2018-04-22 18:02
Miasto zapomnialo wytlumaczyc ludziom, ze tramwaje pojada wolniej bo przybedzie im swiatel
2018-04-22 18:03
Ale za to szybciej dojdziesz nie przez straszny tunel.
2018-04-22 18:29
zawsze mozesz zginac na przejsciu dla pieszych
2018-04-22 20:28
moze u was we wsi . w gdansku sa juz przejscia naziemne i jakos ludzie masowo np we wrzeszczu nie gina
2018-04-23 07:45
2018-04-22 19:39
nie trzeba czekać na światłach, często te przejścia są dwuetapowe. Lepiej wyremontować tunel tak by nie straszył i zamontować windy
2018-04-22 19:58
2018-04-22 21:06
2018-04-23 19:20
2018-04-23 09:40
zobaczymy co powiesz w wieku 70, 80 lat
2018-04-22 21:28
Takim przejściu. Ludzie jak bydło będzie się spieszyć i będą ginąć. Tak było jest i będzie na przejściach.
2018-04-22 21:51
Punkt widzenia typowego kierowcy z wąsem. Ale już niedługo się za was wezmą, przybędzie opłat i widzimy się w tramwaju :D
2018-04-22 23:26
przez okno mojego samochodu elektrycznego
2018-04-23 11:01
i tak samo wiele przestrzeni parkingowej zajmującego.
Samochody elektryczne czy autonomiczne to ciekawostka, ale nie rozwiązują głównego problemu - przestrzeniożerności samochodów. Spaliny i hałas to wcale nie najważniejsze problemy wywołane przez samochody w mieście.
2018-04-23 07:17
2018-04-23 10:56
Rzeczywiście - codziennie w Gdańsku ludzie na przejściach padają jak muchy. Setki jak nie tysiące pieszych dzień w dzień...
2018-04-22 18:48
będzie mniej chętnych na tramwaj bo w końcu powstanie pas rowerowy i będzie można przejechać centrum jak człowiek.
2018-04-22 19:18
Przez kladke duzo szybciej
2018-04-23 08:58
Po chodniku i na czerwonym
2018-04-23 09:12
No po jezdni. Pasy rowerowe bedą na jezdni mat**ku
2018-04-22 20:03
pojazdy ruszające ze świateł generują b. duże ilości spalin
2018-04-22 22:05
To może pojedź rowerem, jak się tak troszczysz o środowisko
2018-04-23 07:58
Wąchasz spaliny
2018-04-23 09:13
Dobrze ze jadac autem ich nie wdycham ;)
2018-04-25 11:45
niż powietrze, którym oddycha rowerzysta jadący poza pasem jezdni oddzielonym od jezdni pasem zieleni.
2018-04-22 20:32
w rozkładach jazdy nie planujemy zmian wiec tramwaje będą miały dotychczasowy,wyśrubowany czas przejazdu,jednocześnie przepraszamy wszystkich pasażerów za szybszą jazdę motorniczych tramwajami od przystanku do przystanku
w rozkładach jazdy nie planujemy zmian wiec tramwaje będą miały dotychczasowy,wyśrubowany czas przejazdu,jednocześnie przepraszamy wszystkich pasażerów za szybszą jazdę motorniczych tramwajami od przystanku do przystanku w celu nadrobienia postoju przed światłami i uspokajamy, że nie muszą dopłacać za rozkładowy dodatkowy czas przejazdu gdyż tego nie ma w planach :)
2018-04-23 15:25
Na tym skrzyżowaniu i tak są światła, więc po co narzekasz?
2018-04-22 20:37
zatrzymuje sie na przystankach i czas postoju waha sie pomiedzy 30-60 sek.Odpowiednie zharmonizowanie tego postoju....i po problemie
2018-04-22 22:28
kosztem najwazniejszych w miescie wlascicieli blachosmrodow....
2018-04-23 09:34
Nie miałaby być najważniejsza?
2018-04-23 11:04
Jednym tramwajem jedzie 100-200 osób.
Jednym samochodem najczęściej 1-2. To, że jest wiele samochodów nie znaczy, że tak wiele osób nimi jeździ.
Choć tak, to jest spora grupa. Bardzo głośna i roszczeniowa.
2018-04-24 06:26
W Gdyni do pracy własnym samochodem dojeżdża 52% osób. W Gdańsku poniżej 50%, ale wciąż jest to najpopularniejsza odpowiedź.
2018-04-25 11:47
jest takich więcej niż jesteś w stanie sobie wyobrazić.
2018-04-22 23:43
Takie rzeczy w GAiT? Niemozliwe
2018-04-23 07:20
To w ogóle jest kupa śmiechu. "Dyrekcja Rozbudowy" - rozbudowa polega na likwidacji dróg. I jeszcze nazywają to inwestycją. Ktoś za to powinien pójść siedzieć.
