszych"? No chyba nie ma, więc to nie jest oczywiste, że rowerem tam wjeżdżać nie można.
2017-10-28 14:06
rozumiem, że jutro wypróbujesz w praktyce.
2017-10-28 15:02
Ale kościół nie jest drogą. Ciężko to zrozumieć, nie? Przepisy są takie, że jak na DRODZE nie ma znaku oznaczającego wstęp tylko dla określonych uczestników ruchu, lub nie ma zakazu, to znaczy, że jest dostępny dla każdego.
2017-10-28 17:05
2017-10-28 18:42
Oczywiście, że jest drogą, tyle że niepubliczną. Ja wiem, że ciężko niektórym zrozumieć, że jak nie ma wylanego asfaltu, to już nie droga, ale jednak.
2017-10-28 17:20
więc zakaz jazdy dla towerów tam obowiązuje jak na każdym chodniku Przecież na chodnikach nie masz znaków zakazu jazdy, a jednak taki zakaz obowiązuje ( z wyjątkiem dzieci) i jakoś wszyscy o tym wiedzą, więc nie
więc zakaz jazdy dla towerów tam obowiązuje jak na każdym chodniku Przecież na chodnikach nie masz znaków zakazu jazdy, a jednak taki zakaz obowiązuje ( z wyjątkiem dzieci) i jakoś wszyscy o tym wiedzą, więc nie wymądrzaj się i nie udawaj głupiego. Bo wystarczy mieć choć trochę wyobraźni żeby przewidzieć że jazda w tłumie przechodniów może być niebezpieczna i prowadzić do takich niebezpiecznych sytuacji.
2017-10-28 18:05
tak jak nie jest deptakiem żadna konstrukcja hydrotechniczna.
2017-10-28 15:03
już można podjechać
2017-10-28 15:30
Chodniki też są dla pieszych a rowerzyści mają NAKAZ z nich korzystać. Także wiesz
2017-10-28 13:38
zgadza się.
niech sobie pospacerują po ulicy
2017-10-28 13:51
2017-10-28 17:27
ale jak widać niektórym tego brakuje
2017-10-28 13:54
Kiedy trafiam na podobne artykuły na tym portalu, zauważam jedno, wojny w komentarzach : Kierowcy vs piesi, kierowcy vs rowerzyści - piesi vs kierowcy, piesi vs rowerzyści - rowerzyści vs piesi, rowerzyści vs kierowcy,
Kiedy trafiam na podobne artykuły na tym portalu, zauważam jedno, wojny w komentarzach : Kierowcy vs piesi, kierowcy vs rowerzyści - piesi vs kierowcy, piesi vs rowerzyści - rowerzyści vs piesi, rowerzyści vs kierowcy, rowerzyści vs rikszarze, rowerzyści vs rolkarze/deskorolkarze, rowerzyści vs inni rowerzyści!, rowerzyści vs psy na smyczy i bez, rowerzyści vs matki z wózkiem na ddr, rowerzyści vs...
Jesteście najbardziej zadufaną w sobie grupą spoleczną korzystającą z infrastruktury drogowej, najbardziej roszczeniowi i wymagający poklasku gamonie, którzy nawet nie znają przepisów ruchu drogowego, wymagający pierwszeństwa zawsze, wszedzie i nad każdym (z innymi rowerzystami włącznie).
A kara dla gościa z artykułu to chyba jakiś żart? Nagana lub grzywna?!? To może niech policja zacznie "tak przykładnie" karać wszystkich uczestników ruchu, z kierowcami TIR włącznie?
2017-10-28 14:15
ziom, serio nie widzisz różnicy między tirem a rowerem xd
2017-10-28 14:25
2017-10-28 15:48
widze czerpiesz z internetu, czy moze 5 lat jezdzisz na rowerze i wszystkich rowerzystow jakich spotykasz to ludzie tacy jak ich opisujesz? a może robisz badania statystyczne w tej materii? dobrze, że kierowcy i piesi są idealnymi aniołami..
2017-10-28 19:37
2017-10-28 20:06
Już się znalazło kilku malkontentów w obcisłych lycrach... Polecam pasek od kasku poluźnić, bo wam puste łby uciska.
