2018-11-07 15:22
służba wasza temu państwu to kit na kółkach!!
2018-11-07 15:52
W geście społecznym! Państwo nie straci a ty będziesz pracował 12 listopada bo widać o tym marzysz.
2018-11-07 16:18
a 7% wzrostu pkb to nie strata?
2018-11-07 16:27
Czego nie kupisz dzisiaj kupisz jutro a czego nie wyprodukujesz dzisiaj wyprodukujesz jutro.
2018-11-07 16:32
A czego nie wyprodukuje 31 grudnia, nie wyprodukuję w tym roku.
Maszyny nie są z gumy, nie zaczną nagle produkować 2x szybciej...
A ile według Ciebie wzrostu PKB jest wart jeden dzień? Policz :)
2018-11-07 19:39
On ma dzień wolny i już, dalej poza to wydarzenie jego horyzonty nie sięgają. Nie jest w stanie sobie wyobrazić ile to dla co poniektórych kłopotów i kosztów. A potem tylko krzyk, że prywaciarz i spekulant mu nie chce dać godziwej pensji za jego „cienzko prace”.
2018-11-08 22:33
Idąc twoim tokiem rozumowania nie powinniśmy mieć wolnych żadnych świąt i dni a pracować powinniśmy nawet po 12 godzin. Wtedy zapewne byłbyś zadowolony. Poczytaj sobie o nowoczesnej gospodarce i firmach. Sa takie gdzie
Idąc twoim tokiem rozumowania nie powinniśmy mieć wolnych żadnych świąt i dni a pracować powinniśmy nawet po 12 godzin. Wtedy zapewne byłbyś zadowolony. Poczytaj sobie o nowoczesnej gospodarce i firmach. Sa takie gdzie pracuje sie nie 5 dni ale 4 lub nawet 3 bo liczy sie praca a nie spędzanie w niej czasu. Proszę nie pisz o krzyku że prywaciarz nie chce dawać godziwej pensji bo w większości niestety tak jest. Problem w tym że człowiek może lepiej pracować ale nie przeskoczy lepszej organizacji pracy ani lepszego wyposażenia w nowoczesne maszyny. Ty żyjesz w epoce kamienia łupanego. Nawet za komuny pamiętam śmiech kiedy pokazywali w Indiach budowanie autostrady przy pomocy taczek i łopat. U nas wtedy już mieliśmy spychacze i maszyny. Powyższy przykład pokazuje że owszem praca ma sens ale prymitywna już nie. Pracownik wypoczęty to wydajniejszy pracownik.
2018-11-09 00:47
To nie chodzi o wolne tylko o to kiedy zapadła decyzja. Prowadzenie biznesu to nie tylko wypłata dla robola. Jeden nagły dodatkowy dzień wolny to dla co poniektórych firm załamanie się logistyki, wystarczy, że wypanie
To nie chodzi o wolne tylko o to kiedy zapadła decyzja. Prowadzenie biznesu to nie tylko wypłata dla robola. Jeden nagły dodatkowy dzień wolny to dla co poniektórych firm załamanie się logistyki, wystarczy, że wypanie np. jedna dostawa, która jest niezbędna do prowadzenia produkcji, następny termin za tydzień lub dwa i już masz ten czas w plecy. No ale Ty jedynie zakrzyczysz, że ma Ci spekulant wypłacić kasę bo byłeś 8 godzin w pracy, nie ważne, że nic nie robiłeś bo nie było co.
I nie, nie jestem żadnym biznesmenem, nie prowadzę działalności gospodarczej.
2018-11-07 19:15
Sprawę sądową też sobie „zrobisz jutro”, albo za rok. W te dyrdymały o placówkach ochrony zdrowia też dalej wierz - dyrektorzy podpisują dni urlopu na potęgę coby tylko nie musieć płacić całemu personelowi podwójnej
Sprawę sądową też sobie „zrobisz jutro”, albo za rok. W te dyrdymały o placówkach ochrony zdrowia też dalej wierz - dyrektorzy podpisują dni urlopu na potęgę coby tylko nie musieć płacić całemu personelowi podwójnej stawki dyżurowej za „normalny” dzień pracy. Zresztą to bardzo kulturalne kazać komuś iść do pracy a jednocześnie zarządzić, że komunikacja ma kursować jak w dni świąteczne.
