Dodaj opinię

Opinie (62) 2 zablokowane

  • Jak dla mnie to troche za drogie (3)
    Wysoka cena, za tyle to moge sobie wskoczyc w bloto albo pojecahc na woodstock i miec podobne odczucia. Nie jest to tego warte.
    8 miesięcy
  • Korposzczury przebiegną się po terenie za gruby hajs ;))) (4)
    Potem foteczki na insta i fb i już podziwiają jaki to jesteś king w biurze...

    Płacenie za to czysta głupota! Jak chcecie zrobię Wam runmagedon za flaszkę ognistej...
    8 miesięcy
    • ty bezrobotny teoretycznie a właściwie z szarej strefy nibyrolniku
      wsiadaj do traktora i odkopuj dziurawe szambo u siebie pod żukowem
      8 miesięcy
    • Zacznij pracować to może i Tobie firma zasponsoruje.
      Wystarczy wziąć się do roboty i te parę złotych przestanie być grubym hajsem.
      Programista
      8 miesięcy
    • 300PLN gruby hajs XD
      Śmiechłem
      8 miesięcy
    • Hłe
      No i się przebiegniemy. Nasza kasa nasz bieg o co ci chodzi?
      Akurat by ci się chciało 12 km zorganizować.
      J
      8 miesięcy
  • Start w czyms takim to obciach
    8 miesięcy
  • nareszcie g*wniaki tarzające się w błocie za 250zł mają desant poza Gdynią (1)
    uff
    Radek z Gdyni
    8 miesięcy
  • Znów te same komentarze. Macie kompleksy czy o co Wam chodzi? Każdy robi to co chce. I płaci swoją kasę.
    8 miesięcy
    • Muszą ponarzekać bo inaczej się uduszą...
      Dzień bez smucenia na rzeczywistość jest dniem straconym dla tych, którzy nie mają żadnego sensu w swoim życiu.
      JuNx
      8 miesięcy
    • Chodzo o to, ze mamy juz dosc nachalnych kryptoreklam imprez Jarka Bienieckiego
      8 miesięcy
    • Znowu ten sam komentarz.
      znudzony
      8 miesięcy
  • Fajne to, zabawa przednia. (1)
    kiedyś startowałem gdy kosztowało niewiele.
    A teraz kwoty z kosmosu. szkoda.
    8 miesięcy
  • Marazm inwestycyjny
    Czekam na komentarz o marazmie inwestycyjnym. Aż dziwne, koleś wziął sobie wolne czy słabo siał ferment?
    8 miesięcy
  • Przegoniłbym swoje sadełko po błotku
    ale mi się nieee chceee
    Piqś
    8 miesięcy
  • Drogo
    Drogo
    ROWER
    8 miesięcy
  • Ja mam błotko w pracy
    8 miesięcy

Twoja opinia

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij