2020-07-30 13:36
2020-07-30 14:10
Taka strategia by tropic ale nie zamknac sprawy. Brzydko to pachnie. Jakby ktos (wiele osób) mial tu wiele do stracenia.
A tym oskarzonym zaplaca odpowiednio by bylo "bez ofiar".
2020-07-30 19:54
To są mordercy a nie jakieś enigmatyczne rozmyte niedopełnienie obowiązków. Ginie człowiek, bo ktoś temu sprzyjał swoją głupotą.
2020-07-30 22:23
i wszyscy to widzieli. Ciekawe że prokuratura szuka winnych dookoła a z tym jednym się pieści.
2020-07-31 07:48
Ale to idź na policję a nie tutaj w komentarzach.
2020-07-31 08:20
Te wszystkie formalności nie zostały dopełnione bo na 99% Adamowicz naciskał "żeby nie robili problemów, przecież nic się nie stanie" :)
2020-07-31 09:03
,,pas ruchu wydzielony,, większej głupoty nie słyszałem , no i stało się . Copperfield przeciera oczy ze zdumienia
2020-07-30 14:12
Pewnie produkowali tysiace tomow akt, ktorych nikt nigdy nie przeczyta. A nawet jesli przeczyta to pod koniec nie bedzie pamietal co bylo na poczatku.
2020-07-31 09:03
2020-07-30 14:14
zobaczcie leci juz drugi rok i niedlugo zacznie sie trzeci. Mamy zmienionego prezydenta na osobe nadania. bez wyborow. Czyzby jednak to proba wybicia sie na niezaleznosc byla przyczyna?
2020-07-30 17:04
2020-07-30 19:43
2020-07-31 09:06
Ale ,,oni ,,mu nie po to dali zarobić żeby uciekał. Wytarł gila i dalej pracuje dla ,,nich,,
2020-07-30 14:21
2020-07-30 13:38
a oni zrobili wszystko cacy .... ich nie oskarżyli?
2020-07-30 13:56
to bylby zamach na praworzadnosc i demokracje.
2020-07-30 16:09
2020-07-30 16:17
ludzie pokazali to przy runach wyborczych oraz ci co nie poszli glosowac na bezproduktywna opozycje.
2020-07-30 17:05
Najmniejszą przewagę przy wyborach na Prezydenta w historii Polski?
2020-07-30 23:14
jak dotąd, frekwencji.
2020-07-31 09:07
2020-07-30 18:41
Gdańszczanie też pokazali że nie chcą tej pisowskie patologii u siebie
2020-07-30 19:45
to durnie co sie ich tu nasciagal budyn i cala reszta uzaleznionych od kasy z urzedu miasta.
2020-07-31 09:08
2020-07-31 09:47
2020-07-30 14:05
a ze jurek nie pyta bo wazne by mu sie kasa zgodzila na koncie i procent od zysku to nie bedzie przeciez sie tym przejmowal. Zginal prezydent i sie wycofal. Tylko jakos dziwnie szybko zmienil decyzje. Kasa. normalnie kasa.. tu przyoszczedzimy a co tam?
2020-07-30 14:14
W każdym szpitalu jest jakis sprzęt WOŚP, przez cały okres funkcjonowania zebrali mniej kasy niż Duda wydał na telewizję polska, niby za nieopłacone abonamenty a ktoś nas zwolnil z niepłacenia jak już wziął kasę?
2020-07-30 14:26
nie spurtaj sie, pozwij mnie za obraze uczuc religijnych :)
Jesli sie tego nie rozumie to nalezy wrocic do szkoły. czego tobie zycze. Bo widze, ze zyjesz dalej fanatyzmem opartym o logo serduszka.
2020-07-30 16:06
Jestes fanatykiem .?
Cos ci sie w dekielku pomieszalo ?
2020-07-30 16:18
jakby mialo was uzdrowic. a naczelny mag jest wrecz swiety. bronicie go jak boga.
