2019-02-11 07:01
2019-02-11 07:12
2019-02-11 11:06
2019-02-11 20:45
Trójmiasto potrzebuje buspasów, ale oczywiście ze zwiększeniem częstotliwości kursowania busów. Nasr...li klocków przy Grunwaldzkiej i każdemu marzy się dojazd własnym autem /mi też/. Myślę, ze należałoby puścić jedną
Trójmiasto potrzebuje buspasów, ale oczywiście ze zwiększeniem częstotliwości kursowania busów. Nasr...li klocków przy Grunwaldzkiej i każdemu marzy się dojazd własnym autem /mi też/. Myślę, ze należałoby puścić jedną linię Gdańsk - Sopot i zagęścić przystanki. Wtedy, gdy ktoś pracuje na uboczu trasy dopasuje sobie czas, by w miarę szybko przesiąść się na poprzeczny kurs. A by przyspieszyć busy powinny zatrzymywać się na co drugim przystanku /np linia 131 i 232/ i np na co siódmym węzłowym - masz wybór wysiadasz i idziesz przystanek pieszo lub przesiadasz się na węźle i wysiadasz na właściwym.
2019-02-12 07:44
w latach 60-tych i 70-tych jeździła co 6 minut w szczycie. Odcinek do stacji i od stacji będzie niedługo można pokonywać rowerem (własnym lub MEVO) albo jeszcze prościej: hulajnogą. Jak choć 10% korpoludków wybierze taki
w latach 60-tych i 70-tych jeździła co 6 minut w szczycie. Odcinek do stacji i od stacji będzie niedługo można pokonywać rowerem (własnym lub MEVO) albo jeszcze prościej: hulajnogą. Jak choć 10% korpoludków wybierze taki wariant, nie trzeba będzie wydawać publicznych pieniędzy na parkingi, komunikację autobusową ani nowe pseudobezkolizyjne skrzyżowania.
2019-02-11 07:33
Przecież czytasz, że jest świetnym prezesem.
Jak to szybko można zmienić poglądy - w październiku, przed wyborami miał inne pomysły, teraz nagle, gdy dostał stołek wszystko jest ok. I oni mają czelność śmiać się z Misiewiczów....
2019-02-11 11:07
2019-02-11 11:40
2019-02-11 17:11
ale nie mieszane
2019-02-11 21:59
2019-02-11 08:44
ale nazwisko zawsze pisze się dużą literą!
2019-02-11 09:35
Jaki szacunek taka litera.
2019-02-11 12:08
2019-02-11 10:55
Dobre żarty. Żeby używać dużej litery trzeba sobie zasłużyć
2019-02-12 07:46
oczywiście także człowiekowi o innej orientacji ... (politycznej, seksualnej i jakiejkolwiek innej).
Pogarda to pierwszy stopień do piekła
2019-02-11 10:27
Praca w renomie dużo by go nauczyła.
Zawsze tak nadgorliwie wspierał Renomiarzy, że chyba mu nie odmówia?
2019-02-11 11:08
2019-02-11 18:00
Dobre pytanie. Wyjaśnienia p. Borawskiego nie przekonują.
2019-02-11 07:04
Powinny jeździć znacznie wolniej i zatrzymywać się na wszystkich skrzyrzowaniach i stać na każdym co najmniej 5 minut lub 2 zmiany świateł
2019-02-11 08:26
będzie najwolniejszym sposobem na pokonanie wspomnianego odcinka, zwłaszcza poza godzinami szczytu.
2019-02-11 09:20
Przy układzie drogowym, który jest teraz to rowerem szybciej dojedzie się z Oruni Górnej do Oliwy niż tramwajem!
2019-02-11 10:50
Przed wyborami obiecali, że zaczna cos robic w tym kierunku, ale o efektach nie słychać. Pytaja o SKm do Brzeźna, która jest mało istotna, a o najbardziej pożądanej inwestycji w KM czyli przedłużenie SKM do Havla
Przed wyborami obiecali, że zaczna cos robic w tym kierunku, ale o efektach nie słychać. Pytaja o SKm do Brzeźna, która jest mało istotna, a o najbardziej pożądanej inwestycji w KM czyli przedłużenie SKM do Havla cisza.
Swoją drogą to się dziwię mieszkańcom Gd. Południe. Wiekszość to młodzi ludzie w sile wieku, obeznani niby ze światem. Zamiast się skrzyknąć, zorganizować akcję pisania emaili do radnych, prezydentowej to cisza. Gdyby z co dziesiątego domu wysłano wiadomości, z potrzebą budowy SKM to byłby jakiś nacisk, ale może tu nikt nie chce nie potrzebuje SKM?
2019-02-11 11:53
skm do brzeźna to nie jest mało istotna sprawa
to działało, zdeptano coś co działało. ludzie by jeździli, gdyby działało
2019-02-11 11:56
Ja proponuję ci iść pieszo.
