Opinie (317) ponad 20 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • :) (4)

    fajnie :)
    trzymam kciuki :)

    • 30 43

    • (1)

      Stworzyli by się dorobić a nie dla funkcjonalności i powodzenia .

      • 3 4

      • to twoja opinia

        jak na razie nie znalazłem argumentów na jej poparcie

        • 1 1

    • jakie 2.0 ?

      raczej 0.2

      • 3 0

    • Supcio

      Firma nie odpowiada za nic , urzędnicy również niewinni tylko miliony podatników przeleciały w siną dal , ciekawy to pomysł na biznes ...

      • 0 1

  • (12)

    Podstawowym punktem powinnoby to, że dla mamy z dzieckiem albo ogólnie mam rowery te, w sensie abonamenty powinny być darmowe !
    Trzymam kciuki i inne mamy też ! Pozdrawiam.

    • 11 230

    • (7)

      Tak, matkom wszystko się nalezy za free. Z jakiej racji? Bo urodziłaś dziecko?

      • 63 5

      • (6)

        Jestem ciekawa kto będzie pracować na twoje emerytury. Moje dzieci. Żebyś mial na piwo...

        • 8 73

        • Marna zarzutka. Postaraj sie (1)

          • 27 5

          • A mi się podoba!

            Dałem plusa, fajny trol :)

            • 18 4

        • Nikt bo jej nie dostanę :)

          • 9 2

        • wez pod uwagę ze utrzymanie Twoich dzieci kosztuje tez mnóstwo pieniedzy z budzetu Panstwa

          mowa o edukacji dziecka słuzbie zdrowia itp więc to nie jest tak do konca z ta praca na emeryturę

          • 18 3

        • A skąd mam pewność, że będą pracować na moją emeryturę skoro od młodych lat przyzwyczaja się do brania dawanych publicznych pieniędzy? Twoje dzieci wejdą w dorosłość i będzie " daj, daj" oczywiście od siebie nic. To już się dzieje patrząc na młodych w pracy, a co będzie dalej? Biała rasa sama się wytnie swoim wygodnictwem.

          • 23 3

        • Twoje dzieci nie będą pracować na moją emeryturę

          Będą oddawać mi to co zabrały w 500+, 300+ i inne takie.

          Może co najwyżej będą pracować na emeryturę swojej mamuśki, która ani dnia nie przepracowała.

          • 13 2

    • A czemu akurat mamy z dzieciem, a nie tatusiowie, albo babcie??

      Dyskryminacja??

      • 46 2

    • nie karmić trollicy :D

      • 36 3

    • Madka alert

      Pani raczy żartować? Madka alert

      • 8 2

    • Ooo, a dać im te rowery, najlepioj te z penkniętom gumą niech naprawiajo! Hej!

      • 1 1

  • (2)

    Zainwestujcie w jakość,złamane ramy w nowym rowerze nie wróżą przyszłości.W sumie pomysł był dobry,nie wiem czemu to nie wypaliło.

    • 25 13

    • ile osób jechało tym rowerem? dwie , trzy? da się (1)

      • 3 1

      • Rama rowerowa powinna wytrzymać takie obciążenie zwłaszcza że we dwoje to jeździły głównie dzieciaki ważące razem tyle co średniej postury mężczyzna

        • 3 0

  • Stu menadżerów, dwustu pijarowców (6)

    tylko rowery nie jeżdżą

    I tak k....a tu zawsze.

    • 226 11

    • Nextbike miał doświadczenie w sprzedaży zadowolenia prezydentom za pieniądze podatnika

      Darmoczasy, piękne liczby, te sprawy. A taka Warszawa nawet nie wie ile ma rowerów na mieście.

      A tu nagle ktoś zaczął oczekiwać realnych efektów i serwisowania sprzętu (zobaczcie ile było stronek typu "gdzie

      Darmoczasy, piękne liczby, te sprawy. A taka Warszawa nawet nie wie ile ma rowerów na mieście.