2017-10-29 08:14
2017-10-31 16:12
Napisał sebuś, własciciel 20letniego golfa po cziptjuningu
2017-10-28 14:17
Piesi spacerują po ścieżkach rowerowych bo wykonano je kosztem chodników... Won ze ścieżkami rowerowymi na ulice!
2017-10-28 14:49
Won z pieszymi ze ścieżek rowerowych!A jak wejdziesz na ulicy gdy wyłączą go z ruchu dla pieszych bo będzie np.wymiana płyt to nie waż się wejść nawet na kawałek ulicy bo zrobię ci foto i wyślę gdzie trzeba!!!!
2017-10-28 14:50
Nie lubię takich tematów bo łapię nerwa,miałem pisać o naprawie chodnika i wyłączenia go z ruchu
2017-10-28 15:29
2017-10-29 00:42
2017-10-29 10:21
Napewno bolesny upadek kobiety. Gdybym była na miejscu męża to bym..... temu na rowerze. Kiedys w koleżanke wjechało dziecko, pół roku na wózku siedziała ze złamaną nogą. Ja jestem nauczona że nawet na przejściu schodze z roweru i przechodze, a nie to co teraz sie dzieje ze pedem wjazd na pasy.
2017-10-29 14:20
Niech rozrabia w rosji
2017-11-03 15:43
Nie ważne czy rower czy inny pojazd, osiąga większą prędkość na drodze od pieszego i zawsze, ale to ZAWSZE musi zachować większą ostrożność, nawet jeżeli porusza się na "swoim" pasie ruchu.
2020-02-21 17:48
Oni chodzą po drodze dla mnie, ja będę jeździł po drogach dla nich. No d**il.
Jak ciężarówka wjedzie na drogę dla rowerów to potem też przejedziesz sie obwodnicą?
2017-10-28 13:34
Deportacja do Kazachstanu i kara 5000 PLN
2017-10-28 13:38
Zdecydowanie nie miał opon na mokrą nawierzchnie tylko opony typu slick :D
2017-10-28 13:40
i +500
2017-10-28 14:00
Deportacja za spowodowanie wypadku rowerowego? Moze jeszcze kara smierci i zemsta na rodzinie?!
2017-10-28 14:02
2017-10-28 14:37
Oj ty ty robaczku
2017-10-29 09:44
jedyne co widzą, to obcisłe majtki i od razu grzebią sobie w luźnych eco-sztruksach
2017-10-28 14:57
prawdopodobnie był prawosłąwny , uzupełnij sobie wiedzę nieuku , Kazachstan to nie tylko muzułmanie ćwoku
2017-10-28 15:38
prawosławny czy szmatogłowy jeden pies, deportacja i zabór mienia o ile coś ten gołod.upiec posiadał i dożywotni zakaz wjazdu na terytorium RP dla niego i rodziny, zwierzęcy kraj kazachstan
2017-10-28 16:50
a spróbuj kierunkowskazu nie użyć.
Deportacja na Madagaskar, i dożywotni zakaz wjazdu na Białoruś.
aaaa. i zabór mienia czyli skarbonki od mamy.
2017-10-28 17:12
2017-10-28 19:39
2017-10-28 14:52
A Ty bosy antku deportacja na Ukraine. Dlaczego bose antki chcą decydować o tym kto może mieszkać u nas w Księstwie Pomorskim
2017-10-28 17:55
Księstwo Pomorskie rządzone przed Gryfitów, istniejące w latach 1121 - 1637 leżało na zachód od jeziora żarnowieckiego. Lębork, Słupsk, Bytów, Kołobrzeg, Białogard, Szczecinek, Koszalin, Stargard, Gryfino, Szczecin,
Księstwo Pomorskie rządzone przed Gryfitów, istniejące w latach 1121 - 1637 leżało na zachód od jeziora żarnowieckiego. Lębork, Słupsk, Bytów, Kołobrzeg, Białogard, Szczecinek, Koszalin, Stargard, Gryfino, Szczecin, Wolgast, Greifswald, Stralsund, a nie żaden Sopot. Jako ciekawostka Księstwo Kaszubskie (Ducatus Cassubia / Herzogtum Kassuben) wchodzące w skład Księstwa Pomorskiego, obejmowało Szczecinek, Białogard, Koszalin i Kołobrzeg (sic!). I jeszcze jedno...
