2016-01-03 11:21
perspektywa jest taka że nie mnie nadal nie stać na mieszkanie a nawet na kredyt i tak pozostanie !
2016-01-03 11:28
2016-01-03 12:39
skaczący po stołkach
2016-01-03 16:02
2016-01-05 07:16
Bo to i po czesci prawda. Za malo zarabiasz? Podnieś swoje kwalifikacje, zeob lursy, szkolenia, studia, zdobadz praktyke. Wtedy zaczniesz wiecej zarabiac i nedziesz mogl brac kredyt na mieszkanie.
Ja noe wiem o co
Bo to i po czesci prawda. Za malo zarabiasz? Podnieś swoje kwalifikacje, zeob lursy, szkolenia, studia, zdobadz praktyke. Wtedy zaczniesz wiecej zarabiac i nedziesz mogl brac kredyt na mieszkanie.
Ja noe wiem o co wszystkim chodzi z krytyka tego stwierdzenia, co wy myslicie, ze prezydent wam moeszkania mial kupoc czy kase za nic z nieba da? Durny kraj glosowal na pos, no myslal, ze za frejer dostanie kase na dzieci. Trzeba bylo nuc kretynem, zeby w to uwierzyc widzac, jak wyglada sytuacja w pl.
Pozdrawiam nierobow
2016-01-03 15:12
nie ma pieniędzy nie ma perspektyw :(
2016-01-03 22:02
szukaj własnej drogi
2016-01-04 08:57
Nie masz kredytu, nie masz mieszkania, pewnie nie masz rodziny = nie jesteś uwiązany do 1 miejsca, ergo: możesz wszystko. Możesz np. zrobić doktorat w Szwecji z fizyki cząstek elemtarnych, zostać warszawskim japiszonem, albo rzucić obecną robotę i prowadzić wideobloga.
2016-01-04 11:19
zdolność kredytowa jest od 3000 netto, możliwość spłaty bez pętli na szyi jest od 4000 netto, kto tyle zarabia?! Druga strona medalu jest taka, że wynajem pochłania tyle samo, albo i więcej - a skoro wynajem kosztuje
zdolność kredytowa jest od 3000 netto, możliwość spłaty bez pętli na szyi jest od 4000 netto, kto tyle zarabia?! Druga strona medalu jest taka, że wynajem pochłania tyle samo, albo i więcej - a skoro wynajem kosztuje tyle samo to już lepiej zarznąć się kredytem bez obaw, że właściciel lokalu będzie ci grzebał w koszu na pranie, albo próbował zalogować Ci się do lapka lub zastaniesz właścicela + obce ci osoby grzebiące po szufladach. Polityka prorodzinna poprzednio rządzących - szukam drugiej połówki - musisz zarabiać nie mniej niż 2500 netto i fajnie gdybyś był/a szczupła/ły
2016-01-05 15:12
to ile wy w tym gdansku zarabiacie?
ja pracuje w DE teraz zaczynam w NOR ale na prawde i nie za bardzo mnie stać na mieszkanie u was w Gdańsku a pochodze z małej mieściny niedaleko.
2016-01-03 11:34
2016-01-03 12:38
A z roku na rok drożej.
2016-01-03 12:40
tylko real
2016-01-03 12:53
Wtedy banka peknie
2016-01-03 13:48
Nie ogarniasz. Jak zaprzestanie sie budowania to to co jest będzie jeszcze droższe!
2016-01-04 14:34
zwłaszcza jak popyt spadnie bo demografia jest nieubłagana :D
2016-01-03 12:55
Rynek wtórny aż kwiczy z braku chętnych na zakup mieszkania. Sprzedaja się mieszkania po baaardzo okazyjnych cenach.
2016-01-03 13:23
2016-01-03 13:32
Najłatwiej sprzedać małe mieszkanie, bo jest na nie największy popyt.
Ale są mieszkania, które od kilku ładnych lat czekają na nabywce. Widać to np. na stronach agencji nieruchomości czy nawet w ogłoszeniach tego
Najłatwiej sprzedać małe mieszkanie, bo jest na nie największy popyt.