      A tu nagle ktoś zaczął oczekiwać realnych efektów i serwisowania sprzętu (zobaczcie ile było stronek typu "gdzie jest mevo"), a nie tylko ładnych liczb do propagandy i zonk, biznesplan się rozjechał..
      Oby kolejny wykonawca lepiej przyłożył się do roboty..

      • 24 1

    • Przeciez to byl zloty interes

      Podatki ludzi + dofinansowania w liczbie kilkudziesieciu milionow - przytulamy, zamawiamy szrot w Niemczech, zawyżamy cene rowerów, Niemcy zadowoleni, ciekawe czy to też nie ma związku ze sprawą swoją drogą. Później

      Podatki ludzi + dofinansowania w liczbie kilkudziesieciu milionow - przytulamy, zamawiamy szrot w Niemczech, zawyżamy cene rowerów, Niemcy zadowoleni, ciekawe czy to też nie ma związku ze sprawą swoją drogą. Później zakładamy spółke córkę z kapitałem zakładowym 5 tysięcy złotych i jazda, frajerzy do jeżdżenia się szybko znaleźli, legitymizując ten przekręt, wszyscy zarobieni, tylko ludzie poszkodowani, piramida finansowana taka sama jak najklejki PierGio, zmieniąjąc się tylko jej formy.

      • 29 3

    • tak się można bawić w biznesy (1)

      spółka odpowiada kapiatełm zakłądowym 5 tys., urzędnicy nie odpiwadają w zaden sposób, (premiami, stanowiskami), podatnicy ubożsi o kilka milionów PLN (na razie) i dalej są w punkcie wyjścia
      uspołeczniamy koszty, prywatyzujemy zyski

      • 29 2

      • A unia się nie upomni o swoje?

        • 1 0

    • Bo tu jak w pokerze

      Blefować mając parę 7ek.

      • 2 2

    • W końcu madrzy i postępowi Gdańszczanie sami sobie

      zgotowali ten los.

      • 8 1

  • Tiaaa

    Tym żyje kraj, to są ważne sprawy no i apka się blokuje czasem

    • 15 8

  • A taki miał być sukces (2)

    Okładki, nagrody Wyborczej...

    • 140 8

    • i te setki dużurnych wpisów na profilu prezydentki z okazji otrzymania nagrody od wyborczej

      "gratulacje, brawo, jestem dumny(a) że mamy taką prezydentkę" itp. itd.

      • 37 5

    • I pewnie by był

      Gdyby ktoś przeczytał uważnie warunki przetargu, w którym startuje..

      • 3 8

  • (13)

    Traficar działa, MiiMove i Panek też, działają skutery, hulajnogi. Dlaczego nie działają rowery? Dlatego bo nie jest to 100% prywatny biznes oparty na biznesplanie tylko jakiś kapitałowy dotowany dziwoląg do spółki z gminami i td. Za dużo instytucji, dialogów, za mało biznesu.

    • 209 11

    • Wiesz... (5)

      Poczytaj o bańkach trochę.

      Ja wiem, że wiara kuców w wolny rynek jest niezłomna, jednak warto choć trochę się o rzeczywistość odbić od czasu do czasu.

      • 14 11

      • Bańka na hulajnogach rośnie. Uważajcie bo wybuchną!

        • 7 1

      • (3)

        Na razie to rynkowe hulajnogi jeżdżą, a nierynkowe rowery nie. Ja wiem że wiara socjalistów w to że "wadza" wszystko umie lepiej jest niezłomna, jednak warto choć trochę się o rzeczywistość odbić od czasu do czasu.

        • 18 4

        • Na razie rynkowy Traficar wyleciał z Warszawy

          A kierunkowe veturilo żyje i ma się dobrze.

          • 7 2

        • policz wysokość opłat za korzystanie z hulajnogi

          wtdy się wypowiadaj

          • 1 1

        • Bo jeszcze dopalają w nadziei, że to nie na nich sie rypnie.

          Ile razy musisz przeżyć krach, żeby zrozumieć mechanizm golenia frajerów?