2018-11-08 08:47
koleś, który myśli, że proces technologiczny polega na włączeniu guziczka "on" i wszystko się samo robi... Ręce opadają...
2018-11-08 08:55
Masz rację tylko w jednym jak nie kupisz dziś możesz kupić jutro. Ale jak nie wyprodukujesz dziś to jutro nie wyprodukujesz tego co powinieneś wyprodukować dziś i jutro, dzień dzisiejszy będzie stratą niestety, a jak nie wyprodukujesz to i nie sprzedasz, chociaż ty na pewno to kupisz :) W sumie po co ja to piszę i tak nie zrozumiesz :)
2018-11-07 17:00
W 2018 roku mamy 250 dni roboczych. Jakim cudem 1/250 daje 7% PKB?
2018-11-07 17:05
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Bardzo wolno i uważnie.
2018-11-08 09:11
Tak właśnie liczy PiS :) Weź człowieku PKB w skali roku i oblicz sobie ile tego PKB procentowo przypada na jeden dzień roboczy :)
2018-11-07 21:13
Społecznie to w komunie było.
2018-11-07 20:00
Nikt nie mówi o tym ,że na ustawie straci klasa robotnicza. Oni mają płacone za godzinę albo za akord. Dla nich to przymusowy urlop bezpłatny. Jestem ciekawy jak głosowali by osłowie i duda ( ten który bronił radiokomitetu 13.12.81) gdyby mieli też obcięte pensje przed świętami
2018-11-07 15:27
Bo nie rozumie kosztów jednego dnia z piwem w dłoni więcej.... nie ma nic za darmo!
2018-11-07 15:38
przedstaw liczby Hrabio
2018-11-07 15:45
zlikwidujmy niedziele wolne od pracy i się tylko pracy poświęćmy , pomyślcie ile zarobimy jako społeczeństwo , staniemy się mega bogaci :)
2018-11-07 16:04
ja mam tez pomysła...nie spijmy, pracujmy 24/24...to dopiero będziemy bogaci :D ten kretyn hrabia monte kupsko jest pewnie jakims smiesznym pracodawca i zal mu poslad spina ze pracowniki będą miały wolne, ojaaaa, straszne
2018-11-07 16:33
Pozamykajmy wszystkim sklepy bez uprzedzenia, bo pierwszy sekretarz ma kaca.
2018-11-07 21:11
A ja mam jeszcze lepszy pomysł, weź się sam za robotę nierobie.
2018-11-08 09:10
udaj się do psychologa pajacu
2018-11-07 19:19
Jakaś posłanka PiS stwierdziła, że dzięki dodatkowemu dniu wolnemu od pracy pracownicy będą wypoczęci i bardziej efektywni we wtorek, dzięki czemu zarobimy więcej niż stracimy. Podążając tropem tego myślenia wystarczy
Jakaś posłanka PiS stwierdziła, że dzięki dodatkowemu dniu wolnemu od pracy pracownicy będą wypoczęci i bardziej efektywni we wtorek, dzięki czemu zarobimy więcej niż stracimy. Podążając tropem tego myślenia wystarczy jeden dzień pracujący w roku bo przecież będziemy tak wypoczęci i tak efektywni, że w ten jeden dzień nadrobimy całoroczną balangę. Proste a jakie genialne.
2018-11-07 20:47
Przecież 12.11 to była kiełbasa wyborcza PiS. "Wygrali z kretesem", to teraz mogą z honorem odwołać to święto - My do was z sercem na dłoni /i świętem/, a wy macie nas w nosie, to oddawać to święto. Damy wam przed następnymi wyborami.
2018-11-07 21:12
Co na to Twój psychiatra?
2018-11-08 21:45
Powiedział, żebym nie robił sobie już nadziei. 12-tego miałem odebrać dokumenty z urzędu. 13-tego będzie już po terminie.