2020-07-30 17:06
Zazwyczaj respirator, albo inkubator.
A wyobraź sobie, że te wynalazki mogą uzdrowić :)
2020-07-30 19:46
2020-07-31 08:06
za 4x - do-słownie: CzTERY razy wyższą cenę niż owsiak?
2020-07-30 18:45
Czytając twój wpis śmiem twierdzić że tobie by się przydała jakąkolwiek szkoła. Składnia językowa jak na prawdziwego patriotę ze wschodu przystało.
2020-07-30 14:28
moze tak na poczatek
2020-07-30 14:45
A wiesz ze nie raz tylko przychodzą i naklejają naklejki na sprzęt którego nie kupili? Popytaj się ludzi że środowiska którzy pracują w szpitalach
2020-07-30 15:06
te naklejki to taki sam gadzet jak opaski z openera noszone potem przez m-c.
Kto chwali sie swoja dobroczynnoscia jest zwyczajnie slaby.
2020-07-30 18:19
kosciol sie chwali
2020-07-30 17:07
A nie, czekaj, to akurat prawda...
2020-07-30 19:48
serio, dajecie sie zwariowac?
2020-07-30 18:17
Właśnie oblepilismy nowy rezonans.
2020-07-30 18:52
wszystkie inne sprzęty dookoła
2020-07-31 01:17
2020-07-31 09:35
Ty naprawdę pedagogiem jesteś , takim prawdziwym pedagogiem który uczy że warto pomagać warto przyczynić się do tego żeby sprzętu było więcej w naszej ubogiej służbie zdrowia , żeby sie jednoczyć a nie dzielić w
Ty naprawdę pedagogiem jesteś , takim prawdziwym pedagogiem który uczy że warto pomagać warto przyczynić się do tego żeby sprzętu było więcej w naszej ubogiej służbie zdrowia , żeby sie jednoczyć a nie dzielić w słusznej sprawie.. Ale niestety, twoje idee przekazane młodzieży już dają wyniki w nienawistnych opiniach tu wyrażanych .Skądś ci młodzi i starsi ludzie czerpią inspirację do takich opinii ale jak maja takich pedagogów ?! . Jesteś jednym z trybików maszyny pogardy której efektem było zamordowanie prezydenta Pawła adamowicza.
2020-07-31 08:54
A wiesz, że za oszczerstwo można beknąć?
2020-07-31 01:16
2020-07-31 09:13
Oczywiście masz na to potwierdzenie pedagogu .
2020-07-31 06:34
Budżet nfz to 106 mld zl
2020-07-31 09:14
I to są pieniądze rządu PiS! Biorą od nas o przekazują w jakiejś części do NFZ.
2020-07-30 18:07
które powierzyło organizację Pomorskiemu Centrum Wolontariatu przy ECS,
które skrzyknęło chętnych amatorów...
...
...
2020-07-30 13:40
Nikt odpowiedzialny za przetargi z firmą ochroniarską, czy wydanie zezwolenia do zorganizowania imprezy masowej?
2020-07-30 14:33
bo nie potrafi przyznac sie do bledu. nie umie sie uderzyc we wlasna piers. a wiecznie oskarza innych. to bardzo brzydka cecha charakteru.
Nie wiem w jakim domu sie wychowywala i jaki przyklad tym da corce.
2020-07-30 18:20
to powszachne pisowskie postepowanie
2020-07-30 19:50
skoro nie widzialem go tu odkad zyje. a to prawie 40 lat. a faszystow z PO doznalem wielokrotnie.
2020-07-31 00:56
kacper sie przed toba ukrywa? sniadek tez i drelich?
2020-07-30 15:28
ponoc pan prezydent sie potknął o źdzbło wystajace ponad linie trawy, reszta jest niewinna, zwolnic i przeprosic
2020-07-30 13:41
A jakby prezydent został zamordowany w kosciele, na stadionie, w tunelu pod Wisłą czy na półmaratonie to przeciwko komu byłoby akt oskarżenia?