Ale są mieszkania, które od kilku ładnych lat czekają na nabywce. Widać to np. na stronach agencji nieruchomości czy nawet w ogłoszeniach tego portalu - przeglądam je już bardzo długo i niektóre mieszkają wciąż są za sprzedaż (pewnie z różnych powodów).
Jak komuś zależy to będzie musiał obniżyć cenę.
2016-01-03 23:20
Znam wielu co wystawili mieszkanie licząc, że ktoś nabędzie i im sfinansuje tym samym nabycie większego z rynku pierwotnego.
Obniżać ceny nie będą, bo im się to nie opłaca. Więc czekają na okazję.
Nie którzy po 3-4 lata. Ale źle im nie jest to się nie spieszą.
2016-01-04 15:41
Lepiej opuścić nawet kilkadziesiąt tysięcy i mieć kasę na koncie i zero stresów niż nie opuszczać i trzymać mieszkanie. Ceny z wtórnego spadają, czynsz trzeba płacić, trzeba coś naprawić. A to wszystko w perspektywie kilku lat duuużo kosztuje
2016-01-05 08:55
2016-01-05 09:27
Obserwuj rynek i nie patrz na ceny ofertowe. To że ktoś chce 340000zł za trzy pokoje w wielkiej płycie na zaspie nie oznacza, że tą kwotę otrzyma. Dwójka znajomych kupowała właśnie takie mieszkania. Cena ofertowa
Obserwuj rynek i nie patrz na ceny ofertowe. To że ktoś chce 340000zł za trzy pokoje w wielkiej płycie na zaspie nie oznacza, że tą kwotę otrzyma. Dwójka znajomych kupowała właśnie takie mieszkania. Cena ofertowa wynosiła sporo ponad 300000zł a zapłacili(na Startowej 275000zł), Na Burzyńskiego 268000zł. Ja sam kupowałem mieszkanie do remontu we Wrzeszczu. Przed dwoma laty cena ofertowa tego konkretnego mieszkania wynosiła 330000zł. Rok temu już za 240000zł a w końcu je kupiłem za gotówkę za 200000zł. Tyle w temacie.
2016-01-05 11:16
kupisz za pół darmo. Spróbuj w takiej cenie kupić nowsze mieszkanie. Powodzenia. Po za tym napisz konkretnie jaki metraż i jaka cena. Pisząc 3 pokoje nic nie mówi. Mogli kupić 3 pokoje 52m za 275tyś, to jest normalna
kupisz za pół darmo. Spróbuj w takiej cenie kupić nowsze mieszkanie. Powodzenia. Po za tym napisz konkretnie jaki metraż i jaka cena. Pisząc 3 pokoje nic nie mówi. Mogli kupić 3 pokoje 52m za 275tyś, to jest normalna cena (nawet lekko wysoka) czyli około 5,3tys za metr. A to do remontu we Wrzeszczu to też pewnie minimum 4500 za metr dałeś. I to ma być tanio? Za mieszkanie stare, do remontu? Jeśli nowe kupisz za 5-5,5 za metr.
2016-01-06 10:33
2016-01-03 21:10
celuję w Oliwę, Przymorze, idealnie by było Karlikowo. Albo ceny absurdalne albo rudery do wyburzenia. Kilka interesujących propozycji było (trzy w ciągu ponad roku) ale sprzedane bardzo szybko. Trzeba ryzykować i podejmować szybko decyzje - nie mój styl.
2016-01-04 14:44
Tak wygląda cały rynek wtórny. Szybka decyzja nie oznacza że trzeba ryzykować, po prostu trzeba wiedzieć czego się chce i ile jest się w stanie zapłacić. Ocena stanu tecjnicznego to też jedna wizyta. Jeśli szybkie podejmowanie decyzjj to nie twój styl to pozostaje wyższa cena lub wieczne szukanie.
2016-01-03 14:25
rynku pierwotnego. Kupili mieszkanie za stosunkowo małe pieniądze, albo prawie za nic jak w przypadku mieszkań spółdzielczych, a chcą przebitki sięgającej kilkuset procent. Rynek wtórny prędzej czy później będzie musiał obniżyć cenę mieszkań, a wraz z nimi rynek pierwotny
2016-01-03 20:45
bardzo dobre lokalizacje. Pierwotny na obrzeżach to są bardzo niskie ceny obecnie.