2018-11-07 16:13
Umiesz czytać? Jeżeli tak, to wróć sobie do artykułu - tam masz podane, zarówno w skali PKB jak i twardej waluty.
2018-11-07 18:00
Zajumali 500 baniek z ofe to nie protestowales. Tylko nie pisz mi że są w zus
2018-11-07 18:29
Ci ziomale mogli ich ograbić do gaci, a oni dalej z nich zadowoleni. Patologia umysłowa nic więcej.
2018-11-07 19:21
to patrioci z jedynie słusznej partii krzyczeli, że OFE trzeba w ogóle zlikwidować.
2018-11-07 21:14
No i prawidłowo, jakieś śmieszne pseudo fundusze się pootwierały by zdzierać z niewolników kasę.To było do przewidzenia, że te pieniądze znikną, tylko frajer liczył na OFE.,
2018-11-08 09:35
Jesteś skończonym kretynem, wiesz o tym?
Facet się pyta o licby podane w artykule a ty od razu z polityką wyjeżdżasz...
Brawo ty!
Dla twojej informacji, nie jestem ani za tymi ani za drugimi -
Jesteś skończonym kretynem, wiesz o tym?
Facet się pyta o licby podane w artykule a ty od razu z polityką wyjeżdżasz...
Brawo ty!
Dla twojej informacji, nie jestem ani za tymi ani za drugimi - obie partie są siebie godnymi złodziejami. PiS też nakradł na potęge i jakoś z tym też ludzie spokojnie żyją i nie marudzą. Gdzie ty byłeś gdyby mianowali legiony misiewiczów? Gdzie byłeś gdy Antek rozbroił do końca wojsko w imię niepojętych zasad? Gdzie byłeś gdy z Polski robiło i dalej się robi pośmiewisko na scenie międzynardowej?
A no tak, was tylko interesuje by były żarówki wolframowe i czy g*wna w Motławie pływają.
2018-11-07 15:40
a ty cieciu kim jesteś, pewnie zatrudniasz Ukraińców za pół darmo i nie możesz przeżyć że ludzie mają wolne, weź się do roboty hrabio
2018-11-07 16:07
2018-11-07 16:34
chcesz mieć wolne?
drzwi otwarte.
2018-11-07 20:02
Ukraińcy mają "w plecy" nie pracuje - nie zarabia podobnie jak polski robotnik
2018-11-07 15:50
Nie zbiednieje. Gwarantuje to tobie. Plus że sobie odpocznę.
2018-11-07 16:36
możesz odpoczywać do woli. nikt w robocie nie trzyma na siłę
2018-11-07 21:16
Wystarczy mi 12 ego, no może 13 ego też wezmę wolne, mam w końcu 4 dni NŻ i możesz pocałować mnie w zad :)
2018-11-07 16:38
2018-11-07 21:19
A Ty myślisz, że Ci co czekają na zabieg obchodzi ich to co mnie doskwiera w życiu? Mają mnie w du.ie tak jak ja ich :) Coś jeszcze?
2018-11-08 09:36
I tym pięknym komentarzem można podsumować problem społeczeństwa w Polsce...
2018-11-08 08:28
Czytać do końca !
2018-11-08 10:00
Wierz w to dalej naiwniaku. Jak na płocie napiszą d*pa to też pogłaszczesz?
2018-11-07 20:26
Jeśli zrobię fuszkę w ten WOLNY dzień to zarobie całą najniższą krajową. W jeden dzień pracy zapłata za cały miesiąc. I to wszystko do prywatnej kieszeni.
2018-11-07 20:54
2018-11-07 15:29
To bardzo niesprawiedliwe, że cześć społeczeństwa może świętować a druga cześć już nie. Co mają zrobić lekarze ze swoimi pociechami, które powinny w poniedziałek pójść do szkół lub przedszkoli? Zabrać na salę operacyjną?
2018-11-07 15:37
a to jedyne święto w roku, że nagle nie wiedzą co mają zrobić?
