2019-07-29 18:21
Ok
Ale ciągle passat b5 kombi wygrywa.
Pod każdym wzgledem:
Koszt zakupu, utrzymania, właściwości jezdne (czerwone tdi), spadek wartości, uniwersalność, prestiż (vw), zaawansowana inżynieria (prosta i skuteczna) ...
Ale powodzenia
2019-07-29 22:25
2019-07-30 13:52
2019-07-29 19:00
kolejny bezjajeczny szajswagen....
2019-07-29 21:00
Jak wszystkie one
Tandeta za duże pieniądze.
Faworyt Polaków
2019-08-01 14:10
Ja już dawno na japońską motoryzację się przerzuciłem. Miałem kilka, a obecnie jeżżę rav4 piątej generacji z 173KM. Nie zamieniłbym go na nic innego.
2019-07-29 19:28
A tak serio: benzyna tsi, duży silnik, więc ciężki, drogi, kopci i nawet nie próbuje być choć troszkę ekologiczny. Porażka. Takie samochody na rynek wschodni. Albo do 3go świata.
2019-07-29 19:37
Za Seata z silnikiem 190 km
2019-07-31 08:55
2019-07-29 20:20
2019-07-29 20:59
Dobre w tym artykule jest to, że autor wziął to słowo w cudzysłów. A tak w ogóle, poza modą napędzaną tzw. owczym pędem, ciężkie i paliwożerne SUV-y i ich pochodne są strasznie pod prąd do innej mody na tzw.
Dobre w tym artykule jest to, że autor wziął to słowo w cudzysłów. A tak w ogóle, poza modą napędzaną tzw. owczym pędem, ciężkie i paliwożerne SUV-y i ich pochodne są strasznie pod prąd do innej mody na tzw. ekologiczność. I tak, jak tę drugą modę rozumiem i nawet popieram, to tej pierwszej modzie się trochę dziwię. Widać tu ludzką niekonsekwencję, a nawet hipokryzję.
2019-07-30 09:15
Jest i produkt. Ludzie chcą się wyróżniać, należeć do jakiegoś stada. Jednym pasuje eko innym SUV. Nie doszukiwał bym się tu wyższych celów.
2019-07-31 08:59
czasem ten płaski kasizm powoduje jednak, że taka Graszynka kupi sobie "uterenowionego" samochoda i zacznie się wyżywać w lesie. Nie dość że niszczy las i popełnia wykroczenia to jeszcze może sie jej stać krzywda, bo
czasem ten płaski kasizm powoduje jednak, że taka Graszynka kupi sobie "uterenowionego" samochoda i zacznie się wyżywać w lesie. Nie dość że niszczy las i popełnia wykroczenia to jeszcze może sie jej stać krzywda, bo samochód nie ma nic wspólnego z terenem. Efekt "niewinnego kłamstwa" wytworzonego na potrzeby marketingowe może okazać się groźniejszy niż sie na początku zakładało.
2019-08-06 21:51
nie demonizowałbym takiego problemu. Chcącemu nie dzieje się krzywda.
2019-09-13 14:05
Pewnych rzeczy nie da się logicznie uzasadnić ;)
Tak jak nie jestem zwolennikiem nakładania podatków na wszystkich i na wszystko w imię wyimaginowanej walki z globalnym ociepleniem, tak opodatkowanie SUVów
Pewnych rzeczy nie da się logicznie uzasadnić ;)
Tak jak nie jestem zwolennikiem nakładania podatków na wszystkich i na wszystko w imię wyimaginowanej walki z globalnym ociepleniem, tak opodatkowanie SUVów rozumiem. Te auta ani nie są praktyczne, ani bezpieczniejsze niż zwykłe osobówki, a ich popularność bierze się po prostu z tępego naśladownictwa i kopiowania i**otyzmów z reklam, że jakoby są to auta wszechstronne i prestiżowe. A prawda jest taka, że mają mnóstwo wad o których producenci niestety nie informują. Mało tego faktycznie te duże SUVy zabierają coraz więcej przestrzeni miejskiej, a moda na nie powoduje, że nowych samochodów (o niepodwyższonym nadwoziu), tańszych w zakupie i eksploatacji jest coraz mniej. SUVy powinny być jak dawniej ciekawostką, a nie zastępować motoryzację. Obecnie debiut kolejnego SUVa na rynku można spokojnie skwitować stwierdzeniem - "znajdź 5 (żeby aż) różnic między SUV-em marki A, a B, C, D itd." Moda na SUVy powoduje zubożenie oferty i marazm brak innowacyjności w motoryzacji, bo na SUVach kroi się w zupełnie nieuzasadnione, wysokie marże , napędzane tylko i wyłącznie fałszywym marketingiem i modą. Po co więc się męczyć i wymyślać coś faktycznie nowego, innego, innowacyjnego, jak po wydaniu kolejnego nudnego i nic nie wnoszącego SUVa można spodziewać się większych zysków?
2019-09-13 15:49
Żeby nie było sam jeżdżę seatem i bardzo ogólnie lubię tę markę. Uważam, że ta moda z SUVami dawniej miała jeszcze sens, jak aut tego typu było mało i ogólnie można je było postrzegać jako rarytas, coś nowego. Teraz
Żeby nie było sam jeżdżę seatem i bardzo ogólnie lubię tę markę. Uważam, że ta moda z SUVami dawniej miała jeszcze sens, jak aut tego typu było mało i ogólnie można je było postrzegać jako rarytas, coś nowego. Teraz jednak uważam, że przez auta tego typu i przez pazerność koncernów, którzy kroją na nich niebywałe marże, w końcu oberwie im się rykoszetem, gdyż same te samochody choćby swoim kształtem nie mają nic wspólnego z ekologią i nowoczesnością. Po prostu ich czas powinien jak najszybciej minąć, gdyż ich filozofia (linia) stoi w sprzeczności z eko trendami, by ci co sami tego problemu "naważyli" zostali pociągnięci do odpowiedzialności.
2019-07-29 21:10
Przyjemny
2019-07-29 21:47
odp. 5 VW Atlas 3.6 VR6 FSIalbo chociażby Touareg z V6
2019-07-29 22:26
mieście? chęć dowartościowania się czy jak?
2019-07-30 07:22
dla bombelków wożenia
2019-07-30 09:17
Może gdybyś ty sobie kupił to byłaby to chęć dowartościowania. Choć suvy to nie moja bajka rozumiem że inni chcą mieć coś co im się podoba i co nie urwie zderzaka o krawężnik pod lidlem.
2019-07-30 09:50
Na deszcz w Trojmiescie :)
2019-07-31 09:01
Np. Becia lubi pancerne choc jej niepotrzebne. Rząd lubi "polskie" Audi i BMW. No i nie dogodzisz.
jeden lubi brunetki i a inny blondynki. Jedna lubi rękawiczki skórzane a inna nie lubi rękawiczek. Tak ma właśnie być. Trudno żeby wszyscy jeździli takim samym samochodem w takim samym kolorze.
2019-08-13 13:59
Ja to po mieście yarisem III w hybrydzie jeżdżę. Takie auto w zupełności mi wystarcza. W dalsze trasy mamy samochód męża
2019-07-30 05:28
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.