2020-06-01 13:05
Czyli ci co zlali na wszystko i mają 1 to będą mieli 2 i zaliczą rok mimo totalnego nieróbstwa ?
2020-06-01 14:53
tak
2020-06-01 23:15
Nie włączali na sprawnym sprzęcie jednej z dziesięciu platform do kontaktu, włączając szkołę w życie domowe?
Zlali bo nie potrafili, czy zlali bo nie chcieli pokazać pijanej matki? A może zlali bo nie było nikogo,
Nie włączali na sprawnym sprzęcie jednej z dziesięciu platform do kontaktu, włączając szkołę w życie domowe?
Zlali bo nie potrafili, czy zlali bo nie chcieli pokazać pijanej matki? A może zlali bo nie było nikogo, kto byłby w stanie zrozumieć każdy przedmiot i znaleźć czas na wytłumaczenie tematu i sprawdzenie pracy domowej?
Ty zawistna a bezmyślna gnido, zajmij się rozwojem swoim lub ewentualnego przychówku a nie domyślaj się dlaczego te czy inne dziecko nie meldowało się w internecie z idealnie wykonanymi pracami i na czas.
Jako prawnik piszę tobie i podobnym: nie ma podstaw żeby ocenić dzieci według wymogów realizowanych w szkolnictwie publicznym, bo te, w tym semestrze, było szkolnictwem zastępczym, obarczonym błędami.
Tymczasem dzieci mają prawo do oceny sprawiedliwej, ich efektów nauki (a nie laptopa nudzącego się tatusia), z założeniem analizowania wątpliwości na ich korzyść.
W związku z tym gdyby oceny były wystawione wg wskazówek z normalnego nauczania, byłyby krzywdzące a to jest łamanie prawa.
Albo więc wystawiamy oceny wyższe, albo powodujemy szkody, obciążamy dzieci kosztami eksperymentu.
I to są fakty, sytuacja absolutnie obiektywna, czy się wrednej jednostce podoba, czy nie.
2020-06-01 23:22
Panie prawniku,to przeciez belkot.
2020-06-02 13:18
Bo Ty tak uważasz? Nie rozśmieszaj mnie. Jakieś arkumenty, czy to Ty będziesz teraz bełkotał?
2020-06-02 14:33
Aby użyć argumentów, należałoby się odnieść do takowych. A tych brak! Ogólniki i niczym niepotwierdzone hipotezy. I do tego język bruku. To trochę mało. Nawet jak dla mnie:)
2020-06-02 06:25
2020-06-02 07:24
No właśnie : dzieci mają prawo do oceny sprawiedliwej!!
Po drugie, panie prawniku z psiej budy: poziom pana wypowiedzi poniżej zera! Wstyd, że taka miernota wykształciła się za państwowe pieniądze.
2020-06-02 09:03
I do tego ten rynsztokowy język...
2020-06-02 09:09
Po pierwsze panie prawnik obrażanie ludzi jest karalne ....po drugie jako osoba ponoć prawiniczo wyedukowana powinien Pan posiadać coś tak istotnego jak czytanie że zrozumieniem oraz wyciąganie logicznych wniosków z
Po pierwsze panie prawnik obrażanie ludzi jest karalne ....po drugie jako osoba ponoć prawiniczo wyedukowana powinien Pan posiadać coś tak istotnego jak czytanie że zrozumieniem oraz wyciąganie logicznych wniosków z tekstu czytanego ....ja mimo iż nie posiadam wykształcenia wyższego spieszę z pomocą Panu inteligetowi i wyjaśniam......zlali ( ci owi opisani) bo im się nie chciało wstać włączyć komputera i zrobić co do nich należy ....tyle ....milego dnia
2020-06-02 11:15
dajcie chłopu spokój, w końcu jest szansa żeby jego niepełnosprytna latorośl dostała promocję to się chwyta tego jak tonący brzytwy :D
2020-06-02 09:04
Piszesz o totalnych patolach. Ile to promili całej szkolnej populacji?