PS. Jest może rzeczą niepopularną podkreślanie tego, że Gryfici byli tak naprawdę książętami Rzeszy (Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego, 962-1806) i podlegali władzy cesarza, od Polski w zasadzie, oprócz stosunków i umów sąsiedzkich, niekiedy małżeństw, byli absolutnie niezależni. Nie istniało w nomenklaturze urzędowej takie coś jak Księstwo Pomorskie. Było to albo Ducatus Pomeraniae, ale raczej przede wszystkim jednak Herzogtum Pommern! (Herzogtum Pommern wchodziło w skład Świętego Cesarstwa Rzymskiego)
2017-10-29 09:46
2017-10-28 15:36
a moze np obowiazkowe darmowe szkolenia z Polskich przepisow ruchu drogowego w firmach zatrudniajacych obcokrajowcow? Wielu Ukraincow widuje jak ciemna noca chodza bez odblaskow srodkiem jezdni - bo to boczna droga prowadzaca do zakladu pracy (co tam, ze wylotowka na obwodnice) .... Polakow zreszta tez :(
2017-10-29 08:19
Naprawdę piszący to to bardzo rozumny człowiek,poczytaj sobie troche książek.Głupota rowerzysty to oczywistość ale tylko głupot.Opinia to śmieć ,idiotyzm,chamstwo
2017-10-29 09:13
To był repatryjant że Wschodu, pierwszy raz chciał zobaczyć morze, wystarczy mandat lub pouczenie
2017-10-29 12:06
A ty co q sedzia!? WTF
2017-10-28 13:34
Ważne OC miał?
2017-10-28 13:56
i będzie płacić odszkodowanie kobiecie za swoje zaniedbania.
2017-10-28 13:59
Czyli co? Jak nie ma znaku to można wjeżdżać w ludzi, bo zapłaci zarządca drogi?
2017-10-28 14:14
jak jedziesz samochodem drogą 40km/h, wjeżdżasz w dziurę i tracisz w efekcie panowanie nad autem, to nie odpowiadasz za spowodowanie wypadku, bo nie ponosisz WINY. A wszelkie koszty ponosi zarządca drogi, jeśli nie dopełnił swoich obowiązków.
2017-10-28 14:44
a dostosowanie prędkości do panujących warunków. Nie zapłacisz za szkody w zawieszeniu, jeżeli zostanie uszkodzone w twoim samochodzie... Ty jako pełnoprawny uczestnik ruchu na bieżąco oceniasz warunki i możliwość dalszego poruszania się bez stwarzania zagrożenia.
W tym przypadku wina leży tylko i wyłącznie po stronie rowerzysty.
2017-10-28 17:37
takich bzdur dawno nie czytałem, chyba że o polityce
takim jesteś zaślepiony jazdą na rowerze że oczywistych racji nie jesteś w stanie przyznać ! Nie ma takich sytuacji że można wjeżdżać w ludzi rowerem i nigdy
takich bzdur dawno nie czytałem, chyba że o polityce
takim jesteś zaślepiony jazdą na rowerze że oczywistych racji nie jesteś w stanie przyznać ! Nie ma takich sytuacji że można wjeżdżać w ludzi rowerem i nigdy nie będzie takiego przyzwolenia. Niezależnie czy będą jakieś znaki czy nie.
To tak jak byś napisał że można wjechać w tłum ludzi samochodem na placu np. na koncercie, bo nie było znaku zakazu
2017-10-28 18:45
Zdrowo rozsądkowo to ty się zastanów. Jakie wjeżdżać w ludzi? Gościu jedzie pomału rowerem i przez śliską nawierzchnię się przewrócił. Jego wina? A jakby tam ktoś pinezki rozrzucił i rowerzysta też by się wywrócił, to też jego wina?