2020-07-30 13:47
Przeciwko:
- księdzu, który odprawiał Mszę, albo kościelnemu, który akurat był na miejscu (zależy, czy byłoby to w trakcie Mszy, czy nie)
- obsłudze loży, w której by siedział
- obsłudze tunelu
- jakiejś pomniejszej osobie z organizatorów, któa byłaby odpowiedzialna za zorganizowanie ochrony
2020-07-30 18:24
a jakby dzgnal na ulicy to ulicznik by odpowiadal
2020-07-30 16:00
powinieneś pójść do dobrego specjalisty
2020-07-30 18:27
juz byles, czy dopiero sie wybierasz?
2020-07-31 02:55
na której sam był i go tam zabito, to kogo by skazano?
2020-07-31 08:19
2020-07-30 13:41
A gdyby Pana Prezydenta zamordowali na chodniku podczas kwesty a teren należałby do Państwa to kto byłby odpowiedzialny? Szukanie dziury w całym. Wiadomo kto ugodził, jaki miał cel itd. Może zaraz winny będzie operator oświetlenia bo gdyby było jaśniej to może ten szaleniec z nożem byłby widoczny.
2020-07-30 13:49
to stawianie aktów oskarżenia też byłoby paranoją twoim zdaniem?
2020-07-30 14:01
2020-07-30 14:39
2020-07-30 17:15
Pytanie czemu wypadła z karuzeli - gdyby np. ktoś stał pod karuzelą i przestrzelił łańcuchy, to byłoby paranoją...
W tym przypadku problem jest taki, że duzo łatwiej idzie stawianie zarzutów osobom, które
Pytanie czemu wypadła z karuzeli - gdyby np. ktoś stał pod karuzelą i przestrzelił łańcuchy, to byłoby paranoją...
W tym przypadku problem jest taki, że duzo łatwiej idzie stawianie zarzutów osobom, które co najwyżej mogły w określonych momentach zachować sie lepiej, niż oczywistemu zabójcy. To nie jest jakas zagadkowa sprawa, gdzie nikt nie widział co się stało... I to jest paranoja...
2020-07-31 14:18
o zachowaniu się lepiej.
Przecież nie oskarżą ich o sprawstwo a o zaniedbanie. Góra rok w zawieszeniu na trzy i zakaz pełnienia funkcji.
2020-07-30 13:55
Jaką logiką się Pani kieruje? Po coś są wytyczne ilu ma być ochroniarzy, jakie służby medyczne to zabezpieczają, drogi ewakuacyjne, etc... Skoro urzędnicy, bezpośrednio wykonujący te przepisy nie potrafią się ich trzymać
Jaką logiką się Pani kieruje? Po coś są wytyczne ilu ma być ochroniarzy, jakie służby medyczne to zabezpieczają, drogi ewakuacyjne, etc... Skoro urzędnicy, bezpośrednio wykonujący te przepisy nie potrafią się ich trzymać to wypada wskazać kto i w jakim stopniu zawinił.
Tu jest sprawa medialna, bo jakiś prezydent zginął. Może to będzie lepszą motywacją do respektowania przepisów prawa, niż w przypadku równie tragicznej śmierci przypadkowej osoby.
2020-07-30 15:43
Argument ad absurdum. To tak nie dziala :) Mylisz pojecia (z niewiedzy badz celowo), co innego tzw. przestrzen publiczna, a co innego miejsce imprezy masowej. Jest roznica jezeli stanie Ci sie krzywda przed wejsciem i w
Argument ad absurdum. To tak nie dziala :) Mylisz pojecia (z niewiedzy badz celowo), co innego tzw. przestrzen publiczna, a co innego miejsce imprezy masowej. Jest roznica jezeli stanie Ci sie krzywda przed wejsciem i w restauracji prawda? Fakty sa takie, ze organizator popelnil uchybienia i bez wzgledu na to czy zamordowano by Pawla Adamowicza czy nie, jest to wciaz balansowanie na granicy prawa i ryzykowanie zdrowiem oraz uczestnikow takich imprez.
