2020-10-25 16:52
Pokażmy tej nieudolnej władzy, że mamy już dość życia w tym zacofanym kraju, który tylko patrzy wstecz, a nie do przodu!
Mamy dość!
2020-10-25 16:54
My mamy dość lewactwa i waszych burd!
2020-10-25 17:00
Przez taką ciemnotę jak wy, dochodzi dzisiaj do takich wydarzeń
2020-10-25 17:08
Pewnie, potrzeba wolności - alkohol, trawa, dragi, najlepiej bez policji, bo by tylko przeszkadzała w tej wolności. No i oczywiście jeszcze sex, wszędzie i o każdej porze
2020-10-25 17:23
By Ci zrobiło porządne wytarmoszenie. A poza tym dlaczego Waszym głównym kontrargumentem do tego by iść naprzód jest seks, dragi? Jacyś niewyżyci jesteście? Dla mnie postęp to wdrażanie nowych technologii w nasze życie,
By Ci zrobiło porządne wytarmoszenie. A poza tym dlaczego Waszym głównym kontrargumentem do tego by iść naprzód jest seks, dragi? Jacyś niewyżyci jesteście? Dla mnie postęp to wdrażanie nowych technologii w nasze życie, poprawa infrastruktury i tworzenie nowych miejsc pracy i przekwalifikowanie tych, którzy nie potrafią sobie z nową technologią poradzić.
2020-10-25 22:01
żadnych wartości.
Jeżeli wiecie co to w ogóle znaczy.
2020-10-26 02:02
My się po prostu okrutnie wkurzylismy już, a do Was nie da się mówić spokojnie
2020-10-26 09:51
chcemy, wyższych opłat za parkowanie w mieście.
Chcemy, wyższych opłat za komunikację miejską.
Chcemy, wyższych opłat za wywóz śmieci.
Chcemy, wyższych opłat za ogrzewanie ale tylko w blokach.
chcemy, wyższych opłat za parkowanie w mieście.
Chcemy, wyższych opłat za komunikację miejską.
Chcemy, wyższych opłat za wywóz śmieci.
Chcemy, wyższych opłat za ogrzewanie ale tylko w blokach.
Chcemy, likwidacji górnictwa węgla kamiennego i brunatnego ale tylko w Polsce za to od zaraz.
Chcemy, prądu elektrycznego z Niemiec teraz otworzyli kilka nowych kopalni węgla brunatnego szkoda żeby się energia marnowała.
Chcemy, wyższych opłat za energię elektryczną z wiatraków tak z 200% podwyżki.
Chcemy żeby te wasze 500+ poszło na ochronę klimatu dla naszych sponsorów. Oni lepiej je wykorzystają.
precz z pisem.
2020-10-26 13:55
i fajnie jest być robolem u pana świetlana przyszłość przed tobą
2020-10-25 21:07
O czym ty amebo piszesz? Włącz normalna telewizję i posłuchaj o co chodzi!
2020-10-25 21:45
Oglądam normalną tv i widzę protesty w wielu miastach i miasteczkach
2020-10-25 18:26
Dlaczego nie mozecie wygrac wyborow i zmienic wladzy w sposob demokratyczny
2020-10-25 19:04
A dlaczego demokratycznie wybrana władza wychodzi poza uprawnienia wynikające z mandatu? Jakim prawem Przyłębska i Muszyński orzekają w TK?
2020-10-25 21:33
Takim samym jak kiedyś rzeplinski i inni
2020-10-25 21:59
Przepraszam, a Rzepliński i inni zostali wybrani na obsadzone już stanowisko?
2020-10-25 21:50
Was lewaków trzeba tolerować, ale wy innych to już nie. Prawo Kalego w wykonaniu stalinowskim i hitlerowskim pod przykrywką antify. Red sabbath
2020-10-25 22:28
Gdybys mnie tolerował to nie wchodziłbyś mi butami w najbardziej intymne sprawy!
2020-10-26 01:11
Manipulować babo tak było jest i nędzę...
2020-10-26 01:30
Właśnie koniec manipulacji kobiet! Nie jesteśmy głupie, żony Wasze i Waszych kolegów może tak, ale my myślimy samodzielnie! I tu zaczyna się wasz problem, miałyśmy Was w d*pach, ale teraz przekroczyliście granice
2020-10-25 20:12
Proponuję przeprowadzkę na Podlasie.
2020-10-25 23:14
2020-10-25 17:18
I wyjedź...........
2020-10-25 20:06
A kto zarobi na Twoje 500+?
2020-10-25 20:31
Na razie ja robię na twoje.
2020-10-25 21:35
Hahaha, sorry, ale ja 500+ nie pobieram :) płace wysokie podatki, za to żeby rząd mnie niewyobrażalnie krzywdził...
2020-10-26 01:13
Na 500+ swoje podatki.Wiecej dzieci to
Samo dobro czyż nie?
2020-10-26 01:33
Bardzo mocno upraszczając masz racje. Dobrze jak jest dużo dzieci ale dzięki dobrze edukowanych naukowo, nie przez kościół - nasza oświata kuleje (jej problemem nie są wartości moralne)
2020-10-25 17:27
masz dość, wreszcie nie kradną
2020-10-25 18:21
Wystarczylo tylko wygrac wybory i nie trzeba blokowac miasta
2020-10-25 18:30
Były wybory w 2015 ,2019 i 2020.
2020-10-25 20:43
... po drodze, co nie?
edit: Jeszcze telewizja i radio z numerem 3 mi się przypomniały.
2020-10-25 21:27
reszta to nie tak jak myślisz. Tv zawsze grało na wiejską 3 też. A sądy to bajka PRL więc się należy.
2020-10-25 18:48
Wybory już się odbyły. Wtedy trzeba było zmienić władzę. Tak działa demokracja - władzę wybieramy przy urnach, nie na ulicach.
2020-10-25 19:56
Żadna władza nie ma prawa w taki nadmierny sposób ingerować w życie jednostek!!! Nie po to państwo zostało powołane!
2020-10-25 20:14
Władza ma takie prawa, jakie sobie weźmie siłą, albo jej pozwolą wyborcy.
2020-10-25 20:33
Na pewno ty nie będziesz decydował o tym jakie powinności ma państwo.
2020-10-26 01:34
W*pierdalaj! Jak nas nie zaczniecie szanować to na żadne wybory nie będziemy czekać!!!!
2020-10-25 20:11
Oraz na ziemię okupowanej Polski. Potem komuniści to podtrzymali to prawo po wojnie. A teraz protestujący chcą tego prawa. Więc porównanie samo się narzuca. Faszyści i ci z manify. No coments. Zresztą znak runiczny który używają jest elementem używanym przez hitlerowców (ss).
2020-10-25 20:43
Aborcja w prawie niemieckim była od 1927 roku.