2017-10-28 19:21
Oczywiście że jego wina, bo to jego obowiązkiem jest bezpieczne prowadzenie pojazdu. Jeżeli nie zapanował nad rowerem, to albo zabrakło umiejętności, albo wyobraźni.
2017-10-28 20:13
dokładnie, ale dla nich niepojęte jest to, że wsiadając za kierownicę. Nieważne jakiego pojazdu, bierzemy odpowiedzialność za szereg czynników składających się na naszą podróż. Aż normalnie można się pośmiać jak sobie
dokładnie, ale dla nich niepojęte jest to, że wsiadając za kierownicę. Nieważne jakiego pojazdu, bierzemy odpowiedzialność za szereg czynników składających się na naszą podróż. Aż normalnie można się pośmiać jak sobie wyobrażam niektóre drogi w Polsce i dopuszczalne limity prędkości, a wyobrażenie tego, że wylatuje z drogi bo była dziurawa, wlatuję w ludzi na poboczu, wychodzę i tłumacze się, że to wina zarządcy... no kurczę kabaret na kółkach... bo zarządca drogi batem zmusił mnie do wybrania tej drogi i tej prędkości... ludzie użyjcie czasem mózgów.
2017-10-28 13:58
Piesza pokryje straty ze swojego AC i będzie regres na OC rowerzysty.
2017-10-29 10:20
Ja posiadam OC w życiu prywatnym. Dzięki temu ubezpieczenie działa gdy jadę rowerem.
2017-10-29 17:36
To Ty wjechałeś w tę biedną kobietę? A pisali, że jakiś Kazach.
2017-10-28 13:35
2017-10-28 13:49
No i?, chodniki, deptaki nie są dla rowerów.
2017-10-28 16:10
No nie są ale polscy urzędnicy zamiast budować wydzielone drogi rowerowe dopuszczają ruch rowerowy na chodnikach (jak tanio). Mało tego, rowerzyści muszą po takim chodniku jechać. Takie smutne realia. Czego się nie robi dla kierowców. Piesi i rowerzyści niech się męczą
2017-10-28 18:24
Rowerzystom wiecznie źle.
2017-10-28 20:16
nie, rowerzyści powinni jechać ulicą a nie chodnikiem... A to że rowerzysta się boi to już nie jest problem pieszego. Rozumiem budowanie nowych dróg z ciągami pieszo rowerowymi, ale zwężanie obecnych dróg stwarza większe zagrożenie w ruchu, niż wymuszenie przestrzegania przepisów o ruchu drogowym przez rowerzystów.
2017-10-29 08:15
2017-10-29 09:52
rowerzyści mogą jeździć wszędzie. Nie mogą jeździć np. chodnikiem obok którego jest infrastruktura przeznaczona do jazdy właśnie, ale jezdnią podczas deszczu też nie muszą jechać i wyraźnie przepisy o tym mówią. Po co wypisujesz bzdury?
2017-10-28 14:14
Co mnie reszta obchodzi muszę wyjąć szminkę;-)
2017-10-28 14:15
Ona stała!!
2017-10-28 14:45
jeden pies co robiła. Jak ja idę chodnikiem a jakiś durny rowerzysta na mnie zadzwoni, to mam chęć mu łeb rozwalić o najbliższy asfalt, by pokazać gdzie jest miejsce dla rowerów.
2017-10-28 15:10
w normalnych krajach sygnał służy ostrzeganiu. Samochody widząc rowerzystę na jezdni często zatrąbią z daleka i nie po to, żeby straszyć, ale po to, żeby ostrzec, a przy okazji omijają bezpiecznie. Na jedni rowerzysta jest tak samo uprawniony i co, ma bulgotać jak ty, bo usłyszałeś dzwonek patolu?
2017-10-28 15:35
To się wyprowadź z Polski.