2020-07-30 17:25
Ja wiem, czy różnica... Ofiara i tak nie żyje, wdowa jest wdową, sieroty są sierotami... Nie sądzę, żeby to wiele zmieniało... Ale zgoda - jeśli były uchybienia to powinno się wyciągnąć z tego wnioski i konsekwencje,
Ja wiem, czy różnica... Ofiara i tak nie żyje, wdowa jest wdową, sieroty są sierotami... Nie sądzę, żeby to wiele zmieniało... Ale zgoda - jeśli były uchybienia to powinno się wyciągnąć z tego wnioski i konsekwencje, tylko nie zapominajmy, że to jednak zabójca się sprawcą. To raczej nie jest tak, że ktoś dopuścił imprezę, po to, żeby zabójce mógł działać...
2020-07-31 07:13
W USA każdy może mieć broń i przeprowadzenie ataku na czyjeś życie jest stosunkowo proste niezależnie od zabezpieczeń. Tutaj sprawca aby działać, musiał zapewnić sobie kontakt bezpośredni, a skoro mu się to udało, to znaczy że nie tylko on jest winny, czyli do tragedii mogłoby nie dojść, gdyby ktoś nie stwierdził "po co drożej, skoro można taniej?"
2020-07-31 14:10
W przypadku poprawnie zorganizowanej imprezy, sprawca nie miałby możliwości przeprowadzenia takiej akcji na scenie.
Stało się nieszczęście a przy badaniu okoliczności wychodzą realia polskiej działalności
W przypadku poprawnie zorganizowanej imprezy, sprawca nie miałby możliwości przeprowadzenia takiej akcji na scenie.
Stało się nieszczęście a przy badaniu okoliczności wychodzą realia polskiej działalności urzędniczej. Wynikające z działań pod naciskiem i/lub w nieświadomej niefrasobliwości.
Paradoksem i chichotem Historii jest fakt, że ofiarą padła osoba nadzorująca ten cały urzędniczy folwark... Sprawiedliwość dziejowa?
Ten sam mechanizm sprawia, że mieliśmy serię lotniczych katastrof, uwieńczoną "spotkaniem z brzozą". A wystarczy, że "motyl machnie skrzydłem" w inna stronę.
Co pokazuje, jak "gwiazdy" naszej rzeczywistości są zależne od szarego tłumu realizującego "podstawowe" zadania.
Cynicznie reasumując, śmierć Adamowicza bardzo opłacała się wielu osobom, od najbliższej rodziny począwszy ale takiej prowizorki, jaką była ta impreza to nie da się zasymulować.
2020-07-30 16:05
Ty wiesz jaki miał cel i z czyjej inspiracji działał zabójca , ja tego nie wiem . Gdyby każdy wykonał swoje obowiązki tak jak był zobowiązany zabójca na scenę by nie wszedł . Znowu nasza polska powszechna bylejakość w tym co robimy , tyle ze teraz przez tą bylejakość zginął człowiek .