2020-10-25 20:11
Nie widzisz do czego doprowadziły twoje rządy?
2020-10-25 21:36
A ty to tak po naukach parti miłości życzysz
2020-10-25 20:28
Ja nie mam, pisz za siebie. Martwi mnie bardzo z jaką "agresja" pojawia się wolnosc na ulicach. Pozdrawiam
2020-10-25 20:32
Kto wybrał tych rządzących, trzeba było pomyśleć przed wyborami.
2020-10-25 20:34
Nie protestują kiedy zarabiają 2500 m-cznie, kiedy pracodawca zabiera premie, kiedy podwyższają podatki, kiedy chory musisz przychodzić do pracy, kiedy pracujesz na śmieciówce. Protestujesz kiedy nie możesz zabić własnego dziecka
2020-10-25 22:31
Protestuje bo przekroczono granice, zniewolono mnie! A takie wydarzenia to początek zmian, mamy dość
2020-10-26 00:44
protestuajcy, kolejni p orolnikach co uprzykrzaja zycie innym ludziom, wracałe mz pracy 3 gdoziny! Dziekuje bardzo..jak macie wonty do zradu t owon do warszawy pdo sejm albo pod domy sedziów!!! Banda de..li polakówów tfubezmozgowia
2020-10-26 07:27
Plugawe teksty, chamstwo ktore towarzyszylo tym protestom nie ma nic wspolnego z pokojem
znizacie sie poziomem tylko do tych co to ustanowili a przy okazji narazacie wasze zdrowie, czyli miedzy innymi to o co walczycie krzyczac, po to tylko aby za chwile zarazic sie albo swoich bliskich
2020-10-26 08:25
i tyle, możecie pisać tylko o dziurach w jezdni i kastrowaniu kotów albo że przyleciał samolot - takie jest wasze "dziennikarstwo", próbujecie teraz manipulowac faktami
2020-10-26 10:36
2020-10-26 13:51
mózg ci wyparował bieadaku szczególnej troski
2020-10-25 16:56
Nienawidzę Morawieckiego i reszty bandu. Kto ich wybrał ? Kto ? Nie wstyd wam ?
2020-10-25 16:58
Wstyd za całe lewactwo i za dulczesse.
2020-10-25 17:43
Widziałem te Lewaczki w TV. Przecież to chodząca wściekłość i nienawiść.
2020-10-25 17:44
Jak dają 500+, 13 emerytury, dopłaty do krów, ograniczają handel i odrestaurowują własność państwową to już lewactwo nie jest jak rozumiem? Wiesz, to że ktoś klęka w kościele nie oznacza że nie jest lewicowy
2020-10-25 17:04
doucz się
2020-10-25 17:45
A ty w ogóle czytałeś te zapisy konstytucji? Cała ich interpretacja w tym pseudowyroku opiera się nie na normach konstytucyjnych, a na prywatnej opinii składu orzekającego o tym kim jest żywy człowiek.
2020-10-26 09:57
Twoje normy konstytucyjne to brednie specjalistów z TVN.
Orzecznictwo TK od 1997 do 2020 jest zawsze takie samo.
Kwaśniewski w konstytucji zapisał ochronę życia od poczęcia i mimo że Kaczyński z Giertychem byli przeciw tej konstytucji to takie są w niej zapisy i innych orzeczeń nie ma od początku jak ją uchwalili.
2020-10-26 10:39
W szczególności art. 38
2020-10-26 10:40
2020-10-25 17:32
Większość Polaków w demokratycznych wyborach.
2020-10-25 17:48
43,6% z 61,7% to jest wg ciebie większość?
2020-10-25 18:02
Tak. Niepójście na wybory, to też forma głosowania - pasuje im, że większość głosów w sejmie ma koalicja PiS.
2020-10-25 18:40
Żeby brak głosu interpretować tak jak głos "za" to naprawdę trzeba logicznej gimnastyki...
2020-10-25 18:45
A jak interpretować niegłosowanie? Czy chce zmienić, wpłynąć na wynik? Nie. To znaczy, że mu odpowiada. Odpowiada mu, że większość w sejmie ma koalicja PiS.
2020-10-25 18:51
Brak głosu to brak głosu.
2020-10-25 19:02
Brak głosu to akceptacja wyboru innych.
2020-10-25 19:06
Na siłę starasz się wmówić ludziom którzy nie głosowali co myślą? Nie wpadłeś na to, że może nie głosowali bo nie odpowiadała im żadna opcja? Jak można to interpretować jako poparcie?
2020-10-25 19:12
Jak nie głosowali to zgodzili się na to co mają. Tak działa demokracja. Zgłoś się pilnie do psychiatry oszołomie ,bo żal czytać twoje wypociny. Kiedyś jak jeszcze nie było internetu tylko najbliższa okolica wiedziała żeś jest thebil a teraz ogłaszasz to całemu światu.
2020-10-25 21:34
32% nie głosuje - wygrywa PIS. To oznacza, że niegłosujący poparli PIS. A jakby stało się inaczej? Jakby wygrało KO to znaczy że te 32% popiera KO? Czy ktokolwiek inny wygrywa to znaczy że niegłosujący popierają tego kto wygrał? To nie ma sensu.
2020-10-25 19:34
Mnie też nie odpowiadała żadna opcja. Nie zmienia to jednak faktu, że w wyniku wyborów zostają wybrani posłowie. Albo się głosuje, ale się zdaje na wybór dokonany przez innych. Zdanie / zgodzenie się na wybór przez innych to też jest wybór i tym właśnie jest niegłosowanie.
2020-10-25 19:04
Ci co głosowali ,wybrali większością. Czego Ty nie rozumiesz czoobku? Co to za lewacka logika?
2020-10-25 19:17
Większością? 43% to większość twoim zdaniem? Czy jesteś może jednym z tych dla których istnieje mniejsza bądź większa połowa, albo zmiana o 360 stopni?
2020-10-25 21:02
Oczywiście że jest to głos "ZA", takie barany zgadzają się, żeby ktoś głosował ZA nich.
Ciemna masa nieświadoma swoich praw obywatelskich, pogardzam nimi bardziej niż 33% większością.
To oni dali władzę wybrańcom wolskiego suwerena.
2020-10-26 10:01
W myśl twojej logiki jak w protestach uczestniczy w całej Polsce 20 tyś ludzi a 38 milionów nie uczestniczy to znaczy że za aborcją jest was 20 tyś a przeciw 38 milionów ?
2020-10-25 18:33
A na PO i lewice ile głosowało?
2020-10-25 18:51
Jakie to ma znaczenie dla ustalenia czym jest większość?
2020-10-25 20:41
2020-10-25 20:58
Piękna matematyka..
Ale niestety tak jak PIS i ich wyborcy. Nie widzą nawet ile jest pierwiastek z 3.
