2020-09-24 08:17
A vectra kupując multi musiała się liczyć z przegrana sprawą.Tylko absurdalne jest ze trwało to 4 lata!! Bo sprawa była bardzo prosta.
2020-09-24 09:18
ale 4 mln to żadna kara dla nich.
2020-09-24 13:19
2020-09-24 21:23
2020-09-24 08:21
Vectra czy UPC to jest przy tym szajsie niebo
2020-09-24 10:07
i szajs stał się niebem
2020-09-24 13:10
hahahhaa, własnie miałem napisac ze multi to vectra
2020-09-24 12:19
Też się przejechałem na UPC podwyższyli mi pakiet. Wysyłając mi informacje w mailu która zignorowałem lub nie odczytałem. Kto w Gdańsku świadczy żetelnie usługi?
2020-09-24 13:52
polecam Limes, póki co mam już z 5 lat i jestem zadowolona.
Nigdy więcej UPC!
2020-09-24 14:53
2020-09-24 20:10
także wszystko jest w jednym kotle u Vectry -boją się nazwy zmienić,Vectra wszystko kupuje tylko że nic z tego nawet nie modernizuje tylko kasę zbiera,ludzie zacznijcie się interesować komu kasę płacicie
2020-09-24 15:20
A wystarczyło przeczytać artykuł do końca
2020-09-24 09:04
Trochę nie rozumiem tego, że sprawa dotyczy tylko 2016 roku
Ja jestem chyba dinozaurem bo Multimedię mam od 11 lat. Zaczynałem od 35 zł, teraz płacę 102, przy czym od 9 lat mam tą samą ofertę. Co roku ubywa kilka wartościowych kanałów a w zamien przybywa badziewia. Ale liczba kanałów w ofercie się zgadza.
2020-09-24 09:10
To nie rozumiem po co sie ich tak kurczowo trzymasz?
2020-09-24 10:47
dil - myślisz, że nie próbowałem? Jestem na nich skazany
2020-09-25 08:26
I internet mobilny
2020-09-26 19:41
Wystarczy złożyć wypowiedzenie i negocjować cenę. Nie zgadzać się na ich ceny. Wytłumaczenie - Nowy klient ma taniej niż dotychczasowy, skoro nie zależy im na starym kliencie trzeba powiedzieć ze się rezygnuje i koniec.
Wystarczy złożyć wypowiedzenie i negocjować cenę. Nie zgadzać się na ich ceny. Wytłumaczenie - Nowy klient ma taniej niż dotychczasowy, skoro nie zależy im na starym kliencie trzeba powiedzieć ze się rezygnuje i koniec. Mają dać najtańszą opcję np. dla studenta + promocja blabla. Sprawdzona metoda. Później dzwoni punkt odzyskiwania klienta trzeba się nie zgadzać i negocjować. Robię tak od kilku lat :-)
2020-09-24 11:34
Bo i dlaczego mają mieszkańcy mieć TV za darmo?
2020-09-24 12:10
Prawo telekomunikacyjne Ustawa z dnia 21 lipca 2000 r.(Dz. U. Nr 73, poz.
852 z dnia 6 września 2000 r. wraz z późn. zm.) "Właściciel lub użytkownik
wieczysty nieruchomości nie mogą uniemożliwiać lub
Prawo telekomunikacyjne Ustawa z dnia 21 lipca 2000 r.(Dz. U. Nr 73, poz.
852 z dnia 6 września 2000 r. wraz z późn. zm.) "Właściciel lub użytkownik
wieczysty nieruchomości nie mogą uniemożliwiać lub utrudniać osobom,
posiadającym tytuł prawny do korzystania z nieruchomości lub jej części,
korzystania z usług telekomunikacyjnych świadczonych użytkownikom przez
operatorów publicznych
Spółdzielnie modernizowały instalacje w bloku albo podpisywały umowę z operatorem np. upc do udostępniania podstawowych kanałów.
2020-09-26 15:24
Są tam kanały dostępne rozsiewczo i kilka 'gratis'. Taka była umowa administratora osiedla z ówczesnym Szel-Satem. Za zdjęcie anten zbiorczych i okablowanie budynku - pakiet mini. Na początku był on za darmo, ale potem wprowadzili opłatę 6,50 zł .