2018-04-23 09:27
Zastanawia mnie, czy nie było ważniejszych inwestycji w Gdańsku? Co to zmieni? Z podporządkowanych rzadko kto wyjeżdża, a jeżeli już to bus pasem włączy się bezproblemowo. Spowoduje to tylko spowolnienie tramwajów i
Zastanawia mnie, czy nie było ważniejszych inwestycji w Gdańsku? Co to zmieni? Z podporządkowanych rzadko kto wyjeżdża, a jeżeli już to bus pasem włączy się bezproblemowo. Spowoduje to tylko spowolnienie tramwajów i jeszcze większe korki. Tylko po to by przejście naziemne klientom dewelopera zrobić?? Tak bardzo oblegane jest w tym miejscu przechodzenie przez jezdnię?
2018-04-23 10:19
Nie jest ale docelowo ma być, cała Wyspa jest w budowie, czego nie zauważasz patrząc jak deb"l w zderzak poprzedzającego Cię auta.
2018-04-22 18:02
W końcu, obwodnica jest dalej - Południowa, to jest lokalna droga w środku miasta, a nie autostrada.
2018-04-22 18:07
Taa jasne i ludzid maja nadkladac 30km obwodnica
2018-04-22 19:06
80 km
2018-04-22 22:06
Kto da więcej?
2018-04-22 23:01
2018-04-23 11:05
Śródmieście nie powinno służyć do tranzytu.
Rozumiem, że w ramach oszczędności wprowadzimy ruch na Długiej. Patrz ile się tam przepustowości marnuje.
2018-04-23 11:24
Od kiedy Dolne Miasto jest w Śródmieściu. Podwale Przedmiejskie jak sama nazwa wskazuje leży na przedmieściu miasta a nie w centum.
2018-04-25 11:48
nie utożsamiaj "ludzi" wyłącznie z kierowcami i pasażerami samochodów.
2018-04-22 19:01
Chyba jesteś ze wsi, skoro dla ciebie Podwale to autostrada.
2018-04-22 20:38
Chyba to fy jesteś ze wsi, skoro dla ciebie samochód to najważniejszy albo i jedyny środek komunikacji.
2018-04-22 21:10
Blizej jej do autostrady niz miejskiej drogi
2018-04-23 10:53
To jest średnicówka debilu a nie droga wewnętrzna w Twojej kuwecie
2018-04-25 11:49
oczywiście mam na myśli użytkowników samochodów.
2018-04-22 18:03
potem będą ułatwienia. Nie trzeba będzie wchodzić w tunel, tylko będzie bardziej po ludzku
2018-04-22 18:08
I zginac pod kolami
2018-04-22 18:14
gdzie tak jest?
2018-04-22 20:00
2018-04-23 11:05
2018-04-25 11:51
lub na czerwonym.
Kierowcy potrafią kosić ludzi na chodnikach, drogach dla rowerów i przystankach tramwajów i autobusów.
Stąd warto inwestować w poprawę komfortu chodzenia pieszo i jazdy rowerem; uspokajając ruch w pobliżu tras obsługiwanych komunikacją miejską.
2018-04-22 20:11
Wszędzie/. Zobacz co się dzieje na ulicach. Co chwilę potrącenie. Tu będzie to samo.
2018-04-25 11:52
warto działać na rzecz przesiadania się kierowców na inne środki lokomocji, nie wywołujące takich kosztownych i bolesnych zdarzeń drogowych.
2018-04-22 20:31
na hucisku tak ludzie masowo gina ?
2018-04-22 21:50
wystarczy jedna osoba - to też za dużo
np. na Zaspie przy szpitalu, zupełnie niepotrzebna śmierć pod kołami, na czerwonym świetle spiesząc się do autobusu
2018-04-23 01:38
Na czerwonym? Tam nie było świateł.
2018-04-23 08:20
kierowcy często pędzą jeszcze na czerwonym
2018-04-22 18:37
2018-04-22 19:40
Nie stoisz na światłach
2018-04-22 20:02
go po schodach. To po jaki grzyb się dusisz na tym rowerze jeden z drugim, bo chyba nie dla wygody i sportu tylko z konieczności.
2018-04-22 20:07
2018-04-22 21:01
2018-04-25 11:53
w listopadowe popołudnie.
2018-04-22 21:00
Budyń nam proponuje rozwiązanie prowizoryczne i przestarzałe!!!
Tak samo jak jak Budyń kupuje autobusy na ropę, które trują nas wszystkich zamiast inwestować w elektryczne!!!!!!!1
Budyń to skansen
2018-04-22 21:22
jakis przykład
2018-04-22 23:31
2018-04-23 11:06
2018-04-23 07:27
"Budyń to skansen" - nie zgodzę się bo w pierwszym rzędzie to katolik chyba ze wg ciebie katolik to skansen
2018-04-23 23:22
2018-04-25 11:55
jest ściśle reglamentowana i kosztuje bardzo dużo pieniędzy.
