2021-04-12 17:15
Opinia wyróżniona
Przecież to jechał nieoznakowany radiowóz ruchu drogowego, który tym bardziej powinien dawać przykład innym. Pewnie służbę kończyli i chcieli być 3 min szybciej. Żenujące, trzeba mieć tylko nadzieje że ktoś wyciągnie konsekwencje od tego funkcjonariusza co na codzień za dużo lżejsze przewinienia kara innych.
2021-04-16 17:54
Po co ma dawać przykład,. To som policjanty kurna mać.
2021-04-15 05:46
Władza uderza do głowy. Wielu nie dorosło do tego by ją mieć i o zgrozo nosić ze sobą naładowaną broń.
2021-04-14 15:29
Mam kilka pytań wszczęcie samego postępowanie nie załatwia sprawy. Ten kierowca powinien mieć powtórzone badania sprawdzające psychofizyczne czy aby jego stan zdrowia nie uległ zmianie od ostatniego badanią na tyle że
Mam kilka pytań wszczęcie samego postępowanie nie załatwia sprawy. Ten kierowca powinien mieć powtórzone badania sprawdzające psychofizyczne czy aby jego stan zdrowia nie uległ zmianie od ostatniego badanią na tyle że wyprawia co wyprawia. Drugą sprawą czy pełnił służbę samodzielnie . Kolejną sprawą jak się ma to tego monitoring czy te fakty zostały zarejestrowane I właściwie Wyjasnione. Natomiast lakoniczne wyjaśnienia jakie czytam są być może wystarczające ale pytam dla KOGO?
2021-04-14 12:00
nawet naPiSaną spec-ustawę gwarantującą im bezkarność - próbował 2x przez sejm przepchnąć
2021-04-12 18:03
Opinia wyróżniona
Tylko byście wszystkich nagrywali zaraz będą nagrywać karetki i straż pożarna to Policja może ktoś z nas ich potrzebował albo inny co nagrywał innych miał stłuczkę i właśnie ich wezwał!
2021-08-30 12:44
Jak jadą na akcje to włączają koguty. Jak jadą bez włączony to są piratami i tyle w temacie. Czy jeszcze czegoś nie rozumiesz.
2021-04-16 13:48
Kolego, użyj logiki bo o niej zapomniałeś. Jeżeli ktoś miał stłuczke i ich potrzebował to CO? Mają prawo po drodze też mieć stłuczkę albo kogoś zabić? Wiesz co to pojazd uprzywilejowany ?
2021-04-16 10:21
Bandyci powinni użyć sygnałów świetlnych i dźwiękowych. A tak - to zwykle gnojki. Pieprzone szeryfy.
2021-04-16 01:45
Powinni mieć koguty
2021-04-16 02:03
2021-04-15 19:39
skoro sie gdzieś spieszył to powinien jechać uprzywilejowany, a tak to odpowiada jak kazdy szary obywatel za wykroczenia drogowe
2021-04-15 17:30
Masz rację i wtedy czekałem prawie cztery godziny bo stali w krzakach z radarem
2021-04-15 13:05
jesteś głupi człowieku jak mój lewy but bez podeszwy. od tego są sygnały świetlne i dźwiękowe, a pojazd staje się uprzywilejowanym. widzisz tu jakieś sygnały? jakiś inny przywilej? czy do straży miejskiej Cię wysłali za 'zasługi' i bronisz kolegów?
2021-04-15 12:48
Jeżeli są wezwani do zdarzenia i mają szybko dotrzeć to poruszają się wtedy jako pojazd uprzywilejowany,a tak są normalnymi uczestnikami ruchu i obowiązują ich takie same zasady jak wszystkich innych uczestników!! Ciekawe czy dasz sobie na luz gdy taki cwaniak wpie*rzy się w twoje auto,a twoje dziecko wyląduje w szpitalu?!
2021-04-15 09:32
Napisz człowieku jeszcze że uratowali komuś życie bo ich nie zepchnęli z drogi
2021-04-15 00:22
Wiadomo kto napisał ten post.Pirat w mercedesie -radiowiozie to zawsze pirat drogowy.Tajniaków wzywają do stłuczek,jaja sobie robicie z ludzi.
2021-04-14 22:53
Gdzie są sygnały?