Więc to jak opowiadać ślepemu o kolorach...
Może jeden na 100 zrozumie.. Może w wońcu się obudzą z umysłowego letargu
2020-10-25 18:34
I szkodliwa.
2020-10-25 19:22
Możesz się wynieść na Białoruś albo jak wolisz bardziej egzotycznie to Korea pln. Tam będziesz mógł manifestować swoje lewe poglądy.
2020-10-25 20:26
niech sobie wezmą swojego brylanta z nowogrodzkiej
2020-10-25 21:13
Kanthaka z Gdańska już adoptowali, czekam kiedy wezmą resztę: Hujralę i pozostałych pissmanów.
2020-10-25 17:39
Już wiesz idź spać bo jutro grzecznie pójdziesz robić na takich jak ja
2020-10-25 18:50
A jak.
2020-10-25 22:34
Jesteśmy po różnych stronach, ale szanuje za szczerość. zasuwam na Ciebie? No to krwa koniec, bo zgadzasz się na traktowanie kobiet jak inkubatory, jeszcze będziesz gruz żreć
2020-10-25 17:48
Obserwujac motloch na ulicach mam satysfakcje, ze dokonalem dobrego wyboru
2020-10-25 22:35
A powinienes się wstydzić
2020-10-25 18:29
Przeszkadza ci demokracja lewaku? Byś chciał tak jak było za komuny czy tak jak jest teraz w China czy Rosji?
2020-10-25 18:56
Wystarczy, że nie chce aby było w Polsce tak jak jest obecnie - nie bez powodu porównują nas do Białorusi.
Rozumiem, że demokratyczny wybór za PO nikomu nie przeszkadzał?
2020-10-25 20:18
W niedzielę zamknięte sklepy, knajpy i kawiarnie. Dość tego!
2020-10-25 20:33
2020-10-25 19:03
Ja ich wybrałam, jestem Polką nie imponuje mi europa zachodnia nie potrzebuje ich litościwego poklepywania po ramieniu w zamian za mozliwosc picia kawy ze starbunia. A banda pochlastow to łazi po trójmiescie od paru dni
Ja ich wybrałam, jestem Polką nie imponuje mi europa zachodnia nie potrzebuje ich litościwego poklepywania po ramieniu w zamian za mozliwosc picia kawy ze starbunia. A banda pochlastow to łazi po trójmiescie od paru dni i nie wie co ma krzyczec: konstytucja czy precz z dyktatura kobiet haha ćwierćinteligenci z dyplomem wyższej szkoły zarządzania boiskiem(sic)!!! insta laski dziewiętnastki wzięly wieszaki i krzycza że ich macicia ich sprawa- jasne Państwo Polskie ma gdzieś wasze macice, Państwo Polskie nie zabija ludzi bezbronnych zwłaszcza teraz kiedy widać ile i**otek jest gotowych na skrobanki bo apartament na kredyt jest za mały i dziecko nie mieści sie w ich strefie komfortu! lewaki to jak w końcu? Konstytucja czy nie Konstytucja???
2020-10-25 19:10
za ile?
2020-10-25 19:20
cennik to Twoja godność, nie moja!
2020-10-25 20:27
2020-10-25 20:48
2020-10-25 19:13
Szanuję Panią! Brawo!
2020-10-25 20:31
2020-10-25 20:31
2020-10-25 22:38
No dobra, cenie punkt widzenia! Ale teraz zastanow się proszę nad sobą - olać głupie dziunie z insta, co one Cię obchodzą? To co ma wpływ na Twoje szczęście to Twoje życie i najbliżsi. I teraz wyobraź sobie proszę ze
No dobra, cenie punkt widzenia! Ale teraz zastanow się proszę nad sobą - olać głupie dziunie z insta, co one Cię obchodzą? To co ma wpływ na Twoje szczęście to Twoje życie i najbliżsi. I teraz wyobraź sobie proszę ze zachodzisz w ciąże, cieszysz się, a później okazuje się ze płód jest uszkodzony niesamowicie - czujesz się ok z tym, ze nie masz wyjścia, musisz urodzić i wychowywać warzywo?
2020-10-25 19:35
2020-10-25 20:02
Czuję dumę z faktu, że Zjednoczona Prawica sprawuje władzę, m.in. dzięki mojemu głosowi. Każdego dnia modlę się o wiele łask i dary Ducha Świętego dla ekipy rządzącej
2020-10-25 21:14
de mo kracja! Zrozum to a jak Ci się nie podoba wyjedź do Korei Północnej
2020-10-26 10:37
2020-10-25 16:57
Widać, że rządzący mają gdzieś wyborców.
2020-10-25 18:10
Trzeba walczyć o wolność!!!! Każdego z Nas ! Każdego z Nas prawa są ważne i są dziś łamane w Polsce ! Pod pretekstem jakiejś żałosnej pandemii !!! Ludzie oczy otworzcie !!! Pandemia lecaca na zmanipulowanych testach ! A władza odbiera nam wolnosc ! Zaraz wprowadza zakaz opuszczania domu pod groźbą więzienia!!!
2020-10-25 18:34
Pewnie wszyscy w tych protestach wierzą w pandemie smiercionośną a absurdem jest to że tam protestują haha ... boją się czego bo im wmowili... Ale walczą tylko chyba nie wiedzą o co ...
2020-10-25 18:44
Skąd teraz taka zmiana rodacy? Pani prezydent nie jest oburzona hasłami, językiem demonstrantów? Nie przenoszą koronawirusa?
2020-10-25 18:55
koronawirus nie jest groźny, groźne są strach i obojętność
2020-10-25 20:28
to z jednej fabryki trolli było
2020-10-25 22:39
Bo teraz na Wasze dotąd zacofane komentarze tutaj dotarli zupełnie nowi ludzie - Wasi nowi wrogowie, z przewaga wiedzy
2020-10-26 10:18
Demonstranci przez poprzednie 5 lat chodzili z konstytucją jak z talizmanem wierząc ślepo że jak SLD i Kwaśniewski ją napisali to na pewno jest dobra. W czwartek wyjaśniono im co w tej konstytucji jest rzeczywiście
Demonstranci przez poprzednie 5 lat chodzili z konstytucją jak z talizmanem wierząc ślepo że jak SLD i Kwaśniewski ją napisali to na pewno jest dobra. W czwartek wyjaśniono im co w tej konstytucji jest rzeczywiście napisane no i się zdziwili. Dlatego tak duży wybuch frustracji mnie nie dziwi, przecież w gw, tok fm i TVN przez lata kazali im zamiast czytać konstytucję ze zrozumieniem bronić jej jako najważniejszej prawdy objawionej. A tu taka niespodzianka. Konstytucja od chwili przyjęcia chroni życie od poczęcia i TK zawsze miał takie samo zdanie mimo różnych składów orzekających. 1997 rok orzeczenie że aborcja jest zabroniona przez konstytucję. Zawsze kolejne składy TK orzekały tak samo.