2016-01-03 23:01
wynajmują, a na sprzedaż dają wysoką cenę, komuś podpasi ok, jak nie to czekają dalej. Podobnie kupujący też liczą na okazję.
2016-01-03 21:06
to okazuje się, że jest kilka mieszkań do zobaczenia, z tego jedno nadaje się do ewentualnego zakupu. Zawsze coś nie tak, a to skosy, a to -1 "niby" parter, a to czynsz 1000zł. I niestety okazuje się, że o minimum 10%
to okazuje się, że jest kilka mieszkań do zobaczenia, z tego jedno nadaje się do ewentualnego zakupu. Zawsze coś nie tak, a to skosy, a to -1 "niby" parter, a to czynsz 1000zł. I niestety okazuje się, że o minimum 10% rozjeżdza się cena proponowana z oczekiwaną. Wiem bo szukałem. Nowe budownictwo >2000r, 70-80m, 4 pokoje, do 450tyś, w miare ładnie zrobione bo przecież nowe, więc trudno oczekiwać komuszej boazerii. Dzielnice max pętla havla czy myśliwska w strone jasienia. Nic. Pełno to jest mieszkań socjalistycznych, w płycie lub w kamienicy gdzieś z elementem alkoholowym czy wc na piętrze na 3 mieszkania.
2016-01-04 19:06
2016-01-05 08:48
4k/m w Oliwie w nowym budownictwie.
2016-01-03 20:43
na Szadółkach można już kupić poniżej 3 tyś za m2
2016-01-03 20:52
2016-01-04 11:50
to nie Gdańsk, to wysypisko śmieci.
2016-01-04 15:45
Chciałbyś marnować czas w korkach, przecież tam dróg nie ma
2016-01-04 16:24
w pasie nadmorskim brakuje sensownych mieszkań za 8 tyś za m2
Gdańsk Południe czy inny Pruszcz tam pełno mieszkań więc jaka bańka
2016-01-04 21:06
Przed tym programem ceny nad morzem i na poludniu były niższe.
2016-01-04 21:41
To jak teraz buduje się bloki wola o pomstę do nieba. Beton,brak wygluszenia,ścianki z kartonu albo z bloczków ala ytong gdzie nie powiesisz na tym ciężkiej szafki. Najlepiej jest kupic mieszkanie w zadbanym
To jak teraz buduje się bloki wola o pomstę do nieba. Beton,brak wygluszenia,ścianki z kartonu albo z bloczków ala ytong gdzie nie powiesisz na tym ciężkiej szafki. Najlepiej jest kupic mieszkanie w zadbanym przedwojennym budynku z cegły. Oczywiście trzeba sprawdzić najpierw jakich będzie miało się sąsiadów. Z doświadczenia wiem, ze są np mieszkania we Wrzeszczu w starym budownictwie gdzie nie mieszkają patole a i wyremontowane mieszkania biją na głowę te nowe.
2016-01-08 12:01
taka stara kamienica to skarbonka bez dna, choćby była nie wiem jak zadbana kamienica to prawie stuletnie budy, zagrzybiałe i spleśniałe, ciągle będzie tam coś do zrobienia, ciągle będzie się tam coś sypać. No i ten brak windy, brak hali garażowej
2016-01-03 11:35
gdyby nie te doplaty to ceny by spadly - nieruchomosci sa przewartosciowane, ale deweloperzy moga sobia pozwolic na to by trzymac ceny - ludzie i tak dostana doplate wiec wezma. minusem jest to ze doplaty sa z budzetu,
gdyby nie te doplaty to ceny by spadly - nieruchomosci sa przewartosciowane, ale deweloperzy moga sobia pozwolic na to by trzymac ceny - ludzie i tak dostana doplate wiec wezma. minusem jest to ze doplaty sa z budzetu, czyli wszyscy placimy na te doplaty. i ci ktorzy maja juz mieszkanie i ci ktorych nie stac na kredyt. ot sprawiedliwosc.
takie jest moje zdanie odnosnie rynku nieruchomosci w 2016.