2021-04-14 20:49
2021-04-14 20:04
to ty na 100 procent psem jesteś
2021-04-14 19:54
No na pewno nieoznakowanych kryminalnych do stłuczki wydzwonililub ktos ich potrzebował
Żart jakiś
2021-04-14 18:02
Tak gosciu to policja ktora jest uprzywilejowana ale w momencie kiedy jada na bombach. Jak ktos ich wezwal do stluczki to oni mają dojechac do miejsca zdarzenia a nie sami pchac sie na stluczke. Wlacz mozg gosciu
2021-04-14 16:53
To wlaczylby sygnaly
2021-04-14 15:40
Przeczytaj tak ze 20 razy to co napisałeś, później narysuj na ścianie tarczę strzelecką i tak długo wal w nią tym zakutym łbem aż zmądrzejesz!!!
2021-04-14 15:16
Ale jesteś temby osioł
2021-04-14 13:29
nie tędy droga, to jest zła filozofia poruszania się po drogach, nie trudno jest kogoś zabić taką jazdą dlatego należy to tępić, dodatkowo widziałem na YT podobne zachowanie karetki pogotowia bez sygnałów, nie jadącej na
nie tędy droga, to jest zła filozofia poruszania się po drogach, nie trudno jest kogoś zabić taką jazdą dlatego należy to tępić, dodatkowo widziałem na YT podobne zachowanie karetki pogotowia bez sygnałów, nie jadącej na interwencje, której nie podobało się że kierowca jechał zgodnie z przepisami, inną kwestią jest, że jak policjant nabroi to karą jest dyscyplinarne przeniesienie do innego komisariatu, dlaczego to nie jest oficjalne wydalenie ze służby, takie osoby nie zasługują na noszenie munduru, hańbią mój Kraj, wstydzę się takiego bydła, niech idą do normalnej pracy jak wszyscy skoro nie potrafią uszanować obywateli i tego co dostają, a dostają sporo, zwykły obywatel nie może liczyć na takie profity, wiem ponieważ pracowałem w Policji jako cywil, po 3 latach zrezygnowałem, miałem dość pracy za nygusów. Pozdrawiam
2021-04-14 11:53
Nie było by problemu gdyby włączyli sygnały.
2021-04-14 09:42
to się wystawiawa koguta a nie brawurowo wyprzedza na przejściu
2021-04-13 22:06
są odpowiednie narzędzia do jazdy kiedy czas nagli
2021-04-13 20:19
nie chrzań mają koguty jak potrzeba
2021-04-13 18:35
Napewno nie. 300metrów dalej mają swoją siedzibę
2021-04-13 16:14
jakby taka sytuacja była to dlaczego nie użyli sygnałów dźwiękowych i świetlnych, wtedy to mogą i pod prąd legalnie przecież
2021-04-13 15:26
Ten komentarz jest tak skrajnie głupi że ręce opadają.
2021-04-13 13:34
Także: do budy i nie szczekaj!
2021-04-13 09:18
Chyba to to ty jechałeś
2021-04-13 09:09
bandytow takich jak na filmie trzeba wylapywac i karac i nie ma znaczenia ze sa milicjantami
2021-04-13 09:02
wtedy by jechali na sygnale, każdy nieoznakowany radiowóz ma "koguta" na wyposażeniu...
2021-04-13 08:58
Masz rację, ale jeżeli uruchomiono postępowanie dyscyplinarne tzn że nie jechał do zdarzenia...
2021-04-13 08:51
1. przy stłuczce z tego co wiem są tylko zwykłe radiowozy (nie cywilne)
2. mógł nawet jechać komendanta ratować i mimo to taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, jeżeli nie jechali pojazdem uprzewilejowanym (na sygnałach)
3. bardzo mniie cikeawi co "ja" miał w głowie to pisząc... za duzo TVP chyba :)
2021-04-13 07:42
Widzę że policja zaczęła pisać komentarze na trójmiasto. Może zamiast bronić swoich w internecie, zaczniecie przestrzegać prawa.
2021-04-13 07:35
2021-04-12 23:02
Wszyscy podlegamy pod przepisy drogowe. Funkcjonariusze nie są zwolnieni z tych reguł. Nic ich nie usprawiedliwia. Od nich wymaga się więcej. Są osobami zaufania publicznego i kara musi być bardziej dolegliwa jak w przypadku zwykłego kierowcy. Ryba psuje się od głowy. Tak to już jest chyba, że w ostatnich latach zasady się zmieniły ?
2021-04-13 06:31
się, teraz ryba psuje sie od PiS
2021-04-13 10:01
Masz PiS w lodówce, że Ci od niego ryba się psuje?
2021-04-12 20:50
co Ty p.. za głupoty
2021-04-12 19:21
Jeżeli jechali na jakieś wezwanie to mogli włączyć sygnały świetlne i dźwiękowe , po to je mają, a jak nie włączyli to niech jeżdżą zgodnie z przepisami
2021-04-12 18:09
I dlatego łamali przepisy, by dać innym przykład?