2017-10-28 18:08
patolu do Mongolii
2017-10-28 20:19
słuchaj skoro ja idę z żoną chodnikiem i jakiś pajac na mnie dzwoni bo nie może się obok przecisnąć, to niech sobie zsiądzie z rowerku i przejdzie się z nami. Dzwonić to sobie może na swoich znajomych. Nikt nie będzie na
słuchaj skoro ja idę z żoną chodnikiem i jakiś pajac na mnie dzwoni bo nie może się obok przecisnąć, to niech sobie zsiądzie z rowerku i przejdzie się z nami. Dzwonić to sobie może na swoich znajomych. Nikt nie będzie na mnie wymuszać ustąpienie drogi na chodniku, w tak bezczelny sposób, skoro ta droga nie jest dla niego przeznaczona. A to że w Indiach trąbią co chwilę na siebie to już nie mój problem, u nas w Polsce takiej tradycji nie ma, bo jak zauważyłeś miasta są zelektryfikowane w 100%.
2017-10-29 10:10
Tak samo chodnikiem w wielu sytuacjach może jechać rowerzysta.
Nie ma znaczenia czy rowerzysta, a może inny pieszy cię wyprzedza, czy mija lub omija. Masz jako pieszy pierwszeństwo, ale też nie masz prawa blokować
Tak samo chodnikiem w wielu sytuacjach może jechać rowerzysta.
Nie ma znaczenia czy rowerzysta, a może inny pieszy cię wyprzedza, czy mija lub omija. Masz jako pieszy pierwszeństwo, ale też nie masz prawa blokować i tarasować przejazdu, przejścia osobie idącej szybciej, bo to nie jest pierwszeństwo, a naruszenie prawa z twojej strony i dostępu do dobra wspólnego, jakim jest ów chodnik.
Tak samo nie wolno ci uniemożliwiać osobie idącej z naprzeciwka przejścia prawą stroną tego chodnika, bo ty idziesz i to nie twój problem i zajmujesz cały chodnik idąc szpalerem. Chodnik z zasady jest też dwukierunkowy.
2017-10-29 10:16
Na wszystkich chodnikach debilu jest zakaz poruszania się rowerzystów nie dotyczy dzieci a przede wszystkim pieszy ma pierwszeństwo i nie musi ustępować jakiemuś ped**arzowi
2017-10-29 11:33
jak po chodnikach nie będziesz śmigał,to nie będziesz musiał dzwonić.Poza tym rowerzystom przydałaby się jakaś szkoła kultury,bo i stekem wulgaryzmów ,bydle, potrafi obrzucić
2017-10-28 16:13
w takim razie proszę mi wytłumaczyć do czego służy dzwonek w rowerze ???
2017-10-28 17:14
nie do przepychania się chodnikiem, po którym już ktoś idzie.
2017-10-29 10:13
nie wymyślaj bzdur człowieku
2017-11-05 16:54
transgatku
2017-10-28 16:10
Nie stała, tylko wolno szła a on nagle podciął jej od tyłu nogi, babka wywaliła się z brzuchem na calego. Gruchnęła jak długa, nawet rękoma nie mogła się podeprzeć, bo wjechał z tyłu. Jeszcze coś ?
2017-10-28 17:14
No a gdyby to była Twoja matka?
2017-10-28 13:35
2017-10-28 13:49
Nie kuzwa , ale rowerem w taka pogodę to ok. Debilny ten twój komentarz
2017-10-28 19:09
2017-10-28 13:55
Ciąża to wg ciebie choroba lub niepełnosprawność?
2017-10-28 14:00
Tymczasowa niepełnosprawność.
2017-10-28 14:14
2017-10-28 15:55
Każdy jest w jakimś zakresie niepełnosprawny. Ja np. nie przebiegnę 100m poniżej 15s, a kiedyś przebiegałem, więc pełnosprawny nie jestem. Kobieta w ciąży też nie jest w pełni sprawna.
2017-10-28 14:30
Oczywiście że tymczasowa niepełnosprawność. Nie jest sprawna tak, jak jest na co dzień. Może dźwigać? Nie. Może pić alkohol? Nie? Z obowiązku zapinania pasów jest zwolniona? Jest. Więc chyba nie jest w pełni sprawna?
2017-10-28 15:00
Słabiutkie również te pozostałe przykłady.