2020-06-07 13:33
A ja uważam, że pan prawnik mądrze się wypowiada. Może podnoszenie ocen o jedną wyżej to trochę przesada. Może powinno się po prostu zrobić promocję wszystkich dzieci do wyższej klasy bez wystawiania ocen? Sporo jest
A ja uważam, że pan prawnik mądrze się wypowiada. Może podnoszenie ocen o jedną wyżej to trochę przesada. Może powinno się po prostu zrobić promocję wszystkich dzieci do wyższej klasy bez wystawiania ocen? Sporo jest dzieci, które mają problem przez wymogi techniczne e-nauczania. W niektórych wsiach choćby na Kaszubach wciąż nie ma energii elektrycznej, a co dopiero - szybkiego internetu. W wielu domach jest maksymalnie jeden laptop, niekoniecznie bardzo sprawny, z dobrym mikrofonem i głośnikiem. Jeśli jest dwoje dzieci w wieku szkolnym? Albo rodzice, których pracodawca odesłał do pracy zdalnej, niekoniecznie ze sprzętem? Albo niech wszyscy mają sprzęt, ale mają jeden-dwa pokoje do dyspozycji na co najmniej trzy osoby potrzebujące się skupić przed komputerem? Do tego niektórzy nauczyciele wysyłali materiały do wydrukowania. W ilu domach są drukarki? W ilu domach są rodzice, którzy dopilnują, by dzieci zrobiły pracę domową, a co dopiero - którzy wytłumaczą nowy materiał i przesiedzą z dziećmi parę godzin dziennie nad tym?
2020-06-01 13:13
To jeszcze zaleca się promocje głąbów do następnej klasy. Już 10 lat temu gdy kończyłem liceum było źle- całki wywalone z programu, wzory fizyczne bez różniczki.. Teraz liceum powoli zamienia się poziomem w szkołe
To jeszcze zaleca się promocje głąbów do następnej klasy. Już 10 lat temu gdy kończyłem liceum było źle- całki wywalone z programu, wzory fizyczne bez różniczki.. Teraz liceum powoli zamienia się poziomem w szkołe podstawową, a szkoła podstawowa w przedszkole. To jest dramat, no ale dramat według standardów UE, gdzie dąży się do pokolenia głąbów vide USA gdzie zidiociałe społeczeństo jest sterowne nicznym dwulatek chcacy cukierka, a jedyną wymaganą wiedzą jest podstawowa umiejętność fizjologicznego utrzymania się przy życiu- jedzenie, kupowanie, spanie i korzystanie z toalety (choć nawet z tym ostatnim coraz gorzej)
2020-06-01 19:11
Pytanie ilu z was pamięta coś ze szkoły? Ilu z was policzy całkę? Idę o zakład ze raczej mało kto cokolwiek i wlansie dlatego nie chodzi o to żeby ocenić czyjaś wiedzę a o to żeby ukształtować kogoś aby pomimo braku
Pytanie ilu z was pamięta coś ze szkoły? Ilu z was policzy całkę? Idę o zakład ze raczej mało kto cokolwiek i wlansie dlatego nie chodzi o to żeby ocenić czyjaś wiedzę a o to żeby ukształtować kogoś aby pomimo braku wiedzy merytorycznej potrafił analizować wyciągać wnioski szkoła ma nauczyć myślenia a nie oceniać dzieci wiec nie wiem czemu wszyscy w tych komentarzach mówią ze to jest tragedia żeby ocenę podwyższyć ładnie macie mózgi wyprane
2020-06-01 22:15
na wydaje mi się
2020-06-02 09:12
Pójdzie do wróżki, a ta mu z kryształowej kuli wyczyta...