Rozumiem dziś tą frustrację, gdybym bezmyślnie 5 lat bronił konstytucji a teraz dowiedziałbym się czego broniłem też bym się zdenerwował.
konstytucja , konstytucja , konstytucja , konstytucja .
2020-10-25 18:53
nie ma żadnej epidemii, ten temat powinien być dołączony do protestów. Pseudozaraza jest głównym elementem ograniczania wolności
2020-10-25 19:02
Pieprzysz głupoty, że nie ma pandemii.
2020-10-25 20:46
Oczywiście ze nie ma Pandemii. Już od jakiegoś czasu rządzący mówią o Epidemii :) bo Pandemia nie mieści się w zakresie jaki mogli by sami regulować :)
2020-10-25 18:57
Dla odwrócenia uwagi od och nieudolności. Całą porażkę zwalą na demonstrantów
2020-10-25 19:18
2020-10-25 21:50
aborcja to temat zastępczy, niebawem będzie już na całym swiecie NWO, więc nie dajcie sie mamić
2020-10-25 16:57
wypitalAĆ taki transparent co to za ludzie
2020-10-25 16:59
Czemu nie krzyczą konstytucja ?
2020-10-25 17:22
Konstytucja uchwalona nie przez PiS a dzieciaki drą gęby....... do nauki!!!!!
2020-10-25 17:31
padały z ust popleczników władzy. Było to za czasów głębokiej komuny, ale wielu ich naśladowców jest do dzisiaj.
2020-10-25 17:42
Pawłowicz, Piotrowicz, sama ober kuchara Przybłędzka no i na zapleczu meżulo kapusta esbecka
2020-10-25 17:50
Konstytucja nie ma nic do tego. Tu chodzi o interpretację jej zapisów w oparciu o prywatne poglądy składu orzekającego, w którym znalazły się osoby do tego nieuprawnione, a do których czasami Kaczyński wpada do domu.
2020-10-25 18:39
Teraz wszystkim przeszkadza znajomość TK z politykami za poprzedniej władzy nikomu to nie przeszkadzalo. Prawda jest taka że nasze sądy i TK zawsze były są i będą upolitycznione
2020-10-25 18:51
Ale ciemna masa żyjąca w tym kraju tego nie rozumie. Myślą, że wolność wywalczą na ulicach a o tę wolność należało walczyć na wyborach. Nie głosować na przestępców, łapówkarzy, ludzi systemu. Kłamców przechodzących z partii do partii.
2020-10-25 19:00
Miernota z sądu okręgowego w nielegalny sposób zostaje wciśnięta na przewodniczącego TK, a prezes partii która to zrobiła odwiedza ją w domu... rozumiem, że to nie budzi żadnych zastrzeżeń?
2020-10-25 19:05
Taką władzę ludzie wybrali. Tak im odpowiada.
2020-10-25 19:19
Otóż nie. Pis wygrywając wybory otrzymał mandat do rządzenia w granicach prawa. Wybory parlamentarne zarówno w 2015 roku jak i 2019 roku nawet nie dały pisowi mandatu do zmiany konstytucji.
Wygrana w wyborach nie oznacza mandatu na władzę absolutną.
2020-10-25 19:48
PiS (w kolacji z innymi) rządził 2005-2007, 2015-2019. W jakim poważaniu miał prawo, każdy widział. Skoro w 2019 miał (jako koalicja) większe poparcie, niż wcześniej, oznacza to, że większości to odpowiada, łącznie z łamaniem prawa. Dyskusję o traktowaniu niegłosujących pozostawmy w innym wątku.
2020-10-25 20:24
43,6% to jest większość twoim zdaniem? Czy naprawdę tak trudno zrozumieć, że większość to ponad 50% ?
Przypominam, że do samej zmiany konstytucji potrzeba większości kwalifikowanej 2/3 głosów. Takiego wyniku PIS nie uzyskał ani w 2015 roku, ani w 2019.
2020-10-25 17:52
Bedą musiały zahraniczne media uważnie kadrować zeby nie wyszło że to zwykli awanturnicy
2020-10-25 18:11
to niech tvp pokaże te protesty bez kadrowania
2020-10-25 22:36
to może do chamów trzeba po chamsku eee znaczy do władzy
2020-10-25 22:41
Heheheh, nie będziesz miał wyjścia niż traktowanie nas poważnie ;) nie odpuścimy
2020-10-25 18:45
Jaka władza takie transparwnty
2020-10-25 20:04
lol
2020-10-25 20:35
Fakt będą powinni mieć napisane : Proszę Panie Jarosławie - Wysłuchaj nas o Panie !
Wyp!erd4alaj to i tak tylko słowa. Czas wyjść na ulicę ! Czas się obudzić ! Czas wziąć sprawy w swoje ręce !
2020-10-25 21:17
Kto niby ma wyjść na ulice? Na ulicę wychodzą ludzie, gdy mogą sobie na to pozwolić, mogą żyć ideami. Nie mają rodzin, za które są odpowiedzialni, które muszą utrzymywać, nie mają kredytów. Czyli kto? Młodzież -
Kto niby ma wyjść na ulice? Na ulicę wychodzą ludzie, gdy mogą sobie na to pozwolić, mogą żyć ideami. Nie mają rodzin, za które są odpowiedzialni, które muszą utrzymywać, nie mają kredytów. Czyli kto? Młodzież - pokolenie FB? Wyjdą, pstrykną sobie "selfie", które umieszczą na FB, i pójdą do domów. By większość wyszła na ulice, musieli by mieć "puste lodówki". Tak źle nie jest. W PRL było prościej, byli "oni" (władza) i "my" (pozostali). Teraz połowa popiera obecny rząd.
2020-10-25 16:57
W końcu Polacy otrząsnęli się z tej pisowskiej dyktatury i walczą o swoje prawa! Jem szybki obiad i zaraz dołączam do koreczka :) a pisiory niech siedzą w swoich norach i się boją, bo mają czego :)
2020-10-25 17:00
Brawo, postój sobie w korku i powdychaj spaliny ;-)
2020-10-25 17:01
2020-10-25 17:12
2020-10-25 18:03
Ci. którym każesz się urodzić nigdy na spacer do lasu nie pójdą
2020-10-25 19:36
Grzywka damska zaczesana? Broda wysmarowana gelem?
2020-10-25 20:17
jestem kobietą o co chodzi?