2017-10-28 15:09
tylko później utożsamiono słowo niepełnosprawny z pewnym typem osób. Ale obiektywnie niepełnosprawny, czyli "nie w pełni sprawny". Jak masz problemy z nerkami i nie możesz pić alkoholu, to nie jesteś w pełni sprawny, bo
tylko później utożsamiono słowo niepełnosprawny z pewnym typem osób. Ale obiektywnie niepełnosprawny, czyli "nie w pełni sprawny". Jak masz problemy z nerkami i nie możesz pić alkoholu, to nie jesteś w pełni sprawny, bo picie Ci zaszkodzi. Jak jesteś w ciąży, to alkohol również może Ci zaszkodzić, bo "nie jesteś w pełni sprawny". Jak jesteś gruby i nie możesz się schylić, aby zawiązać buta, to nie jesteś w pełni sprawny, itd.
2017-10-28 15:18
"Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) osoba niepełnosprawna to taka, która nie może samodzielnie, częściowo lub całkowicie zapewnić sobie możliwości normalnego życia indywidualnego i społecznego na skutek wrodzonego lub nabytego upośledzenia sprawności fizycznej lub psychicznej."
Kobiety w ciąży do takich osób się nie zalicza.
2017-10-28 16:02
Bo całe to nieporozumienie wynika z poprawności politycznej, która zabrania nazwania inwalidy inwalidą. Tworzy się definicje, które wypaczają sens wyrazów. Z punktu widzenia semantyki kobieta w ciąży z całą pewnością nie jest PEŁNOsprawna. Natomiast przyjmując kurtuazyjną terminologię WHO, okazuje się, że jest sprawna w pełni.
2017-10-28 17:08
2017-10-28 14:32
To jest niepełnosprawność, w przeciwieństwie do ciąży
2017-10-28 14:11
Pacan jesteś
2017-10-28 20:27
2017-10-28 14:26
2017-10-28 19:10
2018-06-09 18:22
2017-10-28 14:27
Ale z główką coś nie tak. I nie idź do lekarza, bo to jest nieuleczalne.
2017-10-28 20:25
morał z tego taki ilu debili żyje w tym społeczeństwie to aż strach pomyśleć
2017-10-28 20:29
też to widzę na co dzień.
2017-10-29 01:00
...raptem 16% rozumnych.
Ciekawe ilu z tych 369 ma maturę (czyt 30% punktów)
2017-10-28 20:32
Każda pogoda jest dobra na spacer tylko leniwy siedzi w domu
2017-10-29 00:43
2017-10-29 08:16
2017-10-29 10:08
2017-10-31 08:18
2018-01-15 17:34
na rowerze w taka pogode na molo???
2018-01-31 14:04
no i??
2018-02-05 10:12
A ciąża to choroba, że nie można wyjść na spacer ? Bo co zima jest... normalne jest co roku jakby nie patrzeć. Jak kobieta nie ma zastrzeżeń od lekarza, to czemu nie ma wychodzić...
2020-02-21 17:49
2017-10-28 13:36
powinien odpowiedzieć za usiłowanie zabójstwa 2 osób! Kobiety i dziecka w jej brzuchu. Z premedytacją wjechał pod zakaz wjazdu, powinien liczyć się z konsekwencjami. 5 lat w zawieszeniu i może inne rowerkowe retardy by pomyślały zanim coś zrobią
2017-10-28 13:44
i za zbrodnię przeciwko ludzkości i terroryzm! :)
2017-10-28 15:12
Dowalić mu próbę zamachu ma głowę państwa.
2017-10-28 16:03
A gdyby to Wasza matka była?
2017-10-28 18:23
Matka siedzi z tyłu
2017-10-28 20:25
2017-10-28 13:45
Przecież w artkule wyraźnie jest napisane, że tam żadnego zakazu nie ma. To znaczy jest - ujęty w regulaminie, ale kto czyta regulamin? I nie ma żadnej mocy prawnej. Tak więc nie ma znaku - nie ma zakazu.
2017-10-28 13:57
Zakaz jest ustawowy w przepisach o ruchu drogowym. Rowerzystom jako poruszającym się pojazdem nie wolno korzystać z traktów pieszych. Do rowerzystów zaliczają się też ściśle motorowerzyści.