2020-07-30 22:17
dlatego że drugi postanowił go zabić ( lub poszczuto na niego). Jeśli ktoś chce kogoś zabić to znajdzie miejsce i czas, Żadne przepisy od tego nie uchronią, najwyżej odbędzie to gdzieś indziej. Podstawowym obowiązkiem
dlatego że drugi postanowił go zabić ( lub poszczuto na niego). Jeśli ktoś chce kogoś zabić to znajdzie miejsce i czas, Żadne przepisy od tego nie uchronią, najwyżej odbędzie to gdzieś indziej. Podstawowym obowiązkiem prokuratury jest postawić przed sądem zabójcę a nie czepiać się wszystkich dookoła. Zaraz miną dwa lata, zabójstwo nagrane wszyscy widzieli a prokuratura pieści się ze śledztwem i niewiele robi. Za to w drobnych sprawach i najlepiej politycznych to działa szybko i bezwzględnie. Minister Zero tak zastraszył prokuratorów że boją się pisnąć bez zgody partyjnej wierchuszki. Prokuratorzy powinni być odpowiedzialni imiennie za prowadzone śledztwa od początku do zakończenia procesu i z tego powinni być rozliczani. A tak to śledztwa się ciągną bo prowadzi ją jakaś mityczna prokuratura której nie można pociągnąć za odpowiedzialność bo wszyscy anonimowi i zmieniają się jak prezesi w Enerdze czy Lotosie.
2020-07-30 23:10
moze i przepisy (a raczej ich przestrzeganie) nie uchronią ale znacznie, ale to znacznie utrudnią popełnienie takiego czynu. Do każdego mozna się dobrać ale cena rośnie bardzo szybko w funkcji trudności i zaangażowanej
moze i przepisy (a raczej ich przestrzeganie) nie uchronią ale znacznie, ale to znacznie utrudnią popełnienie takiego czynu. Do każdego mozna się dobrać ale cena rośnie bardzo szybko w funkcji trudności i zaangażowanej kwoty.
W szczególności, przepisy utrudnią ukrycie śladów i ewentualnego zleceniodawcy.
Ponieważ, jak widzę, nie trafia do ciebie prosta informacja o tym, że zaburzony człowiek może popełnić taki czyn, to wiedz, że odpowiednio zorganizowana impreza nie dopuści do zamaskowania ewentualnych działań spiskowych przez "atak szaleńca".
Ale to trzeba umieć a nie "róbta co chceta".
2020-07-30 17:12
Przecież wiadomo że imprezy masowe i osoby publiczne nie przyciągają dziwnych ludzi...
W jakim świecie pani żyje pani Edyto, zapraszamy na ziemię!
Firma ochroniarska wzięła pieniądze za usługę, a wszystkich
Przecież wiadomo że imprezy masowe i osoby publiczne nie przyciągają dziwnych ludzi...
W jakim świecie pani żyje pani Edyto, zapraszamy na ziemię!
Firma ochroniarska wzięła pieniądze za usługę, a wszystkich obowiązują przepisy prawa. Tyle krzyku o konstytucję było, ale tutaj sobie olejemy prawo bo co tam. To podpowiadam że Temida jest ślepa, nie ma znaczenia kto łamie prawo.
2020-07-30 18:18
wiesz co OMG, zgodę na tę imprezę wydał osobiście w takim kształcie on sam a teraz będą ciągać niewinnych po sądach którzy musieli się na to wszystko zgodzić
2020-07-30 18:03
gdyby warunki jej organizacji wymagały podjęcia i zapewnienia procedur bezpieczeństwa.
Jeśli nie, no cóż... znamy powiedzenie:
"sh*t has happend"
czyli "miałeś pecha".
2020-07-30 22:44
W domu wszyscy zdrowi?
2020-07-31 01:18
2020-07-31 09:23
no i?
2020-07-31 14:01
nieprawdę...
I nie zastosowano środków adekwatnych do sytuacji.
A w zastosowanych zrobiono to bez "należytej starannosci".
Niedopełnienie obowiązków oraz nienależyte wykonanie usługi.
2020-07-30 13:43
2020-07-30 13:50
2020-07-30 14:09
2020-07-30 14:12
2020-07-30 14:13
2020-07-30 14:14
poczytaj trochę media to zobaczysz
2020-07-30 14:39
2020-07-30 16:05
a co mówią tobie lekarze?
2020-07-30 16:24
a o tobie?
2020-07-30 13:47
tyle ludzi przeżywa teraz koszmar przez jednego czubka....