2018-11-07 15:49
o reszcie wiedzieli już od dawna i mieli możliwość przygotować się ...
2018-11-07 18:31
Hahahaha to ile musisz mieć czasu, żeby przygotować się do jednego dnia wolnego? Miesiąc, rok, 10 lat? Co za idioci.
2018-11-07 19:28
Na 4 dni przed „świętem” dowiadujesz się, że musisz pracować, nie masz dziadków, cioć ani żadnej rodziny „pod ręką” a przedszkola i szkoły zamknięte? Ty w swojej mądrości zapewne zostawisz 3 lub 8-letnie dziecko samo w
Na 4 dni przed „świętem” dowiadujesz się, że musisz pracować, nie masz dziadków, cioć ani żadnej rodziny „pod ręką” a przedszkola i szkoły zamknięte? Ty w swojej mądrości zapewne zostawisz 3 lub 8-letnie dziecko samo w domu, najlepiej dając mu zapałki do zabawy.
Na szczęście dla dzieci ich rodzice w większości wezmą dzień wolny „na żądanie” i do pracy i tak nie pójdą. A to, że komuś się nie odbędzie zabieg albo przepadnie wizyta, na którą czekali miesiącami albo i latami to nie ich brocha.
2018-11-07 20:35
Urzekła mnie twoja historia, naprawdę. Chyba się rozpłaczę.
2018-11-07 20:41
Ciekawe czy wtedy Twoja historia urzeknie mnie.
2018-11-07 21:22
Jak będę musiał , to będę wtedy o tym myślał. teraz nie muszę i nie wrzucaj mi tych tanich tekstów. Co drugi komentarz ta sama śpiewka, a żyjąc 39 lat nie przypominam sobie by ktoś obcy martwił się tym co się dzieje w moim życiu. Więc skończ tą błazenadę trollu, a jest was tu sporo :)
2018-11-08 10:18
tylko od polskich parlamentarzystów. Rozumiem, że Tobie to wisi czy władza podejmuje jakieś decyzje z rozsądkiem czy nie i masz gdzieś jeżeli wprowadzają prawo, które lekceważy jakąś grupę społeczną. Tak jak napisałem,
tylko od polskich parlamentarzystów. Rozumiem, że Tobie to wisi czy władza podejmuje jakieś decyzje z rozsądkiem czy nie i masz gdzieś jeżeli wprowadzają prawo, które lekceważy jakąś grupę społeczną. Tak jak napisałem, jeżeli będziesz potrzebował operacji to mnie to będzie obchodziło tyle co zeszłoroczny śnieg, jak nie będzie na to kasy to ja sobie spędzę ten czas w domu a Ty możesz sobie czekać w nieskończoność ale to praca i zadanie posłów i Rządu aby do tego nie dopuścić. Jeżeli oni mają takie rzeczy w d*pie to nigdy w tym kraju nie będzie normalnie a ta decyzja jest tylko przykładem jak to „dbają” o obywatela - ważne jest zadowolenie wyborcy coby się utrzymać u władzy a nie jakakolwiek dbałość o wszystkich czy o przyszłość.
2018-11-08 22:40
Nie wymyślaj bzdur. Piszesz ogólnie a nie o sobie. Mało ci kasy? Źle ci? Sory ale każdy walczy o swoje a jak nie potrzebujesz to nie dostaniesz. taka jest prawda. Nikt nikomu na siłę nie będzie niczego wciskał. Wałęsa
Nie wymyślaj bzdur. Piszesz ogólnie a nie o sobie. Mało ci kasy? Źle ci? Sory ale każdy walczy o swoje a jak nie potrzebujesz to nie dostaniesz. taka jest prawda. Nikt nikomu na siłę nie będzie niczego wciskał. Wałęsa kiedyś zorganizował referendum uwłaszczeniowe i wystarczyło aby ludzie poszli w większości ale nie poszli. referendum sie nie udało. Zapewne ty byłeś jednym z tych co nie poszli a teraz martwi sie kasą. Trzeba było iść i wtedy byś sie nie martwił. Każdy sam sobie kowalem własnego losu.