2020-06-02 11:10
Na podstawie analizy czyli wymaga to wcześniejszego przygotowania się ale chodzi o umiejetność poszukiwania wiedzy potrzebnej a nie fakt posiadania wiedzy niepotrzebnej. Wiedza merytoryczna to może faktycznie złe określenie. Zastąpimy je wiedza teoretyczna
2020-06-02 11:27
semantyczny bełkot, podaj konkretny przykład
2020-06-02 11:56
Przykład na podstawie uczelni wyższych. Na ugcxelnj gdzie studiowałem uczyłem się wielu rzeczy których dziś nie pamietam dla przykładu uczyłem się statystki robiąc obliczenia na dwie strony w jedym zadaniu zamiast uczyć
Przykład na podstawie uczelni wyższych. Na ugcxelnj gdzie studiowałem uczyłem się wielu rzeczy których dziś nie pamietam dla przykładu uczyłem się statystki robiąc obliczenia na dwie strony w jedym zadaniu zamiast uczyć się korzystać z narzędzi czyli programów które zrobią to za mnie. Dla przykładu znajomy na uczelni wyżej w Danii zamiast uczyć się definicji na pamięć zdobywał wiedzę na podstawie praktycznej robiąc case studies, analizował różne sytuacje, zdobywał wiedzę o procesach. Jak się ma to do tematu o którym rozmawiamy? Sprawdziany w szkołach niestety opierają się na tym żeby napisać definicje i sam nieraz pamietam ze pomimo pojęcia na jakiś temat nauczyciel mógł dać 0/1 punkt bo nie spodobało mu się sposób w jaki zostało coś opisane, nie pasowało do klucza. Oceny są odbiciem tego co nauczyciel chce od nas usłyszeć a nie tego co umiemy. Aby dziecko zachęcić do nauki nie można się spytać o coś a gdy dziecko nie umie tego wytłumaczyć nie zniechęcać do nauki niska ocena tylko spytać się dobrze to może to może powiedz mi co umiesz i wtedy może się okazać ze ktoś wie więcej niż nam się wydaje a i wyższa ocena jeszvze bardziej go zachęci do polepszenia swojej wiedzy bo nic tak nie ciąganie do góry jak zdobywanie do dobrych ocen i odpowiednio nic tak nie zamyka na zdobywanie wiedzy jak dostawanie złych ocen. Zła ocena nie zachęca do nauki a powoduje gniew i frustracje, dzieci nie potrafią dobrze nakierowywac swoich emocji dlatego złe oceny są bariera dla rozwoju
2020-06-01 23:46
Dokładnie ... szkoła ma nauczyć myślenia ... a nie nauczyć poczucia, że wszystko mi wolno, że nie ponoszę konsekwencji za swoje czyny, że wszyscy wokół mają zadbać o to, żebym ja czół się dobrze. Zatem jaką postawę
Dokładnie ... szkoła ma nauczyć myślenia ... a nie nauczyć poczucia, że wszystko mi wolno, że nie ponoszę konsekwencji za swoje czyny, że wszyscy wokół mają zadbać o to, żebym ja czół się dobrze. Zatem jaką postawę wyrobi się w człowieku porzucając zasady i pozwalając na ich ignorowanie. Wystarczy się rozejrzeć i zobaczyć z jakim "zaangażowaniem", "wiedzą" i "empatią" nowe pokolenia wchodzą w życie, na rynek pracy. Dziś oczekują, że dostaną wynagrodzenie tylko za to, że pofatygowali się, żeby podpisać listę obecności. Niektórzy nie są zdolni nawet do takiego wysiłku, bo przecież im się po prostu należy i to oni będą mówić, a nie im będą mówić co i kiedy robić. Życzę słodkiego, miłego życia ...
2020-06-02 07:28
A ten "czół" to co za jeden?
2020-06-02 11:17
"aby pomimo braku wiedzy merytorycznej potrafił analizować wyciągać wnioski"
jak?
2020-06-02 12:00
Np nauczyć korzystania z narzędzia takim jakie jest analiza a nie nauczyć terminów i definicji których przeciętna osoba nie pamięta po roku
2020-06-01 13:16
Mojej córce w 8 klasie zabrakło 0,02 średniej z ocen do czerwonego paska,niektórzy nauczyciele mają to głęboko w nosie.
Dziewczyna naprawdę się starała.
2020-06-01 13:29
Zamiast normalnych ocen jakieś chmurki lub słoneczka bo "nieważne są oceny, ważne że dziecko sie stara". Potem zdziwienie że rośnie liczba samobójstw wśród dzieci i młodzieży bo nagle napotykają scianę życia i okazuje że najbardziej liczy się rezultat pracy i końcowy efekt, a nie to czy ktoś ma chęci lub dał z siebie wszystko.