2016-01-03 11:43
Dokładnie. Szlag mnie trafia, nie dość, że rozdają pieniądze z moich podatków na dopłaty to jeszcze winduje to ceny.
Chora polityka.
2016-01-03 17:38
2016-01-04 02:44
żeby dać 500 zł dla nielicznych
2016-01-05 22:58
Bzury piszesz bo sie nie znasz. Wiesz, ze w Gdyni aby dostac doplaty metr musi kosztowac poniżej 4890 zl zanowe mieszkanie. Znajdz mi taka cene. Nie ma szans.
2016-01-12 13:36
Na Wiczlinie i Pogórzu są oferty MDM
2016-01-03 11:49
z nowobogackimi młodymi, ale z kredytem do końca życia,
a historycznymi centrami miast z komunałkami i socjalnymi zamieszkanymi przez wielopokoleniowe bezrobotne rodziny, ale za to bez kredytu i z comiesięcznym wsparciem na rozrywki alkoholowe.
2016-01-03 21:13
to niewolnicy raczej. Kredyt to ostateczność
2016-01-03 22:33
No nie wiem czy ostateczność. Przez 3 lata wynajmowałem mieszkanie z dziewczyna (obecnie żona) i gdybym juz wczesniej brał kredyt to miałbym 45 tys kredytu spłaconego a tak nabilem kasę właścicielowi mieszkania i dopiero
No nie wiem czy ostateczność. Przez 3 lata wynajmowałem mieszkanie z dziewczyna (obecnie żona) i gdybym juz wczesniej brał kredyt to miałbym 45 tys kredytu spłaconego a tak nabilem kasę właścicielowi mieszkania i dopiero teraz biore kredyt. Tak to jest jak sie ma nadzieje ze mieszkania stanieją. Po 2 kredyt do konca życia? Przed 50 mam spłacony o ile bede splacal 25 lat a nie szybciej.
2016-01-04 09:51
to mialbys juz po 40 splacony., Ciekawa logika, mam nadzieje, ze nie nabijasz kasy innym wyzyskiwaczom, jak hotele, piekarnie. No i nie masz chyba samochodu, to nabijanie kabzy producentom i mafii paliwowej, po co jak sa autobusy.
Ciekawa logika, taka polsko-chlopska. Posiadac kawalek pola najwyzszym celem w zyciu
2016-01-04 10:10
O naiwności ludzka!!! Co z odsetkami? Twoje mieszkanie stanie się bezcenne, biorąc pod uwagę jego wartość po spłacie kredytu. No i oczywiście "kaganiec" praktycznie do kończ życia. Gratuluję perspektywy życiowej. Życzę
O naiwności ludzka!!! Co z odsetkami? Twoje mieszkanie stanie się bezcenne, biorąc pod uwagę jego wartość po spłacie kredytu. No i oczywiście "kaganiec" praktycznie do kończ życia. Gratuluję perspektywy życiowej. Życzę dużo samozaparcia w spłacaniu kredytu, jak najmniej bezsennych nocy, no i oczywiści stałej pracy zarobkowej, która w zaistniałej sytuacji jest bezwzględnie niezbędna. Naprawdę wierzysz, że spłacisz szybciej kredyt? Gratuluję dobrego samopoczucia.
2016-01-04 10:34
Polecam mieszkania z windykacji bankowych których jest coraz więcej. Już nawet pewien bank oferuje kredyt na ich kupno (SIC!). Płacisz gotówką ale cena wynosi 2/3 ceny rynkowej.
2016-01-04 11:55
ceny nie są tak atrakcyjne. Najczęściej masz wykończenie gratis. Banki są cwane i mało kiedy dopuszczają do drugiej a tym bardziej trzeciej licytacji
2016-01-03 12:05
2016-01-03 12:43
Nie ma się co dziwić że ludzie wolą mieszkać w Gdańsku skoro Gdańsk wybierają prawie wszyscy inwestorzy tworzący dużą liczbę miejsc pracy. Gdynia niestety w dużej mierze przespała ostatnie 10 lat gdzie wiele polskich miast wykorzystując środki z UE poczynił gigantyczne postępy
2016-01-03 14:23
bo ostatnie lata to rządy w woj. i kraju PO, który niszczył Gdynię. Chyba żyłeś gdzieś za granicą skoro nie wiesz jak tu u nas było ?