2020-10-25 22:33
Trybunał stwierdził sprzecznośc ustawy eugenicznej która powstała na poczatku lat dziewięćdziesiatych z konstytucja powstałą później. Sprzecznośc była oczywista co nawet dawno temu Rzepliński zauważył i Zoll. Chyba ich
Trybunał stwierdził sprzecznośc ustawy eugenicznej która powstała na poczatku lat dziewięćdziesiatych z konstytucja powstałą później. Sprzecznośc była oczywista co nawet dawno temu Rzepliński zauważył i Zoll. Chyba ich znasz? Prawdopodobnie nie masz do czynienia z sądami to nie rozumiesz prawa ani orzeczeń. Nikt nie podwazył twojej ukochanej aborcji. Ot taki paradoks. Trybunał jedynie stwierdził sprzecznośc ale niczego więcej nie rozważał. Nie uniewaznił ustawy ani nie wyznaczył czasu kiedy ta ustawa traci moc. Tak więc dalszy proces związany z ustawa jest znany na podstawie wielu innych orzeczeń sadów. Sejm ma zmienić czyli dostosować ustawę. Może zmienić słownictwo czy przeredagować tekst albo zmienic konstytucję. Wszystko jest mozliwe ale nie musi być natychmiast. Tak więc na razie nic sie nie stało i żadnych zmian nie ma w stosowaniu tej ustawy. Po co te krzyki i awantury doprawdy nie wiem. A zmiany w ustawie sejm może opracowywać kilka kadencji co się już działo z niektórymi orzeczeniami Trybunału zarówno za czasów PO-PSl jak i PISu.
2020-10-26 00:45
O definicje czlowieka
2020-10-25 18:41
A za tydzień pójdzie na protest w walce o klimat xD
2020-10-25 19:17
Szkoda klimatu
2020-10-25 19:45
2020-10-25 17:00
Żeby was h strzelił i covid.
2020-10-25 17:04
xd
2020-10-25 17:58
2020-10-25 17:03
demokracja
2020-10-25 17:14
A Orlen i Lotos zacierają ręce, bo frajerzy protestują w samochodach. Przypomina mi to wizytę na wsi gdzie rolnik krowę z łąki prowadził traktorem, bo cienko mu było iść.
2020-10-25 17:35
Ech, pokolenie FB. W ramach protestu posiedzi sobie w samochodzie, bo na zewnątrz za zimno i jeszcze by się zmęczył.
2020-10-25 17:57
Potem wskoczyć na herbatkę i pogawędkę do ubecji.
2020-10-26 00:47
Co jest pandemia, ograniczenia - staramy się być rozsądni ;) nie zamknięcie nas w domach!
2020-10-25 17:44
2020-10-25 18:51
Przejrzałem jeszcze raz wyniki ostatnich wyborów i nie podzielam Twoich spostrzeżeń.
2020-10-25 19:03
A co z Po-wską dyktaturą było? Dlaczego przegrali?
2020-10-25 20:08
Niestrasz bo .....
2020-10-25 16:59
Mamy was dość!
2020-10-25 18:08
Mógłbyś sprecyzować, co za my?
2020-10-25 18:41
Lokalnego medium historyczno-histerycznego
2020-10-25 21:06
z tym historycznym to bym nie przesadzała ;) od dawna nikt poważny nie chce dla nich pisać
2020-10-25 20:08
i dorabiająca się na państwowo-partyjnych posadach, czyli Misiewicze i ich rodziny
2020-10-25 20:29
Andrzejek pewnie też
2020-10-25 22:37
2020-10-26 06:55
i mamą
2020-10-25 18:52
Proszę mieć pretensje do władzy, a nie do ludzi , którzy walczą o swoje prawa.
2020-10-25 19:07
O swoje prawa to się walczy przy urnach.
2020-10-25 20:20
Ale lepiej sprzedać się tym, którzy rozdają plusy. Potem wielkie zdziwienie. Przecież PiS jest popierany przez Kościół. Jak można było wierzyć, że temat aborcji nie wróci? Podobnie inne tematy związane z Kościołem.
2020-10-25 19:50
A rządu gangsterów nie masz dość
2020-10-25 20:27
Nie tylko gangsterów ale też brukselskich donosicieli i d...lizów.
2020-10-25 21:01
Świetny kawał. Człowieku, Ty tak na poważnie? Widać 2 mld wydane na propagandę nie poszło na marne.
2020-10-25 21:22
Retoryka recydywisty - jak ktoś rozrabia to nic, ale ktoś doniesie to dopiero przewinienie.
2020-10-25 20:05
X
2020-10-25 21:44
2020-10-25 22:42
My was tez!
2020-10-25 16:59
w.... z pisiorami!
2020-10-25 17:02
2020-10-25 17:13
2020-10-25 17:41
2020-10-25 22:43
Zakompleksiony nieudacznik z Ciebie jeśli uznanie kobiety za człowieka który powinien mieć fundamentalne prawa nazywasz pantoflarstwem
2020-10-25 17:56
i tylko tyle, a potem do łóżeczka bo rano do pracy
2020-10-25 18:10
ja rano idę to pracy, a ty zapewne żyjesz z zasiłków i 500 plus.
2020-10-25 18:15
Niestety, muszę takich jak ty utrzymać. Bo nie pracuję w budżetówce.
2020-10-25 20:10
dziwne
2020-10-25 18:46
No ale lewica jest jeszcze za wiekszymi zasiłkami i jeszcze powiększeniem 500+ bo chcą uwzględnienia inflacji do tego świadczenia. Widać że małe masz pojęcie kogo wspierasz :)
2020-10-25 17:02
Konstytucja!
2020-10-25 18:43
W Konstytucji jest zapisana prawna ochrona życia każdemu człowiekowi. Ale kwestia uznania płodu za żywego człowieka to już jest kwestia prywatnego poglądu, a nie norm konstytucyjnych.
2020-10-25 18:48
A potem zmartwychwstaje podczas porodu zapewne.... Pokrętna logika.
2020-10-25 18:59
Ja nie twierdzę, że płód jest martwy. Tylko nie każda żywa ludzka tkanka jest żywym człowiekiem. Kwestia człowieczeństwa płodu jest kwestią nierozstrzygalną - to zależy od poglądu w danej sprawie. Więc dlaczego opinia jednych ma być "jedynie słuszna"? To powinno być kwestią wyboru.
2020-10-25 19:01
Podczas wykonywania aborcji tętno płodu przyśpiesza. A więc ma świadomość
2020-10-25 19:43
ciekawe jakim cudem skoro płód do 12 tygodnia nie ma pracującego układu nerwowego, chyba telepatycznie przyspiesza!
Może co najwyżej przyspiesza pod wpływem stresu matki, który jest normalny przy zabiegach
ciekawe jakim cudem skoro płód do 12 tygodnia nie ma pracującego układu nerwowego, chyba telepatycznie przyspiesza!
Może co najwyżej przyspiesza pod wpływem stresu matki, który jest normalny przy zabiegach medycznych.