2020-06-01 18:47
Nie zgodzę się z Tobą, żyjemy w trudnych czasach internetu, pogoni za pseudo sukcesami (które są po to aby spełnić cudze oczekiwania względem nas) i dobrami materialnymi, już widzę ze niektórzy ostro sobie wkręciło ze
Nie zgodzę się z Tobą, żyjemy w trudnych czasach internetu, pogoni za pseudo sukcesami (które są po to aby spełnić cudze oczekiwania względem nas) i dobrami materialnymi, już widzę ze niektórzy ostro sobie wkręciło ze fakt posiadania mówi o człowieku. Czasu gdzie każdy chce mieć a nie być. System oceniania dlatego oceny są złe bo każdy jest inny, każdy kwiat rozwija się w swoim tępie. Liczy się droga a nie cel bo wszyscy skończymy tak samo pod ziemia. Zachęcam do sprawdzenia jaki system edukacji przynosi najlepsze efekty.
2020-06-01 22:55
Zamiast zamykać mieszkańców miast w dyby i obrzucać pomidorami, to są jakieś sądy. Kiedyś to starszyzna o wszystkim decydowała i był spokój. Kobietom głowy golono jak wyszły bez chustki. A mężczyznom ręce ucinano jak coś ukradli. A teraz, eh...
2020-06-01 13:30
a ko chce ten pasek? Ty czy córka nakręcana przez Ciebie?
2020-06-01 13:45
i koniec tematu. Widocznie dziewczyna starała się o 0,02 za mało.
2020-06-01 18:48
Albo widocznie nauczyciele słabo sie starali skoro nie nauczyli dobrze dlaczego od razu dziewczyna miała się za słabo starać
2020-06-01 18:54
2020-06-01 19:02
A czy nauczyciel to osoba która pomaga rozwijać inteligencje?
2020-06-01 14:53
Ojoj
2020-06-01 17:09
Chyba nie w tym roku...
2020-06-01 17:21
To niech się córka do roboty weźmie. Co to za logika żeby naciągać ocenę bo madka tak chce. Młoda miała na to cały rok żeby się postarać!!!
2020-06-01 17:28
widocznie za slabo
2020-06-01 18:02
czerwony pasek. wystarczy żę wezmiesz pasek i manto spuscisz i juz bedzie miala czerwony pasek na tyłku
2020-06-01 19:48
Mógłbym ci za ten "żarcik" zęby wybić.
I to już nie jest żart.
2020-06-02 07:15
Nie poplacz się
2020-06-02 19:51
Posłuchaj, koleżko: zachęcanie do bicia dzieci, przyjmowanie takich wypowiedzi za normalne albo uznawanie przemocy wobec dzieci za pretekst do żartów, w dzisiejszej Polsce zdefiniowane jest jako patologia, często
Posłuchaj, koleżko: zachęcanie do bicia dzieci, przyjmowanie takich wypowiedzi za normalne albo uznawanie przemocy wobec dzieci za pretekst do żartów, w dzisiejszej Polsce zdefiniowane jest jako patologia, często zahaczająca też o zarzuty karne.
Rozumiem, że wydaje ci się, że ciebie kiedyś bito i wyrosłeś na porządnego człowieka - niestety, twoje wpisy świadczą o czymś zupełnie innym.
2020-06-01 22:01
masz wspaniałą okazję nauczyć czegoś córkę. Przemyśl dobrze, co to bedzie.
2020-06-02 00:08
Że juz tych 0,02 sie nie dało?
2020-06-02 07:20
Z fusów ci tak wyszło?
2020-06-02 00:56
Widocznie za słabo. Za rok może bardziej się przyłoży.
2020-06-02 06:01
Za rok w 8 klasie? Przecież napisała, ze córka nie ma problemów z nauką.
2020-06-02 01:18
Poradzisz sobie z tym, czy dać ci kontakt do dobrego psychoterapeuty?
2020-06-02 07:29
Oceny nie świadczą o człowieku.