2021-04-12 20:22
Jeżdżę od 1980 roku i wiele widziałem. Wg mnie jechali zdecydowanie, ale poprawnie technicznie więc nie czepiajcie się ludzi na służbie. Skoro jechał szybciej od filmującego to nie mógł zajeżdżać mu drogi. Jest wielu
Jeżdżę od 1980 roku i wiele widziałem. Wg mnie jechali zdecydowanie, ale poprawnie technicznie więc nie czepiajcie się ludzi na służbie. Skoro jechał szybciej od filmującego to nie mógł zajeżdżać mu drogi. Jest wielu gorszych i bardziej agresywnych lub wręcz niezdecydowanych ludzi wśród kierowców w Polsce. Na siłę można się przyczepić także do filmującego w dużym aucie.
2022-01-25 17:45
Nie widzę problemu w zdecydowanej i agresywnej jeździe, ale taki pokaz jazdy technicznej, pakowanie się komuś pod maskę i lawirowanie między samochodami to zwykłe chamstwo na drodze. Zwłaszcza, jeśli w ten sposób jeździ
Nie widzę problemu w zdecydowanej i agresywnej jeździe, ale taki pokaz jazdy technicznej, pakowanie się komuś pod maskę i lawirowanie między samochodami to zwykłe chamstwo na drodze. Zwłaszcza, jeśli w ten sposób jeździ służba, która zwykła karać za takie same przewinienia, jeśli byli na służbie i się im śpieszyło to mają od tego sygnały świetlne i dźwiękowe, bez nich jest zwykłym pojazdem nieuprzywilejowanym. Jak w taki sposób prawo jazdy traci człowiek dla którego samochód jest narzędziem pracy i źródłem utrzymania to nie ma zmiłuj, bo złamał przepisy, dlaczego więc policja ma być wyjątkiem?
2021-04-15 19:40
tylko ze ja czy ty za taką jazde podpisujemy kwity , a tu zwykłe buractwo bo maja swiatomoś ze nikt ich nie złapie
2021-04-13 22:07
jak jedzie ktoś zdecydowanie to może już łamać przepisy? wg "instruktora" jasne
2021-04-13 20:23
co ich bronisz to co robią to wbrew przepisom ich kumolem jesteś
2021-04-13 15:19
2021-04-17 23:15
oczywiscie ze z pasa do skretu nie mozna jechac prosto , ale jesli chodzi o wyprzedzanie na pasach to jesli jest sygnalizacja swietlna to jak najbadziej mozna wyprzedzac. zakaz wyprzedzania na pasach dotyczy w miejscach gdzie nie ma sygnalizacji swietlnej lub gdy jest wylaczona
2021-04-13 07:07
Umknął ci jeden mały ale ważny szczególik jechał zdecydowanie ale niepoprawnie gdyż z pasa do jazdy w prawo pojechał prosto czym zasłużył na wyróżnienie 250pln plus punkty karne. Jeśli podpisujesz się instruktor jeśli nim jesteś to rzuć tą robotę bo to tacy jak ty uczą jeździć innych ale źle.
2021-04-13 07:38
Fakt masz rację, pojechał prosto i to powinno być napiętnowane. A ja nie jestem instruktorem nauki jazdy tylko szkolenia zawodowego.
2021-04-13 12:15
myślę ze nie jesteś ani jednym ani drugim...za to na pewno jesteś i**otą!
2021-04-13 05:11
Mam nadzieję, że taki pirat drogowy jak ty absolutnie nie posiada prawa jazdy bo stanowi krytyczne zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego,
2021-04-12 23:04
Rozumiem, że jesteś zainteresowany materialnie, w nowym układzie ?
2021-04-12 22:30
2021-04-13 07:35
To skrzyżowanie ma sygnalizację świetlną więc daj sobie spokój z przejściem dla pieszych. Fakt, że zahaczył o 5 metrowa linię ciągłą, ale ta skończyła się przed przejściem.
2021-04-12 20:30
Tak jak pałowali na demstracji kobietę?
2021-04-13 11:46
Tylko raz dostałą pałą jej torebka.
2021-04-14 12:03
- bo PiS zagwarantował im bezkarność w Policji
2021-04-15 09:46
przecież ostatnio znowu zamordowali człowieka w lesie k. Piątku (Łódzkie), wobec którego pełnili służbę.