Sensownym kierunkiem jest obciążanie kierowców kosztami, które ich decyzje generują - nie tylko podatki za paliwo, ale opłaty za korzystanie z przestrzeni miejskiej i pokrywanie kosztów wypadków, które powodują.
2018-04-23 07:05
Bo jak otworzą forum radunia to i tak wszystko stanie w paraliżu komunikacyjnym i wtedy wreszcie rowerzyści będą mogli jeździć jak będą chcieli A piesi w centrum będą zakładać maseczki węglowe żeby nie wdychać spalin aut stojących w korkach. Centrum stanie się miejscem przyjaznym dla rozwoju raka płuc! Brawo miasto Gdańsk
2018-04-25 11:57
i wielu innych chorób cywilizacyjnych.
Nie patrz na tę ulicę jako wyizolowany przypadek: chodzi generalnie o redukcję skali ruchu samochodów - zwłaszcza niepotrzebnych przejazdów na krótkie odległości.
2018-04-22 18:05
JAKBY MIASTO BYLO pograzone w jakiejs wojnie z mieszkancami.
2018-04-22 18:11
Wszystkie inwestycje drogowe to padaka. Na Chełmie na skrz. Sikorskiego z Dragana rozebrano przed weekendem przejazd przez tory tramwajowe, po czym firma ma wolny weekend. Czy oni tam u Budynia pozamieniali się na głowy z własnymi...?
2018-04-22 19:49
Miasto obiecywało tylko udogodnienia dla mieszkańców (i nie tylko),. Autobus 100 nadal nie jeździ przez Ogarną i Św Ducha - nikt nie wie dlaczego.
2018-04-22 20:02
2018-04-23 07:27
to niektórzy kierowcy (niestety wielu z nich) są pogrążeni w wojnie z innymi kierowcami o miejsce na jezdni lub o miejsce do parkowania.
Przy okazji obrywają piesi, rowerzyści i pasażerowie komunikacji publicznej.
2018-04-23 10:20
Tak, bo piesi w przejściu podziemnym obrywali od kierowców najbardziej, a komunikacja publiczna na tych nowych światłach wcale nie będzie stać. Ręce opadają momentami jak się czyta posty różnych nawiedzeńców.
2018-04-25 11:58
nie tylko kierowcy stwarzają zagrożenie dla ruchu pieszych
2018-04-22 18:06
Watpie że cała inwestycja będzie zrealizowana,raczej tylko skrzyżowanie z Chmielna bo o nic innego tu nie chodzi tylko zrobić dobrze deweloperom i firmom które będą mieściły się w nowych budynkach na Wyspie Spichrzów
2018-04-22 18:16
2018-04-22 19:51
2018-04-25 11:58
prawda leży tam gdzie leży.
Poprawianie warunków życia deweloperów może poprawiać warunki życia mieszkańców i przyjezdnych (nie wszyscy z nich preferują korzystanie z samochodów w rejonie centrum miasta).
O tym nie pomyślałeś?
2018-04-22 20:06
deweloperzy nie mieszkają na Chmielnej i nie będą korzystać z tego skrzyżowania
czy skrzyżowania i drogę przelotową obok twojego domu budował deweloper ? - nie bo nigdzie tak nie ma, co najwyżej drogi wewnątrz osiedlowe buduje deweloper, a drogi główne buduje miasto dla mieszkańców
2018-04-22 20:42
Jakim mieszkańców prosto tam kupuje tylko Warszawka apartamentowce na wynajem
2018-04-22 21:44
2018-04-23 08:55
Ja ci powiem : giewno
2018-04-25 12:01
Żółć nienawiści do ludzi ogranicza wzrok.
2018-04-23 12:23
-> bo drożej sprzedadzą mieszkanie.
Dlaczego drożej sprzedadzą mieszkanie?
-> Bo jest wtedy lepsza lokalizacja
Czy sprawianie, że centrum miasta staje się lepszą lokalizacją jest czymś
-> bo drożej sprzedadzą mieszkanie.
Dlaczego drożej sprzedadzą mieszkanie?
-> Bo jest wtedy lepsza lokalizacja
Czy sprawianie, że centrum miasta staje się lepszą lokalizacją jest czymś złym? Może, aby broń boże nikt nie zarobił należałoby na cyplu Wyspy Spichrzów zrobić śmietnisko, a na Długiej parking wielopoziomowy?
2018-04-22 18:08
2018-04-22 21:05
On proponuje rozwiązanie przestarzałe i fatalne dla obu stron - pieszych i samochodów.