          • 1 1

    • Działają bo użytkownik płaci za nie kilkukrotnie więcej...

      W Mevo wystarczyłoby aby operator zażądał w przetargu kilka milionów więcej a zapewne by się utrzymał (a nadal by wygrał bo pozostałe oferty były znacznie wyższe).

      • 5 2

    • :)

      przecież to oczywiste - praktycznie każda nieprywatna inicjatywa działa gorzej.

      • 6 4

    • Traficar właśnie robi ukrytą podwyżkę. (3)

      2,99 zł za start, 1,50 zł za km i 0 zł za min. 9 km trasy, za którą do tej pory płaciłem 13-15 zł (w zależności od stania na światłach) teraz zmienia się w 18.

      • 6 2

      • To z trafica nie korzystaj (1)

        przynajmniej nie ma ryzyka, że znikną pieniądze podatników

        • 4 2

        • Moje pieniądze, moja sprawa.

          Ale na pewno trzeba rozważyć przejście do konkurencji.

          • 1 1

      • Też potrafisz liczyć?

        Witaj w klubie, a tylu się na mieście cieszy, że taniej będzie ;)

        • 4 0

    • hulajogi nie zarabiają

      Narazie trwa tylko wyścig o dominację, a pieniądzę są pompowane bo prognozowane są wzrosty popularności.

      • 0 0

  • Strasznie brzydkie te rowery MEVO (11)

    nie to co moje Bianchi Oltre XR4 Disc DuraAce Di2 w kolorze Celeste no ale mój sprzęt kosztuje 12 tys Euro. Kumaci wiedzą co to za sprzęcicho.

    • 31 65

    • To takie Wigry 3?)

      • 14 5

    • Chyba za dwie sztuki...

      Cena tego modelu to ok 6tys euro.

      • 6 2

    • Spoko sprzęt
      Gratuluję
      Ja mam tańszy mtb za ok 10 tys złotych, ale też wolę od tych żałosnych, klocowatych mevo.

      • 2 2

    • im brzydsze rowery, tym mniej kradzione
      więc im brzydsze, tym lepiej dla wypożyczalni publicznej
      i tak były bardzo bardzo popularne

      a fantazyjnie powyginana rama jest droższa niż prosty

      im brzydsze rowery, tym mniej kradzione
      więc im brzydsze, tym lepiej dla wypożyczalni publicznej
      i tak były bardzo bardzo popularne

      a fantazyjnie powyginana rama jest droższa niż prosty trójkąt,
      ale może tez utrudnić życie złodziejom.

      nie przez brzydotę padły, tylko przez długi i niedogadanie się stron co z nimi zrobić
      (i stroną nie są użytkownicy, bo to nie oni płacą!)
      szkoda, że Next GMBH, firma-matka, nie przejęła obsługi Mevo
      zdaje się że usiłowano zaszantażować Niemców, by ich do tego zmusić
      i się przeliczono

      nieważne. sukces odniósł gigantyczny sukces i przez to zdechł.
      jak polskie szpitale, gdzie im więcej pacjentów, tym większa strata
      tak działa socjalizm. pobrzydzenie i podrożenie systemu jako recepta
      to dopiero pomysł i**oty.

      • 6 1

    • gość

      co to ma do rzeczy? jak sie nie podoba to jeździj swoim rumakiem..

      • 1 1

    • lanser

      lanser i chwalipięta Fe nie ładnie

      • 2 0

    • a mój Aerodeck Ignore 7Wd40 z GTi Vendette w kolorze Roso Verde kosztuje milion pięćset sto dziewięćset i wolę go niż to twoje byleco Bianchi.
      Zatkało?

      • 2 4

    • Słabiutko to wygląda. Kumaci wiedzą,że nie ma czym się jarać - są lepsze rowerki...

      No wiem,co to...ale tanio to kosztuje,nie robi wrażenia te 12 tysia. Naprawdę.