2018-11-07 15:48
Ja jestem strażakiem i wiedziałem na co się decyduje. Moja żona z dziećmi sobie odpoczną a ja w pracy. Tragedii nie ma
2018-11-07 16:17
Super że masz taką możliwość. A co jeżeli oboje rodziców pracuje w ten dzień? Jeszcze tydzień czy dwa temu byli przekonani że ich dziecko będzie w szkole a tu klops.
Jak dla mnie to zabieg pod publiczkę - łaskawy
Super że masz taką możliwość. A co jeżeli oboje rodziców pracuje w ten dzień? Jeszcze tydzień czy dwa temu byli przekonani że ich dziecko będzie w szkole a tu klops.
Jak dla mnie to zabieg pod publiczkę - łaskawy Pan rzucił ochłapem.
Już wolał bym by tę kasę spożytkowali na organizację pikników rodzinnych, koncertów itp
A tak to po prostu dzień wolny - świętujcie ludzie!
2018-11-07 16:28
Za tych co nie mogommm
2018-11-08 21:43
Twoje bachory, twój problem. Jak dla mnie, to możesz je upchnąć w oknie życia.
2018-11-07 15:53
nie myślą potwierdzone
2018-11-07 16:16
zmień pracę i weź kredyt
2018-11-07 21:17
to chyba bedzie lepsze rozwiazanie?
2018-11-07 21:23
To zostań, jeśli uważasz że to lepsze rozwiązanie. No chyba, że potrzebujesz instrukcji jak żyć.
2018-11-07 17:13
Pracuje w buknacherce i fajne wolne mam 11 w pracy 12 tez nawet godzin nie skrocili bo my mosemy wiec gdzies mam to wolne kpina!!!Wszyscy powinni miec a nie kto moze a kto nie
2018-11-07 18:35
Nic nie zrozumiałam, Pani Kasiu.
2018-11-07 21:25
Kurcze, to już pieniędzy nie ma żeby zatrudnić jakichś kumatych trolli? Bo to co wy tu wypisujecie to mam wrażenie, że co druga osoba jest po podstawówce.
2018-11-12 10:01
2018-11-07 18:02
Z lekarzami . Na biednych nie trafiło
2018-11-07 19:46
Dyrektor będzie musiał zapłacić podwójnie i wbrew jego zachętom do wzięcia urlopu 12 listopada na złość przyjdę do pracy. Przyjdę zwłaszcza dlatego, że roboty będzie na pół gwizdka, sala operacyjna zamknięta bo co z tego że jest kilka osób z zespołu skoro chirurg wziął wolne. Będziemy sobie świętować w dyżurce i nam jeszcze za to podwójnie zapłacą.
2018-11-07 20:15
zes*ac się i tak chodzić
2018-11-07 20:17
2018-11-07 20:38
1600 na rękę twoim zadaniem dobrze?
2018-11-07 21:28
Ja prdl. ale jesteś nieudacznikiem, ja takie pieniądze miałem w 2006 roku, a jestem fizolem i pracuję na produkcji. Do kogo żale, że tyle zarabiasz? Widocznie dobry z Ciebie niewolnik, bo za taką michę ryżu robić to trzeba mieć coś nie tak z głową.
2018-11-08 09:39
Widzisz, zarobki lekarzy są ustalone ustawowo. Teraz wyzywasz ludzi od nieudaczników a jak rok temu protestowali, to krzyczałeś że poj.... ich, że chcą podwyżki...