2021-04-12 23:29
I bardzo dobrze ze palowali jak by nie, zasluzyla w ryja by nie dostala
2021-04-14 01:22
Jak milicja pacyfikowała protesty, to też pan tak pisał?
2021-04-14 12:02
2021-04-13 11:19
Ale ona nie dostała w żadnego ryja (którym wyzywała i pluła) - pała uderzyła w jej wielką torbę.
2021-04-13 11:12
zmienisz zdanie jak tobie dadzą "bo zasłużyłeś"
2021-04-12 14:56
2021-04-12 15:17
W policji 30 % to malolaci .. .
2021-04-13 10:04
małolaci umysłowi
2021-04-12 19:05
Buracks hahaha
2021-04-12 14:56
2021-04-12 15:30
Na jakiej podstawie wykluczyłeś nietrzeźwość?
2021-04-12 15:30
możne lubią taki wizerunek, albo filmy im się pomyliły ...
2021-04-12 16:44
2021-04-12 14:58
Tajniacy mogą jeździć jak chcą podczas misji ,lub jadąc na akcje .
Nie wieszaimy psów na policji ,bo jak ich zabraknie to będziecie płakać.
Zawsze marzyłam aby umówić się na randkę z policjantem.
2021-04-12 15:01
2021-04-12 15:04
Z czego się śmiejesz? Jak policja goni bandytów to też ma przestrzegać przepisów ruchu drogowego ?
Tak na marginesie to wielu policjantów jest atrakcyjnych i mają branie u kobiet .
2021-04-12 15:18
co za bzdury prawo dotyczy wszystkich jak ma " sygnały " to i pomogę ale jak nie to dokonam obywatelskiego zatrzymania nagram i niech się żegna z premią .....
2021-04-12 22:28
to i wydają się atrakcyjni.
2021-04-13 06:37
Bo wcale nie mogą. Być może tak ci się z jakiegoś powodu wydaje, ale to po prostu śmieszne.
2021-04-12 15:05
2021-04-12 15:36
Sevenus ma chociaż jakiś styl, a Ty jesteś po prostu słaba. Obvious troll is obvious.
2021-04-12 16:18
Dawaj nr
2021-04-12 16:36
2021-04-12 16:43
2021-04-12 22:06
Iza - na misje to nie wyjeżdżają policjanci, tylko funkcjonariusze innej formacji, tej umundurowanej na czarno.
2021-04-13 02:13
Co cię powstrzymuje?
2021-04-12 15:00
Dostana ustna reprymende od szefa i tyle
2021-04-12 15:00
I pod kazdym smietniczkiem cyk spożywanko. Mamy Was. Gra skończona
2021-04-12 15:00
Policja to jest obecnie szczególnie bezkarna kasta. Resort siłowy jest obecnie ekstra wynagradzany za działania przeciwko własnym obywatelom, którzy chcą normalnie żyć, pracować, odpoczywać czy wychowywać dzieci. Jak w komunie.
2021-04-12 15:02
2021-04-12 15:06
Szybko zatesknisz za polską policją.
2021-04-12 15:12
To jest porównanie z d...py z tych, że "u was to biją murzynów".
Nie obchodzi mnie jakie jest prawo i jak jest łamane w innych krajach, jak tamte służby bezkarnie gnębią swoich ohywateli. Jestem obywatelem polskim, mieszkam w Polsce, suwerennym kraju i intetesuje mnie działanie polskiej milicji
2021-04-12 15:16
według opinii wielu ludzi w naszym kraju, Policjant teraz kojarzy się z niedouczonym psychopatą gnębiącym słabszych i kobiety. Ciągnąc dalej policjant to najczęściej damski bokser, który tłucze swoją żonę tak długo aż mu
według opinii wielu ludzi w naszym kraju, Policjant teraz kojarzy się z niedouczonym psychopatą gnębiącym słabszych i kobiety. Ciągnąc dalej policjant to najczęściej damski bokser, który tłucze swoją żonę tak długo aż mu się znudzi. Kontynuując policjant to dzisiaj bezmyślne popychadło bez zastanowienia wykonujące niezgodne z prawem polecenia.
a ja mam trochę inne zdanie.
2021-04-12 18:02
a ja mam takie zdanie j.w i w dodatku 90% to tłuki co nie nadaję się do niczego innego takie cwaniaki co były bite i nie mogli zostać gangsterami a bardzo chcieli to poszli do policji i tam mogą być bezkarni i spełniać
a ja mam takie zdanie j.w i w dodatku 90% to tłuki co nie nadaję się do niczego innego takie cwaniaki co były bite i nie mogli zostać gangsterami a bardzo chcieli to poszli do policji i tam mogą być bezkarni i spełniać swoje psychopatyczne ambicje. Policja czasami jest gorsza od bandytów a najgorsze że nie potrafią ich łapać a wyżywać się na zwykłych obywatelach.