Czary i ckliwe historyjki zostaw w kościele, nauka i medycyna mówi jasno płód =/= człowiek. Człowiekiem płód staje się od pewnego momentu!
2020-10-25 19:44
2020-10-25 19:58
Na przykład rozsczepienie kręgosłupa, narządy poza jamą trzewną i wiele innych letalnych (śmiertelnych wad) można wykryć przed 12 miesiącem ciąży.
Nawet na późniejszym etapie, usunięcie takiego płodu jest
Na przykład rozsczepienie kręgosłupa, narządy poza jamą trzewną i wiele innych letalnych (śmiertelnych wad) można wykryć przed 12 miesiącem ciąży.
Nawet na późniejszym etapie, usunięcie takiego płodu jest przejawem miłosierdzia umrze on jeszcze w łonie matki albo w niewyobrażalnych cierpieniach już po porodzie.
W takich przypadkach nie tylko mowa o zespole Downa czy lekkich wadach rozwojowych. Hasło zaśniad coś mówi?
2020-10-25 20:44
a teraz sprawdź ile taki człowiek potrafi osiągnąć i jak może wpłynąć na życie innych.
2020-10-25 20:55
Po pierwsze wiem o kogo chodzi i nie ma on żadnej z wymienionych wcześniej letalnych wad. Odwracasz kota ogonem. Wady letalne to wady śmiertelne. Mowa o żołądku i jelitach poza brzuchem albo braku mózgu a nie o braku
Po pierwsze wiem o kogo chodzi i nie ma on żadnej z wymienionych wcześniej letalnych wad. Odwracasz kota ogonem. Wady letalne to wady śmiertelne. Mowa o żołądku i jelitach poza brzuchem albo braku mózgu a nie o braku kończyny czy kończyn. Nie odwracaj kota ogonem!
Po drugie decyzja nie należy do Ciebie, mnie, policjanta czy biskupa tylko do osoby która tę istotę nosi pod sercem.
Po trzecie nie wiesz kim jestem i co bym zrobił, a zarzucanie mi, postepowania w jakiś sposób bez poznania mnie świadczy o Twoich ciągotach do kontrolowania innych ludzi. I pokazuje dlaczego nie powinna to być Twoja decyzja. Nie chodzi o mnie tylko o osoby które przed takim dylematem stają. Potrzebują wsparcia a nie stawiania pod ścianą i grożenia karą. Wybór koniec końców zawsze należy do nich i nie Tobie to osądzać.
2020-10-25 22:01
12 miesiąc ciąży?
2020-10-25 20:24
Nie wszystkie wady płodu dotyczą układu nerwowego. Jest też układ pokarmowy, kostny, krwionośny , przynajmniej tak uczą w szkole...
2020-10-25 20:40
jak będziesz w takiej sytuacji to dopiero będziesz mógł tak mówić. Niech każdy podejmuje sam decyzje w swoim imieniu. Dlaczego chcesz komuś narzucać swój punkt widzenia? Dlaczego chcesz wpływać na życie innych ? Co byś
jak będziesz w takiej sytuacji to dopiero będziesz mógł tak mówić. Niech każdy podejmuje sam decyzje w swoim imieniu. Dlaczego chcesz komuś narzucać swój punkt widzenia? Dlaczego chcesz wpływać na życie innych ? Co byś powiedział gdyby w Polsce przejęli władzę wyznawcy np. Ropuch i kazali ci oddawać jej pokłony i całować w Dudę ? Światopogląd nie powinien być narzucany nikomu. Mamy XXI wiek i jak chcesz być chrześcijaninem, to nikt ci tego nie zabrania, ale ty nie zmuszaj nikogo do bohaterskich czynów czy wyznawania swoich poglądów. Plemnik to nie jest mały człowieczek który zagnieżdża się w macicy i rośnie. Poczęcie to połączenie dwóch komórek i co z tego wyrośnie i czy to będzie człowiek, to się dopiero okaże po kilkunastu tygodniach i dopiero wtedy możemy mówić czy to jest człowiek. Nie od pierwszego dnia.
2020-10-25 21:36
Dla niego stres to jest wtedy, gdy kumple przy śmietniku czekają, a listonosz jeszcze 500+ nie przyniósł.
2020-10-25 20:25
Nie ma świadomości i nie jest w stanie odczuwać bólu do 29-30 tygodnia.
2020-10-26 00:50
Hahahahahah świadomość?! Ziomek, błagam, zdefiniuj świadomość !!! Tyle badań naukowych na ten temat, a Ty tu znasz cała tajemnice? ;D
2020-10-26 12:44
Więc do 12 tygodnia (a nawet dłużej) płód niczego takiego nie ma.
Tajemnice to są sakralne, w kościele. W nauce są badania i argumenty.
2020-10-25 19:45
Wybór nie przymus.
Jeśli dla Ciebie (nie piszę tu do autora powyższego, tylko ogólnie) człowiekiem jest istota bez mózgu to sobie ją hoduj ale w swoim brzuchu.
Dla mnie człowiekiem jest dopiero
Wybór nie przymus.
Jeśli dla Ciebie (nie piszę tu do autora powyższego, tylko ogólnie) człowiekiem jest istota bez mózgu to sobie ją hoduj ale w swoim brzuchu.
Dla mnie człowiekiem jest dopiero coś co przejawia cechy człowieczeństwa uczucia, emocje, myśli. Bez mózgu i układu nerwowego (który do 12 ciąży nie jest aktywny) nie jest to możliwe!
Wara od cudzych ciał i tragedii!
2020-10-25 20:18
Daruś i reszta do szkoły! Ideologia to nie nauka.
W Przedludziach można było zabić dziecko do 12 roku życia, powieść idealnie pasuje do dzisiejszych czasów i głupiej ideologii.
2020-10-25 20:26
No to dawaj pan konkretne pozycje literaturowe skoro powołujesz się na naukę.
2020-10-25 21:29
Poczytaj sobie fachowców a nie klechów:
Fetal Pain
A Systematic Multidisciplinary Review of the Evidence
JAMA. 2005;294(8):947-954.
Nie ma dowodów, że płód odczuwa ból przed 28-30 tygodniem życia płodowego!
2020-10-25 21:37
Ciekawe, zamieszczałem ten sam tytuł i nie przechodził przez blokadę antyspamową. Od siebie dodać mogę jeszcze:
The Emergence of Human Consciousness: From Fetal to Neonatal Life, Nature, 2005
2020-10-25 22:40
O jakich tu "naukowych" teoriach piszesz? Zawodowych aborterów? A pewnie, bo to są przecież zawodowi biznesm..., o przepraszam - fachowcy w "branży", którzy w przeprowadzaniu aborcji nie mają absolutnie żadnego ekonomicznego interesu! To może jeszcze coś obiektywnie "mądrego" z gazety wyborczej albo newsweeka zacytuj!