2018-11-07 15:37
współczuję wam
2018-11-07 16:04
Właśnie z nami nikt się nie liczy. Przecież w takie dni na stacji sprzedaje się alkohol i hot dogi. Zakazać handlu alkoholu i będzie spokój
2018-11-07 21:36
Na bank pracujesz na stacji, ale tu wysyp trolli :)
2018-11-08 07:28
z jednej strony fajny bajer to wolne 12 list. ale z drugiej strony strata 5 miliardów złotych by się przydało na obwodnicę Żukowa (cena połowę tego, więc można by zrobić 2)
2018-11-08 11:34
nawet gdyby 12 listopada był dniem pracującym, to i tak nie wybudują, więc śpij spokojnie
2018-11-08 22:44
Kurde idąc tym tokiem rozumowania to skasowaliby wszystkie dni wolne i zwiększyli godziny pracy do 12 to byśmy w 1 rok przegonili Niemcy. Jakie życie jest proste. Cieszy mnie ze tylu ludzi martwi sie strata dla państwa ale... jakoś nie przeszkadza im to wyrzucać śmieci do lasu i niszczyć mienie wspólne. Samo życie.
2018-11-07 15:38
Wszędzie w świecie się świętuje tylko w Polsce całyy czas trzeba pracować jak niewolnicy. Grilla sobie zrobię do późnych godzin nocnych a o pracy sobie pomyślę w poniedziałek. Najpierw zabawa potem praca jak Italiano vero!
2018-11-07 16:18
Aha, Polska, która ma jedną z największych ilości dni wolnych ustawowo od pracy?
2018-11-07 16:21
dni sa policzalne... takze jak cos to liczba dni
2018-11-08 09:40
Racja, mój błąd.
2018-11-08 22:48
A propo statystyki to niestety mylicie się. Pracujemy za dużo. Niemcy i inne narody mniej pracują i moze dlatego u nich jest lepiej. Niemcy ogólnie sa ciekawym narodem i lubią dużo zwiedzać. W 1939 roku zaczęli masowe odwiedziny u sąsiadów. Niestety masowa turystyka sąsiadom sie nie podobała i stad drobne nieporozumienia.
2018-11-07 16:30
Wyprzedzają Włochów o 2 dni. W sobotę tu w Polsce wszyscy lub prawie wszyscy pracują a tam nie! I co?
2018-11-07 16:37
Chyba u Ciebie w Biedronce...
2018-11-08 05:59
NIe, Polska, której obywatele pracują prawie najwięcej na świecie!
2018-11-08 06:50
Najwięcej w galaktyce!
2018-11-08 11:21
Belgia 24 / Bułgaria 15 / Czechy 12 / Dania 11 / Niemcy 9 / Estonia 12 / Irlandia 10 / Grecja 12 / Hiszpania 9 / Francja 11 / Włochy 10 / Cypr 15 / Łotwa 15 / Litwa 15 / Luxemburg 10 / Węgry 17 / Malta 14 / Holandia 9 /
Belgia 24 / Bułgaria 15 / Czechy 12 / Dania 11 / Niemcy 9 / Estonia 12 / Irlandia 10 / Grecja 12 / Hiszpania 9 / Francja 11 / Włochy 10 / Cypr 15 / Łotwa 15 / Litwa 15 / Luxemburg 10 / Węgry 17 / Malta 14 / Holandia 9 / Austria 13 / Polska 13 / Portugalia 13 / Rumunia 11 / Słowenia 12 / Słowacja 14 / Finlandia 12 / Szwecja: 13 / Walia/Anglia: 9 / Północna Irlandia: 11 / Szkocja: 10
2018-11-08 21:51
A mógłbyś po kolei. Alfabetycznie albo ilościowo.
2018-11-07 15:38
To tak jakby zapraszać kogoś na coś w ostatniej chwili. To jest po prostu niegrzeczne a w dodatku już wprowadziło tyle kosztownego zamieszania w skali całego kraju
2018-11-07 15:46
teraz masz nie zaplanowany urlop i będziesz się nudzić !
2018-11-07 15:54
co to jest ten haos?
2018-11-07 15:56
To jest chaos w wykonaniu kaczora
2018-11-07 18:33
Chaos to masz we łbie i nie zwalaj tego na innych nieudaczniku życiowy.
2018-11-07 21:46
Chaos to będzie na marszu Niepodległości, jak Matołusz będzie prowadził zgraję faszystów
2018-11-07 22:07
Faszysta Ciebie spłodził :)
2018-11-07 18:14
2018-11-07 19:32
2018-11-07 16:52
Temu krajowi już nie jest w stanie nic zaszkodzić
2018-11-07 21:38
Jest i cały czas szkodzą trolle tacy jak TY. Zmieniajcie chociaż podpisy zwolennicy budynia i niewoli w pracy.