2021-04-12 22:29
Chyba tam nigdy nie byłeś. Może u Niemców bywa róznie ale we Francji, Holandii,Szwajcarii czy Hiszpanii to niebo a ziemia w porównaniu z polską policją pomimo tego że znam tylko j.angielski. Finowie tez są OK.
2021-04-13 10:40
Chyba z nie powiem z czego spadłeś. Mieszkałem w UK rok policja uśmiechnięta podchodzi pyta dobrze się czujesz wszytsko ok ? Uśmiecha się. Jak Cię złapią na drodze to pouczą i puszczą dalej. Kolega złapał gumę na
Chyba z nie powiem z czego spadłeś. Mieszkałem w UK rok policja uśmiechnięta podchodzi pyta dobrze się czujesz wszytsko ok ? Uśmiecha się. Jak Cię złapią na drodze to pouczą i puszczą dalej. Kolega złapał gumę na autobanie patrol się zatrzymał zmieniali razem z nim koło. U nas uśmiechnij się do policji to usłyszych na .... się patrzysz lub dokumnety co ci tak wesoło ? Pouczenie o czymś takim nie słyszałem, a jak jadę przepisowo to łapie mnie szczuro śmieć i wertuje czy mam gaśnicę trujkąt i szuka .... do pupy. Więc swoje opowieści możesz wsadzić między baśnie i mity. Polska policja to dno może są wyjątki ale większość żyje dalej w komunie pracują za 2-3 tys i wyżywają się na obywatelach jak będziesz potrzebował ich pomocy dostaniesz list o umorzeniu sprawy na tyle ich stać
2021-04-13 11:35
potwierdzam, policja w UK jest bardzo w porzadku...w 2005 jak byłem u kolegi w odwiedzinach w londynie to on mi pokazał jaka tam policja wyluzowana...podbił do nich na lajcie i poprosił o ognia...wyciągajac blunta...ja
potwierdzam, policja w UK jest bardzo w porzadku...w 2005 jak byłem u kolegi w odwiedzinach w londynie to on mi pokazał jaka tam policja wyluzowana...podbił do nich na lajcie i poprosił o ognia...wyciągajac blunta...ja tam prawie spodnie osrałem a oni z usmiechem mu to podpalili i UWAGA - zyczyli miłego dnia...wtedy zrozumiałem ze u nas tak nigdy nie bedzie, to nie ta mentalnosc...
2021-04-12 15:01
2021-04-12 15:01
2021-04-12 15:02
Polska policja.... najłatwiej złapać na przekroczeniu prędkości... A co z wyprzedzającymi na 3-go, w niedozwolonych miejscach czy na przejściach dla pieszych?
No i te podwójne standardy.
W USA jak
Polska policja.... najłatwiej złapać na przekroczeniu prędkości... A co z wyprzedzającymi na 3-go, w niedozwolonych miejscach czy na przejściach dla pieszych?
No i te podwójne standardy.
W USA jak nieoznakowany jedzie z niedozwoloną prędkością goniąc "pirata", to ma obowiązek włączyć sygnalizację od razu, bo inaczej "kierowca" wzywa policję do policji, co przekraczała prędkość razem z nim
2021-04-12 17:42
Swoja droga to dosyc stare smietniki maja, stara piatka, stara eklasa. Czlowiek by sie raczej spodziewal czegos nowszego na drodze.
2021-04-12 21:04
2021-04-14 08:08
Tak jest w każdym cywilizowanym kraju, a Polska takim nie była, nie jest i najpewniej jeszcze długo nie będzie.
2021-04-12 15:02
Bo inaczej umorzą, morderstwa milicjantów umarzali to tego nie zrobią. A te kary dyscyplinarne to tylko pokazówka do gazety.
2021-04-12 15:29
200k+ wyświetleń więc ludzie już wiedzą co się w Gdańsku odwija...
2021-04-12 17:51
Jakiś czas temu widziałem jak na ul. obrońców wybrzeża policyjny vw transporter t5 drogówki wyprzedził na tym słynnym przejściu dla pieszych gdzie nie ma świateł, przy leclercu, inny radiowóz kia ceed który przypuszczał pieszego. Takie rzeczy dzieją się w gdańskiej policji.
2021-04-13 07:16
Już widzialem
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.