2016-01-03 14:29
skąd oni biorą swoich sympatyków, 6 latków z przedszkola?
2016-01-03 13:34
w Gdańsku jest przede wszystkim więcej wolnych terenów pod zabudowę i jeszcze dłuższy czas tak będzie. A na południu Gdańska mieszkania tańsze niż nawet w Kosakowie
2016-01-03 22:04
Czy na Pogórzu też powstają. I to nie malo. I za kilkanaście lat to też będzie Gdynia, ale teraz nie są i się nie liczą do "rankingu".
2016-01-04 03:27
W Pruszczu, Rotmance, Juszkowie, Straszynie, Borkowie, Kowalach, Baninie i innych miejscowościach tez powstają mieszkania które nie liczą się do tego "rankingu"
2016-01-03 12:42
Jest wielkim wstydem, że Prezydent Gdyni Wojciech Szczurek nie ma planu budowy mieszkań socjalnych, zamiast tego szykuje budowę nowej biznesowej dzielnicy dla najbogatszych. Efektem jest zjawisko wyludniania.
2016-01-03 12:48
I jeszcze głupio tłumacza ze kolejka do takich mieszkań jest mniejsza niż np w Gdańsku.
A jaka ma być jak nikt nie ma nadziei ze doczeka się lokum w Gdyni w razie tragicznej sytuacji. Było to doskonałe
I jeszcze głupio tłumacza ze kolejka do takich mieszkań jest mniejsza niż np w Gdańsku.
A jaka ma być jak nikt nie ma nadziei ze doczeka się lokum w Gdyni w razie tragicznej sytuacji. Było to doskonałe widać po tym jak traktowana ta dziewczynkę której zmarła matka zanim sprawę nagłośniona media.
Ludzie wolą zapisać się do dłuższej kolejki w Gdańsku bo tam oddaje się nawet kilkaset takich mieszkań rocznie
2016-01-04 12:05
jak hieny w dniu pogrzebu matki czekając chyba na te śmierć zrobili program "na zywo". A dziewczynka już od kilku tygodni mieszkała u siostry, która zapewne wysmażyła błagalny list do telewizji rzekomo od dziecka.
jak hieny w dniu pogrzebu matki czekając chyba na te śmierć zrobili program "na zywo". A dziewczynka już od kilku tygodni mieszkała u siostry, która zapewne wysmażyła błagalny list do telewizji rzekomo od dziecka. Braciszek -pijaczek leń dopuścił żeby chałupa o która nie dbali przez lata się ostatecznie rozleciała., a jego koleżkowie okradli barak z komputera. taka jest prawda. Miasto przecież już na wiosnę proponowało tej rodzinie coś cywilizowanego ale się nie zgodzili.Więc nie psiocz na Gdynie.
2016-01-04 12:19
Mam jedno pytanie ile Gdynia wybudowała lokali socjalnych przez wszystkie pięć kadencji Szczurka?
2016-01-03 13:39
A ja mam mieszane uczucia co do mieszkań socjalnych i lokowania w nich w całości dziwnego towarzystwa.... pomieszkaj na takim osiedlu najpierw
2016-01-03 16:13
nie powinny być budowane
2016-01-04 11:47
Chciałbys socjalne mieszkania w centrum??? Jak za Stalina? Jak to się stało na gdańskiej starówce gdzie menele do dziś dominują?
2016-01-03 13:11
Z tymi cenami na rynku wtórnym to niektórych pokopało... Szukałem kawalerki na Zaspie a tam za 32m2 krzyczeli nawet po 200-210tys... A skonczylo sie na tym ze znalazłem na Suchaninie za 155...
2016-01-03 13:24
w pasie nadmorskim, od wielu lat. Kawalerki łatwo schodzą w tych dzielnicach
2016-01-03 13:27
ofertowa i to kawalerki wyremontowanej, transakcyjnie jest trochę inaczej, a wiadomo, że większość woli taniej, ale samemu remont zrobić po swojemu
2016-01-03 13:29
cena ofertowa bywa ceną do zapłacenia. Najpopularniejsze na Przymorzu są 27 m kw.