2020-07-30 14:08
Ale dlatego, że brali kase za coś czego nie robili. Są oszustami, a w wyniku zabójstwa, ich oszustwa wyszły na jaw. Ja chcę ukarania ludzi którzy brali kase ze coś czego nie robili.
2020-07-30 14:37
ale zeby wyzywac go od czubków. Wbrew pozorom dziala bardzo racjonalniei jesli chodzi o jego finanse rozwaznie bym powiedzial
2020-07-31 05:55
O bandziora prezydenta
2020-07-30 23:31
2020-07-31 01:13
2020-07-31 07:12
I co im powiedziałeś panie pedagogu ? Ja widziałem na ekranie z transmisji ze zbiórki szok , niedowierzanie , strach , rozpacz , bezsilność wobec agresji i agresorów . Ciekawy jestem twojej reakcji.
2020-07-31 09:21
Mam nadzieję ze ten jego nick to jakaś ściema . Strzeżmy się przed takimi pedagogami, wystarczą nam nauczyciele nienawiści - politycy
2020-07-31 09:19
Pedagogu Pawle to bardzo istotne , co im powiedziałeś ?! Jak pomogłeś uporać im się z wielką traumą jaką było morderstwo na oczach tłumów ? Odpowiedz proszę bo to będzie obraz jakim jesteś wychowawcą młodzieży.
2020-07-31 10:31
Strzeż mnie Panie od takich pedagogów!
2020-07-30 13:51
Jakies plotki oskarzone, a prawdziwi decydenci, ktorzy od lat zatwierdzali fikcyjne ''zajecie pasa drogowego'' i akceptowali zanizanie liczby uczestnikow spia spokojnie.
A Stefana beda badac az umrze smiercia naturalna.
Polska w pigulce.
2020-07-30 14:05
2020-07-30 15:29
Pewnie gdyby nie wydał zgody to by wyleciał z pracy, bo przecież WOŚP i Prezydent. To samo ci policjanci. Paranoja jakaś...
2020-07-30 16:41
2020-07-30 17:10
2020-07-30 19:53
niejaki klich boguś z nadania tuska.
2020-07-30 18:01
dokładnie, zupełnie nie zgadzam się z tymi oskarżeniami, jak zwykle niewinni zostaną ukarani:( bo przecież taki mieli nakaz i musieli podpisać, wykonać... u nas najpierw zamykają a potem pytają:( przecież wiadomo kto wydał na to zgodę a teraz szukamy winnych
2020-07-30 18:39
sasin moze 70 wyrzucic i nikt go nie tknie
2020-07-30 13:53
Ważne aby było tanio i ilość służb się zgadzała. A jakie te służby były to każdy wie...
2020-07-30 13:58
Wiadomo czy była presja z góry... ? Bo w tej sytuacji wątpię żeby nie
2020-07-30 14:02
dziwnego uwielbienia.
2020-07-30 13:59
Ktorzy maja to w kompetencjach. Wystarczy sprawdzic kto podpisał papier zgody na taka formę w tym konretnym przypadku. I juz bedzie wiadomo. Tylko ta wiedza moze byc zabójcza :)
Nadal bawi sie za nasza kasę. Bo sledztwo ma byc tak prowadzone by bylo prowadzone ale nie rozwiazane.
2020-07-30 14:15
Ten/ta kto podpisał, niekoniecznie jest osobą decyzyjną.
2020-07-30 14:21
i taki status sie nadaje urzednikowi. ale nadal wspoldecyzja jest tego, ktory nadal ten status. A nadaje sie go czasowo. A osoba z up. tez jest odpowiedzialna.