2019-02-11 12:06
2019-02-11 12:41
Więcej zrobiłaby budowa estakad nad skrzyżowaniem Łostowicka-trasa WZ oraz Łostowicka-Kartuska niż te wydumane linie tramwajowe. I to za ułamek kwoty, jaką trzeba wywalić na nową linię tramwajową
2019-02-11 17:41
Bo mają nadmierną ilość sygnalizacji świetlnej i nie mają priorytetu przejazdu przez światła
Więc czemu by miały jeszcze wolniej jeździć
2019-02-11 07:05
Skaczą po stołkach, tacy specjaliści od wszystkiego.
2019-02-11 07:07
Borawski to taki chow wsobny, czyli nowe wcielenie starego układu. W tej kategorii mamy jeszcze Grzelaka oraz oczywiście Dulkiewicz. Niestety Polska to piekny kraj tylko społeczeństwo... i wciąż głosuje bezmyślnie na te sama sitwe.
2019-02-11 08:16
Borawski własnie jest nowy, był radnym i w ten sposób z pewnością poznał wiele problemów związanych z miastem, tak więc zamiast krytykować lepiej trzymać kciuki. Jest młody i w mojej ocenie będzie miał parę do pracy
2019-02-11 08:23
u nas wciaz panuje przekonanie ze trzeba 100 lat pracować od najniższych stanowisk zeby pełnić te bardzo odpowiedzialne. I to jest blad. Stawiajcie na młodych, którym się chce!
2019-02-11 08:45
Piotr, przestań sam sobie pisać komentarze.
2019-02-11 12:10
mimo zmasowanego oporu pseudozwolenników motoryzacji indywidualnej
2019-02-11 07:08
Pozornie zalatali braki kadrowe, przeciez nadal glowne linie w miescie obsluguja zewnetrzni przewoznicy ! I nie pisze o tych przetargowych poza miasto tylko np 127
2019-02-11 17:27
2019-02-11 07:12
Bo to nie przypadek, że komunikacja zaczęła się sypać za jego kadencji
2019-02-11 08:39
"fachowiec" od wszelakich reform. Godny zainteresowania ze strony CBA.
2019-02-11 09:06
2019-02-11 10:12
2019-02-11 15:56
2019-02-11 17:34
2019-02-11 07:14
Piotr Borawski: komunikacja w Gdańsku to dramat.
Uważam że trzeba natychmiast zwolnić Lisickiego
2019-02-11 08:02
komunikacja w Gdańsku sprawia wrażenie jakby motorniczy przychodził na bazę, brał dowolny tramwaj i jechał gdzie go szyny poniosą - bez rozkładu, bez napraw, po niesprawnym torowisku
Uczcie się od Gdyni jak się robi sprawną komunikację miejską.
2019-02-11 10:17
2019-02-11 12:12
sam postulat zwiększenia nakładów może nie wystarczyć
2019-02-12 08:48
2019-02-16 21:46
Pan Piotr Borawski jest tylko BYLYM wiceprezydentem i nie ma takiej zdolnosci prawnej by zwolnic z stanowiska Pana Lisickiego.
2019-02-11 07:16
Pozytywne zmiany, rozsądne wypowiedzi
2019-02-11 10:24
2019-02-11 13:58
trafił swój na swego... podobno inteligencja wynika z poświęconego czasu przez rodziców ... rodzice w ogóle nie mieli czasu ? i nadal 19 kolegów w Trolowym zagłębiu ?
2019-02-11 07:16
Brawo!
2019-02-11 08:37
ująć w cudzysłów (wiesz, co to jest).
2019-02-11 17:35
2019-02-11 07:17
Borawski, z zawodu polityk wydaje mu że się zna na wszystkim. O jego konformiźmie najlepiej świadczy fakt, że popierał Wałęsę juniora, a teraz taki bliski współpracownik sp Adamowicza.
2019-02-11 11:34
Nawet byl.jego szefem kampanii, wielki przeciwnik Lisickiego, a teraz .... brak slow na takie zachowanie.... nie wazne co sie mowi i jak sie postępuje, wazne ze stołek jest....
2019-02-11 12:12
2019-02-11 14:02
ma zdanie jakie jest najbardziej chwytne w danym czasie - to tylko o nim świadczy i o nie statecznych poglądach a raczej świadczy o próbie dorwania się do koryta
2019-02-11 15:58
Dobre! Chorągiewką na wietrze też ma takie poglądy :) Widać, że postawił na niewłaściwego konia (z punktu widzenia preferencji wyborczych).
2019-02-11 16:38
a Pan jest jeszcze wiceprezydentem ,poniewaz , zgodnie z art 28f o samorzadzie gminnym w zwiazku z mordercza smiercia Prezydenta Miasta gdansk nastapilo wygasniencie mandatu prezydenta co jest rownoznaczne z odwolaniem wszystkich wiceprezydentow tamtej kadencji w dniu jego smierci .
2019-02-11 21:34
2019-02-11 07:18
Nareszcie ktoś z sensem mówi o tramwaju przez BGW!
2019-02-11 10:24
Dość rozrzutnego planowania przestrzennego. Dom, kilometr pustego pola, tramwaj, slamsy zwane ogródkami działkowymi, droga, blok, pusto, dom. No ale Polacy lubią takie planowanie przestrzenne, źle się czują w gęstym i zwartym mieście
2019-02-11 17:25
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.