2020-09-24 09:07
Ja korzystałem z multi na przymorzu i nie narzekalem. W up..c niby jest lepiej? Bierzesz umowe na 90 kanalow, na liscie masz 360, z czego prawie 3/4 trzeba dokupić, żeby wiec przeleciec kanaly, zobaczyc co leci ciekawego musze przeskakiwac ze 150 kanalow ktroych nawet nie mam w pakiecie. To naprawde irytuje i meczy. Tak teskie za mutli.
2020-09-24 09:56
2020-09-24 10:31
jak się ogląda przez dekoder? Bo nie potrafię jakoś tego ustawić
2020-09-24 21:25
ale praktycznie każdy telewizor od kilku lat ma możliwość korzystania z karty zamiast dekodera trzeba to zgłosić do dostawcy kablówki
2020-09-29 10:51
A może wystarczy ustawić sobie swoją listę ulubionych kanałów, z pominięciem tych niepotrzebnych? Ja tak zrobiłam i jest ok.
2020-09-24 09:11
2020-09-26 07:46
Ostatnio chcieli mi wcisnąć jakieś bzdety z nowym abonamentem tel, powiedziałem, że mają spadać i wysłałem papiery o przeniesienie nr do innego operatora. Efekt taki, że po 2 dniach miałem telefon z nową ofertą u
Ostatnio chcieli mi wcisnąć jakieś bzdety z nowym abonamentem tel, powiedziałem, że mają spadać i wysłałem papiery o przeniesienie nr do innego operatora. Efekt taki, że po 2 dniach miałem telefon z nową ofertą u obecnego operatora bo jednak nie chcą abym odchodził. Teraz abonament mam 4 zł niższy niż tam gdzie chciałem przenieść i 15 zł niższy niż miałem u siebie, pakiet internetu ponad 3x większy niż miałem i od razu (tam gdzie chciałem przenieść miałbym tyle po określonym czasie) i tak samo umowa na czas nieokreślony. A taki był problem aby zaproponować klientowi (który swoją drogą jest nim od dawna) atrakcyjną ofertę.
2020-11-17 11:53
tak to jest ich metoda --nekanie sms-ami i telefonami straszac szantażując---nie polecam nawet odejsc mi nie dają choc jestem już z innym operatorem ,nie rozumiem dlaczego oni jeszcze są i trują ludziom życie zamiast wywiązac się z umowy
2020-09-24 09:18
Prawa człowieka muszą działać wszędzie
2020-09-24 09:47
2020-09-24 10:14
Infolinia tragedia ..... każda z osób mówi co innego. Brak rozwiązywania problemów.
Chcesz załatwic awarie to dzwoń tylko na numer gdzie chcesz podpisać umowę i z buta informuj że rozwiązujeswz umowę jesli nie
Infolinia tragedia ..... każda z osób mówi co innego. Brak rozwiązywania problemów.
Chcesz załatwic awarie to dzwoń tylko na numer gdzie chcesz podpisać umowę i z buta informuj że rozwiązujeswz umowę jesli nie załatwią sprawy- zawsze 100% działa.
Nie mniej uwolniłem się od tego pseudo operatora na pseudo nowoczesnym sprzęcie i pseudo szybkim internetem:)
2020-09-24 10:49
sami wybieramy umowę z oferty na czas nieokreślony i taką podopisujemy, ostatnio zmieniłem upc na orange, w trakcie instalacji instalator dał mi do podpisania złą umowę nie taką jaką chciałem, także trzeba uważać co
sami wybieramy umowę z oferty na czas nieokreślony i taką podopisujemy, ostatnio zmieniłem upc na orange, w trakcie instalacji instalator dał mi do podpisania złą umowę nie taką jaką chciałem, także trzeba uważać co podpisujemy i wybierać mądrze. Umowy na czas nieokreślony są trochę droższe ale wole teraz płacić trochę więcej i mieć spokój w razie jakiegoś konfliktu lub braku wywiązywania się z umowy.
2020-09-24 11:07
Sprzedają kolejność kanałów nadawcom programów telewizyjnych, a tobie nie pozwolą zmienić kolejności jak ci się podoba.
Tylko internet. Nic więcej.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.