2016-01-03 13:51
Oprócz tego czynsz zaspa 200. Suchanino 330 plus dziwne doplaty za ogrzewanie... I o tym się dopiero dowiesz. Ale fakt im bluzę.morza tym drozej bo spokojniej- mniej studenciaków
2016-01-03 22:12
Tak, to jest 30,98m2 dokładnie. Natomiast co do czynszu to nie wiem o czym mowisz. Kumpel na Zaspie płaci w kawalerce 380-460 czynszu, z tym ze w ogole nie ogrzewa mieszkania zimą - przy -10 stopniach ma 19.5 stopnia w
Tak, to jest 30,98m2 dokładnie. Natomiast co do czynszu to nie wiem o czym mowisz. Kumpel na Zaspie płaci w kawalerce 380-460 czynszu, z tym ze w ogole nie ogrzewa mieszkania zimą - przy -10 stopniach ma 19.5 stopnia w mieszkaniu co mu odpowiada.
Na Suchaninie płacę 360-380zł. Z tymi dopłatami to mają je ci, co nie umieją operować pokrętłem. Przy częstym odkręcaniu i zakręcaniu to prawda, można mieć dużą niedopłatę.
Co do studenciaków to się nie zgodzę, na Suchaninie jest ich mniej niż na Zaspach czy Przymorzu.
2016-01-03 13:53
2016-01-03 13:43
Masakra. W ogóle kawalerki jednopokojowe są drogie - nie wiem czemu.
Za tę cenę, jakby dobrze poszukać, można dostać kawalerkę dwupokojową około 40 m
2016-01-03 13:53
Ogarnij nazewnictwo i zakrec sie w sloik bo obrażasz wszystkich przyjezdnych..... Kawalerko 2pokojowa .z 5km korkiem i zapachem ze śmietniska.
2016-01-03 13:56
chodziło pewnie o 2 pomieszczenia w tym jedno z aneksem, może i developerzy zwą to 2 pokojami, ale jest to kawalerka, w której do kuchni można wstawić kanapę ;)
2016-01-05 11:19
Ale jak to się ma do komuszej kawalerki 28m w falowcu?
2016-01-05 12:22
Dla mnie układ typu salon z anekem + 1 sypialnia to też kawalerka. Takie mieszkanie nadaje się co najwyżej dla pary tak jak zresztą kawalerka typu studio. Jest to po prostu kawalerka o wyższym standardzie ale dla rodziny z dzieckiem już się nie nadaje.
2016-01-05 22:22
socjalistycznym bloku. Malo? Stawiasz druga scianke i masz 3 pokoje :) koszt scianki z robota okolo 1000zl.
2016-01-04 13:12
Bo Zaspa niedaleko morza i tam zawsze bedzie drogo
2016-01-04 20:03
2016-01-04 17:56
... lub być zupełnie oderwanym od rzeczywistości. W takiej cenie to bez problemu kupi się na przymorzu nowe którego nie trzeba odgrzybiać i dezynfekować i i wywalać wszystkiego do surowych ścian. A nawet jak to się zrobi za niemałe pieniądze to ze śmierdzącą klatką już się nic nie zrobi.
2016-01-03 13:21
Nieźle robią w wała z cenami.... :(
mieszkania powinni być dostępne dla osób zarabiających przeciętnie, mających jakieś oszczędności, aby nie pakować się w kredyt na 30 lat...
2016-01-03 17:25
Czyli jaką cenę proponujesz?
2016-01-04 19:13
2016-01-03 17:42
bez doplat. Ewentualnie nalezy oczekiwac odpowiedniej polityki rozwoju miasta (np. brak osiedli oddalonych od wszystkiego, ktore generuja olbrzymie koszty - nowe szkoly, nowe drogi, nowa infrastruktura).