2018-11-08 21:49
Troll, to ciebie zrobił.
2018-11-08 07:24
Naucz się ortografii baranie, a nie mądrego udajesz.
2018-11-07 15:38
Ja juz zrobiłem zapasy na tydzień
Kaszanka piwko i ziemniaki
2018-11-07 15:40
to już możesz pić piwo? z poziomu wypowiedzi podstawówka
2018-11-07 21:40
W podstawówce uczą zaczynać zdania z wielkiej litery i kończyć kropką. Rozumiem zatem, że ukończyłeś co najwyżej przedszkole.
2018-11-08 05:27
2018-11-08 07:46
2018-11-08 10:23
A najzabawniejsze jest w tym to, że takie przekonanie prezentują często patrioci, którzy tak bronią polskości.
2018-11-07 23:13
2018-11-07 15:47
Pasem was kiedyś oćwiczę za ingerowanie w moje życie
2018-11-07 15:56
2018-11-07 16:33
pisać w internecie każdy cwaniak może , idź stań z transparentem na ulicy z tym swoim tekstem jak taki odważny jesteś , cwaniaczek z koziej wulki
2018-11-07 18:32
mimo, że antypiss jest 3 x więcej
2018-11-07 20:21
I tak stanęło na naszym! Boli POpaprańców...
2018-11-07 20:36
Ma boleć :)
2018-11-07 21:27
Najważniejsze, że stanęło na waszym. Czy rozsądne były to decyzje, to już dla was nie takie ważne. Ważne, że moja racja jest mojsza.
2018-11-07 21:43
I tak przez ostatnie 30 lat, więc jaki masz teraz z tym problem? Nie po Twojej linii partia? :) Ja bym wam grosza złamanego nie zapłacił za takie trollowanie. Jedziecie na ilość nie jakość, a to zawsze się kończy źle :)
2018-11-07 15:47
Elektrowni . wodociagow.gazownicy transportowcy itp i wtedy niech pisiory sobie swietuja po ciemku bez wody pradu lekarza autobusu....
2018-11-07 15:52
PiS tym swietem upodlil Polakow . przyjal ustawe zakladajac ze 11go tak beda swietowac i pic ze 12go nie beda w stanie przyjsc do pracy z przepicia . Widac ze sadza po sobie.
2018-11-07 15:58
Bo mnie dał wolne.
2018-11-07 16:11
po co dyskutujesz z niewolnikiem? on chce do pracy, robic na swojego pana...
2018-11-07 16:26
Czy mam jeść suchary z soboty, bo niedziela oczywiście też wolna?
2018-11-07 16:40
skoro niedziela wolna, idź na placki ziemniaczane do swena...
2018-11-07 17:07
Dzięki o wielki jaśnie panujący Jarozbawie...
2018-11-07 16:31
Dobre!!!
2018-11-07 15:59
Weź idź na L4 i po kłopocie ciemniaku!
2018-11-07 21:02
Jak pójdę na L4 to drugie 50% załogi będzie się obijać i we wtorek będę miał dwa razy więcej zaległej roboty.
2018-11-07 21:45
O jakaś nowość w waszym trollowaniu. Teraz nagle ty jeden jesteś najbardziej pracujący w pracy, reszta się obija hahahahah.
2018-11-08 21:58
To był żart. Nie jestem trollem. Taka opowiastka wyssana z palca, jak wszystkie moje wpisy. Cieszę się z 12-tego, bo się wyśpię, nie mniej dodatkowe święto pokrzyżuje mi plany urzędowe.
2018-11-07 16:35
nikt cie tam na siłę nie trzyma , cwaniaczek
2018-11-07 21:51
2018-11-07 15:52
Ja i tak mam to w d*pie bo jestem bezrobotny z wyboru od dzieciństwa
2018-11-07 18:39
A ja myślę, że tutaj to połowa trolli siedzi. Kogo się nie zapytam to każdy się cieszy z tego dnia wolnego, nie słyszałem od nikogo niezadowolenia. Co innego można stwierdzić czytając tutaj komentarze na wp onet gw itd. czyli ludzi żyjący z wyzysku innych.