2020-10-25 22:43
A Ty wyskakujesz z Newsweekami i Gazetami Wyborczymi. Czego się spodziewałeś, Gościa Niedzielnego?
Zawodowi to są ale pediatrzy i perinatolodzy uratowali więcej żyć nienarodzonych, niż Ty w życiu widziałeś.
2020-10-26 00:53
Pewnie, naukowcy są skorumpowani a kościół to sami swieci ludzie
2020-10-25 20:58
Dokładnie ideologia to nie nauka, a płód to nie dziecko ani nie człowiek do pewnego momentu wbrew temu co próbujesz innym narzucić
2020-10-26 00:52
No właśnie ideologia to nie nauka - a Ty je ciagle mylisz...
2020-10-25 22:58
To skoro wg ciebie to, od kiedy jest to człowiek a nie płód, to kwestia umowna, to jest możliwe, że ty nadal nie jesteś człowiekiem tylko płodem! Tylko takim, co to umie stukać w klawiaturke. A skoro tak to może nadal można cie wyabortować!
2020-10-26 12:54
Spróbuję uzupełnić elementarne braki z biologii z podstawówki (może jeszcze nie miałeś tych tematów). Człowiek od płodu różni się wieloma cechami:
a) człowiek nie egzystuje w ciele innego człowieka, płód tak,
rozwiń...
Spróbuję uzupełnić elementarne braki z biologii z podstawówki (może jeszcze nie miałeś tych tematów). Człowiek od płodu różni się wieloma cechami:
a) człowiek nie egzystuje w ciele innego człowieka, płód tak,
b) człowiek nie żywi się bezpośrednio z ciała innego człowieka, płód tak,
c) człowiek odczuwa ból, emocje, myśli, płód (do pewnego momentu) nie, potem nabiera cechy człowieczeństwa.
Może trzy cechy na początek starczą bo więcej faktów na raz trudno Ci będzie zapamiętać. Dodam jeszcze, że jeśli chcesz się dokształcić to biologicznie człowiek to przedstawiciel gatunku H. Sapiens i w tym sensie martwy człowiek to też człowiek. Natomiast w mowie potocznej używa się zwykle określenia człowiek w znaczeniu osoba (fizyczna). Płód za to to w tym sensie pierwszym sensie to człowiek, ale już nie osoba. Ale w tym pierwszym znaczeniu człowiekiem też jest zmarły człowiek (przynależy do gatunku H. Sapiens? owszem). Martwy człowiek nie jest osobą ani płód nie jest osobą. Taka różnica.
2020-10-25 21:39
Lepiej zapobiegać niż leczyć, wysterylizujcie się i nie będzie problemów z niechcianą ciążą.
2020-10-25 22:22
Ekspercie od siedmiu boleści
2020-10-25 22:22
2020-10-25 22:31
i nikt normalny nie powinien mieć.
Poza ludźmi uwielbiającymi wtryniać się w cudze życie jak wy
2020-10-25 22:32
Aha, bo rozumiem chciane ciąże to zawsze są bezproblemowe. Nigdy wad płodu nie ma w przypadku planowanej ciąży
2020-10-25 22:06
w konstytucji jest zapisana wolność sumienia !!!!!
2020-10-25 17:04
Znowu hałas, który przeszkadza zwierzętom i osobom z autyzmem. Zwiększona emisja CO2 bo same blachosmrody i mowa nienawiści.
2020-10-25 17:23
Może byś wymyślił coś nowego?
2020-10-25 17:54
Będę go ciągle wklejał za to jakimi hipokrytami jesteście. Przyjdzie sylwester to będziecie krzyczeć, że nie wolno petard bo pieski się boją. W........ć hipokryci!!!!!!!!
2020-10-25 22:46
Słabo z inteligencją u ciebie: wybuchy w sylwestra nie są częścią walki o nic, więc może ich nie być.
2020-10-25 23:30
o, jaki śmieszny symetrysta przypełzł, protest przeciw ograniczaniu praw człowieka kontra sylwestrowy jubel z marylą :D
2020-10-25 18:53
2020-10-25 21:02
morda! ;)
2020-10-25 19:28
2020-10-25 17:53
A to nie to samo?
2020-10-25 20:23
2020-10-25 21:01
sprawdź czy się przypadkiem matce łancuch w kuchni nie poluzował
2020-10-25 17:58
to oczywiste i widoczne po twoich komentach, to przykre, ale nie oceniaj swoją miarą większości
2020-10-25 19:47
odpowiedź na poziomie naprawdę
2020-10-25 22:45
No, odpowiedz dostosowana do Waszego poziomu
2020-10-25 20:56
Dlaczego naśmiewasz się z autyzmu? Też chcesz ich abortować?
2020-10-25 19:45
Ci co na protestach wcześniej robili niby strajki klimatyczne :) A le teraz najlepiej pokazują kim sa naprawdę .To jest skrajna lewica
2020-10-25 20:06
.
2020-10-25 20:22
2020-10-26 17:26
Prawda, ale jak inaczej zmusić rząd do działania zgodnie z wolą obywateli??? Na tym polegają protesty, że niestety uprzykrzają życie wszystkim. Sami protestujący też woleliby robić coś zdecydowanie innego, ale muszą walczyć o swoje prawa...
2020-10-25 17:04
Dzicz, wdzierają się do kościołów, używają języka meneli . I to wszystko w imię walki o prawa kobiet do zabijania dzieci.
2020-10-25 17:47
Naprawdę nie widzisz tego że właśnie fundamentalną kwestią jest to czy aborcję można uznać, za "zabijanie dzieci"? Tymczasem ty w ogóle tego nie poruszasz, tylko obwieszczasz swój pogląd tak jakby był zweryfikowanym faktem.
2020-10-25 18:20
Mało wiesz. Został zweryfikowany.
2020-10-25 18:43
Tak? Przez kogo? W jakim naukowym periodyku zostało to opublikowane?
2020-10-25 19:36
Daruś, do szkoły. Ideologia nie wygra z nauką i biologią.
2020-10-25 19:54
No to pytam o konkrety. Bo ja widzę, że dla "obrońców życia" nauka to pusty frazes za którym się kryją aby uzasadnić coś co jest jedynie ich opinią. Nawet Ben Shapiro ma taką manierę aby na pytania o światopogląd odpowiadać "science". A konkretów jak nie było tak nie ma.
2020-10-25 20:57
w rycerzyku niepokalanej ;)
2020-10-25 22:25
W podręczniku ze szkoły podstawowej. Czas na powtórkę.
2020-10-25 22:30
Chyba do religii
2020-10-25 22:46
Chyba tym pisanym przez obecna władze! :)
2020-10-25 17:51
albo o hołocie i mordach zdradzieckich.