2020-07-30 18:43
a milionowe straty poczty? tez nie ma winnych
2020-07-30 14:12
Otóż sam posiadam "tytuł kierownika ds. bezpieczeństwa imprez i jestem licncjonowanym menadżerem takich imprez" i muszę szczerze powiedzieć, że Adamowicz lekceważył jak mu kiedyś zwróciłem na ten problem uwagę podczas
Otóż sam posiadam "tytuł kierownika ds. bezpieczeństwa imprez i jestem licncjonowanym menadżerem takich imprez" i muszę szczerze powiedzieć, że Adamowicz lekceważył jak mu kiedyś zwróciłem na ten problem uwagę podczas jakieś nasiadówki, A przecież zapewnienie bezpieczeństwa podczas imprez masowych jest podstawowym zadaniem jej organizatorów. Osobą odpowiedzialną za ten zakres organizacji imprezy jest kierownik do spraw bezpieczeństwa oraz podlegli mu członkowie służby porządkowej i służby informacyjnej itd. Zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kier., służby porządkowe i służby informacyjne i inni (Dz. U. Nr 183, poz. 1087) Te służb, muszą mieć odpowiednie kwalifikacje i podlegają obowiązkowemu szkoleniu. Tematyka, forma, czas trwania oraz jednostki właściwe do prowadzenia szkoleń zostały określone, a nie wolontariusze czy osoby z łapanki.
2020-07-30 14:55
bo bananem raczej sie nie da
2020-07-30 16:10
Dobrze wiesz ze od takiej ochrony jest Policja .
A nie tkzw Agencje z dzieciskami na smieciowce .
Co do ilosci tych dzieciakow .?
Duzo ich na smieciowce w czasie imprezy
Dobrze wiesz ze od takiej ochrony jest Policja .
A nie tkzw Agencje z dzieciskami na smieciowce .
Co do ilosci tych dzieciakow .?
Duzo ich na smieciowce w czasie imprezy masowrjn.
A wyszkolonych ochroniarzy znikoma ilosc .
Wypindolic do kosza ta Ustawr a placic Policji za zabezpieczenia imprez .
2020-07-30 16:21
Kierowniku, ta impreza nie zostala zakwalifikowana jako masowka wiec dlaczego policja miala ja chronic? Moze niedlugo policja bedzie miala tez oslaniac urodziny dzieci w domu? Urzednicy i organizatorzy, chcieli przyoszczedzic i oplacalo sie co nie?
2020-07-30 16:26
2020-07-31 10:41
2020-07-30 16:13
W WOSP nie bierze udzialu Policja Wojsko Zandarmeria SG ?
Jeszcze nie dawno brali chlopaki czynny udzial ?
Czy ktos im zabronil ?
2020-07-30 16:23
Bo wszyscy mysla, ze do prywatnego folwarku Pana Jurka maja sie dorzucac wszyscy. Od dzisiaj chce by chronil mnie zawsze jeden policjant, a co ja gorszy bede?
2020-07-30 16:29
tzw fanatyzm. oparty o serduszka. wszyscy klaniajcie sie serduszkom :)
2020-07-30 18:46
tak
2020-07-31 07:26
Tyle lat spokoju , fakt że nie u wszystkich ale radość wśród uczestników ciężka praca organizatorów i później finał . Niewielu było takich którzy mogli sobie wyobrazić taką tragedię . Ale masz rację teraz ochronę
Tyle lat spokoju , fakt że nie u wszystkich ale radość wśród uczestników ciężka praca organizatorów i później finał . Niewielu było takich którzy mogli sobie wyobrazić taką tragedię . Ale masz rację teraz ochronę trzeba będzie angażować w ośrodkach wczasowych na promenadach aż w końcu na weselach i imieninach bo tak skłóconym jesteśmy społeczeństwem ze wszystko zdarzyć się może. Tyle ze przy każdym uczestniku ochrony nie postawisz i czy naprawdę tej ochrony chcemy . Może wystarczy kubeł zimnej wody na rozpalone głowy
2020-07-30 13:54
mogla nie wydac zgody.
2020-07-30 14:40
bo sie wyda.
2020-07-30 14:53
ohyda.. ;)
2020-07-31 09:41
Nikt nie zginął. Wszyscy żyją.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.