Wszędzie na zachodzie buduje się w takich miejscach tunele dla samochodów, tylko to jest droższe. Tak nas chytry, sprytny,
On proponuje rozwiązanie przestarzałe i fatalne dla obu stron - pieszych i samochodów.
Wszędzie na zachodzie buduje się w takich miejscach tunele dla samochodów, tylko to jest droższe. Tak nas chytry, sprytny, cwany Budyń oszukuje.
Nie zna się i np. kupuje niemieckie autobusy na ropę, które trują nas wszystkich zamiast inwestować w elektryczne!!!!!!! Może dla niego ważniejsze jest to że zapłaci z naszych podatków za odchodzące do historii niemieckie diesle zamiast Polskie elektryczne Solarisy
2018-04-23 07:33
nuda powtarzasz sie
2018-04-22 18:09
2018-04-22 20:16
raczej zwykli mieszkańcy miasta tam zamieszkają.
Przestańcie pieprzyć że drogi są budowane dla deweloperów - wszystkie drogi główne w mieście były budowane na koszt miasta i Długi Targ, Grunwaldzka, czy
raczej zwykli mieszkańcy miasta tam zamieszkają.
Przestańcie pieprzyć że drogi są budowane dla deweloperów - wszystkie drogi główne w mieście były budowane na koszt miasta i Długi Targ, Grunwaldzka, czy Rzeczypospolitej i dla mieszkańców a nie dla deweloperów z tą różnicą że część była budowana 50. 100 lub 400 lat temu, ale zawsze na koszt miasta
2018-04-23 10:35
jasne, bo zarobki w Gdańsku są takie super, że zwykłego mieszkańca stać na deweloperkę za 12 tys. za m2. Remont dla warszawki i dzikiego wynajmu na doby
2018-04-22 18:10
Mieszkanie mam. obiecalem zalatwilem mieszkanie mam a dojazdy gratis.... Zrobie wam
Jak to jest ze deweloper kupuje za 10mln dzialke np.od miasta a miasto robi przebudowe za 12.... ? Ale oglasza to po
Mieszkanie mam. obiecalem zalatwilem mieszkanie mam a dojazdy gratis.... Zrobie wam
Jak to jest ze deweloper kupuje za 10mln dzialke np.od miasta a miasto robi przebudowe za 12.... ? Ale oglasza to po zakupie.... Albo sprzedaje dzialki ,a potem zmienia plan.....na 2x lepszy lub sprzesaje dzialke ...z budynkiem nie do ryszenia a potem zezwala na rozbiorke....
2018-04-22 20:57
Tylko budynia na to nie stać i proponuje przejścia naziemne,bieda
2018-04-23 07:35
nudzisz
2018-04-22 18:10
Mieszkańcy protestują a oni nie biorą tego pod uwagę. Koniec z tym!
2018-04-23 07:38
Sycylia jest w rekach kosciola jak u nas trafne porownanie!
2018-04-23 08:56
2018-04-23 11:10
2018-04-23 18:12
dzieje ,czy dobrego czy złego piszesz to samo
2018-04-22 18:22
Cala wyspa deweloperska to dlaczego z naszych pieniędzy robi się im drogi i udogodnienia ? My Gdańszczanie mamy doplacać do deweloperskich interesów ,to chore prezydent nas okrad i dje biznesowi nasze podatki !
2018-04-22 20:25
a kto dopłacał do dróg wokół twojego domu ?
takie jest zadanie miasta żeby budować drogi dla mieszkańców, tak było jest i będzie, nie tylko w Gdańsku, ale na całym świecie
Czy SKM-ka była budowana dla
a kto dopłacał do dróg wokół twojego domu ?
takie jest zadanie miasta żeby budować drogi dla mieszkańców, tak było jest i będzie, nie tylko w Gdańsku, ale na całym świecie
Czy SKM-ka była budowana dla deweloperów którzy budowali na Zaspie, Żabiance i Przymorzu ?? Czy Rzeczypospolitej czy Chłopska była budowana dla deweloperów i jeszcze linia tramwajowa ?
czy Al.Zwycięstwa była budowana dla deweloperów z Wrzeszcza ?
Nie, nie, nie, miasto buduje drogi dla mieszkańców, a nie dla deweloperów czy inwestorów
Ludzie ogarnijcie się trochę i spójrzcie normalnie - takie jest prawo i obowiązek miasta
To że niektóre z tych dróg były zbudowane kilkadziesiąt czy kilkaset lat temu nie znaczy że ktoś zbudował je prywatnie - wszystkie i zawsze były budowane z podatków przez miasto
2018-04-22 20:34
pissuary tego nie ogarna nigdy . szkoda tlumaczyc
2018-04-23 00:38
trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że niektórzy deweloperzy są pod tym względem faworyzowani i ich inwestycje nie muszą czekać po kilkanaście lat na wsparcie budową dróg dojazdowych z podatków.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.