      • 0 2

    • Di2 to raczej nie dla wszystkich

      To raczej pod urala musi być. Czyli takie T34 sport

      • 0 1

    • Nie pie...Czesiu

      Tylko nogi za 500 nie pasujo do twoja rowera

      • 1 0

    • O cyklista-onanista się pojawił.

      • 0 0

  • Dialog społeczny, konferencje, panele, konsultacje - jak by chodziło o budowę elektrowni atomowej (10)

    A tymczasem chodzi o wypożyczalnie rowerów miejskich a nie zaawansowane technologie rozczepiania atomu czy lotu na księżyc.

    Jeżeli nasi urzędnicy po miesiącach dyskusji, analiz i hektolitrach wypitej kawy za

    A tymczasem chodzi o wypożyczalnie rowerów miejskich a nie zaawansowane technologie rozczepiania atomu czy lotu na księżyc.

    Jeżeli nasi urzędnicy po miesiącach dyskusji, analiz i hektolitrach wypitej kawy za podatnika pieniądze tworzą system, który pada po kilkunastu tygodniach, to o czym tu dyskutować. Używając staropolskiego określenia: "Jaki jest koń każdy widzi".

    W każdej prywatnej firmie, taka porażka to byłby powód do zwolnienia kilku nieudaczników, ale jak widać Świat Urzędników rządzi się swoimi prawami - wszyscy wracają na START i "planszówka" toczy się dalej. Tyle tylko, że po "wdrożeniu" systemu Tristar podatnik miał raczej prawo oczekiwać kompetencji a nie kolejnej porażki.

    • 166 13

    • Bo w tej grze

      każdy urzędnik ma 3 życia, a Glaser 5. Tak więc Mevo 6.0 dopiero odpali

      • 23 3

    • To właśnie prywatna firma (1)

      Okazała się nieudacznikiem i należało ją zwolnić

      • 13 4

      • bez kitu, niby duża firma z doświadczeniem, a przejechali się jak dzieci..

        • 8 3

    • oj chyba do rozmów o atomówce (3)

      nie zapraszano by ludzi z ulicy i przybudówek partyjnych.
      Mam taką nadzieję

      • 6 1

      • a Żarnowiec pamiętacie? (2)

        wszystkich specjalistów odsunięto(co ważne, nie tylko krajowych - także duńskich, niemieckich i amerykańskich), za to styropianowi krzykacze się zleźli.

        • 5 1

        • na szczęście (1)

          nie zbudowano elektrowni w żarnowcu

          • 0 11

          • Styropian 2

            Tymczasem czeskie reaktory z Żarnowca produkują parę w fińskiej elektrowni.
            Od lat i bezawaryjnie.

            • 1 0

    • (1)

      Jaki jest koń każdy widzi to sentencja autorstwa ks. Benedykta Chmielowskiego, a nie staropolskie określenie.

      • 2 1

      • Może faktycznie nie staropolskie ale jednak stare - z XVIII w

        • 1 0

    • Ty dalej wierzysz że Amerykanie byli na księżycu?

      A teraz niby to już nie mogą, bo technologia za stara..

      • 7 0

  • do przyszłej jesieni coś sie wyjaśni (4)

    w międzyczasie zdechną baterie. Litowe wyładowane do zera nadają się na utylizację.

    • 63 1

    • czyli po pół roku używania ekologicznie odda sie je do utylizacji - taki trójmiejski miś

      Po ponad rocznym postoju nie zakonserwowanego roweru dojdzie jeszcze konieczność wymiany paru innych elementów
      zresztą zapewne i tak cała flota będzie zutylizowana w całości bo nie sadzę, że nawet jeśli znajdzie się nowy operator to bedzie chciał obsługiwać obecne egzemplarze.

      • 19 2

    • czyli produkcja ruszy do przodu i zwiększy się PKB! ale w Chinach

      • 6 0

    • wystarczy je naładować i odłączyć pobór

      samoistne rozładowanie to pewnie dłużej niż rok z głowy

      • 1 2

    • Niestety, tym chcą rządzić doktorzy historii, a nie elektrycy.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.