2020-06-02 07:48
Wystarczyło się "bardziej o 0,02" postarać. Zawsze można się bardziej postarać. Ale jak ktoś nie myśli o tym przez cały rok, to skamlanie o 0,02 oceny w ostatnim tygodniu jest po prostu żałosne. Nie oczekuj, że ktoś
Wystarczyło się "bardziej o 0,02" postarać. Zawsze można się bardziej postarać. Ale jak ktoś nie myśli o tym przez cały rok, to skamlanie o 0,02 oceny w ostatnim tygodniu jest po prostu żałosne. Nie oczekuj, że ktoś Twojemu dziecku da coś za darmo jak mu się nie należy, a mało brakuje i nie ucz go tego, że może mieć w życiu takie oczekiwania. Zazwyczaj czegoś brakuje w życiu, a to zarobków, a to zdolności kredytowej, a to czasu, a to wyniku do awansu.. albo nawet i uczuć. I tak już jest, było i będzie.
2020-06-02 08:06
Dlaczego kpina?
2020-06-02 09:07
Czyli nie miała 4,75? Słabiutko:)
2020-06-02 11:19
a po kij komu ten pasek? żebyś mogła się pochwalić koleżankom jaką masz wytresowaną córkę?
2020-06-02 12:02
I co, będzie miała złamane życie, bo zabrakło do kolekcji czerwonego paska?
2020-06-01 13:22
Podnoszenie ocen to byłoby oszukiwanie uczniów i rodzice.
CO więcej byłoby nieuczciwe wobec tych co się nauczyli. A 6-ki to na co podniesiemy?
2020-06-01 17:07
wiele bym sie po nim nie spodziewał
2020-06-01 18:50
Czy wy macie pojęcie w jaki sposób działa mózg ludzki? Ocena to nie jest miara poziomu oceniania natomiast system oceniania kształtuje rozwijająca się psychikę dziecka
2020-06-01 19:37
Ocena oceniania.... no Ty to masz poziom!
2020-06-01 19:46
Faktycznie złe to zabrzmiało. Chodziło mi o to ze ocena ocenie nie równa w szkole i może pewne rzeczy można oceniać według skali to oceny w różnych szkołach u różnych nauczycieli mogą sie różnic pomimo takich samych
Faktycznie złe to zabrzmiało. Chodziło mi o to ze ocena ocenie nie równa w szkole i może pewne rzeczy można oceniać według skali to oceny w różnych szkołach u różnych nauczycieli mogą sie różnic pomimo takich samych rezultatów. Nie są miarodajne. I to ciekawe ze wlansie to zprxecza samemu sobie ze oceny nie są miara systemu oceniania. W jednej szkole są łatwiejsze sprawdziany a w drugiej trudniejsze, w poszczególnych szkołach różnią się progi procentowe aby zdobyć jakaś ocenę.
2020-06-02 05:51
są szkoły lepsze i gorsze, a to można ocenić obiektywnie na podstawie wyników olimpiad przedmiotowych, matur i egzaminów wstępnych na uczelnie wyższe;
potem te szkoły lepsze (na ogół te, w których trudniej jest
są szkoły lepsze i gorsze, a to można ocenić obiektywnie na podstawie wyników olimpiad przedmiotowych, matur i egzaminów wstępnych na uczelnie wyższe;
potem te szkoły lepsze (na ogół te, w których trudniej jest uzyskać lepszą ocenę, też na ogół bardziej obiektywne) są bardziej oblegane przez kandydatów, bo gwarantują lepszy start
dlatego właśnie propozycja pana rzecznika jest kpiną i świadczy o głębokim niezrozumieniu ocen szkolnych
2020-06-02 06:54
A na jakiej podstawie stwierdza pan, że jedna szkoła jest lepsza od drugiej? Bo elementy wymienione przez pana, nijak się mają do wartości rzeczywistej szkoły. W większości to praca własna rodziców i dziecka stanowi o
A na jakiej podstawie stwierdza pan, że jedna szkoła jest lepsza od drugiej? Bo elementy wymienione przez pana, nijak się mają do wartości rzeczywistej szkoły. W większości to praca własna rodziców i dziecka stanowi o jego wynikach, a nie szkoły. Olimpiady, matury i egzaminy wstępne na uczelnie, tam gdzie występują, to nie zasługa szkoły. A na pewno w znacznie mniejszym stopniu, niż pan to przedstawia. Kpiną jest, jak to był pan łaskaw napisać, twierdzenie, że dobra szkoła to efekt lepszego nauczania dzieci i młodzieży przez nauczycieli. Bądź wybitnej zdolności tych pierwszych.