2018-11-07 19:47
jak się kogoś zapytasz czy głosował na PIS, każdy mówi, że nie :)
2018-11-07 20:38
A ja się z tym nie kryję, lubię patrzeć jak zwolennikom opozycji cieknie piana z pyska :)
2018-11-07 19:57
To nie chodzi o głównie o to, że ma być wolny dzień tylko o to kiedy się o tym decyduje. Czy naprawdę polscy parlamentarzyści nie wiedzieli, że w tym roku 11 listopada wypada w niedzielę? Zorientowali się na 3 tygodnie
To nie chodzi o głównie o to, że ma być wolny dzień tylko o to kiedy się o tym decyduje. Czy naprawdę polscy parlamentarzyści nie wiedzieli, że w tym roku 11 listopada wypada w niedzielę? Zorientowali się na 3 tygodnie przed??? Prawie tezy lata siedzą w tym Sejmie i Senacie i żaden w kalendarz nawet nie zajrzał??? To jest parodia władzy ustawodawczej pokazująca tylko, że w teoretycznym państwie nic ale to nic się nie zmieniło. Teraz czekam aż geniusze z Wiejskiej spróbują ustawą obalić prawa fizyki, bo czemu i nie, papier wszystko przyjmie.
2018-11-07 20:41
Dobrze wiesz, że to nie o to chodzi.Obserwuję komentarze i nie ważne co obecny rząd zrobi, zawsze jest źle.To jest wasza choroba i tyle, jesteście nafaszerowani jadem i nawet jak by rok temu to ogłosili będziecie szczekać. Więc te dyrdymały opowiadaj swoim dzieciom.
2018-11-08 10:38
i bronić linii jedynej słusznej partii.
Polityka to chlew, bez względu na to w którym jego kącie stoisz wszędzie jest syf. Mam swoje preferencje polityczne i na pewno jest mi bliżej do liberałów niż
i bronić linii jedynej słusznej partii.
Polityka to chlew, bez względu na to w którym jego kącie stoisz wszędzie jest syf. Mam swoje preferencje polityczne i na pewno jest mi bliżej do liberałów niż konserwatywnych socjalistów, którzy obecnie rządzą co nie znaczy, że nie potrafię dostrzegać błędów i chwalić dobre decyzje każdej władzy. Mieliśmy już trochę Rządów w tej Polsce i żaden nie zachwycał ale obecny jest w pewnych kwestiach wręcz żenujący. A najgorsze jest to, że tendencja w jakości władzy jest niestety spadkowa a na arenie ani widu ani słychu polityków, którzy zapewniliby wszystkim obywatelom poważne traktowanie, liczy się doraźna korzyść aby tylko wybrali ponownie.
2018-11-07 21:05
A skąd oni mogli wiedzieć w październiku kiedy przypada 11 w listopadzie? Jasnowidze jakieś? A czy ty wiesz co będzie w grudniu? Weź ty się puknij człowieku.
2018-11-07 21:48
To są trolle, ostatnio wzmogli swoje działania :)
2018-11-07 20:45
zapytaj jakiegoś pracodawce w poważnej firmie .
2018-11-08 09:14
pracy. To jest ok 130 zł mniej do wypłaty. Dla mnie jest to bilet miesięczny i kilka dni jedzenia. Kto mi odda za ten dzień w którym miałam pracować ?
2018-11-08 19:00
Pis mi za ten dzień nie zwróci kasy.
2018-11-08 01:40
Chcesz pracować a nie możesz bo te skurw... ci nakazują, że w tym dniu nie zarobisz. Dojechać do pracy i z pracy też nie możesz bo nie ma normalnej komunikacji w tym mieście. A później wyzywają od nierobów. A pier.. prace. W tym kraju nie da się normalnie żyć!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.