2019-10-24 20:45
Opinia wyróżniona
Wcale mi się nie podoba, że jakas pani czy pan ma zły dzień i się krzywi, wzdycha i krzywo patrzy na klienta. Masz zły dzień - zostań w domu, wex kredyt, zmień pracę. Ja chce i potrzebuję widziec uśmiechnięte twarze w sklepach.
2019-10-26 09:37
Coraz więcej skwaszonych klientów w sklepach, bankach i szeroko pojętych usługach. Nawet na "dzień dobry" nie odpowiedzą. O "dziękuję" zapomnij. Stare powiedzenie "klient nasz pan" zrobiło dużo złego. Nie, nie jesteś
Coraz więcej skwaszonych klientów w sklepach, bankach i szeroko pojętych usługach. Nawet na "dzień dobry" nie odpowiedzą. O "dziękuję" zapomnij. Stare powiedzenie "klient nasz pan" zrobiło dużo złego. Nie, nie jesteś moim panem dobrodziejem dlatego, że korzystasz z usług oferowanych przez firmę/instytucję, w której pracuję. Ja się uśmiecham, jestem miła i po stronie klienta napotykam mur jakiejś niezrozumiałej lepszości. Szanujmy się nawzajem.
2019-10-25 14:57
Jaki(jaka) ty mądry(a) jesteś
2019-10-25 14:22
Chciałbyś być zmuszany do uśmiechu bo urządzenie ciągle cię obserwuje a potem twój manager z pensja 4000 brutto który myśli że jest królem świata cię " motywuje " że jak się będziesz uśmiechał to może też kiedyś będziesz miał 4000 brutto
2019-10-25 12:56
Racja, przydałoby się więcej uśmiechów i życzliwości na co dzień, ale nie wprowadzany w sposób opisywany w artykule.
2019-10-25 13:12
ma robić z siebie klauna, żeby rozbawić klienta.
2019-10-25 13:40
Tak właśnie bywa, jednak jestem temu przeciwna .
2019-10-24 22:07
2019-10-25 06:46
Wracaj do biedry i się tam usmiechaj, a nie piszesz głupoty na forum
2019-10-24 20:53
Opinia wyróżniona
I jedyną szczerą reakcją byłyby tam łzy - że strachu , że klient nic nie kupił, strachu przed kolejną odprawą przed tablicą, strachu że znów ja będę winny , że w piątkowe letnie popołudnie klient wolał jechać na działkę
I jedyną szczerą reakcją byłyby tam łzy - że strachu , że klient nic nie kupił, strachu przed kolejną odprawą przed tablicą, strachu że znów ja będę winny , że w piątkowe letnie popołudnie klient wolał jechać na działkę niż przyjść do oddziału po kartę kredytową. Zmienilem pracę i wiem jedno - jak pracodawca szanuje pracownika, jak nie robi z niego jelenia do nabijania kasy to uśmiech pojawia się sam, naturalnie i nikt nie musi go wymuszać licznikami ....
2019-10-25 13:15
przecież większość korpokadry, to odchyleńcy na poziomie tych z czasów II wś w Niemczech.
2019-10-24 15:30
{wykrzywia gębę w patologicznym grymasie}
2019-10-24 15:34
Żadne innowacyjne rozwiązania z Gdynii tylko tworząca się na naszych oczach dystopia godna książek Huxleya i Orwella.
2019-10-24 15:42
Puenta jest taka, że jeśli system jest wykorzystywany do mierzenia "wydajności" pracownika lub jest zależny od wysokości jego wynagrodzenia to jest to sprzeczne z prawem. W pozostałych przypadkach to to zwykły licznik ilości uśmiechów. Niestety, zwykle tych nieszczerych.
2019-10-24 19:38
oczywiście, że nieszczerych... a jakich innych uśmiechów się spodziewasz...? no chyba że pod biurkiem jakaś koperta za korzystne załatwienie sprawy to wtedy uśmiech szczery
2019-10-25 07:44
Jakich wiele można kupić na każdym rogu ulicy.
2019-10-24 15:43
Przecież to jest kuriozum. Korzystają z open sourcowej biblioteki do rozpoznawania wyrazu twarzy. To jest innowacyjność poniżej poziomu pracy zaliczeniowej na PG, zabawne że ktoś dostał na to dotację.
2019-10-24 15:50
Ale ważne że zrobili i ktoś to kupił. Teoretycy opracowują rozwiązania, praktycy na nich zarabiają. Taki jest biznes.
2019-10-24 17:50
Jeden siedzi na etacie i narzeka, że jego szef zarabia lepiej niż on. Drugi widzi okazję biznesową i ją wykorzystuje.
2019-10-25 16:27
Chyba taka rodem z filmów o Egonie.
2019-10-25 12:56
Zrobili (frontend bo backend to OpenSource) za państwowe pieniądze. Sprzedali państwowej firmie. Beka w opór.
2019-10-24 23:26
A co ty możesz wiedzieć z jakiej technologii korzystają? Lepiej pójdź do biblioteki i poczytaj Szekspira
2019-10-25 13:54
To taki "biznesmen" co nie szanuje ludzi, wiem byłem u niego w poszukiwaniu pracy. Zatrudnił mnie "na próbę" na dwa dni i nie zapłacił. Pewnie wszystkie jego projekty tak mu ludzie robią. Zupełne wykorzystywanie.
2019-10-24 15:48
ciekawe...
Jak czytam, że firma ma misję to mam wrażenie, że wstydzą się chęci zarabiania kasy.
A uśmiech i życzliwość powinny być szczere.
2019-10-24 17:03
jak maja misję, to nie powinni brać kasy. A z drugiej strony misja też i**otyczna /tu uśmiech jak u Arnolda w Terminator.Salvation/
2019-10-24 15:53
2019-10-24 15:59
to szybko sprawdzam gdzie mam portfel...
2019-10-24 16:14
Idąc tą droga dalej, niedługo może pojawia się np liczniki wzwodów albo puszczania gazów - też zwyczajne reakcje i dane biometryczne
2019-10-24 16:57
Już są firmy montujące w krzesłach czujniki które mają wykrywać ile czasu pracownik siedzi na tyłku i pracuje. Witamy w 2019r.
2019-10-25 12:05
Trzeba zacząć do biura nosić ceglowkę ;) a rak na poważnie to rzenujacy kierunek obierają firmy wprowadzając takie rozwiązania
2019-10-24 16:52
Jak w wyniku dzikich prywatyzacji w calej Polsce dach nad glowa stracilo conajmniej 50 tys. ludzi to palcem w bucie nie kiwnal. A tu mu smile detector przeszkadza. Kompromitacja.
2019-10-25 13:07
Oczywiście że RPO interweniował w sprawie eksmitowanych na skutek tzw dzikich prywatyzacji. Naprawdę nie jest to problem, żeby znaleźć informacje na ten temat.
2019-10-25 14:03
To się nazywa urolog
2019-10-25 16:26
Żeby jeszcze dbał o "ł" w tym nowym słowie...
2019-10-24 16:55
Zamiast dawać pracownikom jakieś okresowe premie (nawet drobne!), to pakuje się pieniądze w jakieś i**otyczne systemy które w sumie niczego nie wnoszą, a wręcz niektórych odstraszają.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.