2016-01-04 05:27
No i kształtuje. Mieszkania mniejsze i teoretycznie mniej atrakcyjne ale w kluczowych miejscach są w cenie większych mieszkań bądź domów w dziurach za miastem. Kredyt na mieszkanie to normalna sprawa jeżeli chcesz żyć
No i kształtuje. Mieszkania mniejsze i teoretycznie mniej atrakcyjne ale w kluczowych miejscach są w cenie większych mieszkań bądź domów w dziurach za miastem. Kredyt na mieszkanie to normalna sprawa jeżeli chcesz żyć jak człowiek. W Polsce kredyt uważany jest za nienormalność, za to gnieżdżenie się 3 pokoleń pod jednym dachem i angażowanie rodziców w zakup mieszkania dla dorosłych i samodzielnych dzieci jest normalką. Jak zwykle wszystko, nawet logika w tym kraju stoi na głowie
2016-01-04 08:38
Mieszkania akurat są w miarę dobrze wycenione, ale nasze płace są zaniżone i póki co zbyt wolno rosną.
W wielu segmentach zmienia się to pozytywnie, ale dopóki średnia nie wzrośnie do około 7.000 brutto to ilość budowanych mieszkań będzie spadać aby tylko cenę utrzymać.
2016-01-03 13:26
2016-01-03 13:47
Najlepsze jest to, że na stronie internetowej danej inwestycji krzyczą, że ostatnie mieszkania pozostały do kupienia, że niby tak super się sprzedało itp., a jak udasz się z konkretnymi pytaniami do biura sprzedaży okazuje się, że możesz przebierać jak w ulęgałkach.
2016-01-03 13:51
ostatnie, ostatnie, bierzta, bo zabraknie...
2016-01-03 14:21
napisz na jakim gdańskim osiedlu w miarę położonym można przebierać w gotowych mieszkaniach.
2016-01-03 20:49
poprzebierać to można chyba gdańsk południe. W pasie nadmorskim ciężko coś już kupić
2016-01-04 13:49
Może i można przebierać jak ktoś się zadowoli byle czym, albo nie wie czego szuka. Prawda jest taka, że dobrych mieszkań (w dobrej lokalizacji, bez skosów, ściętych ścian, z widną łazienką, w miarę ustawnych, windą, parkingiem, itp itd.) jest mało i czasami trzeba się nieźle nagimnastykować żeby je zaklepać.
2016-01-03 20:47
2016-01-03 21:33
dowiadujesz się o tym w biurze jak zaczynasz wybierać
2016-01-04 02:50
ale w przebranych, wszystkie lepsze wykupione, wiem bo 2 lata temu kupowałei fakt, pół osiedla wolne, ale nic ciekawego i tak u kilku deweloperów.
2016-01-03 13:55
3-3 tys netto na głowę! Narzekają ... Spekulują bo wola miec swój bmw i wynajęty apartament - sam by chcial 50m nad morzem kupic za 200.000 ale nikt inny juz tak nie może... A jak sprzedać to 400.000 minimum ! Tak prawda o autorach tutaj.
2016-01-03 17:41
ale daję plusa, bo podoba mi się Twój komentarz, taki z humorem
2016-01-03 20:59
we Wrzeszczu czy nad morzem za 4000zł/m nowe mieszkanie. Bo pokazali gotówkę deweloperowi i ten zszedł z ceny 9000/m do 4k/m :)
2016-01-03 21:36
gdzie tak jest??? developer ma to gdzieś czy dostanie gotówkę od klienta czy z banku, to ty się bujasz z kredytem, nie developer
2016-01-04 08:39
nie do końca ma to gdzieś...
2016-01-04 09:53
2016-01-04 17:07
Jak masz ustawę deweloperską nakazującą przelew środków za zakup w transzach (mieszkania w budowie) to co to za różnica, czy klient płaci gotówką czy kredytem, skoro deweloper dostaje w transzach i tak. Nie da się
Jak masz ustawę deweloperską nakazującą przelew środków za zakup w transzach (mieszkania w budowie) to co to za różnica, czy klient płaci gotówką czy kredytem, skoro deweloper dostaje w transzach i tak. Nie da się inaczej. Poza tym jak jest i tak zwykle rachunek powierniczy. Poza tym dodatkowo - kredyt o tyle pewniejszy, bo jak mam podpisaną umowę kredytową to kredyt się wypłaci, a jak ma gotówkę to jeszcze wyda na inne i co?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.