2020-06-02 05:59
Dobre sobie:)
2020-06-01 13:23
Niech pan Rzecznik pomysłu co mówi. Ktoś nie robił nic i ma dostać pozytywną ocenę. Gorszej głupoty nie słyszałem
2020-06-01 23:54
(Wymówki: brak prądu, kamerka jie działa, komp się zawiesił, itp itd) a maja dostać kasę?!?!!
2020-06-02 07:31
Polska jenzyk to trudna jenzyk, nieprawdaż?
2020-06-01 13:26
Jego koszt zostanie sfinansowany ze stopni pracowitych uczniów. Chciałbym zobaczyć świadectwo z wpisanymi siódemkami ;-)
2020-06-01 13:26
Wiecie co? Mam już dość. Bez problemu mogę wystawić 5 i 6. Mam dość gadania,, że nic nie robimy, możemy iść na truskawki. Proszę bardzo. Niech każdy zajmie się swoimi dziećmi, bo aż współczuję nam na starość, jakie to będzie społeczeństwo- Mi się należy.
2020-06-01 15:49
Juz takie wyrasta. Wystarczy spojrzeć na nastolatków
2020-06-03 18:55
nie lepiej robić za 2 tyś zł miesięcznie gdzie za granicą za głupie truskawki płacą tyle samo ale eu
2020-06-01 15:52
Przeciez tu chodzi o życiowe i indywidualne podejście do ucznia. Nie każdy uczeń ma w domu dostęp do komputera i sprawnego internetu, nie każdy rodzic może dopilnować swoje dziecko itd itd rzecznikowi chodzi o zwykłą wyrozumiałość w stosunku do dzieci
2020-06-01 17:25
Jak to nie ma dostępu? A na co poszło 500+?
2020-06-01 18:13
na sukienkę dla mamy :)
2020-06-01 19:50
i kacze usta
2020-06-02 06:54
2020-06-02 06:59
Niestety, sami sobie Państwo nauczyciele wystawiacie taką laurkę. Niestety mnóstwo z Was, choć całe szczęście są chlubne wyjątki, traktuje swoją pracę jako pańszczyznę - w tamtym roku strajk i mieliście w nosie uczniów,
Niestety, sami sobie Państwo nauczyciele wystawiacie taką laurkę. Niestety mnóstwo z Was, choć całe szczęście są chlubne wyjątki, traktuje swoją pracę jako pańszczyznę - w tamtym roku strajk i mieliście w nosie uczniów, w tym roku lekcje online - 75% nauczycieli ze szkół moich dzieci nie wywiązuje się ze swoich obowiązków podczas pandemii. Ale ponarzekać jaką to mamy złą młodzież, albo że mało zarabiają to już jest ok. do roboty!!
2020-06-01 13:29
Że ci, którzy i przed pandemią sobie zlewali i teraz sobie zlewają wogóle nie logując się do lekcji (albo jak się określa fachowo, dzieci które zniknęły w trakcie edukacji zdalnej z systemu edukacji i nie ma z nimi ani
Że ci, którzy i przed pandemią sobie zlewali i teraz sobie zlewają wogóle nie logując się do lekcji (albo jak się określa fachowo, dzieci które zniknęły w trakcie edukacji zdalnej z systemu edukacji i nie ma z nimi ani rodzicami kontaktu - przy 4 latach programu 500+ naprawdę nie powinno być problemu z tym, żeby nawet w biednych rodzinach zaopatrzyć dziecko w podstawowego laptopa i internet, chyba że to jakiś totalny margines patologii, która 500+ i inne zasiłki przepija) lub na różne sposoby przeszkadzaja w ich przeprowadzaniu jeszcze dostali za to nagrodę w postaci promocji do następnej klasy.
2020-06-01 17:32
Nie mogę czytać tych komentarzy. Niedobrze mi się od nich robi. Te biedne dzieci z patologicznych rodzin, odcięte od normalności przez epidemię, tylko przez kilka godzin w szkole miały trochę spokoju, ciepły posiłek.