2017-10-28 14:09
ale skąd mają to wiedzieć, skoro nigdy nie mieli do czynienia z żadnymi przepisami...
A co do czytania regulaminu, ja czytam jak nie jestem pewien czy nie łamię przepisu.
2017-10-29 09:58
Powinien być znak i tyle.
2017-11-05 16:55
2017-10-28 14:17
Nie mogą korzystać z "traktów pieszych", ale jeśli są odpowiednio oznakowane. Tam nie ma znaku "droga dla pieszych".
2017-10-28 21:51
co mają przepisy prawa o ruchu drogowym do tego? to nie droga publiczna
2017-10-28 14:39
2017-10-28 15:14
2017-10-28 15:33
i zeby wszystko bylo jasne postawic znaki zakazu jazdy rowerem przed kazdym blokiem - bo tam ludzie chodza!! i wprowadzic zakaz wreczania dzieciom rowerow na komunie
2017-10-28 15:35
2017-10-28 19:26
Ty to piszesz na poważnie, czy tylko udajesz upośledzonego narodowca / PiSuara?
2017-10-29 09:18
Leki wziąłeś czy jeszcze mama śniadania nie podała?
2017-11-03 15:44
lecz się człowieku z tej nienawiści
2017-10-28 13:36
Przecież ten gość nie pośliznął się, tylko jechał za szybko i wpadł w poślizg. A to jest zasadnicza różnica.
Po gębie powinien dostać.
2017-10-28 13:42
Ja tam nie widzę żeby szybko jechał. Ale bezmyślni się to fakt - ale głównie Ci niedzielni, tak samo zresztą jak kierowcy.
2017-10-28 13:46
Głównie ci codzienni, w obcisłych majtach.
2017-10-28 14:47
tyle wiesz co zjesz palancie mówił ci to ktoś?
2017-10-28 15:58
on zjada swojego batona w samotności, bo za bardzo cuchnie
2017-10-28 16:03
O! Już jest pierwszy, którego guma ciśnie.
2017-10-28 13:52
trzeba być idiotą aby nie wiedzieć jaki będzie finał hamowania na mokrym drewnie... ale taki poziom głównie ta grupa prezentuje.
2017-10-28 14:13
Nie tylko ta grupa.
2017-10-28 15:59
za mała porowatość molo po prostu!
2017-10-28 19:42
2017-10-29 12:01
2021-10-28 23:18
Ty to masz poziom dopiero XD
Jakiś jeden dzban zrobił d**ilizm, a ty cała grupę wrzucasz do wora...
Czekaj, idąc za Twoim przykładem
1. Piesi - każdy d**il, bo mały % rozbija się po ścieżkach
2. Kierowcy - d**ila - bo paru wymusza itp.
Ot taka Twoja, mądra inaczej, logika.
2017-10-28 14:19
Ten sam bezmyślny rowerzysta często jest tym samym bezmyślnym kierowcą auta powodującym wypadki na obwodnicy albo kiedy indziej pieszym ładującym się pod auto bez uprzedniego oglądnięcia się w lewo/prawo.
Rower tutaj, ma znaczenie drugorzędne.
2017-10-28 15:33
Brawo. Ale nasze spoleczeństwo musi sie zawsze polaryzować, taki postkomunistyczny kompleks. My i oni.
2017-10-28 16:06
I paradoksalnie, to grupa "rowerowych aktywistów" za to odpowiada.
2017-10-28 14:41
O co tobie kaman
2017-10-28 20:52
Dlaczego rowerzyści jeżdżą pp molo przecież to spacerek a nie ulica stanowczczy zakaz rowerów jeden debile na monciaku a drugi na molo może zima tez brać opłaty na wejście dać tam do pracy tych co z opieki za darmo kasę biorą nauczą się pijaki nierobów pracy
2017-10-29 00:44
Myślą że im się wszystko należy
2017-10-29 10:24
i możesz do tego nie myśleć, że należy ci się wszystko.
2017-10-29 12:02
2020-02-21 17:49
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.