Opinie (51)

  • Tylko co w nim będą sprzedawać jak aut nie ma od producentów? (2)

    • 17 6

    • ekspektatywę samochodu

      • 4 1

    • Da elektryki

      Ktorych nikt nie chce kupować

      • 1 0

  • (1)

    U Zdunka i tak nie kupię ale niech buduje co sobie tylko chce. Jego sprawa.

    • 20 6

    • Ja co prawda mam doświadczenie tylko z serwisem Renault u Zdunka i mając porównanie do Kia (JDK i interbis) to Zdunek stoi kilka leveli wyżej.

      • 1 1

  • (1)

    Przecież już mają salon w Gdyni na Wielkopolskiej, po co im tyle salonów czyżby sprzedawali tu aż tyle aut ?

    • 19 4

    • A komu by sie chcialo jezdzic do Gdyni?

      • 0 0

  • Ciekawe (1)

    aż taka jest sprzedaż tych marek?

    • 10 7

    • nie... buduje, bo nie ma co robić z pieniędzmi.... co za pytanie...

      • 7 2

  • Za daleko :( (2)

    Konkurencja ma salon przy Grunwaldzkiej i łatwiej logistycznie korzystać z ich usług serwisowych ...

    • 17 8

    • akurat (1)

      konkurencji nie polecam. A miałem trochę przygód z nimi.

      • 4 3

      • Taaa na pewno Byłbyś pierwsza osoba poza pracownikami zdunka które go polecają!

        • 0 0

  • Dzisiaj to chyba nie stawia się nic poza: biurowcami - szkiletorami, mrówkowcami wynajmo-kopulacyjnymi investów/robygów itp(oczywiście okno w okno), oraz salonami leasingowych aut dla utrzymanek z warami pomopowanymi w

    Dzisiaj to chyba nie stawia się nic poza: biurowcami - szkiletorami, mrówkowcami wynajmo-kopulacyjnymi investów/robygów itp(oczywiście okno w okno), oraz salonami leasingowych aut dla utrzymanek z warami pomopowanymi w tureckim garażu. Wszystkie mają jedną cechę-wyglądają jak budowane i wykańczane najtańszym kosztem xD;) Wniosek końcowy-następnym pokoleniom nie zostawimy absolutnie nic ładnego i atrakcyjnego.

    • 25 5

  • Sam inwestuje? Niezle naprawdę.

    • 5 4

  • (1)

    Oj, coś mi się wydaje, że Zdunek trochę przesadził. Świat odchodzi od dużych salonów na rzecz internetu. Także dealerka się zmienia w sprzedaż bezpośrednią od producenta/importera.

    • 20 10

    • Zgadzam się

      poza tym podobny, duży salon jest już w mieście - w Gdyni, przy Wielkopolskiej

      • 4 2

  • Na auto z normalnym wyposażeniem czeka się teraz ponad rok. (3)

    Koleżanka odebrała mercedesa z salonu bez wewnętrznego radia - jak będą części to mają zamontować. Z BMW podobnie, same golasy nawet bez elektryki siedzeń i parę pokazowych aut powyżej 600 tysięcy. Jak ktoś chce codzienny samochód za te 300-400 tysięcy to terminy odbioru na koniec przyszłego roku.

    • 19 16

    • (1)

      A wszystko w planie finansowym 1100 netto msc przy zastawie w postaci gospodarstwa po dziadku spod Kielc xD

      • 17 2

      • Czekam z niecierpliwoscia ...

        Na podwyzke stop procentowych, zaraz kolezanka bedzie tramwajem dojezdzac

        • 17 2

    • Mo money, mo problems.

      Zwykli ludzie nie mają takich problemów. Problemem zdaje się być, gdzie kupić pączką i bochenek oliwskiego za 4 zeta?

      Pozdrawiam normalnych,
      Tadzio z Bentleyema

      • 13 0

  • Dziwna inwestycja i to jeszcze w BMW (7)

    Ta firma nie ma nic ciekawego do zaproponowania z elektryków, a za kilka lat będzie koniec ze spalinówkami. Piszę o kupnie luksusowego auta za 200-400 000 zł, a nie starego wypierdzianego kapcia za 20 000 zł.

    • 18 39

    • Przejedz sie, poczytaj (2)

      O i :)

      • 3 1

      • (1)

        i8 czyli klekoczacy elektryk. jak w nim dziala silnik spalinowy to nie wiadomo czy to jedzie matiz czy juz moze polo

        • 4 4

        • Matiz

          To jedzie Matiz

          • 1 0

    • i4, iX (1)

      A widziałeś i4, iX?
      ale pewnie nic ciekawego dla Ciebie

      • 3 1

      • mam i3 do miasta spoko auto

        ale w trasie jest słabo, lepiej jedzie się o połowę tańczą C klasą z 2010 roku

        • 2 0

    • (1)

      Za 400tys. nie kupisz porządnego BMW, więc jeszcze musisz troszkę dozbierać ciułaczu.

      • 1 1

      • za 110 tys kupiłem m5 V10 z 2007 z poslkiego salonu

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.