Nie mogę czytać tych komentarzy. Niedobrze mi się od nich robi. Te biedne dzieci z patologicznych rodzin, odcięte od normalności przez epidemię, tylko przez kilka godzin w szkole miały trochę spokoju, ciepły posiłek. Teraz w domu niektóre walczą o przeżycie, ale to oczywiście ich wina, że nie mają komputerów, dostępu do Internetu! Niech nikt im ocen nie podwyższa, broń Boże, bo to niesprawiedliwe! Skąd Wy się ludzie bierzecie, ile lat macie? Nic jeszcze w życiu nie przeżyliście, że tacy małostkowi jesteście? Tragedia..
2020-06-01 23:19
Rady pedagogiczne MUSZĄ ten apel rozważyć pozytywnie, w przeciwnym razie oceny byłyby krzywdzące jako efekt eksperymentu i próby własnej pracy dzieci.
Tymczasem szkoła to nie to samo co studia wyższe, gdzie
Rady pedagogiczne MUSZĄ ten apel rozważyć pozytywnie, w przeciwnym razie oceny byłyby krzywdzące jako efekt eksperymentu i próby własnej pracy dzieci.
Tymczasem szkoła to nie to samo co studia wyższe, gdzie wykazujemy się umiejętnością samodzielnego studiowania tematu, opracowywania go, poddania efektów weryfikacji.
Etap szkoły to nauka pod kierownictwem osób z odpowiednimi kwalifikacjami a dziecko, ani rodzic, takich kwalifikacji nie posiada.
Zatem skoro dzieci same pracowały nad materiałem, to i efekty ich pracy muszą być ocenione korzystniej, niż gdyby uczyły się w szkole.
2020-06-01 13:46
Zwracałam się 4x do nauczyciela (i pisemnie i on-line) z tym samym tematem i albo nie ma czasu, albo możliwości, albo chęci, albo pamięci, by wyjaśnić pewną kwestię. Rozumiem, że nie sposób od razu przeczytać wszystkie
Zwracałam się 4x do nauczyciela (i pisemnie i on-line) z tym samym tematem i albo nie ma czasu, albo możliwości, albo chęci, albo pamięci, by wyjaśnić pewną kwestię. Rozumiem, że nie sposób od razu przeczytać wszystkie wiadomości od dzieci i/lub rodziców, że jest chaos organizacyjny, że nauczyciel też ma ograniczone możliwości "przerobowe", ale temat ciągnie się od końca ferii, a koniec roku tuż tuż... Niestety koleżanka ma identyczną sytuację, więc nie jestem wyjątkiem :(
2020-06-01 17:34
Do rzecznika nie, ale na pewno do dyrektora i kopię pisma sobie skserować. Jak to nic nie da, to do kuratorium.
2020-06-01 21:21
My mamy taką samą sytuację,dziecko wysłało dwie prace do zaliczenia i pisał do pani ,pisał co z pracami ,po dwóch tygodniach dostał odpowiedź ,że za późno i kobita nie będzie tego sprawdzała.I co teraz zrobić,dzieciak załamany ,a pani ma w d*pie.
2020-06-01 13:58
Dno i 100 m mułu
2020-06-01 19:05
Panie Belfer jako nauczyciel powinien pan widzieć ze Pana rola nie jesteś wstawiać oceny a nauczyć dzieci myślenia, ponieważ to w szkole dzieci spędzają spora cześć swojego czasu. Nie rozumiem pana niezadowolenia, według
Panie Belfer jako nauczyciel powinien pan widzieć ze Pana rola nie jesteś wstawiać oceny a nauczyć dzieci myślenia, ponieważ to w szkole dzieci spędzają spora cześć swojego czasu. Nie rozumiem pana niezadowolenia, według mnie w szkole nie chodzi o to żeby ocenić dziecko a czegoś je nauczyć, jeżeli jest pan nauczycielem i ma pan inne podejście to faktycznie się boje o przyszłość naszego narodu
2020-06-03 14:46
a o czym myśleć, przecież się należy, teraz miernym uczniom też
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.