Menelski język? Zapraszam na Żoliborz.
2020-10-25 18:29
Dzisiaj na ulicy chyba się dużo bardziej wyedukowałeś, prostaczku, niż dotychczas na Żoliborzu, nieprawdaż?
2020-10-25 18:10
Jestescie nawiedzeni i pelni nienawisci. Zmuszacie do cierpienia i cierpieniem sie lubujecie. Teraz zobaczycie co to znaczy: nie rob drugiemu co tobie nie mile. Obludnicy
2020-10-25 18:43
Dzicz zdecydowanie nie, bo jednak to są ludzie, którzy uważnie przyglądają się poczynaniom rządu i refleksyjnie podchodzą do ich decyzji. Czasem wymsknie się język "meneli", ale to efekt emocji. Czymże jest język autora
Dzicz zdecydowanie nie, bo jednak to są ludzie, którzy uważnie przyglądają się poczynaniom rządu i refleksyjnie podchodzą do ich decyzji. Czasem wymsknie się język "meneli", ale to efekt emocji. Czymże jest język autora wpisu? I nie wdzierają się do kościołów tylko wchodzą bo mogą i tam też próbują protestować, bo jak nie robić tego przed kim, kto nie myśli samodzielnie, ale poddaje się indoktrynacji kościoła i ufa księżom, choć sami mają wiele na sumieniu. A walka nie jest w imię walki o prawo do zabijania, ale o prawo do podejmowania wyboru. A wybór to proces często bolesny, wcale nie łatwy. Lepiej dać się zmanipulować, poddać bezdusznemu prawu i potem szczerze tego żałować?
Doceniam zdanie, rozumiem emocje, ale czy na pewno oparte są na przemyśleniu wszystkich za i przeciw?
2020-10-25 19:14
To już chyba kwestia wychowania. Dla mnie protestowanie w kościele byłoby po prostu niestosowne. Dla uniknięcia niejasności, agitowanie z ambony też. Należy uszanować odczucia osób modlących się.
2020-10-25 20:32
Mamy szanować uczucia/ odczucia modlących się ,tak? A kto ma szanować uczucia kobiet, które chcą mieć wpływ i decydować o sobie i swojej rodzinie ? Właśnie o to My Kobiety walczymy na ulicach, językiem rządzących bo tylko taki język, niestety tylko taki !!, do nich przemawia. - Patrz Pawłowicz, Szydło, Kaczyński...
2020-10-25 21:03
Domagasz się / oczekujesz szacunku, a sama pochwalasz brak szacunku dla innych (wchodzenie do kościołów). Wybacz, ale w moim odczuciu jest to hipokryzja.
Pisanie o sobie wielkimi literami "My Kobiety" to objaw megalomanii, czy uważanie się ze lepszą od "nich mężczyzn"?
2020-10-25 21:20
jakby kościół robił to, co do niego należy, to znaczy wypasał swoje owce, a nie wp**** się tam, gdzie go nie chcą, to nikt by do kościółków nie wchodził :) siejecie wiatr, to zbieracie burze.
2020-10-25 21:34
Mam wrażenie, że nie rozumiesz, że wchodzenie do kościoła to przede wszystkim brak szacunku dla modlących się tam osób, a nie dla Kościoła.
2020-10-25 21:39
przecież wierzący to właśnie Kościół. oni składają się na tę zbrodniczą instytucję, popierają ją i jej postulaty. nie widzę jakoś wchodzenia do świątyń innych wyzwań. i nie, nie mam szacunku dla modlących się tam osób, bo oni nie mają szacunku dla mnie. i to nie ja to zaczęłam ;)
2020-10-25 21:54
Skoro mowa o innych wyznaniach, to stosunek islamu do kobiet Ci odpowiada? Dlaczego tam nie wchodzicie?
Mnie też nie podoba się Kościół i od dawna nie praktykuję. Nie zmienia to jednak faktu, że uważam za niestosowne wchodzenie do kościoła z tą demonstracją. Jak już napisałem wcześniej, to zapewne kwestia wychowania.
2020-10-25 23:29
rzeczywiście, islam ma wiele do powiedzenia na temat kobiet w Polsce ;) i zanim zacznie się śpiewka o tym jak to "muslimy zrobiom z nami pożondek", my nie musimy czekać na importy z islamskich krajów, my mamy własnych talibów, którzy już wprowadzają prawo aborcyjne gorsze niż w Iranie :)
2020-10-25 21:42
A co, według jaśnie pana należy do kościoła?
2020-10-25 21:51
Dojenie owieczek, a raczej baranów,obżarstwo, opilstwo pod korek, sprzedawanie odpustów, pogarda dla słabszych, ograbianie budżetu, molestowania małoletnich i takie tam...
2020-10-25 22:43
Jak rozumiem nie wiesz co to jest nick. No to pomogę.... nick jest niczym nazwisko ale słuzy do identyfikacji w sieci. Nie wpisujemy więc w niego jakichkolwiek treści czy to pozytywnych czy negatywnych. Dawno temu była
Jak rozumiem nie wiesz co to jest nick. No to pomogę.... nick jest niczym nazwisko ale słuzy do identyfikacji w sieci. Nie wpisujemy więc w niego jakichkolwiek treści czy to pozytywnych czy negatywnych. Dawno temu była częśc prymitywnych chłopów którzy nie rozumieli co to jest nazwisko i mieli to gdzieś. Ty zapewne jesteś z takich ostatnich rodzin kultywujących tę nieszczęsną tradycję. Pogratulowac wytrwałości. Czy dotarło do ciebie i innych co to jest nick w netykiecie?
2020-10-25 23:27
z reguły nie używam tego zwrotu, ale tutaj pasuje jak ulał:
ok, boomer
2020-10-25 23:24
macice waszych parafianek, może być?
i jaśnie pani, jaki już, plebsie :)
2020-10-25 22:48
A dla nas planowanie za nas naszego życia w takich szczegółach jest nieakceptowalne. ciesz się ze odpowiadamy na razie jedynie niestosownymi zachowaniami :)
2020-10-25 18:47
Jaka władza takie protesty
2020-10-25 18:58
lepiej zabijać dorosłych pod pretekstem pseudoepidemii ?
2020-10-25 20:27
slow asowich papiezy,zeby nei naurzcac swojej wiary innym, to wy wierzycie w jakis cwogow
2020-10-25 20:51
Lepiej w pięknych słowkach gwałcić dzieci po parafiach. A potem twierdzić, że same tego pragną i kuszą księży.
2020-10-25 22:08
Trzeba umiec czytac
2020-10-25 22:24
10/10
2020-10-25 22:51
mamy 2020, nie 1512... :)
2020-10-25 22:58
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.